BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:29 schreef Ajax we love you het volgende:
Als hij dat doet, dan gaat hij ook aan Overmars voorbij... hmmmm ben benieuwd hoe dat gaat aflopen....

Of is dit weer zo'n broodje aap verhaal.
Hij kan daarin niet ens voorbij overmars.
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 08:51 schreef Jaccio het volgende:
Overmars moet ten Hag gewoon een bepaald budget geven en hem dat laten spenderen hoe hij wilt.
De trainer heeft een bepaalde visie en dan moet je hem wel de kans geven die uit te werken vind ik.

Doet Overmars dat niet en wilt hij alleen spelers die hij zelf ok vind, dan is hij eerder aansprakelijk als het seizoen weer mislukt dan ten Hag vind ik.
Dat is wel het domste wat een club als Ajax kan doen. Gaat de trainer weg zit de volgende met de gebakken peren.

Ajax heeft een visie wat spelers betreft. Die moeten ze overbrengen op de trainer en een trainer stem ermee in dat hij een stem heeft in de beslissing maar niet zelfstandig spelers mag aantrekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 mei 2018 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 19:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is wel het domste wat een club als Ajax kan doen. Gaat de trainer weg zit de volgende met de gebakken peren.

Ajax heeft een visie wat spelers betreft. Die moeten ze overbrengen op de trainer en een trainer stem ermee in dat hij een stem heeft in de beslissing maar niet zelfstandig spelers mag aantrekken.
Ze zijn er vanaf gestapt na Van Basten volgens mij?
Eide
 Eide - donderdag 10 mei 2018 - 21:48   quote  deeplink  
De trainer mag wensen inbrengen maar bepaald niet de technische gang van zaken. Natuurlijk moet de trainer gesteund worden en zou die het best moeten weten wat de selectie nodig heeft. De wens van de trainer moet dus zwaar wegen. Dat is wel iets heel anders als een zak geld en een vrijbrief. De directie bepaald het beschikbare en aanvaardbare transferbudget en ruimte in het salarishuis.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 mei 2018 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 21:48 schreef Eide het volgende:
De trainer mag wensen inbrengen maar bepaald niet de technische gang van zaken. Natuurlijk moet de trainer gesteund worden en zou die het best moeten weten wat de selectie nodig heeft. De wens van de trainer moet dus zwaar wegen. Dat is wel iets heel anders als een zak geld en een vrijbrief. De directie bepaald het beschikbare en aanvaardbare transferbudget en ruimte in het salarishuis.
Ik bedoel dat Van Basten de laatste is geweest die een vrijbrief heeft gehad. Met financiële ellende tot gevolg. Sindsdien is het veranderd.
remco k
 remco k - donderdag 10 mei 2018 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 22:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Van Basten de laatste is geweest die een vrijbrief heeft gehad. Met financiële ellende tot gevolg. Sindsdien is het veranderd.
Dat zeker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!









0.0177340