BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 april 2018 - 11:15   quote  deeplink  
Wat nu als er spelers zeggen: Als Ten Hag Blijft, vertrek ik.....
Ik doel op een Onana, een de Ligt, een Tagliafico, een Kluivert die nog steeds niet heeft verlengd.......
Zo zijn er misschien wel meer.... Het is een suggestie, maar toch....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 april 2018 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 11:15 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat nu als er spelers zeggen: Als Ten Hag Blijft, vertrek ik.....
Ik doel op een Onana, een de Ligt, een Tagliafico, een Kluivert die nog steeds niet heeft verlengd.......
Zo zijn er misschien wel meer.... Het is een suggestie, maar toch....
Dan is hij morgen weg!
Jaccio
 Jaccio - woensdag 18 april 2018 - 16:46   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=327450

We kunnen iniedergeval niet van deze trainer zeggen dat hij niet naar de jeugd kijkt
Eide
 Eide - woensdag 18 april 2018 - 16:48   quote  deeplink  
De kans bestaat zondermeer dat als Ten Hag sneuvelt Overmars ook sneuvelt. Dat neemt niet weg dat Overmars ogenschijnlijk goed invulling geen aan de rol van technisch directeur.
AkaS
 AkaS - woensdag 18 april 2018 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 11:15 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat nu als er spelers zeggen: Als Ten Hag Blijft, vertrek ik.....
Ik doel op een Onana, een de Ligt, een Tagliafico, een Kluivert die nog steeds niet heeft verlengd.......
Zo zijn er misschien wel meer.... Het is een suggestie, maar toch....
En dat is ook nog zoiets... Kluivert heeft nog altijd niet verlengt en het blijft angstvallig stil op dat vlak.
remco k
 remco k - woensdag 18 april 2018 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 16:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

En dat is ook nog zoiets... Kluivert heeft nog altijd niet verlengt en het blijft angstvallig stil op dat vlak.
Raiola hè.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 18 april 2018 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
En als ook nog eens blijkt dat hij door de spelers niet serieus genomen wordt, is het de hoogste tijd om toch voor een andere trainer te kiezen.
Als dat de wens van de spelers is, dan moet je eerder gaan denken om Gordon ofzo trainer te maken. Die schijnt de bal wel goed te laten rollen...
Jaccio
 Jaccio - woensdag 18 april 2018 - 21:54   quote  deeplink  
Ten Hag spreekt zich uit over Ajax-fans na passeren van grens

Erik ten Hag heeft de manier waarop verschillende supporters zich zondag hebben gedragen bij het opwachten van de spelersbus veroordeeld. De Ajax-coach is op sportief vlak positiever gestemd: 'Soms kunnen uit ruïnes hele mooie dingen ontstaan, zo moet je dit ook beleven.'
Bij zijn vooruitblik op de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo van donderdagavond kan Ten Hag niet om het incident van zondagavond heen. Spelers werden door een groep supporters vlakbij de Johan Cruijff Arena gesommeerd tekst en uitleg te komen geven na de 3-0 nederlaag bij de kersverse landskampioen PSV. Later deed Edwin van der Sar namens de directie zijn verhaal bij de gefrustreerde fans.
Ten Hag in gesprek met Ajax TV: 'Ik begrijp het sentiment, maar het heeft wel ergens grenzen. Dat ze ons ter verantwoording roepen, oké. Wij hebben een goede band met de supporters en we zullen elkaar altijd steunen, hebben we afgesproken. We kunnen met elkaar communiceren, maar er zijn grenzen. Op het moment dat je fysiek aan elkaar gaat zitten, dan ga je die grens over. Dat is wat er gebeurd is. Dat hoort niet. Je hoort elkaar te respecteren en dit is geen respect.'

Bron: VI
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 19 april 2018 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 21:54 schreef Jaccio het volgende:
Ten Hag spreekt zich uit over Ajax-fans na passeren van grens

Erik ten Hag heeft de manier waarop verschillende supporters zich zondag hebben gedragen bij het opwachten van de spelersbus veroordeeld. De Ajax-coach is op sportief vlak positiever gestemd: 'Soms kunnen uit ruïnes hele mooie dingen ontstaan, zo moet je dit ook beleven.'
Bij zijn vooruitblik op de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo van donderdagavond kan Ten Hag niet om het incident van zondagavond heen. Spelers werden door een groep supporters vlakbij de Johan Cruijff Arena gesommeerd tekst en uitleg te komen geven na de 3-0 nederlaag bij de kersverse landskampioen PSV. Later deed Edwin van der Sar namens de directie zijn verhaal bij de gefrustreerde fans.
Ten Hag in gesprek met Ajax TV: 'Ik begrijp het sentiment, maar het heeft wel ergens grenzen. Dat ze ons ter verantwoording roepen, oké. Wij hebben een goede band met de supporters en we zullen elkaar altijd steunen, hebben we afgesproken. We kunnen met elkaar communiceren, maar er zijn grenzen. Op het moment dat je fysiek aan elkaar gaat zitten, dan ga je die grens over. Dat is wat er gebeurd is. Dat hoort niet. Je hoort elkaar te respecteren en dit is geen respect.'

Bron: VI
Ten Hag moet zich eens wat meer uitspreken over de resultaten op het veld en zijn eigen fouten in plaats vannrandzaken benoemen om het eigen falen te verbloemen. Het gaat verdomme om 1 duw maar ze doen alsof Ziyech kort en klein is geslagen. 1 fucking duw, de supporters worden verdomme al jaren gemangeld door de prestaties van Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2018 door Ajax Warrior --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 april 2018 - 18:32   quote  deeplink  
f83d495734.png

Dit is ook wel veelzeggend volgens mij.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 april 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 07:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ten Hag moet zich eens wat meer uitspreken over de resultaten op het veld en zijn eigen fouten in plaats vannrandzaken benoemen om het eigen falen te verbloemen. Het gaat verdomme om 1 duw maar ze doen alsof Ziyech kort en klein is geslagen. 1 fucking duw, de supporters worden verdomme al jaren gemangeld door de prestaties van Ajax.
Dan nog blijf je gewoon met je poten van spelers af..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 19 april 2018 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 18:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan nog blijf je gewoon met je poten van spelers af..
Ja joh, want een duw doet zo'n auw.
remco k
 remco k - donderdag 19 april 2018 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja joh, want een duw doet zo'n auw.
Gaat het toch niet om je blijft van andere mensen af. Dat begrijp jij toch ook nog wel.
AkaS
 AkaS - vrijdag 20 april 2018 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 23:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat het toch niet om je blijft van andere mensen af. Dat begrijp jij toch ook nog wel.
zozo dat is weer ouderwets denigrerend Remco! Maar hoe het ook is... Het is een teken dat er iets flink mis zit en misschien zouden ze de spelers niet moeten lastigvallen, al kan je het arrogante gedrag van Ziyech toch ook als supporter tot een bepaalde grens accepteren... Maar misschien moeten ze die duur betaalde hufters van de directie eens flink door elkaar schudden.

Vriendjes politiek en smerige machtspelletjes is waar ze hun tijd mee verdoen en onze club naar de klote helpen.

En dan stoer roepen dat ze blijven zitten... En net zo lang hun macht misbruiken tot het ontploft en dan door de achterdeur weg met een hoop puin voor ons... Want zij geven geen flikker om Ajax, zij geven alleen om de bankrekening en reputatie / aanzien door een functie te bekleden bij een club als Ajax.

Of hebben ze nu ineens wel clubliefde, wat we toch allemaal weten dat spelers dit niet meer hebben en waarom zouden ze dit nu wel hebben.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 april 2018 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja joh, want een duw doet zo'n auw.
Nee maar totaal onnodig..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 april 2018 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 23:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat het toch niet om je blijft van andere mensen af. Dat begrijp jij toch ook nog wel.
We horen alleen wat over een "duw". Daar ligt iedereen blijkbaar wakker van. Maar wie zegt me niet dat deze duw voort is gekomen uit een reactie? Openbaar dan de beelden maar want ik heb tot nog toe alleen maar filmpjes gezien waar de "duw" niet op is te zien. Overigens heeft Richard in een interview aangegeven geen "duw" of "klap" te hebben gezien. En had zat ook in de bus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 april 2018 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 07:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee maar totaal onnodig..
Blijkbaar weet jij dus ook hoe die "duw" is gegeven? Of heb jij beelden gezien waarop die "duw" wordt gegeven. Wel raar dat enkel een beveiligingscamera die "duw" heeft waargenomen terwijl er genoeg media met filmcamera omheen stond.
Eide
 Eide - vrijdag 20 april 2018 - 07:55   quote  deeplink  
Ik denk dat er meer gemaakt wordt van het hele incident dan het is geweest. Het toont Ajax en de spelers in ieder geval hoe diep dit steekt. Tegelijkertijd heb je de handen thuis te houden, ook voor een duw. Zo moeilijk is dit allemaal niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 april 2018 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 07:55 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat er meer gemaakt wordt van het hele incident dan het is geweest. Het toont Ajax en de spelers in ieder geval hoe diep dit steekt. Tegelijkertijd heb je de handen thuis te houden, ook voor een duw. Zo moeilijk is dit allemaal niet.
Maar daar ligt nu juist het punt Eide. Er wordt gesproken over een duw, en enkel Ajax heeft het op een beveiligingscamera waargenomen??? Sorry hoor, maar met zoveel media eromheen en zoveel mensen die tegenwoordig met hun mobiel filmen moet er toch wel bewijs naar buiten komen. Wie zegt dat die duw niet per ongeluk is gegeven doordat de bewuste persoon vanaf achteren een duw kreeg. Lijkt me ook niet onwaarschijnlijk in al het gedrang.

Echter wordt er in de media over gesproken die er een moord is begaan. En ik denk dat Ajax het wel best vind zodat de media een beetje wordt afgeleid van het wanbeleid binnen Ajax. Sorry, maar zo ga ik wel elke keer denken. Het is namelijk heel doeltreffend dat als er iets binnen Ajax fout gaat er altijd randzaken naar buiten komen voor de afleiding.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - vrijdag 20 april 2018 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 09:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar daar ligt nu juist het punt Eide. Er wordt gesproken over een duw, en enkel Ajax heeft het op een beveiligingscamera waargenomen??? Sorry hoor, maar met zoveel media eromheen en zoveel mensen die tegenwoordig met hun mobiel filmen moet er toch wel bewijs naar buiten komen. Wie zegt dat die duw niet per ongeluk is gegeven doordat de bewuste persoon vanaf achteren een duw kreeg. Lijkt me ook niet onwaarschijnlijk in al het gedrang.

Echter wordt er in de media over gesproken die er een moord is begaan. En ik denk dat Ajax het wel best vind zodat de media een beetje wordt afgeleid van het wanbeleid binnen Ajax. Sorry, maar zo ga ik wel elke keer denken. Het is namelijk heel doeltreffend dat als er iets binnen Ajax fout gaat er altijd randzaken naar buiten komen voor de afleiding.
Warrior jij bent echt niet goed bij je porum dat je een duw tegen een van onze eigen spelers (ook nog de beste) goed gaat lopen praten. Laat jezelf nakijken man.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 april 2018 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 09:26 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Warrior jij bent echt niet goed bij je porum dat je een duw tegen een van onze eigen spelers (ook nog de beste) goed gaat lopen praten. Laat jezelf nakijken man.
Dus jij gelooft alles zo maar wat geroepen wordt??? Of heb jij bewijs gezien? En ik praat niets goed. Vind alleen dat er wel heel veel verschil in verhalen zit. En dat Ajax dit wel weer heel gemakkelijk misbruikt om het eigen falen te verbloemen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2018 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - vrijdag 20 april 2018 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 09:26 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Warrior jij bent echt niet goed bij je porum dat je een duw tegen een van onze eigen spelers (ook nog de beste) goed gaat lopen praten. Laat jezelf nakijken man.
Rustig aan jongens... Ik heb de beelden even teruggezien, maar het is allemaal iets anders dan wat we dachten.

Ziyech kreeg geen duw van een supporter maar struikelde over de benen van Ten Hag. Een oplettende supporter zag dit en probeerde Ziyech voor de zekerheid vast te pakken....

Wat hebben wij toch topsupporters en wat misselijk van de trainersstaf en directie om van zo'n mooi gebaar een misselijke actie te maken ;-)

En dan nu weer focus op waar het om gaat... Onze directie, hun machtspelletjes en hun gemaakte keuzes en hoe deze in het belang van Ajax uitpakken...

Wie gelooft er nog in godsnaam in de kunde van Ten Hag als trainer van Ajax. Alleen maar slap geouwehoer en slechte resultaten... Hoe kan je daar nu geloof en vertrouwen uit putten voor het volgende seizoen...

En welke trainer heeft waar in de wereld 100% zijn team mogen samenstellen. Onmogelijk en vergeleken met het materiaal dat Ten Hag bij utrecht tot zijn beschikking had mag hij zichzelf als een jochie in een snoepwinkel wanen.

Aan het begin van het seizoen heeft Keizer bijvoorbeeld een iets langere voorbereiding gehad, maar spelers komen dan ook terug van vakantie en moeten hun conditie eerst weer op peil brengen...

Ik ben echt benieuwd hoeveel weken Ten Hag exact minder heeft gehad dan een trainer van een club die CL voorrondes moest spelen..?

Daarnaast heeft hij ook nog versterkingen gehad die Overmars weigerde aan Keizer...

Welk bestaansrecht heeft Ten Hag als trainer eigenlijk!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2018 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 april 2018 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 10:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Rustig aan jongens... Ik heb de beelden even teruggezien, maar het is allemaal iets anders dan wat we dachten.

Ziyech kreeg geen duw van een supporter maar struikelde over de benen van Ten Hag. Een oplettende supporter zag dit en probeerde Ziyech voor de zekerheid vast te pakken....

Wat hebben wij toch topsupporters en wat misselijk van de trainersstaf en directie om van zo'n mooi gebaar een misselijke actie te maken ;-)

En dan nu weer focus op waar het om gaat... Onze directie, hun machtspelletjes en hun gemaakte keuzes en hoe deze in het belang van Ajax uitpakken...

Wie gelooft er nog in godsnaam in de kunde van Ten Hag als trainer van Ajax. Alleen maar slap geouwehoer en slechte resultaten... Hoe kan je daar nu geloof en vertrouwen uit putten voor het volgende seizoen...

En welke trainer heeft waar in de wereld 100% zijn team mogen samenstellen. Onmogelijk en vergeleken met het materiaal dat Ten Hag bij utrecht tot zijn beschikking had mag hij zichzelf als een jochie in een snoepwinkel wanen.

Aan het begin van het seizoen heeft Keizer bijvoorbeeld een iets langere voorbereiding gehad, maar spelers komen dan ook terug van vakantie en moeten hun conditie eerst weer op peil brengen...

Ik ben echt benieuwd hoeveel weken Ten Hag exact minder heeft gehad dan een trainer van een club die CL voorrondes moest spelen..?

Daarnaast heeft hij ook nog versterkingen gehad die Overmars weigerde aan Keizer...

Welk bestaansrecht heeft Ten Hag als trainer eigenlijk!!!
Juist het feit dat Ajax, dus ook de directie, op slinkse wijze elke keer de aandacht weet te verleggen maakt mij ernstig zorgen.
remco k
 remco k - vrijdag 20 april 2018 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 00:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

zozo dat is weer ouderwets denigrerend Remco! Maar hoe het ook is... Het is een teken dat er iets flink mis zit en misschien zouden ze de spelers niet moeten lastigvallen, al kan je het arrogante gedrag van Ziyech toch ook als supporter tot een bepaalde grens accepteren... Maar misschien moeten ze die duur betaalde hufters van de directie eens flink door elkaar schudden.

Vriendjes politiek en smerige machtspelletjes is waar ze hun tijd mee verdoen en onze club naar de klote helpen.

En dan stoer roepen dat ze blijven zitten... En net zo lang hun macht misbruiken tot het ontploft en dan door de achterdeur weg met een hoop puin voor ons... Want zij geven geen flikker om Ajax, zij geven alleen om de bankrekening en reputatie / aanzien door een functie te bekleden bij een club als Ajax.

Of hebben ze nu ineens wel clubliefde, wat we toch allemaal weten dat spelers dit niet meer hebben en waarom zouden ze dit nu wel hebben.
Top reactie die niks te maken heeft met de post die je quote.

En ff serieus, ga jij een ander aanspreken op denigrerend overkomen?
remco k
 remco k - vrijdag 20 april 2018 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 07:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

We horen alleen wat over een "duw". Daar ligt iedereen blijkbaar wakker van. Maar wie zegt me niet dat deze duw voort is gekomen uit een reactie? Openbaar dan de beelden maar want ik heb tot nog toe alleen maar filmpjes gezien waar de "duw" niet op is te zien. Overigens heeft Richard in een interview aangegeven geen "duw" of "klap" te hebben gezien. En had zat ook in de bus.
In mijn eerste post erover zei ik ook al dat ik het niet heb gezien, ik heb het over het algemeen..
remco k
 remco k - vrijdag 20 april 2018 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 10:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Rustig aan jongens... Ik heb de beelden even teruggezien, maar het is allemaal iets anders dan wat we dachten.

Ziyech kreeg geen duw van een supporter maar struikelde over de benen van Ten Hag. Een oplettende supporter zag dit en probeerde Ziyech voor de zekerheid vast te pakken....

Wat hebben wij toch topsupporters en wat misselijk van de trainersstaf en directie om van zo'n mooi gebaar een misselijke actie te maken ;-)

En dan nu weer focus op waar het om gaat... Onze directie, hun machtspelletjes en hun gemaakte keuzes en hoe deze in het belang van Ajax uitpakken...

Wie gelooft er nog in godsnaam in de kunde van Ten Hag als trainer van Ajax. Alleen maar slap geouwehoer en slechte resultaten... Hoe kan je daar nu geloof en vertrouwen uit putten voor het volgende seizoen...

En welke trainer heeft waar in de wereld 100% zijn team mogen samenstellen. Onmogelijk en vergeleken met het materiaal dat Ten Hag bij utrecht tot zijn beschikking had mag hij zichzelf als een jochie in een snoepwinkel wanen.

Aan het begin van het seizoen heeft Keizer bijvoorbeeld een iets langere voorbereiding gehad, maar spelers komen dan ook terug van vakantie en moeten hun conditie eerst weer op peil brengen...

Ik ben echt benieuwd hoeveel weken Ten Hag exact minder heeft gehad dan een trainer van een club die CL voorrondes moest spelen..?

Daarnaast heeft hij ook nog versterkingen gehad die Overmars weigerde aan Keizer...

Welk bestaansrecht heeft Ten Hag als trainer eigenlijk!!!
NIet de directie kerel, maar het pluche..
AkaS
 AkaS - vrijdag 20 april 2018 - 13:14   quote  deeplink  
@Remco: Het gaat om deze zin...

Gaat het toch niet om je blijft van andere mensen af. Dat begrijp jij toch ook nog wel.

Misschien ongelukkig geformuleerd door jou, laten we het daarop houden.
AkaS
 AkaS - vrijdag 20 april 2018 - 13:25   quote  deeplink  
Het pluche zit maar te zitten, totaal onbelangrijk. Het is juist wel de directie die er een puinhoop van maakt.

Waarom denk je dat van Duivenbode is opgestapt... Dat had echt wel te maken met de heren Overmars? v.d Sar en Bergkamp.

En je gaat er niet op in.. Maar het is algemeen bekend dat Overmars niet blij was toen Ajax met Keizer van Heerenveen won!

En we weten ook dat Keizer versterking wilde voor de backpositie (s) waar Overmars niet op inging...

Maar vanaf het moment dat zijn billenmaatje Ten Hag trainer werd wist Overmars niet hoe snel de knip getrokken moest worden.

Is allemaal beeldvorming dat Overmars zo zielig was en het nu zo goed doet

Hij is een doortrapte rat die mede verantwoordelijk is dat we weer geen kampioen zijn geworden.

En nou om zijn eigen gezicht te redden roept hij dat Ten Hag het goed doet!!!!

Wat doet Ten Hag dan in vredesnaam goed????

Zal wel goed onder het bureau van Overmars kruipen. Meer kan ik zo snel niet bedenken wat die schorre hakkelende persiflage op een trainer goed doet of heeft gedaan tot nu toe.

En ja ik ben pis en pis nijdig op de directie van Ajax..Want we hadden hele mooie tijden kunnen herbeleven. Maar de heren vechten elkaar liever de tent uit om vriendjes binnen te halen en zo hun eigen posities te versterken.

En van der Sar is een flapdrol die telkens de kant kiest van de in zijn ogen sterkste partij. En om zijn onzekere onkunde te verbergen gedraagt hij zich misplaatst arrogant.

En je kan erop wachten dat het volgend jaar wederom niet goed zal gaan en dat de bom dan weer zal barsten met weer een verloren jaar als gevolg en een verdere leegloop van spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2018 door AkaS --
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 april 2018 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 09:26 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Warrior jij bent echt niet goed bij je porum dat je een duw tegen een van onze eigen spelers (ook nog de beste) goed gaat lopen praten. Laat jezelf nakijken man.
Jij wel wil je zeggen? Dramaforumlid bedoel je?
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 13:25 schreef AkaS het volgende:
Het pluche zit maar te zitten, totaal onbelangrijk. Het is juist wel de directie die er een puinhoop van maakt.

Waarom denk je dat van Duivenbode is opgestapt... Dat had echt wel te maken met de heren Overmars? v.d Sar en Bergkamp.

En je gaat er niet op in.. Maar het is algemeen bekend dat Overmars niet blij was toen Ajax met Keizer van Heerenveen won!

En we weten ook dat Keizer versterking wilde voor de backpositie (s) waar Overmars niet op inging...

Maar vanaf het moment dat zijn billenmaatje Ten Hag trainer werd wist Overmars niet hoe snel de knip getrokken moest worden.

Is allemaal beeldvorming dat Overmars zo zielig was en het nu zo goed doet

Hij is een doortrapte rat die mede verantwoordelijk is dat we weer geen kampioen zijn geworden.

En nou om zijn eigen gezicht te redden roept hij dat Ten Hag het goed doet!!!!

Wat doet Ten Hag dan in vredesnaam goed????

Zal wel goed onder het bureau van Overmars kruipen. Meer kan ik zo snel niet bedenken wat die schorre hakkelende persiflage op een trainer goed doet of heeft gedaan tot nu toe.

En ja ik ben pis en pis nijdig op de directie van Ajax..Want we hadden hele mooie tijden kunnen herbeleven. Maar de heren vechten elkaar liever de tent uit om vriendjes binnen te halen en zo hun eigen posities te versterken.

En van der Sar is een flapdrol die telkens de kant kiest van de in zijn ogen sterkste partij. En om zijn onzekere onkunde te verbergen gedraagt hij zich misplaatst arrogant.

En je kan erop wachten dat het volgend jaar wederom niet goed zal gaan en dat de bom dan weer zal barsten met weer een verloren jaar als gevolg en een verdere leegloop van spelers.
Ik wordt er eigenlijk een beetje moe van om uberhaubt op dit soort “stoere” taal te reageren.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 13:14 schreef AkaS het volgende:
@Remco: Het gaat om deze zin...

Gaat het toch niet om je blijft van andere mensen af. Dat begrijp jij toch ook nog wel.

Misschien ongelukkig geformuleerd door jou, laten we het daarop houden.
Ik weet prima wat je bedoelt. En aangezien jij de historie hierover met aw totaal niet begrijpt ben ik je geen verdere uitleg verschuldigd.
AkaS
 AkaS - zaterdag 21 april 2018 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 00:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet prima wat je bedoelt. En aangezien jij de historie hierover met aw totaal niet begrijpt ben ik je geen verdere uitleg verschuldigd.
Volgens mij vind jij jezelf onterecht behoorlijk geweldig, is het niet!

Of ik iets wel of niet begrijp kan jij helemaal niet weten.

Als je stelt dat ik niet weet hoe het tussen jullie zit dan klopt dat helemaal ;-)

Maar dat denigrerende, dat jij alles zogenaamd weet en anderen niet is iets dat veel vaker tussen de regels van jou door komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 april 2018 door AkaS --
AkaS
 AkaS - zaterdag 21 april 2018 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 00:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wordt er eigenlijk een beetje moe van om uberhaubt op dit soort “stoere” taal te reageren.
Dan reageer je toch niet... Iedereen kan zijn mening weergeven daarvoor is er dit forum.

Het is echter niet zo dat jij dusdanig belangrijk bent dat je overal op moet reageren.

Ik noem en benoem zonder politiek correct of sociaal wenselijk te willen zijn.

De hele directie van Ajax heeft zich schuldig gemaakt aan het spelen van vieze spelletjes en kijk wat het gevolg hiervan is.

Hoezo stoere taal?
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 00:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij vind jij jezelf onterecht behoorlijk geweldig, is het niet!

Of ik iets wel of niet begrijp kan jij helemaal niet weten.

Als je stelt dat ik niet weet hoe het tussen jullie zit dan klopt dat helemaal ;-)

Maar dat denigrerende, dat jij alles zogenaamd weet en anderen niet is iets dat veel vaker tussen de regels van jou door komt.
Je leest blijkbaaar wat je wilt lezen kerel.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 00:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dan reageer je toch niet... Iedereen kan zijn mening weergeven daarvoor is er dit forum.

Het is echter niet zo dat jij dusdanig belangrijk bent dat je overal op moet reageren.

Ik noem en benoem zonder politiek correct of sociaal wenselijk te willen zijn.

De hele directie van Ajax heeft zich schuldig gemaakt aan het spelen van vieze spelletjes en kijk wat het gevolg hiervan is.

Hoezo stoere taal?
Lees je eigen manier van posten eens terug. En bedenk jij je dan eens hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat jij een ander aanspreekt op zijn manier van posten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 april 2018 - 16:13   quote  deeplink  
Maar oprotten moet hij nog steeds!
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2018 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees je eigen manier van posten eens terug. En bedenk jij je dan eens hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat jij een ander aanspreekt op zijn manier van posten
Ga jij het dan ook niet doen kerel! ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 21:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga jij het dan ook niet doen kerel! ;-)
Ik weet van mezelf heel goed hoe ik post.
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2018 - 22:12   quote  deeplink  
Als je dat weet, weet je ook dat wij daar in feite niet eens iets van moeten gaan zeggen.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 22:12 schreef Loetje het volgende:
Als je dat weet, weet je ook dat wij daar in feite niet eens iets van moeten gaan zeggen.
Als ik door een ander wordt aangesproken hierop bijt ik zeker van me af. Het moet niet gekker worden hier.
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2018 - 23:00   quote  deeplink  
Je doet het ook wanneer je niet aangesproken wordt.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 23:00 schreef Loetje het volgende:
Je doet het ook wanneer je niet aangesproken wordt.
Ik verdedig mijn eigen manier van posten niet als ik daar niet op wordt aangesproken.

En bepaalde types zoals akas doen dat wel en als je er zelf om vraagt dan Tsjaa
AkaS
 AkaS - zaterdag 21 april 2018 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik verdedig mijn eigen manier van posten niet als ik daar niet op wordt aangesproken.

En bepaalde types zoals akas doen dat wel en als je er zelf om vraagt dan Tsjaa
Uit mijn posts haal je afkeer over de keuzes van de directie en de gevolgen die dit hebben voor Ajax.

Uit jouw posts haal je dat jij jezelf belangrijk vind en doet alsof je altijd van alles weet en daarom anderen moet corrigeren.

Waarschijnlijk heb je die aandacht nodig, ook al is het negatieve aandacht!

Geniet ervan Remco!

Maar terug naar de kern... Overmars heeft wel degelijk spelletjes gespeeld en Keizer gewenste aankopen onthouden die heel snel wel mogelijk waren toen zijn vriendje Ten Hag trainer was...

Ik noem dit sabotage, jij mag het anders noemen. Hoe je het ook noemt, het is en blijft het benadelen van de trainer Keizer en dus Ajax!
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2018 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik verdedig mijn eigen manier van posten niet als ik daar niet op wordt aangesproken.

En bepaalde types zoals akas doen dat wel en als je er zelf om vraagt dan Tsjaa
Dit is de boel letterlijk omdraaien in je eigen straaltje. Dat doe ik niet eens man. Ik daag evengoed uit. Doe jij met bepaalde posts bij enige regelmaat ook met een toon die ook te wensen over laat.
remco k
 remco k - zondag 22 april 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 23:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit is de boel letterlijk omdraaien in je eigen straaltje. Dat doe ik niet eens man. Ik daag evengoed uit. Doe jij met bepaalde posts bij enige regelmaat ook met een toon die ook te wensen over laat.
Uitdagen is toch heel wat anders man.

Wat ben je toch verschrikkelijk persoonlijk aan het zuigen de laatste tijd hier man.
remco k
 remco k - zondag 22 april 2018 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 23:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Uit mijn posts haal je afkeer over de keuzes van de directie en de gevolgen die dit hebben voor Ajax.

Uit jouw posts haal je dat jij jezelf belangrijk vind en doet alsof je altijd van alles weet en daarom anderen moet corrigeren.

Waarschijnlijk heb je die aandacht nodig, ook al is het negatieve aandacht!

Geniet ervan Remco!

Maar terug naar de kern... Overmars heeft wel degelijk spelletjes gespeeld en Keizer gewenste aankopen onthouden die heel snel wel mogelijk waren toen zijn vriendje Ten Hag trainer was...

Ik noem dit sabotage, jij mag het anders noemen. Hoe je het ook noemt, het is en blijft het benadelen van de trainer Keizer en dus Ajax!
Ik reageer hier op wat ik lees. Da heeft 0 met aandacht vragen te maken. Heel bijzonder e manier van denken van je.

Maar goed. Jij vind dat overmars spelletjes speelt. Ik vind vannniet.

En voorlopig blijft overmars zitten en ben ik dus blij en jij doodongelukkig.

Fijne zondag pik.
AkaS
 AkaS - zondag 22 april 2018 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 08:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reageer hier op wat ik lees. Da heeft 0 met aandacht vragen te maken. Heel bijzonder e manier van denken van je.

Maar goed. Jij vind dat overmars spelletjes speelt. Ik vind vannniet.

En voorlopig blijft overmars zitten en ben ik dus blij en jij doodongelukkig.

Fijne zondag pik.
Voor jou ook een fijne zondag.
Loetje
 Loetje - zondag 22 april 2018 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 08:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Uitdagen is toch heel wat anders man.

Wat ben je toch verschrikkelijk persoonlijk aan het zuigen de laatste tijd hier man.
En dan doe je het weer. Precies wat Warrior en AkaS zeggen! Exact dat. Zelf een ander aanspreken maar het zelf niet kunnen slikken. Wordt je kort gehouden thuis?

Ik doe het voor het je niet opvalt enkel naar jou op het moment, precies om redenen die je gister al aangegeven werden en zal het blijven doen.
remco k
 remco k - zondag 22 april 2018 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 12:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan doe je het weer. Precies wat Warrior en AkaS zeggen! Exact dat. Zelf een ander aanspreken maar het zelf niet kunnen slikken. Wordt je kort gehouden thuis?

Ik doe het voor het je niet opvalt enkel naar jou op het moment, precies om redenen die je gister al aangegeven werden en zal het blijven doen.
Kerel rot toch op man met je niet kunnen slikken. Als hier iemand is die zelf prima weet wat ie doet en hoe hij is ben ik het wel. En als anderen dan benoemen is dat geen enkel issue. Maar wel zelf ook kunnen incasseren. En dat mijn lieve Loetje. Dat kan jij niet. Kijk je eigen discussies eens terug, iedere keer ben jij het die dingen persoonlijk maakt.

En hoe voelt het nou? Jezelf opwerpen tot de “beul” van het forum? Wordt je daar wijzer van? Wordt een ander daar beter of wijzer van?

Als je dat oprecht denkt gun ik je daar alle plezier in. Zoals je zelf al een aantal keren hebt aangegeven wordt het forum er niet beter van. Maar doe waar je blij van wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - zondag 22 april 2018 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel rot toch op man met je niet kunnen slikken. Als hier iemand is die zelf prima weet wat ie doet en hoe hij is ben ik het wel. En als anderen dan benoemen is dat geen enkel issue. Maar wel zelf ook kunnen incasseren. En dat mijn lieve Loetje. Dat kan jij niet. Kijk je eigen discussies eens terug, iedere keer ben jij het die dingen persoonlijk maakt.
Waar ik dingen toegeef waar jij nog nooit van gehoord hebt?

Trouwens weer die tekst waar je AkaS op veroordeeld... Je mag alles terugkijken, ik incasseer en deel uit. Jij deelt uit en kan niks hebben. Een rasecht mietje.

En persoonlijk, alleen naar jou! En bewust ook! Leugenaars en mensen die de hele dag zich aanvallen voelen als ze uitdelen blijf ik aanvallen. Net zo lang ik hier zit. Maar stel me in ieder geval niet als een triest mietje op. Of zal ik er een huilebalkie van maken?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!









0.0097620