BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - zaterdag 28 april 2018 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 11:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok, die had ik even gemist. Maar ik geef hem groot gelijk. Maar Ja, Ten Hag ............
Tja, het lijkt mij voor een topsporter niet echt leuk als je zo'n wedstrijd moet missen om vervolgens een potje op de bank te moeten zitten.

Maar gezien het offensief in de media zullen we moeten accepteren dat Ten Hag ook komend seizoen als trainer van Ajax start!

En dat allemaal omdat hij al de derde trainer is in korte tijd en hij pas echt kan aantonen wat hij waard is wanneer hij een volledige voorbereiding heeft gedraaid.

Ik vind dit een oliedomme beslissing van de directie.

Ten Hag heeft werkelijk niets laten zien dat hoop geeft.
Ajax is gebaat bij rust en er moeten prijzen gewonnen worden.

Ten Hag aanhouden is een risco element van 200%, want er bestaat weinig vertrouwen in hem buiten de directie... (lees vriendje Overmars) Wanneer we in de CL voorrondes onderuit gaan en dat kan natuurlijk, dan is er nauwelijks nog houden aan... Als dan ook daarna nog wat tegenvallende resultaten komen staat de club weer in brand en zijn we verder van huis.

Overmars, van der Sar en pipo Ten Hag zijn dan niet meer geloofwaardig en te handhaven en dan is het crisis zoals er nog nooit CRISIS is geweest.

Dus hoe krom het ook lijkt op het eerste gezicht... Ten Hag ontslaan is een preventieve handeling, terecht ook die juist de rust voor komend seizoen in de hand werkt.

De weg is dan vrij om publiekelijk toe te geven dat er is gefaald en een goede ervaren trainer naar voren te schuiven met een meerjaren plan en dit ook als zodanig naar buiten te communiceren.

Het aanhouden van Ten Hag om gezichtsverlies van Overmars te voorkomen is een vaatje buskruit waiting to destroy us all...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 12:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Tja, het lijkt mij voor een topsporter niet echt leuk als je zo'n wedstrijd moet missen om vervolgens een potje op de bank te moeten zitten.

Maar gezien het offensief in de media zullen we moeten accepteren dat Ten Hag ook komend seizoen als trainer van Ajax start!

En dat allemaal omdat hij al de derde trainer is in korte tijd en hij pas echt kan aantonen wat hij waard is wanneer hij een volledige voorbereiding heeft gedraaid.

Ik vind dit een oliedomme beslissing van de directie.

Ten Hag heeft werkelijk niets laten zien dat hoop geeft.
Ajax is gebaat bij rust en er moeten prijzen gewonnen worden.

Ten Hag aanhouden is een risco element van 200%, want er bestaat weinig vertrouwen in hem buiten de directie... (lees vriendje Overmars) Wanneer we in de CL voorrondes onderuit gaan en dat kan natuurlijk, dan is er nauwelijks nog houden aan... Als dan ook daarna nog wat tegenvallende resultaten komen staat de club weer in brand en zijn we verder van huis.

Overmars, van der Sar en pipo Ten Hag zijn dan niet meer geloofwaardig en te handhaven en dan is het crisis zoals er nog nooit CRISIS is geweest.

Dus hoe krom het ook lijkt op het eerste gezicht... Ten Hag ontslaan is een preventieve handeling, terecht ook die juist de rust voor komend seizoen in de hand werkt.

De weg is dan vrij om publiekelijk toe te geven dat er is gefaald en een goede ervaren trainer naar voren te schuiven met een meerjaren plan en dit ook als zodanig naar buiten te communiceren.

Het aanhouden van Ten Hag om gezichtsverlies van Overmars te voorkomen is een vaatje buskruit waiting to destroy us all...
Ik ben het helemaal met je eens in deze. Dat weet je!
Brandje
 Brandje - zaterdag 28 april 2018 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 12:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij zit hoogstwaarschijnlijk gewoon op de bank. Dus waarom gun je die jongen dan niet gewoon die wedstrijd?
Heeft niks met niet gunnen te maken maar hij is geen speler meer van JA aangezien hij vast bij Ajax 1 zit. Maar de TH hater hebben weer een reden gekregen om hem af te zeiken :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 13:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heeft niks met niet gunnen te maken maar hij is geen speler meer van JA aangezien hij vast bij Ajax 1 zit. Maar de TH hater hebben weer een reden gekregen om hem af te zeiken :)
Tuurlijk! Dus als je een andere mening hebt ben je een hater. Volgend jaar niet gillen als de resultaten achterblijven en we weer spreken over een opbouwjaar!

Maar nogmaals, als je als speler het grootste deel heb meegespeeld en daarin bepalend bent geweest kan je als trainer best wel iemand zo'n wedstrijd gunnen. Maar bij Ajax lijkt tegenwoordig zakelijkheid boven menselijkheid te gaan!
Brandje
 Brandje - zaterdag 28 april 2018 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 13:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk! Dus als je een andere mening hebt ben je een hater. Volgend jaar niet gillen als de resultaten achterblijven en we weer spreken over een opbouwjaar!

Maar nogmaals, als je als speler het grootste deel heb meegespeeld en daarin bepalend bent geweest kan je als trainer best wel iemand zo'n wedstrijd gunnen. Maar bij Ajax lijkt tegenwoordig zakelijkheid boven menselijkheid te gaan!
Ach BOSZ werd de eerste maanden, met een normale voorbereiding, ook verketterd. Jaagden de wereldtalenten zoals Riedewald, Bazoer, Tete en El Ghazi maar hoogste uiteindelijk ook lof van diezelfde kritikasters.
Het enige wat hier al vaker heb gezegd zal ik nog een keer herhalen. Zelden resulteert een trainerswissel midden in het seizoen tot verbeteringen maar jij, Akas en nog maar verwachten dat TH Ajax binnen drie maanden volledig naar zijn hand zet. Kan niet! Zelfs een Guardiola had bij City het eerste jaar heel moeilijk met diverse ruzies met spelers maar heeft nu City naar zijn hand gezet.
TH wordt niet beoordeeld op zijn kwaliteiten maar hoe hij over komt. Net als Ziyech trouwens.
Geef deze man een eerlijke kans en na dit seizoen mag je oordelen. Dat is reëel.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 14:38   quote  deeplink  
Edit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2018 door NatjosFC --
hjf
 hjf - zaterdag 28 april 2018 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 11:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Belangrijke wedstrijd? Hou op man. Die wedstrijd van vanavond is belangrijk voor zo'n jongen.
Plaatsing voor de voorronde CL is niet belangrijk?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 14:46 schreef hjf het volgende:

[..]

Plaatsing voor de voorronde CL is niet belangrijk?
Nee. Je gaat die toch niet overleven. De UEFA heeft de grote competities nog belangrijker gemaakt ten opzichte van de kleine landen. Dat betekentdat steeds minder kleine clubs de Champions league zullen bereiken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 13:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach BOSZ werd de eerste maanden, met een normale voorbereiding, ook verketterd. Jaagden de wereldtalenten zoals Riedewald, Bazoer, Tete en El Ghazi maar hoogste uiteindelijk ook lof van diezelfde kritikasters.
Het enige wat hier al vaker heb gezegd zal ik nog een keer herhalen. Zelden resulteert een trainerswissel midden in het seizoen tot verbeteringen maar jij, Akas en nog maar verwachten dat TH Ajax binnen drie maanden volledig naar zijn hand zet. Kan niet! Zelfs een Guardiola had bij City het eerste jaar heel moeilijk met diverse ruzies met spelers maar heeft nu City naar zijn hand gezet.
TH wordt niet beoordeeld op zijn kwaliteiten maar hoe hij over komt. Net als Ziyech trouwens.
Geef deze man een eerlijke kans en na dit seizoen mag je oordelen. Dat is reëel.
Welke kwaliteiten heeft het TH de afgelopen 3 maanden laten zien die zorgen dat hij een reële kans verdient? De domme praatjes voor- en achteraf. Het niet willen wisselen omdat hij vond dat de 11 die er stonden tegen Utrecht de kans op een doelpunt hadden. Aangeven dat Ajax goed speelde toen het thuis 0-0 bleef tegen ADO. De grote mond voorafgaand aan het duel tegen psv. Je elftal continu willen aanpassen aan de tegenstander, terwijl dit eigenlijk andersom moet weze. En zo kan ik nog heel veel meer opnoemen.

De kwaliteiten die hij zogenaamd bezit waren bij een middenmoter in de Eredivisie. Zelfs daar zijn ze nu blij dat hij is weggegaan. Maar een middenmoter leuk kunnen laten voetballen maakt je nog geen topcoach. Bij Ajax wordt meer gevraagd en geëist.

Het enige voordeel wat hij heeft Ten opzichte van andere trainers is dat er nu wel de portemonnee wordt getrokken.

Maar ik heb geen zin om deze man straks 3 maanden te moeten zien klungelen en dan te moeten constateren wat we eigenlijk dit seizoen al vaker hadden gezien. Ik hoop dat ik ongelijk heb, en dat zal ik dan ook gewoon erkennen, alleen vermoed ik dat het gewoon waarheid wordt.

En terugkomend op Bosz. Die heeft van mij nooit krediet gekregen, ook niet op het eind. En alles wat wij vooraf riepen bleek achteraf op de meeste punten ook gewoon te kloppen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 april 2018 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 11:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok, die had ik even gemist. Maar ik geef hem groot gelijk. Maar Ja, Ten Hag ............
Maar dit geldt trouwens ook voor het gehele groepje De Wit, Matusiwa, Bakker en Ekkelenkamp.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 17:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar dit geldt trouwens ook voor het gehele groepje De Wit, Matusiwa, Bakker en Ekkelenkamp.
Maar die spelen toch wel???
Brandje
 Brandje - zaterdag 28 april 2018 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 15:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Welke kwaliteiten heeft het TH de afgelopen 3 maanden laten zien die zorgen dat hij een reële kans verdient? De domme praatjes voor- en achteraf. Het niet willen wisselen omdat hij vond dat de 11 die er stonden tegen Utrecht de kans op een doelpunt hadden. Aangeven dat Ajax goed speelde toen het thuis 0-0 bleef tegen ADO. De grote mond voorafgaand aan het duel tegen psv. Je elftal continu willen aanpassen aan de tegenstander, terwijl dit eigenlijk andersom moet weze. En zo kan ik nog heel veel meer opnoemen.

De kwaliteiten die hij zogenaamd bezit waren bij een middenmoter in de Eredivisie. Zelfs daar zijn ze nu blij dat hij is weggegaan. Maar een middenmoter leuk kunnen laten voetballen maakt je nog geen topcoach. Bij Ajax wordt meer gevraagd en geëist.

Het enige voordeel wat hij heeft Ten opzichte van andere trainers is dat er nu wel de portemonnee wordt getrokken.

Maar ik heb geen zin om deze man straks 3 maanden te moeten zien klungelen en dan te moeten constateren wat we eigenlijk dit seizoen al vaker hadden gezien. Ik hoop dat ik ongelijk heb, en dat zal ik dan ook gewoon erkennen, alleen vermoed ik dat het gewoon waarheid wordt.

En terugkomend op Bosz. Die heeft van mij nooit krediet gekregen, ook niet op het eind. En alles wat wij vooraf riepen bleek achteraf op de meeste punten ook gewoon te kloppen.
Herinner je je de eerste drie maanden van Bosz nog die bovendien een volledige voorbereiding heeft gekregen?
Ach Ado was misschien niet even goed maar volgens mij kansen zat en een 100% pingel onthouden maar erg makkelijk om daar TH de schuld van geven.
De alles zaligmakende FdB heeft in vijf jaar niet een keer gewonnen in en tegen Utrecht behalve voor de beker een keer. Ook die wedstrijd had Ajax moeten winnen met de elf die erin stonden en als TH werd had gewisseld en Utrecht had gewonnen had ie dat weer op zijn dak gekregen.
Elke trainer van Ajax zal een discussiepunt zijn maar zowel Bosz, als Keizer en nu TH hebben de eerste maanden een strontlading over zich heen gehad. Vind je het heel erg dat ik daar niet aan mee doe en de beste man pas beoordeel na een heel seizoen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 april 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 17:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar die spelen toch wel???
Is dat zo? Ik heb nergens een opstelling of uberhaupt een selectie kunnen vinden, dus ik durf het niet te zeggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 17:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Herinner je je de eerste drie maanden van Bosz nog die bovendien een volledige voorbereiding heeft gekregen?
Ach Ado was misschien niet even goed maar volgens mij kansen zat en een 100% pingel onthouden maar erg makkelijk om daar TH de schuld van geven.
De alles zaligmakende FdB heeft in vijf jaar niet een keer gewonnen in en tegen Utrecht behalve voor de beker een keer. Ook die wedstrijd had Ajax moeten winnen met de elf die erin stonden en als TH werd had gewisseld en Utrecht had gewonnen had ie dat weer op zijn dak gekregen.
Elke trainer van Ajax zal een discussiepunt zijn maar zowel Bosz, als Keizer en nu TH hebben de eerste maanden een strontlading over zich heen gehad. Vind je het heel erg dat ik daar niet aan mee doe en de beste man pas beoordeel na een heel seizoen.
Vind je het dan heel erg dat ik dat wel doe? Om dan gelijk te zeggen dat wij haters zijn slaat dan helemaal nergens op!

En jij komt met een paar drogredenen waarom wij geen kritiek zouden mogen leveren op TH. Maar volgens mij accepteer je onze redenen niet waarom wij deze mening hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 17:33 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik heb nergens een opstelling of uberhaupt een selectie kunnen vinden, dus ik durf het niet te zeggen.
Schijnt dat de meesten gewoon spelen vanavond.
AkaS
 AkaS - zaterdag 28 april 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 17:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Herinner je je de eerste drie maanden van Bosz nog die bovendien een volledige voorbereiding heeft gekregen?
Ach Ado was misschien niet even goed maar volgens mij kansen zat en een 100% pingel onthouden maar erg makkelijk om daar TH de schuld van geven.
De alles zaligmakende FdB heeft in vijf jaar niet een keer gewonnen in en tegen Utrecht behalve voor de beker een keer. Ook die wedstrijd had Ajax moeten winnen met de elf die erin stonden en als TH werd had gewisseld en Utrecht had gewonnen had ie dat weer op zijn dak gekregen.
Elke trainer van Ajax zal een discussiepunt zijn maar zowel Bosz, als Keizer en nu TH hebben de eerste maanden een strontlading over zich heen gehad. Vind je het heel erg dat ik daar niet aan mee doe en de beste man pas beoordeel na een heel seizoen.
Sorry Brandje maar je kletst nu echt onzin.

1. Bosz is een kakkerlak en begon slecht qua resultaat. Oorzaak: Overmars had de selectie niet op orde.

2. Ziyech hadden Overmars en Bosz niet nodig.... Echter na wat slechte voorronde wedstrijden was een creatieve middenvelder plots wel nodig en kwam Ziyech.

Wat Bosz echter wel had in positieve zin, dat er wel aanknopingspunten zichtbaar waren. En met de komst van Sanchez was het team behalve Veltman behoorlijk top.

Bij de belangrijke Europese wedstrijden had Bosz bovendien de mazzel dat Veltman een paar keer moest uitvallen en werd vervangen door een sublieme Tete. En zelfs was hij een keer geschorst!

3. Het is toch geen hogere wiskunde om door te hebben dat Overmars een vriendje als trainer heeft binnen geloodst die er heel weinig van bakt.

En lees nu eens goed Brandje... Ik verwachtte JUIST NIET dat hij in het resterende seizoen zijn stempel ging drukken. Een grotere fout had hij niet kunnen maken...

Hij had moeten voortborduren op wat inmiddels was ontstaan. De spelers en de club leren kennen en dan tijdens de voorbereiding pas gaan kneden!!!
AkaS
 AkaS - zaterdag 28 april 2018 - 20:56   quote  deeplink  
Oja... en ik ben geen TH hater maar een groot fan van Ajax.

Het TH heeft elkaar de tent uit gevochten en meerdere jaren de selectie niet op tijd rond.

Daarnaast werden spelers die duidelijk tekort komen om in Europa te spelen de hemel in geprezen.

En anderen die dat niveau wel aankunnen geschoffeerd.

Over schofferen gesproken... Wat denk je van Viergever... niet mijn favoriet maar wel een met enorme inziet en heeft vorig jaar enorme waarde gehad voor Ajax.

En kijk hoe Overmars met hem is omgesprongen!

En nu weer veel te laat in onderhandeling met Kluivert. Als jij vind dat Kluivert een toptalent is zou je veel eerder verlengt moeten hebben!

Dus geen TH hater, maar een ontevreden supporter en observeerder van de verrichtingen van deze heren.

Tel bij mijn opgesomde feiten nog even de trieste aftocht van Jonk op en er is toch weinig om voor te applaudiseren.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 15:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee. Je gaat die toch niet overleven. De UEFA heeft de grote competities nog belangrijker gemaakt ten opzichte van de kleine landen. Dat betekentdat steeds minder kleine clubs de Champions league zullen bereiken.
Of je die nou wel of niet overleeft heeft niks te maken met de ontwikkeling van zon jongen op dit moment. Juist dit soort wedstrijden als tegen Az en die eventuele voorrondes dragen bij aan de ontwikkeling van die jongen. Meer in ieder geval dan welke pot ook in de Jupiler.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 20:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sorry Brandje maar je kletst nu echt onzin.

1. Bosz is een kakkerlak en begon slecht qua resultaat. Oorzaak: Overmars had de selectie niet op orde.

2. Ziyech hadden Overmars en Bosz niet nodig.... Echter na wat slechte voorronde wedstrijden was een creatieve middenvelder plots wel nodig en kwam Ziyech.

Wat Bosz echter wel had in positieve zin, dat er wel aanknopingspunten zichtbaar waren. En met de komst van Sanchez was het team behalve Veltman behoorlijk top.

Bij de belangrijke Europese wedstrijden had Bosz bovendien de mazzel dat Veltman een paar keer moest uitvallen en werd vervangen door een sublieme Tete. En zelfs was hij een keer geschorst!

3. Het is toch geen hogere wiskunde om door te hebben dat Overmars een vriendje als trainer heeft binnen geloodst die er heel weinig van bakt.

En lees nu eens goed Brandje... Ik verwachtte JUIST NIET dat hij in het resterende seizoen zijn stempel ging drukken. Een grotere fout had hij niet kunnen maken...

Hij had moeten voortborduren op wat inmiddels was ontstaan. De spelers en de club leren kennen en dan tijdens de voorbereiding pas gaan kneden!!!
Selectie niet op orde onder Bosz? Met die selectie gewoon finale Europa league gehaald.
AkaS
 AkaS - maandag 30 april 2018 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 14:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Selectie niet op orde onder Bosz? Met die selectie gewoon finale Europa league gehaald.
Echt Remco...?

Pas na de uitschakeling voorronde CL werd bijv. Ziyech gehaald.
Voor deze wedstrijden beweerden zowel Overmars als Bosz dat ze hem
niet nodig hadden.

Nog weer later stroomde Sanchez in...

Dus ja Remco, niet tijdig de selectie klaar, tenzij jij hier wil beweren
dat het spelen van de voorronde CL niet de start van het seizoen was?
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2018 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 01:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

Echt Remco...?

Pas na de uitschakeling voorronde CL werd bijv. Ziyech gehaald.
Voor deze wedstrijden beweerden zowel Overmars als Bosz dat ze hem
niet nodig hadden.

Nog weer later stroomde Sanchez in...

Dus ja Remco, niet tijdig de selectie klaar, tenzij jij hier wil beweren
dat het spelen van de voorronde CL niet de start van het seizoen was?
Klopt als een bus.
Eide
 Eide - maandag 30 april 2018 - 05:04   quote  deeplink  
Nou, volgende week voor spek en bonen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2018 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 30 april 2018 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 01:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

Echt Remco...?

Pas na de uitschakeling voorronde CL werd bijv. Ziyech gehaald.
Voor deze wedstrijden beweerden zowel Overmars als Bosz dat ze hem
niet nodig hadden.

Nog weer later stroomde Sanchez in...

Dus ja Remco, niet tijdig de selectie klaar, tenzij jij hier wil beweren
dat het spelen van de voorronde CL niet de start van het seizoen was?
Sanchez was toen al gekocht en kwam later ivm de wedstrijden die hij nog speelde. Wat moet je dan doen zon jongen? overbelasten?

En Ziyech inderdaad, die was ik even vergeten dat ie later gehaald is. Maar ook zonder hem was de selectie sterk genoeg om de doelstellingen te halen die gehaald moesten worden.
Had h
remco k
 remco k - maandag 30 april 2018 - 07:27   quote  deeplink  
Het elftal dat er stond had makkelijk door moeten kunnen komen vorig jaar. Zeker ook als je de wedstrijden terugkijkt.

Als je op de meeste plekken een betere speler hebt lopen dan je tegenstander moet je toch gewoon kunnen winnen en is de selectie daar hoed genoeg voor. Dat dit dan misgaat lag volens mij destijds ook gewoon aan keuzes van de trainer Bosz
AkaS
 AkaS - maandag 30 april 2018 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 07:27 schreef remco k het volgende:
Het elftal dat er stond had makkelijk door moeten kunnen komen vorig jaar. Zeker ook als je de wedstrijden terugkijkt.

Als je op de meeste plekken een betere speler hebt lopen dan je tegenstander moet je toch gewoon kunnen winnen en is de selectie daar hoed genoeg voor. Dat dit dan misgaat lag volens mij destijds ook gewoon aan keuzes van de trainer Bosz
dus was de selectie niet volledig en klaar.
dankje wel remco!
remco k
 remco k - maandag 30 april 2018 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 08:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

dus was de selectie niet volledig en klaar.
dankje wel remco!
Als er een elftal staat dat op vrijwel iedere plek een betere speler heeft dan de tegenstanders op dat moment. Dan ben je toch op orde?
Brandje
 Brandje - maandag 30 april 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 20:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sorry Brandje maar je kletst nu echt onzin.

1. Bosz is een kakkerlak en begon slecht qua resultaat. Oorzaak: Overmars had de selectie niet op orde.

2. Ziyech hadden Overmars en Bosz niet nodig.... Echter na wat slechte voorronde wedstrijden was een creatieve middenvelder plots wel nodig en kwam Ziyech.

Wat Bosz echter wel had in positieve zin, dat er wel aanknopingspunten zichtbaar waren. En met de komst van Sanchez was het team behalve Veltman behoorlijk top.

Bij de belangrijke Europese wedstrijden had Bosz bovendien de mazzel dat Veltman een paar keer moest uitvallen en werd vervangen door een sublieme Tete. En zelfs was hij een keer geschorst!

3. Het is toch geen hogere wiskunde om door te hebben dat Overmars een vriendje als trainer heeft binnen geloodst die er heel weinig van bakt.

En lees nu eens goed Brandje... Ik verwachtte JUIST NIET dat hij in het resterende seizoen zijn stempel ging drukken. Een grotere fout had hij niet kunnen maken...

Hij had moeten voortborduren op wat inmiddels was ontstaan. De spelers en de club leren kennen en dan tijdens de voorbereiding pas gaan kneden!!!
Grappige is dat je in geem van bovenstaande in gaat op TH en zijn kwaliteiten. Sterker nog je komt niet eens verder dan dat TH het vriendje is van Overmars. Dus als ik het zo lees ben je meer kwaad op Overmars dan op TH.
Verder zijn de cijfers van TH beter dan die van Keizer dus ook dat is een kulargument.
Waarom ik Bosz als referentie gebruik is heel simpel maar geldt in feite ook voor Keizer. Elke van de genoemde trainers werd binnen een maand verketterd door de fans. Bosz was de kakkerlak. Keizer het vriendje van Bergkamp en te licht bevonden door de fans. TH is een boertje uit de provincie.
Keizer werd geroemd omdat hij noodgedwongen Frenkie als LCV liet spelen maar waarom krijgt TH niet de credits met Mazraoui als RB?
De haat die TH over zich heen krijgt is simpelweg niet eerlijk in mijn ogen. Ik ga de beste man niet afrekenen op een paar maanden in een inktzwart seizoen. Net als dat ik Sar en Overmars een laatste kans geeft aankomende jaar, vind ik ook dat je TH pas kan beoordelen na een volledig seizoen.
Brandje
 Brandje - maandag 30 april 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 14:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Selectie niet op orde onder Bosz? Met die selectie gewoon finale Europa league gehaald.
Daarom!! Bosz had met afstand de beste selectie van Nederland. Klaassen, Dolberg in vorm, Traore, Sanchez. Een bank met Riedewald en Tête. Ben blij met de El finale maar Bosz heeft het echt na gelaten om met die topselectie geen kampioen te worden.
Brandje
 Brandje - maandag 30 april 2018 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 01:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt als een bus.
Klopt niks van want Sanchez deed al mee tegen W2. Verder vergeet iedereen dat we in November/december 2016 gelijk stonden met de kakkerlakken en wij het lieten liggen tegen Twente en PSV. Na de winterstop hadden we vóóraf tegen Excelsior alles in eigen hand en lieten we ook na te winnen. Net als uit tegen Grunn.
AkaS
 AkaS - maandag 30 april 2018 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 10:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Grappige is dat je in geem van bovenstaande in gaat op TH en zijn kwaliteiten. Sterker nog je komt niet eens verder dan dat TH het vriendje is van Overmars. Dus als ik het zo lees ben je meer kwaad op Overmars dan op TH.
Verder zijn de cijfers van TH beter dan die van Keizer dus ook dat is een kulargument.
Waarom ik Bosz als referentie gebruik is heel simpel maar geldt in feite ook voor Keizer. Elke van de genoemde trainers werd binnen een maand verketterd door de fans. Bosz was de kakkerlak. Keizer het vriendje van Bergkamp en te licht bevonden door de fans. TH is een boertje uit de provincie.
Keizer werd geroemd omdat hij noodgedwongen Frenkie als LCV liet spelen maar waarom krijgt TH niet de credits met Mazraoui als RB?
De haat die TH over zich heen krijgt is simpelweg niet eerlijk in mijn ogen. Ik ga de beste man niet afrekenen op een paar maanden in een inktzwart seizoen. Net als dat ik Sar en Overmars een laatste kans geeft aankomende jaar, vind ik ook dat je TH pas kan beoordelen na een volledig seizoen.
Welke kwaliteit bedoel je dan Brandje?

Jonk: gesneuveld.
Bergkamp: gesneuveld.
Van der Sar: staat zwaar onder druk vanwege zijn dagelijks functioneren.
Overmars: zit stevig in het zadel omdat onder zijn bewind de bankrekening is gegroeid. Maar heeft Overmars hierbij prestaties geleverd die echt superieur waren?

Als straks de Ligt wordt verkocht voor 50mln krijgt Overmars dan ook weer de beoordeling van topper...?!

Maar laat ik alvast dit zeggen, de Ligt kwam naar Ajax toen Overmars nog bij Go Ahead Eagles zat...
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2018 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 10:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt niks van want Sanchez deed al mee tegen W2. Verder vergeet iedereen dat we in November/december 2016 gelijk stonden met de kakkerlakken en wij het lieten liggen tegen Twente en PSV. Na de winterstop hadden we vóóraf tegen Excelsior alles in eigen hand en lieten we ook na te winnen. Net als uit tegen Grunn.
Daarom heeft Bosz voor mij ook gefaald. Sanchez was er toch niet bij tegen PAOK of zit ik er nu naast? Want dat is voor mij het moment dat de selecie op orde moet zijn. Dan begint de CL en daar doe je het voor lijkt me.
AkaS
 AkaS - maandag 30 april 2018 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 10:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Grappige is dat je in geem van bovenstaande in gaat op TH en zijn kwaliteiten. Sterker nog je komt niet eens verder dan dat TH het vriendje is van Overmars. Dus als ik het zo lees ben je meer kwaad op Overmars dan op TH.
Verder zijn de cijfers van TH beter dan die van Keizer dus ook dat is een kulargument.
Waarom ik Bosz als referentie gebruik is heel simpel maar geldt in feite ook voor Keizer. Elke van de genoemde trainers werd binnen een maand verketterd door de fans. Bosz was de kakkerlak. Keizer het vriendje van Bergkamp en te licht bevonden door de fans. TH is een boertje uit de provincie.
Keizer werd geroemd omdat hij noodgedwongen Frenkie als LCV liet spelen maar waarom krijgt TH niet de credits met Mazraoui als RB?
De haat die TH over zich heen krijgt is simpelweg niet eerlijk in mijn ogen. Ik ga de beste man niet afrekenen op een paar maanden in een inktzwart seizoen. Net als dat ik Sar en Overmars een laatste kans geeft aankomende jaar, vind ik ook dat je TH pas kan beoordelen na een volledig seizoen.
Nu dan mijn reactie op TH als ten Hag...

Volgens mij heb ik al meerdere malen uitgelegd wat mijn bezwaren zijn. Maar laat ik volledig zijn en teruggaan naar Bosz.

Bosz had van mij aanvankelijk het voordeel van de twijfel vanwege zijn aanvallende spel. Dit kantelde gaandeweg het seizoen vanwege zijn starre houding, wissels en zijn lachen direct na het eindsignaal tegen psv waarbij door het verlies van ons feijenoord kampioen zou worden.

Vervolgens vond ik de aanstelling van een onervaren trainer faliekant fout. Eindelijk een selectie met potentie en dan wordt daar een onervaren trainer op gezet. En wordt volstrekt onnodig door Overmars geroepen dat Sanchez te koop is of daar kwam het op neer door een minimum prijs bij verkoop te noemen.

Uiteindelijk begon Keizer het toch enizins op de rit te krijgen en wordt hij ontslagen door metname Overmars die dan al heel lang zit te popelen om zijn oosterse vriendje naar binnen te schuiven.

TH of wel ten Hag... Wederom een trainer die enigzins onervaren te noemen is. Waarom geen ervaren trainer voor deze jonge talentvolle groep!?

1e Kennismaking met ten Hag. Interview waarin hij ontzettend slap lult dat zijn 1e wedstrijd na de winterstop uitgerekend tegen de club die hij heeft verlaten, niets extra's voor hem betekent... Het is gewoon een wedstrijd..!!!

Tuurlijk, denkt hij dat wij dom zijn of is hij zelf niet de slimste...

En dan het voetbal, de gehanteerde tactiek en de resultaten. Dag kampioenschap!

Gevalletje Younes die hij zogenaamd wilde belonen...

Cassièra, hem ophemelen voor de camera om vervolgens met Siem de Jong in de spits gaan spelen...

Zijn onophoudelijk slechte optredens voor de camera en alles tesamen maakt hem vopstrekt ongeloofwaardig. Eerder lachwekkend en dat is precies wat er in de selectie schijnt te gebeuren.

En dan heeft hij ook nog de versterkingen gekregen van vriendje Overmars die Keizer niet kreeg en dan toch nog verder achterop raken en het kampioenschap missen!
AkaS
 AkaS - maandag 30 april 2018 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 12:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom heeft Bosz voor mij ook gefaald. Sanchez was er toch niet bij tegen PAOK of zit ik er nu naast? Want dat is voor mij het moment dat de selecie op orde moet zijn. Dan begint de CL en daar doe je het voor lijkt me.
Zo zie ik dat ook. Voorrondes CL is de start van het nieuwe seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 april 2018 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 12:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zo zie ik dat ook. Voorrondes CL is de start van het nieuwe seizoen.
Ik ook hoor! Eigenlijk al de start van de 1ste training.

Ik erger me eigenlijk meer aan de verkopen van de toppers die altijd pas plaatsvinden nadat alle SK zijn verkocht. En dan ineens doen alsof je het niet verwacht had.
remco k
 remco k - maandag 30 april 2018 - 14:13   quote  deeplink  
Als je het elftal bekijkt dat tegen Paok speelde. Was je op vrijwel iedere positie beter bezet dan je tegenstander. Dan ligt het toch niet aan je aan en verkoop beleid dat je die tweestrijd niet wint.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2018 - 14:28   quote  deeplink  
Als je erna besluit dat dat je creativiteit mist en het iedereen dat hier roepte, is het lachwekkend dat je op de laatste dag van de window pas besluit die creativiteit te halen. Dan ben je dus niet op orde.
AkaS
 AkaS - maandag 30 april 2018 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 14:13 schreef remco k het volgende:
Als je het elftal bekijkt dat tegen Paok speelde. Was je op vrijwel iedere positie beter bezet dan je tegenstander. Dan ligt het toch niet aan je aan en verkoop beleid dat je die tweestrijd niet wint.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2018 door AkaS --
AkaS
 AkaS - maandag 30 april 2018 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 14:13 schreef remco k het volgende:
Als je het elftal bekijkt dat tegen Paok speelde. Was je op vrijwel iedere positie beter bezet dan je tegenstander. Dan ligt het toch niet aan je aan en verkoop beleid dat je die tweestrijd niet wint.
dat ajax op iedere positie betere bezetting had is jouw mening en niet relevant t.a.v. de stelling.

Op de dag dat je nieuwe seizoen begint dien je een selectie te hebben die in staat is om de geformuleerde doelstellingen te behalen.

Bovendien zegt Overmars zelf dat goede spelers geen garantie is voor het hebben van een winnend team.

Vanuit dit oogpunt bekeken zag heel Nederland dat Ajax creativiteit en balans op het middenveld miste, alleen Overmars zag dit niet.
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2018 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 15:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

dat ajax op iedere positie betere bezetting had is jouw mening en niet relevant t.a.v. de stelling.

Op de dag dat je nieuwe seizoen begint dien je een selectie te hebben die in staat is om de geformuleerde doelstellingen te behalen.

Bovendien zegt Overmars zelf dat goede spelers geen garantie is voor het hebben van een winnend team.

Vanuit dit oogpunt bekeken zag heel Nederland dat Ajax creativiteit en balans op het middenveld miste, alleen Overmars zag dit niet.
Een betere positie klopt opzich ook wel, maar de juiste balans is echt iets anders en die was er gewoon niet.
Brandje
 Brandje - maandag 30 april 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 12:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom heeft Bosz voor mij ook gefaald. Sanchez was er toch niet bij tegen PAOK of zit ik er nu naast? Want dat is voor mij het moment dat de selecie op orde moet zijn. Dan begint de CL en daar doe je het voor lijkt me.
Sanchez kon er niet bij zijn want die speelde nog voor de CL dus hadden ze hem dan maar niet moeten aantrekken??
Ook onder FDB werden er spelers gehaald en vetrokken er toen de competitie al begonnen was en het is een utopie om te denken dat dat dit jaar niet weer gaat gebeuren.
remco k
 remco k - maandag 30 april 2018 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 15:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een betere positie klopt opzich ook wel, maar de juiste balans is echt iets anders en die was er gewoon niet.
En het aankopen van Ziyech bracht de juiste balans?
Brandje
 Brandje - maandag 30 april 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 12:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nu dan mijn reactie op TH als ten Hag...

Volgens mij heb ik al meerdere malen uitgelegd wat mijn bezwaren zijn. Maar laat ik volledig zijn en teruggaan naar Bosz.

Bosz had van mij aanvankelijk het voordeel van de twijfel vanwege zijn aanvallende spel. Dit kantelde gaandeweg het seizoen vanwege zijn starre houding, wissels en zijn lachen direct na het eindsignaal tegen psv waarbij door het verlies van ons feijenoord kampioen zou worden.

Vervolgens vond ik de aanstelling van een onervaren trainer faliekant fout. Eindelijk een selectie met potentie en dan wordt daar een onervaren trainer op gezet. En wordt volstrekt onnodig door Overmars geroepen dat Sanchez te koop is of daar kwam het op neer door een minimum prijs bij verkoop te noemen.

Uiteindelijk begon Keizer het toch enizins op de rit te krijgen en wordt hij ontslagen door metname Overmars die dan al heel lang zit te popelen om zijn oosterse vriendje naar binnen te schuiven.

TH of wel ten Hag... Wederom een trainer die enigzins onervaren te noemen is. Waarom geen ervaren trainer voor deze jonge talentvolle groep!?

1e Kennismaking met ten Hag. Interview waarin hij ontzettend slap lult dat zijn 1e wedstrijd na de winterstop uitgerekend tegen de club die hij heeft verlaten, niets extra's voor hem betekent... Het is gewoon een wedstrijd..!!!

Tuurlijk, denkt hij dat wij dom zijn of is hij zelf niet de slimste...

En dan het voetbal, de gehanteerde tactiek en de resultaten. Dag kampioenschap!

Gevalletje Younes die hij zogenaamd wilde belonen...

Cassièra, hem ophemelen voor de camera om vervolgens met Siem de Jong in de spits gaan spelen...

Zijn onophoudelijk slechte optredens voor de camera en alles tesamen maakt hem vopstrekt ongeloofwaardig. Eerder lachwekkend en dat is precies wat er in de selectie schijnt te gebeuren.

En dan heeft hij ook nog de versterkingen gekregen van vriendje Overmars die Keizer niet kreeg en dan toch nog verder achterop raken en het kampioenschap missen!
Ach kerel de dingem die jij zegt kunnem op elke trainer slaan. Bij Bosz was er constant de discussie tussen Tête en Veltman of dat Younes te lang bleef staan. Waarom gaf Bosz Neres geem echte kans. Keizer bleef tot aan de bekerwedstrijd tegen FC Tukkerland vervallen in domme wissels. Bracht ook Siem de Jong geregeld en toen hoorde je niemand. De boer werd weg gehoond omdat hij Theo Janssen op zes zette. Te lang Anita en Blind als back gebruikte. Had binnen eem week ruzie met El Hamdaoui.
Dus sorry dat ik niet mee ga met de hetze tegen TH.
remco k
 remco k - maandag 30 april 2018 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 15:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

dat ajax op iedere positie betere bezetting had is jouw mening en niet relevant t.a.v. de stelling.

Op de dag dat je nieuwe seizoen begint dien je een selectie te hebben die in staat is om de geformuleerde doelstellingen te behalen.

Bovendien zegt Overmars zelf dat goede spelers geen garantie is voor het hebben van een winnend team.

Vanuit dit oogpunt bekeken zag heel Nederland dat Ajax creativiteit en balans op het middenveld miste, alleen Overmars zag dit niet.
Natuurlijk is dat wel relevant. Voor die club moest je namelijk klaar zijn en dat waren we. Bosz was het echter die faalde.

Dat goede spelers geen garnaaltje geven is inderdaad waar. Daarom heb je ook een trainer en een visie nodig.

Maar goed. Ik ben nu nog tevreden met Overmars. Ik ben echter heel benieuwd wat hij samen met zijn team deze zomer zal brengen. Mocht dezelfde fout gemaakt worden als afgelopen seizoen. Dan denk ik dat men zelf hun conclusies moeten gaan trekken.
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2018 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

En het aankopen van Ziyech bracht de juiste balans?
Op dat moment komt men tot de conclusie over dat de selectie de creativiteit mist en Ajax besluit die speler te halen. Wel pas heel laat. Dan breng je het toch in balans?! Als je iets mist en je trekt dat aan in hun ogen, maak je een balans.

Hoe ik verder daarover denk doet er dan niet toe.
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2018 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 16:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sanchez kon er niet bij zijn want die speelde nog voor de CL dus hadden ze hem dan maar niet moeten aantrekken??
Ook onder FDB werden er spelers gehaald en vetrokken er toen de competitie al begonnen was en het is een utopie om te denken dat dat dit jaar niet weer gaat gebeuren.
Dat is niet wat ik bedoel gap. Ik bedoel echt puur dat Ajax veel te laat inspeelt op wat men denkt nodig te hebben. Zodra je belangrijkste wedstrijden er zijn, moet je op oorlogsterkte zijn en niet 3 weken daarna concluderen dat je dat niet bent. Dat is wat ik bedoel.
remco k
 remco k - maandag 30 april 2018 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 16:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op dat moment komt men tot de conclusie over dat de selectie de creativiteit mist en Ajax besluit die speler te halen. Wel pas heel laat. Dan breng je het toch in balans?! Als je iets mist en je trekt dat aan in hun ogen, maak je een balans.

Hoe ik verder daarover denk doet er dan niet toe.
Ik denk dat het aantrekken van Ziyech door andere krachten is doorgedrukt maar dat is slechts een gevoel.

Mijn mening over Overmars is dat hij het goed deed vorig jaar. Dit jaar hebben ze het niet goed gedaan en moeten ze beterschap laten zien.
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2018 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 16:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het aantrekken van Ziyech door andere krachten is doorgedrukt maar dat is slechts een gevoel.

Mijn mening over Overmars is dat hij het goed deed vorig jaar. Dit jaar hebben ze het niet goed gedaan en moeten ze beterschap laten zien.
De spelers die uiteindelijk gehaald waren, vond ik zoals ik dat altijd noem, grote zekerheidjes. Grotendeel is uiteindelijk gelukt.

Dit jaar liet de hele club te wensen over. Maar dan ook echt iedereen.
Brandje
 Brandje - maandag 30 april 2018 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 16:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik bedoel gap. Ik bedoel echt puur dat Ajax veel te laat inspeelt op wat men denkt nodig te hebben. Zodra je belangrijkste wedstrijden er zijn, moet je op oorlogsterkte zijn en niet 3 weken daarna concluderen dat je dat niet bent. Dat is wat ik bedoel.
Ik begrijp wat je wil maar dat zal helaas nooit gebeuren. Niet bij een club als Ajax. Wij zijn teveel afhankelijk van de markt. De vijver waarin Ajax wil vissen dan zullen wij zelden de eerste keus zijn van de desbetreffende speler. Dat wil niet zeggen dat Ajax ze niet kan halen maar wel pas als andere clubs afhaken. Richarlison is daar een heel mooi voorbeeld van.
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2018 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 18:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je wil maar dat zal helaas nooit gebeuren. Niet bij een club als Ajax. Wij zijn teveel afhankelijk van de markt. De vijver waarin Ajax wil vissen dan zullen wij zelden de eerste keus zijn van de desbetreffende speler. Dat wil niet zeggen dat Ajax ze niet kan halen maar wel pas als andere clubs afhaken. Richarlison is daar een heel mooi voorbeeld van.
Ajax is geen eerste keus. Maar toch he, weet je ook hoeveel spelers in Zuid Amerika wel echt staan de popelen om hierheen te komen. Maar even buiten dat, je gooit je lijntjes toch al vroeg uit?
p111
 p111 - maandag 30 april 2018 - 19:31   quote  deeplink  
We gaan het zien volgens die kleine komt de selectie op tijd rond voor de vr cl.Maar ik weet ook wel dat als er vlak voor de vr cl een geweldige club komt voor onze beste spelers dan ben je kansloos,en daar kan ook die kleine niks aan doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2018 door p111 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!









0.0204849