BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 30 april 2018 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 19:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax is geen eerste keus. Maar toch he, weet je ook hoeveel spelers in Zuid Amerika wel echt staan de popelen om hierheen te komen. Maar even buiten dat, je gooit je lijntjes toch al vroeg uit?
Ze laten toch ook zien dat al langere tijd al te doen. Sanchez is daar een mooi voorbeeld van.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 03 mei 2018 - 18:04   quote  deeplink  
8b23901770.jpg
Loetje
 Loetje - donderdag 03 mei 2018 - 18:06   quote  deeplink  
Die heb ik op het einde met de grond gelijk gemaakt, maar die mag van mij vanavond al terugkomen.

Vond het voetbal echt niet goed de laatste jaren, maar wat bleef hij rustig toen de club in de fik stond.
AkaS
 AkaS - donderdag 03 mei 2018 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 18:06 schreef Loetje het volgende:
Die heb ik op het einde met de grond gelijk gemaakt, maar die mag van mij vanavond al terugkomen.

Vond het voetbal echt niet goed de laatste jaren, maar wat bleef hij rustig toen de club in de fik stond.
En hij kreeg geen budget voor gerichte en goede aankopen.

Ten Hag out...

Frankie In!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2018 door AkaS --
Loetje
 Loetje - donderdag 03 mei 2018 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 18:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

En hij kreeg geen budget voor gerichte en goede aankopen.

Ten Hag out...

Frankie In!
Nouja, laatste tijd wel natuurlijk. Gudelj en Sinkgraven waren niet erg goedkoop. Maar over het algemeen niet en hij zeek nooit.

En niet dat ik op dat voetbal van de laatste 3 jaar onder hem genoot, maar in de competitie stond hij er wel als het moest.

Daarbij vind ik dat de club zolangzamerhand gebaat is bij rust en structuur.
remco k
 remco k - donderdag 03 mei 2018 - 20:58   quote  deeplink  
En nu niemand die roept dat van der sar zon uitspraak nooit mag doen?
Loetje
 Loetje - donderdag 03 mei 2018 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 20:58 schreef remco k het volgende:
En nu niemand die roept dat van der sar zon uitspraak nooit mag doen?
Waarom mag dat niet? Had het gehoord op de radio vandaag, niks mis mee toch? Ging ook meer over de toekomst en zowel Van der Sar als Overmars riepen bij zijn vertrek al dat ze hoopten dat De Boer ooit terug zou komen.
AkaS
 AkaS - vrijdag 04 mei 2018 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 20:58 schreef remco k het volgende:
En nu niemand die roept dat van der sar zon uitspraak nooit mag doen?
Misschien is het wel een verdekte opstand tegen de echte baas van de Ajax directie, te weten Overmars.

En probeert hij te peilen hoe de publieke opini reageert op deze gedachte
AkaS
 AkaS - vrijdag 04 mei 2018 - 00:44   quote  deeplink  
Oja
..

Voor ik het vergeet...

Ten Hag rot op a.u.b.

Dank u!
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom mag dat niet? Had het gehoord op de radio vandaag, niks mis mee toch? Ging ook meer over de toekomst en zowel Van der Sar als Overmars riepen bij zijn vertrek al dat ze hoopten dat De Boer ooit terug zou komen.
Ik vind het echt dom, je hebt net een partij gezeik van jewelste gehad over de trainerswissel, er is massaal kritiek op van der Sar en ten Hag daarover en dan ga je dit soort dingen zeggen, dat getuigt niet van heel veel vertrouwen richting ten Hag en zou heel veel speculaties in de hand kunnen helpen.
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 00:39 schreef AkaS het volgende:

[..]

Misschien is het wel een verdekte opstand tegen de echte baas van de Ajax directie, te weten Overmars.

En probeert hij te peilen hoe de publieke opini reageert op deze gedachte
Of misschien wel niet en zou hij gewoon de Boer graag weer terug willen hebben..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 10:08   quote  deeplink  
Makkelijk zat, Ten Hag eruit en De Boer er weer in!
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Makkelijk zat, Ten Hag eruit en De Boer er weer in!
Mag van mij direct, maar het strookt niet met van der Sar over ten Hag zegt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 mei 2018 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag van mij direct, maar het strookt niet met van der Sar over ten Hag zegt.
Zal niet de eerste keer zijn dat A wordt gezegd en B wordt gedaan in de voetballerij
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag van mij direct, maar het strookt niet met van der Sar over ten Hag zegt.
Sommige woorden moet je niet meer serieus nemen daar op het pluche!
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 mei 2018 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het echt dom, je hebt net een partij gezeik van jewelste gehad over de trainerswissel, er is massaal kritiek op van der Sar en ten Hag daarover en dan ga je dit soort dingen zeggen, dat getuigt niet van heel veel vertrouwen richting ten Hag en zou heel veel speculaties in de hand kunnen helpen.
Dan kun je de andere kant ook zien, namelijk dat ze vorige week beide (Overmars en Van der Sar) vertrouwen in Ten Hag uitspraken... Beide is dan net zo krom.

En dit ging helemaal niet over de korte termijn. De vraag werd in eerste instantie ook aan De Boer gesteld.
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sommige woorden moet je niet meer serieus nemen daar op het pluche!
Dat is zeker waar..
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 11:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan kun je de andere kant ook zien, namelijk dat ze vorige week beide (Overmars en Van der Sar) vertrouwen in Ten Hag uitspraken... Beide is dan net zo krom.

En dit ging helemaal niet over de korte termijn. De vraag werd in eerste instantie ook aan De Boer gesteld.
Laat ik het er op houden dat ik vind dat ze beiden voor een politiek correct antwoord hadden moeten kiezen in dit geval.
Eide
 Eide - vrijdag 04 mei 2018 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 11:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat ik het er op houden dat ik vind dat ze beiden voor een politiek correct antwoord hadden moeten kiezen in dit geval.
En dan krijg je daar weer geneuzel over. Ik vond niet dat dit gesprek het karakter had van een open sollicitatie of dat er nu echt gekke dingen werden gezegd. Ik zie het probleem niet.
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 11:54 schreef Eide het volgende:

[..]

En dan krijg je daar weer geneuzel over. Ik vond niet dat dit gesprek het karakter had van een open sollicitatie of dat er nu echt gekke dingen werden gezegd. Ik zie het probleem niet.
Dat mag je vinden. Ik vind het onhandig.
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 mei 2018 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 11:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat ik het er op houden dat ik vind dat ze beiden voor een politiek correct antwoord hadden moeten kiezen in dit geval.
Wat was dat geweest dan als ik vragen mag? Misschien in de toekomst ofzo? Want dan kopt medialand 'De Boer hint naar terugkeer bij Ajax'
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 19:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat was dat geweest dan als ik vragen mag? Misschien in de toekomst ofzo? Want dan kopt medialand 'De Boer hint naar terugkeer bij Ajax'
Je zou je op de vlakte kunnen houden en zeggen dat je daar nog niet over hebt nagedacht als de Boer zijnde. En als vd sar zou je kunnen zeggen dat de Boer een fantastische periode heeft gehad maar dat ten Hag nu trainer is en dit uberhaubt niet aan de orde is.

Ik normaal maar iets. Zat mogelijkheden.

Maar nogmaals. Mijn mening hierin. Hoef je het niet mee eens te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2018 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 23:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zou je op de vlakte kunnen houden en zeggen dat je daar nog niet over hebt nagedacht als de Boer zijnde. En als vd sar zou je kunnen zeggen dat de Boer een fantastische periode heeft gehad maar dat ten Hag nu trainer is en dit uberhaubt niet aan de orde is.

Ik normaal maar iets. Zat mogelijkheden.

Maar nogmaals. Mijn mening hierin. Hoef je het niet mee eens te zijn.
Gaat me eerlijk gezegd totaal niet om of we het eens zijn of niet. Dit is een volledige interpretatie van iemand en maken daar uiteindelijk onze conclusie van.

Ik denk dat de manier die je nu noemt echt zelden meer gebeurd. Zakelijk zijn ze, maar vaak geven ze toch altijd wel een soort van dit soort antwoorden.
Eide
 Eide - maandag 07 mei 2018 - 08:27   quote  deeplink  
'Ten Hag passeert scouting en Overmars en zorgt voor gespannen sfeer bij Ajax'

De sfeer bij Ajax is sinds de komst van Erik ten Hag om te snijden. Dat claimt De Telegraaf maandagochtend. De trainer, sinds de winterstop actief in Amsterdam, heeft snel Champions League-succes nodig in het nieuwe seizoen.

Ten Hag kan nog geen indruk maken met de manier waarop hij Ajax laat voetballen. Daarnaast is er binnen de club veel kritiek op de 'rechtlijnigheid en gebrekkige interne communicatie' van de hoofdtrainer. 'Of de vulkaan in de Johan Cruijff Arena vuur zal spuwen en de kokendhete lava uiteindelijk Ten Hag en Van der Sar zal vellen, hangt vooral af van de prestaties in de eerste maand', schrijft De Telegraaf.

In Amsterdam zou verder ontevredenheid heersen over de ellenlange elf-tegen-elf-partijen van Ten Hag, die spelers van Jong Ajax of Ajax O19 laat meetrainen terwijl iedereen binnen Ajax weet dat die spelers nooit Ajax 1 of zelfs de Eredivisie zullen halen. Alles bij elkaar opgeteld, zorgt er volgens De Telegraaf voor dat André Onana, Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong, Hakim Ziyech en Justin Kluivert een vertrek allerminst uitsluiten.

'Betrokkenen spreken van een sfeer die om te snijden is', schrijft de ochtendkrant. Zo was Ten Hag ook in geen velden of wegen te bekennen om het kampioenschap van Jong Ajax te vieren. 'Het is tekenend voor de tunnel, waarin Ten Hag zit. De coach vindt pers-, sponsor- en fan-verplichtingen (voor hem of zijn spelers) maar lastig en heeft nauwelijks oog voor andere werknemers op De Toekomst.'

Tot slot wordt het ook 'interessant' om te zien hoe Ajax omgaat met de uitdrukkelijke wens van Ten Hag om Zakaria Labyad over te nemen van FC Utrecht. Ondanks een klip en klaar negatief advies van de scouting en twijfel bij directeur Marc Overmars, blijft de Ajax-trainer daarop hameren. Als dat allemaal niet verandert en prestaties uitblijven, is het huwelijk tussen Ajax en Ten Hag volgens De Telegraaf 'gedoemd om te mislukken'.

Bron
hjf
 hjf - maandag 07 mei 2018 - 08:45   quote  deeplink  
Laten we alsjeblieft niet met Ten Hag het nieuwe seizoen beginnen. Voor een organisatie als Ajax is communicatie nu cruciaal om een nieuwe frisse start te maken. Het mag duidelijk zijn dat onze trainer hiervoor ongeschikt is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 08:27 schreef Eide het volgende:
'Ten Hag passeert scouting en Overmars en zorgt voor gespannen sfeer bij Ajax'

De sfeer bij Ajax is sinds de komst van Erik ten Hag om te snijden. Dat claimt De Telegraaf maandagochtend. De trainer, sinds de winterstop actief in Amsterdam, heeft snel Champions League-succes nodig in het nieuwe seizoen.

Ten Hag kan nog geen indruk maken met de manier waarop hij Ajax laat voetballen. Daarnaast is er binnen de club veel kritiek op de 'rechtlijnigheid en gebrekkige interne communicatie' van de hoofdtrainer. 'Of de vulkaan in de Johan Cruijff Arena vuur zal spuwen en de kokendhete lava uiteindelijk Ten Hag en Van der Sar zal vellen, hangt vooral af van de prestaties in de eerste maand', schrijft De Telegraaf.

In Amsterdam zou verder ontevredenheid heersen over de ellenlange elf-tegen-elf-partijen van Ten Hag, die spelers van Jong Ajax of Ajax O19 laat meetrainen terwijl iedereen binnen Ajax weet dat die spelers nooit Ajax 1 of zelfs de Eredivisie zullen halen. Alles bij elkaar opgeteld, zorgt er volgens De Telegraaf voor dat André Onana, Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong, Hakim Ziyech en Justin Kluivert een vertrek allerminst uitsluiten.

'Betrokkenen spreken van een sfeer die om te snijden is', schrijft de ochtendkrant. Zo was Ten Hag ook in geen velden of wegen te bekennen om het kampioenschap van Jong Ajax te vieren. 'Het is tekenend voor de tunnel, waarin Ten Hag zit. De coach vindt pers-, sponsor- en fan-verplichtingen (voor hem of zijn spelers) maar lastig en heeft nauwelijks oog voor andere werknemers op De Toekomst.'

Tot slot wordt het ook 'interessant' om te zien hoe Ajax omgaat met de uitdrukkelijke wens van Ten Hag om Zakaria Labyad over te nemen van FC Utrecht. Ondanks een klip en klaar negatief advies van de scouting en twijfel bij directeur Marc Overmars, blijft de Ajax-trainer daarop hameren. Als dat allemaal niet verandert en prestaties uitblijven, is het huwelijk tussen Ajax en Ten Hag volgens De Telegraaf 'gedoemd om te mislukken'.

Bron
pfffff, als dit waar is dan denk ik dat er maar 1 oplossing is en Ten Hag meteen eruit te schoppen. Ik hoop echt dat de directei even met deze spelers praat voor feedback. UIteindelijk heb je er niets aan als Ten Hag overblijft en Onana, De ligt, Kluivert, ect allemaal weggaan vanwege de trainer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 08:27 schreef Eide het volgende:
'Ten Hag passeert scouting en Overmars en zorgt voor gespannen sfeer bij Ajax'

De sfeer bij Ajax is sinds de komst van Erik ten Hag om te snijden. Dat claimt De Telegraaf maandagochtend. De trainer, sinds de winterstop actief in Amsterdam, heeft snel Champions League-succes nodig in het nieuwe seizoen.

Ten Hag kan nog geen indruk maken met de manier waarop hij Ajax laat voetballen. Daarnaast is er binnen de club veel kritiek op de 'rechtlijnigheid en gebrekkige interne communicatie' van de hoofdtrainer. 'Of de vulkaan in de Johan Cruijff Arena vuur zal spuwen en de kokendhete lava uiteindelijk Ten Hag en Van der Sar zal vellen, hangt vooral af van de prestaties in de eerste maand', schrijft De Telegraaf.

In Amsterdam zou verder ontevredenheid heersen over de ellenlange elf-tegen-elf-partijen van Ten Hag, die spelers van Jong Ajax of Ajax O19 laat meetrainen terwijl iedereen binnen Ajax weet dat die spelers nooit Ajax 1 of zelfs de Eredivisie zullen halen. Alles bij elkaar opgeteld, zorgt er volgens De Telegraaf voor dat André Onana, Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong, Hakim Ziyech en Justin Kluivert een vertrek allerminst uitsluiten.

'Betrokkenen spreken van een sfeer die om te snijden is', schrijft de ochtendkrant. Zo was Ten Hag ook in geen velden of wegen te bekennen om het kampioenschap van Jong Ajax te vieren. 'Het is tekenend voor de tunnel, waarin Ten Hag zit. De coach vindt pers-, sponsor- en fan-verplichtingen (voor hem of zijn spelers) maar lastig en heeft nauwelijks oog voor andere werknemers op De Toekomst.'

Tot slot wordt het ook 'interessant' om te zien hoe Ajax omgaat met de uitdrukkelijke wens van Ten Hag om Zakaria Labyad over te nemen van FC Utrecht. Ondanks een klip en klaar negatief advies van de scouting en twijfel bij directeur Marc Overmars, blijft de Ajax-trainer daarop hameren. Als dat allemaal niet verandert en prestaties uitblijven, is het huwelijk tussen Ajax en Ten Hag volgens De Telegraaf 'gedoemd om te mislukken'.

Bron
wederom een bevestiging van totale mislukking Ten Hag!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 mei 2018 - 13:02   quote  deeplink  
Ten Hag Wil de speler van utrect. De scouting geeft een negatief advies over hem.....
De spanning stijgt......
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:02 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ten Hag Wil de speler van utrect. De scouting geeft een negatief advies over hem.....
De spanning stijgt......
Ik zie de toegevoegde waarde van Labyad ook niet eigenlijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:02 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ten Hag Wil de speler van utrect. De scouting geeft een negatief advies over hem.....
De spanning stijgt......
De warmte ook! Hahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 mei 2018 - 14:11   quote  deeplink  
Ik zie een breuk tussen TH en ajax aankomen......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 mei 2018 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De warmte ook! Hahaha
Heeeerlijk ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 14:29   quote  deeplink  
Als hij dat doet, dan gaat hij ook aan Overmars voorbij... hmmmm ben benieuwd hoe dat gaat aflopen....

Of is dit weer zo'n broodje aap verhaal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:11 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik zie een breuk tussen TH en ajax aankomen......
Ik hoop dat jij het goede ziet! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:02 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ten Hag Wil de speler van utrect. De scouting geeft een negatief advies over hem.....
De spanning stijgt......
De vraag is echter wat je met Labyad moet. Ik zie in hem geen Ajax 1 materiaal.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 14:55   quote  deeplink  
In de rattenkooi met Labyrat!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 14:58   quote  deeplink  
[Modus aan]Laat hem maar komen!! Echt een geweldige speler die Ajax vooruit kan helpen. Wat ziet Ten Hag het toch goed![Modus uit]

Sorry moest even anders reageren, want stel je voor dat Loetje en ik dezelfde mening hebben!
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 14:59   quote  deeplink  
Pfff nu wordt ik alleen uitgemaakt voor racist...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 mei 2018 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:29 schreef Ajax we love you het volgende:
Als hij dat doet, dan gaat hij ook aan Overmars voorbij... hmmmm ben benieuwd hoe dat gaat aflopen....

Of is dit weer zo'n broodje aap verhaal.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/813444/de-telegraaf-voert-druk-op-sfeer-bij-ajax-om-te-snijden-sinds-komst-ten-hag.html
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 mei 2018 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Makkelijk zat, Ten Hag eruit en De Boer er weer in!
Nooit meer de Boer hoop ik.
Nog pijn aan mijn ogen man
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 mei 2018 - 08:51   quote  deeplink  
Overmars moet ten Hag gewoon een bepaald budget geven en hem dat laten spenderen hoe hij wilt.
De trainer heeft een bepaalde visie en dan moet je hem wel de kans geven die uit te werken vind ik.

Doet Overmars dat niet en wilt hij alleen spelers die hij zelf ok vind, dan is hij eerder aansprakelijk als het seizoen weer mislukt dan ten Hag vind ik.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 mei 2018 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 08:51 schreef Jaccio het volgende:
Overmars moet ten Hag gewoon een bepaald budget geven en hem dat laten spenderen hoe hij wilt.
De trainer heeft een bepaalde visie en dan moet je hem wel de kans geven die uit te werken vind ik.

Doet Overmars dat niet en wilt hij alleen spelers die hij zelf ok vind, dan is hij eerder aansprakelijk als het seizoen weer mislukt dan ten Hag vind ik.
Nee Ten Hag is een passant en mag zeggen wat voor speler hij denkt nodig te hebben en dan is het aan Overmars om te bepalen of hij die gaat halen of niet. ALs Ten Hag een speler op het oog heeft, mag hij de naam zeggen en dan gaan scouts die speler analyseren en brengen dan positief of negatief advies.

Daarna onderhandelen en dan kijken of je de speler wel of niet kan binnenhalen.

Van Basten had ooit een budget en kocht Suljemani en Ajax was bijna failliet en Ajax kocht dat op basis van 1 goede wedstrijd van die gozer. DIt mag nooit meer gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2018 door Ajax we love you --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 mei 2018 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 11:15 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee Ten Hag is een passant en mag zeggen wat voor speler hij denkt nodig te hebben en dan is het aan Overmars om te bepalen of hij die gaat halen of niet. ALs Ten Hag een speler op het oog heeft, mag hij de naam zeggen en dan gaan scouts die speler analyseren en brengen dan positief of negatief advies.

Daarna onderhandelen en dan kijken of je de speler wel of niet kan binnenhalen.

Van Basten had ooit een budget en kocht Suljemani en Ajax was bijna failliet en Ajax kocht dat op basis van 1 goede wedstrijd van die gozer. DIt mag nooit meer gebeuren.
Over je laatste opmerking.. Is dat niet eerder de fout van Ajax geweest dan? Als ze daar bijna failliet door zijn gegaan, wil dat zeggen dat ze v Basten een onrealistisch budget hebben gegeven..

Want wat heb je eraan als je van de leiding niet je eigen spelers mag uitzoeken, maar spelers door je strot geduwd krijgt? Als je als trainer het niet ziet zitten in die jongen, laat je hem gewoon verpieteren op de bank of bij jong. Zie Casierra als voorbeeld.

Tuurlijk heb je gelijk dat een trainer een passant is, maar ik zou dan zeggen geef die man een (realistisch) budget en laat hem iniedergeval 1 of 2 spelers uitkiezen die hij denkt nodig te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2018 door Jaccio --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 mei 2018 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 11:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Over je laatste opmerking.. Is dat niet eerder de fout van Ajax geweest dan? Als ze daar bijna failliet door zijn gegaan, wil dat zeggen dat ze v Basten een onrealistisch budget hebben gegeven..

Want wat heb je eraan als je van de leiding niet je eigen spelers mag uitzoeken, maar spelers door je strot geduwd krijgt? Als je als trainer het niet ziet zitten in die jongen, laat je hem gewoon verpieteren op de bank of bij jong. Zie Casierra als voorbeeld.

Tuurlijk heb je gelijk dat een trainer een passant is, maar ik zou dan zeggen geef die man een (realistisch) budget en laat hem iniedergeval 1 of 2 spelers uitkiezen die hij denkt nodig te hebben.
Dat is ook een fout van Ajax geweest, VAn Basten zei, geld moet op het veld staan en dus hop, daar ging al het geld, alleen hadden ze geen rekeneing gehouden dat deze jongen niets meer waard zou zijn. VAn BAsten had een hoop eisen en het bestuur vond dat destijds prima.

Elke trainer moet het doen met de spelers die ze hebben, zo simpel is dat. NAtuurlijk kunnen trainers wel aangeven wat voor speler ze nodig hebben en dan wordt daar naar gekeken. De technisch directuer heeft een budget en die kan hij hiervoor gebruiken, dus eigenlijk gaat het al zo. In geval van Ajax is het beleid dat er eerst wordt gekeken of we so'n speler in de juegd hebben lopen en als dat niet het geval is, dan kijkt men buiten de deur.

In geval van Ten HAg, wil hij graag die speler van Utrecht hebben. Als de scouts negatief advies uitbrengen, dan moet Ten Hag dat accepteren als Ajax deze jongen niet koopt. Ook daar heeft Ajax al legio voorbeelden van gehad waar we kochten op advies van een coach of speler zonder dat de scouting erbij betrokken was.
wvb
 wvb - woensdag 09 mei 2018 - 09:37   quote  deeplink  
Helaas en zeer betreurenswaardig uiteraard.
Een paar slechte wedstrijden in het nieuwe seizoen, of niet plaatsing voor de CL en het doek valt voor Ten Hag, zijn contract wordt ontbonden en afgekocht, dat weet hij zelf ook wel, hij kan zich nu al niets meer permitteren in dat opzicht. Het is een scenario wat je nu al een beetje kunt voorspellen. Wat een continue verspilling van kapitaal. Verhaal Bergkamp, Keizer en Jonk zal ook wel ettelijke miljoenen kosten.
Ten Hag, is geen welbespraakte man, praat met een twentse tongval. Niet helemaal de juiste man, op de juiste plek, heeft weinig krediet bij de Ajax aanhang, als ook bij veel spelers naar ik denk, heb althans niet de indruk dat ze met hem weglopen. Niet figuurlijk althans, maar wel letterlijk, zo lijkt het welhaast.
Wat Alfred Schreuder bij Ajax komt doen is mij helemaal een raadsel, werkverschaffing.
Doet me denken aan Nemanja Gudelj, die kwam ook enkel als zijn broer en vader ook een contract aangeboden kregen. Wat een mismanagement, wat een amateurisme ten top.
Voorlopig vooralsnog dus weinig licht in de tunnel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2018 door wvb --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 09 mei 2018 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 09:37 schreef wvb het volgende:
Een paar slechte wedstrijden in het nieuwe seizoen, of niet plaatsing voor de CL en het doek valt voor Ten Hag, zijn contract wordt ontbonden en afgekocht, dat weet hij zelf ook wel, hij kan zich nu al niets meer permitteren in dat opzicht. Het is een scenario wat je nu al kunt voorspelen. Wat een continue verspilling van kapitaal. Verhaal Bergkamp, Keizer en Jonk zal ook wel ettelijke miljoenen kosten.
Ten Hag, is geen welbespraakte man, praat met een twentse tongval. Niet helemaal de juiste man, op de juiste plek, heeft weinig krediet bij de Ajax aanhang, als ook bij de spelers.
Wat Alfred Schreuder bij Ajax komt doen is mij helemaal een raadsel, werkverschaffing.
Doet me denken aan Nemanja Gudelj, die kwam ook enkel als zijn broer en vader ook een contract aangeboden kregen. Wat een mismanagement, wat een amateurisme ten top.
Voorlopig vooralsnog dus weinig licht in de tunnel.
Ik ben er wel een beetje klaar mee, haal Bergkamp terug, Keizer terug, Jonk terug en schop al die boeren weg bij Ajax. Cruijff draaid zich om in zijn graf
Jaccio
 Jaccio - woensdag 09 mei 2018 - 12:29   quote  deeplink  
Ze hebben iniedergeval maar weer laten blijken aan ten Hag hoeveel vertrouwen ze werkelijk in hem hebben door de Boer alvast te polsen. Triest als het waar is.

Er komen verdacht veel nieuwsberichten van de Telegraaf de afgelopen 24 uur, dus denk dat er ook heel veel stemming makerij tussen zit eigenlijk.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 09 mei 2018 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 12:29 schreef Jaccio het volgende:
Ze hebben iniedergeval maar weer laten blijken aan ten Hag hoeveel vertrouwen ze werkelijk in hem hebben door de Boer alvast te polsen. Triest als het waar is.

Er komen verdacht veel nieuwsberichten van de Telegraaf de afgelopen 24 uur, dus denk dat er ook heel veel stemming makerij tussen zit eigenlijk.
Ja het is een groot gekkenhuis, eerst kwam naar buiten dat de spaning te snijden is en nu willen alle spelers weg... Misschien is hier meer aan de hand...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 09 mei 2018 - 13:00   quote  deeplink  
Ik denk dat een aantal spelers echt iets heeft van:

Of Ten Hag weg, of wij weg......

Als die spelers idd weggaan, ,haal je zo 'n beetje €200.000.000,= binnen......
....en kan je wéér helemaal opnieuw beginnen.....

....en weer een seizoen zonder prijzen......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2018 door Ronald 1960 --
hjf
 hjf - woensdag 09 mei 2018 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 13:00 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik denk dat een aantal spelers echt iets heeft van:

Of Ten Hag weg, of wij weg......

Als die spelers idd weggaan, ,haal je zo 'n beetje €200.000.000,= binnen......
....en kan je wéér helemaal opnieuw beginnen.....

....en weer een seizoen zonder prijzen......
En we hebben al maar € 150.000.000.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!









0.0174770