BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:21 schreef bahbah het volgende:
Deze trainer gaat wel degelijk een machine van Ajax maken.
Als hij maar werkt met de spelers waar hij voor kiest.
Dit ajax heeft teveel individueen die stuk voir stuk leuk kunnen ballen maar geen team mentaliteit op kunnen brengen.
Geen enkele vechter....geen een....
Laat twn Hag staan,geef hem een stem in spelerskeuzes en Ajax word zeker kampioen volgend seizoen.
En laten we even een stop zetten met de talenten voor een jaar.Toch voor ervaring kiezen iets meer.
Die jeugd heeft de mentaliteit niet.
Nu hebben we een ongebalanceerd mentaal zwak Ajax gezien het hele seizoen.
Maar dat snappen ze bij de leiding ook wel.
Hier kan ik mij wel in vinden. Ik vind gewoon dat we TH de kans moeten geven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:15 schreef Jaccio het volgende:

[..]

'Ik ben aangesteld voor de lange termijn' zei hij letterlijk.
Nog meer slecht nieuws op deze kutavond.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 20:25   quote  deeplink  
Hahaha en nu hebben de jongelingen het ineens gedaan! Elke keer zoekt hij naar excuses om zijn eigen falen te verbloemen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 20:27   quote  deeplink  
Ach ik weet het allemaal ook niet meer. Laat de man nog maar een seizoen zitten. Ik zie het allemaal wel.
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahaha en nu hebben de jongelingen het ineens gedaan! Elke keer zoekt hij naar excuses om zijn eigen falen te verbloemen.
Nee hij zegt in mijn ogen dat er bij Ajax geen karakterjongens zitten. En die heb je wel nodig. Zeker in je as. Vroeger had je mannen als Neeskens, Davids, Wouters, Galasek, Anita. Zelfs een Van Halst en Poulsen hebben hun waarde gehad. Spelers die anderen beter laten voetballen. die zich wegcijferen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:27 schreef Jaccio het volgende:
Ach ik weet het allemaal ook niet meer. Laat de man nog maar een seizoen zitten. Ik zie het allemaal wel.
No fucking way!! Dit kan gewoon niet meer!! Nog een jaar zonder prijzen wordt niet geaccepteerd. En dan bedoel ik niet dat lullige bekertje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hij zegt in mijn ogen dat er bij Ajax geen karakterjongens zitten. En die heb je wel nodig. Zeker in je as. Vroeger had je mannen als Neeskens, Davids, Wouters, Galasek, Anita. Zelfs een Van Halst en Poulsen hebben hun waarde gehad. Spelers die anderen beter laten voetballen. die zich wegcijferen
Krijg je met de huidige generatie. Ook wel de gadgetgeneratie genoemd. Maar als Ten Hag dat ziet, waarom zet hij dan een Siem erin? Die is nou ook niet zo'n man!
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hij zegt in mijn ogen dat er bij Ajax geen karakterjongens zitten. En die heb je wel nodig. Zeker in je as. Vroeger had je mannen als Neeskens, Davids, Wouters, Galasek, Anita. Zelfs een Van Halst en Poulsen hebben hun waarde gehad. Spelers die anderen beter laten voetballen. die zich wegcijferen
Dat is zeker zo. Wij roepen hier op het forum al een hele tijd om zo een speler.
De leiding lijkt dit niet nodig te vinden. Hebben Nigel de Jong zelfs afgewezen.
Bazoer had er ook zo eentje kunnen worden trouwens.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

No fucking way!! Dit kan gewoon niet meer!! Nog een jaar zonder prijzen wordt niet geaccepteerd. En dan bedoel ik niet dat lullige bekertje!
Ach misschien is dat ook wel gewoon nodig dat het gewoon vol-le-dig fout gaat.
Destroy and rebuild
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Krijg je met de huidige generatie. Ook wel de gadgetgeneratie genoemd. Maar als Ten Hag dat ziet, waarom zet hij dan een Siem erin? Die is nou ook niet zo'n man!
Looplijnen toch
AkaS
 AkaS - zondag 15 april 2018 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahaha en nu hebben de jongelingen het ineens gedaan! Elke keer zoekt hij naar excuses om zijn eigen falen te verbloemen.
Ben ik het helemaal mee eens.

Wat kunnen sommigen stom lullen. Echt ongelofelijk.

Het is gewoon geen team meer. Sinds die klootzak trainer is van Ajax is het gewoon los zand, onsamenhangend gekut.

En maar roepen dat het aan sommige spelere ligt en hun instelling. Maar volgens mij komt het door zijn slappe gelul waar niemand blijkbaar iets van snapt.

Nee Ten Hag heel snel oprotten aub!
remco k
 remco k - zondag 15 april 2018 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat is zeker zo. Wij roepen hier op het forum al een hele tijd om zo een speler.
De leiding lijkt dit niet nodig te vinden. Hebben Nigel de Jong zelfs afgewezen.
Bazoer had er ook zo eentje kunnen worden trouwens.
Nee sorry. Zon type is Bazoer ook niet.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 23:21   quote  deeplink  
http://www.at5.nl/artikelen/180865/ten-hag-laat-kampioenswedstrijd-achter-zich-nu-richten-op-vvv

Het interview
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee sorry. Zon type is Bazoer ook niet.
Hij had er zo een kunnen worden. Heeft de power en heeft de drive. Ik zie niet in waarom hij dat niet zou kunnen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 08:00   quote  deeplink  
Gisteren tijdens de wedstrijd kreeg ik van een betrouwbare bron door dat het al langer niet loopt tussen de spelers en Ten Hag. Ik heb dat toen bewust niet geplaatst omdat er vorige keer zoveel geneuzel was over een bronvermelding. Wel heb ik Loetje vervolgens het bewuste stukje doorgestuurd.

En wat lees ik dan vandaag in de Telegraaf ............ Precies wat ik ook doorkreeg.

Dit is wat ik gisteren kreeg doorgestuurd.

"Het komt er op neer dat Ten Hag in de wedstrijd tegen Heerenveen zich wilde aanpassen aan de Friezen. Uiteindelijk is Schone opgestaan en heeft aangegeven dat ze dat echt niet gingen doen. Vervolgens heeft de ploeg tijdens de wedstrijd besloten te doen wat ze zelf wilden. Daarnaast irriteert de selectie zich aan de werkwijze van Ten Hag."

En als ik bovenstaande dan lees, dan kan ik niet anders concluderen dan dat het verlies gisteren niet eens heel verrassend was. Heb eerder het idee dat de spelers willen dat Ten Hag oprot!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2018 door Ajax Warrior --
hjf
 hjf - maandag 16 april 2018 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 08:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gisteren tijdens de wedstrijd kreeg ik van een betrouwbare bron door dat het al langer niet loopt tussen de spelers en Ten Hag. Ik heb dat toen bewust niet geplaatst omdat er vorige keer zoveel geneuzel was over een bronvermelding. Wel heb ik Loetje vervolgens het bewuste stukje doorgestuurd.

En wat lees ik dan vandaag in de Telegraaf ............ Precies wat ik ook doorkreeg.

Dit is wat ik gisteren kreeg doorgestuurd.

"Het komt er op neer dat Ten Hag in de wedstrijd tegen Heerenveen zich wilde aanpassen aan de Friezen. Uiteindelijk is Schone opgestaan en heeft aangegeven dat ze dat echt niet gingen doen. Vervolgens heeft de ploeg tijdens de wedstrijd besloten te doen wat ze zelf wilden. Daarnaast irriteert de selectie zich aan de werkwijze van Ten Hag."

En als ik bovenstaande dan lees, dan kan ik niet anders concluderen dan dat het verlies gisteren niet eens heel verrassend was. Heb eerder het idee dat de spelers willen dat Ten Hag oprot!
Dit riekt naar muiterij!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 08:05 schreef hjf het volgende:

[..]

Dit riekt naar muiterij!!
Ik denk ook dat dit gaande is. Kijk eens hoe hij bepaalde spelers de afgelopen maanden heeft behndeld. Hij hoopte op deze manier dat de andere spelers in het gareel zouden blijven. Dat werkt misschien bij een Bayern B of Utrecht, maar niet bij Ajax. In dat perspectief krijg ik enkel nog meer respect voor Younes.
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 08:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gisteren tijdens de wedstrijd kreeg ik van een betrouwbare bron door dat het al langer niet loopt tussen de spelers en Ten Hag. Ik heb dat toen bewust niet geplaatst omdat er vorige keer zoveel geneuzel was over een bronvermelding. Wel heb ik Loetje vervolgens het bewuste stukje doorgestuurd.

En wat lees ik dan vandaag in de Telegraaf ............ Precies wat ik ook doorkreeg.

Dit is wat ik gisteren kreeg doorgestuurd.

"Het komt er op neer dat Ten Hag in de wedstrijd tegen Heerenveen zich wilde aanpassen aan de Friezen. Uiteindelijk is Schone opgestaan en heeft aangegeven dat ze dat echt niet gingen doen. Vervolgens heeft de ploeg tijdens de wedstrijd besloten te doen wat ze zelf wilden. Daarnaast irriteert de selectie zich aan de werkwijze van Ten Hag."

En als ik bovenstaande dan lees, dan kan ik niet anders concluderen dan dat het verlies gisteren niet eens heel verrassend was. Heb eerder het idee dat de spelers willen dat Ten Hag oprot!
Dat is kut. Heel kut.
Maar zou ook betekenen dat ze ons gisteren bewust hebben laten vernederen.
Of het zijn dus zelf ook slappe zakken die zich laten aftroeven in zo een wedstrijd.

Ik riep het gisteren tijdens de wedstrijd ook al.. Als je het als speler niet op kunt brengen om het voor de trainer te doen, doe het dan minimaal voor jezelf. Of voor de supporters.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 april 2018 - 09:06   quote  deeplink  
Ik zeg het niet snel en wil best iemand een kans geven, maar als de groep gaat protesteren, dan kan hij beter meteen vertrekken. Door Ten Hag zullen er veel spelers vertrekkenn.

De grootste fout die Van Der Sar heeft gemaakt is Keizer te ontslaan op een moment dat de supporters hem net begonnen te accpeteren. De spelers waren ook duidelij in shock. De timimng Ten Hag is gewoon helemaal fout
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 09:14   quote  deeplink  
Ze mogen van mij allemaal vertrekken. Schone lei.
De spelers ga ik ook niet de hand boven het hoofd houden.
Prima om voor jezelf op te komen, maar als je het als spelersgroep niet eens bent met de manier van spelen en je gaat het op eigen houtje doen.. Dus met andere woorden, zij vinden het beter te weten dan de trainer.. Dan moet je het laten zien ook. En dat hebben ze al weken niet gedaan.
Eide
 Eide - maandag 16 april 2018 - 09:18   quote  deeplink  
Ten Hag ondertussen in alles slechter als Keizer. Minder punten, meer goals tegen en veel minder goals voor. Als je dan leest dat er kennelijk ook spanning is tussen Ten Hag en de spelers valt er wat mij betreft best veel op z'n plek.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 april 2018 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 09:18 schreef Eide het volgende:
Ten Hag ondertussen in alles slechter als Keizer. Minder punten, meer goals tegen en veel minder goals voor. Als je dan leest dat er kennelijk ook spanning is tussen Ten Hag en de spelers valt er wat mij betreft best veel op z'n plek.
Als ze nu met een andere trainer komen moeten ze wel met een echt goede opvolger komen. Zie dan eigenlijk alleen Frank de Boer of Peter Bosz als opties die je als directie kan verantwoorden.

Overigens kan ik met niet voorstellen dat Ten Hag ontslagen wordt tenzij de 2e plek nog wordt verspeeld. Ten Hag zal toch bij de contract onderhandelingen destijds al wel iets hebben bedacht bij het mislopen van het kampioenschap wat er toen al dik in zat.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 april 2018 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 09:18 schreef Eide het volgende:
Ten Hag ondertussen in alles slechter als Keizer. Minder punten, meer goals tegen en veel minder goals voor. Als je dan leest dat er kennelijk ook spanning is tussen Ten Hag en de spelers valt er wat mij betreft best veel op z'n plek.
Ja idd, vergeet niet dat we onder Keizer 5 punten achter stonden en nu 10!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 10:03   quote  deeplink  
Zelfs ik verlang terug naar Bosz...... Tering, ik word ziek.
AkaS
 AkaS - maandag 16 april 2018 - 10:19   quote  deeplink  
Een potentieel topteam om zeep geholpen...
En dan als winnaar van de vieze machtspelletjes, je hand overspelen door een NoNo als Ten Hag aanstellen als trainer.

Wat vinden jullie trouwens van de berichten dat Ziyech een zwieper van supporters heeft gekregen...?

Waar of niet waar?

Enerzijds schandalig, anderzijds zijn onacceptabele negatieve houding naar supporters en openlijke berichtgeving weg te willen... Is vragen om een tegen reactie... Al had ik dit nooit bedacht dat dit zou kunnen gebeuren.

Oja en als het klopt over die wedstrijd tegen Heerenveen dan is Schöne in mijn ogen een held!!!!

En snap ik gelijk waarom hij zo reageerde op zijn wissel onlangs.

Yesss. Ten Hag OUT!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 april 2018 - 10:25   quote  deeplink  
Ja ik weet niet wat waar en niet waar is, maar Ten Hag het lijkt erop dat Ten Hag niet goed in de groep ligt en dat is cruciaal.
Eide
 Eide - maandag 16 april 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 09:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als ze nu met een andere trainer komen moeten ze wel met een echt goede opvolger komen. Zie dan eigenlijk alleen Frank de Boer of Peter Bosz als opties die je als directie kan verantwoorden.
Een buitenlander. Iemand die niet besmet is met KNVB opvattingen over voetbal. Iemand die geen invloed uit het Nederlandse voetbal heeft en die onbevlekt aan het project Ajax kan beginnen. Ze zijn misschien te hoog gegrepen, maar iemand als Thomas Tuchel zou een ideale kandidaat zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 april 2018 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 10:25 schreef Ajax we love you het volgende:
Ja ik weet niet wat waar en niet waar is, maar Ten Hag het lijkt erop dat Ten Hag niet goed in de groep ligt en dat is cruciaal.
Dat is mooi! De meeste kunnen toch weg!

Lijstje spelers die weg mogen.
Veltman. Te licht als centrum verdediger en is geen back.
Schone, goed in standaard situaties. Maar heeft het loopvermogen niet voor het middenveld. (wellicht weer iets voor de bank, zoals vroeger)
Ziyech, is geen winnaar. Laat heel makkelijk zijn man lopen als die er geen zin heeft. Werd tijdens wedstrijden terecht uitgefloten.

Voorroede, daar moeten we iets veranderen. Nerres en kluivert weg of Dolberg en Klaasjan weg. Spits die aanvoer nodig heeft en buitenspelers die naar binnen trekken is geen goede combi.

Edit: Als jullie zeggen dat deze selectie prima is. Dan wil ik toch wel weten waarom we dan van Twente verloor en in de beker zijn uitgeschakeld door Twente. De laatste overwinning van Twente is op ons.
Er zijn 3 clubs waar we niet van gewonnen hebben. Ado, Vitesse en Utrecht. Sorry maar dat is echt lachwekkend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2018 door Positieve Arrogantie --
Brandje
 Brandje - maandag 16 april 2018 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 10:25 schreef Ajax we love you het volgende:
Ja ik weet niet wat waar en niet waar is, maar Ten Hag het lijkt erop dat Ten Hag niet goed in de groep ligt en dat is cruciaal.
Als dat het geval is dan kan je beter afscheid van elkaar nemen. Maar dan die enge vd Sar ook
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 10:54   quote  deeplink  
Wat ze ook doen. De verandering moet bovenaf beginnen. Eerst dat gezond en dan aan de rest werken.
Als je last hebt van je verstandskies kan je pijnstillers blijven nemen, of het probleem bij de oorzaak aanpakken.
p111
 p111 - maandag 16 april 2018 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Krijg je met de huidige generatie. Ook wel de gadgetgeneratie genoemd. Maar als Ten Hag dat ziet, waarom zet hij dan een Siem erin? Die is nou ook niet zo'n man!
Omdat het een kut trainer is !!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 10:19 schreef AkaS het volgende:
Een potentieel topteam om zeep geholpen...
En dan als winnaar van de vieze machtspelletjes, je hand overspelen door een NoNo als Ten Hag aanstellen als trainer.

Wat vinden jullie trouwens van de berichten dat Ziyech een zwieper van supporters heeft gekregen...?

Waar of niet waar?

Enerzijds schandalig, anderzijds zijn onacceptabele negatieve houding naar supporters en openlijke berichtgeving weg te willen... Is vragen om een tegen reactie... Al had ik dit nooit bedacht dat dit zou kunnen gebeuren.

Oja en als het klopt over die wedstrijd tegen Heerenveen dan is Schöne in mijn ogen een held!!!!

En snap ik gelijk waarom hij zo reageerde op zijn wissel onlangs.

Yesss. Ten Hag OUT!!!
Zo heb ik onlangs al aangegeven dat de beslissingen van Ten Hag zich tegen hem zouden keren. Maar ja, Toen werd gezegd dat ik hem een kans moest geven.

En terugkomen op Ziyech. De beelden wijzen iets anders dan de titel van het bericht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 10:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Een buitenlander. Iemand die niet besmet is met KNVB opvattingen over voetbal. Iemand die geen invloed uit het Nederlandse voetbal heeft en die onbevlekt aan het project Ajax kan beginnen. Ze zijn misschien te hoog gegrepen, maar iemand als Thomas Tuchel zou een ideale kandidaat zijn.
Zoals jij onlangs ook al zei!
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 08:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gisteren tijdens de wedstrijd kreeg ik van een betrouwbare bron door dat het al langer niet loopt tussen de spelers en Ten Hag. Ik heb dat toen bewust niet geplaatst omdat er vorige keer zoveel geneuzel was over een bronvermelding. Wel heb ik Loetje vervolgens het bewuste stukje doorgestuurd.

En wat lees ik dan vandaag in de Telegraaf ............ Precies wat ik ook doorkreeg.

Dit is wat ik gisteren kreeg doorgestuurd.

"Het komt er op neer dat Ten Hag in de wedstrijd tegen Heerenveen zich wilde aanpassen aan de Friezen. Uiteindelijk is Schone opgestaan en heeft aangegeven dat ze dat echt niet gingen doen. Vervolgens heeft de ploeg tijdens de wedstrijd besloten te doen wat ze zelf wilden. Daarnaast irriteert de selectie zich aan de werkwijze van Ten Hag."

En als ik bovenstaande dan lees, dan kan ik niet anders concluderen dan dat het verlies gisteren niet eens heel verrassend was. Heb eerder het idee dat de spelers willen dat Ten Hag oprot!
Als die spelers ten Hag niet willen, moeten ze collectief opstaan en dat afdwingen bij de directie.
Het zijn namelijk de spelers die gisteravond ter verantwoording werden geroepen door de supporters.
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 10:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zelfs ik verlang terug naar Bosz...... Tering, ik word ziek.
Dit is dan echt wel buiten alle proporties wat er allemaal gebeurt bij de club. En dan bedoel ik allerminst de prestaties op het veld..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Als die spelers ten Hag niet willen, moeten ze collectief opstaan en dat afdwingen bij de directie.
Het zijn namelijk de spelers die gisteravond ter verantwoording werden geroepen door de supporters.
Niet helemaal waar wat je zegt Remco, want diezelfde supporters hebben ook het ontslag van Edwin en Erik geëist.

Waar de supporters echter ook boos over zijn is de instelling van de spelers en de grote bekken aan de wedstrijd voorafgaand. Al weken lang roepen ze dat ze psv het vuur aan de schenen gaat leggen. Al weken lang roepen ze oorlogstaal, maar het lijkt tijdens de wedstrijden wel alsof ze dat inderdaad alleen in de media kunnen en niet tijdens de wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is dan echt wel buiten alle proporties wat er allemaal gebeurt bij de club. En dan bedoel ik allerminst de prestaties op het veld..
Inderdaad man. Heb de dokter al geraadpleegd!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 april 2018 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Als die spelers ten Hag niet willen, moeten ze collectief opstaan en dat afdwingen bij de directie.
Het zijn namelijk de spelers die gisteravond ter verantwoording werden geroepen door de supporters.
Tja, ik denk dat dit een mooi moment is om dat nu dan te doen. Misschien is het wel iets voor Van de Sar om even apart met de groep te praten zonder Ten Hag en dan mag hij oordelen.
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 10:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Een buitenlander. Iemand die niet besmet is met KNVB opvattingen over voetbal. Iemand die geen invloed uit het Nederlandse voetbal heeft en die onbevlekt aan het project Ajax kan beginnen. Ze zijn misschien te hoog gegrepen, maar iemand als Thomas Tuchel zou een ideale kandidaat zijn.
Ik zou weleens willen zien hoe ver we komen als we van Gaal voor de club zetten als directeur, ik ben heel benieuwd wat hij zou doen en hoe hij het neer zou zetten, als er 1 ding namelijk in het voordeel van van Gaal spreekt, is het wel dat hij geen problemen heeft met het omschoppen van heilige huisjes..

Welke trainer er moet gaan komen, ik heb werkelijk geen idee..
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 12:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zo heb ik onlangs al aangegeven dat de beslissingen van Ten Hag zich tegen hem zouden keren. Maar ja, Toen werd gezegd dat ik hem een kans moest geven.

En terugkomen op Ziyech. De beelden wijzen iets anders dan de titel van het bericht.
Ik zie geen duw of iets in die geest..

Wel droevig dat zowel de trainers als de directie de spelers daar naar buiten laten vertrekken en er niet zelf voor gaan staan..
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 13:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet helemaal waar wat je zegt Remco, want diezelfde supporters hebben ook het ontslag van Edwin en Erik geëist.

Waar de supporters echter ook boos over zijn is de instelling van de spelers en de grote bekken aan de wedstrijd voorafgaand. Al weken lang roepen ze dat ze psv het vuur aan de schenen gaat leggen. Al weken lang roepen ze oorlogstaal, maar het lijkt tijdens de wedstrijden wel alsof ze dat inderdaad alleen in de media kunnen en niet tijdens de wedstrijd.
Ik bedoel het meer vanuit de club dat ze de spelers laten vallen, ik verwoorde het niet goed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 13:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie geen duw of iets in die geest..

Wel droevig dat zowel de trainers als de directie de spelers daar naar buiten laten vertrekken en er niet zelf voor gaan staan..
Ik zie ook geen duw of iets in de geest. Ajax heeft inmiddels wel bevestigd dat er iets heeft plaatsgevonden tussen 1 supporter en Ziyech.

Dat laatste ben ik helemaal met je eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 13:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoel het meer vanuit de club dat ze de spelers laten vallen, ik verwoorde het niet goed.
Ok, geen probleem. Maar ik denk dat we het eens zijn!
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 13:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok, geen probleem. Maar ik denk dat we het eens zijn!
Ik denk dat het gros van de supporters het wel eens is..

Je duwt als supporters zijnde geen spelers, mocht dat gebeurt zijn moet je die jongen passend straffen.
Als speler moet je mentaliteit tonen, in het buiten het veld, je speelt en moet gewoon doen wat je gevraagd wordt, dus als Ziyech niet wil spelen, zet je hem op non actief zonder behoud van salaris.
Als Youness weigert in te vallen om welke reden dan ook, zet je hem op non actief zonder behoud van salaris.
Als de ploeg tegen de trainer is, ga je daar als directie heel snel korte metten mee maken, wat er ook maar voor nodig is, moeten daarvoor spelers uit de selectie worden gezet? dan moet dat maar, moet je de trainer wegsturen? dan moet dat maar, dit uiteraard als er geen andere mogelijkeheden worden gezien om deze negatviteit om te draaien.
Als je slecht speelt, dan is er 1 ding wat je altijd moet doen als speler en dat is vechten voor iedere meter, hoe de sfeer ook is, dat doe je voor jezelf en voor de supporters, dat is namelijk het minste dat men mag verwachten.

In mijn beleving allemaal standaard normen en waarden in het leven.
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 13:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het gros van de supporters het wel eens is..

Je duwt als supporters zijnde geen spelers, mocht dat gebeurt zijn moet je die jongen passend straffen.
Als speler moet je mentaliteit tonen, in het buiten het veld, je speelt en moet gewoon doen wat je gevraagd wordt, dus als Ziyech niet wil spelen, zet je hem op non actief zonder behoud van salaris.
Als Youness weigert in te vallen om welke reden dan ook, zet je hem op non actief zonder behoud van salaris.
Als de ploeg tegen de trainer is, ga je daar als directie heel snel korte metten mee maken, wat er ook maar voor nodig is, moeten daarvoor spelers uit de selectie worden gezet? dan moet dat maar, moet je de trainer wegsturen? dan moet dat maar, dit uiteraard als er geen andere mogelijkeheden worden gezien om deze negatviteit om te draaien.
Als je slecht speelt, dan is er 1 ding wat je altijd moet doen als speler en dat is vechten voor iedere meter, hoe de sfeer ook is, dat doe je voor jezelf en voor de supporters, dat is namelijk het minste dat men mag verwachten.

In mijn beleving allemaal standaard normen en waarden in het leven.
Helemaal niks aan toe te voegen
AkaS
 AkaS - maandag 16 april 2018 - 13:51   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=391978&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_ajax
AkaS
 AkaS - woensdag 18 april 2018 - 09:39   quote  deeplink  
Is het een voorzichtig proefballonnetje door te melden dat wanneer Overmars stevig in het zadel zit, dit ook geldt voor Ten Hag?

Even kijken wat de reacties zijn hierop...?

Ik kan mij in geen enkel opzicht inleven dat Ten Hag de juiste trainer voor Ajax is en het irriteert mij enorm dat Overmars dit niet zou willen toegeven.

Want we kunnen volgend seizoen wel heel boos en teleurgesteld zijn als alles uitkomt en blijkt dat Ten Hag inderdaad echt ongeschikt is, ook met een iets langere voorbereiding... Maar dan.. of beter en dan!?

Ben benieuwd of Ten Hag zoveel minder tijd had dan Keizer bijvoorbeeld?

En had Keizer zijn eigen team. Of was dit het team van Bosz.... En dan heeft die schorre prutser nog versterkingen mogen halen!

Nee, effectief gezien had Ten Hag het aan alle kanten makkelijker dan Keizer.

Ik hoop echt dat de macht van Overmars beperkt zal worden en van der Sar die imbeciele Ten Hag meeneemt in zijn val!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2018 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 18 april 2018 - 10:32   quote  deeplink  
Laat die man nou toch zijn werk doen. Ben ook absoluut nog niet tevreden, maar weer een nieuwe trainer gaat ons ook geen garanties geven. Ten Hag is aangesteld voor de lange termijn zeggen ze bij Ajax, dus sit back and watch the show. We gaan het zien.

Klagen en speculeren kost alleen maar stress en energie, die energie kunnen we beter steken in het supporten van onze club. Ze gaan echt niet ten Hag wegdoen, gaat gewoon echt niet gebeuren.

Er gaan spelers weg, dus ten Hag krijgt de mogelijkheid om een elftal samen te stellen. Hij heeft nu de kans gehad om te zien wat hij in huis heeft bij Ajax 1 en bij jong en zich te orienteren op de markt. Volgend seizoen zal dan echt moeten blijken wat die man waard is.

Die kans heeft Keizer niet gehad, volledig mee eens. Hij is heel kut, oneerlijk en zuur behandeld. Maar daar gaan wij hier niks meer aan veranderen. Keizer moet gewoon sportieve revanche nemen bij een andere club en zo het ongelijk van Ajax bewijzen.

Wat betreft vd Sar, die zal een probleem hebben en voor Overmars zal het waarschijnlijk zijn laatste kans zijn.

Ik ben niet tevreden, maar niemand gaat er wat aan doen. Wij als supporters hebben een stem, maar zolang die stem gebruikt wordt om bussen tegen te houden etc, is die stem niks, maar dan ook helemaal niks waard.

Dat vind ik van de hele situatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2018 door Jaccio --
remco k
 remco k - woensdag 18 april 2018 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 10:32 schreef Jaccio het volgende:
Laat die man nou toch zijn werk doen. Ben ook absoluut nog niet tevreden, maar weer een nieuwe trainer gaat ons ook geen garanties geven. Ten Hag is aangesteld voor de lange termijn zeggen ze bij Ajax, dus sit back and watch the show. We gaan het zien.

Klagen en speculeren kost alleen maar stress en energie, die energie kunnen we beter steken in het supporten van onze club. Ze gaan echt niet ten Hag wegdoen, gaat gewoon echt niet gebeuren.

Er gaan spelers weg, dus ten Hag krijgt de mogelijkheid om een elftal samen te stellen. Hij heeft nu de kans gehad om te zien wat hij in huis heeft bij Ajax 1 en bij jong en zich te orienteren op de markt. Volgend seizoen zal dan echt moeten blijken wat die man waard is.

Die kans heeft Keizer niet gehad, volledig mee eens. Hij is heel kut, oneerlijk en zuur behandeld. Maar daar gaan wij hier niks meer aan veranderen. Keizer moet gewoon sportieve revanche nemen bij een andere club en zo het ongelijk van Ajax bewijzen.

Wat betreft vd Sar, die zal een probleem hebben en voor Overmars zal het waarschijnlijk zijn laatste kans zijn.

Ik ben niet tevreden, maar niemand gaat er wat aan doen. Wij als supporters hebben een stem, maar zolang die stem gebruikt wordt om bussen tegen te houden etc, is die stem niks, maar dan ook helemaal niks waard.

Dat vind ik van de hele situatie.
Ik denk dat de kans wel degelijk aanwezig is dat Ten Hag de zomer niet overleeft als trainer van Ajax..
AkaS
 AkaS - woensdag 18 april 2018 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans wel degelijk aanwezig is dat Ten Hag de zomer niet overleeft als trainer van Ajax..
Ik hoop het voor ons allemaal Remco.

Zijn onzekere houding voor de camera zou ik hem direct vergeven als de inhoudt zou kloppen en de resultaten van het voetbal in orde zijn.

Maar het klopt volgens mij van geen enkele kant bij deze man.

En als ook nog eens blijkt dat hij door de spelers niet serieus genomen wordt, is het de hoogste tijd om toch voor een andere trainer te kiezen.

Een verkeerde trainer aanhouden omdat het niet uitkomt om in korte tijd weer voor een andere trainer te kiezen is onverantwoord en onprofessioneel.

Misschien inderdaad eens een buitenlandse trainer aantrekken zoals door sommigen wordt geopperd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!









0.0218620