BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tik.. tak.. tik.. tak..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 juni 2018 - 12:57   quote  deeplink  
Ik geef het op en hoop dat er talenten zijn die opstaan. Als er 1 talent opstaat, dan gaat de zaakwaarnemer zorgen dat die het jaar erop verkocht wordt an de europese subtop. Dit is het hedendaagse voetbal en wen er maar aan.

Wil je verandering bij Ajax, dan moet er een oliesjeik aan het roer komen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 11 juni 2018 - 13:01   quote  deeplink  
Het is inderdaad een beetje stil rond Ajax, als het om aankopen gaat. De vraag is waarom Ajax ineens spelers verkoopt naar buitenlandse clubs ! ! !

Is Ajax met iets bezig wat wij niet weten ? Komt Ajax met een ( grote ) verassing aan ?
Op den duur moet Ajax het toch wel bekend maken, dit omdat Ajax een beursgenoteerde club is.

Ik ben heel erg benieuwd wat er nog komen gaat. Ten Hag MOET van Ajax nu kampioen worden, omdat Ajax vanaf nu dat zelf ook wil. Iedere keer weer ! ! !
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 juni 2018 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 20:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet ook mogelijk zijn. Opzich voegen ze wel woord bij daad nu en dat staat het er los van of wij het met de aankopen eens zijn of niet.

Als Ziyech, De Ligt en Onana straks in de laatste week een miljoenenbod krijgen van 30/40+ miljoen, kan Ajax daar heel weinig aan doen. Hooguit de vervangers van te voren polsen. Maar die worden ook duurder als ze zien dat Ajax flink geld vangt.
Klopt blijft een lastig verhaal. Achter de schermen zullen ze vast bezig zijn met wat er komen gaat. Ten Hag en Ajax moeten dit komende seizoen gewoon presteren. Dan moet er dus een zo sterk mogelijke selectie staan en niet alleen maar geld harken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 juni 2018 - 13:15   quote  deeplink  
Hoeveel mag een club aan spelers "schenken"? ik bedoel dus echt financieel gezien, ,zonder dat de belasting daar aan mag komen?
Ik denk namelijk dat de belasting in Nederland een struikelblok is voor veel spelers om in Nederland te blijven t.o.v. de buitenlandse clubs, plus dat de daar al snel het dubbele of mischien wel het driedubbele kunnen verdienen.....
remco k
 remco k - maandag 11 juni 2018 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 13:15 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hoeveel mag een club aan spelers "schenken"? ik bedoel dus echt financieel gezien, ,zonder dat de belasting daar aan mag komen?
Ik denk namelijk dat de belasting in Nederland een struikelblok is voor veel spelers om in Nederland te blijven t.o.v. de buitenlandse clubs, plus dat de daar al snel het dubbele of mischien wel het driedubbele kunnen verdienen.....
Belastingvrij mag je zakelijk niks meer schenken. Sinds 2011 is daar de werkkostenregeling voor in het leven geroepen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 juni 2018 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 13:15 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hoeveel mag een club aan spelers "schenken"? ik bedoel dus echt financieel gezien, ,zonder dat de belasting daar aan mag komen?
Ik denk namelijk dat de belasting in Nederland een struikelblok is voor veel spelers om in Nederland te blijven t.o.v. de buitenlandse clubs, plus dat de daar al snel het dubbele of mischien wel het driedubbele kunnen verdienen.....
Het belastingstelsel in Nederland is zeer nadelig voor werknemers als je dat vergelijkt met andere landen. We zijn daar echt kansloos, tenzij je na 5 jaar terugkomt. Voor buitenlandse spelers is het wel aantrekkelijker.
JOOD
 JOOD - dinsdag 12 juni 2018 - 16:50   quote  deeplink  
En weer een dag...

Geen aankopen, verkopen heeft de prioriteit zo te lezen...

Ach ja, de seizoenskaarten zijn ook alweer verkocht dusja.

Tik.. tak.. tik.. tak..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juni 2018 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 16:50 schreef JOOD het volgende:
En weer een dag...

Geen aankopen, verkopen heeft de prioriteit zo te lezen...

Ach ja, de seizoenskaarten zijn ook alweer verkocht dusja.

Tik.. tak.. tik.. tak..
Als dit zo doorgaat en wederom niets wordt gehaald of gewonnen, dan is het straks tik...tak...tik...tak....BOEMMMM.... bij onze club....

nieuwe directie, trainersstaf en spelers in ajax1....
JOOD
 JOOD - dinsdag 12 juni 2018 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 16:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als dit zo doorgaat en wederom niets wordt gehaald of gewonnen, dan is het straks tik...tak...tik...tak....BOEMMMM.... bij onze club....

nieuwe directie, trainersstaf en spelers in ajax1....
Jep. Na de fluwelen revolutie zou er dan weer een ander tijdperk aanbreken. Er zijn altijd gegadigden om Ajax op te tuigen volgens hun visie.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juni 2018 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 17:07 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jep. Na de fluwelen revolutie zou er dan weer een ander tijdperk aanbreken. Er zijn altijd gegadigden om Ajax op te tuigen volgens hun visie.
met een Sjeik.... ;-)
JOOD
 JOOD - dinsdag 12 juni 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 18:15 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

met een Sjeik.... ;-)
Haha, laat maar komen! Kan ajax weer echt Ajax worden ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 12 juni 2018 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 16:50 schreef JOOD het volgende:
En weer een dag...

Geen aankopen, verkopen heeft de prioriteit zo te lezen...

Ach ja, de seizoenskaarten zijn ook alweer verkocht dusja.

Tik.. tak.. tik.. tak..
Je kan het ook zien als een positief punt dat niet alles wordt gelekt in de media. Natuurlijk zijn wij dan minder op de hoogte, maar Ajax komt ongetwijfeld met nieuwe spelers.

Het gezeik met Magallan is puur omdat Boca vervelend doet, want alles is al lang en breed rond. Dat valt Ajax niet te verwijten.
remco k
 remco k - dinsdag 12 juni 2018 - 20:45   quote  deeplink  
De laatste jaren zijn vrijwel geen van de aankopen al ruim van te voren bekend..

En vooralsnog is er meer bij dan echt vertrokken..
Ajax@ nummer- 1
 Ajax@ nummer- 1 - dinsdag 12 juni 2018 - 21:13   quote  deeplink  
Ajax moet een goede verdediger, iemand die weet wat er verwacht wat van het Ajax.
Fosu mensah van Manchester United kost ongv.
7 miljoen
Loetje
 Loetje - woensdag 13 juni 2018 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 19:20 schreef JOOD het volgende:

[..]

Haha, laat maar komen! Kan ajax weer echt Ajax worden ;)
Met een sjeik ben je héél je indentiteit direct kwijt. Dan wordt het nooit meer Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 juni 2018 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 21:13 schreef Ajax@ nummer- 1 het volgende:
Ajax moet een goede verdediger, iemand die weet wat er verwacht wat van het Ajax.
Fosu mensah van Manchester United kost ongv.
7 miljoen
15 miljoen moet hij kosten las ik net..
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 01:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met een sjeik ben je héél je indentiteit direct kwijt. Dan wordt het nooit meer Ajax.
Is het toch al niet meer geweest in het nieuwe millennium.

Een groot deel van de supporters lijkt ook gewoon niet meer in opleiden te geloven maar wil alleen maar aankopen zien en klaagt direct als een eigen jongen een keer een slechte pot speelt.

We verwachten in nl en zeker ook bij Ajax gewoon te veel. We spelen een El finale en klagen vervolgens steen en been dat we die naief hebben gespeeld in plaats van trots te zijn op het behaalde.

Ik moet nog vaak denken aan hoe een eriksen hoer door sommigen echt werkelijk met de grond gelijk werd gemaakt.

En wij als supporters verwachten aankopen die boor ons kiezen ipv de subtop van Europa waar ze veel meer kunnen verdienen.

Supporter zijn is romantiek. Maar we slaan wel door.

Overigens zijn onze verwachtingen van onze club in eigen land niet heel raar.

Maar ma het eerste kaar geen kampioenschap werd er hier al geroepen dat de hele directie moest opzouten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 juni 2018 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 20:45 schreef remco k het volgende:
De laatste jaren zijn vrijwel geen van de aankopen al ruim van te voren bekend..

En vooralsnog is er meer bij dan echt vertrokken..
Toch was het Ajax zelf dat bekent maakte de selectie op orde te willen hebben ruim voor de start van het seizoen. Tot op heden is deze selectie echt te mager.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 juni 2018 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 07:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Is het toch al niet meer geweest in het nieuwe millennium.

Een groot deel van de supporters lijkt ook gewoon niet meer in opleiden te geloven maar wil alleen maar aankopen zien en klaagt direct als een eigen jongen een keer een slechte pot speelt.

We verwachten in nl en zeker ook bij Ajax gewoon te veel. We spelen een El finale en klagen vervolgens steen en been dat we die naief hebben gespeeld in plaats van trots te zijn op het behaalde.

Ik moet nog vaak denken aan hoe een eriksen hoer door sommigen echt werkelijk met de grond gelijk werd gemaakt.

En wij als supporters verwachten aankopen die boor ons kiezen ipv de subtop van Europa waar ze veel meer kunnen verdienen.

Supporter zijn is romantiek. Maar we slaan wel door.

Overigens zijn onze verwachtingen van onze club in eigen land niet heel raar.

Maar ma het eerste kaar geen kampioenschap werd er hier al geroepen dat de hele directie moest opzouten.
4 jaar zonder prijs is voor een club als Ajax, met het geld op de bank, gewoon dramatisch. Ook een EL finale doet daar niets aan af. Daarnaast ziet iedereen dat het gevoerde beleid en daarbij de dramatische keuzes de club de vernieling in helpen. Je merkt gewoon dat voor veel supporters de maat meer dan vol is. Er moet gepresteerd worden en niets meer dan dat!

En jij wijst nu wel naar Eriksen, maar zelf heb jij ook spelers tot de grond toe gelijk gemaakt. En Eriksen was bij Ajax niet de Eriksen die hij nu is.

Ajax moet ervaren spelers binden om de jeugd te helpen groeien, maar helaas kiest Ajax te vaak de verkeerde ervaring, waardoor alles terug valt op de jeugd. En die kunnen in veel gevallen niet een heel seizoen om gaan met druk.
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 09:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch was het Ajax zelf dat bekent maakte de selectie op orde te willen hebben ruim voor de start van het seizoen. Tot op heden is deze selectie echt te mager.
Dat is zeker zo. Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat een speler ieder moment bekend kan worden genaakt. Niet iedere transfer is in de pers bekend.
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 09:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

4 jaar zonder prijs is voor een club als Ajax, met het geld op de bank, gewoon dramatisch. Ook een EL finale doet daar niets aan af. Daarnaast ziet iedereen dat het gevoerde beleid en daarbij de dramatische keuzes de club de vernieling in helpen. Je merkt gewoon dat voor veel supporters de maat meer dan vol is. Er moet gepresteerd worden en niets meer dan dat!

En jij wijst nu wel naar Eriksen, maar zelf heb jij ook spelers tot de grond toe gelijk gemaakt. En Eriksen was bij Ajax niet de Eriksen die hij nu is.

Ajax moet ervaren spelers binden om de jeugd te helpen groeien, maar helaas kiest Ajax te vaak de verkeerde ervaring, waardoor alles terug valt op de jeugd. En die kunnen in veel gevallen niet een heel seizoen om gaan met druk.
Dat zijn verschillende discussies. Ik zeg namelijk ook niet dat het niet veel beter kan.

En ik zeg zelf ook niet dat ik heilig ben wat spelers betreft. Maar hè is typisch Nederlands zoals we overal mee omgaan.

En eriksen was toen al verschrikkelijk goed en heeft die lijn gewoon doorgezet en is nog beter geworden in waar hij bij ons al goed in was.
Loetje
 Loetje - woensdag 13 juni 2018 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 07:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Is het toch al niet meer geweest in het nieuwe millennium.

Een groot deel van de supporters lijkt ook gewoon niet meer in opleiden te geloven maar wil alleen maar aankopen zien en klaagt direct als een eigen jongen een keer een slechte pot speelt.

We verwachten in nl en zeker ook bij Ajax gewoon te veel. We spelen een El finale en klagen vervolgens steen en been dat we die naief hebben gespeeld in plaats van trots te zijn op het behaalde.

Ik moet nog vaak denken aan hoe een eriksen hoer door sommigen echt werkelijk met de grond gelijk werd gemaakt.

En wij als supporters verwachten aankopen die boor ons kiezen ipv de subtop van Europa waar ze veel meer kunnen verdienen.

Supporter zijn is romantiek. Maar we slaan wel door.

Overigens zijn onze verwachtingen van onze club in eigen land niet heel raar.

Maar ma het eerste kaar geen kampioenschap werd er hier al geroepen dat de hele directie moest opzouten.
Oh, absoluut waar, zonder twijfel!

Ik doel overigens niet op dat Ajax weer de identiteit van de gloriejaren moet hebben ofzo, maar we hebben een jeugdopleiding die centraal staat. Eens in de zoveel tijd breekt er een mooi talent door en dat vinden we mooi. Ook dat is zegmaar die romantiek.

Sjeik is enkel kopen en de jeugd is al gauw verdwenen! Daarbij als ze er ooit de stekker uittrekken, zit je vaak met de gebakken peren en dat is wat ik eigenlijk ook bedoel.
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 13:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oh, absoluut waar, zonder twijfel!

Ik doel overigens niet op dat Ajax weer de identiteit van de gloriejaren moet hebben ofzo, maar we hebben een jeugdopleiding die centraal staat. Eens in de zoveel tijd breekt er een mooi talent door en dat vinden we mooi. Ook dat is zegmaar die romantiek.

Sjeik is enkel kopen en de jeugd is al gauw verdwenen! Daarbij als ze er ooit de stekker uittrekken, zit je vaak met de gebakken peren en dat is wat ik eigenlijk ook bedoel.
Ik heb ook geen idee wat er voor de club beter zou zijn..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 juni 2018 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 09:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

4 jaar zonder prijs is voor een club als Ajax, met het geld op de bank, gewoon dramatisch. Ook een EL finale doet daar niets aan af. Daarnaast ziet iedereen dat het gevoerde beleid en daarbij de dramatische keuzes de club de vernieling in helpen. Je merkt gewoon dat voor veel supporters de maat meer dan vol is. Er moet gepresteerd worden en niets meer dan dat!

En jij wijst nu wel naar Eriksen, maar zelf heb jij ook spelers tot de grond toe gelijk gemaakt. En Eriksen was bij Ajax niet de Eriksen die hij nu is.

Ajax moet ervaren spelers binden om de jeugd te helpen groeien, maar helaas kiest Ajax te vaak de verkeerde ervaring, waardoor alles terug valt op de jeugd. En die kunnen in veel gevallen niet een heel seizoen om gaan met druk.
Ze maken er gewoon een puinhoop van en zoals Remco ook al zei: kampioenschap is niet eens een onrealistische eis. Ik denk dat iedereen wel een eigen visie/mening over Ajax heeft maar bijna iedereen wel kan zien dat het op deze manier niet goed gaat.

Je hebt de meeste poen en de beste selectie dan moet een kampioenschap een logisch gevolg kunnen zijn. Afgelopen seizoenen stonden we er niet goed voor qua team in de voorrondes.

Laatste seizoen Nouri en trainers wissel begrijp ik ook wel dat het nooit gedraaid heeft.
Nu zit er een leegloop aan te komen en een trainer die zijn draai nog niet gevonden heeft dan zie ik het toch ook weer somber in. Er moet dan echt wel snel wat bij komen anders sta je weer 3-0 achter bij de start van het seizoen..
Loetje
 Loetje - woensdag 13 juni 2018 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 14:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee wat er voor de club beter zou zijn..
Om sneller en vaker weer kampioen te worden een sjeik. Om iets te behouden waar je voor staat geen sjeik.
AkaS
 AkaS - woensdag 13 juni 2018 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 14:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ze maken er gewoon een puinhoop van en zoals Remco ook al zei: kampioenschap is niet eens een onrealistische eis. Ik denk dat iedereen wel een eigen visie/mening over Ajax heeft maar bijna iedereen wel kan zien dat het op deze manier niet goed gaat.

Je hebt de meeste poen en de beste selectie dan moet een kampioenschap een logisch gevolg kunnen zijn. Afgelopen seizoenen stonden we er niet goed voor qua team in de voorrondes.

Laatste seizoen Nouri en trainers wissel begrijp ik ook wel dat het nooit gedraaid heeft.
Nu zit er een leegloop aan te komen en een trainer die zijn draai nog niet gevonden heeft dan zie ik het toch ook weer somber in. Er moet dan echt wel snel wat bij komen anders sta je weer 3-0 achter bij de start van het seizoen..
Al vier jaar geen prijs.
= dus vier jaar lang geen selectie op de been die goed genoeg was om deze prijs te winnen.
= verantwoordelijke voor de selectie = Overmars.

En toch zijn er nog altijd mensen die vinden dat Overmars goed functioneert. Hahahaha hoe tegenstrijdig!

Het is volgens mij een heel eng en koppig mannetje. En als je talenten hebt die begeert worden door andere clubs en je hebt deze eigenschappen... dan lijkt het net alsof je goed werk verricht en goed kunt onderhandelen.

Echter wanneer er aangekocht moet worden, is Overmars ineens niet meer zo succesvol en lijken zijn karaktereigenschappen minder goed te werken.

Heerlijk dat negatieve gezeik!!!! Ben benieuwd hoe het voelt als Overmars nu eens conform zijn salaris zou functioneren en er een winnend team op de mat verschijnt onder leiding van een goede trainer en er geen enkel argument meer is om te zeiken omdat...:

We aanvallend voetbal spelen.
Meedoen aan de CL en of EL minimaal tot aan de winter...
We overduidelijk kampioenskandidaat zijn en kampioen worden.

En we een trainer hebben met een helder verhaal zonder bullshit. O o o wat zou dat toch eens fijn zijn!
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 15:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Al vier jaar geen prijs.
= dus vier jaar lang geen selectie op de been die goed genoeg was om deze prijs te winnen.
= verantwoordelijke voor de selectie = Overmars.

En toch zijn er nog altijd mensen die vinden dat Overmars goed functioneert. Hahahaha hoe tegenstrijdig!

Het is volgens mij een heel eng en koppig mannetje. En als je talenten hebt die begeert worden door andere clubs en je hebt deze eigenschappen... dan lijkt het net alsof je goed werk verricht en goed kunt onderhandelen.

Echter wanneer er aangekocht moet worden, is Overmars ineens niet meer zo succesvol en lijken zijn karaktereigenschappen minder goed te werken.

Heerlijk dat negatieve gezeik!!!! Ben benieuwd hoe het voelt als Overmars nu eens conform zijn salaris zou functioneren en er een winnend team op de mat verschijnt onder leiding van een goede trainer en er geen enkel argument meer is om te zeiken omdat...:

We aanvallend voetbal spelen.
Meedoen aan de CL en of EL minimaal tot aan de winter...
We overduidelijk kampioenskandidaat zijn en kampioen worden.

En we een trainer hebben met een helder verhaal zonder bullshit. O o o wat zou dat toch eens fijn zijn!
Natuurlijk gelul dat als je de prijs niet wint de selectie niet sterk genoeg is om die prijs ook te kunnen winnen.

Als je een prijs wint met een selectie en het jaar erop met dezelfde selectie die prijs niet wint ben je kwalitatief nog steeds goed genoeg om diep tijd wel te winnen.
AkaS
 AkaS - woensdag 13 juni 2018 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 17:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk gelul dat als je de prijs niet wint de selectie niet sterk genoeg is om die prijs ook te kunnen winnen.

Als je een prijs wint met een selectie en het jaar erop met dezelfde selectie die prijs niet wint ben je kwalitatief nog steeds goed genoeg om diep tijd wel te winnen.
Feitelijk onjuist wat je zegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2018 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 18:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Feitelijk onjuist wat je zegt.
Volgens mij komt er bij het winnen van prijzen wel meer kijken dan alleen de beste selectie hebben. En niet altijd is het de beste selectie die de prijs wint.

Of ga jij me nu vertellen dat Griekenland de beste selectie had toen ze het Ek wonnen?
AkaS
 AkaS - woensdag 13 juni 2018 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij komt er bij het winnen van prijzen wel meer kijken dan alleen de beste selectie hebben. En niet altijd is het de beste selectie die de prijs wint.

Of ga jij me nu vertellen dat Griekenland de beste selectie had toen ze het Ek wonnen?
Hahahaha Remco, wat ben jij toch vermakelijk...

Waar heb ik het over de beste selectie ? Precies, nergens. Jij bent weer voor een ander aan het beslissen wat hij of zij bedoelt...

Lees nog eens terug en dan lees je dat ik het heb over een selectie die goed genoeg is.

Om jouw vraag te beantwoorden... Nee zij hadden niet de beste selectie, maar waren blijkbaar wel goed genoeg ;-)

Fijne avond nog kerel.
AkaS
 AkaS - woensdag 13 juni 2018 - 19:16   quote  deeplink  
Al vier jaar geen prijs.
= dus vier jaar lang geen selectie op de been die goed genoeg was om deze prijs te winnen.
= verantwoordelijke voor de selectie = Overmars.
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 19:26   quote  deeplink  
Ja. En daar staat toch dat de selectie niet goed genoeg is om te winnen. Zelfde betekenis in mijn beleving en deze context.

Je kan we goed genoeg zijn om te winnen, maar daar komt meer bij kijken dan alleen goed genoeg zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2018 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 19:28   quote  deeplink  
Goed genoeg zit hem in meer dan alleen de selectie kerel.

Maar goed. Jij wijt het winnen van alle prijzen en fantastisch spel louter en alleen aan de verantwoordelijke voor het aankopen van spelers. Lekker beknopte gedachtengang.
AkaS
 AkaS - woensdag 13 juni 2018 - 19:40   quote  deeplink  
en je blijft maar draaien en invullen voor een ander.
Lees mijn tekst svp. Deze is helder en feitelijk geen spelt tussen te krijgen.

Veel plezier nog Remco.
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 19:40 schreef AkaS het volgende:
en je blijft maar draaien en invullen voor een ander.
Lees mijn tekst svp. Deze is helder en feitelijk geen spelt tussen te krijgen.

Veel plezier nog Remco.
Heb je een leuk zinnetje van een ander overgenomen kleuter?

Ik draai niet. Op beide opvattingen van jou is mijn antwoord en mijn mening hetzelfde.

Niet winnen betekend niet dat je niet goed genoeg bent om te winnen. Zoals ik al eerder zei is daar veel meer voor nodig.
AkaS
 AkaS - woensdag 13 juni 2018 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je een leuk zinnetje van een ander overgenomen kleuter?

Ik draai niet. Op beide opvattingen van jou is mijn antwoord en mijn mening hetzelfde.

Niet winnen betekend niet dat je niet goed genoeg bent om te winnen. Zoals ik al eerder zei is daar veel meer voor nodig.
Al vier jaar geen prijs.
= dus vier jaar lang geen selectie op de been die goed genoeg was om deze prijs te winnen.
= verantwoordelijke voor de selectie = Overmars.

Fijne avond mannetje. Met nadruk op tje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2018 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 20:14 schreef AkaS het volgende:

[..]

Al vier jaar geen prijs.
= dus vier jaar lang geen selectie op de been die goed genoeg was om deze prijs te winnen.
= verantwoordelijke voor de selectie = Overmars.

Fijne avond mannetje. Met nadruk op tje!
Dit posten en dan die laatste zin opschrijven. Bijzonder volwassen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 juni 2018 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij komt er bij het winnen van prijzen wel meer kijken dan alleen de beste selectie hebben. En niet altijd is het de beste selectie die de prijs wint.

Of ga jij me nu vertellen dat Griekenland de beste selectie had toen ze het Ek wonnen?
Griekenland had niet het beste team, maar wel een trainer die er een hecht geheel van maakte. Ajax krijgt beide niet voor elkaar. Geen goed team en geen trainer die er een hecht elftal van maakt.
JOOD
 JOOD - woensdag 13 juni 2018 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Griekenland had niet het beste team, maar wel een trainer die er een hecht geheel van maakte. Ajax krijgt beide niet voor elkaar. Geen goed team en geen trainer die er een hecht elftal van maakt.
Frank de Boer lukte het wel met een matige selectie en zonder grote aankopen.
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Griekenland had niet het beste team, maar wel een trainer die er een hecht geheel van maakte. Ajax krijgt beide niet voor elkaar. Geen goed team en geen trainer die er een hecht elftal van maakt.
Dat is ook zeker waar maar dat is niet waar ik op reageer.
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 23:13 schreef JOOD het volgende:

[..]

Frank de Boer lukte het wel met een matige selectie en zonder grote aankopen.
Ook de Boer had destijds de beste selectie van Nederland.
JOOD
 JOOD - donderdag 14 juni 2018 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 23:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook de Boer had destijds de beste selectie van Nederland.
Oh ja, dat is wat JIJ bedoeld. Maar zoals ik al eerder vertelde ik ben minder snel tevreden dan jij.

Sigthorsson is niet in een keer goed omdat de rest van de selectie de ‘beste van NL’ was.. Sigthorsson was gewoon ondermaats voor Ajax. Jammer maar helaas. Wat had Frank de Boer nog meer kunnen bereiken met WEL een aantal gerichtte aankopen?

FdB heeft nooit iets gekregen en in de meest turbulente tijd de volledige focus binnen het eerste elftal kunnen houden, en ook nog bijna 4x kampioen worden..

Aub als het met Ten Hag niet lukt, haal hem terug aub. Ervaring genoeg, zeker binnen Ajax. Geef die man een eerlijke kans met een kwalitatief goede selectie. Wat had Ziyech gedaan met al het eeuwige balbezit? Neres/kluivert tikkie terug? Lijkt me niet. Dolberg of Huntelaar, Tagliafico die je niet hoeft te motiveren, vd Beek, de Ligt en de Jong als superlichting...

Als het nu weer niet lukt ligt het 100% zeker aan de trainer hoor.
AkaS
 AkaS - donderdag 14 juni 2018 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Griekenland had niet het beste team, maar wel een trainer die er een hecht geheel van maakte. Ajax krijgt beide niet voor elkaar. Geen goed team en geen trainer die er een hecht elftal van maakt.
Een goede trainer is inderdaad super belangrijk. Zeker bij een jonge selectie. Jammer en dat meen ik, jammer dat Ajax dit niet onderkent.

Maar door die domme reacties van Remco is de kern van mijn post afgedwaald.

Al 4 jaar geen kampioen en ook de voortekenen van seizoen 5 zijn niet al te best. Een pipo als trainer en wederom een selectie die niet klaar is. En ik vraag mij af hoe het kan dat Overmars mag blijven aanrommelen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door AkaS --
Loetje
 Loetje - donderdag 14 juni 2018 - 04:50   quote  deeplink  
Eerste half jaar vond ik Ajax onder De Boer niet de beste selectie hebben. Suarez vertrok ook nog eens toen hij net kwam dacht ik. 4/5 echt goede spelers en de rest viel mee. De jaren erna zeker wel, ondanks die veel spelers verloor en weinig terug kreeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - donderdag 14 juni 2018 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 00:06 schreef JOOD het volgende:

[..]

Oh ja, dat is wat JIJ bedoeld. Maar zoals ik al eerder vertelde ik ben minder snel tevreden dan jij.

Sigthorsson is niet in een keer goed omdat de rest van de selectie de ‘beste van NL’ was.. Sigthorsson was gewoon ondermaats voor Ajax. Jammer maar helaas. Wat had Frank de Boer nog meer kunnen bereiken met WEL een aantal gerichtte aankopen?

FdB heeft nooit iets gekregen en in de meest turbulente tijd de volledige focus binnen het eerste elftal kunnen houden, en ook nog bijna 4x kampioen worden..

Aub als het met Ten Hag niet lukt, haal hem terug aub. Ervaring genoeg, zeker binnen Ajax. Geef die man een eerlijke kans met een kwalitatief goede selectie. Wat had Ziyech gedaan met al het eeuwige balbezit? Neres/kluivert tikkie terug? Lijkt me niet. Dolberg of Huntelaar, Tagliafico die je niet hoeft te motiveren, vd Beek, de Ligt en de Jong als superlichting...

Als het nu weer niet lukt ligt het 100% zeker aan de trainer hoor.
Ik denk dat mijn verwachtingspatroon door de jaren heen wat realistischer is geworden, maar dat wil niet zeggen dat ik snel tevreden ben, dat ben ik namelijk ook niet over de afgelopen 4 jaar.

De rest van je bericht heeft eigenlijk ergens anders betrekking op, daar ben ik het ook zeker niet met je oneens..
remco k
 remco k - donderdag 14 juni 2018 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 00:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Een goede trainer is inderdaad super belangrijk. Zeker bij een jonge selectie. Jammer en dat meen ik, jammer dat Ajax dit niet onderkent.

Maar door die domme reacties van Remco is de kern van mijn post afgedwaald.

Al 4 jaar geen kampioen en ook de voortekenen van seizoen 5 zijn niet al te best. Een pipo als trainer en wederom een selectie die niet klaar is. En ik vraag mij af hoe het kan dat Overmars mag blijven aanrommelen!
Kerel, iedereen hier leest niks anders van jou dan dezelfde posts over onze club. Iedere post is vrijwel identiek.

Wel grappig, ik noem je niet dom of iets dergelijks, jij benoemt iedereen die het oneens is met wat schrijft, dom of je roept dat mensen het niet willen begrijpen..

Kan het misschien zo zijn dat mensen gewoon een andere mening hebben dan de mening die jij hebt?

Ik heb de wijsheid niet in pacht, ik heb mijn ideeën over wat er bij Ajax verkeerd gaat.
Maar jij hebt ook de wijsheid niet in pacht, en jij hebt ook slechts jouw mening over wat er verkeerd gaat.
remco k
 remco k - donderdag 14 juni 2018 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 04:50 schreef Loetje het volgende:
Eerste half jaar vond ik Ajax onder De Boer niet de beste selectie hebben. Suarez vertrok ook nog eens toen hij net kwam dacht ik. 4/5 echt goede spelers en de rest viel mee. De jaren erna zeker wel, ondanks die veel spelers verloor en weinig terug kreeg.
Ik denk dat PSV toen alleen Dsudszak had die ik graag bij ons had gezien, verder hadden wij naar mijn mening op iedere positie wel een betere speler..
En Twente had toen Bryan Ruiz en Douglas die echt goed waren.
JOOD
 JOOD - donderdag 14 juni 2018 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 00:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Een goede trainer is inderdaad super belangrijk. Zeker bij een jonge selectie. Jammer en dat meen ik, jammer dat Ajax dit niet onderkent.

Maar door die domme reacties van Remco is de kern van mijn post afgedwaald.

Al 4 jaar geen kampioen en ook de voortekenen van seizoen 5 zijn niet al te best. Een pipo als trainer en wederom een selectie die niet klaar is. En ik vraag mij af hoe het kan dat Overmars mag blijven aanrommelen!
Pas een half jaar he! Overmars mag pas een half jaar aanrommelen. Iedere keer teruggefloten door onenigheid binnen het TH of door de RvC...

Wat hij laat zien nu hij ook echt de baas is valt me zeker niet tegen! Ben alleen bang dat Ten Hag gaat falen en daardoor ook een eind komt aan het tijdperk Overmars. Jammer, hij weet precies hoe het werkt en er valt echt wel een gat als hij gaat.

Ze hadden gewoon een toptrainer moeten halen. Opleiden van jeugd is prima, maar opleiden van eerste elftal trainers niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door JOOD --
AkaS
 AkaS - donderdag 14 juni 2018 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 08:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, iedereen hier leest niks anders van jou dan dezelfde posts over onze club. Iedere post is vrijwel identiek.

Wel grappig, ik noem je niet dom of iets dergelijks, jij benoemt iedereen die het oneens is met wat schrijft, dom of je roept dat mensen het niet willen begrijpen..

Kan het misschien zo zijn dat mensen gewoon een andere mening hebben dan de mening die jij hebt?

Ik heb de wijsheid niet in pacht, ik heb mijn ideeën over wat er bij Ajax verkeerd gaat.
Maar jij hebt ook de wijsheid niet in pacht, en jij hebt ook slechts jouw mening over wat er verkeerd gaat.
Ik heb een bepaalde manier van oorzaak en gevolg te registreren en dit te benoemen.

Jij maakt weleens de opmerking dat je blij bent dat ik jou leidinggevende niet ben in het bedrijfsleven... Misschien is dit wel een mooi voorbeeld.

Als jij bij een bedrijf werkt waarbij je de leiding hebt over de afdeling Sales. En telkens als er beslissingen genomen moeten worden over bijvoorbeeld het aantrekken van een assistent voor jou en accountmanagers voor jouw team. En jij mag hier niet over meebeslissen en er worden mensen in jou team aangenomen die jij eigenlijk niet zou zien zitten... Voel jij je dan serieus genomen door het bedrijf, blijf je dan zitten of denk bekijk het maar ik ben weg?

En wat als jij verantwoordelijk bent voor dezelfde afdeling en je hebt wel je team zelf mogen samenstellen maar over de periode van 4 jaar wordt geen enkele keer het gestelde target behaald en je hebt meerdere keren verschillende assistenten en nieuwe sales mogen aannemen...

Wie is er dan uiteindelijk verantwoordelijk volgens jou ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door AkaS --
AkaS
 AkaS - donderdag 14 juni 2018 - 10:07   quote  deeplink  
Bestuurder als Hennie Henrichs zijn er altijd al geweest en deze mensen zijn kwalijk en spelen elkaar baantjes toe.

Maar het zijn mensen als Overmars en co die verantwoordelijk zijn voor het naar binnen loodsen van vriendjes als trainer. Het is Overmars die tot sintjuttemis blijft wachten op Magallan terwijl we voorrondes CL moeten spelen en 12 juni de voorbereiding begint.

Hij heeft alle vrijheid en ik zie exact dezelfde scenario's als de afgelopen jaren toen hij het zogenaamd niet voor het zeggen had.

Behalve als er een speler onverwacht tegen een behoorlijk bedrag werd verkocht dan was Overmars plotseling wel verantwoordelijk...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tik.. tak.. tik.. tak..









0.0094919