BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tik.. tak.. tik.. tak..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - donderdag 14 juni 2018 - 10:10   quote  deeplink  
En voor iedereen die mij negatief vindt... Dat kan ik mij voorstellen omdat ik benoem en blijf benoemen wat ik zie en wat mij dwarszit.

En tot het moment dat er wat positiefs gebeurd blijf ik dit benoemen en ik hoop dat er meer mensen zijn die durven te benoemen wat ze zien net zo lang tot dat het ergens opgepikt wordt en doorsijpelt naar mensen die daadkracht bezitten binnen Ajax en die Overmars met zijn holmaatje Ten Hag een schop onder de kont durven geven.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 14 juni 2018 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 10:10 schreef AkaS het volgende:
En voor iedereen die mij negatief vindt... Dat kan ik mij voorstellen omdat ik benoem en blijf benoemen wat ik zie en wat mij dwarszit.

En tot het moment dat er wat positiefs gebeurd blijf ik dit benoemen en ik hoop dat er meer mensen zijn die durven te benoemen wat ze zien net zo lang tot dat het ergens opgepikt wordt en doorsijpelt naar mensen die daadkracht bezitten binnen Ajax en die Overmars met zijn holmaatje Ten Hag een schop onder de kont durven geven.
Het enigste wat zou werken is dat ajax direct wordt uitgeschakeld voor Europees voetbal en gelijk puntverlies lijdt in de eertse competitie wedtrijden. Dan pas zal er heel veel veranderen binnen ajax m.b.t. pluche en holmaatjes.....
remco k
 remco k - donderdag 14 juni 2018 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 10:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik heb een bepaalde manier van oorzaak en gevolg te registreren en dit te benoemen.

Jij maakt weleens de opmerking dat je blij bent dat ik jou leidinggevende niet ben in het bedrijfsleven... Misschien is dit wel een mooi voorbeeld.

Als jij bij een bedrijf werkt waarbij je de leiding hebt over de afdeling Sales. En telkens als er beslissingen genomen moeten worden over bijvoorbeeld het aantrekken van een assistent voor jou en accountmanagers voor jouw team. En jij mag hier niet over meebeslissen en er worden mensen in jou team aangenomen die jij eigenlijk niet zou zien zitten... Voel jij je dan serieus genomen door het bedrijf, blijf je dan zitten of denk bekijk het maar ik ben weg?

En wat als jij verantwoordelijk bent voor dezelfde afdeling en je hebt wel je team zelf mogen samenstellen maar over de periode van 4 jaar wordt geen enkele keer het gestelde target behaald en je hebt meerdere keren verschillende assistenten en nieuwe sales mogen aannemen...

Wie is er dan uiteindelijk verantwoordelijk volgens jou ?
De bovenste situatie maak ik op dit moment mee binnen onze organisatie. En ik blijf vechten ntern om zaken te veranderen en anders aan te pakken. Weglopen van dit soort situaties zit niet in mij aard en ik ga door totdat het veranderd. Overigens met een hele fijne commercieel manager die prima mijn dilemma snapt.

Je laatste stelling is te makkelijk. Er zijn namelijk tal van zaken die het halen van een beoogd resultaat of target kunnen beïnvloeden. Ik heb nu een vertegenwoordiger aan het werk die ik zelf graag wou en er is mij een senior vertegenwoordiger in mijn maag gesplitst waar ik niks mee heb. Beide heren overigens niet breed gedragen binnen de organisatie. Maar de ene haalde afgelopen jaar zijm targets en nu niet. De andere precies andersom.

Zeg het maar. Mijn verantwoording of die van onze commercieel manager?
AkaS
 AkaS - donderdag 14 juni 2018 - 15:23   quote  deeplink  
Remco,

Ik heb niet zoveel op met het linkse pappen en nat houden, dat zeg ik eerlijk. En daarom heel klinisch gesteld:

Ajax heeft al 4 jaar geen kampioenschap behaald. Dus kan je stellen dat al 4 jaar sprake is van een "goede selectie", maar uiteindelijk niet goed genoeg voor een kampioenschap.

En het is de taak van Overmars om te zorgen dat er een selectie staat die wel kampioen wordt en ook dat er een trainer voor de groep komt die capabel is om de jonge talenten tot een winnend team te smeden.

En zo gesteld faalt Overmars. En als hij slechts op papier en voor de buitenwacht hiervoor verantwoordelijk is en daarom vanuit Ajax willens en wetens de kop van jut is voor de buitenwacht zou ik verwachten van iemand met ballen en die financieel onafhankelijk is dat hij karakter toont en opstapt.

En als hij dan overruled wordt niet schijnheilig en stiekem achterbaks de keuze van de anderen eruit werken en een eigen vriendje aanstellen, zoals hij nu wel heeft gedaan. En bovendien houdt hij deze niet functionerende trainer het hand boven het hoofd en dit heeft mede als resultaat dat de spelers niet echt tevreden zijn en weg willen. En ook hier geeft Overmars over de rug van Ajax zijn eigen belang voorrang. En tot slot faalt hij in het aantrekken van een centrale verdediger. Het eigenzinnige gedoe van die Argentijnse voorzitter mag een grote club als Ajax niet van afhankelijk zijn. Ook hier toonde hij geen ballen en of voortschrijdend inzicht door direct door te schakelen.

In jouw persoonlijke geval Remco, even veronderstellen dat jij niet financieel onafhankelijk bent en gewoon een gezin te voeden hebt, is het een ander verhaal... Hoewel ik dan ook niet heel lang zou blijven zitten omdat ik van zo'n situatie niet vrolijk word en dan ben ik zelf ook niet de gezelligste. Maar dan snap ik wel dat je niet zonder een plan per direct opstapt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door AkaS --
Loetje
 Loetje - donderdag 14 juni 2018 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 08:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV toen alleen Dsudszak had die ik graag bij ons had gezien, verder hadden wij naar mijn mening op iedere positie wel een betere speler..
En Twente had toen Bryan Ruiz en Douglas die echt goed waren.
Vind ik niet. Ajax had dat jaar heel veel spelers die nog helemaal zo goed niet waren. Spelers die 1/2 jaar later pas echt goed werden...

PSV had destijds een sterke Affelay, Bakkal etc. Wij waren onze beste speler al kwijt en uitblinkers waren er dat jaar absoluut niet.

Twente had ook een geweldig elftal met Ruiz, Janssen, Chadli, Douglas etc. Spelers die wij amper hadden.

Stekelenburg was veel geblesseerd dat jaar, Suarez weg, El Hamlap was niks meer. Eriksen was nog lang zo goed niet. We hadden Vertonghen en Van der Wiel die dat jaar sterk waren.

Veel spelers waarvan je nooit wist wat het werd. Sulejmani, Anita, Emanuelson... Blind was toen nog een lachertje. Ebecilio, was ook niks.

Nee, dat jaar hebben we het niet gewonnen op basis van de beste selectie, wel op basis van voor sommige de mooiste wedstrijd ooit.
remco k
 remco k - donderdag 14 juni 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 15:23 schreef AkaS het volgende:
Remco,

Ik heb niet zoveel op met het linkse pappen en nat houden, dat zeg ik eerlijk. En daarom heel klinisch gesteld:

Ajax heeft al 4 jaar geen kampioenschap behaald. Dus kan je stellen dat al 4 jaar sprake is van een "goede selectie", maar uiteindelijk niet goed genoeg voor een kampioenschap.

En het is de taak van Overmars om te zorgen dat er een selectie staat die wel kampioen wordt en ook dat er een trainer voor de groep komt die capabel is om de jonge talenten tot een winnend team te smeden.

En zo gesteld faalt Overmars. En als hij slechts op papier en voor de buitenwacht hiervoor verantwoordelijk is en daarom vanuit Ajax willens en wetens de kop van jut is voor de buitenwacht zou ik verwachten van iemand met ballen en die financieel onafhankelijk is dat hij karakter toont en opstapt.

En als hij dan overruled wordt niet schijnheilig en stiekem achterbaks de keuze van de anderen eruit werken en een eigen vriendje aanstellen, zoals hij nu wel heeft gedaan. En bovendien houdt hij deze niet functionerende trainer het hand boven het hoofd en dit heeft mede als resultaat dat de spelers niet echt tevreden zijn en weg willen. En ook hier geeft Overmars over de rug van Ajax zijn eigen belang voorrang. En tot slot faalt hij in het aantrekken van een centrale verdediger. Het eigenzinnige gedoe van die Argentijnse voorzitter mag een grote club als Ajax niet van afhankelijk zijn. Ook hier toonde hij geen ballen en of voortschrijdend inzicht door direct door te schakelen.

In jouw persoonlijke geval Remco, even veronderstellen dat jij niet financieel onafhankelijk bent en gewoon een gezin te voeden hebt, is het een ander verhaal... Hoewel ik dan ook niet heel lang zou blijven zitten omdat ik van zo'n situatie niet vrolijk word en dan ben ik zelf ook niet de gezelligste. Maar dan snap ik wel dat je niet zonder een plan per direct opstapt.
Wij zijn het gewoon niet eens in onze perceptie akas. Dat kan en heb ik ook geen issue mee.

Vanuit mijn huidige functie kan ik relatief makkelijk naar een andere firma in dezelfde branche. Ik zie het echter als mijn verantwoordelijkheid om dit soort zaken te veranderen. Daarom zal ik niet weggaan totdat ik zeker weet dat het niet te veranderen is. En aangezien ik er nu zon 17 jaar werk krijgen we voldoende veranderd.
remco k
 remco k - donderdag 14 juni 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 15:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ajax had dat jaar heel veel spelers die nog helemaal zo goed niet waren. Spelers die 1/2 jaar later pas echt goed werden...

PSV had destijds een sterke Affelay, Bakkal etc. Wij waren onze beste speler al kwijt en uitblinkers waren er dat jaar absoluut niet.

Twente had ook een geweldig elftal met Ruiz, Janssen, Chadli, Douglas etc. Spelers die wij amper hadden.

Stekelenburg was veel geblesseerd dat jaar, Suarez weg, El Hamlap was niks meer. Eriksen was nog lang zo goed niet. We hadden Vertonghen en Van der Wiel die dat jaar sterk waren.

Veel spelers waarvan je nooit wist wat het werd. Sulejmani, Anita, Emanuelson... Blind was toen nog een lachertje. Ebecilio, was ook niks.

Nee, dat jaar hebben we het niet gewonnen op basis van de beste selectie, wel op basis van voor sommige de mooiste wedstrijd ooit.
Afgelast was toen al weg toch.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 juni 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 15:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelast was toen al weg toch.
Wel? Afgelast, wel humor ;-)

Is die tegelijk met Suarez vertrokken dan?

Dan vond ik trouwens nog hoor dat wij niet de beste selectie hadden. Daarom was die titel zo mooi. Want verder was dat echt een rampjaar. Zat geloof ik ook het gedonder met Ten Have en co bij.
AkaS
 AkaS - donderdag 14 juni 2018 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 15:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij zijn het gewoon niet eens in onze perceptie akas. Dat kan en heb ik ook geen issue mee.

Vanuit mijn huidige functie kan ik relatief makkelijk naar een andere firma in dezelfde branche. Ik zie het echter als mijn verantwoordelijkheid om dit soort zaken te veranderen. Daarom zal ik niet weggaan totdat ik zeker weet dat het niet te veranderen is. En aangezien ik er nu zon 17 jaar werk krijgen we voldoende veranderd.
Wij zijn het zeker niet met elkaar eens. Ik zou ook niet 17 jaar voor hetzelfde bedrijf kunnen werken.

Weglopen is iets dat ik niet doe. Net zo min als mezelf in de maling laten nemen. Of mezelf pispaaltje te laten zijn omdat ik geil op een baantje ben.

Hoe dan ook Overmars is verantwoordelijk voor een team dat op tijd klaar is voor de CL voorronde en 1x in de zoveel jaar kampioen wordt.

Lukt dit niet, dan heeft hij gefaalt.
JOOD
 JOOD - donderdag 14 juni 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 16:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wij zijn het zeker niet met elkaar eens. Ik zou ook niet 17 jaar voor hetzelfde bedrijf kunnen werken.

Weglopen is iets dat ik niet doe. Net zo min als mezelf in de maling laten nemen. Of mezelf pispaaltje te laten zijn omdat ik geil op een baantje ben.

Hoe dan ook Overmars is verantwoordelijk voor een team dat op tijd klaar is voor de CL voorronde en 1x in de zoveel jaar kampioen wordt.

Lukt dit niet, dan heeft hij gefaalt.
Overmars is pas een klein jaar verantwoordelijk he.. Daarvoor zat er iedere keer iemand/iets anders tussen.. (Keizer, Bergkamp/TH bijvoorbeeld) (Richarlison, RvC)

Overmars doet het prima, het is eerder de trainer die zijn best moet doen.
JOOD
 JOOD - donderdag 14 juni 2018 - 17:33   quote  deeplink  
En weer een dag...

Tik.. tak.. tik.. tak..
p111
 p111 - donderdag 14 juni 2018 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 15:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

En toch ligt het ook wel wie er aan het roer staat als Technisch Directeur (of hoe zo iemand ook heten mag). Kijk naar PSV, toen Marcel Brands daar nog in functie was. Luuk de Jong, Jeroen Zoet, Gáston Pereiro en Steven Bergwijn hadden te kennen gegeven om een transfer te willen maken.

Brands ging er dwars voor liggen: Na Locadia en nog een enkeling, mocht daar geen een speler meer vertrekken, ongeacht het bedrag dat werd geboden. Het kan dus kennelijk wel in Nederland. Maar ja, Ajax is een beursgenoteerd bedrijf denk ik dan.
Je kan wel zeggen dat je weg wil maar met alle respect,het enige talent van die psv jongens vind ik Bergwijn,de rest is middelmaat dus zo moeilijk was het niet om deze spelers te behouden.
remco k
 remco k - vrijdag 15 juni 2018 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 16:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wij zijn het zeker niet met elkaar eens. Ik zou ook niet 17 jaar voor hetzelfde bedrijf kunnen werken.

Weglopen is iets dat ik niet doe. Net zo min als mezelf in de maling laten nemen. Of mezelf pispaaltje te laten zijn omdat ik geil op een baantje ben.

Hoe dan ook Overmars is verantwoordelijk voor een team dat op tijd klaar is voor de CL voorronde en 1x in de zoveel jaar kampioen wordt.

Lukt dit niet, dan heeft hij gefaalt.
Jezelf in de maling laten nemen of pispaaltje zijn? Volgens mij hoeft dat helemaal niet aan de orde te zijn in het veranderen en doorbreken van bepaalde dingen.

En ik bepaal voor mijzelf of de selectie goed genoeg is om de tegenstanders te kunnen verslaan in de voorronde cl. Dat moet jij ook voor jezelf bepalen. En inderdaad. Daar is overmars verantwoordelijk voor. Ik vermoed echter dat wij in deze voorrondes ook nog tegenstanders gaan treffen die wij gewoon heel lastig kunnen verslaan. Ook op volle oorlogssterkte.

Ik verwacht een kampioenschap van onze trainer en selectie. Niet van overmars. Die kan alleen de juiste voorwaarden scheppen voor de club om er goed genoeg voor te zijn

Of dat er allemaal uitkomt ligt aan spelers en trainer en in mijn beleving niet aan overmars.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2018 door remco k --
JOOD
 JOOD - vrijdag 15 juni 2018 - 12:42   quote  deeplink  
En weer een dag...
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 15 juni 2018 - 12:47   quote  deeplink  
"Wij denken dat deze selectie sterk genoeg is om mee te doen voor de prijzen. We houden natuurlijk onze ogen en oren open voor buitenkansjes, maar over het algemeen verwachten we niet veel vuurwerk meer op de transfermarkt"

Ik hoor het ze al zeggen
AkaS
 AkaS - vrijdag 15 juni 2018 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 12:47 schreef Jaccio het volgende:
"Wij denken dat deze selectie sterk genoeg is om mee te doen voor de prijzen. We houden natuurlijk onze ogen en oren open voor buitenkansjes, maar over het algemeen verwachten we niet veel vuurwerk meer op de transfermarkt"

Ik hoor het ze al zeggen
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben. Maar dat zij dit zeggen is niet eens zo heel erg. Maar dat we dit gelul pikken met ze allen. Dat is pas erg!

Nog even en we spelen met:

..........van Leer...........

.......Schuurs...Wöber........

Veltman............Sinkgraven

...........Schöne............

...Donny.........Labyad......

Neres...................Bandé

..........Huntelaar...........

Trainer: ten hagggggg
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 juni 2018 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 12:47 schreef Jaccio het volgende:
"Wij denken dat deze selectie sterk genoeg is om mee te doen voor de prijzen. We houden natuurlijk onze ogen en oren open voor buitenkansjes, maar over het algemeen verwachten we niet veel vuurwerk meer op de transfermarkt"

Ik hoor het ze al zeggen
Ik verwacht dan wederom ook geen vuurwerk op het veld..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 juni 2018 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 18:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben. Maar dat zij dit zeggen is niet eens zo heel erg. Maar dat we dit gelul pikken met ze allen. Dat is pas erg!

Nog even en we spelen met:

..........van Leer...........

.......Schuurs...Wöber........

Veltman............Sinkgraven

...........Schöne............

...Donny.........Labyad......

Neres...................Bandé

..........Huntelaar...........

Trainer: ten hagggggg
Mooi team man haha
p111
 p111 - zaterdag 16 juni 2018 - 11:16   quote  deeplink  
Of Onana-Mazraoui-De Ligt-Wober-Nico Maxima-Donny-Frenkie-Labyad-Neres-Ziyech-Bande.
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 juni 2018 - 14:30   quote  deeplink  
Er schijnt nu dan toch eindelijk een positieve wending te zijn ten aan zien van Magallán, heb ik gelezen...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 juni 2018 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 14:30 schreef Pietje het volgende:
Er schijnt nu dan toch eindelijk een positieve wending te zijn ten aan zien van Magallán, heb ik gelezen...
Ik heb gelezen dat hij helemaal niet zo goed is..
Ben benieuwd wat er uit deze soap voort komt.
JOOD
 JOOD - zondag 17 juni 2018 - 20:10   quote  deeplink  
En weer een dag...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 juni 2018 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2018 - 20:10 schreef JOOD het volgende:
En weer een dag...
again and again and again and again
opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw.....
Wie kan het wat schelen, zo zijn er zovelen.......

Nou, ONS!! de SUPPORTERS......
maar ja, wij zijn MAAR supporters.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 juni 2018 - 23:47   quote  deeplink  
En Magallan lijkt inmiddels ook niet te komen ............ Maar de seizoenskaarten vliegen weer de deur uit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juni 2018 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - maandag 18 juni 2018 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2018 - 23:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
En Magallan lijkt inmiddels ook niet te komen ............ Maar de seizoenskaart en vliegen weer de deur uit!
Ja weet je, anders wachten we gewoon nog even...

Haal verdomme de spelers die je wilt en verkoop de spelers die echt weg willen.. doe niet zo fucking lastig! Bij iedere transfer worden er minimaal 2 nieuwe personen miljonair, dus er zijn genoeg zaakwaarnemers die gas erop houden als ze de kans krijgen.

Maarja we wachten even tot alles op gang komt en dan staan we weer bij niemand bovenaan het lijstje. Dan halen we ‘alles uit de kast’ om alsnog een superspeler binnen te halen, helaas lukt dat net niet. Dan zijn de kaarten alweer gedeeld en is de ‘grote vijver’ weer een klein vijvertje en ligt het niet aan ons.

Klats die miljoenen van die rekening en handel aub iets... dit is echt veel te mager.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 juni 2018 - 10:06   quote  deeplink  
Volgens mij is er nog niemand verkocht, op Kluivert na.... en voor Kluivert hebben we Bande en Labyad als mogelijke vervangers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 juni 2018 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 10:06 schreef Ajax we love you het volgende:
Volgens mij is er nog niemand verkocht, op Kluivert na.... en voor Kluivert hebben we Bande en Labyad als mogelijke vervangers.
Ja, want het elftal van afgelopen seizoen heeft ook echt aangetoond perfect te zijn???
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 juni 2018 - 11:48   quote  deeplink  
Ik denk dat als je Frenkie erin zet, dat het echt niet zo slecht is. Ten Hag is een groter probleem. Op welke plek zou jij dan versterking willen zien?

Als je afgelopen zeizoen hebt gezien, dan kan je ook 11 nieuwe spelers kopen
JOOD
 JOOD - maandag 18 juni 2018 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 11:48 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik denk dat als je Frenkie erin zet, dat het echt niet zo slecht is. Ten Hag is een groter probleem. Op welke plek zou jij dan versterking willen zien?

Als je afgelopen zeizoen hebt gezien, dan kan je ook 11 nieuwe spelers kopen
Jij gooit alles weer op de rug van 1 talent. Dat lijkt me niet echt een garantie voor succes maat. Die les hebben we geleerd en daarom zoekt Ajax naar ervaring.

Ten Hag zal het idd moeten laten zien, maar met een superselectie wordt iedere trainer kampioen van Nederland. Daar ligt de kans.
remco k
 remco k - maandag 18 juni 2018 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 17:23 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jij gooit alles weer op de rug van 1 talent. Dat lijkt me niet echt een garantie voor succes maat. Die les hebben we geleerd en daarom zoekt Ajax naar ervaring.

Ten Hag zal het idd moeten laten zien, maar met een superselectie wordt iedere trainer kampioen van Nederland. Daar ligt de kans.
Volgens mij heeft Ajax het nog nooit van 1 talent verwacht.

Ik snap dus niet zo hoed wat je hier mee bedoelt.
Paulio 1953.
 Paulio 1953. - dinsdag 19 juni 2018 - 00:35   quote  deeplink  
Met het schuim op mijn bek volg ik al weken het aankoopbeleid van onze club. De selectie zou ruim voor aanvang seizoen compleet zijn, wederom niet dus. Wel een gevulde bankrekening, het kapitaal zou toch op het veld staan? Overmars, die bonusgeile dwerg die nog geen 3 zinnen rechtuit kan praten moet daar voor zorgen? Ajax zou met zoveel kapitaal de competitie moeten domineren en keer op keer kampioen moeten worden. Als er op korte termijn geen 3 toppers gepresenteerd worden, moeten Sar en de dwerg opzouten.
AkaS
 AkaS - dinsdag 19 juni 2018 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 00:35 schreef Paulio 1953. het volgende:
Met het schuim op mijn bek volg ik al weken het aankoopbeleid van onze club. De selectie zou ruim voor aanvang seizoen compleet zijn, wederom niet dus. Wel een gevulde bankrekening, het kapitaal zou toch op het veld staan? Overmars, die bonusgeile dwerg die nog geen 3 zinnen rechtuit kan praten moet daar voor zorgen? Ajax zou met zoveel kapitaal de competitie moeten domineren en keer op keer kampioen moeten worden. Als er op korte termijn geen 3 toppers gepresenteerd worden, moeten Sar en de dwerg opzouten.
Hahaha welkom en dat je hier maar heel veel posts mag toevoegen.
Lekker recht voor zijn raap en precies zoals het is!

Helemaal mee eens dus.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 juni 2018 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 00:35 schreef Paulio 1953. het volgende:
Met het schuim op mijn bek volg ik al weken het aankoopbeleid van onze club. De selectie zou ruim voor aanvang seizoen compleet zijn, wederom niet dus. Wel een gevulde bankrekening, het kapitaal zou toch op het veld staan? Overmars, die bonusgeile dwerg die nog geen 3 zinnen rechtuit kan praten moet daar voor zorgen? Ajax zou met zoveel kapitaal de competitie moeten domineren en keer op keer kampioen moeten worden. Als er op korte termijn geen 3 toppers gepresenteerd worden, moeten Sar en de dwerg opzouten.
Welk aankoopbeleid heb je gevolgd Dan? Haha ik las alleen maar geruchten dat optie A,B En C allemaal niet gingen komen..

Cashen lukt aardig op tijd een selectie rond hebben een utopie. Ajax handelt in de zomerse periode veel vaker laks. Toppers vertrekken nog nadat de laatste seizoenkaarten op de post zijn. En dan is er paniek tijdens de voorrondes en start van de competitie.

(Ik houd wel in mijn achterhoofd dat actieve spelers WK nu niet makkelijk haalbaar zijn op dit moment)
JOOD
 JOOD - dinsdag 19 juni 2018 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 17:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Ajax het nog nooit van 1 talent verwacht.

Ik snap dus niet zo hoed wat je hier mee bedoelt.
Klopt, maar wel min of meer met een hele lichting.

Maar je kunt toch niet serieus alles aan Frenkie ophangen?
JOOD
 JOOD - dinsdag 19 juni 2018 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 00:35 schreef Paulio 1953. het volgende:
Met het schuim op mijn bek volg ik al weken het aankoopbeleid van onze club. De selectie zou ruim voor aanvang seizoen compleet zijn, wederom niet dus. Wel een gevulde bankrekening, het kapitaal zou toch op het veld staan? Overmars, die bonusgeile dwerg die nog geen 3 zinnen rechtuit kan praten moet daar voor zorgen? Ajax zou met zoveel kapitaal de competitie moeten domineren en keer op keer kampioen moeten worden. Als er op korte termijn geen 3 toppers gepresenteerd worden, moeten Sar en de dwerg opzouten.
Dan zullen ze moeten opzouten...

Nog niet 1 superaankoop gaat er gedaan worden, let maar op.. onhaalbaar enz enz. Te laat dalijk.
AkaS
 AkaS - dinsdag 19 juni 2018 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 07:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Welk aankoopbeleid heb je gevolgd Dan? Haha ik las alleen maar geruchten dat optie A,B En C allemaal niet gingen komen..

Cashen lukt aardig op tijd een selectie rond hebben een utopie. Ajax handelt in de zomerse periode veel vaker laks. Toppers vertrekken nog nadat de laatste seizoenkaarten op de post zijn. En dan is er paniek tijdens de voorrondes en start van de competitie.

(Ik houd wel in mijn achterhoofd dat actieve spelers WK nu niet makkelijk haalbaar zijn op dit moment)
Volgens mij het aankoopbeleid dat zich veelal beperkt tot geruchten. Het beleid dat zich inderdaad vergelijkt met het niveau waarmee Overmars voor de camera staat.

Echt onbegrijpelijk hoe sommige mensen nog kunnen beweren dat Overmars goed werk levert???
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 juni 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 17:23 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jij gooit alles weer op de rug van 1 talent. Dat lijkt me niet echt een garantie voor succes maat. Die les hebben we geleerd en daarom zoekt Ajax naar ervaring.

Ten Hag zal het idd moeten laten zien, maar met een superselectie wordt iedere trainer kampioen van Nederland. Daar ligt de kans.
Maar voor welke positie moet Ajax inkopen doen? Ik kan alleen de rechtback verzinnen en de linksbuiten, verder hoeven ze van mij geen speler te kopen tenzij er iemand verkocht wordt die ze niet intern op kunnen vangen
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 juni 2018 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 00:35 schreef Paulio 1953. het volgende:
Met het schuim op mijn bek volg ik al weken het aankoopbeleid van onze club. De selectie zou ruim voor aanvang seizoen compleet zijn, wederom niet dus. Wel een gevulde bankrekening, het kapitaal zou toch op het veld staan? Overmars, die bonusgeile dwerg die nog geen 3 zinnen rechtuit kan praten moet daar voor zorgen? Ajax zou met zoveel kapitaal de competitie moeten domineren en keer op keer kampioen moeten worden. Als er op korte termijn geen 3 toppers gepresenteerd worden, moeten Sar en de dwerg opzouten.
Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is. Wat me wel opvalt is dat ik weinig hoor van al die aankopen die Ajax heeft gedaan met oog op de toekomst. Ajax betaald toch aardig wat miljoenen voor mogelijke talenten, maar die aankoop talenten komen nog niet uit de verf.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 juni 2018 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 08:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij het aankoopbeleid dat zich veelal beperkt tot geruchten. Het beleid dat zich inderdaad vergelijkt met het niveau waarmee Overmars voor de camera staat.

Echt onbegrijpelijk hoe sommige mensen nog kunnen beweren dat Overmars goed werk levert???
IK kan alleen oordelen als straks het seizoen is begonnen. Die goedgevulde bankrekning komt wel dankzij Overmars... Nu moet hij zorgen dat goede spelers langer blijven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 juni 2018 - 09:04   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van die argentijnse verdediger die nu niet naar Ajax komt... IK denk dat het niet zo verkeerd is dat hij niet komt. Veel geld voor een middelmatige voetballer.
Eide
 Eide - dinsdag 19 juni 2018 - 09:10   quote  deeplink  
We weten nog steeds niet of hij wel of niet komt. We weten zeker dat hij is gekeurd, dat er een persoonlijk akkoord is en verder is het speculatief. Deze vent zijn ten minste geruchten over. Ik ben persoonlijk veel meer geïnteresseerd in de stand van zaken rond Tadic.
Pietje
 Pietje - dinsdag 19 juni 2018 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 09:10 schreef Eide het volgende:
We weten nog steeds niet of hij wel of niet komt. We weten zeker dat hij is gekeurd, dat er een persoonlijk akkoord is en verder is het speculatief. Deze vent zijn ten minste geruchten over. Ik ben persoonlijk veel meer geïnteresseerd in de stand van zaken rond Tadic.
Ik heb begrepen, dat Boca een verdediger van AC Milan heeft (of gaat) huren, waarmee de komst van Magallán nog slechts een formaliteit is.
Eide
 Eide - dinsdag 19 juni 2018 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb begrepen, dat Boca een verdediger van AC Milan heeft (of gaat) huren, waarmee de komst van Magallán nog slechts een formaliteit is.
Yup, dat werd bekend ongeveer op hetzelfde moment dat ik dit tikte. Ik ben heel benieuwd of het nu ook snel geregeld gaat zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 juni 2018 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Yup, dat werd bekend ongeveer op hetzelfde moment dat ik dit tikte. Ik ben heel benieuwd of het nu ook snel geregeld gaat zijn.
Hij is zijn spullen al aan het inpakken hoor ik, dus die zal overmorgen op schiphol aankomen... MAar is het een goede voetballer?
Pietje
 Pietje - dinsdag 19 juni 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:25 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij is zijn spullen al aan het inpakken hoor ik, dus die zal overmorgen op schiphol aankomen... MAar is het een goede voetballer?
Dat laatste weet je natuurlijk nooit. Maar wij moeten afleren om spelers bij voorbaat af te kraken. Misschien is hij voor Real Madrid, Barcelona et cetera niet goed genoeg, maar voor Ajax wellicht wel. Geef hem (en Labyad en Bandé) gewoon een kans.
Eide
 Eide - dinsdag 19 juni 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:25 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij is zijn spullen al aan het inpakken hoor ik, dus die zal overmorgen op schiphol aankomen... MAar is het een goede voetballer?
Who knows. Tagliafico was ook een grote onbekende. Er was toch wel kritiek dat Nico pas op z'n 25e naar Europa kwam, want "hij zal wel niet goed genoeg zijn".
Pietje
 Pietje - dinsdag 19 juni 2018 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Who knows. Tagliafico was ook een grote onbekende. Er was toch wel kritiek dat Nico pas op z'n 25e naar Europa kwam, want "hij zal wel niet goed genoeg zijn".
Precies en Colombiaan Sanchez kenden we net zo min...
Eide
 Eide - dinsdag 19 juni 2018 - 12:31   quote  deeplink  
Daarom. De scouts hebben hem heel veel gezien en zijn lovend. We gaan het zien.
Pietje
 Pietje - dinsdag 19 juni 2018 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:31 schreef Eide het volgende:
Daarom. De scouts hebben hem heel veel gezien en zijn lovend. We gaan het zien.
Absoluut. Daarnaast ben ik iemand van "eigen waarneming". Ik houd niet zo van het van tevoren afbranden, afkraken op basis van slechts verwachtingen.

Inderdaad: we gaan het zien.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 juni 2018 - 12:41   quote  deeplink  
Gewoon iedereen een eerlijke kans geven en onze club steunen!
Als we ons niet plaatsen voor een groepsfase, is het vroeg genoeg om met z'n allen het vertrek te eisen van Ten Hag en consorte....
.... en daarna moeten we ook nog eens kampioen worden, dus ik zou zeggen met z'n allen ACHTER onze club!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2018 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tik.. tak.. tik.. tak..









0.0156838