BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote seizoen 2018/19 topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 05 maart 2019 - 12:34   quote  deeplink  
Overmars gaf vandaag trouwens aan dat hij een salarisbudget heeft van 28 miljoen. Dan is er vorig jaar dus pak-em-beet 12 miljoen aan bonussen betaald.
Eide
 Eide - woensdag 13 maart 2019 - 12:25   quote  deeplink  
EREDIVISIEWEDSTRIJDEN VERPLAATST DOOR KWARTFINALE CHAMPIONS LEAGUE VAN AJAX

Ajax schakelde in de vorige ronde Real Madrid uit, door in het Estadio Santiago Bernabéu met 1-4 te winnen van de Spanjaarden. Acht wedstrijden in speelronde 29 en 30 van de Eredivisie krijgen een nieuwe datum of een nieuwe aanvangstijd. Deze wijzigingen zijn afgesproken met de betrokken clubs om Ajax een optimale voorbereiding te bieden op de kwartfinale van de Champions League.

Net als voor het tweede duel in de achtste finale met Real Madrid krijgt Ajax de gelegenheid zich zo goed mogelijk te prepareren op de wedstrijden in de kwartfinale van de Champions League. De wedstrijden zullen plaatsvinden op dinsdag 9 of woensdag 10 april en dinsdag 16 of woensdag 17 april. De loting hiervoor vindt vrijdag 15 maart plaats bij de UEFA in Nyon.

Wijzigingen speelronde 29
Willem II – Ajax op zaterdag 6 april gaat naar 18.30 uur
FC Groningen – Excelsior op zaterdag 6 april gaat naar 19.45 uur
Wijzigingen speelronde 30
Ajax – Excelsior gaat van zondag 14 april naar zaterdag 13 april (18.30 uur)
Willem II – PEC Zwolle gaat van zaterdag 13 april naar zondag 14 april (14.30 uur)
Feyenoord – Heracles Almelo op zaterdag 13 april gaat naar 20.45 uur
Fortuna Sittard – VVV-Venlo op zaterdag 13 april gaat naar 20.45 uur
FC Utrecht – Vitesse op zondag 14 april gaat naar 16.45 uur

Eerder dit jaar werd al bekend gemaakt dat bij deelname van Ajax aan de kwartfinales van de Champions League wijzigingen zouden worden doorgevoerd in bovenstaande Eredivisiespeelrondes.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2019 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 13 maart 2019 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Ajax – Excelsior gaat van zondag 14 april naar zaterdag 13 april (18.30 uur)
Zo, die is helemaal niet leuk. :) Wel goed dat de KNVB schuift, maar als supporter sta je natuurlijk liever op zondag om 14:30 langs de lijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2019 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 13 maart 2019 - 23:42   quote  deeplink  
D1keipEX0AAwzvY?format=jpg&name=medium
remco k
 remco k - donderdag 14 maart 2019 - 08:18   quote  deeplink  
Ineens gewoon 4 Engelse ploegen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 14 maart 2019 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 12:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Zo, die is helemaal niet leuk. :) Wel goed dat de KNVB schuift, maar als supporter sta je natuurlijk liever op zondag om 14:30 langs de lijn.
Dan ga je toch eerst naar de Johan Cruijff ArenA voor ons aller Ajax en daarna lekker avondje stappen in Amsterdam ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 14 maart 2019 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 08:18 schreef remco k het volgende:
Ineens gewoon 4 Engelse ploegen.
ik zou zeggen, doe er maar 1 van deze 4 morgen bij de loting ;-)
remco k
 remco k - donderdag 14 maart 2019 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 14:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ik zou zeggen, doe er maar 1 van deze 4 morgen bij de loting ;-)
Ik denk dat City en Liverpool ons niet gaat bevallen. Die zijn in goede vorm en spelen in een tempo waarvan ik denk dat wij er niet in mee kunnen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 14 maart 2019 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat City en Liverpool ons niet gaat bevallen. Die zijn in goede vorm en spelen in een tempo waarvan ik denk dat wij er niet in mee kunnen.
Man. United mag ook, kunnen we ons misschien revancheren...., hoewel ik dat liever in een mogelijke zie gebeuren. Eigenlijk maakt het voor nu niets uit. Om die finalete halen, moet je alles winnen.....
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 maart 2019 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat City en Liverpool ons niet gaat bevallen. Die zijn in goede vorm en spelen in een tempo waarvan ik denk dat wij er niet in mee kunnen.
vond liverpool wel meevallen.. city daarin tegen is niet normaal
remco k
 remco k - donderdag 14 maart 2019 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 16:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond liverpool wel meevallen.. city daarin tegen is niet normaal
Ook Liverpool speelt in een tempo waar wij nog niet in hebben gespeeld. Zelfs tegen real lag de intensiteit lager dan wat die ploegen op de mat leggen. Ook barca en juve halen dat niet.

Als Ajax van die ploegen wil winnen zal het de eigen taken tot in perfectie moeten uitvoeren.

Maar goed. Iedere loting za een prachtig affiche zijn. En in deze fase zijn er geen makkelijkere tegenstanders. Toch zijn dit denk ik de lastigste van de 7. Daarmee zeg ik dus niet dat we van de andere wel even winnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 maart 2019 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 23:42 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]
Zo mooi om daar het logo van AJAX tussen te zien staan!!
JOOD
 JOOD - donderdag 09 mei 2019 - 07:38   quote  deeplink  
Beker gewonnen, mooi.

CL weggegeven.. (zo zie ik het. Dolberg is echt serieus te slecht om op te stellen, Huntelaar had het vele malen beter gedaan. Daarnaast kansen genoeg op meer doelpunten, maar we maken hem niet.)

Competitie.. spannend. Het zal toch niet dat we die ook uit handen geven na zo’n seizoen..?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 mei 2019 - 13:41   quote  deeplink  
Ook al spelen we de CL-finale niet,
Ik ben en blijf voor altijd AJACIED!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 mei 2019 - 18:05   quote  deeplink  
Zondag Ajax-F.C. Utrecht, de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen. Er MOET gewonen worden!!!
Laten we nog 1x dit seizoen met ruim 50000 man/vrouw onze ploeg toejuichen en naar een overwinning schreeuwen. Daarna is het aan onze uit-supporters volgende week woendag, uit bij de Graafschap het zelfde te doen. Respect voor jullie!
Hierna moet de 34e landstitel een feit zijn.

Come on Boys, doe het voor jullie zelf, doe het voor ons, maar doe het vooral voor Appie Nouri!!! ***34***

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote seizoen 2018/19 topic









0.0294220