BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2020 - 07:46   quote  deeplink  
En natuurlijk is hij hier nu ook verantwoordelijk voor. Net zoals hij dat is voor de geweldige periode vorig seizoen en dit jaar.
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2020 - 07:47   quote  deeplink  
Want als al die fantastische spelers zelf verantwoordelijk waren voor het goede spel.

Waarom zijn die goede spelers daar nu dan niet toe in staat? Nog steeds is er namelijk op iedere plek een betere speer van ons dan welke dan ook in de eredivisie.
AkaS
 AkaS - maandag 24 februari 2020 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 07:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Gevalletje open deur. Zoals altijd en eeuwig met je. Het gaat nu niet goed..... joh je meent het.
Je blijft een zielig mannetje. En voor de scherpe lezer lul je jezelf tegen. Want wat is het nou, trap ik nu een open deur in omdat het slecht ga, of is het altijd hetzelfde met mij omdat ik al vanaf dag 1 aangeef dat ten Hag een kuttrainer is!!!

Alle blinde kippen roepen hosanna na het geweldige seizoen over ten Hag. Maar ik zeg het is ondanks ten Hag. Verder kijken dan je eigen neus lang is, is verrekte moeilijk voor sommigen.

Met de Ligt, de Jong, Donny, Tadic, Ziyech en Neres had je gewoon een verzameling klasse voetballers waarbij het onderlinge plezier van hun gezicht spatte. En alles greep als een puzzelstuk in elkaar! Dat was hun KLASSE wat tot resultaten leidde.

En zeer zeker niet die slappe kale ouwehoer. Weet zeker dat ik geen uitzondering ben wanneer ik opbiecht dat ik zijn stemgeluid niet heel erg lang kan velen.... Dat zal in de kleedkamer niet anders zijn.

Zijn wissels en keuzes maken dat Ajax ook als het niet noodzakelijk is altijd in wisselende samenstellingen speelt dit seizoen.... Mazraoui is binnen Ajax al jaren geleden afgevallen als middenvelder en wat wil lulletje lampenkatoen uit tukkerland.... Mazraoui toch steeds op het middenveld en zelfs als linksbuiten ????????????

Alvarez.... is geen middenvelder! Daar zijn alle analisten in NL het toch wel over eens.... En dan na weet ik veel hoe vaak en hoe lang zet die kale hem eindelijk als CV neer. Doet het in een niet draaiend team niet eens onverdienstelijk en wie speelt er de volgende wedstrijd.... Precies niet Alvarez maar Schuurs.

Nu vind ik dat Schuurs een gevalletje is waar veel meer muziek in zit wanneer hij enig vertrouwen zal krijgen en een echte kans, zoals onze "ervaren" Veltman wel steeds krijgt.... Maar dat is weer een ander verhaal.

Open deur / steeds hetzelfde.... Whatever Remco. Ik vind vanaf dag 1 dat Ten Hag een kuttrainer is die slap uit zijn nek lult, verkeerde keuzes maakt en een zeer onlogisch wisselbeleid heeft.

En nee, ik ga geen brief naar Overmars sturen, want Overmars ziet Veltman als Messi en ten Hag als de Pep van Nederland.... Dan heeft geen enkele brief zin. Enige dat helpt is als we straks in de EL met lege handen staan en AZ kampioen wordt...

Misschien dat er dan een lampje gaat branden dat EtH een kuttrainer is!
AkaS
 AkaS - maandag 24 februari 2020 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 07:47 schreef remco k het volgende:
Want als al die fantastische spelers zelf verantwoordelijk waren voor het goede spel.

Waarom zijn die goede spelers daar nu dan niet toe in staat? Nog steeds is er namelijk op iedere plek een betere speer van ons dan welke dan ook in de eredivisie.
Als je mensen op de verkeerde plek zet komen ze in hun zwaktes te spelen. Zet je ze op de goede plek of staan er in het veld echte persoonlijkheden dan passen ze dit zelf, maar dat is nu ook even niet het geval, al probeerde Blind wel e.e.a. duidelijk te maken aan die eigenwijze incompetente boskabouter!
AkaS
 AkaS - maandag 24 februari 2020 - 09:54   quote  deeplink  
Je ziet het nu ook met Martinez, speelde als een krant. Maar heej wat onlogisch.... of toch niet.... De ene keer op het middenveld, dan weer als LCV dan toch weer middenveld. Dan pietje naast zich en klaasje voor zich en dan weer Arie kanarie naast hem en zo gaat het maar door.

Natuurlijk raken spelers uit vorm. Je bent nu in een fase dat mensen op elkaar ingespeeld moeten zijn anders gaat het niet goed tenzij je een paar buitencategorie spelers hebt rondlopen die op individuele basis een wedstrijd binnentrekken.

De enige die dat op dit moment toont is Onana. Verder lijkt iedereen de kluts kwijt en daar is er slechts 1 de schuldige van en dat is de trainer die maar blijft husselen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2020 door AkaS --
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2020 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 09:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je blijft een zielig mannetje. En voor de scherpe lezer lul je jezelf tegen. Want wat is het nou, trap ik nu een open deur in omdat het slecht ga, of is het altijd hetzelfde met mij omdat ik al vanaf dag 1 aangeef dat ten Hag een kuttrainer is!!!

Alle blinde kippen roepen hosanna na het geweldige seizoen over ten Hag. Maar ik zeg het is ondanks ten Hag. Verder kijken dan je eigen neus lang is, is verrekte moeilijk voor sommigen.

Met de Ligt, de Jong, Donny, Tadic, Ziyech en Neres had je gewoon een verzameling klasse voetballers waarbij het onderlinge plezier van hun gezicht spatte. En alles greep als een puzzelstuk in elkaar! Dat was hun KLASSE wat tot resultaten leidde.

En zeer zeker niet die slappe kale ouwehoer. Weet zeker dat ik geen uitzondering ben wanneer ik opbiecht dat ik zijn stemgeluid niet heel erg lang kan velen.... Dat zal in de kleedkamer niet anders zijn.

Zijn wissels en keuzes maken dat Ajax ook als het niet noodzakelijk is altijd in wisselende samenstellingen speelt dit seizoen.... Mazraoui is binnen Ajax al jaren geleden afgevallen als middenvelder en wat wil lulletje lampenkatoen uit tukkerland.... Mazraoui toch steeds op het middenveld en zelfs als linksbuiten ????????????

Alvarez.... is geen middenvelder! Daar zijn alle analisten in NL het toch wel over eens.... En dan na weet ik veel hoe vaak en hoe lang zet die kale hem eindelijk als CV neer. Doet het in een niet draaiend team niet eens onverdienstelijk en wie speelt er de volgende wedstrijd.... Precies niet Alvarez maar Schuurs.

Nu vind ik dat Schuurs een gevalletje is waar veel meer muziek in zit wanneer hij enig vertrouwen zal krijgen en een echte kans, zoals onze "ervaren" Veltman wel steeds krijgt.... Maar dat is weer een ander verhaal.

Open deur / steeds hetzelfde.... Whatever Remco. Ik vind vanaf dag 1 dat Ten Hag een kuttrainer is die slap uit zijn nek lult, verkeerde keuzes maakt en een zeer onlogisch wisselbeleid heeft.

En nee, ik ga geen brief naar Overmars sturen, want Overmars ziet Veltman als Messi en ten Hag als de Pep van Nederland.... Dan heeft geen enkele brief zin. Enige dat helpt is als we straks in de EL met lege handen staan en AZ kampioen wordt...

Misschien dat er dan een lampje gaat branden dat EtH een kuttrainer is!
Ik spreek mezelf niet tegen. Je benoemt dat het niet goed is. Nou. Dat ziet de hele wereld kerel.

Maar mooi man dat je Schuurs zo goed vindt. Vooralsnog maakt ie veel meer fouten die tot grote kansen lijden dan Veltman.

En logisch toch dat Schuurs weer speelt. Dat is de vervanger van Veltman en was even geblesseerd. Dan is het toch logisch dat hij er staat als ie weer fit is?

Verder moet je uiteraard zeg weten wat je doet.

Maar kom ook eens als het wel goed gaat??
AkaS
 AkaS - maandag 24 februari 2020 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik spreek mezelf niet tegen. Je benoemt dat het niet goed is. Nou. Dat ziet de hele wereld kerel.

Maar mooi man dat je Schuurs zo goed vindt. Vooralsnog maakt ie veel meer fouten die tot grote kansen lijden dan Veltman.

En logisch toch dat Schuurs weer speelt. Dat is de vervanger van Veltman en was even geblesseerd. Dan is het toch logisch dat hij er staat als ie weer fit is?

Verder moet je uiteraard zeg weten wat je doet.

Maar kom ook eens als het wel goed gaat??
Je mist de kern slimmerd.... Natuurlijk ziet iedereen dat het spel niet goed is, zelfs jij!!!

Gaat erom waarom het niet goed is...

Én daar zijn de meningen door kortzichtigheid over verdeeld. Ik wijt dit aan ten Hag en vind hem ongeschikt als trainer van ons...

Zijn genialiteit is gewoon onzin. Juist nu kan hij zich bewijzen als tactisch brein en afrekenen met alle kritiek van de 1e minuten van zijn aanstelling. Maar als je eerlijk bent weet hij er geen klote van te maken.

Dat is mijn punt!
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2020 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 16:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je mist de kern slimmerd.... Natuurlijk ziet iedereen dat het spel niet goed is, zelfs jij!!!

Gaat erom waarom het niet goed is...

Én daar zijn de meningen door kortzichtigheid over verdeeld. Ik wijt dit aan ten Hag en vind hem ongeschikt als trainer van ons...

Zijn genialiteit is gewoon onzin. Juist nu kan hij zich bewijzen als tactisch brein en afrekenen met alle kritiek van de 1e minuten van zijn aanstelling. Maar als je eerlijk bent weet hij er geen klote van te maken.

Dat is mijn punt!
Weet je. Door je denigrerende toontje in ieder eerste zin naar mij echt totaal geen zin om verder te lezen man.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 februari 2020 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 16:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je mist de kern slimmerd.... Natuurlijk ziet iedereen dat het spel niet goed is, zelfs jij!!!

Gaat erom waarom het niet goed is...

Én daar zijn de meningen door kortzichtigheid over verdeeld. Ik wijt dit aan ten Hag en vind hem ongeschikt als trainer van ons...

Zijn genialiteit is gewoon onzin. Juist nu kan hij zich bewijzen als tactisch brein en afrekenen met alle kritiek van de 1e minuten van zijn aanstelling. Maar als je eerlijk bent weet hij er geen klote van te maken.

Dat is mijn punt!
dat bedoel ik dus qua tactisch meesterbrein.. niet dus.. echter pls niks over een twents accent he :P ok almelo dan hier, dus voel me geen tukker dat zijn die schijtrooien
nummer10
 nummer10 - maandag 24 februari 2020 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik spreek mezelf niet tegen. Je benoemt dat het niet goed is. Nou. Dat ziet de hele wereld kerel.

Maar mooi man dat je Schuurs zo goed vindt. Vooralsnog maakt ie veel meer fouten die tot grote kansen lijden dan Veltman.

En logisch toch dat Schuurs weer speelt. Dat is de vervanger van Veltman en was even geblesseerd. Dan is het toch logisch dat hij er staat als ie weer fit is?

Verder moet je uiteraard zeg weten wat je doet.

Maar kom ook eens als het wel goed gaat??
kan me de veltmannetjes nog goed herrinderen anders... veltman is nu hoeveel jaar verder en maakt ze zo nu en dan nog, deligt maakte ze ook overigens..
AkaS
 AkaS - maandag 24 februari 2020 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je. Door je denigrerende toontje in ieder eerste zin naar mij echt totaal geen zin om verder te lezen man.
Kan je überhaupt wel lezen?
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2020 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 22:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan me de veltmannetjes nog goed herrinderen anders... veltman is nu hoeveel jaar verder en maakt ze zo nu en dan nog, deligt maakte ze ook overigens..
Ramos piqué Varane Chiellini allemaal maken ze hun foutjes. Van dijk maakte vorige week ook weer eens een foutje.

Spitsen missen kansen. Verdedigers maken foutjes die tot goals omgetoverd worden. Afgelopen week was Blind de lul.
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2020 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 23:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kan je überhaupt wel lezen?
Hoe oud ben je eigenlijk? Zitten we hier niet gewoon met een dertienjarige te discussiëren?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 februari 2020 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2020 - 07:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ramos piqué Varane Chiellini allemaal maken ze hun foutjes. Van dijk maakte vorige week ook weer eens een foutje.

Spitsen missen kansen. Verdedigers maken foutjes die tot goals omgetoverd worden. Afgelopen week was Blind de lul.
precies, dus waarom niet een jeugdige speler het vertrouwen geven waar meer potentie inzit dan een speler waar je niet meer aan hebt dan de jeugdige speler die nog verder kan groeien..
AkaS
 AkaS - dinsdag 25 februari 2020 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2020 - 07:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk? Zitten we hier niet gewoon met een dertienjarige te discussiëren?
Ohw joh, dacht dat je ouder was.
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2020 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2020 - 09:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ohw joh, dacht dat je ouder was.
Zo hey. Goede post man. Toppertje.
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2020 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2020 - 08:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

precies, dus waarom niet een jeugdige speler het vertrouwen geven waar meer potentie inzit dan een speler waar je niet meer aan hebt dan de jeugdige speler die nog verder kan groeien..
Op basis waarvan meer potentie. Ik denk ook dat ie beter zou kunnen worden. Maar daar laat hij heel weinig van zien.

Het elftal oogt met Veltman stabieler dan met Schuurs op dit moment.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 februari 2020 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2020 - 09:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan meer potentie. Ik denk ook dat ie beter zou kunnen worden. Maar daar laat hij heel weinig van zien.

Het elftal oogt met Veltman stabieler dan met Schuurs op dit moment.
nahja daar verschillen we van mening.
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 08:34   quote  deeplink  
Ten Hag blijft prijzen pakken dit seizoen...

Team met nagenoeg iedere week een andere positie invulling van spelers.
Al 2 maanden niet meer gesproken met een bepaald deel van de selectie.
Meeste belachelijke / onlogische wissels van heel Europa.
Ongekend aantal nederlagen in korte tijd.

Vraag me af wanneer hij zijn beloning krijgt ?
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 08:34 schreef AkaS het volgende:
Ten Hag blijft prijzen pakken dit seizoen...

Team met nagenoeg iedere week een andere positie invulling van spelers.
Al 2 maanden niet meer gesproken met een bepaald deel van de selectie.
Meeste belachelijke / onlogische wissels van heel Europa.
Ongekend aantal nederlagen in korte tijd.

Vraag me af wanneer hij zijn beloning krijgt ?
Neem je nu ineens een bericht uit de Telegraaf als serieus? Kom op zeg. Gewoon geruchten die gevoed worden door een van de grootste vrienden van de club.

Maar geloof jij gerust dat ten Hag bijvoorbeeld niet met Martinez praat. Hem volledig negeert. En hem vervolgens wel iedere week in de basis laat spelen. Of dat ie datzelfde doet met Tagliafico.

Ten Hag is terecht bekritiseerd, maar dit is gewoon onzin en ik mag aannemen dat je dat zelf ook nog wel begrijpt.

En nee ik verdedig ten Hag niet, dat zou je namelijk wel weer denken, ik bekritiseer zijn keuzes namelijk wel degelijk, altijd al gedaan en ook nooit anders benoemend. Echter kan het niet zo zijn dat het slechte wel aan iemand kan worden toegeschreven en het goede niet.
p111
 p111 - woensdag 04 maart 2020 - 09:22   quote  deeplink  
Al met al ten Hag is nou niet bepaald een toptrainer daar zijn wij bijna allemaal van overtuigd.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 maart 2020 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 08:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Neem je nu ineens een bericht uit de Telegraaf als serieus? Kom op zeg. Gewoon geruchten die gevoed worden door een van de grootste vrienden van de club.

Maar geloof jij gerust dat ten Hag bijvoorbeeld niet met Martinez praat. Hem volledig negeert. En hem vervolgens wel iedere week in de basis laat spelen. Of dat ie datzelfde doet met Tagliafico.

Ten Hag is terecht bekritiseerd, maar dit is gewoon onzin en ik mag aannemen dat je dat zelf ook nog wel begrijpt.

En nee ik verdedig ten Hag niet, dat zou je namelijk wel weer denken, ik bekritiseer zijn keuzes namelijk wel degelijk, altijd al gedaan en ook nooit anders benoemend. Echter kan het niet zo zijn dat het slechte wel aan iemand kan worden toegeschreven en het goede niet.
zie nergens de naam martinez.. een deel van de selectie en met name (dus niet alleen) latinos.. nogmaals remco vorigseizoen heeft het succes veel verbloemt, zonder de opstand van de selectie en schreuder was hij vorigjaar al compleet door de mand gevallen.. half seizoen detijd gehad om te wennen, daarna zijn seizoen en het begin was gewoon kut terwijl die er al even liep.. dejong neres vdbeek bijv, verkeerde plekken, geen vertrouwen, geen basis.. daarna kwam er weerstand van zowel media als de groep en begon het eigenlijk pas.. dit seizoen zonder schreuder begonnen we leuk en toen vielen er wat weg en toen kwam het op de trainer aan, helaas gefaald en zijn we weer precies waar we 2 seizoen geleden begonnen waren onder tenhag, vreemde keuzes (frenkie centraal vergeten bij psv?) etc etc
.

en nee je zegt niet dat je overtuigd bent van tenhag maar de hand boven de kop houden van een nikszeggende trainer is voor mij bijna het zelfde als je aan de club denkt
.
wvb
 wvb - woensdag 04 maart 2020 - 09:46   quote  deeplink  
In principe moeten spelers van dit kaliber zelfs zonder coach goede resultaten kunnen behalen.
Zij zijn het die in het veld staan en met elkaar moeten spelen en communiceren.
Ze hebben allemaal een mega salaris, daar mag je iets voor terug verwachten.
Ik werk ook zonder direct leidinggevende, als je verantwoordelijkheid draagt, dan kan dat.
Een coach/een trainer is een verlengstuk, maar zeker geen tovermeester.
Als resultaten uitblijven, is de trainer de kop van Jut.
De trainer staat er wel soms enigszins bedrempeld en machteloos bij als het spel niet vlot en de nederlaag zich aandient. Verder de basis opstelling is soms enigszins dubieus en de wissels zijn vaak ogenschijnlijk, op het verkeerde moment, soms ook enigszins onbegrijpelijk. Naar de pers toe, naar buiten toe oogt de trainer niet uitgesproken sterk. Sommige spelers hebben niet genoeg niveau en maken te vaak cruciale fouten.
Maar ja hij zit toch niet alleen op de bank, die andere twee weten toch ook wel iets van voetbal.
Sommige aankopen zijn hele dure miskopen, misperen.
Als Ajax vanavond verliest, dan rollen er koppen: Als je uit de Europa league verdwijnt, de beker niet verovert en evt. ook nog het landskampioenschap verliest, dan praat je over een verlies van vele tientallen miljoenen Euro's.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door wvb --
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 10:45   quote  deeplink  
Ben het eens dat volwassen mensen in het leven moeten weten waar hun verantwoordelijkheden liggen. Blijkbaar ligt dit in voetbal anders ivm andere niet standaard krachten en omdat het team mechanisme nu eenmaal anders werkt.

Juist nu de allerbeste spelers wegvielen kon je je als coach onderscheiden door met " mindere " en of minder ervaren spelers toch resultaten te boeken door tactische slimmigheden.

In dat laatste zou ten Hag moeten uitblinken, helaas is dit precies waar hij volgens mij continu faalt!
Pietje
 Pietje - woensdag 04 maart 2020 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 09:22 schreef p111 het volgende:
Al met al ten Hag is nou niet bepaald een toptrainer daar zijn wij bijna allemaal van overtuigd.
Dan zou Jürgen Klopp van Liverpool ook geen toptrainer (meer) zijn omdat Liverpool drie wedstrijden op rij (in diverse competities) verloren heeft?

Het geeft alleen maar aan dat het geen hossana kan blijven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door Pietje --
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 09:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zie nergens de naam martinez.. een deel van de selectie en met name (dus niet alleen) latinos.. nogmaals remco vorigseizoen heeft het succes veel verbloemt, zonder de opstand van de selectie en schreuder was hij vorigjaar al compleet door de mand gevallen.. half seizoen detijd gehad om te wennen, daarna zijn seizoen en het begin was gewoon kut terwijl die er al even liep.. dejong neres vdbeek bijv, verkeerde plekken, geen vertrouwen, geen basis.. daarna kwam er weerstand van zowel media als de groep en begon het eigenlijk pas.. dit seizoen zonder schreuder begonnen we leuk en toen vielen er wat weg en toen kwam het op de trainer aan, helaas gefaald en zijn we weer precies waar we 2 seizoen geleden begonnen waren onder tenhag, vreemde keuzes (frenkie centraal vergeten bij psv?) etc etc
.

en nee je zegt niet dat je overtuigd bent van tenhag maar de hand boven de kop houden van een nikszeggende trainer is voor mij bijna het zelfde als je aan de club denkt
.
Er wordt gezegd. De “latino’s”. En wat zijn Tagliafico en Martinez??

En haal er niet constant andere dingen bij.

En keer nou toch eens lezen man. Ik hou de hand niet boven zijn hoofd. Ik bekritiseer zelfs veel van zijn keuzes. Maar ik ben niet zo’n eenheidsworst zoals jij die de media constant napraat. Ik kijk zelf naar wat ik zie en oordeel.

En dat ik geen fan ben van ten Hag moet dan ook maar betekenen dat ik hem nergens de credits van mag geven ofzo??

Ten Hag is vorig jaar verantwoordelijk geweest voor het succes. Nu is hij verantwoordelijk voor de slechte prestaties. Zo simpel is het voor mij en niet anders, je kan dus ook echt je energie beter elders in stoppen ipv proberen mij ervan te overtuigen van welke mening je die week dan ook weer hebt.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 10:45 schreef AkaS het volgende:
Ben het eens dat volwassen mensen in het leven moeten weten waar hun verantwoordelijkheden liggen. Blijkbaar ligt dit in voetbal anders ivm andere niet standaard krachten en omdat het team mechanisme nu eenmaal anders werkt.

Juist nu de allerbeste spelers wegvielen kon je je als coach onderscheiden door met " mindere " en of minder ervaren spelers toch resultaten te boeken door tactische slimmigheden.

In dat laatste zou ten Hag moeten uitblinken, helaas is dit precies waar hij volgens mij continu faalt!
Ik vraag me af of het met de spelers die hij moest inbrengen wel mogelijk was geweest zich echt te onderscheiden. Als de kwaliteit ontbreekt omdat je tussen de 4 en 8 spelers mist die anders basis zouden zijn vraag ik me dat echt af, zeker als een deel van die spelers je volledige doelpunten productie betreft.

Dat hij het beter dan dit had moeten doen lijkt me duidelijk. Wonderen verwachten is dan wel weer het andere uiterste.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 maart 2020 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 11:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Er wordt gezegd. De “latino’s”. En wat zijn Tagliafico en Martinez??

En haal er niet constant andere dingen bij.

En keer nou toch eens lezen man. Ik hou de hand niet boven zijn hoofd. Ik bekritiseer zelfs veel van zijn keuzes. Maar ik ben niet zo’n eenheidsworst zoals jij die de media constant napraat. Ik kijk zelf naar wat ik zie en oordeel.

En dat ik geen fan ben van ten Hag moet dan ook maar betekenen dat ik hem nergens de credits van mag geven ofzo??

Ten Hag is vorig jaar verantwoordelijk geweest voor het succes. Nu is hij verantwoordelijk voor de slechte prestaties. Zo simpel is het voor mij en niet anders, je kan dus ook echt je energie beter elders in stoppen ipv proberen mij ervan te overtuigen van welke mening je die week dan ook weer hebt.
en het mooie is dat ik en ook akas en nog wel meer mensen, het al veel eerder aan hebben gegeven dan dat de media dit deed. zelfs tijdens het succes jaar waar de media juist zijn reet weer inkroop..

maar weet je remco, we hebben het allemaal het beste voor met ajax.. dus hoop dan ook dat het allemaal nog goedkomt dit seizoen, want tenhag is gewoon verplicht met dit materiaal de 2 overgebleven prijzen tepakken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door nummer10 --
p111
 p111 - woensdag 04 maart 2020 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 11:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan zou Jürgen Klopp van Liverpool ook geen toptrainer (meer) zijn omdat Liverpool drie wedstrijden op rij (in diverse competities) verloren heeft?

Het geeft alleen maar aan dat het geen hossana kan blijven!
Nee Pietje deze mening is niet gebaseerd op het verlies van de laatste 3 wedstrijden,het is een mening over een heel seizoen,dat gaat over zijn wisselende opstellingen en zijn uitleg naar de pers en zijn wissels,deze dingen vind ik echt niet sterk en die mening gaat over het hele seizoen,daar zitten ook vele gewonnen wedstrijden bij.
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 11:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het met de spelers die hij moest inbrengen wel mogelijk was geweest zich echt te onderscheiden. Als de kwaliteit ontbreekt omdat je tussen de 4 en 8 spelers mist die anders basis zouden zijn vraag ik me dat echt af, zeker als een deel van die spelers je volledige doelpunten productie betreft.

Dat hij het beter dan dit had moeten doen lijkt me duidelijk. Wonderen verwachten is dan wel weer het andere uiterste.
Volgens mij heeft hij allemaal spelers tot zijn beschikking die door Ajax goed genoeg zijn bevonden om het shirt van Ajax te mogen vertegenwoordigen. Dus voor nationale begrippen het neusje van de zalm moeten zijn.

Maar als je continu met spelers husselt komt er nooit een automatisme en vertrouwen bij spelers individueel.

Hebben we het niet eens over zijn aparte wissels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door AkaS --
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 13:21   quote  deeplink  
Nummer 10 en mijzelf krijgen best regelmatig verwijten dat we negatief zouden zijn en de media napraten...

Laat ik voorop stellen dat ik een uitgesproken mening heb die niet gevormd wordt door de media, slechts gedeeld over sommige onderwerpen.

Grappig is wel dat ik verweten wordt negatief te zijn, terwijl ik mijn inziens slecht melding maak van iets dat negatief is. Dat er een hoop mensen dit niet willen inzien, kunnen inzien of pas inzien als het schip gezonken... Dat laatste heb ik de afgelopen jaren meerdere malen gezien....

Ik ben negatief en als dan uitkomt wat ik zeg, dan lopen de mensen die mij negativiteit verwijten het hardst te schelden. Heel grappig.

Ten Hag is gewoon een kuttrainer. Waarom?

Hij is overduidelijk niet het tactische brein waar zijn reputatie op gebaseerd is.
Vanaf zijn allereerste optreden na zijn aanstelling lult hij slap en liegt hij.

Nu dan even wel iets dat ik uit de media heb vernomen...Mike Verweij.... ten Hag zag het niet in Frenkie zitten op het middenveld aanvankelijk!!!!

Ten Hag zag het aanvankelijk niet zitten in Donny.

Ten Hag zag het aanvankelijk niet zitten in Neres.

Al vele jaren wordt Mazraoui als middenvelder bij Ajax afgetest en waar zet deze kale boskabouter hem neer.... Juist middenveld en ZELFS linksbuiten???!!!

Veltman krijgt oneindig veel kansen en speelt regelmatig een voldoendetje, maar als ervaren speler gaat hij regelmatig de fout in en maakt hij onnodige overtredingen op onhandige plekken, pakt teveel kaarten en moet daardoor te vaak met een rem spelen. Verder blinkt deze man nergens in uit. Krijgt desondanks toch vele vele kansen.

Alvarez, krijgt bijna geen kans als CV.
Schuurs kreeg voordat Blind en Veltman wegvielen bijna geen kans....

Ik ben de Ligt en Ziyech niet vergeten in hun eerste basisplaats periode.... Fout na Fout en oneindig veel balverliest….

Alvarez en Schuurs krijgen relatief gezien nauwelijks een kans om ritme en vertrouwen op te bouwen.

Hij lult slap, zowel op inhoud als op toon. Er zit geen consistentie in zijn opstellingen. Zijn wissels zijn onlogisch en de resultaten zijn nu hij zich kan en moet laten zien bedroevend slecht.

Daarom vind ik hem een kuttrainer!
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 11:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan zou Jürgen Klopp van Liverpool ook geen toptrainer (meer) zijn omdat Liverpool drie wedstrijden op rij (in diverse competities) verloren heeft?

Het geeft alleen maar aan dat het geen hossana kan blijven!
En Pietje, jouw post laat duidelijk zien dat je mijn posts niet begrijpt. Klopp presteert al jaren Topp. En dus kan er een periode tussen zitten dat je alles verder goed doet maar dat het even niet zo mag zijn. Ik zou dan allerminst iemand zijn die dan gaat lopen schreeuwen dat een goede trainer op moet rotten... Deze man heeft jarenlang succes en is een geroemd vakman.

Mourino is een vreselijke vent, speelt vaak horror voetbal, maar bewees tegen Ajax destijds in de EL finale dat hij kan inschatten waar de kracht en zwaktes van zijn eigen team liggen en dat van de tegenstander en komt vervolgens met een tactische vondst die zich uitbetaald.

Mijn aversie jegens ten Hag is niet oppervlakkig in de categorie zoals de 3 nederlagen van Klopp.

Tot op heden heeft deze man mij nog niet ene malen weten te verrassen met een tactische genialiteit waardoor wij een verloren wedstrijd toch wisten te winnen.
Pietje
 Pietje - woensdag 04 maart 2020 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 12:12 schreef p111 het volgende:

[..]

Nee Pietje deze mening is niet gebaseerd op het verlies van de laatste 3 wedstrijden,het is een mening over een heel seizoen,dat gaat over zijn wisselende opstellingen en zijn uitleg naar de pers en zijn wissels,deze dingen vind ik echt niet sterk en die mening gaat over het hele seizoen,daar zitten ook vele gewonnen wedstrijden bij.
Erik ten Hag is bepaald niet zonder fouten, dat hoor je mij nergens zeggen. Toch? Maar ik ben en blijf van mening dat hij na het behalen van de titel, de beker en de halve finale van de Champions League wat meer krediet van de supporters heeft verdiend.

Met Klopp bij Liverpool doelde ik op het feit, dat zelfs die Britse ploeg niet onfeilbaar is, nu ook zij geconfronteerd worden met een aantal blessures. Dan zijn de automatismen in een klap weg, is de vorm verdwenen en blijkt dat zij niet onaantastbaar zijn.

En dat is bij Ajax echt niet anders.
Pietje
 Pietje - woensdag 04 maart 2020 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 13:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

En Pietje, jouw post laat duidelijk zien dat je mijn posts niet begrijpt. Klopp presteert al jaren Topp. En dus kan er een periode tussen zitten dat je alles verder goed doet maar dat het even niet zo mag zijn. Ik zou dan allerminst iemand zijn die dan gaat lopen schreeuwen dat een goede trainer op moet rotten... Deze man heeft jarenlang succes en is een geroemd vakman.

Mourino is een vreselijke vent, speelt vaak horror voetbal, maar bewees tegen Ajax destijds in de EL finale dat hij kan inschatten waar de kracht en zwaktes van zijn eigen team liggen en dat van de tegenstander en komt vervolgens met een tactische vondst die zich uitbetaald.

Mijn aversie jegens ten Hag is niet oppervlakkig in de categorie zoals de 3 nederlagen van Klopp.

Tot op heden heeft deze man mij nog niet ene malen weten te verrassen met een tactische genialiteit waardoor wij een verloren wedstrijd toch wisten te winnen.
Ik begrijp je post wel degelijk hoor. Zie mijn antwoord naar p111

Maar jij en sommige anderen hadden al bij zijn aanstelling het nodige aan te merken. Toch?
Dan krijgt/kreeg hij geen eerlijke kans. Maar goed, jij hebt jouw mening en ik heb de mijne.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door Pietje --
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 13:09 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij allemaal spelers tot zijn beschikking die door Ajax goed genoeg zijn bevonden om het shirt van Ajax te mogen vertegenwoordigen. Dus voor nationale begrippen het neusje van de zalm moeten zijn.

Maar als je continu met spelers husselt komt er nooit een automatisme en vertrouwen bij spelers individueel.

Hebben we het niet eens over zijn aparte wissels.
Je hebt een basis. En daar kun je een aantal spelers in vervangen. Er is geen elftal op de wereld die 6 a 7 spelers kan missen en dus met derde keus spelers in de basis moeten starten. Want iedere speler heeft ook een bedachte rol. En voor een deel van wat er de afgelopen weken heeft gespeeld, was een basisplaats voor een pot of tien achter elkaar echt niet de planning. Niet iedere speler in de selectie is nu al basis materiaal. En als je ziet tegen Getafe wat je mist, is dat gewoon veel te veel, geen enkele Nederlandse club is in staat om zoveel op te vangen.

Als jij van mening bent dat dit wel zou moeten, laten we het er dan maar op houden dat we het niet eens gaan worden.
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 13:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik begrijp je post wel degelijk hoor. Zie mijn antwoord naar p111

Maar jij en sommige anderen hadden al bij zijn aanstelling het nodige aan te merken. Toch?
Dan krijgt/kreeg hij geen eerlijke kans. Maar goed, jij hebt jouw mening en ik heb de mijne.
Klopt helemaal Pietje.

Keizer als onervaren man eruit en dan opgevolgd door een andere onervaren trainer die ook nog eens helemáál niets met Ajax had.

Vervolgens zijn eerste interview waarin hij laat weten dat zijn eerste wedstrijd als coach van Ajax niet extra bijzonder voor hem is aangezien deze wedstrijd tegen Utrecht is, de club waar hij trainer was tot zijn overgang...

Dan ben je voor mij direct ongeloofwaardig.

Vervolgens gevolgd door dramatisch voetbal....

Ja ik had direct argumenten om hem liever niet als onze coach te hebben.

Vond jij zijn entree dan wel oprecht en sterk?
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt een basis. En daar kun je een aantal spelers in vervangen. Er is geen elftal op de wereld die 6 a 7 spelers kan missen en dus met derde keus spelers in de basis moeten starten. Want iedere speler heeft ook een bedachte rol. En voor een deel van wat er de afgelopen weken heeft gespeeld, was een basisplaats voor een pot of tien achter elkaar echt niet de planning. Niet iedere speler in de selectie is nu al basis materiaal. En als je ziet tegen Getafe wat je mist, is dat gewoon veel te veel, geen enkele Nederlandse club is in staat om zoveel op te vangen.

Als jij van mening bent dat dit wel zou moeten, laten we het er dan maar op houden dat we het niet eens gaan worden.
In theorie heb je gelijk. In de praktijk speel je tegen Willem 2, RKC etc dan nog heb je met Alvarez, Schuurs, Marin, Martinez, Onana, Tadic, Donny etc een meer dan eredivisie waardig team ter beschikking. Of bestrijd je dat?
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 19:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

In theorie heb je gelijk. In de praktijk speel je tegen Willem 2, RKC etc dan nog heb je met Alvarez, Schuurs, Marin, Martinez, Onana, Tadic, Donny etc een meer dan eredivisie waardig team ter beschikking. Of bestrijd je dat?
Lees nou toch gewoon eens even man. Serieus. Die vraag heb ik al meerdere keren zeg aangegeven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 04 maart 2020 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 13:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik begrijp je post wel degelijk hoor. Zie mijn antwoord naar p111

Maar jij en sommige anderen hadden al bij zijn aanstelling het nodige aan te merken. Toch?
Dan krijgt/kreeg hij geen eerlijke kans. Maar goed, jij hebt jouw mening en ik heb de mijne.
Vind je het gek???

Je ontslaat de ene omdat hij gebleken te weinig ervaring heeft en neemt vervolgens een andere met weinig ervaring aan die dan ook nog eens het vriendje van Overmars blijkt te zijn.

Die daarna zijn eerste wedstrijd niets durfde te doen, omdat hij zijn oude ploegje geen pijn wilde doen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - woensdag 04 maart 2020 - 23:41   quote  deeplink  
Wissels Donny onze topscoorder niet op zijn plek laten spelen.De ene week Schuurs de andere week Alvares lv goed voor het zelfvertrouwen.Troure nergens meer te bekennen.Eiting weer er uit Ekkelenkamp er in.20 minuten voor Tijd Klaas er weer in ,Klaas is over. Dan Promes er uit terwijl je moet scooren en zet je Marin er in die heeft 3 maanden niet gevoetbald. Dat is de hand van ten Hag !!!!!!!!! nou succes er mee het busje komt zo hopelijk neemt die ten Hag mee en breng hem zo ver mogelijk weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door p111 --
wvb
 wvb - donderdag 05 maart 2020 - 06:03   quote  deeplink  
De chemie is uitgewerkt, dat is duidelijk.
Spelers durven niet te klikken, maar denken stiekem wel, hij heeft geen vat meer op ons, geen overwicht meer, twijfelen aan zijn tactische concepten.
Ajax gaat nog verder omlaag vallen.
Een neerwaartse spiraal is ingezet.
Er geen tegenstander meer die schroom of angst kent.
Ajax is de te kloppen ploeg.
De trainer is niet het brein, niet de spil van een elftal, zijn functie word zwaar overschat, dat zijn de spelers, hij is enkel coach.
Het is echter wel zo, naar buiten toe oogt de trainer niet als een sterke persoonlijkheid, in tactisch opzicht vind ik hem een chaoot.
Met zo'n salarishuis moeten er echter wel resultaten gehaald worden.
De club teert nu explosief in op zijn eigen vermogen. Denk ook aan de aandeelhouders.
De trainer is in dit geval ook geen publiekslieveling.
Naar de buitenwacht toe is zijn presentatie vaak enigszins houterig, hakkelend en klunzig. Zolang de resultaten goed zijn geen probleem, echter als dat niet het geval is, wordt zijn publiekelijk optreden tegen hem gebruikt. Zo gaat dat helaas nu eenmaal.
Dus dit wordt echt een heel moeilijk verhaal, een echec.
Te voorspelbaar.
Als de val eenmaal is ingezet, dan is het onomkeerbaar, zo gaat het immers altijd.
De trainer zal misschien op grond van eerdere resultaten nog even gehandhaafd blijven, echter bedrijfstechnisch en financieel gezien, zal dit enkel gaan lijden tot nog grotere verliesposten op de exploitatie en begroting. De trainer zal de eer niet aan zichzelf houden, maar wachten totdat hij afgekocht wordt en een handdruk krijgt. Zijn reputatie en geloofwaardigheid, zal snel verder afbrokkelen, als hij blijft zitten.
Ook Overmars komt in een dilemma.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2020 door wvb --
Pietje
 Pietje - donderdag 05 maart 2020 - 13:26   quote  deeplink  
Als je de interviews van verschillende spelers leest in diverse kranten zakt je broek af van verontwaardiging. Er wordt gezegd (door Blind, Tadic, Babel, Van de Beek) dat ze precies weten waar het aan ligt. Ik zou zeggen: Doe er godverdomme dan wat aan. Veel spelers hebben een prestatiedrang van een mak schaap op twee benen. Wat een waardeloze vertoning was dat gisteren weer. De verliespartijen in dit tempo en bovendien zonder zelf doelpunten te maken, zou er wel eens toe kunnen bijdragen, dat Ajax aan het eind van de rit na 34 wedstrijden zichzelf terugvindt op de 4e of 5e plaats. Ajax-onwaardig.
Loetje
 Loetje - donderdag 05 maart 2020 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2020 - 13:26 schreef Pietje het volgende:
Als je de interviews van verschillende spelers leest in diverse kranten zakt je broek af van verontwaardiging. Er wordt gezegd (door Blind, Tadic, Babel, Van de Beek) dat ze precies weten waar het aan ligt. Ik zou zeggen: Doe er godverdomme dan wat aan. Veel spelers hebben een prestatiedrang van een mak schaap op twee benen. Wat een waardeloze vertoning was dat gisteren weer. De verliespartijen in dit tempo en bovendien zonder zelf doelpunten te maken, zou er wel eens toe kunnen bijdragen, dat Ajax aan het eind van de rit na 34 wedstrijden zichzelf terugvindt op de 4e of 5e plaats. Ajax-onwaardig.
Denk aan je pacemaker vriend, hahaha!
Pietje
 Pietje - donderdag 05 maart 2020 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2020 - 13:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk aan je pacemaker vriend, hahaha!
Haha. Die heb ik gelukkig (nog) niet, Loetje.
Sterker ik heb gisteren de uitslag gekregen van mijn jaarlijkse keuring: alles was dik in orde en mijn huisarts was verbaasd over de lichamelijke conditie van een 71-jarige...

Maar dan moet je natuurlijk niet teveel naar Ajax kijken... Dan komen de lichamelijke problemen vanzelf wel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2020 door Pietje --
Loetje
 Loetje - donderdag 05 maart 2020 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2020 - 13:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Die heb ik gelukkig (nog) niet, Loetje.
Sterker ik heb gisteren de uitslag gekregen van mijn jaarlijkse keuring: alles was dik in orde en mijn huisarts was verbaasd over de lichamelijke conditie van een 71-jarige...

Maar dan moet je natuurlijk niet teveel naar Ajax kijken... Dan komen de lichamelijke problemen vanzelf wel!
Gelukkig man, koester dat!

Ajax is momenteel slecht voor alles wat met stress te maken heeft, haha. Wat een ramp is dat aan het worden.
Pietje
 Pietje - donderdag 05 maart 2020 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2020 - 14:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gelukkig man, koester dat!

Ajax is momenteel slecht voor alles wat met stress te maken heeft, haha. Wat een ramp is dat aan het worden.
Dat kun je wel zeggen vriend! En wie weet waar het eindigt..? Ik zie vooralsnog geen enkele reden om positief te zijn. Het feit dat Erik ten Hag zo vreselijk veel wisselt in zijn basis-elf zegt alleen maar dat hij het ook niet (meer) weet en dat hij zoekt naar zijn beste 11. Een slecht teken in deze fase van de competitie. Het heeft natuurlijk ook alles te maken met het feit dat de ene speler na de andere met een blessure uitviel. Niets was meer vanzelfsprekend, totaal geen automatismen meer.

Eén ding weet ik wel: Er zal snel iets moeten gebeuren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2020 door Pietje --
p111
 p111 - donderdag 05 maart 2020 - 16:00   quote  deeplink  
Ontslag,en v/d Gaag of Reiziger het af laten maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 maart 2020 - 19:04   quote  deeplink  
Nog niet ontslagen!!! Wat een lafaards bij het bestuur!! Allemaal daar vanwege eigen gewin!
remco k
 remco k - vrijdag 06 maart 2020 - 08:05   quote  deeplink  
Men roept nu om Schreuder.

Die presteert toch ook voor geen meter.

Twee jaar terug werden ze nog derde, met hem moest de definitieve stap naar boven gemaakt worden en nu staan ze 8e. En als je het een beetje leest is men daar niet zo tevreden.

Misschien een prima verbindingsman. Maar de uiteindelijke tacticus. Nee daar geloof ik geen reet van. Dan zou hij nu ook beter presteren.
Pietje
 Pietje - vrijdag 06 maart 2020 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2020 - 08:05 schreef remco k het volgende:
Men roept nu om Schreuder.

Die presteert toch ook voor geen meter.

Twee jaar terug werden ze nog derde, met hem moest de definitieve stap naar boven gemaakt worden en nu staan ze 8e. En als je het een beetje leest is men daar niet zo tevreden.

Misschien een prima verbindingsman. Maar de uiteindelijke tacticus. Nee daar geloof ik geen reet van. Dan zou hij nu ook beter presteren.
Dit ben ik volledig met je eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0177199