BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - maandag 31 januari 2022 - 09:04   quote  deeplink  
Ja dan zal Klaasen meer minuten maken gunstig voor hem.
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2022 - 09:20   quote  deeplink  
Ja dat mag in Nederland ook niet voor problemen zorgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 januari 2022 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 08:33 schreef remco k het volgende:
Alvarez geblesseerd geraakt bij Mexico.
Balen, een groot gemis voor de wedstrijd tegen Benfica, ik vind Klaassen toch wat minder op zijn positie
nummer10
 nummer10 - maandag 31 januari 2022 - 10:47   quote  deeplink  
Kloten interlands
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 31 januari 2022 - 14:44   quote  deeplink  
Met klaasen heb je wel meer voetbal erbij. Toch grappig. Alvarez kon er eerst geen zak van en nu is hij onmisbaar.... Denk toch dat Ajax in de Nederlandse competitie beter af is met Klaassen op die positie, dan Alvarez en in de CL beter af is met Alvarez.

IK hoop dat Mo het licht gaat zien en gaat vlammen. Hij heeft 1 ding heel goed gedaan. Hij heeft Mino rioolrat ontslagen. Hij was toch genaaid door hem. NU moeten er nog meer gaan volgen. Laat die riooolrat maar lekker naar de klote gaan met zijn manier van handelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door Ajax we love you --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 januari 2022 - 15:46   quote  deeplink  
Bergwijn wordt te duur vermoed ik, zo wel de vraagprijs waar ze niet vanaf willen wijken als ook zijn salaris.
Ik denk dat ze door schakelen naar Giovani van Palmeiras

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - maandag 31 januari 2022 - 16:17   quote  deeplink  
Er gebeurt niets meer bij Ajax verwacht ik. De schade bij Alvarez valt naar verluid mee. Daarnaast heeft Ajax drie backups voor die positie dus zeker tegen Heracles is er geen man overboord.

Wel blijven die interlands een risico op blessures. Het is elke periode raak.
p111
 p111 - maandag 31 januari 2022 - 16:37   quote  deeplink  
Ik lees dan toch dat Ajax met Spurs er wel uit zou komen, maar dat de persoonlijke eisen van Bergwijn te hoog zijn.Dus dit gaat hem niet worden!!!!
Eide
 Eide - maandag 31 januari 2022 - 16:53   quote  deeplink  
Dat roept Valentijn Driessen die wel vaker een handje heeft van stennis maken om z'n krantje te verkopen. Hij zegt ook letterlijk "volgens mij komen Overmrs en Levy er wel uit". Hij roept dus maar iets op basis van.... tja, waarvan eigenlijk. Elke andere bron stelt dat de vraagprijs van Spurs (25mio) en het bod van Ajax (18 mio a 20mio) gewoon te ver uit elkaar liggen en geen van beide echt wil bewegen.

Daniel Levy van Tottenham is berucht als moeilijke onderhandelaar die eigenlijk nooit wil bewegen op transferprijzen. Mede daarom was de selectie in London op een gegeven moment gewoon oud. Niemand wilde de prijzen betalen die Tottenham vroeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 januari 2022 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 16:53 schreef Eide het volgende:
Dat roept Valentijn Driessen die wel vaker een handje heeft van stennis maken om z'n krantje te verkopen. Hij zegt ook letterlijk "volgens mij komen Overmrs en Levy er wel uit". Hij roept dus maar iets op basis van.... tja, waarvan eigenlijk. Elke andere bron stelt dat de vraagprijs van Spurs (25mio) en het bod van Ajax (18 mio a 20mio) gewoon te ver uit elkaar liggen en geen van beide echt wil bewegen.

Daniel Levy van Tottenham is berucht als moeilijke onderhandelaar die eigenlijk nooit wil bewegen op transferprijzen. Mede daarom was de selectie in London op een gegeven moment gewoon oud. Niemand wilde de prijzen betalen die Tottenham vroeg.
Dus afwachten...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 januari 2022 - 17:20   quote  deeplink  
Valentijn roept idd van alles, hij zegt ook dat ze er wel uitkomen
Eide
 Eide - maandag 31 januari 2022 - 18:09   quote  deeplink  
Terwijl Mike Verweij, zelfde krant, stelt dat het heel moeilijk wordt en onwaarschijnlijk lijkt dat het van een transfer komt.
Eide
 Eide - maandag 31 januari 2022 - 18:11   quote  deeplink  
Nico Tagliafico maakt het seizoen af bij Ajax. Als wisselgeld mag hij aankomende zomer voor een schijntje weg.
Eide
 Eide - maandag 31 januari 2022 - 18:21   quote  deeplink  
En de transfer van Bergwijn lijkt ook definitief afgeketst. Verschillende bronnen stellen dat Ajax en Spurs de onderhandelingen hebben afgebroken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 januari 2022 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 18:21 schreef Eide het volgende:
En de transfer van Bergwijn lijkt ook definitief afgeketst. Verschillende bronnen stellen dat Ajax en Spurs de onderhandelingen hebben afgebroken.
Ja klopt, Tottenham ging van 25 miljoen terug naar 30 miljoen, dit was begrijpelijk te gortig
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 31 januari 2022 - 23:49   quote  deeplink  
Tja ......... als je dus al een speler verkoopt voor een positie en vervolgens je enkel blind staart op 1 vervanger waar je eigenlijk al veel te veel voor had moeten betalen!
Eide
 Eide - dinsdag 01 februari 2022 - 06:52   quote  deeplink  
Deels mee eens, hoewel Ajax natuurlijk niet helemaal zonder alternatieven zit. Bovendien is Bergwijn primair een linksbuiten terwijl Neres rechtsbuiten speelde. Het was nooit een één op één vervanging geweest.

Ajax heeft op rechts altijd Berghuis achter de hand, Ihattaren, mits fit, kan er spelen en vanuit de jeugd heb je eventueel nog Ünüvar of Van Axel Dongen. Er zijn dus echt wel wat opties en Ajax blijft prima bezet. Dat neemt niet weg dat ik hoop dat we de hele episode Bergwijn nu permanent kunnen afsluiten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 februari 2022 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 06:52 schreef Eide het volgende:
Deels mee eens, hoewel Ajax natuurlijk niet helemaal zonder alternatieven zit. Bovendien is Bergwijn primair een linksbuiten terwijl Neres rechtsbuiten speelde. Het was nooit een één op één vervanging geweest.

Ajax heeft op rechts altijd Berghuis achter de hand, Ihattaren, mits fit, kan er spelen en vanuit de jeugd heb je eventueel nog Ünüvar of Van Axel Dongen. Er zijn dus echt wel wat opties en Ajax blijft prima bezet. Dat neemt niet weg dat ik hoop dat we de hele episode Bergwijn nu permanent kunnen afsluiten.
Het draait mij er meer om dat ze dus al een maand of 1,5 bezig zijn om Bergwijn, die van mij überhaupt niet had hoeven komen, te halen. Op een zeker moment had het gewoon klaar moeten wezen en had je moeten overschakelen. Ze hebben zich 1,5 maand laten piepelen door Tottenham. En dat is niet voor het eerst dat ze zich laten piepelen door clubs of spelers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 februari 2022 - 09:34   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2022 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - dinsdag 01 februari 2022 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 09:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het draait mij er meer om dat ze dus al een maand of 1,5 bezig zijn om Bergwijn, die van mij überhaupt niet had hoeven komen, te halen. Op een zeker moment had het gewoon klaar moeten wezen en had je moeten overschakelen. Ze hebben zich 1,5 maand laten piepelen door Tottenham. En dat is niet voor het eerst dat ze zich laten piepelen door clubs of spelers.
Dit op zich ben ik ook helemaal met je eens hoor. Ik vind het overschakelen, of het plan B, waar je nu veel mensen over hoort niet zo noodzakelijk. Een kwalitatieve investering is altijd prima, ik denk zelf dat Ajax na het vertrek van Neres nog altijd goed in het personeel zit.
p111
 p111 - dinsdag 01 februari 2022 - 12:26   quote  deeplink  
Klopt,Ajax heeft niet de fout gemaakt om dan maar voor een mindere alternatief te gaan.We hebben op links Tadic/Unavar/Mohamed/Axel van Dongen.Dus we zitten niet zonder. In de spits Haller/Brobbey en op rechts Antoni/Berghuis.Dus geen paniek lijkt mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2022 door p111 --
remco k
 remco k - dinsdag 01 februari 2022 - 12:35   quote  deeplink  
Ik de k dat Ajax Bergwijn als belangrijke pijler voor de toekomst ziet en niet zozeer als heel belangrijk voor het komende half jaar.
En dat men daarom niet met wat anders bezig is geweest.
Eide
 Eide - dinsdag 01 februari 2022 - 13:14   quote  deeplink  
Mee eens Remco. Ik denk dat hetzelfde waar is voor Ihattaren. Ik verwacht dat, naast Onana en Mazraoui, Tagliafico, Gravenberch en misschien ook Haller en Antony wel eens kunnen vertrekken. Ik denk dat zowel Alvarez als Martinez ook op hele warme buitenlandse interesse kunnen rekenen. Ik verwacht een hele drukke zomer voor Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 februari 2022 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 13:14 schreef Eide het volgende:
Mee eens Remco. Ik denk dat hetzelfde waar is voor Ihattaren. Ik verwacht dat, naast Onana en Mazraoui, Tagliafico, Gravenberch en misschien ook Haller en Antony wel eens kunnen vertrekken. Ik denk dat zowel Alvarez als Martinez ook op hele warme buitenlandse interesse kunnen rekenen. Ik verwacht een hele drukke zomer voor Ajax.
Dan moet je inderdaad waardige opvolgers hebben, die al op niveau zijn.

Geen aanstormend talent, die moet je langzamer brengen

Ik vermoed dat Overmars op zoek was naar een offensieve speler die eerder de jeugd van Ajax doorbkruist heeft en verder gegroeid is in het buitenland zoals ook Blind en Klaassen.

Van Bergwijn is bekend dat hij sterk aan de bal is, kan een mannetje passeren en is daarnaast snel en om niet te vergeten neemt hij de ervaring mee uit de Premier League waar niet kinderachtig gevoetbald wordt

Zulke spelers met een Ajax achtergrond zijn er niet veel, ze zijn alleen niet voor een appel en ei op te halen, dit had Overmars moeten weten, vorig jaar wou hij Suarez nog hebben die ook onbetaalbaar was
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 februari 2022 - 20:47   quote  deeplink  
Overmars legt uit waarom Bergwijn niet kwam en looft Neres
19:09 – Marc Overmars wilde deze winter Steven Bergwijn aan de selectie toevoegen, maar niet ten koste van alles. De Amsterdammers onderhandelden lang met Tottenham Hotspur over een transfer. Tevergeefs, zo bleek.

Overmars legt uit waarom Bergwijn niet kwam en looft Neres

"Het is geen geheim dat we met Bergwijn bezig zijn geweest. We wilden hem naar Ajax halen. We wilden graag snelheid in de ploeg hebben. Dat haalden we met Bobbey, maar die heeft nu een blessure. Dat is balen, want hij begon goed", vertelt de directeur spelerszaken in gesprek met Ajax TV. De spits, die werd gehaald omdat Sébastien Haller op de Afrika Cup actief was, staat dus nog een aantal weken aan de kant en David Neres maakte een transfer naar Shakhtar Donetsk. Desondanks kwam er dus geen versterking.

"Je moet wel realistisch blijven", zegt Overmars over het mislopen van Bergwijn. "Elke club heeft twee zware jaren achter de rug. Wij vonden het daarom niet goed om nu het hele financiële pakket aan te halen, want het is nog steeds een onzekere tijd. Normaal duw je door omdat je vooruit moet en moet investeren in het voetbal. Dat hebben we bijvoorbeeld vorig jaar nog gedaan met Haller. Nu is de tijd wat onzekerder."

Waar Ajax dacht aan circa twintig miljoen euro, wilde Tottenham Hotspur niet lager gaan dan dertig miljoen euro. Dat wilden de Amsterdammers dus niet betalen, ondanks het vertrek van Neres. De Braziliaan verkaste voor ongeveer vijftien miljoen euro naar Oekraïne. "Natuurlijk hoop je dat Neres naar een grote club in een iets ander land was gegaan", erkent de beleidsbepaler. "Antony is hem voorbijgestreefd, maar hij heeft ons sportief hele mooie momenten bezorgd. Hij heeft belangrijke goals gemaakt tegen Real Madrid, Juventus en PSV."
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 februari 2022 - 12:09   quote  deeplink  
En terecht, en wat ik zo los waren de salaris eisen ook een dingetje..
Eide
 Eide - donderdag 03 februari 2022 - 13:04   quote  deeplink  
30 miljoen voor een bankzitter is echt belachelijk, hoe graag je iemand ook wil hebben. Terecht dat Ajax dat niet doet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 februari 2022 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2022 - 13:04 schreef Eide het volgende:
30 miljoen voor een bankzitter is echt belachelijk, hoe graag je iemand ook wil hebben. Terecht dat Ajax dat niet doet.
30 miljoen voor Bergwijn is gewoon al achterlijk! We hebben het nu niet over een speler die buitengewoon goed is.
Eide
 Eide - donderdag 03 februari 2022 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2022 - 14:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

30 miljoen voor Bergwijn is gewoon al achterlijk! We hebben het nu niet over een speler die buitengewoon goed is.
Haller is ok niet buitengewoon, maar dit zijn nu eenmaal gangbare transfer bedragen voor ervaren spelers. Spelers die geregeld spelen wel te verstaan. Bergwijn is vooral de 2e backups bij Spurs en in die hoedanigheid echt niet zo waardevol.
p111
 p111 - donderdag 03 februari 2022 - 17:01   quote  deeplink  
Ik ben ook blij dat deze transfer niet is doorgegaan ,mijn god 30 miljoen voor een reserve en plus//min 5 miljoen salaris in dit geval een gelukkig einde !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2022 door p111 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 februari 2022 - 11:30   quote  deeplink  
Alvarez wss toch niet erbij tegen Heracles..
Eide
 Eide - zaterdag 05 februari 2022 - 14:58   quote  deeplink  
Gravenberch vertrekt waarschijnlijk aankomende zomer. De kans dat Ajax eruit gaat komen over een contractverlenging wordt steeds minder waarschijnlijk. Ajax is al sinds afgelopen zomer bezig om Gravenberch te verlengen met een verbetert contract maar er liggen veel clubs op de loer. Om eenzelfde scenario als met Onana, Mazraoui en Brobbey te verkomen zal Gravenberch deze zomer moeten vertrekken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 februari 2022 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 februari 2022 - 14:58 schreef Eide het volgende:
Gravenberch vertrekt waarschijnlijk aankomende zomer. De kans dat Ajax eruit gaat komen over een contractverlenging wordt steeds minder waarschijnlijk. Ajax is al sinds afgelopen zomer bezig om Gravenberch te verlengen met een verbetert contract maar er liggen veel clubs op de loer. Om eenzelfde scenario als met Onana, Mazraoui en Brobbey te verkomen zal Gravenberch deze zomer moeten vertrekken.
Een goed voorbeeld doet goed volgen, spelers scharen zich tegenwoordig hoger in dan de club.
Hier door krijgen clubs het moeilijk om mee te doen om de prijzen let wel in alle competities.
Echt ik heb er geen goed woord voor over want ik hou te veel van onze club Ajax.
Eide
 Eide - zondag 06 februari 2022 - 11:15   quote  deeplink  
Gravenberch doet het natuurlijk wel heel anders dan Onana, Mazraoui en Brobbey. Hij geeft ruim van tevoren aan wat hij wil en geeft Ajax dus echt wel de kans zaken te doen. Als je dat vergelijkt met Onana die al lang rond was met Inter terwijl hij tegen de media nog riep dat hij in gesprek was met Ajax is dat echt wel een verschil van dag en nacht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 februari 2022 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2022 - 11:15 schreef Eide het volgende:
Gravenberch doet het natuurlijk wel heel anders dan Onana, Mazraoui en Brobbey. Hij geeft ruim van tevoren aan wat hij wil en geeft Ajax dus echt wel de kans zaken te doen. Als je dat vergelijkt met Onana die al lang rond was met Inter terwijl hij tegen de media nog riep dat hij in gesprek was met Ajax is dat echt wel een verschil van dag en nacht.
Laten we dit even afwachten, een worst voor houden hebben ze allemaal gedaan.
Als ze later niet akkoord gaan op geen enkele manier staat Ajax als nog met lege handen.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2022 - 11:15 schreef Eide het volgende:
Gravenberch doet het natuurlijk wel heel anders dan Onana, Mazraoui en Brobbey. Hij geeft ruim van tevoren aan wat hij wil en geeft Ajax dus echt wel de kans zaken te doen. Als je dat vergelijkt met Onana die al lang rond was met Inter terwijl hij tegen de media nog riep dat hij in gesprek was met Ajax is dat echt wel een verschil van dag en nacht.
Vind ik niet... Onana bewezen ondanks de blunder op de afrika cup... Mazz al bewezen.. brobbey eigenlijk al bewezen nadat die kans kreeg en ook na zijn terugkeer.. gravenberch eigenlijk nog heel erg weinig van gezien en kan zo 1 op 1 vervangen worden door bijv Klaassen, in mijn ogen heeft die weinig te eisen
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2022 - 01:47   quote  deeplink  
WTF is dit met overmars... Wat is dit voor modegril met die vrouwen man... Ali b Marco b Marc o ? Whos next ? Golddiggers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 februari 2022 - 10:28   quote  deeplink  
Bayern serieus voor Gravenberch, Overmars dacht aan 25 à 30 miljoen
Gepubliceerd: Vr 18-02-2022 om 18:23

Laatste update: Vr 18-02-2022 om 18:2

In navolging van het Algemeen Dagblad meldt ook De Telegraaf dat Bayern München serieuze belangstelling heeft voor Ryan Gravenberch. Aangezien de Ajacied over anderhalf jaar uit zijn contract loopt en niet transfervrij wil vertrekken, ligt een transfer na dit seizoen voor de hand.

Volgens De Telegraaf had het kamp-Gravenberch al met de inmiddels vertrokken Marc Overmars gesproken over de vraagprijs die Ajax zou hanteren, mocht het inderdaad van een zomerse transfer komen. De gevallen directeur voetbalzaken dacht aan een transfersom van 25 à dertig miljoen euro voor Gravenberch. Ajax probeerde ook zijn contract te verlengen, maar dat lijkt er niet meer in te zitten.

Bayern mag formeel gezien nog niet met de negentienjarige middenvelder om tafel, maar zou al wel contact gehad hebben met zijn belangenbehartigers. Gravenberch heeft via via al te horen gekregen wat hij kan gaan verdienen bij Der Rekordmeister, klinkt het.

Gravenberch maakte in 2018 op zijn zestiende zijn Ajax-debuut en groeide vervolgens stapje voor stapje uit tot steunpilaar in de hoofdmacht. De tienvoudig Oranje-international staat nu op negentig officiële optredens namens Ajax 1.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 februari 2022 - 10:30   quote  deeplink  
Strik er om en go Gravenbergh, volgend jaar loop je gratis de deur uit.
Ajax wil tot dus ver niet aan de salariseisen voldoen, verwacht dus niet dat een verlenging aan staande is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 februari 2022 - 20:22   quote  deeplink  
Ajax verlangt tussen 25 en 30 miljoen: 'Bayern heeft een heel goed plan geschetst'
Gepubliceerd: Ma 21-02-2022 om 20:09

Ajax-watcher Mike Verweij weet dat het naderende vertrek van Ryan Gravenberch niets met een geldkwestie te maken heeft. De clubwatcher van De Telegraaf is verbaasd over de reacties aan het adres van de middenvelder.

Gravenberch kampte onlangs met een coronabesmetting en sindsdien moet hij zijn plek op het middenveld afstaan aan Davy Klaassen. Het aanstaande vertrek van de negentienjarige middenvelder schiet volgens Verweij bij veel Ajax-supporters in het verkeerde keelgat, maar volgens de clubwatcher van De Telegraaf heeft hij een helder plan voor ogen. "Bayern München heeft naar zijn zaakwaarnemer toe een enorm goed plan geschetst", zegt hij bij de Kick-Off Voetbalpodcast.

"Die beslissing heeft hij wel genomen", weet Verweij, die het kwalijk vindt dat Gravenberch dermate veel kritiek krijgt. "Dan verbaast het me wel wat zo’n jonge jongen vervolgens over zich heen krijgt. Het lijkt wel alsof je een driedubbele moord hebt gepleegd als je ooit de beslissing durft te nemen om weg te gaan bij Ajax."

Ajax verlangt naar verluidt tussen de 25 en dertig miljoen euro van Bayern. Wanneer Gravenberch door Erik ten Hag op de bank wordt gehouden, kunnen er complicaties optreden in een mogelijke deal. "Dan is het zeer de vraag welk bedrag Bayern München wil gaan betalen in de komende zomer. Ze willen 25 tot 30 miljoen voor Gravenberch en dat is heel veel geld voor iemand met nog één jaar contract.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 februari 2022 - 10:26   quote  deeplink  
25/30 miljoen mag er toch gewoon een strik om? Zonde van een jong talent om zo vroeg weg te gaan maar vind hem ook nog niet belangrijk genoeg voor Ajax om hem echt te gaan missen.
Eide
 Eide - woensdag 23 februari 2022 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2022 - 10:26 schreef Hummel10 het volgende:
25/30 miljoen mag er toch gewoon een strik om? Zonde van een jong talent om zo vroeg weg te gaan maar vind hem ook nog niet belangrijk genoeg voor Ajax om hem echt te gaan missen.
Eens. Dat zou overigens ook een nette oplossing zijn. Dan heeft Gravenberch ruim op tijd z'n wensen kenbaar gemaakt en Ajax een mooi bedrag ontvangen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 maart 2022 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2022 - 11:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Dat zou overigens ook een nette oplossing zijn. Dan heeft Gravenberch ruim op tijd z'n wensen kenbaar gemaakt en Ajax een mooi bedrag ontvangen.
Ja daarom betere oplossing dan Onana, Mazraoui. Ajax heeft ook gewoon transfers nodig om op dit niveau te blijven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 maart 2022 - 11:44   quote  deeplink  
zou dit iets zijn voor vanavond?

Onana, Regeer, Timber, Martinez, Tagliafico; Alvarez, Klaassen, Berghuis; Antony, Haller, Tadic.
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2022 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2022 - 11:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
zou dit iets zijn voor vanavond?

Onana, Regeer, Timber, Martinez, Tagliafico; Alvarez, Klaassen, Berghuis; Antony, Haller, Tadic.
Waarom Rensch niet dan? Kom op zeg, sinds wanneer laten wij grote talenten vallen na een slechte wedstrijd, zijn invalbeurten in december en Januari waren namelijk prima..

Regeer laat ook niet bijzonder veel zien in Jong Ajax..
p111
 p111 - donderdag 03 maart 2022 - 13:03   quote  deeplink  
Rensch gewoon opstellen heeft zich al bewezen,en ook ervaren spelers als Blind spelen wel is een dramatische wedstrijd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 maart 2022 - 13:54   quote  deeplink  
Jongens ik laat niemand vallen hè, niet gelijk zo overdreven, het was maar een vraag...mij hoor je niet zeggen dat we met Regeer moeten spelen, natuurlijk is Rensch eerste optie na Mazraoui.
En natuurlijk mag een jong talent als Rensch eens een wedstrijd wat minder spelen

Het was zo maar een gedachte
Loetje
 Loetje - donderdag 03 maart 2022 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2022 - 13:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Jongens ik laat niemand vallen hè, niet gelijk zo overdreven, het was maar een vraag...mij hoor je niet zeggen dat we met Regeer moeten spelen, natuurlijk is Rensch eerste optie na Mazraoui.
En natuurlijk mag een jong talent als Rensch eens een wedstrijd wat minder spelen

Het was zo maar een gedachte
Ik vind dat Rensch dit seizoen ook echt enorme moeite heeft zijn niveau te halen hoor. Enkele uitschieters geweest, maar in zijn totaliteit is het ondermaats. En vreemd genoeg zijn bijna alle bankzitters best wel omlaag gegaan in het niveau. Enerzijds logisch, maar anderzijds zeer zorgwekkend.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 maart 2022 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2022 - 17:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind dat Rensch dit seizoen ook echt enorme moeite heeft zijn niveau te halen hoor. Enkele uitschieters geweest, maar in zijn totaliteit is het ondermaats. En vreemd genoeg zijn bijna alle bankzitters best wel omlaag gegaan in het niveau. Enerzijds logisch, maar anderzijds zeer zorgwekkend.
Eens.. het verhaal van meer dan 11 basisspelers zie je niet echt meer.. ja tagliafico, brobbey voor wat we nu hebben gezien en dan houd het denk ik wel een beetje op.. kudus volgens mij wel weer aan het terugkomen? Tenminste bij de samenvatting van tegen Heracles..
Loetje
 Loetje - donderdag 03 maart 2022 - 18:47   quote  deeplink  
Timber vanavond als back. Dat is toch wel een signaal maar Rensch. Ook Gravenberch terug op het middenveld. Speelt al maanden slecht, maar wel is gebleken dat je met Berghuis én Klaassen in defensief opzicht verzuipen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0686659