BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 24 januari 2022 - 16:04   quote  deeplink  
Ajax en juve zouden rond zijn.

Ajax moet er alleen nog met ihataren uitkomen.

Lekker zout in de wonde bij psv dit. Hun grootste talent van de afgelopen 20 jaar naar Ajax en ze verdienen en er amper iets aan.

En na drie potjes bij jong Ajax gaan we hem gewoon eigen jeugd noemen. Alleen al om ze op de kast te krijgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 januari 2022 - 17:36   quote  deeplink  
Mij heb je...hahaha
p111
 p111 - maandag 24 januari 2022 - 18:04   quote  deeplink  
Hopelijk heeft hij het licht gezien.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 24 januari 2022 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 16:04 schreef remco k het volgende:
Ajax en juve zouden rond zijn.

Ajax moet er alleen nog met ihataren uitkomen.

Lekker zout in de wonde bij psv dit. Hun grootste talent van de afgelopen 20 jaar naar Ajax en ze verdienen en er amper iets aan.

En na drie potjes bij jong Ajax gaan we hem gewoon eigen jeugd noemen. Alleen al om ze op de kast te krijgen.
Hoop dat hij het licht gaat zien en zijn voeten eens een tijdje laat spreken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 januari 2022 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 19:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoop dat hij het licht gaat zien en zijn voeten eens een tijdje laat spreken.
Ik denk dat Ten Hag, Bogarde en Tadic hem wel aan de gang krijgen.
Zo niet afscheid van nemen aan het eind vh seizoen
Eide
 Eide - maandag 24 januari 2022 - 19:45   quote  deeplink  
Brobbey is 6 weken uitgeschakeld met een scheurtje in de binnenband van zijn knie.
Eide
 Eide - maandag 24 januari 2022 - 19:46   quote  deeplink  
Champions League met de Tadic variant lijkt mij, want Danilo komt echt tekort op 9.
Eide
 Eide - maandag 24 januari 2022 - 19:51   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd hoe Ajax het wegvallen van Brobbey gaat oplossen. Danilo gaat echt wel scoren maar is te licht. Op links heeft Ajax eventueel Daramy, Unuvar of Van Axel Dongen achter Tadic. Je zou ook kunnen schuiven met Antony en Berghuis maar dan gooi je het hele elftal op. Lastig. Tegen de tijd dat Brobbey fit is, is Haller al lang terug.

Ihattaren schijnt rond te zijn voor anderhalf jaar huur met koopclausule. Het zou nu nog gaan om persoonlijke voorwaarden.

Ajax gaat mogelijk toch nog een poging doen om Bergwijn los te weken. Dan moet er wel meer dan 20 miljoen op tafel komen. Ajax scout zouden bij Palmeiras zijn geweest voor Giovanni.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 januari 2022 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 19:46 schreef Eide het volgende:
Champions League met de Tadic variant lijkt mij, want Danilo komt echt tekort op 9.
Zeker weten
nummer10
 nummer10 - maandag 24 januari 2022 - 20:26   quote  deeplink  
Hadden we neres nu nog maar voor de cl variant met Anthony en neres..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2022 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 24 januari 2022 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 18:04 schreef p111 het volgende:
Hopelijk heeft hij het licht gezien.
Had die bij PSV al als je het mij vraagt... Alleen als je een trainer hebt die hem eigenlijk links liet liggen ook nadat hij wel fit was gaat dat niet helpen natuurlijk.. juve was gewoon een rioolrat dingetje..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 januari 2022 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 19:51 schreef Eide het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ajax het wegvallen van Brobbey gaat oplossen. Danilo gaat echt wel scoren maar is te licht. Op links heeft Ajax eventueel Daramy, Unuvar of Van Axel Dongen achter Tadic. Je zou ook kunnen schuiven met Antony en Berghuis maar dan gooi je het hele elftal op. Lastig. Tegen de tijd dat Brobbey fit is, is Haller al lang terug.

Ihattaren schijnt rond te zijn voor anderhalf jaar huur met koopclausule. Het zou nu nog gaan om persoonlijke voorwaarden.

Ajax gaat mogelijk toch nog een poging doen om Bergwijn los te weken. Dan moet er wel meer dan 20 miljoen op tafel komen. Ajax scout zouden bij Palmeiras zijn geweest voor Giovanni.
Daramy zou wellicht ook nog in de spits kunnen, maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar Tadic en Daramy op links.

Of iets geks met Klaassen op 9, in ieder geval genoeg werk voor ten Hag.

Wellicht ook voor Overmars om misschien nog iemand te halen, want de Champions League brengt toch geld in het laadje.
p111
 p111 - maandag 24 januari 2022 - 20:50   quote  deeplink  
Dat wordt een hele klus,dus of Danilo of Tadic in de spits.Wel een aderlating
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 januari 2022 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 20:50 schreef p111 het volgende:
Dat wordt een hele klus,dus of Danilo of Tadic in de spits.Wel een aderlating
Met Danilo ga je de oorlog niet winnen
remco k
 remco k - maandag 24 januari 2022 - 22:51   quote  deeplink  
Tadic op 9 en berghuis op links. Klaassen op 10.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 januari 2022 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Tadic op 9 en berghuis op links. Klaassen op 10.
Of Antony op links en Berghuis op rechts met idd Tadic in de spits.
Heb Berghuis nog nooit op links gezien wel Antony
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2022 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Of Antony op links en Berghuis op rechts met idd Tadic in de spits.
Heb Berghuis nog nooit op links gezien wel Antony
Dan wissel je de voorste 4 posities allemaal, nu maar 3.

En Berghuis hadden we ook nooit op 10 gezien.

Ach ja. Ik vermoed dat Danilo gewoon blijft staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 25 januari 2022 - 12:35   quote  deeplink  
Da's waar
Ik vermoed zelf dat Overmars nog de markt op gaat, hij is er gek genoeg voor
wvb
 wvb - dinsdag 25 januari 2022 - 18:14   quote  deeplink  
Natuurlijk wil Tagliafico weg.
Van ten Hag mag hij al maanden zelfs niet meer aan het gras ruiken zelfs.
Af en toe een invalbeurt van 5 of 10 minuten.
Sorry daar deze jongen toch te goed en te fanatiek voor.
Hij heeft zich toch al heel lang keurig geschikt.
Heeft wel wat meer karakter en fatsoen dan Mazaroui en Onanana.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 januari 2022 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 18:14 schreef wvb het volgende:
Natuurlijk wil Tagliafico weg.
Van ten Hag mag hij al maanden zelfs niet meer aan het gras ruiken zelfs.
Af en toe een invalbeurt van 5 of 10 minuten.
Sorry daar deze jongen toch te goed en te fanatiek voor.
Hij heeft zich toch al heel lang keurig geschikt.
Heeft wel wat meer karakter en fatsoen dan Mazaroui en Onanana.
Mazraoui doet ook gewoon zijn best hoor. Onana is wel een ander verhaal.
Nico gun ik ook een mooie transfer heeft zich netjes opgesteld en altijd 100% gegeven.
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2022 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 19:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mazraoui doet ook gewoon zijn best hoor. Onana is wel een ander verhaal.
Nico gun ik ook een mooie transfer heeft zich netjes opgesteld en altijd 100% gegeven.
Mazraoui maakt een fantastische goal die heel belangrijk kan zijn.

Maar die speelt nu ook al weer gewoon een maand of twee drie echt heel matig.

Ook hij zag er bij die tegengoal niet geweldig uit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 25 januari 2022 - 21:10   quote  deeplink  
Danilo wees contractverlenging af en lijkt transfervrij weg te gaan'
Vandaag, 13:05

door Julian
bron: Algemeen Dagblad

Danilo Pereira is over een aantal maanden transfervrij. Dat hij tussentijds niet verlengde, lag niet aan de club. De Braziliaanse aanvaller kreeg een aanbieding, maar legde die naast zich neer.

Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdagochtend. De Braziliaanse spits beschikt nu over een aflopend contract, waardoor de Amsterdammers hem deze winter moeten verkopen als ze nog iets aan hem willen verdienen. In 2017 betaalde Marc Overmars twee miljoen euro voor de aanvaller, die destijds onder contract stond bij FC Santos.

Er is veel interesse voor de Braziliaanse spits, die afgelopen seizoen zijn klasse toonde in het shirt van FC Twente. Desondanks lijkt het er niet op dat er in de komende week nog een transfer gaat plaatsvinden, meldt journalist Johan Inan. In de komende weken kan hij wellicht rekenen op meer speeltijd nu Brian Brobbey weken aan de kant staat met een blessure.

*****************
Het zal toch geen waar zijn dat er straks in navolging van Onana en Mazraoui al weer één gratis de deur uit loopt
Zodoende loopt Ajax in dit geval lichtelijk averij op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 25 januari 2022 - 21:53   quote  deeplink  
Danilo is toch volkomen logisch. Die speelt normaal niet eens. Daar kan ik me totaal niet druk over maken.

Dat spelers transfervrij vertrekken is van alle tijden. Ik maak me daar niet druk om.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 januari 2022 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 20:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Mazraoui maakt een fantastische goal die heel belangrijk kan zijn.

Maar die speelt nu ook al weer gewoon een maand of twee drie echt heel matig.

Ook hij zag er bij die tegengoal niet geweldig uit.
Huh ? Foute bal timber en daarna Alvarez die zich makkelijk weg laat zetten en je noemt mazraoui ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 januari 2022 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 20:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Mazraoui maakt een fantastische goal die heel belangrijk kan zijn.

Maar die speelt nu ook al weer gewoon een maand of twee drie echt heel matig.

Ook hij zag er bij die tegengoal niet geweldig uit.
Huh ? Foute bal timber en daarna Alvarez die zich makkelijk weg laat zetten en je noemt mazraoui ?
wvb
 wvb - woensdag 26 januari 2022 - 07:34   quote  deeplink  
Barcelona matsen met Tagliafico en dan gaan voor een onbekende Colombiaan evt.
Verhuren als er nog maar een kortlopend contract is, dat is water naar de zee dragen.
Een aanzienlijk bedrijfsrisico nemen is dat.
Barcelona is bankroet, daar moet je nu geen zaken mee doen.
Barcelona heeft ook nog een behoorlijke schuld open staan bij Ajax: Frenkie de Jong en Dest.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 januari 2022 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 21:53 schreef remco k het volgende:
Danilo is toch volkomen logisch. Die speelt normaal niet eens. Daar kan ik me totaal niet druk over maken.

Dat spelers transfervrij vertrekken is van alle tijden. Ik maak me daar niet druk om.
Jij misschien niet maar Ajax wel
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2022 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 01:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Huh ? Foute bal timber en daarna Alvarez die zich makkelijk weg laat zetten en je noemt mazraoui ?
Kijk eens naar het teruglopen van Mazraoui. Die kan aan de zijlijn veel meer helpen dan hij doet.

Hij sjokt naar Timber toe terwijl hij gewoon met de man mee moet lopen die uiteindelijk ook de assist geeft. Dan zou heel die goal niet vallen.

Alvarez mag je niet veroordelen omdat hij niet snel draait, dat is zijn hele postuur en juist dat is normaal zijn kracht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2022 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2022 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 07:34 schreef wvb het volgende:
Barcelona matsen met Tagliafico en dan gaan voor een onbekende Colombiaan evt.
Verhuren als er nog maar een kortlopend contract is, dat is water naar de zee dragen.
Een aanzienlijk bedrijfsrisico nemen is dat.
Barcelona is bankroet, daar moet je nu geen zaken mee doen.
Barcelona heeft ook nog een behoorlijke schuld open staan bij Ajax: Frenkie de Jong en Dest.
Er kwam laatst een bericht dat Barcelona die schulden aan andere clubs dus wel gewoon betaald. Dit omdat anders geen club nog zaken met ze wil doen.
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2022 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 08:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij misschien niet maar Ajax wel
Een Danilo. Nee sorry, ik geloof nooit dat iemand binnen Ajax daarvan wakker ligt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 januari 2022 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Een Danilo. Nee sorry, ik geloof nooit dat iemand binnen Ajax daarvan wakker ligt.
Niet wakker maar elk miljoentje is er één met name nu er een paar transfervrij weg gaan, ze willen niet dat iedereen dit gaan opvolgen
remco k
 remco k - woensdag 26 januari 2022 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 11:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet wakker maar elk miljoentje is er één met name nu er een paar transfervrij weg gaan, ze willen niet dat iedereen dit gaan opvolgen
Snap ik als geen ander. Maar daarin is Danilo geen rol.

Persoonlijk zijn alleen Brobbey en Mazraoui daar echte voorbeelden van.

Bij Onana speelt er ook gewoon veel meer. Wat dacht je van het boek sluiten en opnieuw willen beginnen of de schaamte die hij waarschijnlijk echt wel heeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 januari 2022 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Snap ik als geen ander. Maar daarin is Danilo geen rol.

Persoonlijk zijn alleen Brobbey en Mazraoui daar echte voorbeelden van.

Bij Onana speelt er ook gewoon veel meer. Wat dacht je van het boek sluiten en opnieuw willen beginnen of de schaamte die hij waarschijnlijk echt wel heeft.
Natuurlijk omdat beiden spelers basisspelers zijn die al jaren indruk maken in Europa.
Danilo is idd een ander geval, heeft maar 2 miljoen gekost in aankoop, maar goed ze hadden 4 a 5 miljoen kunnen pakken op hem
Eide
 Eide - woensdag 26 januari 2022 - 20:12   quote  deeplink  
Ívoorkust is uitgeschakeld voor de Afrika Cup. Dat betekent dat hij op tijd terug is voor de volgende competitiewedstrijd tegen Heracles.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 januari 2022 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 20:12 schreef Eide het volgende:
Ívoorkust is uitgeschakeld voor de Afrika Cup. Dat betekent dat hij op tijd terug is voor de volgende competitiewedstrijd tegen Heracles.
Jammer voor hem maar fijn voor ons
p111
 p111 - donderdag 27 januari 2022 - 09:00   quote  deeplink  
Spitsen probleem opgelost
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 januari 2022 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 09:00 schreef p111 het volgende:
Spitsen probleem opgelost
Voorlopig wel, voor volgend seizoen niet.
Danilo transfervrij weg en Brobbey zeer waarschijnlijk terug naar Leipzig.

Want hoe meer Brobbey scoort voor Ajax hoe duurder hij wordt.
Of Leipzig laat hem helemaal niet meer gaan
Eide
 Eide - donderdag 27 januari 2022 - 12:38   quote  deeplink  
Ik zit persoonlijk een beetje in een tweestrijd over Nico Tagliafico. Ik gun de man van harte een transfer. Nico is een strijder die ook echt een voorbeeldprofessional is. Hij heeft in het verleden bijgetekend om de ploeg niet in te laten storten. Nu heeft hij een prachtige kans om naar Barcelona te gaan, maar Ajax heeft niets aan een verhuur en wil dan dus ook niet meewerken.

Ik snap het standpunt van Ajax hoor en ik snap helemaal dat Ten Hag zijn reserveaanvoerder heel graag wil gehouden. Tegelijkertijd vind ik ook dat Nico echt wel een mooie transfer verdient na zijn jaren van inzet en zijn huidige status als bankzitter.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 januari 2022 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 12:38 schreef Eide het volgende:
Ik zit persoonlijk een beetje in een tweestrijd over Nico Tagliafico. Ik gun de man van harte een transfer. Nico is een strijder die ook echt een voorbeeldprofessional is. Hij heeft in het verleden bijgetekend om de ploeg niet in te laten storten. Nu heeft hij een prachtige kans om naar Barcelona te gaan, maar Ajax heeft niets aan een verhuur en wil dan dus ook niet meewerken.

Ik snap het standpunt van Ajax hoor en ik snap helemaal dat Ten Hag zijn reserveaanvoerder heel graag wil gehouden. Tegelijkertijd vind ik ook dat Nico echt wel een mooie transfer verdient na zijn jaren van inzet en zijn huidige status als bankzitter.
Vind dit zelf echt een fout van tenhag, er waren zat kansen om hem minuten tegeven en dan had je nu dit gezeik niet gehad.. sterker nog ik denk dat tagliafico sterker is als blind met name de laatste tijd..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 januari 2022 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 12:38 schreef Eide het volgende:
Ik zit persoonlijk een beetje in een tweestrijd over Nico Tagliafico. Ik gun de man van harte een transfer. Nico is een strijder die ook echt een voorbeeldprofessional is. Hij heeft in het verleden bijgetekend om de ploeg niet in te laten storten. Nu heeft hij een prachtige kans om naar Barcelona te gaan, maar Ajax heeft niets aan een verhuur en wil dan dus ook niet meewerken.

Ik snap het standpunt van Ajax hoor en ik snap helemaal dat Ten Hag zijn reserveaanvoerder heel graag wil gehouden. Tegelijkertijd vind ik ook dat Nico echt wel een mooie transfer verdient na zijn jaren van inzet en zijn huidige status als bankzitter.
Heb het zelfde
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 januari 2022 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 12:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind dit zelf echt een fout van tenhag, er waren zat kansen om hem minuten tegeven en dan had je nu dit gezeik niet gehad.. sterker nog ik denk dat tagliafico sterker is als blind met name de laatste tijd..
Besef je dat het lastig is voor een trainer om 11 spelers aan te wijzen als je bijna 22 gelijkwaardige spelers hebt?

Daarnaast heeft iedere speler zo zijn kwaliteiten.
Ik zie bijvoorbeeld Tagliafico ook graag spelen vanwege zijn inzet
Blind heeft weer andere kwaliteiten, hij is bijvoorbeeld goed in de combinatie met Tadic.

Tagliafico wou overigens 1,5 jaar geleden al weg toen hij nog basisspeler was.
Eide
 Eide - donderdag 27 januari 2022 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 12:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind dit zelf echt een fout van tenhag, er waren zat kansen om hem minuten tegeven en dan had je nu dit gezeik niet gehad.. sterker nog ik denk dat tagliafico sterker is als blind met name de laatste tijd..
Dat had voor Nico niets veranderd. Hij heeft destijds bijgetekent met de toezegging dat hij bij een acceptabel bod mocht vertrekken. Het probleem is niet Ten Hag, het probleem is dat Barcelona vanwege de financiele problemen nu alleen kan huren. Ze kunnen vanwege de budgetregels van de Spaanse voetbalbond geen spelers kopen.

Messi moest om diezelfde reden weg, ondanks dat hij desnoods gratis wilde spelen. Spelers staan in Spanje op een bepaalde waarde geregistreert. Die totaal waarde van de selectie moet aan bepaalde eisen voldoen ten opzichte van het budget. Om die reden kan Barcelona geen spelers kopen als ze niets verkopen. Ze kunnen Nico dus alleen huren, maar daar heeft Ajax niets aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2022 door Eide --
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 januari 2022 - 13:14   quote  deeplink  
Ik bedoel dat als hij meer had gespeeld, wat terecht zou zijn, nu niet perse weg had gewild.. die baalt gewoon enorm van geen minuten maken en dat terwijl dat makkelijk had gekund lijkt me..
Eide
 Eide - donderdag 27 januari 2022 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 13:14 schreef nummer10 het volgende:
Ik bedoel dat als hij meer had gespeeld, wat terecht zou zijn, nu niet perse weg had gewild.. die baalt gewoon enorm van geen minuten maken en dat terwijl dat makkelijk had gekund lijkt me..
Nico wilde afgelopen zomer al weg. Er is alleen uiteindelijk geen bod gedaan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 27 januari 2022 - 16:57   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat Ajax Brobbey gewoon gaat kopen, misschien toch een mazzel dat hij geblesseerd is geraakt, zodat hij niet de pannen van het dak kan gaan spelen. Blij dat Ivoorkust eruit ligt, dan is Haller er weer optijd bij
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 januari 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Ajax hoopt nog op Bergwijn en wil bod verhogen tot 22 miljoen euro'
vandaag, 19:10 door NielsOpdam

Bron The Athletic

Laatst geüpdatet vandaag 19:13
Ajax hoopt Steven Bergwijn deze maand nog over te nemen van Tottenham Hotspur, zo schrijft The Athletic donderdagavond. Volgens het medium zijn de Amsterdammers bereid om het bod te verhogen. Ook transferexpert Fabrizio Romano schrijft op Twitter dat 'Ajax niet opgeeft'.

'Nadat eerder deze maand een bod van ongeveer 18 miljoen euro werd afgewezen, wordt aangenomen dat ze bereid zijn te verhogen tot ongeveer 22 miljoen euro', schrijft The Athletic. Volgens het Britse medium houdt Tottenham vast aan een vraagprijs van 25 miljoen euro. Daarnaast moet er volgens het medium eerst iemand gekocht worden voor de positie van Bergwijn bij The Spurs.

De Londense club is momenteel met FC Porto aan het onderhandelen over een nieuwe aanvaller. Luís Diaz is het doelwit van Tottenham Hotspur. Volgens The Athletic blijven beide clubs tot nu toe echter nog ver uit elkaar over de prijs van de Colombiaan.

'Denk dat Ajax in laatste week nog poging zal ondernemen'
Maandag vertelde Ajax-watcher van De Telegraaf, Mike Verweij, in de voetbalpodcast van de krant dat Ajax de komst van Bergwijn nog niet had losgelaten. 'Ik ga er nog niet helemaal honderd procent zeker vanuit dat de transfer van Bergwijn niet doorgaat. Sterker nog: ik denk dat Ajax in de laatste week nog wel een poging zal ondernemen om hem binnen te halen', vertelde Verweij.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 januari 2022 - 20:58   quote  deeplink  
Mooi gek
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2022 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 12:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind dit zelf echt een fout van tenhag, er waren zat kansen om hem minuten tegeven en dan had je nu dit gezeik niet gehad.. sterker nog ik denk dat tagliafico sterker is als blind met name de laatste tijd..
Blind speelt de eerste twee potten tegen Utrecht en psv gewoon prima. Hij heeft voor de winter een mindere periode gehad waarin het best logisch was geweest om Tagliafico meer te laten spelen.

Blind is echter gewoon heel belangrijk voor de ploeg, stond ook tegen psv aan de basis van de 2-1.

Een fout vind ik dan ook echt zwaar overdreven, echter waren er wel mogelijkheden om hem meer te laten spelen. Maar om dat dan ook direct weer fout te noemen. Nee sorry
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2022 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 13:14 schreef nummer10 het volgende:
Ik bedoel dat als hij meer had gespeeld, wat terecht zou zijn, nu niet perse weg had gewild.. die baalt gewoon enorm van geen minuten maken en dat terwijl dat makkelijk had gekund lijkt me..
Hij wou al weg. Spelen had daar niks aan veranderd.
Eide
 Eide - vrijdag 28 januari 2022 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 19:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax hoopt nog op Bergwijn en wil bod verhogen tot 22 miljoen euro'
vandaag, 19:10 door NielsOpdam

Bron The Athletic

Laatst geüpdatet vandaag 19:13
Ajax hoopt Steven Bergwijn deze maand nog over te nemen van Tottenham Hotspur, zo schrijft The Athletic donderdagavond. Volgens het medium zijn de Amsterdammers bereid om het bod te verhogen. Ook transferexpert Fabrizio Romano schrijft op Twitter dat 'Ajax niet opgeeft'.

'Nadat eerder deze maand een bod van ongeveer 18 miljoen euro werd afgewezen, wordt aangenomen dat ze bereid zijn te verhogen tot ongeveer 22 miljoen euro', schrijft The Athletic. Volgens het Britse medium houdt Tottenham vast aan een vraagprijs van 25 miljoen euro. Daarnaast moet er volgens het medium eerst iemand gekocht worden voor de positie van Bergwijn bij The Spurs.

De Londense club is momenteel met FC Porto aan het onderhandelen over een nieuwe aanvaller. Luís Diaz is het doelwit van Tottenham Hotspur. Volgens The Athletic blijven beide clubs tot nu toe echter nog ver uit elkaar over de prijs van de Colombiaan.

'Denk dat Ajax in laatste week nog poging zal ondernemen'
Maandag vertelde Ajax-watcher van De Telegraaf, Mike Verweij, in de voetbalpodcast van de krant dat Ajax de komst van Bergwijn nog niet had losgelaten. 'Ik ga er nog niet helemaal honderd procent zeker vanuit dat de transfer van Bergwijn niet doorgaat. Sterker nog: ik denk dat Ajax in de laatste week nog wel een poging zal ondernemen om hem binnen te halen', vertelde Verweij.
Bergwijn is sinds gisteren trouwens in Amsterdam. Dat hoeft niets te betekenen, want Bergwijn is een geboren Amsterdammer die nog altijd veel familie en vrienden in de regio heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0812721