BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 januari 2022 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 09:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij wou al weg. Spelen had daar niks aan veranderd.
Dat betwijfel ik zelf heel erg... En een fout, tjah misschien een groot woord, laat ik het dan foutje noemen ;) maar zo zijn er wel meer spelers die van mij vaker verwisselt mochten worden zodat anderen kansen kregen.. momenten genoeg gehad dit seizoen ervoor
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 januari 2022 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 12:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Bergwijn is sinds gisteren trouwens in Amsterdam. Dat hoeft niets te betekenen, want Bergwijn is een geboren Amsterdammer die nog altijd veel familie en vrienden in de regio heeft.
Vind het een prima versterking, alleen niet voor de bedragen die je voorbij ziet komen... Aan de andere kant als dat je kampioenschap verzekerd heb je het er alweer uit
p111
 p111 - vrijdag 28 januari 2022 - 13:02   quote  deeplink  
Zo makkelijk is het nou om deze beslissingen te moeten nemen als het om dit soort spelers(bedragen gaat).Heelveel respect voor kleine Marc,hopelijk pakt het allemaal goed uit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 januari 2022 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 12:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Bergwijn is sinds gisteren trouwens in Amsterdam. Dat hoeft niets te betekenen, want Bergwijn is een geboren Amsterdammer die nog altijd veel familie en vrienden in de regio heeft.
Maar goed, wie weet ondertussen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 januari 2022 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 12:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik zelf heel erg... En een fout, tjah misschien een groot woord, laat ik het dan foutje noemen ;) maar zo zijn er wel meer spelers die van mij vaker verwisselt mochten worden zodat anderen kansen kregen.. momenten genoeg gehad dit seizoen ervoor
Nee joh dit is al langer bekend, Tagiafico hebben ze vorig jaar nog een verbeterd contract gegeven, hij mag ook tegen een gelimiteerd bedrag weg.
wat ik gelezen heb is het om en na bij 7 miljoen.

Zo hebben ze hem nog een seizoen kunnen binden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2022 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 28 januari 2022 - 16:55   quote  deeplink  
Dat Mazraoui weggaat staat al zeker een jaar vast. Die jongen heeft nooit de intentie gehad om bij te tekenen, net als Brobbey en Onana dat niet hadden. En zo gaat het steeds vaker gebeuren. Overigens natuurlijk ook Ajax zijn schuld. Die heeft de hele salarishuishouding overhoop gegooid. Enigszins begrijpelijk, want goede speler verdienen nou eenmaal meer salaris, maar helaas denken vooral de jeugdige spelers dat zij daar dan ook recht op hebben. Op die manier werk je dus in de hand dat ze absurde salariseisen hebben, en wanneer die niet ingewilligd worden ze het contract gewoon laten uitlopen. Voordeel is dat ze dan meer tekengeld kunnen vragen bij een nieuwe club, want die hoeft geen transfersom te betalen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 28 januari 2022 - 16:57   quote  deeplink  
Oeps, zie dat ik een nieuwe discussie start over Mazraoui omdat ik niet in de gaten had dat we inmiddels al 2 pagina's verder waren.
Eide
 Eide - vrijdag 28 januari 2022 - 20:03   quote  deeplink  
Die discussie loopt af en aan toch wel door.

Het ligt deels aan Ajax, maar toch grotendeels aan de spelers. Nico Tagliafico tekende bijvoorbeeld bij met de toezegging dat hij bij een goede club voor een beperkt bedrag weg mocht. Iemand als Mazraoui schijnt echt een topsalaris geeist te hebben maar geeft in z'n communicatie al tijden aan een vertrek na te streven. Onana was al lang en breed rond met een andere club terwijl hij tegen de media en fans nog riep met Ajax te willen spreken....

Ik snap het ook wel hoor. Door corona hebben veel clubs gewoon geen geld voor forse transfers. Het is de markt gewoon niet om 15 a 25 miljoen neer te tellen voor een keeper of back. Die gasten zien kansen om gratsi weg te gaan en zo een hele sterke onderhandelingspositie te hebben met clubs in het buitenland. Het is voor hen puur zakelijk.

Mij als fan doet dat wel pijn, want ik denk niet dat die gasten weten hoe goed ze het hebben bij Ajax. Bovendien leunt Ajax heel zwaar op het opleiden en voor goed geld verkopen. Dat verdienmodel wordt door gasten als Mazraoui, Brobbey en Onana de nek omgedraaid. Uiteindelijk gaan deze heren Ajax enorm veel pijn doen als dit precedent echt navolging gaat krijgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 januari 2022 - 21:32   quote  deeplink  
Ajax haalt achttienjarige middenvelder op in Ecuador: huur met optie tot koopAjax haalt achttienjarige middenvelder op in Ecuador: huur met optie tot koop
Gepubliceerd: Vr 28-01-2022 om 20:34

Ajax heeft de komst van Patrickson Delgado bevestigd. De achttienjarige middenvelder komt op huurbasis over van Independiente del Valle. In de deal is een optie tot koop opgenomen.

Dat meldt Ajax vrijdagavond via de officiële kanalen. Delgado sluit, onder voorbehoud van enkele formaliteiten, meteen aan in Amsterdam en wordt voor anderhalf seizoen gehuurd. Na die periode kan Ajax hem definitief overnemen. De middenvelder gaat eerst spelen voor het Jong Ajax van trainer John Heitinga.

Patrickson Luiggy Delgado Villa, zoals het talent voluit heet, werd op 17 oktober 2003 geboren in Ibarra, Ecuador. Hij speelde al in verschillende vertegenwoordigende jeugdelftallen van Ecuador.

Het lijkt erop dat Ajax Delgado huurt met het oog op de toekomst. Er worden deze transferperiode nog meer versterkingen verwacht in Amsterdam. Zo is Marc Overmars nog steeds op zoek naar een nieuwe aanvaller, na het vertrek van David Neres naar Shakhtar Donetsk. Voor Nicolás Tagliafico lonkt een transfer naar FC Barcelona, al wil trainer Erik ten Hag de Argentijn liever niet kwijt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2022 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 januari 2022 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 16:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Oeps, zie dat ik een nieuwe discussie start over Mazraoui omdat ik niet in de gaten had dat we inmiddels al 2 pagina's verder waren.
Kleinigheidje maar ben er ook huiverig voor. Maz, Brobbey, Onana en volgende zal Gravenberch zijn vrees ik. Blijft lastig om iedereen binnenboord te houden.
p111
 p111 - vrijdag 28 januari 2022 - 23:50   quote  deeplink  
Als Gravenberch niet nu bijtekend dan zo snel moelijk verkopen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 januari 2022 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 23:50 schreef p111 het volgende:
Als Gravenberch niet nu bijtekend dan zo snel moelijk verkopen.
Klopt het liefst zo snel mogelijk verkopen,heeft nog een contract t/m 2023
Hoe langer het contract in jaren is hoe meer ze moeten betalen om het af te kopen.
Tot 2023 is summier dus strik er om
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 januari 2022 - 09:47   quote  deeplink  
Ik verwacht wel dat Ajax nog een buitenspeler binnen haalt voor Neres.

Ze hebben niet voor niets 2 biedingen uit staan.

De geruchten zijn Giovanni van Palmeiras +/- 15 miljoen of +/- 22 miljoen voor Bergwijn.

Ben benieuwd of ze er uit komen, maar met wie dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 januari 2022 - 10:19   quote  deeplink  
Maar verwacht niet dat Ajax meer gaat bieden op beide spelers.
De raad van commissarissen en financieel directeur Susan Lenderink hebben Overmars laten weten tot hier en niet verder.

Dus kan het zijn dat het bij Ihattaren en Delgado blijft wat begrijpelijk is
Eide
 Eide - zaterdag 29 januari 2022 - 10:45   quote  deeplink  
De komst van Ihatarren schijnt alleen nog om de medische keuring te hangen. Ajax is de afgelopen dagen bezig geweest om zich te verzekeren dat Ihattaren speelgerechtigd is aangezien hij dit seizoen al onder contract stond bij PSV, Juventus en Sampdoria. Die horde schijnt genomen te zijn waardoor men nu de laatste stap gaat zetten met de keuring alsdus de Telegraaf.
p111
 p111 - zaterdag 29 januari 2022 - 11:56   quote  deeplink  
Ik ben heel benieuwd of Ajax hem weer in top conditie gaat krijgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 januari 2022 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 11:56 schreef p111 het volgende:
Ik ben heel benieuwd of Ajax hem weer in top conditie gaat krijgen.
Met de juiste aanpak wel, hij zal wel moeten wil hij nog iets uit zijn talent halen.
Het blijft afwachten maar heb er wel vertrouwen in, ten Hag schat ik hoger in dan bijvoorbeeld Frank de Boer destijds.
Daarnaast hebben we Tadic en Blind die hem wel corrigeren.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 januari 2022 - 12:54   quote  deeplink  
Tenhag vind Bergwijn kampioen garantie en wil hem daarom graag erbij.. Sorry maar met deze selectie wat die nu heeft moet het al garantie op het kampioenschap zijn
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 januari 2022 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 11:56 schreef p111 het volgende:
Ik ben heel benieuwd of Ajax hem weer in top conditie gaat krijgen.
Nog maar 19 dacht ik, talent genoeg... Denk dat die bij Ajax wel in goede handen is en een spelletje wat hem veel beter ligt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 januari 2022 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 12:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nog maar 19 dacht ik, talent genoeg... Denk dat die bij Ajax wel in goede handen is en een spelletje wat hem veel beter ligt
Nu nog karakter tonen dan komt hij er wel, en anders op juiste manier aanpakken
p111
 p111 - zaterdag 29 januari 2022 - 13:38   quote  deeplink  
Ik denk ook dat in die gesprekken met ten Hag en Overmars duidelijk is gemaakt dat dit wel zijn laatste kans is om een goeie prof te worden.
remco k
 remco k - zaterdag 29 januari 2022 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 12:54 schreef nummer10 het volgende:
Tenhag vind Bergwijn kampioen garantie en wil hem daarom graag erbij.. Sorry maar met deze selectie wat die nu heeft moet het al garantie op het kampioenschap zijn
Je hebt nooit garantie op een kampioenschap. Zelfs deze selectie kan er zomaar naast grijpen.

Ajax wint twee keer van psv. En toch staan er maar twee punten verschil tussen. Gaat gewoon om meer dan de beste selectie hebben en of de beste trainer hebben.

Het hele seizoen moet gewoon kloppen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 januari 2022 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt nooit garantie op een kampioenschap. Zelfs deze selectie kan er zomaar naast grijpen.

Ajax wint twee keer van psv. En toch staan er maar twee punten verschil tussen. Gaat gewoon om meer dan de beste selectie hebben en of de beste trainer hebben.

Het hele seizoen moet gewoon kloppen.
Inderdaad, ze moeten eens een keer door het vuur gaan tegen de "kleinere" clubjes.
Niet alleen de laatste 10 minuten
p111
 p111 - zaterdag 29 januari 2022 - 14:57   quote  deeplink  
Ze hebben van nature een onderschatting voor de kleintjes,en blijven proberen om op 80 % te winnen.
Eide
 Eide - zaterdag 29 januari 2022 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 12:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nog maar 19 dacht ik, talent genoeg... Denk dat die bij Ajax wel in goede handen is en een spelletje wat hem veel beter ligt
Op de leeftijd die Ihatarren nu heeft had Frenkie de Jong 14 minuten in Ajax 1 gespeeld. Deze jongen heeft al 74 duels voor PSV 1 gespeeld. Er zit echt heel veel voetbal in deze jongen, maar hij moet zelf de knop gaan omzetten. Ik denk wel dat Erik ten Hag daar de goede trainer voor kan zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 29 januari 2022 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 14:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad, ze moeten eens een keer door het vuur gaan tegen de "kleinere" clubjes.
Niet alleen de laatste 10 minuten
Soms heb je ook gewoon pech hè. Tegen sommige van de kleine clubs waar je punten verliest creër je wel gewoon 8 of 10 grote kansen die je mist.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 januari 2022 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Soms heb je ook gewoon pech hè. Tegen sommige van de kleine clubs waar je punten verliest creër je wel gewoon 8 of 10 grote kansen die je mist.
Dat is wel zo maar ik heb toch het idee dat ze er veel meer invliegen tegen de meer interessantere tegenstanders
remco k
 remco k - zaterdag 29 januari 2022 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 16:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is wel zo maar ik heb toch het idee dat ze er veel meer invliegen tegen de meer interessantere tegenstanders
Uiteindelijk werkt dat altijd zo toch. Publiek is anders. Dynamiek is anders.

Je ziet dat ook tegen sommige ploegen die zich altijd kunnen oprichten tegen Ajax.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 januari 2022 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 15:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Op de leeftijd die Ihatarren nu heeft had Frenkie de Jong 14 minuten in Ajax 1 gespeeld. Deze jongen heeft al 74 duels voor PSV 1 gespeeld. Er zit echt heel veel voetbal in deze jongen, maar hij moet zelf de knop gaan omzetten. Ik denk wel dat Erik ten Hag daar de goede trainer voor kan zijn.
Denk wel dat hem dat lukt.. heb er echt vertrouwen in, die wil zich koste wat het kost bewijzen en is natuurlijk enorm gunstig voor Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 januari 2022 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 16:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk werkt dat altijd zo toch. Publiek is anders. Dynamiek is anders.

Je ziet dat ook tegen sommige ploegen die zich altijd kunnen oprichten tegen Ajax.
Is idd een logisch gevolg, alleen pikken wij dit niet allemaal
remco k
 remco k - zaterdag 29 januari 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 19:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is idd een logisch gevolg, alleen pikken wij dit niet allemaal
Uiteindelijk pikt vrijwel iedereen het. Je moppert er misschien om maar het is niet zo dat je er iets aan gaat doen ofzo toch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 januari 2022 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2022 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk pikt vrijwel iedereen het. Je moppert er misschien om maar het is niet zo dat je er iets aan gaat doen ofzo toch.
Klopt, vaak heeft de trainer het dan gedaan
Dit vind ik een beetje makkelijk, een beetje kortzichtig op enkele detais na misschien

Vaak moet Ajax door een muur aan spelers combineren om een kans te creëeren.
Daar wordt vaak makkelijk over gedacht.

De balcirculatie moet hoger zijn dan dat van je tegenstander.
Ze moeten de kansen zien af te dwingen maar soms wil de bal er gewoon niet in, dan moet je ook wat geluk mee hebben.

Het is veel makkelijker voetballen van uit de counter.
Eide
 Eide - zaterdag 29 januari 2022 - 23:03   quote  deeplink  
Bovendien is het speel- en reisschema moordend, zeker nu er ook steeds meer internationale wedstrijden worden gespeeld. Klakkeloos rouleren is alleen ook niet zomaar de oplissing omdat je juist ook met automatismen en vaste combinaties wil werken. Het spel van Ajax leunt op veel tempo en heel veel werken, vooral in de pressing. Spelers moeten 90 minuten gaan EN elkaar blind voelen terwijl je in een counterploeg veel opportunistischer kan zijn en vanuit controle kan spelen.

Daarmee heeft Ajax echt geen enkel excuus om in Nederland af en toe zo zwak voor de dag te komen. Het surplus aan kwaliteit zou ruim voldoende moeten zijn tegen vrijwel elke tegenstander.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2022 - 09:41   quote  deeplink  
Jullie hebben beiden helemaal gelijk.

Ajax moet ook gewoon kampioen worden. Echter zal dit gewoon niet altijd gebeuren en zit er weleens een jaar tussen waarin het gewoon tegen zit, de transfers net minder presteren of geblesseerd raken.

Ik vind dan altijd alleen dat we zo makkelijk roepen om een andere trainer.

Ik denk oprecht dat Ajax in een flink gat kan gaan vallen als ten Hag vertrekt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 januari 2022 - 11:51   quote  deeplink  
Helemaal mee eens.
Overigens is ten Hag sinds 2018 coach van Ajax, dat doen er niet veel al zal hij Jack Reynolds nooit gaan verbeteren met zijn 20 seizoenen.

Hij zou wel eens naar een topclub zoals Manchester United kunnen gaan aan het einde van dit seizoen.
Dan weten we later pas echt hoe goed hij was met deze selectie
wvb
 wvb - zondag 30 januari 2022 - 13:32   quote  deeplink  
Op internet is te vinden hoeveel Barcelona nog verschuldigd is aan Ajax.
Hoeveel Barcelona in debet staat.
Het betreft nog niet afbetaalde transfer gelden.
Het bedrag is niet voor de poes.
Dan zet je, als je een beetje verstandig bent, toch even de rem op weer een nieuwe uitgaande transfer richting hun kant op.

Bij RKC trouwens daar loopt ook een hele leuke voetballer rond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2022 door wvb --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 januari 2022 - 13:40   quote  deeplink  
Onderhandeling over Bergwijn gaan door, Tottenham vraagt 25 miljoen euro'
vandaag, 12:50 door Melle Goekoop 66

Bron Fabrizio Romano

Laatst geüpdatet vandaag 12:53
Ajax en Tottenham Hotspur onderhandelen nog altijd over Steven Bergwijn. Dat meldt Fabrizio Romano op Twitter. De onderhandelingen leken stukgelopen nadat een bod van Ajax werd geweigerd en Bergwijn met twee doelpunten belangrijk was voor Tottenham Hotspur. Nu blijkt dat de onderhandelingen nog altijd bezig zijn.

Eerder werd dit weekend al door De Telegraaf gemeld dat Bergwijn nog altijd op het lijstje van Marc Overmars staat. Het eerste bod van Ajax, van 18 miljoen euro, was afgewezen, omdat Tottenham Hotspur de eerder aan PSV betaalde 30 miljoen euro wil terugverdien. Ajax zou nu een bod van 22 miljoen euro met toegevoegde bonussen in te gaan dienen.

Met dat bod komen de Amsterdammers in de buurt van het bedrag dat Tottenham wil zien. Volgens Fabrizio Romano is dat namelijk 25 miljoen euro, wat voor Ajax een recordbedrag zou zijn. Bergwijn zou dan Sébastien Haller aftroeven als duurste aankoop ooit.

Vleugelspelers Tottenham Hotspur
Tottenham Hotspur is momenteel bezig met Dejan Kulusevski van Juventus binnen te hengelen. De vleugelspeler lijkt gehuurd te worden met een optie tot koop van 40 miljoen euro. Ondertussen lijkt ook Bryan Gil Spurs te verlaten. De Spanjaard heeft groen licht gekregen om verhuurd te worden aan Valencia CF.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2022 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2022 - 13:32 schreef wvb het volgende:
Op internet is te vinden hoeveel Barcelona nog verschuldigd is aan Ajax.
Hoeveel Barcelona in debet staat.
Het betreft nog niet afbetaalde transfer gelden.
Het bedrag is niet voor de poes.
Dan zet je, als je een beetje verstandig bent, toch even de rem op weer een nieuwe uitgaande transfer richting hun kant op.

Bij RKC trouwens daar loopt ook een hele leuke voetballer rond.
Hou op joh.Barcelona heeft een betalings regeling over Frenkie afgesproken en komt die ook gewoon na voor zover je online kan vinden.

Die regeling is via een bureau gegaan, dat bureau moet nog geld van Barca krijgen. Ajax heeft alles al binnen. Net zoals Liverpool dat voor Coutinho ook al binnen heeft.

Je bent gewoon verhaaltjes aan het verzinnen.

https://www.vi.nl/nieuws/de-frenkie-miljoenen-waarom-ajax-geen-last-heeft-van-megaschuld-barcelona

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2022 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zondag 30 januari 2022 - 19:35   quote  deeplink  
Nou mo is binnen.. nu moet die gaan vlammen en dan een heeeele lange neus naar PSV trekken
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2022 - 20:20   quote  deeplink  
Hij sluit aan bij jong Ajax. Om verder aan zijn conditie en niveau te werken. Overmars geeft ook echt aan dat hij dondersgoed weet dat de bal bij hem ligt en dat ihataren het echt zelf moet doen.
p111
 p111 - zondag 30 januari 2022 - 20:44   quote  deeplink  
H

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2022 door p111 --
p111
 p111 - zondag 30 januari 2022 - 20:44   quote  deeplink  
Ha ha die speelt straks de pannen van het dak .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2022 door p111 --
Eide
 Eide - zondag 30 januari 2022 - 21:22   quote  deeplink  
Tagliafico lijkt te blijven. Barcelona kan niet voldoen aan de eisen van Ajax.
Eide
 Eide - zondag 30 januari 2022 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2022 - 19:35 schreef nummer10 het volgende:
Nou mo is binnen.. nu moet die gaan vlammen en dan een heeeele lange neus naar PSV trekken
Eerst Jong Ajax neem ik aan. Ritme op doen, fit worden en dan op termijn aansluiten bij Ajax 1.
Eide
 Eide - zondag 30 januari 2022 - 21:24   quote  deeplink  
Salah-Eddine wordt verhuurt aan Sparta. Ajax heeft daarmee de back-up van Jong Ajax verhuurd. Een transfer van Nico lijkt daarmee uitgesloten.

Edit: de verhuur van Salah-Eddine hangt af van een eventueel vertrek van Nico. Als Nico vertrekt blijft Salah-Eddine. Anders wordt de Jong AJax back verhuurd aan Sparta.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 januari 2022 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2022 - 21:22 schreef Eide het volgende:
Tagliafico lijkt te blijven. Barcelona kan niet voldoen aan de eisen van Ajax.
Jammer voor hem maar fijn voor ons, ben blij dat we nog tot aan de zomer kunnen genieten van zijn inzet.
Jij wou hem niet kwijt ten Hag dus laat hem in de basis starten
Eide
 Eide - zondag 30 januari 2022 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2022 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jammer voor hem maar fijn voor ons, ben blij dat we nog tot aan de zomer kunnen genieten van zijn inzet.
Jij wou hem niet kwijt ten Hag dus laat hem in de basis starten
Ik gun Nico een transfer hoor, maar ik gun Barcelona Nico niet.
p111
 p111 - zondag 30 januari 2022 - 22:18   quote  deeplink  
Wat ik wel hoop is dat Ajax hem wat meer minuten laat maken dat verdiend hij zeker.
Eide
 Eide - zondag 30 januari 2022 - 22:50   quote  deeplink  
Ajax schijnt nog één poging te gaan doen bij Tottenham voor Bergwijn. Lukt dat niet is Overmars op de achtergrond ook aan het onderhandelen over de Braziliaan Giovanni.
remco k
 remco k - maandag 31 januari 2022 - 08:33   quote  deeplink  
Alvarez geblesseerd geraakt bij Mexico.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0622720