BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 januari 2022 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 18:59 schreef remco k het volgende:
Wel erg zonde dat die jongen nooit meer het niveau heeft gehaald van zijn fantastische cl seizoen. Want wat heb ik toen van hem genoten zeg.
Na Antony ook bijna geen kans meer gehad. Wel zonde vond het een prima speler.
Gun hem ook een mooie toekomst bij Shaktar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 januari 2022 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 18:59 schreef remco k het volgende:
Wel erg zonde dat die jongen nooit meer het niveau heeft gehaald van zijn fantastische cl seizoen. Want wat heb ik toen van hem genoten zeg.
Inderdaad, misschien dat hij straks weer opbloeit tussen de andere Brazilianen bij Shaktar
Eide
 Eide - dinsdag 11 januari 2022 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 19:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wowww mooi bedrag hoor, knappe deal!
De Televaag meldt 16 miljoen. De man heeft, inclusief bonussen, 15 gekost maar heeft Ajax toch ook veel succes gebracht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 januari 2022 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 19:37 schreef Eide het volgende:

[..]

De Televaag meldt 16 miljoen. De man heeft, inclusief bonussen, 15 gekost maar heeft Ajax toch ook veel succes gebracht.
Echt top gedaan
Eide
 Eide - woensdag 12 januari 2022 - 09:39   quote  deeplink  
Mooi interview met Naci Unuvar door Ajax op YouTube. Mooi hoe zelfkritisch die jongen is en dat hij echt de oplossingen bij zichzelf zoekt.
Eide
 Eide - woensdag 12 januari 2022 - 11:36   quote  deeplink  
Labyad zal aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 januari 2022 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 11:36 schreef Eide het volgende:
Labyad zal aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken.
Ook weer zo één, enfin Onama heeft het goede voorbeeld gegeven, steekt ook weer extra knaken in z'n zak
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 januari 2022 - 12:20   quote  deeplink  
Conte laat hem nog niet los
Overmars zal flink over de brug moeten komen, ik moet nog zien of hij komt

****************************************************************************

Conte extreem lovend over door Ajax begeerde Bergwijn

10:39 – Steven Bergwijn kan nog altijd op de nodige complimenten van zijn coach Antonio Conte rekenen. De Italiaanse oefenmeester weet weliswaar dat zijn aanvaller wordt begeerd door Ajax, maar liet het op een persconferentie niet na om over de aanvaller te vertellen wat hij in huis heeft.

Tottenham Hotspur betaalde in januari 2020 rond de dertig miljoen euro aan PSV, maar de aanvaller heeft nog altijd geen vaste plek op het opstellingsformulier van de Londenaren veroverd. In twee jaar tijd pendelde hij tussen de bank en de basis en was hij slechts goed voor vijf treffers in de hoofdmacht. Toch heeft Ajax volgens diverse media achttien miljoen euro over voor de aanvaller, maar Tottenham Hotspur blijkt niet bereid om hem zomaar te laten gaan.

Conte is namelijk nog altijd fan van de aanvaller van het Nederlands elftal. "Bergwijn weet heel goed wat ik van hem vind", zei de Italiaan op een persconferentie. "Ik zie hem als een speler die op alle drie de voorhoedeposities kan spelen. Hij kan uit de voeten als centrumspits en zelfs als nummer tien. Hij was de eerste weken vooral geblesseerd, maar hij heeft een kans gekregen toen hij fit was."

Bergwijn kampt momenteel ook met een blessure, maar zal snel weer terugkeren. "Ik kan op hem rekenen. Hij heeft andere kwaliteiten dan de andere aanvallers en is daarmee een speler die we verder niet hebben in de selectie." Zeker omdat ook Heung-Min Son met een blessure kampt, zal Spurs de 24-jarige aanvaller niet zomaar laten vertrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - woensdag 12 januari 2022 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 12:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ook weer zo één, enfin Onama heeft het goede voorbeeld gegeven, steekt ook weer extra knaken in z'n zak
Ach, de man was altijd voor de breedte en een mega-doorbraak was eerder een enorme meevaller geweest dan de verwachting. Niemand gaat knaken neerleggen voor Labyad en Ajax moet gewoon lekker doorselecteren. Prima zo.
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 januari 2022 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 14:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach, de man was altijd voor de breedte en een mega-doorbraak was eerder een enorme meevaller geweest dan de verwachting. Niemand gaat knaken neerleggen voor Labyad en Ajax moet gewoon lekker doorselecteren. Prima zo.
Precies.. wel een verkeerde aankoop geweest in mijn ogen, net zoals klaiber...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 12 januari 2022 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 14:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies.. wel een verkeerde aankoop geweest in mijn ogen, net zoals klaiber...
En op voorspraak van mijnheertje Ten Hag. Had je die 8 miljoen toch beter kunnen investeren.
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 januari 2022 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En op voorspraak van mijnheertje Ten Hag. Had je die 8 miljoen toch beter kunnen investeren.
En nog een aantal spelers wat weggegooid geld is gebleken die hij graag wou hebben.. maar goed dat is helaas niet terug te draaien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 januari 2022 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 17:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En nog een aantal spelers wat weggegooid geld is gebleken die hij graag wou hebben.. maar goed dat is helaas niet terug te draaien
Natuurlijk alle spelers die gekocht worden komen alleen uit zijn koker.
Ik heb gehoord dat hij ook een bus heeft en ze thuis heeft op gehaald
remco k
 remco k - woensdag 12 januari 2022 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 19:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt hoor Dairamy is ook nog niet afgeschreven moet ook minuten maken maar 15 miljoen is wel vrij fors.
Is dat zo voor een jongen die als groot talent bekend staat?
remco k
 remco k - woensdag 12 januari 2022 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 17:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk alle spelers die gekocht worden komen alleen uit zijn koker.
Ik heb gehoord dat hij ook een bus heeft en ze thuis heeft op gehaald
Alleen de mislukte spelers komen uit de koker van ten Hag. Geen van de goede zijn op zijn voorspraak gekomen.
Eide
 Eide - woensdag 12 januari 2022 - 18:31   quote  deeplink  
El Ghazi naar Everton. Leuk voor Anwar, prima vent die op een mooie manier z'n eigen weg heeft gevonden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 januari 2022 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen de mislukte spelers komen uit de koker van ten Hag. Geen van de goede zijn op zijn voorspraak gekomen.
Kan niet anders, moet haast wel hahaha
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 januari 2022 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen de mislukte spelers komen uit de koker van ten Hag. Geen van de goede zijn op zijn voorspraak gekomen.
Een aantal spelers met name waarmee die eerder heeft samengewerkt.. promes labyad klaiber, alle 3 een verleden met de trainer wat pure middelmaat is.. Haller was zoals jezelf ooit zei jaren geleden al in beeld wat in mijn ogen ook geen topspeler is maar goed hij scoort..

Welke goedespeler is er verder op voorhand gekomen via tenhag en dus niet puur via scouting uit het buitenland?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 januari 2022 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 18:31 schreef Eide het volgende:
El Ghazi naar Everton. Leuk voor Anwar, prima vent die op een mooie manier z'n eigen weg heeft gevonden.
Een mooie stap, doet het niet verkeerd in de Premier Leaque
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 januari 2022 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 18:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Een aantal spelers met name waarmee die eerder heeft samengewerkt.. promes labyad klaiber, alle 3 een verleden met de trainer wat pure middelmaat is.. Haller was zoals jezelf ooit zei jaren geleden al in beeld wat in mijn ogen ook geen topspeler is maar goed hij scoort..

Welke goedespeler is er verder op voorhand gekomen via tenhag en dus niet puur via scouting uit het buitenland?
Ik kan er één of 2 vergeten maar Overmars, ten Hag, Reiziger, Poulsen, Bogarde, Witschge, misschien ook vd Sar en de scouting zijn verantwoordelijk voor de aankoop binnen Ajax.(technische staf)

Je hebt minimaal 22 spelers in je selectie, ik denk dat er gemiddeld 13 spelers regelmatig spelen, de rest houdt de bank warm, die moet je ook hebben.

Niet iedereen wil die bank warm houden, dus zijn ze blij met spelers zoals bijvoorbeeld Gorter, Labyad, Klaiber enzovoorts
Natuurlijk ga je terug in kwaliteit wanneer ze eindelijk een keer in mogen vallen, hebben totaal geen wedstrijd ritme

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 januari 2022 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 19:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik kan er één of 2 vergeten maar Overmars, ten Hag, Reiziger, Poulsen, Bogarde, Witschge, misschien ook vd Sar en de scouting zijn verantwoordelijk voor de aankoop binnen Ajax.(technische staf)

Je hebt minimaal 22 spelers in je selectie, ik denk dat er gemiddeld 13 spelers regelmatig spelen, de rest houdt de bank warm, die moet je ook hebben.

Niet iedereen wil die bank warm houden, dus zijn ze blij met spelers zoals bijvoorbeeld Gorter, Labyad, Klaiber enzovoorts
Natuurlijk ga je terug in kwaliteit wanneer ze eindelijk een keer in mogen vallen, hebben totaal geen wedstrijd ritme
En dat is dus precies me punt, ze kregen te veel speelminuten omdat ze "vriendjes" waren.. zelfs in de spits boven bijv brobbey.. dat je mindere spelers op de bank hebt lijkt me logisch
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 januari 2022 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 19:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En dat is dus precies me punt, ze kregen te veel speelminuten omdat ze "vriendjes" waren.. zelfs in de spits boven bijv brobbey.. dat je mindere spelers op de bank hebt lijkt me logisch
Vriendjes???

Lijkt me logisch dat je spelers op de bank hebt zeg je, nou dan heb je toch de juiste spelers daar
Brobbey misschien nog niet direct omdat je jonge spelers misschien niet te snel moet brengen.

Voldoen ze aan alle opdrachten tijdens de trainingen, zoals goed in positie lopen ?

Maar goed ook Huntelaar was er toen ook nog met veel meer ervaring

By the way, ben jij bij de trainingen geweest, want dan krijg je echt meer inzicht waarom Labyad wel speelt en bijvoorbeeld Neres niet

Ik vind overigens dat ten Hag er goed is uit gekomen met zijn basis elf, ook hij is gegroeid of wil je zeggen van niet ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 januari 2022 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat zo voor een jongen die als groot talent bekend staat?
Groot talent prima maar was geloof ik derde keus voor Ajax.
Dan vind ik het best veel met in mijn achterhoofd wat ik tot nu toe gezien heb.
Eide
 Eide - woensdag 12 januari 2022 - 20:26   quote  deeplink  
Labyad heeft bepaald niet veel speelminuten gehad. Die heeft alleen gespeeld toen Ajax een spitsenprobleem had door blessures en juist toen was hij vrij nuttig. Hij raakte alleen toen ook geblesseerd. Klaiber heeft sowieso weinig gespeeld, getuige ook de progressie van Rensch.

Alleen Promes speelde veel.

Edit:
Even nagezocht. Labyad 2.204 minuten in 54 duels en 4 seizoenen tijd. Dat is echt niet veel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 januari 2022 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 20:26 schreef Eide het volgende:
Labyad heeft bepaald niet veel speelminuten gehad. Die heeft alleen gespeeld toen Ajax een spitsenprobleem had door blessures en juist toen was hij vrij nuttig. Hij raakte alleen toen ook geblesseerd. Klaiber heeft sowieso weinig gespeeld, getuige ook de progressie van Rensch.

Alleen Promes speelde veel.

Edit:
Even nagezocht. Labyad 2.204 minuten in 54 duels en 4 seizoenen tijd. Dat is echt niet veel.
Inderdaad niet veel gespeeld, het is ook al weer even geleden.

Weet nog wel dat hij er toch regelmatig één in prikte, in feite is hij geen spits, meer een 10
remco k
 remco k - woensdag 12 januari 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 19:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En dat is dus precies me punt, ze kregen te veel speelminuten omdat ze "vriendjes" waren.. zelfs in de spits boven bijv brobbey.. dat je mindere spelers op de bank hebt lijkt me logisch
Ach hou toch op kerel.

Alsof ten Hag de carrière van die vriendjes boven die van hemzelf zou stellen.

ten Hag wil het hoogst haalbare en heeft bepaalde zaken voor ogen gehad die er minder of misschien niet uitgekomen zijn.

Maar jij doet net alsof zijn integriteit in twijfel getrokken zou moeten worden.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 januari 2022 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 19:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En dat is dus precies me punt, ze kregen te veel speelminuten omdat ze "vriendjes" waren.. zelfs in de spits boven bijv brobbey.. dat je mindere spelers op de bank hebt lijkt me logisch
Brobbey heeft een blessure gehad in die periode. Maar als je dan terugkomt en zelfs Labyad heeft voorrang in de spits dan snap ik dat je weinig perspectief ziet. Huntelaar zat ook nog voor hem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 13 januari 2022 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen de mislukte spelers komen uit de koker van ten Hag. Geen van de goede zijn op zijn voorspraak gekomen.
Je kan mij veel vertellen, maar ik weet 100% zeker dat op voorspraak van Ten Hag zowel Labyad alsmede Klaiber zijn gehaald. 2 spelers die een aantal jaar met hem hebben samengewerkt bij Utrecht, maar totaal niet pasten in de filosofie van Ajax. En dan kan je wel zegge dat deze spelers op dat moment noodzakelijk waren, maar dan nog pasten ze niet in de filosofie en speelwijze van Ajax. Ze hadden die knaken dus veel beter kunnen investeren.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 januari 2022 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 00:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan mij veel vertellen, maar ik weet 100% zeker dat op voorspraak van Ten Hag zowel Labyad alsmede Klaiber zijn gehaald. 2 spelers die een aantal jaar met hem hebben samengewerkt bij Utrecht, maar totaal niet pasten in de filosofie van Ajax. En dan kan je wel zegge dat deze spelers op dat moment noodzakelijk waren, maar dan nog pasten ze niet in de filosofie en speelwijze van Ajax. Ze hadden die knaken dus veel beter kunnen investeren.
Klaiber heeft door zijn blessure nooit echt een kans gehad maar was wel 1 van de betere backs van de Eredivisie op dat moment. Labyad prima voor de breedte maar geen basismateriaal voor Ajax, Klaiber ook niet echt maar dat Timber en Rensch zich zo snel ontwikkelden was ook geen rekening mee gehouden.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 januari 2022 - 07:32   quote  deeplink  
Jesus Corona voor 3miljoen naar Sevilla. Dit had ik een mooie transfer voor Ajax gevonden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 januari 2022 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 07:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klaiber heeft door zijn blessure nooit echt een kans gehad maar was wel 1 van de betere backs van de Eredivisie op dat moment. Labyad prima voor de breedte maar geen basismateriaal voor Ajax, Klaiber ook niet echt maar dat Timber en Rensch zich zo snel ontwikkelden was ook geen rekening mee gehouden.
Eens, zijn beiden goed te gebruiken voor in de breedte, geen basis maar dit hadden ze bij voorbaat aangegeven.
Je moet ook spelers hebben die genoegen nemen om te banken.
Heb ik respect voor
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 januari 2022 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Brobbey heeft een blessure gehad in die periode. Maar als je dan terugkomt en zelfs Labyad heeft voorrang in de spits dan snap ik dat je weinig perspectief ziet. Huntelaar zat ook nog voor hem.
Die dus.. en traore dacht ik ook nog..
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 januari 2022 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 00:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan mij veel vertellen, maar ik weet 100% zeker dat op voorspraak van Ten Hag zowel Labyad alsmede Klaiber zijn gehaald. 2 spelers die een aantal jaar met hem hebben samengewerkt bij Utrecht, maar totaal niet pasten in de filosofie van Ajax. En dan kan je wel zegge dat deze spelers op dat moment noodzakelijk waren, maar dan nog pasten ze niet in de filosofie en speelwijze van Ajax. Ze hadden die knaken dus veel beter kunnen investeren.
Die dus..
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 januari 2022 - 10:10   quote  deeplink  
Danilo zou verkocht mogen worden omdat die niet zou voldoen... Heeft die wel een echte kans gehad? En dan bedoel ik geen korte inval beurt of 1 potje basis.. En Jensen zou verhuurd gaan worden (daar kan ik niks over zeggen)
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 13 januari 2022 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2022 - 17:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En nog steeds is er de chemie tussen hem en de spelers.

Al moet ik kwijt dat hij ze meer moet motiveren tegen de "kleintjes" in de eredivisie.
Is ook niet moeilijk, Ajax heeft steeds weer een nieuw team staan ;-) Kijk maar eens wie er in de basis stonden tegen Tottenham en wie er nu in de basis staan...
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 13 januari 2022 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 18:59 schreef remco k het volgende:
Wel erg zonde dat die jongen nooit meer het niveau heeft gehaald van zijn fantastische cl seizoen. Want wat heb ik toen van hem genoten zeg.
Na die knieblessure is hij nooit meer de "oude" geworden. Geweldige speler die makkelijk scoorde. Anthony is ook zijn maatje dan kwijt
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 13 januari 2022 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 19:37 schreef Eide het volgende:

[..]

De Televaag meldt 16 miljoen. De man heeft, inclusief bonussen, 15 gekost maar heeft Ajax toch ook veel succes gebracht.
Ajax had toch ook die doorverkoop optie afgekocht voor 5 miljoen? Volgens mij hebben ze 20m in totaal betaald. Maargoed maakt ook niet uit, hij heeft ook veel geld en plezier opgeleverd in het CL seizoen destijds
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 13 januari 2022 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 11:36 schreef Eide het volgende:
Labyad zal aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken.
Die heeft gewoon zijn tijd uitgezeten, dacht waarschijnlijk, ik verdien hier bakken met geld en ga echt niet ergens anders voetballen voor minder.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 13 januari 2022 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En op voorspraak van mijnheertje Ten Hag. Had je die 8 miljoen toch beter kunnen investeren.
Wat dacht je van die rechtsback... ook 5 miljoen door de plee gespoeld, al die gasten die onder hem speelde bij Utrecht zijn gewoon niet goed genoeg. Snap echt niet waarom we die spelers destijds kochten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 januari 2022 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 10:28 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ajax had toch ook die doorverkoop optie afgekocht voor 5 miljoen? Volgens mij hebben ze 20m in totaal betaald. Maargoed maakt ook niet uit, hij heeft ook veel geld en plezier opgeleverd in het CL seizoen destijds
12 miljoen, winst op dus
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 januari 2022 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 10:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wat dacht je van die rechtsback... ook 5 miljoen door de plee gespoeld, al die gasten die onder hem speelde bij Utrecht zijn gewoon niet goed genoeg. Snap echt niet waarom we die spelers destijds kochten
Is toch duidelijk, voor de bank.
Zijn weinig spelers die graag constant op de bank willen zitten, dus goede keus
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 januari 2022 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 12:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is toch duidelijk, voor de bank.
Zijn weinig spelers die graag constant op de bank willen zitten, dus goede keus
Ik wil wel...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 januari 2022 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 12:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik wil wel...
Hahaha ik ook, het liefst vandaag nog
remco k
 remco k - donderdag 13 januari 2022 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 00:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan mij veel vertellen, maar ik weet 100% zeker dat op voorspraak van Ten Hag zowel Labyad alsmede Klaiber zijn gehaald. 2 spelers die een aantal jaar met hem hebben samengewerkt bij Utrecht, maar totaal niet pasten in de filosofie van Ajax. En dan kan je wel zegge dat deze spelers op dat moment noodzakelijk waren, maar dan nog pasten ze niet in de filosofie en speelwijze van Ajax. Ze hadden die knaken dus veel beter kunnen investeren.
Staat er ergens dat het top aankopen zijn geweest?

Enige wat ik stel, is dat ten Hag daar niet in zijn eentje over gaat, en dat het niet zo is dat alleen de niet gelukte spelers zijn gekomen op zijn voorspraak..
remco k
 remco k - donderdag 13 januari 2022 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Brobbey heeft een blessure gehad in die periode. Maar als je dan terugkomt en zelfs Labyad heeft voorrang in de spits dan snap ik dat je weinig perspectief ziet. Huntelaar zat ook nog voor hem.
Hij kreeg die blessure pas nadat hij ze gepasseerd was, namelijk in December in de basis tegen Atalanta thuis.

Aan het begin van het seizoen had hij ook al een blessure, en vlak nadat hij daarvan terug kwam is hij steeds meer minuten gaan maken..
remco k
 remco k - donderdag 13 januari 2022 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 08:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die dus.. en traore dacht ik ook nog..
dat klopt dus gewoon niet..

Na die decemberwedstrijd heeft Brobbey Labyad en Huntelaar niet meer voor zich gehad..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 januari 2022 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 08:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die dus.. en traore dacht ik ook nog..
Ja klopt en Traore speelde nog slecht ook.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 januari 2022 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij kreeg die blessure pas nadat hij ze gepasseerd was, namelijk in December in de basis tegen Atalanta thuis.

Aan het begin van het seizoen had hij ook al een blessure, en vlak nadat hij daarvan terug kwam is hij steeds meer minuten gaan maken..
Klopt maar heeft ook nog lang genoeg geen perspectief gehad. Ik had ook meer het idee
dat hij toen wel die minuten kreeg in de hoop dat hij bij ging tekenen.
Brobbey is daarna ook nog gek gemaakt door Raiola.
remco k
 remco k - donderdag 13 januari 2022 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 18:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar heeft ook nog lang genoeg geen perspectief gehad. Ik had ook meer het idee
dat hij toen wel die minuten kreeg in de hoop dat hij bij ging tekenen.
Brobbey is daarna ook nog gek gemaakt door Raiola.
Dat is gewoon niet waar. Voorbereiding veel gespeeld. Toen geblesseerd, toen speelde veelal andere jongens. En toen hij weer fit was ging hij langzaam aan steeds meer spelen tot aan zijn basis plaats tegen Atalanta aan toe, alleen raakte hij toen weer geblesseerd.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 januari 2022 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar. Voorbereiding veel gespeeld. Toen geblesseerd, toen speelde veelal andere jongens. En toen hij weer fit was ging hij langzaam aan steeds meer spelen tot aan zijn basis plaats tegen Atalanta aan toe, alleen raakte hij toen weer geblesseerd.
Gezien de minuten vergeleken met alle andere geprobeerd spitsen toen waren het gewoon weinig minuten.. hij kreeg echt pas echt meer minuten toen leipzig al bijna rond was, en toen kwam haller ook nog.. maar goed dat is verleden tijd hij is terug en mag het nu laten zien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0644278