BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 26 september 2020, 21:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 21:50   quote  deeplink  
Vanavond Alvarez nog proberen te slijten aan een eerste divisie club, van mij part met geld erbij. Godskolere wat een lul
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 21:51   quote  deeplink  
Gewoon twee van die halve zolen, een op het veld en een in Zeist. Bizar, hoe kan je zo iets simpels zo verkloten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 21:51   quote  deeplink  
Goed gedaan, weer met 10 man. En we spelen al zo briljant goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 21:53   quote  deeplink  
En Blind die weer eens geel krijgt voor zeveren.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 21:51 schreef Eide het volgende:
Gewoon twee van die halve zolen, een op het veld en een in Zeist. Bizar, hoe kan je zo iets simpels zo verkloten.
Meestal heb ik ook mijn Ajax bril op en had dit live ook niet gezien. Maar dit was wel degelijk een bewussie, eerder in de wedstrijd had hij hem ook al kunnen krijgen bij de overtreding op Darfalou (met open zool over de bal heen doorhalen). De man kan het gevraagde niveau gewoon niet bieden en moet dan gaan compenseren met dit soort stommiteiten. Nooit meer opstellen die koekwous
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 21:56   quote  deeplink  
de hele manier hoe die zijn been optilt en weer neerzet.. het is niet hard, maar zeker wel bewust.. maar goed, je hebt toch niks aan hem.. Werd weer door iedereem voorbij gerent en maakte domme overtredingen en vertraagde alles met elk bal contact.. en weet datmensen zeggen dat ik hem al geen kans gaf.. en wellicht was dat nog terecht ook.. moet zeggen dat ik heel ajax loszand vind en dat we het moeten hebben van bevliegingen van indivudele klasse her en der.. labyad is me overigens ook een raadsel waarom die het in de voorbereiding wel kon.. schuurs neem ik aan een blessure ?
remco k
 remco k - zaterdag 26 september 2020 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 21:53 schreef Loetje het volgende:
En Blind die weer eens geel krijgt voor zeveren.
Is toch logisch dat hij uit zijn plaat gaat. Iemand moet die acheids een pof op zijn neus geven.
remco k
 remco k - zaterdag 26 september 2020 - 22:00   quote  deeplink  
Natuurlijk is dat niet bewust. De wedstrijd is er niet naar en hij weet dondersgoed dat je rood krijgt voor zoiets. Hij kijkt niet eens naar dat been.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:01   quote  deeplink  
Het is voor mij gewoon ontzettend dom.

Zou ook niet weten hoe we hier 3 punten houden, gezien de eerste helft met 11 man al.

Ik zou zeggen 4-2-1-2 gaan spelen met Tadic en Antony voorop en Martinez en Kudus als controleurs
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Is toch logisch dat hij uit zijn plaat gaat. Iemand moet die acheids een pof op zijn neus geven.
Tuurlijk, ligt allemaal aan hem.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 21:56 schreef nummer10 het volgende:
de hele manier hoe die zijn been optilt en weer neerzet.. het is niet hard, maar zeker wel bewust.. maar goed, je hebt toch niks aan hem.. Werd weer door iedereem voorbij gerent en maakte domme overtredingen en vertraagde alles met elk bal contact.. en weet datmensen zeggen dat ik hem al geen kans gaf.. en wellicht was dat nog terecht ook.. moet zeggen dat ik heel ajax loszand vind en dat we het moeten hebben van bevliegingen van indivudele klasse her en der.. labyad is me overigens ook een raadsel waarom die het in de voorbereiding wel kon.. schuurs neem ik aan een blessure ?
De man is gehaald als verdediger ... daar durft ten Hakkelaar hem niet neer te zetten. Mag hij nu de boel lopen verkloten op het middenveld. Waarschijnlijk gescout vanaf de PlayStation ... die gozer kan er werkelijk geen moer van.

Labyad in de spits? Tja oefenvoetbal is toch wat anders. Pure armoede dat dit überhaupt een optie is ... Labyad leuk voor erbij maar daar houd het wel mee op.
remco k
 remco k - zaterdag 26 september 2020 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tuurlijk, ligt allemaal aan hem.
In Engeland zou er niet eens voor gefloten worden mensen. Kom op zeg.

En twee keer belachelijke kaart in 3 wedstrijden.

Begint er aardig op te lijken dat Ajax hard aangepakt moet gaan worden en dat ze zo’n opdracht hebben meegekregen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 september 2020 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:01 schreef Loetje het volgende:
Het is voor mij gewoon ontzettend dom.

Zou ook niet weten hoe we hier 3 punten houden, gezien de eerste helft met 11 man al.

Ik zou zeggen 4-2-1-2 gaan spelen met Tadic en Antony voorop en Martinez en Kudus als controleurs
Zou Neres ook voor Tadic doen. Snelheid voorin
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

In Engeland zou er niet eens voor gefloten worden mensen. Kom op zeg.

En twee keer belachelijke kaart in 3 wedstrijden.

Begint er aardig op te lijken dat Ajax hard aangepakt moet gaan worden en dat ze zo’n opdracht hebben meegekregen.
In Engeland wordt het ook heel preuts dit jaar.

En hier in Nederland weet iedereen hoe de VAR, zeker dit jaar werkt. Ze grijpen om alles in. Om handballen waar je niks aan kan doen, om onbewust contact op een verkeerde plek waar je niks aan kan doen en je merkt ook dat scheidsrechters met tegenzin het advies van de VAR overnemen.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:00 schreef remco k het volgende:
Natuurlijk is dat niet bewust. De wedstrijd is er niet naar en hij weet dondersgoed dat je rood krijgt voor zoiets. Hij kijkt niet eens naar dat been.
Kijk nog ff terug hoe hij eerder al doorhaalt op Darfalou ... deze sukkel kan niets anders dan zijn onkunde verbergen met verkeerde agressie en domme overtredingen. Niet kijken zegt in mij ogen niks ... dit was (helaas) 100% bewust.
Smeerburg
 Smeerburg - zaterdag 26 september 2020 - 22:06   quote  deeplink  
Kan de wedstrijd niet zien maar uit reacties zie ik dat het niet best is.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 september 2020 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

In Engeland zou er niet eens voor gefloten worden mensen. Kom op zeg.

En twee keer belachelijke kaart in 3 wedstrijden.

Begint er aardig op te lijken dat Ajax hard aangepakt moet gaan worden en dat ze zo’n opdracht hebben meegekregen.
2 x rood nu al niet eens zwaar ook. Lijkt inderdaad of dat ze ze makkelijk geven.
2 x lomp dat wel
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:07   quote  deeplink  
Daarbij, hij had hem al eerder mogen krijgen.

Neemt niet weg dat ik vandaag opnieuw zie dat er werk aan de winkel is voor Overmars op het middenveld. Want daar gaat ontzettend veel mis.
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tuurlijk, ligt allemaal aan hem.
Maar daar had Blind wel gelijk. Aanvallend hands is ALTIJD hands in de huidige regels. Ook op die manier per ongeluk.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:05 schreef pth het volgende:

[..]

Kijk nog ff terug hoe hij eerder al doorhaalt op Darfalou ... deze sukkel kan niets anders dan zijn onkunde verbergen met verkeerde agressie en domme overtredingen. Niet kijken zegt in mij ogen niks ... dit was (helaas) 100% bewust.
dit dus
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

In Engeland zou er niet eens voor gefloten worden mensen. Kom op zeg.

En twee keer belachelijke kaart in 3 wedstrijden.

Begint er aardig op te lijken dat Ajax hard aangepakt moet gaan worden en dat ze zo’n opdracht hebben meegekregen.
Voor wat betreft de rode kaart voor Nico ben ik het 100% met je eens. Engeland gebruiken als voorbeeld mwah ... daar moet eerst het hoofd van de romp gescheiden zijn voordat er een overtreding in gezien wordt. En Alvarez is vooral onkunde maar wel een bewussie
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:06 schreef Smeerburg het volgende:
Kan de wedstrijd niet zien maar uit reacties zie ik dat het niet best is.
Valt eigenlijk wel mee. Ajax geeft vooral verdedigend heel erg vele ruimte weg.

Niet dat het goed is, maar belachelijk slecht is het ook niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2020 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 22:09   quote  deeplink  
ekkelenkamp ipv martinez terwijl je nu juist een stofzuiger nodig bent met een man minder ?
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:11   quote  deeplink  
Of Ekkelenkamp komt voor meer diepgang vanuit het middenveld of Martinez heeft de vrouw van Ten Hag geneukt. Die is ineens helemaal buiten beeld.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 september 2020 - 22:13   quote  deeplink  
Maz ook goed vandaag
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:11 schreef Loetje het volgende:
Of Ekkelenkamp komt voor meer diepgang vanuit het middenveld of Martinez heeft de vrouw van Ten Hag geneukt. Die is ineens helemaal buiten beeld.
Kennelijk is Martinez alleen nog in beeld als verdediger.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:07 schreef Loetje het volgende:
Daarbij, hij had hem al eerder mogen krijgen.

Neemt niet weg dat ik vandaag opnieuw zie dat er werk aan de winkel is voor Overmars op het middenveld. Want daar gaat ontzettend veel mis.
Moet zeker nog een (hele) goede middenvelder bij en een spits is ook geen luxe ... heb niks tegen Labyad maar dit is wel geboren uit armoede. Traore wordt het denk ik ook niet en Huntelaar lijkt alleen gebruikt te gaan worden als breekijzer. Als er geen echte spits gehaald kan worden en toegegeven de echt goede zijn onbetaalbaar waarom dan niet gewoon Tadic als valse 9 met Promes en Antony op de flanken?
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:15   quote  deeplink  
Knappe aanval, moeilijke kans voor Antony.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:14 schreef pth het volgende:

[..]

Moet zeker nog een (hele) goede middenvelder bij en een spits is ook geen luxe ... heb niks tegen Labyad maar dit is wel geboren uit armoede. Traore wordt het denk ik ook niet en Huntelaar lijkt alleen gebruikt te gaan worden als breekijzer. Als er geen echte spits gehaald kan worden en toegegeven de echt goede zijn onbetaalbaar waarom dan niet gewoon Tadic als valse 9 met Promes en Antony op de flanken?
Wat mij betreft 2. Een 6 en een 10. En de 10tjes van nu lekker in de voorhoede zetten
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 22:15   quote  deeplink  
Hoe krijg je die er niet in?
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:16   quote  deeplink  
Oh, Ekkelenkamp. Jongen toch.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:16   quote  deeplink  
Ik moet jullie wel eerlijk bekennen guppies, vorig jaar al eens weggeweest omdat ik negativiteit niet trok. Ondanks mijn liefde voor Ajax, zou ik serieus door de hele VAR gewoon stoppen met voetbal kijken. Het is gewoon of je naar 2 wedstrijden kijkt. Dit hoeft voor mij echt niet.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat mij betreft 2. Een 6 en een 10. En de 10tjes van nu lekker in de voorhoede zetten
Is geen overbodige luxe, al zou ik Kudus ook wel eens willen zien als 10. Die kan wel een potje ballen tot nu toe ....
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:18   quote  deeplink  
Jezus wat slecht verdedigend.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:19   quote  deeplink  
En de 1-1. En die is over de hele wedstrijd terecht.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:16 schreef Loetje het volgende:
Ik moet jullie wel eerlijk bekennen guppies, vorig jaar al eens weggeweest omdat ik negativiteit niet trok. Ondanks mijn liefde voor Ajax, zou ik serieus door de hele VAR gewoon stoppen met voetbal kijken. Het is gewoon of je naar 2 wedstrijden kijkt. Dit hoeft voor mij echt niet.
Loopt inderdaad totaal uit de klauw met die VAR ... bemoeien zich werkelijk met alles en halen alle charme uit het voetbal.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:19   quote  deeplink  
Ook wel bizar hoe vol Ajax weer op de aanval gaat met 10 man. Echt bizar!

En iedere VAR moment... Bah
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:19 schreef pth het volgende:

[..]

Loopt inderdaad totaal uit de klauw met die VAR ... bemoeien zich werkelijk met alles en halen alle charme uit het voetbal.
Ik kijk het nu nog via een livestream. Maar ben oprecht eerlijk, het moet niet lang meer zo doorgaan want dan kap ik er echt mee. Nogmaals, met al liefde voor Ajax.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 26 september 2020 - 22:20   quote  deeplink  
Maar wel 2x keer een kans op 2-0 laten liggen en dan de tegen treffer
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:21   quote  deeplink  
Deze viel te vroeg. Ik vrees dat we er nu nog twee om de oren gaan krijgen.
remco k
 remco k - zaterdag 26 september 2020 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:05 schreef pth het volgende:

[..]

Kijk nog ff terug hoe hij eerder al doorhaalt op Darfalou ... deze sukkel kan niets anders dan zijn onkunde verbergen met verkeerde agressie en domme overtredingen. Niet kijken zegt in mij ogen niks ... dit was (helaas) 100% bewust.
Sorry maar je ziet gewoon aan alles dat het niet bewust is.

Maar prima joh. Jullie lekker iemand om overal de schuld van te geven.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:23   quote  deeplink  
Zitten wij Ajax toch ook een hoop nare trekjes in de ploeg hoor
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 26 september 2020 - 22:23   quote  deeplink  
Ik vind dat ajax tot nu toe in de drie wedstrijden gezocht wordt mbt rode kaarten....
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:21 schreef Eide het volgende:
Deze viel te vroeg. Ik vrees dat we er nu nog twee om de oren gaan krijgen.
En terecht.

En hoezo ga je met 1-0 voor met 10 man vol op de aanval terwijl je al een groot deel de onderliggende ploeg was?
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:23 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik vind dat ajax tot nu toe in de drie wedstrijden gezocht wordt mbt rode kaarten....
Iedereen wordt genaaid
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:26   quote  deeplink  
Trouwens, Mazraoui onze beste man voor mij
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar je ziet gewoon aan alles dat het niet bewust is.

Maar prima joh. Jullie lekker iemand om overal de schuld van te geven.
Gaat niet om iemand de schuld te geven ... Ajax is los zand tot nu toe ... onze tuinkabouters krijgt het tactisch weer niet goed weggezet en ja dat heeft voor een groot deel met die prutser uit Mexico op het middenveld te maken ... kan er geen reet van, miskoop die het niveau van Mallejan nauwelijks overstijgt. Voel je vrij om de Alvarez fanclub op te richten, maar ik wordt er geen lid van
Smeerburg
 Smeerburg - zaterdag 26 september 2020 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:23 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik vind dat ajax tot nu toe in de drie wedstrijden gezocht wordt mbt rode kaarten....
Scheidsrechters zijn niet consequent. De ene geeft geel/rood voor een overtreding en een ander weer niet. Zit totaal geen logica in.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iedereen wordt genaaid
Voetbal wordt een computerspelletje met VAR pubertjes aan de joystick. Alvarez wat mij betreft terecht rood, maar vond het mooier dat je er vroeger mee weg kwam als de scheidsrechter het niet zag.
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

En hoezo ga je met 1-0 voor met 10 man vol op de aanval terwijl je al een groot deel de onderliggende ploeg was?
De goal valt uit een dood spelmoment. Heeft geen reet met het veldspel te maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 26 september 2020, 21:00); 2 - 1









0.0066668