BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 26 september 2020, 21:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 12:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Remco, kijk eens naar de pingel die Newcastle krijgt tegen Tottenham dit weekend. De VAR verneukt zichzelf op deze manier.
Ja had ik ook gezien. Ook in Dpanje en Italië allemaal gekke en dubieuze penalty’s.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 12:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet ik, maar dan ben je al een talkshow onwaardig (Dit was het weekend in dit geval). Als je vanuit alle hoeken wil analyseren, betekent dat ook die hufters uit Zeist onder de loep nemen en serieus ook.
Dat doen ze ook wel. Ze bekritiseren het volle bak. Alleen niet als ze aan het videobellen zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 15:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Echter is het de enige mogelijkheid om ze überhaupt voor de camera te krijgen.

Zo zijn wij in Nederland het enige land die de 10 cm marge aanhoud.
Yep. Maar ik denk dat er geen voetbalsupporter het erg zou vinden als die lijnsoftware er niet meer zou zijn
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 15:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Om 22.00 uur de Horeca dicht, maar wel allemaal lekker tot 21.00 uur kunnen winkelen in winkelcentra. En daar komen de mensen toch echt sneller in contact met elkaar. Lekker slap gelul dus weer.
De overheid deed het in mijn beleving goed tot aan deze nieuwe golf. Ze moeten de touwtjes zelf in handen nemen en de regels harder maken.

Zie Duitsland. Ik heb een collega daar nu in quarantaine zitten. Die wordt thuis gewoon gecontroleerd.
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat doen ze ook wel. Ze bekritiseren het volle bak. Alleen niet als ze aan het videobellen zijn.
En dan ben je voor mij niet compleet. Ondanks de KNVB daar niet tegen kan. Zelfde dat ze nooit de 16.45 wedstrijd mogen bespreken daar, omdat scheidsrechter nog niet gesproken is. Beelden liegen niet, toch?
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 15:47 schreef remco k het volgende:

[..]

De overheid deed het in mijn beleving goed tot aan deze nieuwe golf. Ze moeten de touwtjes zelf in handen nemen en de regels harder maken.

Zie Duitsland. Ik heb een collega daar nu in quarantaine zitten. Die wordt thuis gewoon gecontroleerd.
Ik ben sowieso niet voor dit kabinet. Maar wat men toen deed, was alles aanpakken en toen daalde het snel. Dat is mijnsinziens ook de enige manier. Het zijn allemaal halve maatregelen
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 16:04   quote  deeplink  
rivm durft hun fouten gewoon niet toe te geven... decemer riepen ze nog hoe china het moest doen, mondkapjes helpen wel blabla.. en toen het hier en toen was het niet bewezen... ook de aanpak wat ik vanaf het begin al roep is veel te soft en riep toen al gelijk voor een hardere strenge aanpak... en nu nemen ze weer halve maatregelen.. publiek mag niet bij amateur wedstrijden, maar je mag wel in een restaurant zitten met 30 man.. drukke winkel idem dito kan/mag gewoon.. en dan nog het probleem van 1.5 meter, niemand doet er helaas meer wat op uit.. en nogmaals net zoals in duitslans mondkapjes verplichten in binnenruimtes, zolastig is dat niet..
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:04 schreef nummer10 het volgende:
rivm durft hun fouten gewoon niet toe te geven... decemer riepen ze nog hoe china het moest doen, mondkapjes helpen wel blabla.. en toen het hier en toen was het niet bewezen... ook de aanpak wat ik vanaf het begin al roep is veel te soft en riep toen al gelijk voor een hardere strenge aanpak... en nu nemen ze weer halve maatregelen.. publiek mag niet bij amateur wedstrijden, maar je mag wel in een restaurant zitten met 30 man.. drukke winkel idem dito kan/mag gewoon.. en dan nog het probleem van 1.5 meter, niemand doet er helaas meer wat op uit.. en nogmaals net zoals in duitslans mondkapjes verplichten in binnenruimtes, zolastig is dat niet..
Je moet echt ophouden dat niemand zich aan de regels houd. Dat is echt onzin.

De allergrootste groep houd zich wel aan de afstanden en doen hun best.

Het was een hele kleine groep die zich nergens aan hield en die groep is groter geworden en wordt nog groter.

Dat de overheid nu wederom hard moet ingrijpen is de enige manier. Dat deden ze heel erg goed in maart. Dat doen ze nu niet goed genoeg.
Pietje
 Pietje - maandag 28 september 2020 - 16:40   quote  deeplink  
Volledig mee eens!
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 16:45   quote  deeplink  
Dat is helemaal waar. Het is gewoon een steeds groter wordend deel wat het verneukt. Talloze mensen zonderen zich al dik een half jaar af en worden gewoon kapot gemaakt door die domkoppen. Altijd maar alles over een kam scheren. Hoe kortzichtig wil je zijn
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet echt ophouden dat niemand zich aan de regels houd. Dat is echt onzin.

De allergrootste groep houd zich wel aan de afstanden en doen hun best.

Het was een hele kleine groep die zich nergens aan hield en die groep is groter geworden en wordt nog groter.

Dat de overheid nu wederom hard moet ingrijpen is de enige manier. Dat deden ze heel erg goed in maart. Dat doen ze nu niet goed genoeg.
kom je ooit buiten ? in winkels ? centrums ? het ingrijpen in maart verschillen we van mening , dat ze het nu helemaal kut aanpakken ben ik wel met je eens
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kom je ooit buiten ? in winkels ? centrums ? het ingrijpen in maart verschillen we van mening , dat ze het nu helemaal kut aanpakken ben ik wel met je eens
Je kunt best deels een punt hebben, maar kap alsjeblieft met iedereen te noemen. Want die drukte die jij ziet, is nog altijd een deel.

Ik heb covid-19 gehad, mijn vader en zelfs hier een aantal. Ik ken mensen die er mensen aan kwijt zijn geraakt en talloze mensen die wel al maanden de regels hanteren en bijna geïsoleerd leven. Daar ga jij volledig aan voorbij en dat is iets wat je met al gevolgen die het heeft beslist niet kunt maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2020 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:45 schreef Loetje het volgende:
Dat is helemaal waar. Het is gewoon een steeds groter wordend deel wat het verneukt. Talloze mensen zonderen zich al dik een half jaar af en worden gewoon kapot gemaakt door die domkoppen. Altijd maar alles over een kam scheren. Hoe kortzichtig wil je zijn
ik zeg toch nergens dat NIEMAND er zich aanhoud ? alleen ik zie nog amper mensen die zich er WEL aanhouden..
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg toch nergens dat NIEMAND er zich aanhoud ? alleen ik zie nog amper mensen die zich er WEL aanhouden..
Omdat de mensen die zich er aan houden je ook niet ziet! Zo moeilijk is dat niet, toch?
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet echt ophouden dat niemand zich aan de regels houd. Dat is echt onzin.

De allergrootste groep houd zich wel aan de afstanden en doen hun best.

Het was een hele kleine groep die zich nergens aan hield en die groep is groter geworden en wordt nog groter.

Dat de overheid nu wederom hard moet ingrijpen is de enige manier. Dat deden ze heel erg goed in maart. Dat doen ze nu niet goed genoeg.
kerel het woordje niemand ook zo letterlijk nemen.. speciaal voor jou, helaas word de groep die er niks meedoet enorm groot
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kerel het woordje niemand ook zo letterlijk nemen.. speciaal voor jou, helaas word de groep die er niks meedoet enorm groot
Sorry gap, maar niemand heeft hier gezichtshoudingen bij posts. Dus moet je afgaan op hetgeen iemand zegt. Dat weet jij ook jongen
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat de mensen die zich er aan houden je ook niet ziet! Zo moeilijk is dat niet, toch?
ik snap je punt zeker loetje, maar baal gewoon enorm van die kut maatschappij waar we nu in leven..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sorry gap, maar niemand heeft hier gezichtshoudingen bij posts. Dus moet je afgaan op hetgeen iemand zegt. Dat weet jij ook jongen
achja.. typen en woordkeuzes, niet mijn sterkste punt haha..
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik snap je punt zeker loetje, maar baal gewoon enorm van die kut maatschappij waar we nu in leven..
Die kutmaatschappij zit hem niet alleen in deze corona tijd. De maatschappij is al jaren helemaal verrot.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kom je ooit buiten ? in winkels ? centrums ? het ingrijpen in maart verschillen we van mening , dat ze het nu helemaal kut aanpakken ben ik wel met je eens
Ja ik kom op veel plekken en ook op verschillende plekken in het land.

Vrienden van ons werken in winkels en daar heeft men aan dat er een groot deel van de mensen zich wel aan de regels houdt.

En daar zitten ook mensen tussen die het allemaal niet zo serieus nemen.

Ik moest van de week even wat ophalen in een mediamarkt hier in de buurt. Echt allemaal redelijk prima geregeld hoor.

Ik was vorige week in Rotterdam bij een vestiging van de Boels. Daar was het ook prima te doen. Mensen hielden afstand en dat was prima.

En ja natuurlijk kom ik ook de minder goede dingen tegen.

Maar die zijn echt zwaar in ondertal.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kerel het woordje niemand ook zo letterlijk nemen.. speciaal voor jou, helaas word de groep die er niks meedoet enorm groot
O dus alles wat je zegt wat een ander niet snapt schreeuw je hier dat je eens moet leren lezen.

En dan neemt iemand letterlijk over wat je schrijft wat ook nog eens niet een onbelangrijk deel is van je hele punt.

En omdat anderen er dan ook iets over zeggen ga je roepen dat een ander dat niet zo serieus moet nemen?

Man wat een kerel.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 16:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik snap je punt zeker loetje, maar baal gewoon enorm van die kut maatschappij waar we nu in leven..
Moet je er iets aan proberen te doen.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 18:22   quote  deeplink  
alleen merk je het nu nog erger, zoveel egoisten, niet denken aan de medemens word steeds erger helaas.. maar goed, we gaan zien hoe dit nu weer gaat lopen.. ik heb hier thuis al geroepen toen dingen werden opgeheven en dat alles weer open ging we half tot eind okt weer in de shit zouden zitten.. en tot nu toe vrees ik ook nog dat dit gaat uitkomen
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 17:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die kutmaatschappij zit hem niet alleen in deze corona tijd. De maatschappij is al jaren helemaal verrot.
Ook daarin is het niet helemaal. Dan scheer je ook alles over 1 kam toch?

Als ik naar alles in de media kijk heb je helemaal gelijk en is alles verrot. En misschien zit daar wel het grote probleem.

Als ik namelijk naar mijn eigen omgeving kijk, durf ik best wel te zeggen dat we een grote groep familie, kennissen, vrienden en collega’s hebben die echt wel positief bijdragen aan de maatschappij en normale Nederlandse normen en waarden hoog in het vaandel dragen.

En ik weet ook zeker dat veel jongens hier dat ook hebben ondanks de vele meningsverschillen hier.

Je mag het tegenwoordig niet meer zeggen, maar de grote verloedering van een deel van de maatschappij komt gewoon door een deeel van de Marokaanse bevolking. En door ouders die denken dat de Scholen, gastouders, bso en alle andere kinderopvang praktijken het ouderlijke deel van de opvoeding hebben overgenomen en zelf hun verantwoordelijkheid niet meer nemen.

Maar heel eerlijk, ik heb persoonlijk echt lol in het leven.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 18:22 schreef nummer10 het volgende:
alleen merk je het nu nog erger, zoveel egoisten, niet denken aan de medemens word steeds erger helaas.. maar goed, we gaan zien hoe dit nu weer gaat lopen.. ik heb hier thuis al geroepen toen dingen werden opgeheven en dat alles weer open ging we half tot eind okt weer in de shit zouden zitten.. en tot nu toe vrees ik ook nog dat dit gaat uitkomen
Dat zei de overheid zelf ook.

En dat was een volkomen logische en goede beslissing. De economie moet immers ook draaien. Al is het alleen al om de zorg te kunnen betalen
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 september 2020 - 18:40   quote  deeplink  
En wat was de uitslag ook alweer van Ajax - Vitesse ??
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 18:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook daarin is het niet helemaal. Dan scheer je ook alles over 1 kam toch?

Als ik naar alles in de media kijk heb je helemaal gelijk en is alles verrot. En misschien zit daar wel het grote probleem.

Als ik namelijk naar mijn eigen omgeving kijk, durf ik best wel te zeggen dat we een grote groep familie, kennissen, vrienden en collega’s hebben die echt wel positief bijdragen aan de maatschappij en normale Nederlandse normen en waarden hoog in het vaandel dragen.

En ik weet ook zeker dat veel jongens hier dat ook hebben ondanks de vele meningsverschillen hier.

Je mag het tegenwoordig niet meer zeggen, maar de grote verloedering van een deel van de maatschappij komt gewoon door een deeel van de Marokaanse bevolking. En door ouders die denken dat de Scholen, gastouders, bso en alle andere kinderopvang praktijken het ouderlijke deel van de opvoeding hebben overgenomen en zelf hun verantwoordelijkheid niet meer nemen.

Maar heel eerlijk, ik heb persoonlijk echt lol in het leven.
Ik zeg absoluut nergens dat ik geen lol heb in het leven. Integendeel, ik sta er nuchterder dan ooit in. Maar het neemt niet weg dat ik grote zorgen heb over de maatschappij en dat was alles behalve doelend op iedereen, dus bij deze. Echter, dat grote aantal dat overal kak aan heeft, verziekt het echter wel voor de gehele maatschappij. Zie bijvoorbeeld Willem II en Feyenoord even als voorbeeld.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 18:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg absoluut nergens dat ik geen lol heb in het leven. Integendeel, ik sta er nuchterder dan ooit in. Maar het neemt niet weg dat ik grote zorgen heb over de maatschappij en dat was alles behalve doelend op iedereen, dus bij deze. Echter, dat grote aantal dat overal kak aan heeft, verziekt het echter wel voor de gehele maatschappij. Zie bijvoorbeeld Willem II en Feyenoord even als voorbeeld.
Dit ben ik volledig met je eens.
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit ben ik volledig met je eens.
Plus daarbij jou opmerking omtrent bepaalde buitenlanders. Tuurlijk mag je niet alles over een kam scheren, maar ze pakken wel vrijwel iedereen met hun gedrag gap.
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 19:28   quote  deeplink  
Nou, over 3 weken is de intelligente lockdown terug.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 19:28 schreef Loetje het volgende:
Nou, over 3 weken is de intelligente lockdown terug.
je was me voor...

en mondkapjes enkel een advies in de grotesteden...snap het probleem niet zo om.dit in binnenruimtes tegaan gebruiken, in duitsland doen ze dit al maanden en niemand die zeurt, zelfs de nederlanders niet.. is niet de grootstehulp, maar alle kleine beetjes helpen..
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 19:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je was me voor...

en mondkapjes enkel een advies in de grotesteden...snap het probleem niet zo om.dit in binnenruimtes tegaan gebruiken, in duitsland doen ze dit al maanden en niemand die zeurt, zelfs de nederlanders niet.. is niet de grootstehulp, maar alle kleine beetjes helpen..
Ik zeg eerlijk, ik trek de mondkapjes niet. Dus ga nog amper me huis uit als het niet hoeft.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 19:40   quote  deeplink  
https://www.dvhn.nl/extra/Onafhankelijke-deskundigen-onder-wie-voorganger-van-Van-Dissel-bij-RIVM-zijn-stellig-in-rapport-mondkapjes-fundamenteel-in-bestrijding-corona-26057225.html?harvest_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

en toch doen ze niks mee...

doe wel de boodschappen voor je pik ;)
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 21:50   quote  deeplink  
Ajax gaat niet akkoord met een schikkingsvoorstel van 3 wedstrijden voor Alvarez waarvan 1 voorwaardelijk.

Knettergek daar bij de knvb.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 22:02   quote  deeplink  
hier staat de herhaling ervan op.. https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/meningen-zijn-verdeeld-was-dit-terecht-rood-voor-edson-alvarez/

kijkt wel degelijk na zijn been, en weet niet hoe iemand wegloopt normaal maar niet zo... en nee dit zeg ik niet omdat het alvarez is, elke willekeurig speler zou dit gedrag niet moeten doen bij ajax, onnodig.. moet zeggen dat ik de spelers zich sws anders vind gedragen.. zelfs aan daley blind die uitdaagd in de gang..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 07:08   quote  deeplink  
Ik heb de herhaling meerdere keren gezien en hij volgt met zijn hoofd de bal en niet het been.

Heeft ook nog nooit in zijn carrière zoiets gedaan en het zit ook gewoon niet in zijn aard voor zover je dat kan beoordelen.

Benieuwd of je er ook zoveel energie in had gestoken als het een van je lieverdjes was.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 07:08 schreef remco k het volgende:
Ik heb de herhaling meerdere keren gezien en hij volgt met zijn hoofd de bal en niet het been.

Heeft ook nog nooit in zijn carrière zoiets gedaan en het zit ook gewoon niet in zijn aard voor zover je dat kan beoordelen.

Benieuwd of je er ook zoveel energie in had gestoken als het een van je lieverdjes was.
weet niet waar hij dan naar kijkt als het volgens jou de bal is maar dan mag die rap een bril gaan kopen.. en ja dat had ik. voor mij is het heel simpel rood is rood ongeacht wie de overtreding maakt
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 08:52   quote  deeplink  
Precies daarom kun je nooit iets positiefs zeggen over spelers die je tegenstaan. En zeg je zelden iets negatiefs over de spelers je wel goed vind.

Maar prima joh.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 september 2020 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 08:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weet niet waar hij dan naar kijkt als het volgens jou de bal is maar dan mag die rap een bril gaan kopen.. en ja dat had ik. voor mij is het heel simpel rood is rood ongeacht wie de overtreding maakt
Hahaha wat een slap gelul! Blij dat Ajax er tenminste hetzelfde over denkt!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 09:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha wat een slap gelul! Blij dat Ajax er tenminste hetzelfde over denkt!
en ik blij dat het grootstedeel mijn mening deelt van de ajacieden ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 08:52 schreef remco k het volgende:
Precies daarom kun je nooit iets positiefs zeggen over spelers die je tegenstaan. En zeg je zelden iets negatiefs over de spelers je wel goed vind.

Maar prima joh.
wat valt er positief te zeggen over hem dan ? en is niet zo raar toch ? als spelers ruk zijn zijn ze ruk, als spelers goed zijn zijn ze goed.. blind bijv is 1 van mijn favoriete spelers, volgens mij heb ik gisteren aangegeven dat ik mij irriteer aan hem, dus wat je zegt klopt niet helemaal.. idem voor onana trouwens met zijn tijdrekken..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 29 september 2020 - 10:05   quote  deeplink  
Joh, al dat welles nietes, we zullen het nooit echt weten. Het is gebeurd, en ik hoop dat dit soort spelers ervan leren. Was erg onnodig. Hij stond op het been, maar je zag ook dat hij meteen zijn voet daar weghaalde, den kniet dat het bewust was. Denk dat het meer een beetje onkunde was dan iets anders.

Ik ga er wel vanuit dat hij uiteindelijk 1 wedstrijd schorsing krijgt en dat Ten Hag even iemand anders kan proberen op die plek (Martinez) en dat kan nadelige gevolgen hebben voor Alvarez

Ben ook benieuwd wanneer Gravenberch terugkomt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 10:05 schreef Ajax we love you het volgende:
Joh, al dat welles nietes, we zullen het nooit echt weten. Het is gebeurd, en ik hoop dat dit soort spelers ervan leren. Was erg onnodig. Hij stond op het been, maar je zag ook dat hij meteen zijn voet daar weghaalde, den kniet dat het bewust was. Denk dat het meer een beetje onkunde was dan iets anders.

Ik ga er wel vanuit dat hij uiteindelijk 1 wedstrijd schorsing krijgt en dat Ten Hag even iemand anders kan proberen op die plek (Martinez) en dat kan nadelige gevolgen hebben voor Alvarez

Ben ook benieuwd wanneer Gravenberch terugkomt.
ik hoop het hele seizoen een schorsing... (sarcasme) watbetreft gravenberch, als het een positieve corona test was zou die aankomende pot er gewoon moeten zijn.. we gaan het zien
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 29 september 2020 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 10:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik hoop het hele seizoen een schorsing... (sarcasme) watbetreft gravenberch, als het een positieve corona test was zou die aankomende pot er gewoon moeten zijn.. we gaan het zien
Hahaha, Ja Alvarez moet Ajax zien te verkopen as hij dit seizoen niet kan aanhaken. PSV wilde hem graag hebben destijds. Misschien ruilen voor Max?

Ik hoop dat Gravenberch er weer bij is volgende week. Hij leeft wel in het extreme Corona gebied, dus kan best zijn dat hij dat heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2020 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 09:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en ik blij dat het grootstedeel mijn mening deelt van de ajacieden ;)
Nou totaal niet zelfs. Alle fora die ik bekijk zegt men dat het bullshit is.

En natuurlijk zijn er een paar die het wel wat vinden, maar die zijn net als jij gewoon tegen de speler Alvarez.
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 09:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat valt er positief te zeggen over hem dan ? en is niet zo raar toch ? als spelers ruk zijn zijn ze ruk, als spelers goed zijn zijn ze goed.. blind bijv is 1 van mijn favoriete spelers, volgens mij heb ik gisteren aangegeven dat ik mij irriteer aan hem, dus wat je zegt klopt niet helemaal.. idem voor onana trouwens met zijn tijdrekken..
Krijgt van who scored twee maal een cijfer boven de 7.

Cijfers gebaseerd op de data van Opta.
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 10:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik hoop het hele seizoen een schorsing... (sarcasme) watbetreft gravenberch, als het een positieve corona test was zou die aankomende pot er gewoon moeten zijn.. we gaan het zien
Dat weet je niet. Voor hetzelfde geld is hij er ook even goed ziek van geweest.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Voor hetzelfde geld is hij er ook even goed ziek van geweest.
zou heel goed kunnen... ben wel benieuwd wat het is
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 09:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en ik blij dat het grootstedeel mijn mening deelt van de ajacieden ;)
Dat is het nou juist, voor jezelf praten lukt nooit. Het is altijd alles erbij halen van sites of ander media gelul.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 12:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is het nou juist, voor jezelf praten lukt nooit. Het is altijd alles erbij halen van sites of ander media gelul.
die ik na de tijd pas zie of zijn gepost, kortom niks napraten enkel iets posten waar mensen na de tijd hetzelfde zeggen. maar jij leest nooit andere sites na de hand waar ze jouwn meningdelen ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 26 september 2020, 21:00); 2 - 1









0.0171179