BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 26 september 2020, 21:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die ik na de tijd pas zie of zijn gepost, kortom niks napraten enkel iets posten waar mensen na de tijd hetzelfde zeggen. maar jij leest nooit andere sites na de hand waar ze jouwn meningdelen ?
Mijn mening is inderdaad never, never nooit gebasseerd op wat welke media dan ook schrijft. En dat is heel bewust, want 90% wat ze melden is voor clickbates en niet op waarheid bewust. Als ik iets meld wat daar staat, zeg ik erbij dat die media dat beweert en niet ik zelf. Tevens maak ik van een andere mening nooit mijn mening. Als ik het al met iemand eens ben, is dat omdat ik dat zelf meerdere malen, ik herhaal, meerdere malen heb geconstateerd.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mijn mening is inderdaad never, never nooit gebasseerd op wat welke media dan ook schrijft. En dat is heel bewust, want 90% wat ze melden is voor clickbates en niet op waarheid bewust. Als ik iets meld wat daar staat, zeg ik erbij dat die media dat beweert en niet ik zelf. Tevens maak ik van een andere mening nooit mijn mening. Als ik het al met iemand eens ben, is dat omdat ik dat zelf meerdere malen, ik herhaal, meerdere malen heb geconstateerd.
en mijn mening zeg ik altijd al voordat het uberhaubt ergens staat... dat er dan media of andere troep het zelfde of juist niet roepen boeit me niet
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en mijn mening zeg ik altijd al voordat het uberhaubt ergens staat... dat er dan media of andere troep het zelfde of juist niet roepen boeit me niet
Hahaha, ik denk eerder andersom vriend. En niet voor de eerste keer.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 17:02   quote  deeplink  
tjah toch echt niet pik.. maar geloof wat je wilt, ik weet beter wat en wanneer ik iets zeg of dat ik het eerst iets lees
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 september 2020 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 09:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en ik blij dat het grootstedeel mijn mening deelt van de ajacieden ;)
Nou dan weet ik niet welke meningen jij gelezen heb? Ik zie namelijk heel veel meningen dat de rode kaart onterecht is. Wat ik wel zie is dat velen het niet zien zitten in Alvarez en dat de rode kaart dus een zegen is, maar zeker niet terecht.

Maar ja, zoals gezegd heb je de volgende op de korrel. Wachten wie na Alvarez de volgende wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 september 2020 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 11:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou totaal niet zelfs. Alle fora die ik bekijk zegt men dat het bullshit is.

En natuurlijk zijn er een paar die het wel wat vinden, maar die zijn net als jij gewoon tegen de speler Alvarez.
Idd Remco! Drama die gozer. Wat een kut forummer is het toch eigenlijk. Kan er geen reet van,lult vaak uit zijn nek, en als hij een keer wat zinvol zegt snap je er geen reet van! Ik zeg, wisselen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 september 2020 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:02 schreef nummer10 het volgende:
tjah toch echt niet pik.. maar geloof wat je wilt, ik weet beter wat en wanneer ik iets zeg of dat ik het eerst iets lees
Ik geloof dat jij een enorme kneus bent zonder eigenwaarde!
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 19:22   quote  deeplink  
Sorry, ik mag niet lachen. Het is niet netjes om te lachen en het is niet gepast om te lachen. Ik moet ook even nadenken voordat ik ga lachen want lachen is niet altijd op zijn plaats. Ik twijfel nog steeds enorm om te lachen, de twijfel om te lachen worden zelfs groter.

Oke, vooruit...

Warrior, RAAP ME OP, MWUAHAHAHAHAHA!
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 19:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Idd Remco! Drama die gozer. Wat een kut forummer is het toch eigenlijk. Kan er geen reet van,lult vaak uit zijn nek, en als hij een keer wat zinvol zegt snap je er geen reet van! Ik zeg, wisselen!
ojyc7yjts.jpg

Zoals je al ziet, zijn vervanger kan niet wachten om in te vallen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 19:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij een enorme kneus bent zonder eigenwaarde!
ik denk dat ik meer eigenwaarde heb in mijn grote teen dan jij in je lichaam kerel
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 19:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoals je al ziet, zijn vervanger kan niet wachten om in te vallen.
zins wanneer post jij je fotos openbaar dan ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 september 2020 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 19:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik denk dat ik meer eigenwaarde heb in mijn grote teen dan jij in je lichaam kerel
Lijkt me handig dat jij niet teveel denkt! En die grote teen moet dan wel heel groot zijn. Snap ik gelijk waar je al die onzin vandaan haalt die je post!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 september 2020 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 19:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoals je al ziet, zijn vervanger kan niet wachten om in te vallen.
Whahahaha zijn vervanger ziet er in ieder geval een stuk slimmer en gezelliger uit!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 20:17   quote  deeplink  
hahhaa en dat noemen zich volwassen mensen... zo jammer dat er zoveel zogenaamde helden zijn.. maar goed terug naar het voetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 19:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zins wanneer post jij je fotos openbaar dan ?
Sinds ik jou afbeelding tegenkwam
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 20:17 schreef nummer10 het volgende:
hahhaa en dat noemen zich volwassen mensen... zo jammer dat er zoveel zogenaamde helden zijn.. maar goed terug naar het voetbal
Ik blijf me iedere keer rot lachen als jij begint over volwassen zijn. 1, je typt als een kind, 2 je denkt zo kortzichtig als een kind en 3, je opmerkingen slaan op die van een kind, namelijk niet te pijlen.

Nee joh, ga lekker door. Heerlijk!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 september 2020 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 20:17 schreef nummer10 het volgende:
hahhaa en dat noemen zich volwassen mensen... zo jammer dat er zoveel zogenaamde helden zijn.. maar goed terug naar het voetbal
Aangenaam! Fijn dat je jezelf even voorstelt. Maar volwassen wil ik je nog niet noemen! Eerder een kleuter dat leert schrijven op school.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 20:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Aangenaam! Fijn dat je jezelf even voorstelt. Maar volwassen wil ik je nog niet noemen! Eerder een kleuter dat leert schrijven op school.
Niet alleen schrijven ben ik bang.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 20:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Aangenaam! Fijn dat je jezelf even voorstelt. Maar volwassen wil ik je nog niet noemen! Eerder een kleuter dat leert schrijven op school.
1850q12fs.jpg.jpg

En ik ben ook weer zo aardig om te helpen, pffff...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 september 2020 - 20:51   quote  deeplink  
Hahahahahaha eerst blaadje afmaken en laten controleren voordat je weer een reactie mag plaatsen nummertje10.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 20:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahahahahaha eerst blaadje afmaken en laten controleren voordat je weer een reactie mag plaatsen nummertje10.
v6zpnfeuwe.jpg

And see the result...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 20:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik blijf me iedere keer rot lachen als jij begint over volwassen zijn. 1, je typt als een kind, 2 je denkt zo kortzichtig als een kind en 3, je opmerkingen slaan op die van een kind, namelijk niet te pijlen.

Nee joh, ga lekker door. Heerlijk!
aaaah dus omdat je de nederlandse taal qua schrijven niet goed kan etc ben je minder.... oki.... goede gedachte gang man... maar goed, ben ik blij dat ik alsnog een fantastische baan heb met een prima inkomen, pracht woning heb en een mooie auto kan rijden.. kan je na gaan wat je alsnog kan bereiken zonder dat tekunnen !
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

aaaah dus omdat je de nederlandse taal qua schrijven niet goed kan etc ben je minder.... oki.... goede gedachte gang man... maar goed, ben ik blij dat ik alsnog een fantastische baan heb met een prima inkomen, pracht woning heb en een mooie auto kan rijden.. kan je na gaan wat je alsnog kan bereiken zonder dat tekunnen !
Kijk, hier zien we Nummertje10 weer. Onvolwassen als altijd en zelf niet tegen grapjes kunnen. Maar ik kom niks tekort hoor, als het daar over gaat.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 21:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk, hier zien we Nummertje10 weer. Onvolwassen als altijd en zelf niet tegen grapjes kunnen. Maar ik kom niks tekort hoor, als het daar over gaat.
neehoor daar ging zeker niet over jou, geintje vind ik prima zelfs.. maar ga niet spelen op beperkingen van personen die dat zelf wel weten.. zelf hier al aangegeven.. maar mag best trots zijn dan toch dat je ondanks die beperking je het nog kan redden in deze kut maatschappij..
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 21:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neehoor daar ging zeker niet over jou, geintje vind ik prima zelfs.. maar ga niet spelen op beperkingen van personen die dat zelf wel weten.. zelf hier al aangegeven.. maar mag best trots zijn dan toch dat je ondanks die beperking je het nog kan redden in deze kut maatschappij..
Weetje, je doet zovaak zo raar, zo vooroordelend over dingen. En dan krijg je wat terug en dan jank je echt altijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 september 2020 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

aaaah dus omdat je de nederlandse taal qua schrijven niet goed kan etc ben je minder.... oki.... goede gedachte gang man... maar goed, ben ik blij dat ik alsnog een fantastische baan heb met een prima inkomen, pracht woning heb en een mooie auto kan rijden.. kan je na gaan wat je alsnog kan bereiken zonder dat tekunnen !
Speen nodig?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 21:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weetje, je doet zovaak zo raar, zo vooroordelend over dingen. En dan krijg je wat terug en dan jank je echt altijd.
doe ik dat bij personen hier op het forum ? eentje misschien ooit, ook na bepaalde dingen... daarbij jank ik niet hoor.. zoals je laatst al aangaf, je ziet niemand dus kan je de uitdrukkingen niet zien..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 21:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Speen nodig?
met biersmaak is dat prima
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 21:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

doe ik dat bij personen hier op het forum ? eentje misschien ooit, ook na bepaalde dingen... daarbij jank ik niet hoor.. zoals je laatst al aangaf, je ziet niemand dus kan je de uitdrukkingen niet zien..
Je hapt anders namelijk overal enorm op. En als je ergens op aangesproken wordt doe je dat inderdaad.

Ik doe het ook, alleen ga ik niet hypocriet doen alsof ik het niet doe. Ik deel heel graag uit en ik incasseer fijntjes.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 21:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je hapt anders namelijk overal enorm op. En als je ergens op aangesproken wordt doe je dat inderdaad.

Ik doe het ook, alleen ga ik niet hypocriet doen alsof ik het niet doe. Ik deel heel graag uit en ik incasseer fijntjes.
ik incasseer in reallife anders prima ;) dit is enkel tekst en komt soms anders over dan hoe het er staat
p111
 p111 - dinsdag 29 september 2020 - 22:59   quote  deeplink  
Al met al was Ajax - Vitesse natuurlijk wel een geweldige wedstrijd om na te kijken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 29 september 2020 - 23:06   quote  deeplink  
Mijn god...

Kappen jullie ff met dat gekutviool mannen...met een bloedgang alsjeblieft!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 22:59 schreef p111 het volgende:
Al met al was Ajax - Vitesse natuurlijk wel een geweldige wedstrijd om na te kijken.
hahaha maar klopt !
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 23:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mijn god...

Kappen jullie ff met dat gekutviool mannen...met een bloedgang alsjeblieft!
sorry apik whaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 29 september 2020 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 23:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

sorry apik whaha
It's allright man ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 september 2020 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 23:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mijn god...

Kappen jullie ff met dat gekutviool mannen...met een bloedgang alsjeblieft!
Ehhhhh ............ nee!
pth
 pth - woensdag 30 september 2020 - 11:15   quote  deeplink  
Ajax heeft in ieder geval het licht gezien: gaan niet akkoord met schikkingsvoorstel van de KNVB (3 wedstrijden, 1 voorwaardelijk). Eisen dat dit omgezet wordt naar 31 wedstrijden waarvan 0 voorwaardelijk .....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2020 door pth --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 30 september 2020 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2020 - 07:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehhhhh ............ nee!
Dan ga je toch lekker verder pik!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 01 oktober 2020 - 10:11   quote  deeplink  
Dit forum lijkt af en toe wel een soort kleuterklasje en dan te weten dat we met volwassenen te maken hebben....
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 10:11 schreef Ajax we love you het volgende:
Dit forum lijkt af en toe wel een soort kleuterklasje en dan te weten dat we met volwassenen te maken hebben....
Dit forum lijkt af en toe wel een platform voor zielepietjes die graag uitdelen maar niet incasseren gap.
remco k
 remco k - donderdag 01 oktober 2020 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 11:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit forum lijkt af en toe wel een platform voor zielepietjes die graag uitdelen maar niet incasseren gap.
Het lijkt af en toe net op een echt forum..

Het is echt ergens beter of slechter..
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Het lijkt af en toe net op een echt forum..

Het is echt ergens beter of slechter..
Precies. Dat moraalridder gedoe hoeft van mij echt niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 oktober 2020 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 10:11 schreef Ajax we love you het volgende:
Dit forum lijkt af en toe wel een soort kleuterklasje en dan te weten dat we met volwassenen te maken hebben....
Jankmuil!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 oktober 2020 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2020 - 19:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker verder pik!
Thanks man!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 01 oktober 2020 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 16:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jankmuil!
HAhahaha.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 oktober 2020 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 17:57 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

HAhahaha.
Kijk, dat zie ik liever!
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 oktober 2020 - 11:43   quote  deeplink  
De rode kaart van Edson Alvarez geseponeerd. Ofwel, zondag Alvarez, Promes en Gravenberch middenveld.

Tevens ook een signaal naar de KNVB, weer een rode kaart geseponeerd. En als Ajax die van Tagliafico had aangehaald, was die ook geseponeerd.

Dan kan Wiedemeijer zeggen dit willen we niet zien, maar dit zegt voor mij alles.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2020 door Loetje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 02 oktober 2020 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 11:43 schreef Loetje het volgende:
De rode kaart van Edson Alvarez geseponeerd. Ofwel, zondag Alvarez, Promes en Gravenberch middenveld.

Tevens ook een signaal naar de KNVB, weer een rode kaart geseponeerd. En als Ajax die van Tagliafico had aangehaald, was die ook geseponeerd.

Dan kan Wiedemeijer zeggen dit willen we niet zien, maar dit zegt voor mij alles.
Dat is wel moooi! Goed als de VAR wordt teruggeroepen
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 oktober 2020 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 11:43 schreef Loetje het volgende:
De rode kaart van Edson Alvarez geseponeerd. Ofwel, zondag Alvarez, Promes en Gravenberch middenveld.

Tevens ook een signaal naar de KNVB, weer een rode kaart geseponeerd. En als Ajax die van Tagliafico had aangehaald, was die ook geseponeerd.

Dan kan Wiedemeijer zeggen dit willen we niet zien, maar dit zegt voor mij alles.
Var gaat lekker! Vond hem al niet terecht maar Alvarez had van mij mogen banken. Zwakste schakel op het middenveld tegen Vitesse.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 oktober 2020 - 15:25   quote  deeplink  
ok fout toegegeven als de kenners dit zeggen... maar baal wel aangezien tenhag hem net zo hard weer erin zet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 26 september 2020, 21:00); 2 - 1









0.0098249