BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 26 september 2020, 21:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 22:57   quote  deeplink  
Hoe dom, hoe dom...
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:55 schreef pth het volgende:

[..]

Breng dan Neres met snelheid i.p.v. die gesjeesde prut aanvaller
Ik denk dat de logica is dat Traore een targetman is die de bal makkelijker vasthoudt met zijn kracht.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 22:57   quote  deeplink  
Prima wissel van die kale mafklapper ... als dit de 2-2 wordt vanavond nog ontslaan die lul ... hij mag nog een weekje blijven :-)
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:59   quote  deeplink  
Vreemd genoeg speelde Ajax een betere tweede helft dan het tijdens de eerste helft deed. De eerste helft was niet superslecht, maar Vitesse kreeg te veel ruimte om te voetballen. De tweede helft dwong Ajax meer kansen af en gaf het minder weg. Desondanks een tegengoal maar daarna gewoon heel goed gedaan.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat mij betreft 2. Een 6 en een 10. En de 10tjes van nu lekker in de voorhoede zetten
mo van psv op 10 :P
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 22:59   quote  deeplink  
Als Van Boekel echt ballen had gehad had hij daar nog geel getrokken voor Bazoer.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 23:00   quote  deeplink  
Godzijdank mensen.

2 wedstrijden winnen met 10 man.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mo van psv op 10 :P
Kan ook, is ook een echte 10
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 22:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk dat de logica is dat Traore een targetman is die de bal makkelijker vasthoudt met zijn kracht.
Kracht heeft die, maar ook 2 houten benen ;-)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan ook, is ook een echte 10
zou hem echt graag bij ons ziem voetballen... mjah
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 23:01   quote  deeplink  
Bazoer moet ff een zetje van de trap krijgen ... wat een mafklapper is dat toch
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 23:01   quote  deeplink  
Ben op dieet, en koffie savonds is slecht. Maar ga mezelf een koffie geven...

Kut Ajax, kut spanning iedere keer. Haha
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kracht heeft die, maar ook 2 houten benen ;-)
In dit geval vet = kracht :-)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:03   quote  deeplink  
alvarez mag verkocht worden, en traore ff uitlenen aan een leuk team..

wat een aankopen van overmars weer met kudus en anthony.. en wat een geluk heeft tenhag met de klasse van de aankopen, want ik zie niet echt geen idee in het spel op opvliegingen na van klasse spelers die elkaar al goed konden vinden zonder trainer... anyway 3 punten met 10 man..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2020 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:01 schreef Loetje het volgende:
Ben op dieet, en koffie savonds is slecht. Maar ga mezelf een koffie geven...

Kut Ajax, kut spanning iedere keer. Haha
neem een biertje... ben ondertussen al 5 halve liters verder.. of het helpt weet ik niet
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:03 schreef nummer10 het volgende:
alvarez mag verkocht worden, en traore ff uitlenen aan een leuk team..

wat een aankopen van overmars weer met kudus en anthony.. en wat een geluk heeft tenhag met de klasse van de aankopen, want ik zie niet echt een idee in het spel op opvliegingen na van klasse spelers die elkaar al goed konden vinden zonder trainer... anyway 3 punten met 10 man..
Volgende wedstrijd ten Hag een keer thuis laten ... ben er bijna van overtuigd dat ze dan vanzelf beter gaan spelen.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:03 schreef nummer10 het volgende:
alvarez mag verkocht worden, en traore ff uitlenen aan een leuk team..

wat een aankopen van overmars weer met kudus en anthony.. en wat een geluk heeft tenhag met de klasse van de aankopen, want ik zie niet echt geen idee in het spel op opvliegingen na van klasse spelers die elkaar al goed konden vinden zonder trainer... anyway 3 punten met 10 man..
Alvarez mogen ze van mij ook weggeven :-) Als het niet te ver is breng ik hem wel op de fiets!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:06 schreef pth het volgende:

[..]

Alvarez mogen ze van mij ook weggeven :-) Als het niet te ver is breng ik hem wel op de fiets!
ik heb geen fiets... krijg ik wel benzine geld?
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik heb geen fiets... krijg ik wel benzine geld?
Alvarez kan je kar wel duwen ...
remco k
 remco k - zaterdag 26 september 2020 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou hem echt graag bij ons ziem voetballen... mjah
Een Marokaanse jongen die te dik terug komt van zijn vakantie op zijn 18e?

Sorry. Maar als hij niet fit genoeg wil of kan worden voor het voetbal dat psv wil spelen, wat heeft die dan in hemelsnaam te zoeken bij een club die een hoger niveau nastreeft dan Psv.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 23:11   quote  deeplink  
Gaat wel lekker deze ronde ... 5 potjes gespeeld en als ik goed heb geteld al weer 4 rode kaarten ...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:13   quote  deeplink  
3 punten en geen Alvarez volgende wedstrijd. Best gelopen
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 september 2020 - 23:17   quote  deeplink  
Mazzraoui enorm sterk gespeeld.
Kudussssss..... geweldig!

Alvarez en Schuurs kunnen vervangen worden voor Ekkelenkamp/Martinez en Timber

Lekkere 2e helft.
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 23:19   quote  deeplink  
Alvarez lekker wegwezen. Gewoon met Kudus en Gravenberch/Martinez/Ekkelenkamp het vuile werk opknappen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Een Marokaanse jongen die te dik terug komt van zijn vakantie op zijn 18e?

Sorry. Maar als hij niet fit genoeg wil of kan worden voor het voetbal dat psv wil spelen, wat heeft die dan in hemelsnaam te zoeken bij een club die een hoger niveau nastreeft dan Psv.
ik snap je punt zeker.. echter is die jongen 18 en veel meegemaakt afgelopen seizoen (zijn vader) en de trainer zegt de dik en niet fit genoeg voor zijn spel, maar dat wat smidt wil spelen ligt ook niet alle spelers, net zoals het spel van vbommel niet bij rosario paste.. ik denk dat mo echt prima op 10 kan spelen in het spel wat ajax wil spelen en kan groeien met spelers zoals tadic die hameren op topsportmentaliteit..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:17 schreef AkaS het volgende:
Mazzraoui enorm sterk gespeeld.
Kudussssss..... geweldig!

Alvarez en Schuurs kunnen vervangen worden voor Ekkelenkamp/Martinez en Timber

Lekkere 2e helft.
wat heeft schuurs verkeerd gedaan ? kan iets gemist hebben.. rest eens.. martinez kan gewoon prima op 6, gravenberch en kudus op 10.. snapte alleen niet helemaal waarom neres niet gebracht werd maar traore..
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 september 2020 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neem een biertje... ben ondertussen al 5 halve liters verder.. of het helpt weet ik niet
Ik drink zelden. Met de feestdagen een baco en dat vind ik zat
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:19 schreef Eide het volgende:
Alvarez lekker wegwezen. Gewoon met Kudus en Gravenberch/Martinez/Ekkelenkamp het vuile werk opknappen.
en eigenlijk kan je het alvarez niet eens kwalijk nemen ook.. de geweldige trainer ziet in hem een middenvelder die enorm veel ballen afpakt, en dat terwijl die als cv is aangetrokken
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik drink zelden. Met de feestdagen een baco en dat vind ik zat
netjes netjes..
remco k
 remco k - zaterdag 26 september 2020 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik snap je punt zeker.. echter is die jongen 18 en veel meegemaakt afgelopen seizoen (zijn vader) en de trainer zegt de dik en niet fit genoeg voor zijn spel, maar dat wat smidt wil spelen ligt ook niet alle spelers, net zoals het spel van vbommel niet bij rosario paste.. ik denk dat mo echt prima op 10 kan spelen in het spel wat ajax wil spelen en kan groeien met spelers zoals tadic die hameren op topsportmentaliteit..
Bij Ajax moet je ook gewoon mee in het volle bak druk zetten.
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en eigenlijk kan je het alvarez niet eens kwalijk nemen ook.. de geweldige trainer ziet in hem een middenvelder die enorm veel ballen afpakt, en dat terwijl die als cv is aangetrokken
Alleen ballen afpakken is echter niet voldoende. Nu snap ik dat je Kudus niet op 6 kan laten spelen. Ook vandaag lost hij met zijn fysiek heel veel op, maar hij staat defensief wel heel erg vaak verkeerd. Aan de bal is de man geweldig, zonder bal moet hij echt nog veel bijleren.

Maar goed, zet er dan een balafpakker bij die bewezen heeft het tempo wel aan te kunnen. Waarom speelt Martinez daar niet gewoon? Of Timber? Gaat Gravenberch dan straks een kans krijgen op die positie?

Ik snap heel veel van de keuzes van Ten Hag, zelfs als ik het niet met die keuzes eens ben. De keuze voor Alvarez snap ik echter al sinds dag 1 niet.
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en eigenlijk kan je het alvarez niet eens kwalijk nemen ook.. de geweldige trainer ziet in hem een middenvelder die enorm veel ballen afpakt, en dat terwijl die als cv is aangetrokken
Klopt op zich wel, maar als CV heb je er ook geen klote aan ... die gast kan er gewoon geen ruk van en is veel te traag ....
pth
 pth - zaterdag 26 september 2020 - 23:39   quote  deeplink  
Goed interview van ten Hag :-) Of je naar het debiele neefje van Bassie en Adriaan zit te kijken.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Alleen ballen afpakken is echter niet voldoende. Nu snap ik dat je Kudus niet op 6 kan laten spelen. Ook vandaag lost hij met zijn fysiek heel veel op, maar hij staat defensief wel heel erg vaak verkeerd. Aan de bal is de man geweldig, zonder bal moet hij echt nog veel bijleren.

Maar goed, zet er dan een balafpakker bij die bewezen heeft het tempo wel aan te kunnen. Waarom speelt Martinez daar niet gewoon? Of Timber? Gaat Gravenberch dan straks een kans krijgen op die positie?

Ik snap heel veel van de keuzes van Ten Hag, zelfs als ik het niet met die keuzes eens ben. De keuze voor Alvarez snap ik echter al sinds dag 1 niet.
en dit is dus precies wat ik bedoel.. ik zou heel graag (als er geen aankopen komen) een middenveld zien met matinez, gravenberch en kudus op 10.. en nee heb geen idee waarom martine, in 1 keer is afgedaan.. idem voor neres, tuurlijk een blessure maar het lijkt alsof de spelers die op voorhand van hem komen perse moeten spelen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 26 september 2020 - 23:41   quote  deeplink  
9 uit drie. Waarvan bijna twee uur met 10 man gespeeld.

Ten hag is de winnende trainer en heeft dus het gelijk aan zijn zijnde wat keuzes betreft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2020 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 september 2020 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:41 schreef remco k het volgende:
9 uit drie. Waarvan bijna twee uur met 10 man gespeeld.

Ten hag is de winnende trainer en heeft dus het gelijk aan zijn zijnde wat keuzes betreft.
hahaha hou op met me hoor, heb biertjes op en dan de slappelach gaat niet goed.. laat ik het anders stellen, dankzij tenhag heb je 2 potten ongeveer onnodig in je broek gescheten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 26 september 2020 - 23:55   quote  deeplink  
Natuurlijk joh. Het is ten Hag zijn schuld dat er twee verschrikkelijke fouten worden gemaakt door de leiding.

Maar goed joh. Lekker zuipen man.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 september 2020 - 00:13   quote  deeplink  
Voor Alvarez graag Davey Pröpper en voor Dest Wijndal want Dest is zo goed als weg...
Loetje
 Loetje - zondag 27 september 2020 - 00:22   quote  deeplink  
Ik kan wel 15 leuke spelers voor bepaalde posities bedenken. Maar zie er hooguit een komen ter vervanging van Dest

Nu even niet op wat je hoopt, maar verwachten jullie nog iets behalve een opvolger van Dest? Het is immers nog 8 dagen
Loetje
 Loetje - zondag 27 september 2020 - 00:22   quote  deeplink  
Donderdag trouwens de loting voor de CL he
Loetje
 Loetje - zondag 27 september 2020 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 00:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Voor Alvarez graag Davey Pröpper en voor Dest Wijndal want Dest is zo goed als weg...
Propper zou ik ook heel graag zien komen. Maar oprecht, ik krijg over steeds meer posities twijfels.

Een 6 en een 10 zou ik graag zien. Sowieso 2 middenvelders. Heel graag 1 verdediger. Stel er gebeurd wat met Blind, wordt de spoeling echt dun.

En over de spits twijfel ik langzaam aan ook. Labyad doet het voor zijn doen goed, maar is het niet. Huntelaar is je pinchitter. Traore brengt helemaal niets en Tadic speelt waarschijnlijk alleen in de CL daar.

Nee, maak me oprecht grote zorgen.
p111
 p111 - zondag 27 september 2020 - 00:41   quote  deeplink  
Kijk daarom wilde Twente Ekkelkamp graag hebben dat is gewoon een prima voetballer.En uiteraard al meerdere keren aangegeven Alvares komt bij tempo wedstrijden gewoon te kort.Een goede wedstrijd tegen een prima tegenstander.Uitblinkers Mazra/kudus/Antoni en de rest een pluim voor het harde werken,en weer een halve wedstrijd met 10 man dankzij Alvares.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 september 2020 - 01:09   quote  deeplink  
Gefeliciteerd gappies, weer 3 punten in de tas!
nummer10
 nummer10 - zondag 27 september 2020 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:55 schreef remco k het volgende:
Natuurlijk joh. Het is ten Hag zijn schuld dat er twee verschrikkelijke fouten worden gemaakt door de leiding.

Maar goed joh. Lekker zuipen man.
fout van de leiding ? sparta ok. maar vanavond gewoon terecht. iedereen die beetje op het veld heeft gestaan weet dat.. maar ajb remco, ik weet het, het is lastig om je fouten toe tegeven.. dit weet iedereen zo lamgzamerhand hier wel.. weltrusten..
nummer10
 nummer10 - zondag 27 september 2020 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 00:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Propper zou ik ook heel graag zien komen. Maar oprecht, ik krijg over steeds meer posities twijfels.

Een 6 en een 10 zou ik graag zien. Sowieso 2 middenvelders. Heel graag 1 verdediger. Stel er gebeurd wat met Blind, wordt de spoeling echt dun.

En over de spits twijfel ik langzaam aan ook. Labyad doet het voor zijn doen goed, maar is het niet. Huntelaar is je pinchitter. Traore brengt helemaal niets en Tadic speelt waarschijnlijk alleen in de CL daar.

Nee, maak me oprecht grote zorgen.
10 heb je kudus, 6 is kut en moet wat bij.. spits kan je tadic zetten en kan promes het uitvechten met neres.. tenhag kennende word het promes en word rechts afgewisseld met anthony en neres omdat hij promes en tadic niet wil wisselen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 09:04   quote  deeplink  
Alvarez = HELD!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 21:48 schreef pth het volgende:

[..]

Sorry hoor, gaat er zeer bewust op staan. Wat een kut speler, echt een aanfluiting dat zo’n lul het Ajax shirt mag dragen. Beschamend ... niets meer en niets minder
Lul toch niet zo slap!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 21:46 schreef pth het volgende:
Trap hem de Arena voorgoed uit. Wat een tyfus klootzak die bak stront. Kan echt helemaal niks behalve gore overtredingen maken. Wat een ontzettende loser ...
Lachwekkend ben jij wel zeg!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:55 schreef remco k het volgende:
Natuurlijk joh. Het is ten Hag zijn schuld dat er twee verschrikkelijke fouten worden gemaakt door de leiding.

Maar goed joh. Lekker zuipen man.
Beide rode kaarten zijn wat mij betreft enorm discutabel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 09:17   quote  deeplink  
We zeiken allemaal wel over Alvarez, maar moet zeggen dat Blind gisteren ook verdedigend enorm stond te schutteren af en toe. Maar daar lees je hier niets over, want is geen speler die onder de vergrootglas ligt van sommigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2020 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 26 september 2020, 21:00); 2 - 1









0.0088949