BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 26 september 2020, 21:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 27 september 2020 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 09:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
We zeiken allemaal wel over Alvarez, maar moet zeggen dat Blind gisteren ook verdedigend enorm stond te schitteren af en toe. Maar daar lees je hier niets over, want is geen speler die onder de vergrootglas ligt van sommigen.
Dat krijg je als je geen grove fouten maakt en een domme rode kaart pakt. Inderdaad erg raar dat er dan geen kritiek is.

Kom op AW, Alvarez zakt gisteren toch voor de zoveelste keer door het ijs terwijl we met z'n allen weten dat Blind gewoon een hele goede voetballer is. Dat weet jij, dat weet ik.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 09:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat krijg je als je geen grove fouten maakt en een domme rode kaart pakt. Inderdaad erg raar dat er dan geen kritiek is.

Kom op AW, Alvarez zakt gisteren toch voor de zoveelste keer door het ijs terwijl we met z'n allen weten dat Blind gewoon een hele goede voetballer is. Dat weet jij, dat weet ik.
Rode kaart slaat nergens op. Sorry maar de VAR verneukt het hele voetbal. Want zelfs bij een ongelukkige stap krijg je nu al rood.

En omdat Blind een goede voetballer is (meningen verdeeld), hoef je niet te benomen dat hij gisteren op sommige momenten gewoon dramatisch was en verantwoordelijk voor gevaarlijke kansen van Vitesse?

Sorry hoor, maar Alvarez is gewoon de nieuwe Siem de Jong. Lekker een speler afzeiken die door een coach op een positie wordt gezet waarvoor hij eigenlijk niet gehaald is.
AkaS
 AkaS - zondag 27 september 2020 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat heeft schuurs verkeerd gedaan ? kan iets gemist hebben.. rest eens.. martinez kan gewoon prima op 6, gravenberch en kudus op 10.. snapte alleen niet helemaal waarom neres niet gebracht werd maar traore..
Ik denk niet dat Schuurs perse iets verkeerds heeft gedaan, maar wederom een paar momentjes dat hij er naast zat, verkeerde inschatting maakte en een keer te aarzelend.. Liep goed af gelukkig, maar bij Timber zag ik dergelijke dingen niet terwijl hij minder ervaring heeft op het hoogste niveau. Ik heb graag naar hem gekeken.

Schuurs zou ik zeker niet verkopen. Maar Timber is beter krijg ik het idee...
AkaS
 AkaS - zondag 27 september 2020 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:39 schreef pth het volgende:
Goed interview van ten Hag :-) Of je naar het debiele neefje van Bassie en Adriaan zit te kijken.
Hahahaha lol
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 september 2020 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 10:04 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Schuurs perse iets verkeerds heeft gedaan, maar wederom een paar momentjes dat hij er naast zat, verkeerde inschatting maakte en een keer te aarzelend.. Liep goed af gelukkig, maar bij Timber zag ik dergelijke dingen niet terwijl hij minder ervaring heeft op het hoogste niveau. Ik heb graag naar hem gekeken.

Schuurs zou ik zeker niet verkopen. Maar Timber is beter krijg ik het idee...
Dat idee heb ik ook, Schuurs staat soms verkeerd, is misschien verdedigend beter maar heeft minder inzicht..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 september 2020 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 09:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
We zeiken allemaal wel over Alvarez, maar moet zeggen dat Blind gisteren ook verdedigend enorm stond te schitteren af en toe. Maar daar lees je hier niets over, want is geen speler die onder de vergrootglas ligt van sommigen.
Klopt helemaal, Blind kan bij de meesten niets verkeerds doen, moet zeggen ook bij mij niet..
Maar die heeft kwaliteit die Alvarez mist..
AkaS
 AkaS - zondag 27 september 2020 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 09:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
We zeiken allemaal wel over Alvarez, maar moet zeggen dat Blind gisteren ook verdedigend enorm stond te schitteren af en toe. Maar daar lees je hier niets over, want is geen speler die onder de vergrootglas ligt van sommigen.
Vriend, ben het met je eens. Tegelijk speelde Alvarez gewoon dom en verlies je onnodig je 11de man en voor hetzelfde geld de wedstrijd.

Alvarez moet een kans krijgen als CV en anders heeft hij pech. Blind zeker niet sterk maar met een snelle Timber en Kudus in de buurt komt hij er voor nu mee weg, plus een topkeeper. Maar ik begrijp niet dat we geen echt alternatief hebben voor Blind. Of moet dit Martinez zijn die nu even de grond in wordt gestampt door ten Hag.... bedoel vorig jaar onbetwist basis en nu zonder aanleiding vast op de bank....

Ekkelekamp is onderschat, vind ik een goede speler.

Graag zie ik een versterking voor links achterin komen en Pröpper moet kunnen toch....?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 10:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt helemaal, Blind kan bij de meesten niets verkeerds doen, moet zeggen ook bij mij niet..
Maar die heeft kwaliteit die Alvarez mist..
Dat zal zeker Jack, maar bij fouten zie je niemand klagen. Terwijl Alvarez voor de wedstrijd al moet dealen met negatieve reacties.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 september 2020 - 10:20   quote  deeplink  
Ik vond eerlijk gezegd dat we goed zijn weg gekomen gisteren, vind onze verdedigingzwak te noemen. Denk niet dat we hier mee hoge ogen gaan scoren in de C.L. Ook Alvarez komt snelheid en balcontrole te kort.
Vitesse kreeg meer kansen, kwam mede door Tannane die voor mij de gevaarlijkste Amsterdammer was, ook al speelt hij bij Vitesse.
Toch was Kudus wederom de beste man vh veld met een goede 2e en 3e, Mazaroui en killer Antony..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 10:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Vriend, ben het met je eens. Tegelijk speelde Alvarez gewoon dom en verlies je onnodig je 11de man en voor hetzelfde geld de wedstrijd.

Alvarez moet een kans krijgen als CV en anders heeft hij pech. Blind zeker niet sterk maar met een snelle Timber en Kudus in de buurt komt hij er voor nu mee weg, plus een topkeeper. Maar ik begrijp niet dat we geen echt alternatief hebben voor Blind. Of moet dit Martinez zijn die nu even de grond in wordt gestampt door ten Hag.... bedoel vorig jaar onbetwist basis en nu zonder aanleiding vast op de bank....

Ekkelekamp is onderschat, vind ik een goede speler.

Graag zie ik een versterking voor links achterin komen en Pröpper moet kunnen toch....?
Maar vond jij het een rode kaart dan? Ik denk eerder onbewust en zeker niet de intentie om de speler te blesseren.

En dus is wederom de scouting hier de schuldige. Spelers scout je op hun kwaliteiten op de plek waar ze spelen.
AkaS
 AkaS - zondag 27 september 2020 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 10:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt helemaal, Blind kan bij de meesten niets verkeerds doen, moet zeggen ook bij mij niet..
Maar die heeft kwaliteit die Alvarez mist..
Heb Blind altijd bewonderd om zijn inzicht en passing. Maar met een speler zonder snelheid op een cruciale plek als LCV blijft voor mij persoonlijk een nee, zeker nu met zijn hartproblemen erbij. Ik had Blind nóóit aangekocht, maar zie wel degelijk zijn plussen, echter wegen die voor mij niet op tegen de minnen.

Labyad zou btw ook mijn spits niet zijn...

.............. Tadic ..................

Neres............................Antony

.............. Promes ..................

....... Martinez ..... Kubus...........

Nico ........................ Mazzraoui

........... Blind ... Timber ..........

............... Onana .................

Verwacht dat dit onze CL opstelling gaat worden....
remco k
 remco k - zondag 27 september 2020 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 01:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

fout van de leiding ? sparta ok. maar vanavond gewoon terecht. iedereen die beetje op het veld heeft gestaan weet dat.. maar ajb remco, ik weet het, het is lastig om je fouten toe tegeven.. dit weet iedereen zo lamgzamerhand hier wel.. weltrusten..
Ik heb nooit gezegd dat hij goed is of dat hij goed speelt. Er valt dus niet zoveel toe te geven. Wie daar namelijk speelt boeit me totaal niet.

Waar het mij om gaat en om ging zijn de loze beloftes van het iedereen een kans geven terwijl je gewoon vooraf alweer een zondebok hebt uitgekozen.

Maar goed. Zelfs in de media zijn ze heel verdeeld over die kaart. Als het zo duidelijk was geweest zou dat niet zo zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2020 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 27 september 2020 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 10:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar vond jij het een rode kaart dan? Ik denk eerder onbewust en zeker niet de intentie om de speler te blesseren.

En dus is wederom de scouting hier de schuldige. Spelers scout je op hun kwaliteiten op de plek waar ze spelen.
Bij Ajax worden er best veel hele goede aankopen gedaan. Maar ook zeker veel die niet slagen en gewoon niet in de buurt komen van de juiste kwaliteit.

Daar valt echt nog veel te winnen.
Eide
 Eide - zondag 27 september 2020 - 10:54   quote  deeplink  
Ik vond het geen overduidelijke rode kaart. Ik ben er namelijk niet van overtuigd dat dit bewust was, en er was geen sprake van bovenmatige inzet. Dat zijn volgens mij de twee criteria om hiervoor rood te trekken. Tegelijkertijd is het hetzelfde als met Tagliafico; binnen de spelregels van et voetbal KAN een scheidsrechter hier wel rood voor trekken omdat het sterk afhangt van intepretatie van de spelregels.

Wat mij vooral irriteerd is dat Alvarez daar blijft rommelen terwijl de scheidsrechter al lang heeft gefloten. Als hij na het fluitsignaal gewoon wegloopt is er niets aan de hand. Het is volledig misplaatst fanatisme waardoor hij de kans geeft aan Van Boekel om kaarten te gaan trekken. Als je ziet hoe vreselijk Van Boekel daarna de weg kwijt is mag je van geluk spreken dat er alleen maar rood valt.

Alvarez komt voetballend tekort en laat zien ook slimmigheid tekort te komen.
p111
 p111 - zondag 27 september 2020 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 10:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heb Blind altijd bewonderd om zijn inzicht en passing. Maar met een speler zonder snelheid op een cruciale plek als LCV blijft voor mij persoonlijk een nee, zeker nu met zijn hartproblemen erbij. Ik had Blind nóóit aangekocht, maar zie wel degelijk zijn plussen, echter wegen die voor mij niet op tegen de minnen.

Labyad zou btw ook mijn spits niet zijn...

.............. Tadic ..................

Neres............................Antony

.............. Promes ..................

....... Martinez ..... Kubus...........

Nico ........................ Mazzraoui

........... Blind ... Timber ..........

............... Onana .................

Verwacht dat dit onze CL opstelling gaat worden....
Prima opstelling,op 1 plek na denk ik Schuurs voor Timber.Timber is een prima speler die er wel gaat komen maar nog net effe minder is als Schuurs.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 10:54 schreef Eide het volgende:
Ik vond het geen overduidelijke rode kaart. Ik ben er namelijk niet van overtuigd dat dit bewust was, en er was geen sprake van bovenmatige inzet. Dat zijn volgens mij de twee criteria om hiervoor rood te trekken. Tegelijkertijd is het hetzelfde als met Tagliafico; binnen de spelregels van et voetbal KAN een scheidsrechter hier wel rood voor trekken omdat het sterk afhangt van intepretatie van de spelregels.

Wat mij vooral irriteerd is dat Alvarez daar blijft rommelen terwijl de scheidsrechter al lang heeft gefloten. Als hij na het fluitsignaal gewoon wegloopt is er niets aan de hand. Het is volledig misplaatst fanatisme waardoor hij de kans geeft aan Van Boekel om kaarten te gaan trekken. Als je ziet hoe vreselijk Van Boekel daarna de weg kwijt is mag je van geluk spreken dat er alleen maar rood valt.

Alvarez komt voetballend tekort en laat zien ook slimmigheid tekort te komen.
Weet je wat het is Eide. Het is de onduidelijkheid en willekeur van de VAR. Spelers weten niet meer waar ze aan toe zijn. Vorige week een overtreding gezien van een speler van feijenoord waar ook gewoon rood op staat. Geen VAR die ingreep. En dan kan je Alvarez wel dingen verwijten maar ik denk dat ze in Zeist eerst eens orde en duidelijkheid moeten gaan scheppen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 11:59   quote  deeplink  
En o ja, Polletje was gisterenavond weer drama! Kut pisboer!
nummer10
 nummer10 - zondag 27 september 2020 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 10:04 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Schuurs perse iets verkeerds heeft gedaan, maar wederom een paar momentjes dat hij er naast zat, verkeerde inschatting maakte en een keer te aarzelend.. Liep goed af gelukkig, maar bij Timber zag ik dergelijke dingen niet terwijl hij minder ervaring heeft op het hoogste niveau. Ik heb graag naar hem gekeken.

Schuurs zou ik zeker niet verkopen. Maar Timber is beter krijg ik het idee...
vond timber ook zeker niet slecht, maar ik hoop dat blind schuurs nog wat beter maakt, heb er nog wel vertrouwen in..
Eide
 Eide - zondag 27 september 2020 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 11:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je wat het is Eide. Het is de onduidelijkheid en willekeur van de VAR. Spelers weten niet meer waar ze aan toe zijn. Vorige week een overtreding gezien van een speler van feijenoord waar ook gewoon rood op staat. Geen VAR die ingreep. En dan kan je Alvarez wel dingen verwijten maar ik denk dat ze in Zeist eerst eens orde en duidelijkheid moeten gaan scheppen.
Helemaal mee eens, behalve dat Alvarez daar gewoon niet zo bezig moet blijven. Los van de wanorde in Zeist moet je dat wel concluderen. Doe je dat niet loop je straks tegen 10+ rode kaarten aan in en seizoen zoals de scheidsrechters nu bezig zijn.
Eide
 Eide - zondag 27 september 2020 - 12:08   quote  deeplink  
Aardig (of schrikbarend) statistiekje. Dit seizoen al 8 keer direct rood en 10 keer rood na 2x geel.

Vorig seizoen 28 om 44 over het hele seizoen. In dit tempo zitten we over 3 a 4 speelrondes al over een rodekaartenrecord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2020 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zondag 27 september 2020 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 10:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat hij goed is of dat hij goed speelt. Er valt dus niet zoveel toe te geven. Wie daar namelijk speelt boeit me totaal niet.

Waar het mij om gaat en om ging zijn de loze beloftes van het iedereen een kans geven terwijl je gewoon vooraf alweer een zondebok hebt uitgekozen.

Maar goed. Zelfs in de media zijn ze heel verdeeld over die kaart. Als het zo duidelijk was geweest zou dat niet zo zijn.
en weet je remco als je al ziet hoe een speler is en denkt van mmmmh word hem niet, is het gewoon verdomd lastig om daar anders naar te kijken, dat geef ik ook toe.. maar zoals meerderen hier ook aangeven is dit een fout van tenhag die de speler kapot maakt.. hij is aangetrokken als rcv voor deligt en niet als middenvelder..
remco k
 remco k - zondag 27 september 2020 - 12:39   quote  deeplink  
Dat werd door Ajax dus al direct als nonsens bestempeld. Hij speelde zowel bij zijn vorige club als in mexico vaak als cvm.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 12:08 schreef Eide het volgende:
Aardig (of schrikbarend) statistiekje. Dit seizoen al 8 keer direct rood en 10 keer rood na 2x geel.

Vorig seizoen 28 om 44 over het hele seizoen. In dit tempo zitten we over 3 a 4 speelrondes al over een rodekaartenrecord.
Tja, krijg je met al die nono's als VAR.
remco k
 remco k - zondag 27 september 2020 - 13:39   quote  deeplink  
Op deze manier is de var een gedrocht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 september 2020 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 13:39 schreef remco k het volgende:
Op deze manier is de var een gedrocht.
Zeker te weten. De scheidsrechters voelen zich volgens mij ook helemaal niet gelukkig hiermee.
remco k
 remco k - zondag 27 september 2020 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 14:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeker te weten. De scheidsrechters voelen zich volgens mij ook helemaal niet gelukkig hiermee.
Dat geloof ik ook.
Loetje
 Loetje - zondag 27 september 2020 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 14:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeker te weten. De scheidsrechters voelen zich volgens mij ook helemaal niet gelukkig hiermee.
Kijk Nijhuis vorige week maar. Die kwam bijna hoofdschuddend van het scherm af.

Je merkt dat er regels ontstaan zijn die geen hond meer begrijpt.

Wat ik nog het erste vindt en die kun je zien als een toevoeging op mijn eerste regel hier, is dat je aan alles merkt dat scheidsrechters zich verplicht voelen het VAR advies over te nemen, ondanks zij zelf verantwoordelijk zijn.

Mijn voorkeur zou dus zijn dat wanneer een VAR iets denkt te zien, je de scheidsrechter kunt roepen om echt zelf even te kijken, zonder dat het van te voren als een fout gezien wordt. En dan denk ik dat er veel meer aanvankelijke beslissingen blijven staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 september 2020 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 10:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heb Blind altijd bewonderd om zijn inzicht en passing. Maar met een speler zonder snelheid op een cruciale plek als LCV blijft voor mij persoonlijk een nee, zeker nu met zijn hartproblemen erbij. Ik had Blind nóóit aangekocht, maar zie wel degelijk zijn plussen, echter wegen die voor mij niet op tegen de minnen.

Labyad zou btw ook mijn spits niet zijn...

.............. Tadic ..................

Neres............................Antony

.............. Promes ..................

....... Martinez ..... Kubus...........

Nico ........................ Mazzraoui

........... Blind ... Timber ..........

............... Onana .................

Verwacht dat dit onze CL opstelling gaat worden....
Je zal er waarschijnlijk niet ver naast zitten..
Zelf denk ik dat Neres nog niet zo ver is, dus komt daar Promes te spelen.
Denk ook aan Kudus op 10, daar achter Martinez en wat mooi zou zijn Pröpper.
Achterhoede is goed zo..
Loetje
 Loetje - zondag 27 september 2020 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 15:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je zal er waarschijnlijk niet ver naast zitten..
Zelf denk ik dat Neres nog niet zo ver is, dus komt daar Promes te spelen.
Denk ook aan Kudus op 10, daar achter Martinez en wat mooi zou zijn Pröpper.
Achterhoede is goed zo..
Martinez, Kudus en Propper, klinkt wel echt als een goed middenveld. Alleen denk ik dat Remco gelijk heeft en Ten Hag Martinez louter nog als verdediger ziet.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 september 2020 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 15:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Martinez, Kudus en Propper, klinkt wel echt als een goed middenveld. Alleen denk ik dat Remco gelijk heeft en Ten Hag Martinez louter nog als verdediger ziet.
wat vreemd is.. zelfde als gisteren, je hebt martinez aangetrokken als vervanger van taqi... en dan komt dest (wellicht ook omdat het de laatste keer was maar toch)
Loetje
 Loetje - zondag 27 september 2020 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 15:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat vreemd is.. zelfde als gisteren, je hebt martinez aangetrokken als vervanger van taqi... en dan komt dest (wellicht ook omdat het de laatste keer was maar toch)
Dat zegt niks. Alvarez zou ook de opvolger van De Ligt zijn
remco k
 remco k - zondag 27 september 2020 - 16:09   quote  deeplink  
Die wedstrijd net joh eens helemaal terug gezien.

Maar in mijn beleving verdiend Ajax gewoon te winnen. Alleen in het eerste kwartier heeft Vitesse wat kansen betreft iets de bovenhand op ons.

We hebben het bij de 2-1 allemaal over Kudus. Maar de rol van Tadic bij die goal is ook echt fenomenaal goed hoor. Dat is weer de Tadic die in Europa op 9 furore maakte.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 september 2020 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2020 - 15:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zegt niks. Alvarez zou ook de opvolger van De Ligt zijn
maar ook dat vind ik vreemd dat die daar niet getest is en word verkracht als middenvelder... of nahja niet getest, teweinig kansen gehad om daar tegroeien zeg maar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2020 door nummer10 --
p111
 p111 - zondag 27 september 2020 - 16:21   quote  deeplink  
De overwinning is gewoon verdiend tel het aantal kansen maar op van beide ploegen en dan heeft Ajax de meeste kansen gehad en de halve wedstrijd met 10 man prima prestatie.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 september 2020 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:19 schreef Eide het volgende:
Alvarez lekker wegwezen. Gewoon met Kudus en Gravenberch/Martinez/Ekkelenkamp het vuile werk opknappen.
Idd helemaal mee eens, we hebben ook echt geen extra middenvelder nodig.

Voorin lekker promes weer op links zetten en in de spits Tadic en dan kan je gewoon Nerez weer rustig meer minuten laten maken, danwel voor Anthony, Promes of zelfs tadic. Volgens mij kan Neres op alle 3 de posities wel spelen.

Door de 2 rode kaarten zal uiteindelijk Labyad weer de kind van de rekening worden
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 september 2020 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2020 - 23:41 schreef remco k het volgende:
9 uit drie. Waarvan bijna twee uur met 10 man gespeeld.

Ten hag is de winnende trainer en heeft dus het gelijk aan zijn zijnde wat keuzes betreft.
Ten Hag zet zijn team wel goed neer als hij met 10 man moet spelen, dat is wel knap! Met 11 heeft hij meer moeite
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 10:22 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ten Hag zet zijn team wel goed neer als hij met 10 man moet spelen, dat is wel knap! Met 11 heeft hij meer moeite
De enige pot met 11 man tot nu toe is rkc. Die won hij zorgeloos met 11 man.
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 10:58   quote  deeplink  
Uitleg Wijdemeijer over de rode kaart is dat je niet kan beoordelen of iets wel of niet expres gebeurt. Daar ben ik het voor een groot deel al niet mee eens want je kan wel degelijk naar lichaamshouding agressie enzovoorts kijken om hier een mening over te hebben.

Maar wat mij het meest verbaasd is dat ze dit met rood bestraffen omdat ze dit volledig uit het voetbal willen hebben.

Maar dat kan helemaal niet. Je zegt namelijk zelf al dat je niet kan beoordelen of iets express gebeurt bij dit type actie. Het is een logische aanname dat een groot deel van dit soort acties niet expres gebeurt. En hoe kan je in hemelsnaam iets uitbannen wat per ongeluk gebeurt.
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 10:58 schreef remco k het volgende:
Uitleg Wijdemeijer over de rode kaart is dat je niet kan beoordelen of iets wel of niet expres gebeurt. Daar ben ik het voor een groot deel al niet mee eens want je kan wel degelijk naar lichaamshouding agressie enzovoorts kijken om hier een mening over te hebben.

Maar wat mij het meest verbaasd is dat ze dit met rood bestraffen omdat ze dit volledig uit het voetbal willen hebben.

Maar dat kan helemaal niet. Je zegt namelijk zelf al dat je niet kan beoordelen of iets express gebeurt bij dit type actie. Het is een logische aanname dat een groot deel van dit soort acties niet expres gebeurt. En hoe kan je in hemelsnaam iets uitbannen wat per ongeluk gebeurt.
Wat ik nog veel zorgwekkender vindt, is dat FOX zowel Wiedemeijer als Van Egmond nooit aanpakt en de helft niet eens bespreekt. Altijd tevreden zijn met een belachelijke uitleg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 september 2020 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 10:58 schreef remco k het volgende:
Uitleg Wijdemeijer over de rode kaart is dat je niet kan beoordelen of iets wel of niet expres gebeurt. Daar ben ik het voor een groot deel al niet mee eens want je kan wel degelijk naar lichaamshouding agressie enzovoorts kijken om hier een mening over te hebben.

Maar wat mij het meest verbaasd is dat ze dit met rood bestraffen omdat ze dit volledig uit het voetbal willen hebben.

Maar dat kan helemaal niet. Je zegt namelijk zelf al dat je niet kan beoordelen of iets express gebeurt bij dit type actie. Het is een logische aanname dat een groot deel van dit soort acties niet expres gebeurt. En hoe kan je in hemelsnaam iets uitbannen wat per ongeluk gebeurt.
Remco, kijk eens naar de pingel die Newcastle krijgt tegen Tottenham dit weekend. De VAR verneukt zichzelf op deze manier.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 september 2020 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 12:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat ik nog veel zorgwekkender vindt, is dat FOX zowel Wiedemeijer als Van Egmond nooit aanpakt en de helft niet eens bespreekt. Altijd tevreden zijn met een belachelijke uitleg
Komt omdat ze anders nooit meer op tv willen, dus FOX zijn primeurtjes niet heeft.
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 12:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Komt omdat ze anders nooit meer op tv willen, dus FOX zijn primeurtjes niet heeft.
Weet ik, maar dan ben je al een talkshow onwaardig (Dit was het weekend in dit geval). Als je vanuit alle hoeken wil analyseren, betekent dat ook die hufters uit Zeist onder de loep nemen en serieus ook.
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 14:46   quote  deeplink  
Als we het AD moeten geloven, gaat er voor minimaal 3 weken geen publiek welkom zijn bij het voetbal. Voor Ajax zou dit alleen minimaal de wedstrijd tegen Heerenveen betekenen dat er geen publiek bij kan zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 september 2020 - 14:59   quote  deeplink  
Klopt, en de horeca moet om 22.00u sluiten
Wordt vanavond bekend gemaakt
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 14:46 schreef Loetje het volgende:
Als we het AD moeten geloven, gaat er voor minimaal 3 weken geen publiek welkom zijn bij het voetbal. Voor Ajax zou dit alleen minimaal de wedstrijd tegen Heerenveen betekenen dat er geen publiek bij kan zijn
tm 20 oktober ofzo las ik.. alsof het daarna minder is qua aantallen. integendeelik, denk dat het dan nog hoger ligt.. mjah
nummer10
 nummer10 - maandag 28 september 2020 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 14:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Klopt, en de horeca moet om 22.00u sluiten
Wordt vanavond bekend gemaakt
alsof dat gaat helpen.. gaan ze gewoon wat eerder...
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 15:14   quote  deeplink  
Als je dit soort shit wilt vermijden, gooi je alles dicht en niet de helft. In de horeca is het zegmaar in deze optiek tot 22 uur nog gewoon gevaarlijk.

De sancties begrijp ik, de manier hoe vind ik belachelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 september 2020 - 15:16   quote  deeplink  
Om 22.00 uur de Horeca dicht, maar wel allemaal lekker tot 21.00 uur kunnen winkelen in winkelcentra. En daar komen de mensen toch echt sneller in contact met elkaar. Lekker slap gelul dus weer.
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2020 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 15:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Om 22.00 uur de Horeca dicht, maar wel allemaal lekker tot 21.00 uur kunnen winkelen in winkelcentra. En daar komen de mensen toch echt sneller in contact met elkaar. Lekker slap gelul dus weer.
Dat bedoel ik dus. Het ene kan dicht, terwijl daar nog genoeg tijd is om elkaar te besmetten en het ander blijft open. Zoals waar jij bent en je weet wat ik bedoel.

Voetbalwedstrijden gaan dicht, maat vrijdag is er wel een concert van Guus Meeuwis hier in Tilburg. Ja zeg het maar

Pak dan eenmalig een periode van 3 maanden alles aan in plaats van dit genozel
remco k
 remco k - maandag 28 september 2020 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 12:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat ik nog veel zorgwekkender vindt, is dat FOX zowel Wiedemeijer als Van Egmond nooit aanpakt en de helft niet eens bespreekt. Altijd tevreden zijn met een belachelijke uitleg
Eens. Echter is het de enige mogelijkheid om ze überhaupt voor de camera te krijgen.

Zo zijn wij in Nederland het enige land die de 10 cm marge aanhoud.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 26 september 2020, 21:00); 2 - 1









0.0120878