BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ANDRE ONANA 1 JAAR GESCHORST: Doping gebruikt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 februari 2021 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 17:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het de dag erna bij de wedstrijd tegen Fortuna Sittard aangetroffen. Geen idee of Onana toen langs de dopingcontrole moest (is een steekproefcontrole in het profvoetbal) maar dat lijkt de meest logische verklaring. Overigens heb ik geen idee hoelang dit middel traceerbaar is.
Is een stofje wat ook dopinggebruik kan verdringen of zoiets las ik.
Denk niet dat Onana doping nodig heeft en het echt berust op een fout.
Wel een aparte want als ik paracetamol nodig heb pak ik ook niet gewoon random pilletje uit de kast.
Jacky.W
 Jacky.W - vrijdag 05 februari 2021 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 17:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het de dag erna bij de wedstrijd tegen Fortuna Sittard aangetroffen. Geen idee of Onana toen langs de dopingcontrole moest (is een steekproefcontrole in het profvoetbal) maar dat lijkt de meest logische verklaring. Overigens heb ik geen idee hoelang dit middel traceerbaar is.
Nee, het was een out if competition controle, dus niet na de wedstrijd maar onverwachts
Jacky.W
 Jacky.W - vrijdag 05 februari 2021 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 17:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is een stofje wat ook dopinggebruik kan verdringen of zoiets las ik.
Denk niet dat Onana doping nodig heeft en het echt berust op een fout.
Wel een aparte want als ik paracetamol nodig heb pak ik ook niet gewoon random pilletje uit de kast.
Dat is een heldere objectieve kijk hierop...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2021 door Jacky.W --
jodocus
 jodocus - vrijdag 05 februari 2021 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 12:16 schreef Eide het volgende:

[..]

De transferperiode is al even dicht, dus nu nog spelers kopen heeft geen enkele zin. Ajax nu dus door met Stekelenburg en Scherpen.
ja weet ik , maar alvast met Drommel gaan praten kan geen kwaad
Loetje
 Loetje - vrijdag 05 februari 2021 - 18:00   quote  deeplink  
Ajax wist er ook van en zal waarschijnlijk geweten hebben dat er een straf kwam.

Of Ajax wist dat de uitspraak rond deze tijd kwam, wist ik niet. Anders is het best frappant dat ze hiervoor niet de transfermarkt op zijn gegaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2021 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 februari 2021 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 18:00 schreef Loetje het volgende:
Ajax wist er ook van en zal waarschijnlijk geweten hebben dat er een straf kwam.

Of Ajax wist dat de uitspraak rond deze tijd kwam, wist ik niet. Anders is het best frappant dat ze hiervoor niet de transfermarkt op zijn gegaan
precies... waardeloos allemaal weer dit
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 februari 2021 - 18:13   quote  deeplink  
november lees ik nu dat ajax er al van wist.. maar geen actie op die positie?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 februari 2021 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 18:13 schreef nummer10 het volgende:
november lees ik nu dat ajax er al van wist.. maar geen actie op die positie?
Ja ook weer zoiets
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 februari 2021 - 22:23   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/965991/van-gelder-haalt-uit-naar-onana-na-dopingovertreding-dan-ben-je-een-lamlul.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

hier kan ik mezelf wel in vinden.. en zag ook hier al iets voorbijkomen dat het zeer vreemd is dat onana zomaar wat in neemt.. maar baal nog meer van ajax dat we het nu met steek en scherpen moet doen.. wederom amateur gedrag van ajax dat er geen actie is gekomen voor een eventuele vervanger als je dit wist en het aan zag komen.. idem voor het aantrekken van idrissi terwijl je nu nog in je maag zit met promes.. waar is ajax meebezig ? en nog maar te zwijgen over het inschrijven va haller, of het aantrekken..
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 05 februari 2021 - 22:43   quote  deeplink  
Nog steeds geen prettige situatie.
Ongeacht de uitslag, niemand zal als winnaar uit de bus komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2021 door Onze Ajax --
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 februari 2021 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/965991/van-gelder-haalt-uit-naar-onana-na-dopingovertreding-dan-ben-je-een-lamlul.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

hier kan ik mezelf wel in vinden.. en zag ook hier al iets voorbijkomen dat het zeer vreemd is dat onana zomaar wat in neemt.. maar baal nog meer van ajax dat we het nu met steek en scherpen moet doen.. wederom amateur gedrag van ajax dat er geen actie is gekomen voor een eventuele vervanger als je dit wist en het aan zag komen.. idem voor het aantrekken van idrissi terwijl je nu nog in je maag zit met promes.. waar is ajax meebezig ? en nog maar te zwijgen over het inschrijven va haller, of het aantrekken..
Het feit dat Ajax al op de hoogte was van de akte van Onana vóór het sluiten van de transferwindow, geeft alleen maar aan dat Ajax vertrouwen had en heeft in het duo Stekelenburg en Scherpen. Voor beide doelmannen een goed vooruitzicht.

Op het mogelijke vertrek van Promes moest Ajax wel anticiperen omdat de transferwindow in Rusland een maand later sluit dan bij ons. Hadden ze dat niet gedaan, dan waren ze misschien te laat geweest om hem te vervangen. Ik vind het juist een goede vooruitziende actie van Ajax. En laten we wel wezen: Idrissi is wel een prima stand-up voor Promes.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 februari 2021 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/965991/van-gelder-haalt-uit-naar-onana-na-dopingovertreding-dan-ben-je-een-lamlul.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

hier kan ik mezelf wel in vinden.. en zag ook hier al iets voorbijkomen dat het zeer vreemd is dat onana zomaar wat in neemt.. maar baal nog meer van ajax dat we het nu met steek en scherpen moet doen.. wederom amateur gedrag van ajax dat er geen actie is gekomen voor een eventuele vervanger als je dit wist en het aan zag komen.. idem voor het aantrekken van idrissi terwijl je nu nog in je maag zit met promes.. waar is ajax meebezig ? en nog maar te zwijgen over het inschrijven va haller, of het aantrekken..
Echt zoveel dom gelul in 1 post verdiend een compliment. Dus gefeliciteerd, jij heb het gepresteerd! Godverdomme zeg wat een onnozel geneuzel!
Eide
 Eide - zaterdag 06 februari 2021 - 09:24   quote  deeplink  
Inderdaad Pietje.

Zeker Stekelenburg kan nu gewoon goud waard worden voor Ajax. Betrouwbare sluitpost met ontzettend veel ervaring. Dat Onana er lang niet bij is is een ontzettend vervelend en sneu gegegeven, maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat Ajax die leegte adequaat kan opvangen. Idem met de spitspositie. Desnoods in de Champions League-variant met Tadic op 9 en gaan met die banaan.

Het is allemaal uiterst amateuristisch en behoort niet te kunnen in de grootste BVO van Nederland, maar het is nu eenmaal zo. Kop op en doorzetten is het enige wat erop zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2021 door Eide --
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 februari 2021 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 09:24 schreef Eide het volgende:
Inderdaad Pietje.

Zeker Stekelenburg kan nu gewoon goud waard worden voor Ajax. Betrouwbare sluitpost met ontzettend veel ervaring. Dat Onana er lang niet bij is is een ontzettend vervelend en sneu gegegeven, maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat Ajax die leegte adequaat kan opvangen. Idem met de spitspositie. Desnoods in de Champions League-variant met Tadic op 9 en gaan met die banaan.

Het is allemaal uiterst amateuristisch en behoort niet te kunnen in de grootste BVO van Nederland, maar het is nu eenmaal zo. Kop op en doorzetten is het enige wat erop zit.
We zijn het opnieuw volledig eens! Ik vind het vooral sneu (en oerdom) voor en van Onana, maar het is niet meer terug te draaien. Dus: alle Ajacieden, althans de spelers, schouders eronder, extra je best doen, dan komt het vast goed. Doe het vooral ook als steuntje in de rug voor André.
p111
 p111 - zaterdag 06 februari 2021 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/965991/van-gelder-haalt-uit-naar-onana-na-dopingovertreding-dan-ben-je-een-lamlul.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

hier kan ik mezelf wel in vinden.. en zag ook hier al iets voorbijkomen dat het zeer vreemd is dat onana zomaar wat in neemt.. maar baal nog meer van ajax dat we het nu met steek en scherpen moet doen.. wederom amateur gedrag van ajax dat er geen actie is gekomen voor een eventuele vervanger als je dit wist en het aan zag komen.. idem voor het aantrekken van idrissi terwijl je nu nog in je maag zit met promes.. waar is ajax meebezig ? en nog maar te zwijgen over het inschrijven va haller, of het aantrekken..
Steek en Scherpen zijn prima keepers.En amateur gedrag ?? weer een dure keepper kopen terwil je nog niks weet en 2 prima keepers hebt,slaat nergens op.
remco k
 remco k - zaterdag 06 februari 2021 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/965991/van-gelder-haalt-uit-naar-onana-na-dopingovertreding-dan-ben-je-een-lamlul.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

hier kan ik mezelf wel in vinden.. en zag ook hier al iets voorbijkomen dat het zeer vreemd is dat onana zomaar wat in neemt.. maar baal nog meer van ajax dat we het nu met steek en scherpen moet doen.. wederom amateur gedrag van ajax dat er geen actie is gekomen voor een eventuele vervanger als je dit wist en het aan zag komen.. idem voor het aantrekken van idrissi terwijl je nu nog in je maag zit met promes.. waar is ajax meebezig ? en nog maar te zwijgen over het inschrijven va haller, of het aantrekken..
Je overtreft jezelf. Chapeau.
remco k
 remco k - zaterdag 06 februari 2021 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 09:24 schreef Eide het volgende:
Inderdaad Pietje.

Zeker Stekelenburg kan nu gewoon goud waard worden voor Ajax. Betrouwbare sluitpost met ontzettend veel ervaring. Dat Onana er lang niet bij is is een ontzettend vervelend en sneu gegegeven, maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat Ajax die leegte adequaat kan opvangen. Idem met de spitspositie. Desnoods in de Champions League-variant met Tadic op 9 en gaan met die banaan.

Het is allemaal uiterst amateuristisch en behoort niet te kunnen in de grootste BVO van Nederland, maar het is nu eenmaal zo. Kop op en doorzetten is het enige wat erop zit.
Helemaal eens.

Zeer amateuristisch maar niet onoverkomelijk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 februari 2021 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2021 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/965991/van-gelder-haalt-uit-naar-onana-na-dopingovertreding-dan-ben-je-een-lamlul.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

hier kan ik mezelf wel in vinden.. en zag ook hier al iets voorbijkomen dat het zeer vreemd is dat onana zomaar wat in neemt.. maar baal nog meer van ajax dat we het nu met steek en scherpen moet doen.. wederom amateur gedrag van ajax dat er geen actie is gekomen voor een eventuele vervanger als je dit wist en het aan zag komen.. idem voor het aantrekken van idrissi terwijl je nu nog in je maag zit met promes.. waar is ajax meebezig ? en nog maar te zwijgen over het inschrijven va haller, of het aantrekken..
Echt hoor, maar wat maak jij jezelf keer op keer belachelijk
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 februari 2021 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 11:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Steek en Scherpen zijn prima keepers.En amateur gedrag ?? weer een dure keepper kopen terwil je nog niks weet en 2 prima keepers hebt,slaat nergens op.
2 prima keepers... dat mag je vinden, als reserver misschien maar geen eerste keus materiaal.. die gaan je gewoon punten kosten helaas..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 februari 2021 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 00:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het feit dat Ajax al op de hoogte was van de akte van Onana vóór het sluiten van de transferwindow, geeft alleen maar aan dat Ajax vertrouwen had en heeft in het duo Stekelenburg en Scherpen. Voor beide doelmannen een goed vooruitzicht.

Op het mogelijke vertrek van Promes moest Ajax wel anticiperen omdat de transferwindow in Rusland een maand later sluit dan bij ons. Hadden ze dat niet gedaan, dan waren ze misschien te laat geweest om hem te vervangen. Ik vind het juist een goede vooruitziende actie van Ajax. En laten we wel wezen: Idrissi is wel een prima stand-up voor Promes.
tuurlijk is idrissi een prima vervanger van promes.. ALS promes weggaat... en wat als ze hem niet kunnen slijten ? daar had ik het over
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 februari 2021 - 12:40   quote  deeplink  
Zo is het Sjoerd, laten we wel wezen met beide beentjes op de grond.....

Sjoerd Mossou schrijft in zijn column in het Algemeen Dagblad dat de Ajax-fan ook het positieve uit de afgelopen week kan halen. Volgens de journalist moet de fan van Ajax blij zijn dat hun favoriete voetbalclub anno 2021 nog altijd een voetbalclub is.

Ajax is in de afgelopen jaren flink gegroeid, vooral ook op Europees niveau. De club moet mee met de internationale top, anders is er de vrees dat het over een paar jaar afhaakt. Mossou schrijft dat Ajax, juist door groter te denken, eindelijk weer echt succesvol was in Europa. 'Het leverde het Nederlandse voetbal niet alleen herwonnen aanzien op, maar ook een sprong op de coëfficiëntenranglijst.'

In de afgelopen week ging er echter veel mis bij Ajax. Mossou ziet dat niet zozeer als leedvermaak - dat laat hij aan fans van onder meer PSV en Feyenoord over - maar toch voelde het als een 'verademing'. 'Die heerlijke, aandoenlijke knulligheid van alles. Je verzint het haast niet: een miljoenenaankoop die niet mag meedoen in de Europa League, omdat de teammanager een "vinkje" is vergeten. Een keeper die op doping wordt betrapt omdat hij - instantklassieker - per ongeluk het pilletje van zijn vrouw heeft ingenomen', aldus Mossou, die verder Brian Brobbey zijn contract niet zag verlengen en Julian Rijkhoff zag vertrekken naar Borussia Dortmund.

'Hoera voor de voetbalvereniging in de meest letterlijke zin'
'Nou weet ik wel dat zelfrelativering niet per se een Amsterdamse specialiteit is, maar toch zou ik deze rampweek als Ajacied ook een beetje koesteren. Ik bedoel: lang leve het menselijk tekort', schrijft Mossou vervolgens. 'Hoera voor de voetbalvereniging in de meest letterlijke zin: een vereniging van mensen, niet zozeer een corporate business. Leuk, al die hypergelikte Instagramfilmpjes en honderdduizenden volgers, maar Ajax is ook gewoon Tante Sien, hè, de lieverd bij wie de filterkoffie ook weleens hopeloos mislukte.'

Mossou geeft nog enkele voorbeelden uit het verleden. 'Sjakie Wolfs waste de broekjes soms op veel te hoge temperatuur. Het invullen van de belastingformulieren verliep bij Ajax ook niet altijd even soepel geloof ik, en dan laten we de janboel van de "fluwelen revolutie" nog maar even buiten beschouwing', dreunt de columnist op. 'Wees blij, wil ik maar zeggen. Wees blij dat Ajax ook anno 2021 nog gewoon een voetbalclub is, een voetbalclub waar soms de printer vastloopt en de bitterballen mislukken. Een lesje in nederigheid. Niks mis mee.'
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 februari 2021 - 13:12   quote  deeplink  
https://www.vi.nl/nieuws/ervaringsdeskundige-douglas-waarschuwt-onana-laat-je-niet-gek-maken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 februari 2021 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 12:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk is idrissi een prima vervanger van promes.. ALS promes weggaat... en wat als ze hem niet kunnen slijten ? daar had ik het over
Je reactie zorgt er niet voor dat ik al weer wat positiever over je denk.
remco k
 remco k - zaterdag 06 februari 2021 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 12:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk is idrissi een prima vervanger van promes.. ALS promes weggaat... en wat als ze hem niet kunnen slijten ? daar had ik het over
Dan hebben ze twee opties erbij ipv 1.

Mooi toch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 februari 2021 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 12:34 schreef nummer10 het volgende:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 februari 2021 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 12:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 februari 2021 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan hebben ze twee opties erbij ipv 1.

Mooi toch.
2 bankzitters of misschien 3 incl neres en eventuele jeugd gezien tadic de nummer 1 is.. en dan nog maar te zwijgen wat die bankzitters krijgen aan loon, waarde vermindering, en eventueel gedrag binnen de selectie.. ajax neemt hier enorm veel risico, ook financieel vind ik.. maar als iedereen dat hier ok vind achja, wat boeit het dan ook..
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 februari 2021 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan hebben ze twee opties erbij ipv 1.

Mooi toch.
Haha. Een mooi, nuchter antwoord :-)
remco k
 remco k - zaterdag 06 februari 2021 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 15:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

2 bankzitters of misschien 3 incl neres en eventuele jeugd gezien tadic de nummer 1 is.. en dan nog maar te zwijgen wat die bankzitters krijgen aan loon, waarde vermindering, en eventueel gedrag binnen de selectie.. ajax neemt hier enorm veel risico, ook financieel vind ik.. maar als iedereen dat hier ok vind achja, wat boeit het dan ook..
Wat kan jou het schelen wat het kost. Moet jij het betalen?heeft overmars laten zien het huishoudboekje van Ajax njet onder controle te hebben?
p111
 p111 - zaterdag 06 februari 2021 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan hebben ze twee opties erbij ipv 1.

Mooi toch.
We hebben woensdag de beker dan kunnen ze alle twee aan de bak om ritme op te doen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 februari 2021 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 18:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat kan jou het schelen wat het kost. Moet jij het betalen?heeft overmars laten zien het huishoudboekje van Ajax njet onder controle te hebben?
Indd geld zat komt genoeg binnen om af en toe een gokje te nemen. Gokjes die goed uitpakken en 30 miljoen waard worden hoor je niemand over. Als je goede aankopen maar meer opleveren dan de missers is er niets aan de hand.

Verkoop je Promes na de deadline kun je niets terughalen wordt er ook gezeurd.
Dat die Russen ook niet zo happig zijn om alle risico's te nemen snap ik ook wel.
Willen gewoon risico op veroordeling delen met Ajax.
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 februari 2021 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 18:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Indd geld zat komt genoeg binnen om af en toe een gokje te nemen. Gokjes die goed uitpakken en 30 miljoen waard worden hoor je niemand over. Als je goede aankopen maar meer opleveren dan de missers is er niets aan de hand.

Verkoop je Promes na de deadline kun je niets terughalen wordt er ook gezeurd.
Dat die Russen ook niet zo happig zijn om alle risico's te nemen snap ik ook wel.
Willen gewoon risico op veroordeling delen met Ajax.
En dat is allemaal goed te begrijpen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 februari 2021 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 19:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

En dat is allemaal goed te begrijpen.
Daarom. Vertrouwen in Steek en Scherpen is er blijkbaar ook.
Onana ga je wel missen. Promes niet.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 06 februari 2021 - 22:18   quote  deeplink  
Echt vreselijk van wat er in korte tijd is gebeurd.

Voor ons geldt nu één ding, namelijk alleen naar voren blijven kijken om dat naar achteren kijken geen positieve ontwikkelingen meer met zich mee kan brengen. Daarom héél veel sterkte in de komende tijd en jaren voor Ajax.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 februari 2021 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 18:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat kan jou het schelen wat het kost. Moet jij het betalen?heeft overmars laten zien het huishoudboekje van Ajax njet onder controle te hebben?
wat het mij kan schelen hoeveel miljoenen ajax eventueel over de balk aan het gooien is met eventuele gevolgen van dien, dat er veel jeugd wegloopt ? nee niks joh! en dat zegt iemand die ajax een koopclub begint te vinden.. vreemdezaak
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 februari 2021 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 22:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom. Vertrouwen in Steek en Scherpen is er blijkbaar ook.
Onana ga je wel missen. Promes niet.
Helemaal mee eens hoor.
remco k
 remco k - zaterdag 06 februari 2021 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat het mij kan schelen hoeveel miljoenen ajax eventueel over de balk aan het gooien is met eventuele gevolgen van dien, dat er veel jeugd wegloopt ? nee niks joh! en dat zegt iemand die ajax een koopclub begint te vinden.. vreemdezaak
Die dingen staan toch volkomen los van elkaar.

Talent staat niet klaar en is niet goed genoeg. Daar zit mijn zorg.

Wel op blijven letten hé.
nummer10
 nummer10 - zondag 07 februari 2021 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 23:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Die dingen staan toch volkomen los van elkaar.

Talent staat niet klaar en is niet goed genoeg. Daar zit mijn zorg.

Wel op blijven letten hé.
als ze amper spelen in ajax 1 op een inval beurt na (is geen graadmeter) hoe kan je dan zeggen dat ze niet goed genoeg zijn/worden of hoe snel ze klimmen ? gravenberch is ook enorm gegroeit de laatste weken tussen de grote jongens in vergelijking met in het begin.. teweinig minuten en inval beurtjes van een paar minuten laten die jonkies niet groeien.. deligt, frenkie en verder in de geschiedenis kregen gewoon regelmatig meer minuten terwijl ze er eigenlijk nog niet waren.. dat zie je nu amper helaas..

goedestand of slechtere tegenstander ? dan komt de volgende aankoop erin ipv jeugd in te passen en vertrouwen te gunnen.. vind je dat des ajax dan ?
Pietje
 Pietje - zondag 07 februari 2021 - 00:21   quote  deeplink  
Ajax is het aan zijn stand verplicht om succes te hebben. We kunnen met elkaar zien dat veel jeugdspelers (nog) niet klaar zijn voor de oversteek naar Ajax-1. Er zit dus niks anders op om betere spelers te halen. Jeugdspelers worden permanent bekeken en beoordeeld en de technische staf vindt hun nog niet rijp voor de doorbraak. Daar hebben wij ons maar bij neer te leggen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 februari 2021 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2021 - 00:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als ze amper spelen in ajax 1 op een inval beurt na (is geen graadmeter) hoe kan je dan zeggen dat ze niet goed genoeg zijn/worden of hoe snel ze klimmen ? gravenberch is ook enorm gegroeit de laatste weken tussen de grote jongens in vergelijking met in het begin.. teweinig minuten en inval beurtjes van een paar minuten laten die jonkies niet groeien.. deligt, frenkie en verder in de geschiedenis kregen gewoon regelmatig meer minuten terwijl ze er eigenlijk nog niet waren.. dat zie je nu amper helaas..

goedestand of slechtere tegenstander ? dan komt de volgende aankoop erin ipv jeugd in te passen en vertrouwen te gunnen.. vind je dat des ajax dan ?
Jong Ajax is nu gewoon even iets minder al zitten Traore , Brobbey, Rensch, Timber er nu ook gewoon regelmatig bij. Unuvar is al een tijdje uit vorm en Taylor heeft ook mindere weken gehad. Zeg jij maar welke talenten je er nog meer erbij wilt hebben?

Jongens als de Ligt en Frenkie die heb je niet elk jaar in je opleiding.
remco k
 remco k - zondag 07 februari 2021 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2021 - 00:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als ze amper spelen in ajax 1 op een inval beurt na (is geen graadmeter) hoe kan je dan zeggen dat ze niet goed genoeg zijn/worden of hoe snel ze klimmen ? gravenberch is ook enorm gegroeit de laatste weken tussen de grote jongens in vergelijking met in het begin.. teweinig minuten en inval beurtjes van een paar minuten laten die jonkies niet groeien.. deligt, frenkie en verder in de geschiedenis kregen gewoon regelmatig meer minuten terwijl ze er eigenlijk nog niet waren.. dat zie je nu amper helaas..

goedestand of slechtere tegenstander ? dan komt de volgende aankoop erin ipv jeugd in te passen en vertrouwen te gunnen.. vind je dat des ajax dan ?
Omdat ik ze wel zie spelen bij jong Ajax en indien mogelijk bij O 19.

Zou je ook eens moeten proberen. Zou je er ook daadwerkelijk eens over mee kunnen praten zonder alleen maar onzin uit te kramen.
nummer10
 nummer10 - zondag 07 februari 2021 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2021 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ik ze wel zie spelen bij jong Ajax en indien mogelijk bij O 19.

Zou je ook eens moeten proberen. Zou je er ook daadwerkelijk eens over mee kunnen praten zonder alleen maar onzin uit te kramen.
nooit gehoord dat als je tussen betere spelers komt te spelen je jezelf ook naar een hoger niveau kan tillen ? dat deed ajax vroeger wel, spelers die eigenlijk er nog niet konden staan in passen tussen de grote jongens om vandaar uit beter te worden.. dus mooi dat ze het daar nog niet altijd top doen, dat wil niet zeggen dat ze het in ajax 1 nooit zullen kunnen... zoals ik al zei gravenberch was in het begin ook niet goed genoeg maar heeft zich opgewerkt tussen betere spelers door zijn minuten..
remco k
 remco k - zondag 07 februari 2021 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2021 - 11:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nooit gehoord dat als je tussen betere spelers komt te spelen je jezelf ook naar een hoger niveau kan tillen ? dat deed ajax vroeger wel, spelers die eigenlijk er nog niet konden staan in passen tussen de grote jongens om vandaar uit beter te worden.. dus mooi dat ze het daar nog niet altijd top doen, dat wil niet zeggen dat ze het in ajax 1 nooit zullen kunnen... zoals ik al zei gravenberch was in het begin ook niet goed genoeg maar heeft zich opgewerkt tussen betere spelers door zijn minuten..
Ja dat ken ik. Maar dat gaat niet op als je al bij de mindere spelers van de jong selectie hoort.

En dat je Gravenberg benoemt geeft alles weer over je kennis van de jeugd.
nummer10
 nummer10 - zondag 07 februari 2021 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2021 - 15:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat ken ik. Maar dat gaat niet op als je al bij de mindere spelers van de jong selectie hoort.

En dat je Gravenberg benoemt geeft alles weer over je kennis van de jeugd.
komaan remco ook die kwam nog tekort en heeft enorme sprongen gemaakt mede omdat die met ajax1 meespeelt.. zo zijn er in het verleden ook zat geweest die zich konden optrekken aan de grote jongens
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 februari 2021 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2021 - 17:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

komaan remco ook die kwam nog tekort en heeft enorme sprongen gemaakt mede omdat die met ajax1 meespeelt.. zo zijn er in het verleden ook zat geweest die zich konden optrekken aan de grote jongens
Dat heet gewoon groeien. Moet je wel de potentie hebben of de juiste kwaliteiten hebben.
Jong is gewoon minder nu de uitblinkers uit vorm en de rest zit al bij de A selectie.
Is ook de jongste selectie volgens mij die zich staande moet houden in een volwassen competitie.
Taylor, Unuvar zijn al een tijdje uit vorm dan heeft speeltijd bij 1 ook geen nut.
remco k
 remco k - zondag 07 februari 2021 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2021 - 17:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

komaan remco ook die kwam nog tekort en heeft enorme sprongen gemaakt mede omdat die met ajax1 meespeelt.. zo zijn er in het verleden ook zat geweest die zich konden optrekken aan de grote jongens
Nee die kwam daar niet te kort. Die was in de keren dat hij daar speelde met stip de beste van selectie.

En hoe weet jij dat man. Je kijkt niet eens naar jong of de jeugd.
Eide
 Eide - zondag 07 februari 2021 - 21:03   quote  deeplink  
Heel veel spelers van Jong Ajax trainen met de A-selectie mee? En Gravenberch zit al sinds z'n 16e bij de A-selectie, dat zegt enorm veel over het plafond van zo'n jongen. Iemand als Brobbey zit er pas sinds begin dit seizoen bij bijvoorbeeld.

Ajax geeft heel veel gasten die kans. Hanssen en Taylor bijvoorbeeld ook, maar die hebben echt niet wat een Gravenberch wel heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2021 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2021 - 08:09   quote  deeplink  
Gadverdamme wat een smerig ventje is die Valentijn Driessen toch! Ja, ik wist het al. Maar nu even in je column uithalen naar v.d. Sar omdat hij vrijdagavond een privébericht deelt op zijn instagram waarin hij aan een wijntje zit, terwijl er zo veel gebeurd op de club! Alsof onze directeur niet even een avondje mag ontspannen? Smerige hond is die Valentijn!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 februari 2021 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2021 - 08:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gadverdamme wat een smerig ventje is die Valentijn Driessen toch! Ja, ik wist het al. Maar nu even in je column uithalen naar v.d. Sar omdat hij vrijdagavond een privébericht deelt op zijn instagram waarin hij aan een wijntje zit, terwijl er zo veel gebeurd op de club! Alsof onze directeur niet even een avondje mag ontspannen? Smerige hond is die Valentijn!
Die paardelul verdient geen podium. Zoekt gewoon dingen heeft niet eens verstand van voetbal.
Pietje
 Pietje - maandag 08 februari 2021 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2021 - 08:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gadverdamme wat een smerig ventje is die Valentijn Driessen toch! Ja, ik wist het al. Maar nu even in je column uithalen naar v.d. Sar omdat hij vrijdagavond een privébericht deelt op zijn instagram waarin hij aan een wijntje zit, terwijl er zo veel gebeurd op de club! Alsof onze directeur niet even een avondje mag ontspannen? Smerige hond is die Valentijn!
Die kerel is al sinds jaar en dag zeer omstreden. Hij is een achterbakse lul!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ANDRE ONANA 1 JAAR GESCHORST: Doping gebruikt









0.0153849