BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ANDRE ONANA 1 JAAR GESCHORST: Doping gebruikt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 14:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we dat beeld juist vrij compleet. Zowel directie als speler hebben namelijk hun verhaal gedaan. Ajax wilde initieel afwachten op intresse. Onana werd betrapt op doping en eisde daarna de hoofdprijs van Ajax.

Als keeper is Onana fenomenaal, maar hij flikt Ajax een heel vies kunstje. Ajax zal echt ook wel wat te verwijten zijn maar dit ligt voornamelijk bij Onana. Dan is de vraag: heb je Onana keihard nodig? Mwah, dat weet ik momenteel niet.
Dan heb je het fout. Die hoofdprijs eiste hij toen er van doping nog geen sprake was. Daar wilde Ajax niet aan, omdat toen net 6 maanden ervoor een contract was afgesproken. Tijdens de dopingaffaire wilde Ajax verlengen, maar alleen meerjarig. Onana wilde ook wel verlengen, maar dan 1 jaar. En daar wilde Ajax weer niet aan. Overigens heeft Onana ook gewoon enkele maanden salaris ingeleverd. En gewoon op eigen kosten door getraind in Spanje.

Trouwens, als Ajax zich al genaaid voelde, zouden ze hem dan nog bij de selectie halen? Blijf jij lekker hopen op Pasveer dan! Ik wil de beste zien en dat is gewoon buiten kijf Onana
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 17:40   quote  deeplink  
Overigens worden we ook al langere tijd gegijzeld door Mazraoui en Gravenberch. Spelers die tot op heden ook niet hebben bijgetekend en waarschijnlijk straks gratis weglopen. Die spelers worden ook nog steeds gewoon toe gejuicht. Men is bij Onana veel te veel gefixeerd op de dopingaffaire en willen niet inzien dat Ajax daar ook serieuze fouten hebben gemaakt in de maanden erna.
Eide
 Eide - zondag 07 november 2021 - 18:05   quote  deeplink  
Ah ja, lekker de dopingaffaire bagatelliseren. Onana heeft geen salaris ingeleverd. Ajax heeft z'n salaris opgeschort toen bleek dat Onana ze een streek aan het flikken was.

De vergelijking met Gravenberch slaat nergens op. Gravenberch ligt nog vast tot 2023 en die onderhandelingen is niets over te zeggen. Mazraoui is wel een vervelend verhaal. Maar goed "men fixeert zich teveel op doping" dus van Mazraoui kan je evenzo zeggen "men fixeert zich te veel op Raiola". Dat vind jij dus net zo goed hartstikke prima.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 18:05 schreef Eide het volgende:
Ah ja, lekker de dopingaffaire bagatelliseren. Onana heeft geen salaris ingeleverd. Ajax heeft z'n salaris opgeschort toen bleek dat Onana ze een streek aan het flikken was.

De vergelijking met Gravenberch slaat nergens op. Gravenberch ligt nog vast tot 2023 en die onderhandelingen is niets over te zeggen. Mazraoui is wel een vervelend verhaal. Maar goed "men fixeert zich teveel op doping" dus van Mazraoui kan je evenzo zeggen "men fixeert zich te veel op Raiola". Dat vind jij dus net zo goed hartstikke prima.
Raiola? Tja ......... die vent is gewoon slim. Hoe kut we het allemaal vinden. Die man is gewoon zakenman pur sang. Vervelend voor ons misschien, maar grootste probleem ligt bij de spelers zelf. Die laten zich ervoor gebruiken.

En dopingaffaire? Ajax gelooft in zijn onschuld, net als de UEFA. Dus nergens heeft hij moedwillig de doping genomen. Ik noem het dus niet meer dan een foutje! Vervelend voor ons als club, maar hoe Onana door veel supporters wordt weggezet vind ik buitenproportioneel.

Wat jij zegt is overigens gewoon niet waar. Onana heeft zelf 3 maandsalarissen ingeleverd.
Eide
 Eide - zondag 07 november 2021 - 18:59   quote  deeplink  
Nee, Ajax heeft vanaf juni z'n salaris stopgezet tot hij weer mocht trainen. Woorden van Onana zelf die heeft aangegeven dat AJax z'n salaris heeft ingehouden vanaf juni tot september. Dat zou overleg zijn gebeurt, maar het idee dat dat vrijwillig was.... jaja, dat geloof je zelf toch niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 18:59 schreef Eide het volgende:
Nee, Ajax heeft vanaf juni z'n salaris stopgezet tot hij weer mocht trainen. Woorden van Onana zelf die heeft aangegeven dat AJax z'n salaris heeft ingehouden vanaf juni tot september. Dat zou overleg zijn gebeurt, maar het idee dat dat vrijwillig was.... jaja, dat geloof je zelf toch niet?
Ach, jullie geloven ook alles wat in de media is gekomen zonder de inhoud te kennen. Bij sommigen kan Ajax zelf geen fouten maken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 november 2021 - 19:07   quote  deeplink  
Maar ik stop hier de discussie, want wij komen daar niet uit.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 november 2021 - 13:20   quote  deeplink  
Ik moet nog maar eens zien of Onana goed zal zijn in doel, hij mist enorm veel wedstridritme
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 november 2021 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2021 - 19:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, jullie geloven ook alles wat in de media is gekomen zonder de inhoud te kennen. Bij sommigen kan Ajax zelf geen fouten maken!
Maar wat is het echte verhaal dan volgens jou?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 november 2021 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2021 - 13:21 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Maar wat is het echte verhaal dan volgens jou?
Ja daaaaaaaaaaaag, als je mee wilt doen aan een discussie kom je er niet ineens tussendoor.
remco k
 remco k - zaterdag 13 november 2021 - 14:08   quote  deeplink  
Onana vandaag bij Kameroen direct weer in de basis.

En terecht.
Pietje
 Pietje - zaterdag 13 november 2021 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:08 schreef remco k het volgende:
Onana vandaag bij Kameroen direct weer in de basis.

En terecht.
Kameroen gewonnen met 4-0
p111
 p111 - zondag 14 november 2021 - 11:17   quote  deeplink  
Daar staat hij ook niet onder contract !! die betaald zijn salaris niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 november 2021 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2021 - 11:17 schreef p111 het volgende:
Daar staat hij ook niet onder contract !! die betaald zijn salaris niet.
Wat heeft hij jou nou aangedaan?
AkaS
 AkaS - dinsdag 16 november 2021 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2021 - 11:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat heeft hij jou nou aangedaan?
Wanneer Onana toch besluit om bij te tekenen is hij voor mij meer dan welkom.

Doet hij dit niet, dan kan ik niet anders dan de conclusie trekken dat hij moedwillig een spel heeft gespeeld waarbij hij "onze" club tientallen miljoenen door de neus boort. En dat roept boosheid bij mij op. Het is onrechtvaardigheid ten top voor mij. En past niet bij het mechanisme waar Ajax voor staat. Dit mechanisme heeft een win-win fundament. Je krijgt als talent kansen om je te ontwikkelen op een hoog niveau in een fase van je leven die je bij andere topclubs niet krijgt. En je wellicht nooit krijgt.... Dat is jouw win als speler en dat maakt je succesvol en rijk.

Op jouw beurt dien je de club die dit voor je mogelijk maakt ook het deel van de win te geven zodat het mechanisme gewaarborgd blijft naar de toekomst. Dat is wat ik vind en hoe ik het zie.
p111
 p111 - dinsdag 16 november 2021 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2021 - 11:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat heeft hij jou nou aangedaan?
Mij niks maar wel onze club.Hij heeft een blunder gemaakt en Ajax is daar door behoorlijk benadeeld.
Hij had dat weer goed kunnen maken door een nog meer jarig contract te tekenen.Helaas heeft meneer een vies spelletje gespeeld waarschijnlijk met zijn zaakwaarnemer en in oververleg met Inter.Lekker niet bijtekenen en gratis weglopen jammer voor Ajax die miljoenen verliest,en hij waarschijnlijk een pacht met tekengeld in de pocket.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 november 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2021 - 10:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wanneer Onana toch besluit om bij te tekenen is hij voor mij meer dan welkom.

Doet hij dit niet, dan kan ik niet anders dan de conclusie trekken dat hij moedwillig een spel heeft gespeeld waarbij hij "onze" club tientallen miljoenen door de neus boort. En dat roept boosheid bij mij op. Het is onrechtvaardigheid ten top voor mij. En past niet bij het mechanisme waar Ajax voor staat. Dit mechanisme heeft een win-win fundament. Je krijgt als talent kansen om je te ontwikkelen op een hoog niveau in een fase van je leven die je bij andere topclubs niet krijgt. En je wellicht nooit krijgt.... Dat is jouw win als speler en dat maakt je succesvol en rijk.

Op jouw beurt dien je de club die dit voor je mogelijk maakt ook het deel van de win te geven zodat het mechanisme gewaarborgd blijft naar de toekomst. Dat is wat ik vind en hoe ik het zie.
HIj gaat niet bijtekenen want hij krijgt 3 miljoen per jaar in Milaan.

Hij heeft dit spelletje vies gespeeld samen met zijn zaakwaarnemer. Beetje loyaliteit mag best, maar dit is anders blijkbaar voor hem. Wat anderen ook zeggen, het lag aan Onana. NAtuurlijk zal Overmars niet brandschoon zijn, maar kom op. Die spelers and zaakwaarnemers zijn geldwolven en Overmars mag daar best tegen ingaan. Prima job Overmars en prima beslissing om niet mee te gaan met belachelijke eisen van spelers en zaakwaarnemers!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 november 2021 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2021 - 12:09 schreef p111 het volgende:

[..]

Mij niks maar wel onze club.Hij heeft een blunder gemaakt en Ajax is daar door behoorlijk benadeeld.
Hij had dat weer goed kunnen maken door een nog meer jarig contract te tekenen.Helaas heeft meneer een vies spelletje gespeeld waarschijnlijk met zijn zaakwaarnemer en in oververleg met Inter.Lekker niet bijtekenen en gratis weglopen jammer voor Ajax die miljoenen verliest,en hij waarschijnlijk een pacht met tekengeld in de pocket.
Welke miljoenen verliest Ajax? Volgens mij hebben ze er meer gewonnen door hem!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 november 2021 - 21:41   quote  deeplink  
Onana heeft mega blunders gemaakt tegen Liverpool, dus dat heeft Ajax meer dan 10 miljoen gekost

Ik zeg... wegdoen die kneus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 november 2021 door Ajax we love you --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 november 2021 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2021 - 21:41 schreef Ajax we love you het volgende:
Onana heeft mega blunders gemaakt tegen Liverpool, dus dat heeft Ajax meer dan 10 miljoen gekost

Ik zeg... wegdoen die kneus
Kneus! Door hem stond je in de halve finale van de CL!
remco k
 remco k - dinsdag 16 november 2021 - 22:45   quote  deeplink  
Onana met een weergaloze redding gezorgd voor een 1-0 overwinning waardoor e nog meedoen richting het wk.

Die gozer is gewoon in vorm hoor. Die moet gaan spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 17 november 2021 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2021 - 22:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kneus! Door hem stond je in de halve finale van de CL!
Door het team en hij was daar onderdeel van hebben we de halve finale gehaald, maar kijk even naar die wedstrijd tegen Liverpool 2x en kijk ook even naar dat moment tegen Groningen, waardoor PSV kampioen werd. Als hij die laatste bal van Totenham had tegengehouden was hij een held, maar dat gebeurde niet

Ja hij heeft goede reddingen gehad, onmogelijke soms, maar ja dat hebben wel meer keepers. Hij heeft ook mega blunders gemaakt en dat koste Ajax erg veel geld.

Dus ik plaats hem niet op een voetstuk. Het is een prima keeper, zijn reactievermogen weellicht deen van de beste, maar hij verkloot ook wel veel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2021 door Ajax we love you --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 17 november 2021 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2021 - 22:45 schreef remco k het volgende:
Onana met een weergaloze redding gezorgd voor een 1-0 overwinning waardoor e nog meedoen richting het wk.

Die gozer is gewoon in vorm hoor. Die moet gaan spelen.
Ben benieuwd of Ten HAg dat gaat doen, maar in principe moet hij altijd spelen als je ziet wat vor keepers Ajax nu heeft zitten. Hoop dat Ajax volgend jaar een nieuwe talentvolle keeper in doel zet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 november 2021 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 09:28 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Door het team en hij was daar onderdeel van hebben we de halve finale gehaald, maar kijk even naar die wedstrijd tegen Liverpool 2x en kijk ook even naar dat moment tegen Groningen, waardoor PSV kampioen werd. Als hij die laatste bal van Totenham had tegengehouden was hij een held, maar dat gebeurde niet

Ja hij heeft goede reddingen gehad, onmogelijke soms, maar ja dat hebben wel meer keepers. Hij heeft ook mega blunders gemaakt en dat koste Ajax erg veel geld.

Dus ik plaats hem niet op een voetstuk. Het is een prima keeper, zijn reactievermogen weellicht deen van de beste, maar hij verkloot ook wel veel.
Hahaha hij de schuldige tegen Tottenham? Liverpool misschien iets te maken met de dopingaffaire die volgde? Serieus, Groningen? Echt, onzin lullen kan jij wel!

En voor jou, die reddingen tegen Juventus, Real Madrid en nog enkele teams in dat jaar CL waren volkomen op conto van Onana. Want ook toen was het af en toe niet om aan te gluren en waren dit soort reddingen uitermate belangrijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2021 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - woensdag 17 november 2021 - 10:37   quote  deeplink  
Mijn mening heeft niks te maken met Onana zijn kwaliteiten hij is gewoon de beste,maar Ajax is gepiepeld door hem.En dat is voor mij 100 procent een zekerheid opfucken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2021 door p111 --
remco k
 remco k - woensdag 17 november 2021 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 10:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha hij de schuldige tegen Tottenham? Liverpool misschien iets te maken met de dopingaffaire die volgde? Serieus, Groningen? Echt, onzin lullen kan jij wel!

En voor jou, die reddingen tegen Juventus, Real Madrid en nog enkele teams in dat jaar CL waren volkomen op conto van Onana. Want ook toen was het af en toe niet om aan te gluren en waren dit soort reddingen uitermate belangrijk.
Met je eens. Onbegrijpelijk dat de kwaliteiten van Onana zefs ter discussie worden gezet.

Feit is gewoon dat Onana een puntenpakker is gebleken voor Ajax met echt vaak onmogelijke reddingen en dat dit de enige keeper is binnen de selectie die dat veelvuldig bewezen heeft.

Daarom. Gewoon opstellen.
Pietje
 Pietje - woensdag 17 november 2021 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Met je eens. Onbegrijpelijk dat de kwaliteiten van Onana zefs ter discussie worden gezet.

Feit is gewoon dat Onana een puntenpakker is gebleken voor Ajax met echt vaak onmogelijke reddingen en dat dit de enige keeper is binnen de selectie die dat veelvuldig bewezen heeft.

Daarom. Gewoon opstellen.
Ik ben het volstrekt met jou en met Warrior eens. André Onana is een topkeeper en die moet Ten Hag opstellen zolang hij in de selectie van Ajax zit in de strijd met PSV en Feyenoord om het kampioenschap. Je doet jezelf als club ernstig tekort om zo'n doelman niet op te stellen. Ik heb een samenvatting gezien van Kameroen tegen Ivoorkust en zag zijn magistrale redding ook.
En wat er in de bestuurskamer van Ajax heeft plaatsgevonden weten wij simpelweg niet, dus kunnen wij er niet over oordelen. Ik hoop dat het verstand het wint van de emoties bij Ajax en dat Onana zondag in het doel staat van Ajax!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 november 2021 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 10:37 schreef p111 het volgende:
Mijn mening heeft niks te maken met Onana zijn kwaliteiten hij is gewoon de beste,maar Ajax is gepiepeld door hem.En dat is voor mij 100 procent een zekerheid opfucken.
Als Ajax zichzelf echt gepiepeld voelde door hem, hadden ze hem allang weggedaan. Denk je ook niet? Waarom zou ik mezelf dan wel zo voelen?
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 17 november 2021 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 10:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha hij de schuldige tegen Tottenham? Liverpool misschien iets te maken met de dopingaffaire die volgde? Serieus, Groningen? Echt, onzin lullen kan jij wel!

En voor jou, die reddingen tegen Juventus, Real Madrid en nog enkele teams in dat jaar CL waren volkomen op conto van Onana. Want ook toen was het af en toe niet om aan te gluren en waren dit soort reddingen uitermate belangrijk.
Ik zeg niet dat hij niet belangrijk was en dat hij gen goede reddingen had, maar het hele team was gewoon top. We verloren gewoon met 2-1 thuis tegen madrid, maar wie schiet die ballen erin tegen Mardid en wie hield ballen tegen?

Jij doet nu net of alleen Onana deze reddingen had kunnen maken, want hij is buitenaards. Ik vind dat dus wel meevallen. Hij is nog jong en zeer talentvol, maar maakt wel dure foutjes.

Groningen was een lichte overtreding, die met de VAR was teruggedraaid, maar hij brengt zichzelf wel in die positie. Liverpool..pfff Ja als hij toen al niet bezig was met Ajax, maar met zijn doping affaire, dan hadden ze hem beter meteen kunnen schorsen.

Daarbij heb ik niet gezegd dat hij de schuldige was tegen Tottenham, ik zei, als hij die had tegengehouden was hij een held, maar die bal ging erin, dus zo buitenaards is hij niet.

Neemt niet weg dat het gewoon een geweldige goede keeper is, maar hij heeft nog wel eens momenten dat hij er flink naast zit, waaronder tegen Liverpool
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 17 november 2021 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Met je eens. Onbegrijpelijk dat de kwaliteiten van Onana zefs ter discussie worden gezet.

Feit is gewoon dat Onana een puntenpakker is gebleken voor Ajax met echt vaak onmogelijke reddingen en dat dit de enige keeper is binnen de selectie die dat veelvuldig bewezen heeft.

Daarom. Gewoon opstellen.
We hebben het hier niet over het ter discussie stellen van de kwaliteiten van Onana, Ik heb ook niet gezegd dat we hem niet moeten opstellen, heb ook niet gezegd dat hij geen punten pakker is, ik heb alleen gezegd dat hij ook blunders heeft gemaakt die grote (financiele) gevolgen hadden. Ik kijk naar het complete plaatje.

Als je kijkt naar wat er nu bij Ajax zit, dan is Onana de beste. Top keeper, absoluut. Baal enorm van zijn graai mentaliteit en dat hij nu gratis de deur uitloopt, want hij heeft veel te danken gehad aan Ajax. Als ik Overmars was, dan was ik behoorlijk boos geweest op hem en zijn zaakwaarnemer.

Ik hoop dat we een vergelijkbare keeper kunnen krijgen als hij weg is en dat gaat lastig worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 november 2021 - 08:07   quote  deeplink  
Hehehe wel lachen, al die mensen die roepen dat hij al een voorcontract heeft getekend! Dat kan niet eens! Dat mag pas in januari!! Maar ja, we geloven het, want het stond op sociale media. En als het daar staat zal het wel waar wezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 november 2021 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - donderdag 25 november 2021 - 09:08   quote  deeplink  
Mondelingen afspraak kan ten alle tijden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 november 2021 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 09:08 schreef p111 het volgende:
Mondelingen afspraak kan ten alle tijden.
Nope! Want dan moet je van je huidge club toestemming hebben gekregen om te gaan praten met een andere club. Pas vanaf 1 januari zou hij, zonder tussenkomst van Ajax mogen praten. Als Onana dus al gesproken zou hebben met Inter en daar over volgend seizoen is gesproken, is dat met toestemming geweest van Ajax. Anders is Inter gewoon in overtreding.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 november 2021 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 25 november 2021 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 09:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nope! Want dan moet je van je huidge club toestemming hebben gekregen om te gaan praten met een andere club. Pas vanaf 1 januari zou hij, zonder tussenkomst van Ajax mogen praten. Als Onana dus al gesproken zou hebben met Inter en daar over volgend seizoen is gesproken, is dat met toestemming geweest van Ajax. Anders is Inter gewoon in overtreding.
En is Onana in overtreding. Dat lijkt me beide kanten op te gelden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 november 2021 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 10:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En is Onana in overtreding. Dat lijkt me beide kanten op te gelden
Klopt Remco! Sorry, had dat er even niet bij vermeld
p111
 p111 - donderdag 25 november 2021 - 11:54   quote  deeplink  
We gaan het wel zien wij hebben verschillende meningen,hier komen wij niet uit.
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 november 2021 - 11:57   quote  deeplink  
Hij heeft Ajax en de supporters genaaid, financieel en sportief etc etc.. helemaal mee eens...

Maar blijft de beste keeper die we hebben, gewoon enorm dubbel.. moet wel eerlijk bekennen dat pasveer het ook prima doet nu..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 november 2021 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 11:54 schreef p111 het volgende:
We gaan het wel zien wij hebben verschillende meningen,hier komen wij niet uit.
Meningen? Man je hebt gewoon pure haat! En enkel en alleen roepen over geld wat Ajax door de neus wordt geboord! Hou toch eens op man! Is dat tegenwoordig het belangrijkste rondom spelers en clubs? Lijkt wel alsof men het bedrijfsresultaat tegenwoordig belangrijker vinden! Is het niet gewoon veel belangrijker resultaat te halen?? Want juist door resultaat groeit je club! En wie er dan speelt kan mij geen ruk schelen! Als hij maar zijn stinkende best doet! En dat kan je Onana niet verwijten! En al het andere gezeik is tussen club en speler!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 november 2021 - 12:03   quote  deeplink  
Ik lees godverdomme allemaal reacties op sociale media als dat Onana zijn been of nek.mag breken of dat ze hopen dat de club verliest omdat hij op doel staat! Hij is verdomme naast zijn werk ook gewoon vader van een gezin! En dan roep je dat hij wel even zijn nek mag bekeken?? Tering jantje zeg, en dat allemaal omdat hij zijn contract niet wil verlengen! Nou sorry hoor, maar dan ben je werkelijk elke realiteit verloren en wat mij betreft gewoon een debiel! En de reacties komen ook nog gewoon van volwassenen! Pfffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 november 2021 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - donderdag 25 november 2021 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 12:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik lees godverdomme allemaal reacties op sociale media als dat Onana zijn been of nek.mag breken of dat ze hopen dat de club verliest omdat hij op doel staat! Hij is verdomme naast zijn werk ook gewoon vader van een gezin! En dan roep je dat hij wel even zijn nek mag bekeken?? Tering jantje zeg, en dat allemaal omdat hij zijn contract niet wil verlengen! Nou sorry hoor, maar dan ben je werkelijk elke realiteit verloren en wat mij betreft gewoon een debiel! En de reacties komen ook nog gewoon van volwassenen! Pfffff
Helemaal, echt HELEMAAL met je eens!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 november 2021 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 12:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal, echt HELEMAAL met je eens!!
Ja sorry Pietje, weet dat bepaalde woorden misschien niet mogen maar ben een beetje klaar met dat gezeik over Onana en de reacties die erop gegeven worden!
Pietje
 Pietje - donderdag 25 november 2021 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 12:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja sorry Pietje, weet dat bepaalde woorden misschien niet mogen maar ben een beetje klaar met dat gezeik over Onana en de reacties die erop gegeven worden!
We zijn het eens hoor. Ik begrijp de emoties van andersdenkenden best wel, maar Onana is een broodvoetballer, één van de contractspelers, een voorbijganger zoals alle voetballers. Clubliefde onder spelers bestaat helaas niet meer. En wij, de supporters, hebben dat maar te accepteren.
AkaS
 AkaS - donderdag 25 november 2021 - 15:54   quote  deeplink  
Voor mij heeft Pasveer zichzelf bewezen als 1e keeper. Dat ten Hag Onana nu opstelde vind ik verenigbaar met de gedachte dat hij op deze manier fit blijft en dus van waarde mocht Pasveer wegvallen om welke reden dan ook.

Aan de andere kant heeft Onana als keeper gedaan wat hij moest doen en dat is ballen tegenhouden, hiervoor werd hij betaald. En hij heeft ook de kans gekregen van Ajax om zich te ontwikkelen. Dit heeft hij terugbetaald door zich heel schofterig op te stellen. Hij heeft gespuugd in de hand die hem voedt. En dat is schandalig!
p111
 p111 - donderdag 25 november 2021 - 22:02   quote  deeplink  
Klopt,helaas zien sommige mensen dat over het hoofd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 november 2021 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 22:02 schreef p111 het volgende:
Klopt,helaas zien sommige mensen dat over het hoofd.
Wat zien we over het hoofd mijn beste P111?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 november 2021 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 15:54 schreef AkaS het volgende:
Voor mij heeft Pasveer zichzelf bewezen als 1e keeper. Dat ten Hag Onana nu opstelde vind ik verenigbaar met de gedachte dat hij op deze manier fit blijft en dus van waarde mocht Pasveer wegvallen om welke reden dan ook.

Aan de andere kant heeft Onana als keeper gedaan wat hij moest doen en dat is ballen tegenhouden, hiervoor werd hij betaald. En hij heeft ook de kans gekregen van Ajax om zich te ontwikkelen. Dit heeft hij terugbetaald door zich heel schofterig op te stellen. Hij heeft gespuugd in de hand die hem voedt. En dat is schandalig!
Is dat zo? Ajax had zelf ook andere stappen kunnen ondernemen, maar hebben dat niet gedaan! Als zij overtuigd waren van zijn schuld, hadden ze hem kunnen ontslaan! Ik ben blij, dat de man die ik vaak hekel, wel kan relativeren en Onana gewoon opstelt zonder te denken aan de tere zieltjes bij supporters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 november 2021 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - vrijdag 26 november 2021 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2021 - 00:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is dat zo? Ajax had zelf ook andere stappen kunnen ondernemen, maar hebben dat niet gedaan! Als zij overtuigd waren van zijn schuld, hadden ze hem kunnen ontslaan! Ik ben blij, dat de man die ik vaak hekel, wel kan relativeren en Onana gewoon opstelt zonder te denken aan de tere zieltjes bij supporters.
Dat had ajax zeker, maar dan hadden ze direct en zeker alle transferwaarde ingeleverd. Door mee te gaan in zijn verhaal en het contract te verlengen konden ze dit nog veiligstellen. Maar ze hadden hierbij niet gerekend op de houding van Onana die hierop volgde.

Lang verhaal kort. Ajax geloofde in zijn talent en namen de gok om hem aan te trekken toen hij nog niet had bewezen. Ajax heeft hem de kans en tijd gegeven om zich te ontwikkelen. Toen dit lukte bouwde hij waarde op voor de club, conform de hele essentie van het bestaan en voortbestaan van Ajax. Namelijk jonge spelers opleiden en dan verkopen om de continuiteit te waarborgen.

Echter toen het zover was dat er waarde was opgebouwd, gooide Onana dit weg en heeft Ajax geen kans meer gegeven.

Maar weet je, het is zoals het is en niet anders. Bij dergelijke situaties heb je en houd je voor en tegenstanders.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 november 2021 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 08:07 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hehehe wel lachen, al die mensen die roepen dat hij al een voorcontract heeft getekend! Dat kan niet eens! Dat mag pas in januari!! Maar ja, we geloven het, want het stond op sociale media. En als het daar staat zal het wel waar wezen.
Die zaakwaarnemer heeft allang een akkoord en verder zullen ze dat echt nog niet vermelden. De speler mag met andere clubs praten, dus dit is allang in kan en kruiken.

Nietemin liet Onana wel weer eens zien, wat voor geweldige keeper het is tegen Besiktas. Hij had 1 redding die magistraal was.

Ondanks dat blijf ik het een kneus vinden, omdat hij zo moeilijk doet om bij te tekenen terwijl hij een schorsing had gekregen voor doping gebruik. Hij heeft alles aan Ajax te danken en dan krijg je dit ervoor terug. Wat er ook tussen zijn zaakwaarnemer en Overmars is gebeurd, Onana is er ook bij, maar denkt maar aan 1 ding. Ik vind dit niet netjes en dan moet je ook begrijpen dat je ondanks alles voor de rest van je leven uitgefloten gaat worden als je tegen Ajax speelt.

Daarbij heeft een donkere keeper in Italie, geen leven. Triest maar waar, er zijn altijd mensen die het leuk vinden om zo iemand uit te maken voor alles wat discriminerend is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 november 2021 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2021 - 12:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik lees godverdomme allemaal reacties op sociale media als dat Onana zijn been of nek.mag breken of dat ze hopen dat de club verliest omdat hij op doel staat! Hij is verdomme naast zijn werk ook gewoon vader van een gezin! En dan roep je dat hij wel even zijn nek mag bekeken?? Tering jantje zeg, en dat allemaal omdat hij zijn contract niet wil verlengen! Nou sorry hoor, maar dan ben je werkelijk elke realiteit verloren en wat mij betreft gewoon een debiel! En de reacties komen ook nog gewoon van volwassenen! Pfffff
Dit is pure emotie man, en dat social kut media, dat brengt al het slechte in mensen naar boven. Als het een kut keeper was, dan zouden ze feest vieren, maar iedereen weet dat Onana uniek is. Ik zou nooit zoiets schrijven, maar kan de emoties wel begrijpen.

Volgens mij zijn hier ook genoeg mensen die op dit forum die vergelijkbaar spreken als het over een Feijenoorder of PSV-er gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ANDRE ONANA 1 JAAR GESCHORST: Doping gebruikt









0.0110020