BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ANDRE ONANA 1 JAAR GESCHORST: Doping gebruikt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 15:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Okay, dus Ajax biedt een topsalaris en dan stelt Ajax zich slecht op. Okay, maar dan ook geen commentaar meer hebben op Raiola die precies hetzelfde spelletje speelt met onderhandelen en uiteindelijk spelers voor weinig of helemaal niets naar de uitgang brengen.
Je vergeet even dat Onana wilde bijtekenen nadat hij positief getest was. Maar hij wilde 1 jaar, terwijl Ajax meerjarig wilde. Dat is iets anders dan Raiola die spelers het liefst allemaal transfervrij weg brengt.
Eide
 Eide - zondag 03 oktober 2021 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 15:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je vergeet even dat Onana wilde bijtekenen nadat hij positief getest was. Maar hij wilde 1 jaar, terwijl Ajax meerjarig wilde. Dat is iets anders dan Raiola die spelers het liefst allemaal transfervrij weg brengt.
Daar is het echter niet op stukgelopen, het is stukgelopen op de salariseisen van Onana, niet op een eventuele contractduur en dat is precies wat Raiola ook altijd doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2021 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 15:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar is het echter niet op stukgelopen, het is stukgelopen op de salariseisen van Onana, niet op een eventuele contractduur.
Wat jij wilt joh, maar mij maakt het niet uit hoor, Overmars is de enige die Ajax nu naait met zijn opstelling naar de buitenwacht. En dit verhaal gaat ooit nog weleens echt naar buiten komen hoe het zit. Onana gaat straks naar een andere club en wij blijven zitten met 2 oudjes en een jeugdige keeper!
Eide
 Eide - zondag 03 oktober 2021 - 16:03   quote  deeplink  
We zitten met Pasveer en Gorter OMDAT Onana mega salariseisen had en met Ajax een afspraak had over een transfer. Daarna kwam het dopingverhaal en Onana die ondanks zijn dopinggebruik en de assistentie van Ajax geen millimeter wilde toegeven.

Wel de feiten in de juiste volgorde presenteren gappie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:03 schreef Eide het volgende:
We zitten met Pasveer en Gorter OMDAT Onana mega salariseisen had en met Ajax een afspraak had over een transfer. Daarna kwam het dopingverhaal en Onana die ondanks zijn dopinggebruik en de assistentie van Ajax geen millimeter wilde toegeven.

Wel de feiten in de juiste volgorde presenteren gappie.
We zitten ook met Haller en geen betere spits omdat Ajax zo dom was een megasalaris te geven. Het was normaal dat Onana hetzelfde salaris eiste als Tadic en Blind. Hij was namelijk net zo belangrijk. En vergeet niet dat er meer spelers afspraken hadden over transfers, maar toen kwam corona. En door corona werden spelers als Gorter en Pasveer gehaald.
Eide
 Eide - zondag 03 oktober 2021 - 16:17   quote  deeplink  
Haller heeft geen reet met Onana te maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:17 schreef Eide het volgende:
Haller heeft geen reet met Onana te maken.
Zeg ik dat? Even goed lezen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 16:31   quote  deeplink  
Maar als ik dan toch Haller erin mee moet nemen. Belachelijke transfersom + belachelijk salaris, waardoor ze andere spelers goedkoop moeten halen.
p111
 p111 - dinsdag 05 oktober 2021 - 18:11   quote  deeplink  
Opfucken met die Onana, lekker bij Jong laten trainen. Helaas moeten wij het met Pasveer doen. Als Steek weer fit is gauw opstellen, en ik ben ook een voorstander voor een kans voor Gorter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 oktober 2021 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2021 - 18:11 schreef p111 het volgende:
Opfucken met die Onana, lekker bij Jong laten trainen. Helaas moeten wij het met Pasveer doen. Als Steek weer fit is gauw opstellen, en ik ben ook een voorstander voor een kans voor Gorter.
Onana gewoon laten keepen in de topwedstrijden, ook al vind ik het smerig hoe hij met Ajax is omgesprongen.
In sommige competitiewedstrijden Gorter opstellen, hij is de toekomst gooi hem maar in het diepe
Knotje nooit meer opstellen, zsm afscheid van nemen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 oktober 2021 - 22:42   quote  deeplink  
volgens tenhag zou gorter nog niet klaar zijn... vind dat zoon onzin als keeper, onana was ook nog klaar en werd ook voor de leeuwen gegooid, tenhag mag wel iets meer ballen hebben want steek en pasveer kan simpel weg niet
wvb
 wvb - woensdag 06 oktober 2021 - 06:40   quote  deeplink  
Ik vind dat Noussair Mazraoui ook een beetje muit. Waaro moeten die contract onderhandelingen zo lang duren en zo ontzettend ingewikkeld zijn.
Moet hij soms ergens een heel dorp te eten geven.
Ik denk dat Ajax hem een alleszins goed betaald contract voor wil schotelen.
Als voetballer mag je ook wel een beetje gêne hebben naar je club toe.
Als je als voetballer met een man als Mino Raiola in zee gaat, dan weet je al dat je je eigen club in grote verlegenheid gaat brengen. Als ik zijn naam hoor vallen, ik associeer het met een andere Italiaanse naam: maffiosi.
Ajax moet een voorbeeld stellen en niet te lang pappen en nathouden met hem. Als hij zo door gaat, lozen met Noussair. Er was nog zo'n familie, zij wilden ook het onderste uit de kan, voor hun zoon, een potentieel talent, met een verzwegen hart aandoening.
Dit soort van gemanouvreer en gezeur, je kunt het als club ook niet maken t.o.v. andere spelers, welke meer welwillend zijn en welke minder noten op hun zang hebben.
Als Noussair Mazraoui zo graag voor Ajax wil spelen, dan moet hij niet zo complex en ingewikkeld doen. Kiezen of delen en anders gaat hij maar lekker naar Italië of naar Barcelona, daar is de geldzak ook voortaan ver leeg.
Om heel eerlijk te zijn, hij wil weg vermoed ik, het grote geld lokt teveel en als dat al niet het geval was, dan houdt Mini hem wel een visje voor.
Ik zeg niet dat hij niet kan voetballen, echter als hij gewoon een reguliere baan bij een baas zou hebben gehad, dan zouden ze hem al lang een schop hebben gegeven, geloosd hebben, met zijn gedraal en gerek.
Hij wil namelijk het onderste uit de kan halen, onder druk van.........!
Als ik Ajax was ging ik niet meer in zee met voetballers, welke hun belangen, door deze schurk laten dienen. Het is iemand die altijd met het mes op de keel onderhandelt, een man zonder schaamtegevoel, een grotere geldwolf bestaat er niet.
Waar hij opduikt, ontstaat controverse en tumult.
Enige bescheidenheid siert de mens, het zegt iets over je karakter als mens zijnde, ook al hebben sommige voetballers daar maar heel weinig mee.
Onana kan goed keepen, daar is ook alles mee gezegd, in sociaal gedrag een onmogelijke, kinderachtige, lastige puber, onhandelbaar, onredelijk, onbetrouwbaar, ongeloofwaardig, onplooibaar, geen fatsoensnormen, een grote zak patat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2021 door wvb --
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2021 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2021 - 22:42 schreef nummer10 het volgende:
volgens tenhag zou gorter nog niet klaar zijn... vind dat zoon onzin als keeper, onana was ook nog klaar en werd ook voor de leeuwen gegooid, tenhag mag wel iets meer ballen hebben want steek en pasveer kan simpel weg niet
Of hij weet gewoon bij Gorter goed hoe het zit en ziet nog te veel verschil met Steek en Pasveer.
p111
 p111 - woensdag 06 oktober 2021 - 09:55   quote  deeplink  
Als Mazra niet binnen maand bijtekend dan in de winterstop verkopen.Geen Onana en geen Brobby toestanden die allebei niet tot amper spelen.Ik hoop dat Ajax ballen toont en laat zien je krijgt een goed contract dit is het en anders wordt je verkocht.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2021 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 09:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Of hij weet gewoon bij Gorter goed hoe het zit en ziet nog te veel verschil met Steek en Pasveer.
Tjah dan is die toch best scheel.. bijna elke bal die erin gaat houd een beetje keeper tegen en als ik dan zie hoe Gorter goahead vaak op de been hield.. daarbij wat ik al aangaf, Onana was eigenlijk ook nog niet klaar.. en iedereen weet hoe dat uitpakte.. maar goed stel Gorter komt te kort.. dan mag er wel rap wat gebeuren en hebben ze een inschattingsfout gemaakt met steek en Pasveer, wat ik vermoed is dat ze toch stiekem rekenschap hielden met een verlenging.. mjah gegokt en verloren dan?
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2021 - 12:11   quote  deeplink  
Dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2021 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 12:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah dan is die toch best scheel.. bijna elke bal die erin gaat houd een beetje keeper tegen en als ik dan zie hoe Gorter goahead vaak op de been hield.. daarbij wat ik al aangaf, Onana was eigenlijk ook nog niet klaar.. en iedereen weet hoe dat uitpakte.. maar goed stel Gorter komt te kort.. dan mag er wel rap wat gebeuren en hebben ze een inschattingsfout gemaakt met steek en Pasveer, wat ik vermoed is dat ze toch stiekem rekenschap hielden met een verlenging.. mjah gegokt en verloren dan?
Dus omdat het bij Onana goed ging gaat het bij Gorter ook goed? Gekke vergelijking.

Ze hebben helemaal niet gegokt, ze waren al tijden stelling dat Onana niet ging verlengen en hebben om die reden Pasveer gehaald...

Die bal tegen Sporting moet hij gewoon hebben.

Maar welke goals bedoel je nog meer dan? Aangezien we er in de competitie pas twee tegen hebben, bedoel je die bal tegen Twente dat hij die moet hebben?

Tegen PSV was niemand goed, maar pakt hij toch echt nog een stuk of 4 ballen die ook zomaar binnen hadden kunnen vallen.

Maar buiten de JC schaal, 12 wedstrijden en 3 tegengoals, je doet net alsof hij wekelijks staat te blunderen.
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2021 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 12:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah dan is die toch best scheel.. bijna elke bal die erin gaat houd een beetje keeper tegen en als ik dan zie hoe Gorter goahead vaak op de been hield.. daarbij wat ik al aangaf, Onana was eigenlijk ook nog niet klaar.. en iedereen weet hoe dat uitpakte.. maar goed stel Gorter komt te kort.. dan mag er wel rap wat gebeuren en hebben ze een inschattingsfout gemaakt met steek en Pasveer, wat ik vermoed is dat ze toch stiekem rekenschap hielden met een verlenging.. mjah gegokt en verloren dan?
Dus omdat het bij Onana goed ging gaat het bij Gorter ook goed? Gekke vergelijking.

Ze hebben helemaal niet gegokt, ze waren al tijden stelling dat Onana niet ging verlengen en hebben om die reden Pasveer gehaald...

Die bal tegen Sporting moet hij gewoon hebben.

Maar welke goals bedoel je nog meer dan? Aangezien we er in de competitie pas twee tegen hebben, bedoel je die bal tegen Twente dat hij die moet hebben?

Tegen PSV was niemand goed, maar pakt hij toch echt nog een stuk of 4 ballen die ook zomaar binnen hadden kunnen vallen.

Maar buiten de JC schaal, 12 wedstrijden en 3 tegengoals, je doet net alsof hij wekelijks staat te blunderen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 oktober 2021 - 12:58   quote  deeplink  
Remco, de goal van Utrecht was niet onhoudbaar, ik vermoed dat Onana of Stekelenburg die had gehad.
Vlak voor tijd schiet Utrecht nog eens rakelings naast, was hij te laat had die op goal geweest dan had het 0-2 geweest.

Als het over onze 2 oudere keepers gaat, zie ik toch liever Stekelenburg dan Pasveer
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2021 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 12:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Remco, de goal van Utrecht was niet onhoudbaar, ik vermoed dat Onana of Stekelenburg die had gehad.
Vlak voor tijd schiet Utrecht nog eens rakelings naast, was hij te laat had die op goal geweest dan had het 0-2 geweest.

Als het over onze 2 oudere keepers gaat, zie ik toch liever Stekelenburg dan Pasveer
Ik denk niet dat Onana of Steek die bal gehad zou hebben.

En ballen die niet onhoudbaar zijn, zijn ook niet direct fouten ofzo he.

Maar af en toe doet men alsof Pasveer week in week uit blunders maakt terwijl er in de 10 potjes die er voor mij toe doen, maar 3 tegengoals zijn gevallen, waarvan Stekelenburg die tegen Twente tegen kreeg.
Hij heeft dus twee tegengoals gehad, en ja die tegen Sporting was een fout.. Gelukkig in een pot die je met 5-1 wint.
Loetje
 Loetje - woensdag 06 oktober 2021 - 16:10   quote  deeplink  
Stekelenburg rest van het seizoen klaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 oktober 2021 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Onana of Steek die bal gehad zou hebben.

En ballen die niet onhoudbaar zijn, zijn ook niet direct fouten ofzo he.

Maar af en toe doet men alsof Pasveer week in week uit blunders maakt terwijl er in de 10 potjes die er voor mij toe doen, maar 3 tegengoals zijn gevallen, waarvan Stekelenburg die tegen Twente tegen kreeg.
Hij heeft dus twee tegengoals gehad, en ja die tegen Sporting was een fout.. Gelukkig in een pot die je met 5-1 wint.
Daar is die weer hoor, onze dwarse man! Pasveer is gewoon een drama. Niets meer en niets minder. Elke kans bij ons op doel hou ik mijn hart vast wat die clown nu weer in petto heeft!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 oktober 2021 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 16:10 schreef Loetje het volgende:
Stekelenburg rest van het seizoen klaar.
Hahahahaha tja ................ wat zal ik hier nu eens op zeggen ................... o wacht, hahahahahahahaha!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 oktober 2021 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Onana of Steek die bal gehad zou hebben.

En ballen die niet onhoudbaar zijn, zijn ook niet direct fouten ofzo he.

Maar af en toe doet men alsof Pasveer week in week uit blunders maakt terwijl er in de 10 potjes die er voor mij toe doen, maar 3 tegengoals zijn gevallen, waarvan Stekelenburg die tegen Twente tegen kreeg.
Hij heeft dus twee tegengoals gehad, en ja die tegen Sporting was een fout.. Gelukkig in een pot die je met 5-1 wint.
Het waren idd geen blunders op die tegen Sporting na.
Ik vind hem wel te kort komen sinds dat hij er is, hij maakt op mij totaal geen indruk.

Het enige wat ik hoop is dat hij de komende wedstrijden mijn ongelijk bewijst.
Die kans krijgt hij nu omdat Steek voorlopig uit de roulatie is.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2021 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 12:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus omdat het bij Onana goed ging gaat het bij Gorter ook goed? Gekke vergelijking.

Ze hebben helemaal niet gegokt, ze waren al tijden stelling dat Onana niet ging verlengen en hebben om die reden Pasveer gehaald...

Die bal tegen Sporting moet hij gewoon hebben.

Maar welke goals bedoel je nog meer dan? Aangezien we er in de competitie pas twee tegen hebben, bedoel je die bal tegen Twente dat hij die moet hebben?

Tegen PSV was niemand goed, maar pakt hij toch echt nog een stuk of 4 ballen die ook zomaar binnen hadden kunnen vallen.

Maar buiten de JC schaal, 12 wedstrijden en 3 tegengoals, je doet net alsof hij wekelijks staat te blunderen.
Vd week de bal tegen Utrecht was ook houdbaar.. kortom 2 onnodige tegen doelpunten, waarbij je in beide wedstrijden punten verspeelt
Pietje
 Pietje - woensdag 06 oktober 2021 - 19:56   quote  deeplink  
En toch... En toch... Ik vond Remco Pasveer vorig seizoen bij Vitesse één van de uitblinkers, een puntenpakker voor de Arnhemmers. Hij is het keepen echt niet verleerd. Ik heb hem echt maar één cruciale fout zien maken: tegen Sporting Portugal.
Mag die jongen alsjeblieft even wennen bij Ajax? Geef hem even wat tijd!
AkaS
 AkaS - woensdag 06 oktober 2021 - 20:13   quote  deeplink  
Zeer gewaardeerde speler van onze club AFC AJAX AMSTERDAM,

Middels dit schrijven informeren wij alle contractspelers of bijna contractspelers dat bij contractonderhandelingen wij als club hebben besloten niet langer te onderhandelen met de heer Raiola.

Het is onze jarenlange ervaring, dat zodra deze heer een van onze gewaardeerde speler "vertegenwoordigd" dat de opgebouwde fijne samenwerking dusdanig en op onredelijke wijze onder druk wordt gezet door deze heer, dat gewenste verlenging vanuit de club en toegezegde verlenging vanuit de speler in 99% van de gevallen uitdraait op een verstoorde verhouding tussen club en speler.

Gevolg is dan nagenoeg altijd dat de speler voor een leuk bedrag en bijhorend salaris bij een aansprekende club wordt ondergebracht, waarna een korte periode van gelukzaligheid van de speler, er een periode van verdriet komt waarna opvallend vaak carrières met veel potentie uitgaan als een nachtkaars. En de heer Raiola inmiddels nagenoeg miljardair is geworden terwijl hij uitdraagt er voor de speler te zijn...

Onze ervaring is dat spelers en clubs erg te lijden hebben onder de praktijken van de heer Raiola en alleen hij er structureel en aantoonbaar beter van wordt.

Het is daarom, dat wij vanaf heden ervan uitgaan dat zodra een van onze spelers ten tonele verschijnt met de heer Raiola of de heer Raiola verschijnt uit naam van... Wij ervan uitgaan dat verlenging van contracten niet gewenst zijn door speler en zaakwaarnemer. En eigenlijk een transfer het enige doel is.

Wij hopen dat alle spelers van de Ajax familie zolang als mogelijk met veel plezier en liefde voor Ajax blijven spelen. Echter dat er vanuit Ajax geen onderhandelingen meer gevoerd worden om contracten te verlengen wanneer u zich laat vertegenwoordigen door de heer Raiola.

Met warme en sportieve groet,
Het bestuur van Ajax

Hahahahaha zoiets misschien...
p111
 p111 - woensdag 06 oktober 2021 - 20:34   quote  deeplink  
Wel grappig dit verhaal over Riola,ik zou er 100 procent achter staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2021 door p111 --
p111
 p111 - woensdag 06 oktober 2021 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 16:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahaha tja ................ wat zal ik hier nu eens op zeggen ................... o wacht, hahahahahahahaha!
?????????????????????????????????????????????????????? dit lijkt mij niet gemeend
p111
 p111 - woensdag 06 oktober 2021 - 20:41   quote  deeplink  
Drama voor de Steek.
--------------------------
Ik had ook niet verwacht dat ik vervolgens met Oranje op het EK op doel zou staan. Ik stopte daarna als international om me volledig op Ajax te kunnen richten. En nu zit opeens mijn seizoen erop door deze blessure, daar baal ik vreselijk van", zegt een teleurgestelde Stekelenburg.
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2021 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 16:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar is die weer hoor, onze dwarse man! Pasveer is gewoon een drama. Niets meer en niets minder. Elke kans bij ons op doel hou ik mijn hart vast wat die clown nu weer in petto heeft!
Staat er ergens dat ik het een goede keeper vind?
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2021 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 19:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vd week de bal tegen Utrecht was ook houdbaar.. kortom 2 onnodige tegen doelpunten, waarbij je in beide wedstrijden punten verspeelt
Ik denk niet dat die bal houdbaar was.

Maar Twente ook ja, vond je die houdbaar?
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2021 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 20:13 schreef AkaS het volgende:
Zeer gewaardeerde speler van onze club AFC AJAX AMSTERDAM,

Middels dit schrijven informeren wij alle contractspelers of bijna contractspelers dat bij contractonderhandelingen wij als club hebben besloten niet langer te onderhandelen met de heer Raiola.

Het is onze jarenlange ervaring, dat zodra deze heer een van onze gewaardeerde speler "vertegenwoordigd" dat de opgebouwde fijne samenwerking dusdanig en op onredelijke wijze onder druk wordt gezet door deze heer, dat gewenste verlenging vanuit de club en toegezegde verlenging vanuit de speler in 99% van de gevallen uitdraait op een verstoorde verhouding tussen club en speler.

Gevolg is dan nagenoeg altijd dat de speler voor een leuk bedrag en bijhorend salaris bij een aansprekende club wordt ondergebracht, waarna een korte periode van gelukzaligheid van de speler, er een periode van verdriet komt waarna opvallend vaak carrières met veel potentie uitgaan als een nachtkaars. En de heer Raiola inmiddels nagenoeg miljardair is geworden terwijl hij uitdraagt er voor de speler te zijn...

Onze ervaring is dat spelers en clubs erg te lijden hebben onder de praktijken van de heer Raiola en alleen hij er structureel en aantoonbaar beter van wordt.

Het is daarom, dat wij vanaf heden ervan uitgaan dat zodra een van onze spelers ten tonele verschijnt met de heer Raiola of de heer Raiola verschijnt uit naam van... Wij ervan uitgaan dat verlenging van contracten niet gewenst zijn door speler en zaakwaarnemer. En eigenlijk een transfer het enige doel is.

Wij hopen dat alle spelers van de Ajax familie zolang als mogelijk met veel plezier en liefde voor Ajax blijven spelen. Echter dat er vanuit Ajax geen onderhandelingen meer gevoerd worden om contracten te verlengen wanneer u zich laat vertegenwoordigen door de heer Raiola.

Met warme en sportieve groet,
Het bestuur van Ajax

Hahahahaha zoiets misschien...
Helemaal eens maar echt onhaalbaar.

Speler kunne. Hetzelfde doen als Mazraoui en de Ligt.

Gewoon het eerste halen, goed presteren en dan bij Raiola tekenen.
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2021 - 20:46   quote  deeplink  
Uitzingen tot november en direct Onana opstellen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2021 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die bal houdbaar was.

Maar Twente ook ja, vond je die houdbaar?
Absoluut, stapt naar links een beetje terwijl die bal ongelijk die hoek kan bereiken en de bal echt niet volledig in de hoek dus die moet je gewoon hebben en al helemaal op Ajax niveau.. stond gewoon verkeerd.. ook hoge ballen gewoon nog steeds niet sterk, zijn hele carrière niet.. niet voor niks nooit de top gehaald natuurlijk.. en Pasveer tjah.. en wat je aangeeft in je laatst post over onana, wie zegt dat die weer zijn niveau haalt gelijk? En moet je iemand willen belonen die je miljoenen heeft gekost? Ik zeg gooi Gorter erin, is het nog niks rond de winterstop kan je anticiperen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 oktober 2021 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 20:46 schreef remco k het volgende:
Uitzingen tot november en direct Onana opstellen.
Eens maar wel uitzingen met Gorter
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2021 - 21:16   quote  deeplink  
https://youtu.be/i34MOnZDp0o

Vind het een heerlijk sierlijke keeper met geweldige geflexen, doet me wel wat denken aan Onana in het begin van de debuut.. Kon nog wel eens oranje materiaal zijn en concurrentie van bijlow en drommel..
Pietje
 Pietje - woensdag 06 oktober 2021 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 20:46 schreef remco k het volgende:
Uitzingen tot november en direct Onana opstellen.
Helemaal met je eens. Dat schreef ik eerder vanavond ook al.
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2021 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 21:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Absoluut, stapt naar links een beetje terwijl die bal ongelijk die hoek kan bereiken en de bal echt niet volledig in de hoek dus die moet je gewoon hebben en al helemaal op Ajax niveau.. stond gewoon verkeerd.. ook hoge ballen gewoon nog steeds niet sterk, zijn hele carrière niet.. niet voor niks nooit de top gehaald natuurlijk.. en Pasveer tjah.. en wat je aangeeft in je laatst post over onana, wie zegt dat die weer zijn niveau haalt gelijk? En moet je iemand willen belonen die je miljoenen heeft gekost? Ik zeg gooi Gorter erin, is het nog niks rond de winterstop kan je anticiperen
Je weet dat Pasveer niet tegen Twente maar dat steek op goal stond.
wvb
 wvb - woensdag 06 oktober 2021 - 23:13   quote  deeplink  
Ik heb het filmpje ook gezien.
Gorter is goed genoeg, naar ik denk minder risico dan Pasveer.
Stel hem op en je zult het weten.
Pasveer is onzeker, taxeert matig, anticipeert matig.
De tegenstanders ze weten het inmiddels ook hoor.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2021 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Je weet dat Pasveer niet tegen Twente maar dat steek op goal stond.
Yep dat weet ik, al eerder aangegeven dat beiden te kort kwamen voor het niveau wat Ajax moet nastreven.. heb liever een talent die een foutje maakt (die leert nog) dan 2 ervaren rotten die beginners foutjes maken.. dus Gorter een kans geven, niet bewezen in de winter, betere halen
p111
 p111 - woensdag 06 oktober 2021 - 23:39   quote  deeplink  
Onana besist niet meer opstellen (mijn mening )Ajax laat niet met je sollen aub.
p111
 p111 - woensdag 06 oktober 2021 - 23:41   quote  deeplink  
Westerveld vindt echter dat de Amsterdammers daar niet aan moeten beginnen. "Ik zou Onana niet eens meer op de club toelaten. Door hem alleen zit Ajax nu in de problemen. Hij had bij moeten tekenen met een gelimiteerde transfersom als goedmakertje voor zijn fout in de dopingzaak", laat de oud-doelman van onder meer Vitesse, Liverpool en Real Sociedad weten aan het AD.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2021 door p111 --
AkaS
 AkaS - donderdag 07 oktober 2021 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar als ik dan toch Haller erin mee moet nemen. Belachelijke transfersom + belachelijk salaris, waardoor ze andere spelers goedkoop moeten halen.
Als het gaat om teleurstellingen gekoppelt aan spelers en transferwaarden, dan snap ik de link met Haller wel.

Ik kan er met mijn pet ook echt niet bij wat Overmars bezielde om deze ontzettend beperkte spits aan te kopen voor een bedrag van 22,5mln plus salaris. Nouja... Ik weet het wel natuurlijk, hij vindt ten Hag helemaal geweldig en die heeft hem natuurlijk omgeluld en verteld dat hij met hem heeft gewerkt en dat hij de missing link in zijn beoogde spel is...

Onana... eigenlijk als ik heel eerlijk ben... diep van binnen en niet kijkend hoe goed of slecht Pasveer is etc, zou Onana van mij echt de verschrikkelijke touwter... piep kunnen krijgen.

Ik heb goed nagedacht en het is gewoon echt een regelrechte ondankbare piep!

Hij heeft door een dopingfout, bewust of onbewust Ajax opgezadelt met het feit dat Ajax tijdenlang niet over zijn beste keeper kon beschikken. Als gevolg van de doping en het niet kunnen spelen is zijn transferwaarde volledig verdampt.

En dan via een zaakwaarnemer de onderhandelingen laten escaleren en zo transfervrij de deur uitlopen...

In het voetbal zijn er geen principes natuurlijk, het is geld dat regeert. Maar eigenlijk zou Ajax hem idd moeten laten creperen en andere clubs zouden in de wetenschap van wat hij heeft gedaan en wat hij hen in theorie ook zou kunnen aandoen, niet meer moeten contracteren!
p111
 p111 - donderdag 07 oktober 2021 - 09:11   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Akas
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2021 - 10:46   quote  deeplink  
En toch, ik wil als supporter gewoon het best mogelijke elftal zien. En als ik dan moet kiezen tussen Onana en welke andere keeper dan ook in Nederland, is die keuze echt heel erg makkelijk..
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 oktober 2021 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2021 - 10:46 schreef remco k het volgende:
En toch, ik wil als supporter gewoon het best mogelijke elftal zien. En als ik dan moet kiezen tussen Onana en welke andere keeper dan ook in Nederland, is die keuze echt heel erg makkelijk..
Als supporter moet je hem toch ook uitkotsen lijkt me dat die jou club zo benadeeld ? Daarbij, hoe staat Onana ervoor? Wil die nog spelen? Is het nog de Onana van voor de dopingschorsing? Ritme heeft die niet etc etc.. daarom zie ik liever Gorter voor de leeuwen gegooid worden en laat hem maar groeien, zou toch een keer moeten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2021 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 oktober 2021 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 20:38 schreef p111 het volgende:

[..]

?????????????????????????????????????????????????????? dit lijkt mij niet gemeend
Goedendag P111,

Bedankt voor uw reactie. Wat snapt u niet aan mijn bericht? Graag verneem ik van u wat u niet snapt, zodat ik dat eventueel kan toelichten.

Met vriendelijke groet,

AjaxWarrior
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 oktober 2021 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Staat er ergens dat ik het een goede keeper vind?
Je komt met statistieken en wil dan laten zien dat het allemaal niet zo erg is. Sorry hoor, maar kijk dan ook even welke tegenstanders we hadden. En kom alsjeblieft niet aan met Sporting en Besiktas, 2 clubs die behoorlijk wat spelers moesten missen vanwege blessures en schorsingen. Het is gewoon een schande dat deze keeper op dit moment je eerste keus zou moeten wezen. Enkel en alleen omdat Ajax stronteigenwijs is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 oktober 2021 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die bal houdbaar was.

Maar Twente ook ja, vond je die houdbaar?
Die bal was duidelijk houdbaar!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ANDRE ONANA 1 JAAR GESCHORST: Doping gebruikt









0.0166661