BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ANDRE ONANA 1 JAAR GESCHORST: Doping gebruikt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 augustus 2021 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 10:13 schreef p111 het volgende:
Je hebt gelijk sorry het is normaal als je iemand hoog in de boom laat hangen omdat hij Onana een droplul vind.
Mag toch? Mensen mogen het heel triest vinden, mensen mogen zijn standpunt begrijpen. Simpel zat. Ik zit er tussenin, vind het jammer maar vind dat hij ook niks verplicht is. Zo lastig is het niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 augustus 2021 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 15:12 schreef p111 het volgende:

[..]

ja
Dan succes in het bos!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 augustus 2021 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 10:13 schreef p111 het volgende:
Je hebt gelijk sorry het is normaal als je iemand hoog in de boom laat hangen omdat hij Onana een droplul vind.
Bewijs eens dat ik DAT gezegd heb???
p111
 p111 - vrijdag 06 augustus 2021 - 19:31   quote  deeplink  
Ach laten we er maar over ophouden,onzinnige discussie !!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 augustus 2021 - 19:46   quote  deeplink  
Slotje denk ik? Onana verdient de discussie niet.
A vertrekt alsnog voor te weinig
B loopt gratis de deur uit doei
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 augustus 2021 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 19:31 schreef p111 het volgende:
Ach laten we er maar over ophouden,onzinnige discussie !!!
Nee, wie A zegt moet ook B zeggen! Want je doet me op dit moment gewoon vals beschuldigen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 september 2021 - 23:10   quote  deeplink  
Nooit meer een antwoord gekregen van p111. Jammer, volgende keer gewoon je grote bek houden dan!

Niemand van de kritische anti-Onana clan vandaag zijn bek gewassen??
nummer10
 nummer10 - zaterdag 25 september 2021 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 23:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nooit meer een antwoord gekregen van p111. Jammer, volgende keer gewoon je grote bek houden dan!

Niemand van de kritische anti-Onana clan vandaag zijn bek gewassen??
Tjah, iets met zaakwaarnemers en club... Blijkt nu dus maar weer dat de zaakwaarnemer de boosdoeners zijn qua roddels etc etc
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 september 2021 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 23:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah, iets met zaakwaarnemers en club... Blijkt nu dus maar weer dat de zaakwaarnemer de boosdoeners zijn qua roddels etc etc
Hahahaha pardon?? De roddels doen de media. Maar blijkbaar was Onana toch niet zo'n smeriger landverrader als sommigen beweerden.
Eide
 Eide - zaterdag 25 september 2021 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 23:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha pardon?? De roddels doen de media. Maar blijkbaar was Onana toch niet zo'n smeriger landverrader als sommigen beweerden.
Oh wel. Een aantal zaken die hij beweerd zijn anders dan wat Ajax zegt. Ik weet niet wat de waarheid is, maar feit is wel dat ook Onana aangeeft met Ajax aan tafel te hebben gezeten en het dopingepistel geen reden voor hem is enige rekening te houden met Ajax.
nummer10
 nummer10 - zondag 26 september 2021 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 23:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Oh wel. Een aantal zaken die hij beweerd zijn anders dan wat Ajax zegt. Ik weet niet wat de waarheid is, maar feit is wel dat ook Onana aangeeft met Ajax aan tafel te hebben gezeten en het dopingepistel geen reden voor hem is enige rekening te houden met Ajax.
Precies
AkaS
 AkaS - zondag 26 september 2021 - 08:51   quote  deeplink  
Ik weet niet of Onana zelf aan tafel heeft gezeten met Ajax of dat zijn zaakwaarnemer namens hem heeft gehandeld...

Maarja, wat heeft Ajax aan 1 jaar verlenging met een pittig salaris of salarisverhoging en ook nog eens moet tekenen voor een gelimiteerde transfersom...

Het zijn puur aannames.. Maar wat zij willen is een jaar gegarandeerde speeltijd bij een topclub als Ajax, zodat hij weer in vorm kan komen. Vermoedelijk salarisverhoging omwille van verlenging en dan straks alsnog lage transfersom de club verlaten..?
remco k
 remco k - zondag 26 september 2021 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2021 - 08:51 schreef AkaS het volgende:
Ik weet niet of Onana zelf aan tafel heeft gezeten met Ajax of dat zijn zaakwaarnemer namens hem heeft gehandeld...

Maarja, wat heeft Ajax aan 1 jaar verlenging met een pittig salaris of salarisverhoging en ook nog eens moet tekenen voor een gelimiteerde transfersom...

Het zijn puur aannames.. Maar wat zij willen is een jaar gegarandeerde speeltijd bij een topclub als Ajax, zodat hij weer in vorm kan komen. Vermoedelijk salarisverhoging omwille van verlenging en dan straks alsnog lage transfersom de club verlaten..?
En Ajax krijgt daar een van de betere keepers in Europa voor terug.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 september 2021 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 23:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Oh wel. Een aantal zaken die hij beweerd zijn anders dan wat Ajax zegt. Ik weet niet wat de waarheid is, maar feit is wel dat ook Onana aangeeft met Ajax aan tafel te hebben gezeten en het dopingepistel geen reden voor hem is enige rekening te houden met Ajax.
En terecht! Ajax wilde eerst niet verlengen en vervolgens hebben ze zelf de onderhandelingen beëindigd toen ze er niet uit kwamen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 september 2021 - 14:26   quote  deeplink  
En geloof me, ik zou nu ook een dikke middelvinger opsteken. Zoals Overmars zich opgesteld heeft en de supporters zich vervolgens gedragen heeft richting hem.

Ben blij dat ik de woorden van Overmars altijd met een korrel zout heb genomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2021 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 26 september 2021 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2021 - 14:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
En geloof me, ik zou nu ook een dikke middelvinger opsteken. Zoals Overmars zich opgesteld heeft en de supporters zich vervolgens gedragen heeft richting hem.

Ben blij dat ik de woorden van Overmars altijd met een korrel zout heb genomen.
Ook de woorden van Onana hoeven niet waar te zijn hè.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 september 2021 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2021 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook de woorden van Onana hoeven niet waar te zijn hè.
De woorden van Onana zijn al heel lang bekend, maar door de media niet naar buiten gebracht.
remco k
 remco k - zondag 26 september 2021 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2021 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De woorden van Onana zijn al heel lang bekend, maar door de media niet naar buiten gebracht.
Dan nog steeds zijn het ook maar gewoon zijn woorden toch. Net zoals het maar woorden zijn van Overmars.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2021 door remco k --
Eide
 Eide - zondag 26 september 2021 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2021 - 14:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En terecht! Ajax wilde eerst niet verlengen en vervolgens hebben ze zelf de onderhandelingen beëindigd toen ze er niet uit kwamen.
Ajax wilde eerst de transferperiode afwachten omdat men de verwachting had dat er interesse zou zijn voor Onana. Dat geeft Onana zelf ook aan, zij wilden onderhandelen maar Ajax wilde afwachten. Daarna kwam pas de dopingepisode waar Ajax, omdat duidelijk was dat er nu niets ging komen, wilde verlengen waarna men er om een reden niet uit kwam. Wat die reden is hebben zowel Ajax als Onana niets over gezegd.

Ofwel, er is nog steeds niets gezegd door beide kampen wat niet strookt, en het feit is en blijft dat Onana straks gratis de deur uit loopt nadat Ajax hem aan de top heeft gebracht, nadat Ajax hem door dik en dun heeft gesteund en dus is het voor mij logisch dat Ajax Onana op het tweede plan zet.
Eide
 Eide - zondag 26 september 2021 - 23:27   quote  deeplink  
Overigens lult Onana leuk maar meldt Fabrizio Romano, de best ingevoerde transferjournalist van Europa, dat Onana op het punt staat transfervrij te tekenen bij Inter. Goed verhaal dus, maar ik realiteit lijkt er vanuit Onana geen enkele intentie te zijn voor een verlenging.
Eide
 Eide - maandag 27 september 2021 - 05:27   quote  deeplink  
Opening of spel rond contract Onana? 'In maart is het helemaal misgegaan'

Nog ruim een maand en dan loopt de schorsing van André Onana af. Of de 25-jarige Ajax-doelman weer aan spelen toekomt, is de vraag. Contractverlenging zou die kans zeker vergroten, maar die is ver weg.

"Het is een principekwestie geworden", zegt Freek Jansen, hoofdredacteur van Voetbal International, in Studio Voetbal.

In een interview in de zaterdageditie van De Telegraaf klonk Onana hoopvol. "Een nieuw contract met een gelimiteerde transfersom? Alles is bespreekbaar. Ajax moet datgene doen, dat goed is voor Ajax. Natuurlijk sta ik open voor een nieuw contract."

Hoewel Onana aangaf dat "het niet in zijn handen is", liet de doelman buiten beschouwing dat Ajax bij eerdere onderhandelingen niet inging op de in hun ogen te gortige salariseisen van de speler.

Afspraak om te vertrekken
De eerste onderhandelingen over contractverlenging van Onana vonden aan het einde van het seizoen 2018/2019, het seizoen van de halve finale in de Champions League, plaats. Beide partijen wilden graag verlengen. Alleen Onana verlangde qua salaris in dezelfde schaal te komen als grootverdieners Dusan Tadic en Hakim Ziyech.

Dat vond Ajax te ver gaan. De club wilde niet verder gaan dan de categorie net daaronder. Eind maart 2019 werd een soortgelijke overeenkomst gesloten als met Nicolás Tagliafico. De doelman kreeg er wat geld bij, verlengde met een jaar, tot 2022, en er werd de afspraak gemaakt dat hij een jaar later zou vertrekken.

Onana gaf naar eigen zeggen na dat successeizoen aan open te staan voor een nog langere verbintenis, maar daar zag Ajax vanwege de verse bovengenoemde afspraak geen heil in. De gehoopte miljoenentransfer kwam vervolgens echter nooit tot stand, mede als gevolg van de coronapandemie en de schorsing.

Verbeterde aanbieding
Begin dit jaar maakte Ajax alsnog de wens bij Onana kenbaar om contractverlenging te bespreken. De schorsing stond toen nog op twaalf maanden. "Ajax wilde heel graag zijn contract verlengen, dat heb ik hem ook geadviseerd, maar dat is niet gelukt", zei trainer Erik ten Hag hier onlangs over.

De club dacht dat de steun tijdens de schorsing en de doorbetaling van salaris goede uitgangspunten vormden om tot een deal te komen. Dat gebeurde niet. "In maart is het helemaal misgegaan", zegt VI-hoofdredacteur Jansen in Studio Voetbal.

"Ajax deed een verbeterde aanbieding", aldus Jansen. "Niet veel beter, maar, met een jaar niet voetballen, een kleine verhoging. Onana wilde echter een fikse verhoging, waarna Overmars de stekker eruit heeft getrokken. Toen hebben ze ook een bedrag genoemd waarvoor hij deze zomer kon vertrekken en tot de laatste dag hebben ze gedacht dat hij zou vertrekken."

Transfer blijft uit
Met het idee dat Onana zou weggaan trokken de Amsterdammers de keepers Remko Pasveer en Jay Gorter aan. Het Olympique Lyonnais van Peter Bosz had verregaande interesse in Onana, maar tot een transfer kwam het niet. Onana kwam zelf niet tot overeenstemming met de Fransen.

Vanaf begin september mocht Onana de training weer hervatten, bij Jong Ajax welteverstaan. Een beslissing van Ajax. "Of hij op termijn in aanmerking komt voor het eerste elftal is de vraag", lichtte Marc Overmars, technisch directeur van Ajax, toe. "De selectie is aan het seizoen begonnen en zit middenin een groepsproces."

Vanaf 1 juli betaalt Ajax Onana geen salaris meer, wat arbeidsrechtelijk niet ongebruikelijk is in deze situatie, en dat blijft zeker tot november zo. Op 4 november loopt de schorsing af en ontstaat een nieuwe situatie.

Voorcontract bij buitenlandse club?
Uit sportief oogpunt zou het normaal zijn als Onana dan ook weer het doel van Ajax gaat verdedigen. Niet voor niets staat Onana gewoon op de spelerslijst van de Champions League. Pasveer heeft volgens trainer Erik ten Hag nog niet het absolute topniveau dat Ajax nodig heeft en Maarten Stekelenburg is niet fit.

Ten Hag beslist in dit geval niet alleen op sportieve gronden. "Ik heb een buitengewoon goede band met André", zei Ten Hag. "Ik ben hem zeer erkentelijk voor wat hij voor Ajax en mij heeft gedaan de afgelopen jaren. Maar er zit ook een zakelijke kant aan."

"Je kan veel geld verdienen door hem op te stellen in de Champions League", zegt Theo Janssen in Studio Voetbal. Ibrahim Afellay staat hem bij: "Onana is een speler van de buitencategorie."

De doelman liet in De Telegraaf weten open te staan voor een nieuw contract. Maar als er weer de eisen op tafel komen zoals bij de voorgaande twee gesprekken, is die kans heel erg klein.

"Bij Ajax is men er intern van overtuigd dat hij al een voorcontract heeft getekend bij een buitenlandse club", zegt VI-hoofdredacteur Jansen. "Dat spreekt Onana in De Telegraaf weer tegen, dus daar moeten we dan maar vanuit gaan. Het verhaal in De Telegraaf zet de deur open. Het wordt interessant."

"In het voetbal weet je het nooit, maar ik zie het niet snel gebeuren dat hij verlengt", zei Overmars hier eerder deze maand over. "Een wintertransfer zou kunnen, maar op een gegeven moment kom je ook op het punt dat het wel een fatsoenlijk bedrag moet opleveren. Als het bedrag niet voldoende is, dan in juli maar voor niets."
Bron
AkaS
 AkaS - maandag 27 september 2021 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2021 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De woorden van Onana zijn al heel lang bekend, maar door de media niet naar buiten gebracht.
We komen er nooit achter pik. En weet je... Het kan ook zomaar zijn dat op basis van de informatie die zowel Overmars als Onana hebben, ze allebei de waarheid spreken. Want als de onderhandeling zonder de aanwezigheid van Onana heeft plaatsgevonden kan Overmars geconfronteerd zijn met een onwillige zaakwaarnemer die het onmogelijke vroeg. Maar vervolgens een heel ander verhaal hebben teruggekoppeld naar Onana...

Maar los van dit... Het gevalletje Onana komt niet uit de lucht vallen. Het lijkt wel iets structureels te zijn bij Overmars dat hij pas heel laat aan de contractverlengingen van spelers begint...

Ik roep dit al een tijdje m.b.t. Gravenberch... Nu blijkt ook Mazraoui een aflopend contract te hebben. Brobbey is een bekend verhaal....Opgeteld bij Onana is dit een hoop transfergeld dat hier op het spel staat...
remco k
 remco k - maandag 27 september 2021 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2021 - 15:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

We komen er nooit achter pik. En weet je... Het kan ook zomaar zijn dat op basis van de informatie die zowel Overmars als Onana hebben, ze allebei de waarheid spreken. Want als de onderhandeling zonder de aanwezigheid van Onana heeft plaatsgevonden kan Overmars geconfronteerd zijn met een onwillige zaakwaarnemer die het onmogelijke vroeg. Maar vervolgens een heel ander verhaal hebben teruggekoppeld naar Onana...

Maar los van dit... Het gevalletje Onana komt niet uit de lucht vallen. Het lijkt wel iets structureels te zijn bij Overmars dat hij pas heel laat aan de contractverlengingen van spelers begint...

Ik roep dit al een tijdje m.b.t. Gravenberch... Nu blijkt ook Mazraoui een aflopend contract te hebben. Brobbey is een bekend verhaal....Opgeteld bij Onana is dit een hoop transfergeld dat hier op het spel staat...
Onana tekende in maart van datzelfde jaar bij. In welke wereld is het logisch om dan in de zomer direct weer om de tafel te gaan zitten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 september 2021 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2021 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Onana tekende in maart van datzelfde jaar bij. In welke wereld is het logisch om dan in de zomer direct weer om de tafel te gaan zitten?
Sorry hoor, maar als een doelman zo belangrijk is voor je ploeg, je daarnaast de kans heeft hem nog langer vast te leggen dan 3 jaar en er dus mogelijk extra geld verdiend kan worden, mag je godverdikkeme in je handen knijpen als je mag verlengen.

Vergeet niet dat er met Onana een doelman stond die we in jaren niet gezien hebben. Nee wij kregen keepers als Jeroen Verhoeven, Kenneth Vermeer en nu dus Remco Pasveer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 september 2021 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2021 - 15:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

We komen er nooit achter pik. En weet je... Het kan ook zomaar zijn dat op basis van de informatie die zowel Overmars als Onana hebben, ze allebei de waarheid spreken. Want als de onderhandeling zonder de aanwezigheid van Onana heeft plaatsgevonden kan Overmars geconfronteerd zijn met een onwillige zaakwaarnemer die het onmogelijke vroeg. Maar vervolgens een heel ander verhaal hebben teruggekoppeld naar Onana...

Maar los van dit... Het gevalletje Onana komt niet uit de lucht vallen. Het lijkt wel iets structureels te zijn bij Overmars dat hij pas heel laat aan de contractverlengingen van spelers begint...

Ik roep dit al een tijdje m.b.t. Gravenberch... Nu blijkt ook Mazraoui een aflopend contract te hebben. Brobbey is een bekend verhaal....Opgeteld bij Onana is dit een hoop transfergeld dat hier op het spel staat...
Ik ben een beetje klaar met al die supporters die spelers tot de hel toe afbranden, omdat ze onze directeuren op hun blauwe ogen geloven wat ze de media inbrengen. De dag van de bekerfinale had ik al een heel slecht gevoel bij wat Overmars over Onana op de televisie verkondigde. Daarnaast weet ik op eerste lijn van de communicatie van deze directeuren binnen onze club bij spelers of staf die moet verlengen of vertrekken. Heb uit eerste lijn gehoord hoe ze als "oud vuil" met je omgaan. Hoe ze sneaky achter je rug om eerst alles veranderen, de persoon die je plekkie overneemt opdracht geven om heel lief en aardig te doen, en dan vervolgens een dikke zwart Amsterdammertje achter in je reet steken. Geloof mij, sinds ik dit verhaal vanuit eerste lijn heb gehoord, weet ik 100% zeker dat ik Overmars, maar ook Van der Sar niet op hun blauwe ogen kan geloven!!
AkaS
 AkaS - dinsdag 28 september 2021 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2021 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Onana tekende in maart van datzelfde jaar bij. In welke wereld is het logisch om dan in de zomer direct weer om de tafel te gaan zitten?
Je gaat voorbij aan het feit dat het een terugkerend feit is bij Overmars dat hij pas heel erg laat naar contracten kijkt waarbij het handig is dat je ze op tijd verlengt om te voorkomen dat je jezelf onder druk zet in de onderhandelingen en je speelbal wordt van bijvoorbeeld raiola en dergelijke types.

Hoezo was Gravenberch aan het einde van vorig seizoen niet direct apart genomen en door Overmars de hemel in geprezen ondersteund door een verlenging met daarbij passend salaris....

Nu gaat dit volgens mij nooit meer goedkomen, zeker niet nu meneer al in de media gaat roepen dat hij het soms al moeilijk heeft om zich te focussen.... lees meneer vindt dat hij uitgeleerd is... 100% ingegeven door die hufter van een raiola die een transfer wil gaan forceren.
AkaS
 AkaS - dinsdag 28 september 2021 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 10:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben een beetje klaar met al die supporters die spelers tot de hel toe afbranden, omdat ze onze directeuren op hun blauwe ogen geloven wat ze de media inbrengen. De dag van de bekerfinale had ik al een heel slecht gevoel bij wat Overmars over Onana op de televisie verkondigde. Daarnaast weet ik op eerste lijn van de communicatie van deze directeuren binnen onze club bij spelers of staf die moet verlengen of vertrekken. Heb uit eerste lijn gehoord hoe ze als "oud vuil" met je omgaan. Hoe ze sneaky achter je rug om eerst alles veranderen, de persoon die je plekkie overneemt opdracht geven om heel lief en aardig te doen, en dan vervolgens een dikke zwart Amsterdammertje achter in je reet steken. Geloof mij, sinds ik dit verhaal vanuit eerste lijn heb gehoord, weet ik 100% zeker dat ik Overmars, maar ook Van der Sar niet op hun blauwe ogen kan geloven!!
Oja, maar dat weet ik ook zeker en heb ik al eens geventileerd hier in een discussie met o.a. Remco en nog een paar die zoiets hadden dat iets waar is omdat Overmars dat heeft verteld in de pers... Alsof Overmars geen beurs genoteerd bedrijf vertegenwoordigt en alles zomaar kan en mag vertellen... Nou nee.

Die speelt het politieke spel en we weten dat politici zeer leugenachtig zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2021 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 10:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben een beetje klaar met al die supporters die spelers tot de hel toe afbranden, omdat ze onze directeuren op hun blauwe ogen geloven wat ze de media inbrengen. De dag van de bekerfinale had ik al een heel slecht gevoel bij wat Overmars over Onana op de televisie verkondigde. Daarnaast weet ik op eerste lijn van de communicatie van deze directeuren binnen onze club bij spelers of staf die moet verlengen of vertrekken. Heb uit eerste lijn gehoord hoe ze als "oud vuil" met je omgaan. Hoe ze sneaky achter je rug om eerst alles veranderen, de persoon die je plekkie overneemt opdracht geven om heel lief en aardig te doen, en dan vervolgens een dikke zwart Amsterdammertje achter in je reet steken. Geloof mij, sinds ik dit verhaal vanuit eerste lijn heb gehoord, weet ik 100% zeker dat ik Overmars, maar ook Van der Sar niet op hun blauwe ogen kan geloven!!
En wie zegt dat de verhalen die je verteld worden uit die eerste lijn waar zijn.

Volgens mij zit jij ook niet bij die gesprekken.

Je valt mensen keihard aan over dit soort zaken, jij besluit echter het andere verhaal te geloven wat je verteld wordt, wat je goed recht is, maar net zo min keihard waar is als het verhaal van Ajax zelf toch.

Of zit je er wel bij, als dat zo is heb ik niks gezegd en krijg je volledig gelijk.
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2021 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 11:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je gaat voorbij aan het feit dat het een terugkerend feit is bij Overmars dat hij pas heel erg laat naar contracten kijkt waarbij het handig is dat je ze op tijd verlengt om te voorkomen dat je jezelf onder druk zet in de onderhandelingen en je speelbal wordt van bijvoorbeeld raiola en dergelijke types.

Hoezo was Gravenberch aan het einde van vorig seizoen niet direct apart genomen en door Overmars de hemel in geprezen ondersteund door een verlenging met daarbij passend salaris....

Nu gaat dit volgens mij nooit meer goedkomen, zeker niet nu meneer al in de media gaat roepen dat hij het soms al moeilijk heeft om zich te focussen.... lees meneer vindt dat hij uitgeleerd is... 100% ingegeven door die hufter van een raiola die een transfer wil gaan forceren.
Ik vind dat wel meevallen kerel.

Gravenberg was vorig jaar al in gesprek met Ajax. Daar zal ongetwijfeld over bedragen gesproken zijn en Raiola vind dat waarschijnlijk gewoon te weinig waardoor er gezegd wordt dat er officieel nog geen aanbieding is gedaan.
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2021 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 11:57 schreef AkaS het volgende:

[..]

Oja, maar dat weet ik ook zeker en heb ik al eens geventileerd hier in een discussie met o.a. Remco en nog een paar die zoiets hadden dat iets waar is omdat Overmars dat heeft verteld in de pers... Alsof Overmars geen beurs genoteerd bedrijf vertegenwoordigt en alles zomaar kan en mag vertellen... Nou nee.

Die speelt het politieke spel en we weten dat politici zeer leugenachtig zijn.
Onze leiding zal echt niet heilig zijn, maar ze hebben onze club wel gebracht waar we nu staan en daar ben ik ze heel erg dankbaar voor.

Alleen al om die reden krijgen ze van mij veel meer krediet dan van sommigen hier.

Ik zeg overigens nooit dat wat Overmars verteld de waarheid is, maar datzelfde geld voor spelers en makelaars. Volgens mij ben ik hier een van de weinigen die dit ook altijd over Onana heeft geschreven.

Zolang wij niet bij alle gesprekken aanwezig zijn of op camera vanuit 1 punt onafgebroken hele gesprekken kunnen meekijken en luisteren. Weet helemaal niemand van ons hoe zaken echt zitten en is het weten we het dus gewoon niet zeker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2021 door remco k --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 september 2021 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 10:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben een beetje klaar met al die supporters die spelers tot de hel toe afbranden, omdat ze onze directeuren op hun blauwe ogen geloven wat ze de media inbrengen. De dag van de bekerfinale had ik al een heel slecht gevoel bij wat Overmars over Onana op de televisie verkondigde. Daarnaast weet ik op eerste lijn van de communicatie van deze directeuren binnen onze club bij spelers of staf die moet verlengen of vertrekken. Heb uit eerste lijn gehoord hoe ze als "oud vuil" met je omgaan. Hoe ze sneaky achter je rug om eerst alles veranderen, de persoon die je plekkie overneemt opdracht geven om heel lief en aardig te doen, en dan vervolgens een dikke zwart Amsterdammertje achter in je reet steken. Geloof mij, sinds ik dit verhaal vanuit eerste lijn heb gehoord, weet ik 100% zeker dat ik Overmars, maar ook Van der Sar niet op hun blauwe ogen kan geloven!!
Zaakwaanemers geloof ik niet op hun blauwe ogen, weet je wat een ramp is, dat de zaakwaarnemers de gesprekken voeren met Overmars zonder dat de speler er naast zit.

Overmars kan prima opschieten met Onana, maar niet met zijn zaakwaarnemer.

Denk dat het beter is als de voetballer naast de zaakwaarnemer plaatsneemt tijdens deze gesprekken. Nu krijgen alle spelers de informatie toegespeeld via de zaakwaarnemer. Die kan ook een lul verhaal ophangen tegen de speler. Zeker als hij het verkeerd heeft begrepen.

Ik vertrouw Overmars meer op z'n blauwe ogen, dan zo'n zaakwaarnemer. daarbij kan Overmars ook niet het salaris betalen dat velen willen. Kijk naar Barcelona.... En maar betalen en maar betalen en nu failliet zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 september 2021 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 16:11 schreef remco k het volgende:

[..]

En wie zegt dat de verhalen die je verteld worden uit die eerste lijn waar zijn.

Volgens mij zit jij ook niet bij die gesprekken.

Je valt mensen keihard aan over dit soort zaken, jij besluit echter het andere verhaal te geloven wat je verteld wordt, wat je goed recht is, maar net zo min keihard waar is als het verhaal van Ajax zelf toch.

Of zit je er wel bij, als dat zo is heb ik niks gezegd en krijg je volledig gelijk.
Remco, als je het niet erg vind ga ik even niet inhoudelijk hierop in, dit om mijn bronnen te beschermen. Doe met mijn verhaal wat je wilt, of beter vraag Loetje of ik lul. Denk dat hij gaat bevestigen wat ik schreef. Hij is namelijk de enige die alle namen weet.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 september 2021 - 15:50   quote  deeplink  
En leg mij dan eens uit waarom Overmars in deze op zijn blauwe ogen moet worden geloofd?

Ik heb hem vaak zat geroemd, maar hier staat hij in ieder geval alles behalve eerlijk in voor de camera.
Eide
 Eide - woensdag 29 september 2021 - 17:51   quote  deeplink  
Ik begrijp niet helemaal wat er gelogen is aan wat Overmars zegt. Hij zegt namelijk niets wat door het kamp Onana wordt tegengesproken, noch zegt het kamp Onana iets wat Overmars tegenspreekt. Beide hebben een ander perspectief waarbij ik eerlijk gezegd het perspectief van Ajax beter begrijp en ondersteun dan dat van Onana.

Edit: een woord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 september 2021 door Eide --
AkaS
 AkaS - woensdag 29 september 2021 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen kerel.

Gravenberg was vorig jaar al in gesprek met Ajax. Daar zal ongetwijfeld over bedragen gesproken zijn en Raiola vind dat waarschijnlijk gewoon te weinig waardoor er gezegd wordt dat er officieel nog geen aanbieding is gedaan.
Nee Remco, Gravenberch zei in dat interview letterlijk dat hij en Ajax op dit moment nog niet met elkaar in gesprek waren over verlenging van zijn contract.

Daar is geen spelt tussen te krijgen!
AkaS
 AkaS - woensdag 29 september 2021 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 17:51 schreef Eide het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat er gelogen is aan wat Overmars zegt. Hij zegt nauwelijks niets wat door het kamp Onana wordt tegengesproken, noch zegt het kamp Onana iets wat Overmars tegenspreekt. Beide hebben een ander perspectief waarbij ik eerlijk gezegd het perspectief van Ajax beter begrijp en ondersteun dan dat van Onana.
Ik hoop dat Overmars een hele intelligente man is. En dat zijn recente uitspraak bedoeld is om Onana uit zijn tent te lokken.

En zoals ik al eerder vermelde, ik snap niet waarom iedereen zo graag een gelimiteerde transfersom wil..?

Ten eerste beperk je Ajax, de club die jou op niveau heeft gebracht.
Ten tweede beperk je jezelf. Want hoe goedkoper je bent, des te experimenteler gaan ze met je om. Terwijl ze volgens mij allemaal het liefst een garantie tot spelen krijgen.

Nou zorg dat de nieuwe club een vette transfersom voor je neerlegt, des te groter word de kans op speeltijd.

Tis eigenlijk heel simpel....
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 15:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Remco, als je het niet erg vind ga ik even niet inhoudelijk hierop in, dit om mijn bronnen te beschermen. Doe met mijn verhaal wat je wilt, of beter vraag Loetje of ik lul. Denk dat hij gaat bevestigen wat ik schreef. Hij is namelijk de enige die alle namen weet.
Heel eerlijk kerel. Het kan me totaal niet schelen. Als je niet zelf in die kamer hebt gezeten kan je het niet zeker weten omdat jij ook besluit iemand we of niet te vertrouwen.

Iedereen kan erover liegen. Dit geld dus ook voor zowel Overmars als Onana.
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 17:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee Remco, Gravenberch zei in dat interview letterlijk dat hij en Ajax op dit moment nog niet met elkaar in gesprek waren over verlenging van zijn contract.

Daar is geen spelt tussen te krijgen!
Nou ik heb hem letterlijk horen zeggen dat er al wel gesproken is maar dat er nog geen aanbieding was.

Sorry kerel maar ik ben niet doof. Misschien twee verschillende interviews of misschien heeft er wat tijd tussen die interviews gezeten.
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 18:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik hoop dat Overmars een hele intelligente man is. En dat zijn recente uitspraak bedoeld is om Onana uit zijn tent te lokken.

En zoals ik al eerder vermelde, ik snap niet waarom iedereen zo graag een gelimiteerde transfersom wil..?

Ten eerste beperk je Ajax, de club die jou op niveau heeft gebracht.
Ten tweede beperk je jezelf. Want hoe goedkoper je bent, des te experimenteler gaan ze met je om. Terwijl ze volgens mij allemaal het liefst een garantie tot spelen krijgen.

Nou zorg dat de nieuwe club een vette transfersom voor je neerlegt, des te groter word de kans op speeltijd.

Tis eigenlijk heel simpel....
Eigenlijk wel met je eens, zo heb ik er nooit over nagedacht.

Het geeft overigens maar aan hoe spelers erin zitten, dit is ook gewoon om zo veel mogelijk geld te verdienen.

Clubs willen die lage gelimiteerde transfersom uberhaubt liever niet.
p111
 p111 - donderdag 30 september 2021 - 15:35   quote  deeplink  
Waar maken wij ons druk om,vanmij mag hij nog steeds lekker met de amateurs meetrainen in het amsterdamse bos.Of Ajax een hongerloontje betaald donder op je maakt een grove blunder waar AJax en de fans de dupe van zijn,Ajax betaald je toch door laat dan ook gvd zien dat je spijt hebt en wat voor de club terug wil doen.En teken gewoon een jaar bij,dan heb je tenminste karakter en dat stomme gelul over wie wat wel of niet gezegd heeft kopen we geen zak voor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 september 2021 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 15:35 schreef p111 het volgende:
Waar maken wij ons druk om,vanmij mag hij nog steeds lekker met de amateurs meetrainen in het amsterdamse bos.Of Ajax een hongerloontje betaald donder op je maakt een grove blunder waar AJax en de fans de dupe van zijn,Ajax betaald je toch door laat dan ook gvd zien dat je spijt hebt en wat voor de club terug wil doen.En teken gewoon een jaar bij,dan heb je tenminste karakter en dat stomme gelul over wie wat wel of niet gezegd heeft kopen we geen zak voor.
Dat wilde Onana ook!! Maar Ajax wilde meerjarig contract en dat wilde het kamp Onana niet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 oktober 2021 - 09:40   quote  deeplink  
Hoe dan ook, wie heeft naar de cijfers van Ajax gekeken, dan weet je toch dat Ajax niet iedereen het salaris van TAdic en Haller kan bieden, er is een grens. We willen Barcelona niet achterna gaan.

LAten we heel eerlijk zijn: Onana kwam uit het niets, gratis opgehaald en in de KK divisie was het een clown. Tegen LOverpool ging hij 2x serieus de mist in, maar het is en blijft een goede keeper.
Ajax is geen sinterklaas en kan niet iedereen maar mega miljoenen geven, want dat wordt dan ook lastig als je de speler wilt verkopen. De andere club moet dan een transfersom en nog meer betalen als dat hij bij Ajax krijgt. Dan kom je maar in een kleine vijver aan clubs terecht en die kiezen dan misschien voor andere spelers, waardoor Ajax of nog een keer moet verlengen of gewoon moet zeggen, OK dan maar gratis de deur uit.

Bij Ajax komt er ook altijd weer iemand om de hoek die een topper opvolgt. MIsschien is Gorter volgend jaar al klaar voor Ajax 1 en dan gaat Onana weg met een megasalaris. Geen transfersom, maar wel 2 miljoen aan salariskosten minder, + geen commissie aan zijn zaakwaarnemer van 5 miljoen.

Ajax voert een beleid dat gewoon prima is en Overmars samen met de CFO hebben een grens getrokken. Zaakwaarnemers denken nog steeds dat al die teams zoveel geld krijgen, maar COrona heeft bij iedere club erin gehakt, maar de spelers willen meer....
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 oktober 2021 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2021 - 09:40 schreef Ajax we love you het volgende:
Hoe dan ook, wie heeft naar de cijfers van Ajax gekeken, dan weet je toch dat Ajax niet iedereen het salaris van TAdic en Haller kan bieden, er is een grens. We willen Barcelona niet achterna gaan.

LAten we heel eerlijk zijn: Onana kwam uit het niets, gratis opgehaald en in de KK divisie was het een clown. Tegen LOverpool ging hij 2x serieus de mist in, maar het is en blijft een goede keeper.
Ajax is geen sinterklaas en kan niet iedereen maar mega miljoenen geven, want dat wordt dan ook lastig als je de speler wilt verkopen. De andere club moet dan een transfersom en nog meer betalen als dat hij bij Ajax krijgt. Dan kom je maar in een kleine vijver aan clubs terecht en die kiezen dan misschien voor andere spelers, waardoor Ajax of nog een keer moet verlengen of gewoon moet zeggen, OK dan maar gratis de deur uit.

Bij Ajax komt er ook altijd weer iemand om de hoek die een topper opvolgt. MIsschien is Gorter volgend jaar al klaar voor Ajax 1 en dan gaat Onana weg met een megasalaris. Geen transfersom, maar wel 2 miljoen aan salariskosten minder, + geen commissie aan zijn zaakwaarnemer van 5 miljoen.

Ajax voert een beleid dat gewoon prima is en Overmars samen met de CFO hebben een grens getrokken. Zaakwaarnemers denken nog steeds dat al die teams zoveel geld krijgen, maar COrona heeft bij iedere club erin gehakt, maar de spelers willen meer....
Maar het is toch te gek dat Haller net zoveel verdiend (als nieuw iemand) als tadic en een eigen jeugd product waar je veel geld aan kan verdienen niet?
Eide
 Eide - vrijdag 01 oktober 2021 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2021 - 10:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar het is toch te gek dat Haller net zoveel verdiend (als nieuw iemand) als tadic en een eigen jeugd product waar je veel geld aan kan verdienen niet?
Haller is gehaald als een grote meneer. Onana, met aflopend contract, kon net in de catagorie onder Haller/Tadic/Blind gaan verdienen. Het is niet alsof Ajax hem een troostsalaris heeft geboden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 oktober 2021 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2021 - 19:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Haller is gehaald als een grote meneer. Onana, met aflopend contract, kon net in de catagorie onder Haller/Tadic/Blind gaan verdienen. Het is niet alsof Ajax hem een troostsalaris heeft geboden.
Maar dat vinden wij dus normaal? Dat Haller als grote meneer is gehaald en een gigantisch salaris opeist, terwijl Onana zich al bewezen had bij ons het maar met minder moest doen. Rare gedachte.
Eide
 Eide - zaterdag 02 oktober 2021 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2021 - 19:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar dat vinden wij dus normaal? Dat Haller als grote meneer is gehaald en een gigantisch salaris opeist, terwijl Onana zich al bewezen had bij ons het maar met minder moest doen. Rare gedachte.
Niet als je bedenkt dat Ajax al met Onana had afgesproken dat hij bij een goed bod mocht gaan. Daarnaast zullen er altijd verschillen zijn tussen spelers, of je dat nu terecht vindt of niet.

Ik vind dit eigenlijk wel een beetje een drogreden, een schijnargument om de wijze van handelen van Onana goed te prate. Hoewel ook bij het handelen van Ajax wel kritische noten te plaatsen zijn ligt de schuld van dopinggebruik en in de steek laten van de werkgever echt geheel eenzijdig bij Onana.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2021 - 20:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet als je bedenkt dat Ajax al met Onana had afgesproken dat hij bij een goed bod mocht gaan. Daarnaast zullen er altijd verschillen zijn tussen spelers, of je dat nu terecht vindt of niet.

Ik vind dit eigenlijk wel een beetje een drogreden, een schijnargument om de wijze van handelen van Onana goed te prate. Hoewel ook bij het handelen van Ajax wel kritische noten te plaatsen zijn ligt de schuld van dopinggebruik en in de steek laten van de werkgever echt geheel eenzijdig bij Onana.
Hoe laat hij Ajax dan in de steek? Want die vond Onana net zo onschuldig als Onana zelf.
Eide
 Eide - zondag 03 oktober 2021 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 15:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoe laat hij Ajax dan in de steek? Want die vond Onana net zo onschuldig als Onana zelf.
Doordat hij alle steun van Ajax kreeg, zowel juridisch als sportief als financieel, en daar louter zijn eigen belang tegenover stelt. Dat mag, dat is niet illegaal, maar het is moreel natuurlijk heel bedenkelijk.

Daarnaast staat het als een paal boven water dat Onana een illegale substantie heeft ingenomen, of dat nu per ongeluk was of niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 15:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Doordat hij alle steun van Ajax kreeg, zowel juridisch als sportief als financieel, en daar louter zijn eigen belang tegenover stelt. Dat mag, dat is niet illegaal, maar het is moreel natuurlijk heel bedenkelijk.

Daarnaast staat het als een paal boven water dat Onana een illegale substantie heeft ingenomen, of dat nu per ongeluk was of niet.
Ik geef hem groot gelijk, zeker gezien hoe Ajax zich opstelde met de onderhandelingen.
Eide
 Eide - zondag 03 oktober 2021 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik geef hem groot gelijk, zeker gezien hoe Ajax zich opstelde met de onderhandelingen.
Okay, dus Ajax biedt een topsalaris en dan stelt Ajax zich slecht op. Okay, maar dan ook geen commentaar meer hebben op Raiola die precies hetzelfde spelletje speelt met onderhandelen en uiteindelijk spelers voor weinig of helemaal niets naar de uitgang brengen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ANDRE ONANA 1 JAAR GESCHORST: Doping gebruikt









0.0097861