BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
trutje
 trutje - zondag 27 april 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 14:51 schreef Xanne het volgende:
het is weer zondagmiddag Boudwijn, en de vervelia's die geen familie bezoek krijgen zitten weer leugens te vrkondigen, niets van wat zij zeggen kunnen zij staven met bewijzen, alles gehoord van iemand die het ook gehoord of gelezen heeft. dit kwam vooral omdat nowlive afstand nam van hun zogenaamde poderator / moderator Pauline@nowlive, leugenaarster, nieuw email adres aangemaakt en huppeke daar is ze weer.mevrouw advocaat moderator, lerares, directuer, en wat nog meer.
Sorry reageer laat maar had net bezoek van mijn ouders.
Och iedereen zal wel een beroep hebben he.
En waarom posters hier vals beschuldigen?
Veeg eerst voor je eigen deur voor men naar een ander wijst.
Ben weer weg even op terras zitten!
aanpassen
 aanpassen - zondag 27 april 2008 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 10:45 schreef janeke het volgende:
huub weet niet de betekenis van het woord vrouw
Neej we zullen zeggen dat Brian dat wel weet!
carla
 carla - zondag 27 april 2008 - 16:06   quote  deeplink  
huub en brian allebij fout,alleen van huub word hier wel alles negatief neer gezet,en brian de lieve love boy.nee sorry laat dan ook de smerige dingen zien die brian uithaalt.twee kijven twee schuld maar hier is weer alleen negatief over die kleine.dus mensen laten we niet een de schuld geven .ook de verkeerde dingen van brian zien ,en dat willen jullie niet .ik zeg ,brian heb zoveel meer gedaan wat niet door de beugel kan,en daar hoor ik bij jullie niks over.huub heb fouten ,maar brian ook ,misschien nog wel meer .alleen hij doet het snikky,zodat weinig mensen het zien.
bloempje66
 bloempje66 - zondag 27 april 2008 - 16:54   quote  deeplink  
niets is wat het lijkt!!!!!!
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 16:58   quote  deeplink  
sorry hoor mensen we kunnen wel dingen erbij halen wanneer brian iets fout deed en huub dat helpt niks meer.
We moeten kijken wat er nu gebeurt is k kan er niet bij dat mensen zoals Huub alles voor elkaar krijgen hij mag iemand dreigen te doden en hij pakt een mes met een gebaar van ik ga gooien hij gooit met schoenen en prullenbak.
Sorry regie is dit voor kijkcijfers?moet het nu zover gaan dat er alsnog iemand naar het ziekenhuis gebracht kan worden?
Ik vind het met de dag erger worden maja blijkbaar is alles voor kijkcijfers!!
ilse
 ilse - zondag 27 april 2008 - 17:30   quote  deeplink  
tja jullie hoeven niet te kijken ,je kunt zelf ook op de knop drukken!
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 17:34   quote  deeplink  
ilse dat bewijst hoe jij bent jij vind het blijkbaar normaal klaar
ilse
 ilse - zondag 27 april 2008 - 17:37   quote  deeplink  
tja sorry hoor,maar kijk eens eventjes alles terug in de periode van braín???
is net zo erg en net zo ziek en agressief,dus tja denk dan maar druk die computer uit als je er genoeg van hebt.
italiangirl
 italiangirl - zondag 27 april 2008 - 17:37   quote  deeplink  
ze deugen geen van beide, allebei zijn ze griezels!
ilse
 ilse - zondag 27 april 2008 - 17:38   quote  deeplink  
dat is vooroordeel,daar ga ik niet op in!ik hou niet van dat soort mensen!
ilse
 ilse - zondag 27 april 2008 - 17:39   quote  deeplink  
zo is het maar net italiangirl.
ilse
 ilse - zondag 27 april 2008 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 17:34 schreef aanpassen het volgende:
ilse dat bewijst hoe jij bent jij vind het blijkbaar normaal klaar
jij kent me niet,dus sorry,op dat vooroordeel geen antwoordt!
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 17:48   quote  deeplink  
ze hebben allebei dingen fout gedaan ik beweer ook van niet maar huub gaat nu enorm te ver door met een mes te lopen en iemand even vertellen ik steek hem een mes tussen de ribben daar heb ik het over dat dat getollereerd wordt.

En je kan er wel dingen bij blijven halen van ja maar brian deed dit ja en toen deed huub dat en zo kun je door blijven gaan alleen bij huub blijft het niet bij woorden maar gewoon doodsdreigingen en met een mes lopen en ook nog even zwaaien van als je niet uitkijkt gooi ik nog daar heb ik het over het gaat om een spel alleen loopt het nu gewoon uit de hand klaar
trees
 trees - zondag 27 april 2008 - 17:50   quote  deeplink  
Nee hoor wij kunnen niets staven wat een mislukkelingen zijn jullie zeg. Bewijzen te over4, maar droom lekker verder zou ik zeggen.En ja ik kijk nooit he, ook zo'n brian veronderstelling, maar hou het lekker bij je loverboy en zijn spermasletje als je dat gelukkig maakt. mijn zegen heb je hoor.
goldenchick
 goldenchick - zondag 27 april 2008 - 17:52   quote  deeplink  
dat slaat nergen op aanpassen 17:50
Schattie
 Schattie - maandag 28 april 2008 - 11:45   quote  deeplink  
Dit mag allemaal..
Want Huub mag alles..!
Steeds weer komt hij met alles wat hij doet weg..
Hij had allang uit die kooi gemoeten..
Maar ja het is Huub he..
tijgertjee
 tijgertjee - maandag 28 april 2008 - 15:06   quote  deeplink  
dit hele gedoe moet afgelopen zijn, met die soap gedoe is niet meer leuk meer
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 28 april 2008 - 15:36   quote  deeplink  
Kenbaar hebben veel mensen ervaring met hoeren en Loverboy's apart hoor wel goed dat ze dit hebben dan praten ze in ieder geval over de ervaring die ze hebben gehad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Merty@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 15:36 schreef Merty het volgende:
Kenbaar hebben veel mensen ervaring met hoeren en Loverboy's apart hoor wel goed dat ze dit hebben dan praten ze in ieder geval over de ervaring die ze hebben gehad
Ik heb nog het meest moeite met dat soort aantijgingen, omdat ze alleen zien wat ze zien en daar een eigen draai aan geven. Men zoekt zich een rotje op internet en via bekenden, om zoveel mogelijk rottigheid te kunnen vinden en reken maar dat ze dat heel snel op het net zouden gooien.
Nogmaals het doet me niets wat mensen zijn geweest of zijn, ik baseer mijn mening op feiten die ik zelf opmerk via de streams of filmpjes.
En dan komen er mensen niet altijd goed vanaf, maar ik heb mijn mening wel heel erg bijgesteld. Maar ja ik laat me ook niet beinvloeden.
goldenchick
 goldenchick - maandag 28 april 2008 - 16:38   quote  deeplink  
ik vind iedereen is zoals hij of zij is miss geven ze ook wel commentaar op hoe wij leven dat weet je niet klaar en het is maar goed dat een ieder uniek is maar ik heb dit filmpje gezien en ik vind het tever gaan en kun je wel zeggen maar brian heeft dit al keer gedaan nee waar twee ruzie maken hebben twee schuld alleen vind ik doodsbdereigingen te ver gaan en wat mij betrefd had het een exit moeten zijn klaar
lisbeth
 lisbeth - maandag 28 april 2008 - 17:14   quote  deeplink  
Ik vond het bidden naar God of Brian en Amanda iets kon overkomen ook héél erg, Maar typisch weer iets voor Huub een ander voor zijn karretje spannen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door lisbeth --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 april 2008 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 17:14 schreef lisbeth het volgende:
Ik vond het bidden naar God of Brian en Amanda iets kon overkomen ook héél erg, Maar typisch weer iets voor Huub een ander voor zijn karretje spannen.
hahaha, zo had ik het nog niet bekeken door God voor z'n karretje te spannen!
Schattie
 Schattie - maandag 28 april 2008 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 21:28 schreef tg3 het volgende:

[..]

Huub gaat een stuk beter met vrouwen om .... op welke manier dan ...hij kan zichzelf goed eruit lullen afterwards..maar ik zie niet hoe hij beter is dan brian
Alles lijkt steeds maar goed gepraat te worden wat Huub doet..
Ik begrijp dat niet..
Zien jullie dan niet dat Huub ook maar een mens is..?
Ook fouten heeft??
Waarom steeds alles goed praten??
Geen wonder dat deze jongen de weg kwijt raakt..
Niemand corrigeert hem..
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 20:22   quote  deeplink  
Wat een stelletje prutsers zijn jullie zeg damn. Als je dgk niet vanaf het begin hebt gevolgd en nu denkt dat Brian oprechter en minder aso is dan Huub dan ben je echt zo dom als Claire. Brian heeft Amanda geslagen, bijna opgehangen aan de doucheslang, en ze proberen nu te vertellen dat Huub Amanda heeft aagerand. Right, kijk dat filmpje waar amanda word gebeft door huub, en kijk hoe lekker ze het vind. Brian die doet maar alsof hij zich overal aan kan houden, maar jullie vergeten dat hij en Amanda een voorecht in de kooi hebben. En Brian moest een nachje in een Hotel slapen omdat hij het allemaal niet meer trok ''Ik pleeg zelfmoord'' zij die. Allemaal feiten en dingen waaruit blijkt dat Huub recht voor ze raap is, goed of slecht, het is wel eerlijk. Brian is gewoon een looser en dat kan je zelf ook wel zien als je alle filmpjes gaat terug kijken. En dan snap je ook meteen waarom Huub zo tegen brian doet, en alles wat ik hier zeg is niet mijn mening, dat is feitelijk vast gelegd op camera. Ik vind Huub ook te ver gaan soms, maar ik zie liever iemand die alles zegt wat ie denkt. Dan iemand die geholpen moet worden door achter om het te kunnen bolwerken, en kijk eens naar de relatie met Amanda, daaruit blijkt wie Brian echt is en als je daarin trapt dan ben je typisch de doelgroep van de kooi, een looser dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Enzyme --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 20:22 schreef Enzyme het volgende:
Wat een stelletje prutsers zijn jullie zeg damn. Als je dgk niet vanaf het begin hebt gevolgd en nu denkt dat Brian oprechter en minder aso is dan Huub dan ben je echt zo dom als Claire. Brian heeft Amanda geslagen, bijna opgehangen aan de doucheslang, en ze proberen nu te vertellen dat Huub Amanda heeft aagerand. Right, kijk dat filmpje waar amanda word gebeft door huub, en kijk hoe lekker ze het vind. Brian die doet maar alsof hij zich overal aan kan houden, maar jullie vergeten dat hij en Amanda een voorecht in de kooi hebben. En Brian moest een nachje in een Hotel slapen omdat hij het allemaal niet meer trok ''Ik pleeg zelfmoord'' zij die. Allemaal feiten en dingen waaruit blijkt dat Huub recht voor ze raap is, goed of slecht, het is wel eerlijk. Brian is gewoon een looser en dat kan je zelf ook wel zien als je alle filmpjes gaat terug kijken. En dan snap je ook meteen waarom Huub zo tegen brian doet, en alles wat ik hier zeg is niet mijn mening, dat is feitelijk vast gelegd op camera. Ik vind Huub ook te ver gaan soms, maar ik zie liever iemand die alles zegt wat ie denkt. Dan iemand die geholpen moet worden door achter om het te kunnen bolwerken, en kijk eens naar de relatie met Amanda, daaruit blijkt wie Brian echt is en als je daarin trapt dan ben je typisch de doelgroep van de kooi, een looser dus.
Je zegt hetzelf? keurige zelf analise! petje af, of nee, terror Hoed af
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 20:38   quote  deeplink  
ja vind ik ook hoor enzyme,huub is zo ,n schattig jong
en brian is zo,n loser,geloof de enige in de g.k die
een goeie baan had .maar goed ,waar ging het ook alweer over
oja huub is geweldig o sorry ben er zo weer,ik moet effe spugen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 20:22 schreef Enzyme het volgende:
Wat een stelletje prutsers zijn jullie zeg damn. Als je dgk niet vanaf het begin hebt gevolgd en nu denkt dat Brian oprechter en minder aso is dan Huub dan ben je echt zo dom als Claire. Brian heeft Amanda geslagen, bijna opgehangen aan de doucheslang, en ze proberen nu te vertellen dat Huub Amanda heeft aagerand. Right, kijk dat filmpje waar amanda word gebeft door huub, en kijk hoe lekker ze het vind. Brian die doet maar alsof hij zich overal aan kan houden, maar jullie vergeten dat hij en Amanda een voorecht in de kooi hebben. En Brian moest een nachje in een Hotel slapen omdat hij het allemaal niet meer trok ''Ik pleeg zelfmoord'' zij die. Allemaal feiten en dingen waaruit blijkt dat Huub recht voor ze raap is, goed of slecht, het is wel eerlijk. Brian is gewoon een looser en dat kan je zelf ook wel zien als je alle filmpjes gaat terug kijken. En dan snap je ook meteen waarom Huub zo tegen brian doet, en alles wat ik hier zeg is niet mijn mening, dat is feitelijk vast gelegd op camera. Ik vind Huub ook te ver gaan soms, maar ik zie liever iemand die alles zegt wat ie denkt. Dan iemand die geholpen moet worden door achter om het te kunnen bolwerken, en kijk eens naar de relatie met Amanda, daaruit blijkt wie Brian echt is en als je daarin trapt dan ben je typisch de doelgroep van de kooi, een looser dus.
Jammer dat je geen eigen mening hebt, schrijf je zelf. Meepraten is niet oke. Ik zou toch wel eens heel graag het filmpje willen zien waar Brian Amanda slaat. Denk je zelf dat als Brian Amanda heeft willen wurgen hij nu nog in DGK zat ? Enne, wat is een "Looser" ?
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 20:38 schreef devil het volgende:
ja vind ik ook hoor enzyme,huub is zo ,n schattig jong
en brian is zo,n loser,geloof de enige in de g.k die
een goeie baan had .maar goed ,waar ging het ook alweer over
oja huub is geweldig o sorry ben er zo weer,ik moet effe spugen
Oow dus als je een goeie baan hebt ben je een goed mens? whahah

Ok ik ga nu die filmpjes allemaal bij elkaar zoeken en dan kom je weer praten goed ?
johan13
 johan13 - maandag 28 april 2008 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 20:22 schreef Enzyme het volgende:
Wat een stelletje prutsers zijn jullie zeg damn. Als je dgk niet vanaf het begin hebt gevolgd en nu denkt dat Brian oprechter en minder aso is dan Huub dan ben je echt zo dom als Claire. Brian heeft Amanda geslagen, bijna opgehangen aan de doucheslang, en ze proberen nu te vertellen dat Huub Amanda heeft aagerand. Right, kijk dat filmpje waar amanda word gebeft door huub, en kijk hoe lekker ze het vind. Brian die doet maar alsof hij zich overal aan kan houden, maar jullie vergeten dat hij en Amanda een voorecht in de kooi hebben. En Brian moest een nachje in een Hotel slapen omdat hij het allemaal niet meer trok ''Ik pleeg zelfmoord'' zij die. Allemaal feiten en dingen waaruit blijkt dat Huub recht voor ze raap is, goed of slecht, het is wel eerlijk. Brian is gewoon een looser en dat kan je zelf ook wel zien als je alle filmpjes gaat terug kijken. En dan snap je ook meteen waarom Huub zo tegen brian doet, en alles wat ik hier zeg is niet mijn mening, dat is feitelijk vast gelegd op camera. Ik vind Huub ook te ver gaan soms, maar ik zie liever iemand die alles zegt wat ie denkt. Dan iemand die geholpen moet worden door achter om het te kunnen bolwerken, en kijk eens naar de relatie met Amanda, daaruit blijkt wie Brian echt is en als je daarin trapt dan ben je typisch de doelgroep van de kooi, een looser dus.
huub zegt alles wat hij denkt, dus vindt hij claire's moeder een stinkhoer. lekker schoonzoon is die huub
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 20:53   quote  deeplink  
enzyme,sorry maar dit is mijn persoonlijke mening
heb ik niet vanwege jouw stukje,dus waar heb je het over
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 20:56   quote  deeplink  
precies en dat zij die recht in dr gezicht. En de volgende dag kwam ze gewoon op hun bruiloft hoor. Dus blijkbaar vind ze het een lekkere schoonzoon. Johan13 laat me raden je bent zeker 13. Maar goed ik ga ff die filmpjes posten en dan kom je weer praten?
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 20:56   quote  deeplink  
nee enzymen ,dat staat er niet
schreef alleen dat hij een goeie baan heeft, waar staat goed mens dan?
lees het toch eens goed ,laat anders je komentaar achterwegen
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 20:59   quote  deeplink  
Dit is de douche slang wurg van Brian bij Amanda: http://www.youtube.com/watch?v=jFNNwc6b7LE

En dit is waar Amanda vrijwillig word gebeft door Huub, en op het gras krijgt amanda een hoek van brian en derest spreekt voor zich:
http://www.youtube.com/watch?v=gSjMxPSU87U&feature=related

Zo kom nu maar met je argumenten en je bullshit over wie nou de looser is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Enzyme --
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:01   quote  deeplink  
Devil, wat wil je dan zeggen met dat hij wel een goede baan heeft? Daarmee wil je zeggen dat hij een beter mens is als huub toch? Of wat bedoel je dan.

En leer nederlands, commentaar schrijf je zo hoor kleuter
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 21:04   quote  deeplink  
al die moeite had niet gehoeven hoor,ik begin er niet aan
om al die filmpjes van huub hier neer te zetten,ben ik morgen ochtend
pas weer hier op het forum,en ach we kennen onze pappenheimers nu wel toch !!!
en ja sorry hoor ,maar huubje komt erbij mij toch als minste uit
maar evengoed bedankt voor de moeite hoor
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Altijd dat gezeur dat Huub zo eerlijk is. Is een misdadiger die voor de rechtbank toegeeft dat hij het gedaan heeft een beter mens dan iemand die het niet toegeeft? De misdaad wordt er niet minder om!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 21:09   quote  deeplink  
Go draakje, go draakje
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 21:11   quote  deeplink  
Thank you, Mrs. B.
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:08 schreef draakje het volgende:
Altijd dat gezeur dat Huub zo eerlijk is. Is een misdadiger die voor de rechtbank toegeeft dat hij het gedaan heeft een beter mens dan iemand die het niet toegeeft? De misdaad wordt er niet minder om!
In de rechtbank is het een bewezen feit dat iemand een misdaad heeft gepleegt. Huub is geen misdadiger dus je argument is nutteloos
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:14   quote  deeplink  
Ahja ik zie het al aan de reacties, jullie praten maar jullie pushen niks. Dus ga lekker dgk kijken want daarin vind je nog enige spanning in je trieste tiener leven. Praatjes vullen geen gaatjes, dus kom niet met je verhaal dat je filmpje wilt zien Mrs.b en als ik daar mee kom dan niet reageren. Dat is echt zo laag.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:12 schreef Enzyme het volgende:

[..]

In de rechtbank is het een bewezen feit dat iemand een misdaad heeft gepleegt. Huub is geen misdadiger dus je argument is nutteloos
nee, nee in de rechtbank moet het nog bewezen worden. Goed lezen en begrijpen. Vraag maar aan paulien!!
johan13
 johan13 - maandag 28 april 2008 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 20:56 schreef Enzyme het volgende:
precies en dat zij die recht in dr gezicht. En de volgende dag kwam ze gewoon op hun bruiloft hoor. Dus blijkbaar vind ze het een lekkere schoonzoon. Johan13 laat me raden je bent zeker 13. Maar goed ik ga ff die filmpjes posten en dan kom je weer praten?
het is gek wat mensen doen voor geld en bekendheid
je dochter weggeven aan de duivel
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:08 schreef draakje het volgende:
Altijd dat gezeur dat Huub zo eerlijk is. Is een misdadiger die voor de rechtbank toegeeft dat hij het gedaan heeft een beter mens dan iemand die het niet toegeeft? De misdaad wordt er niet minder om!
Kijk Mr.b hier staat toch echt dat de misdadiger het al toegegeven heeft. Dus inderdaad leer begrijpend lezen
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:12 schreef Enzyme het volgende:

[..]

In de rechtbank is het een bewezen feit dat iemand een misdaad heeft gepleegt. Huub is geen misdadiger dus je argument is nutteloos
Het is een bewezen feit dat Huub een mes heeft gepakt en met een slipper en een vuilnisbak heeft gegooid.
johan13
 johan13 - maandag 28 april 2008 - 21:19   quote  deeplink  
http://www.dailymotion.com/video/x56cme_huub-duwt-claire_shortfilms

huub gooit claire tegen de muur
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:20   quote  deeplink  
ik ben nou niet dat je zegt pro huub maar ik kan me toch aardig in enzyme zijn opvattingen plaatsen. Als er ergens een sneak rondloopt in die kooi is het brainless wel. Hij scheld lieke uit voor hoer omdat ze zegt dat hij lief moet zijn voor amanda, en vervolgens 2 minuten later als hij er op wordt aangesproken weet hij niet meer wat hij zei, en zo kan ik er nog opnoemen.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 21:21   quote  deeplink  
thanks Johan. maar dan nog vertellen de fans dat de muur naar Claire liep omdat zij zo dom was haar mamma beer te verdedigen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:14 schreef Enzyme het volgende:
Ahja ik zie het al aan de reacties, jullie praten maar jullie pushen niks. Dus ga lekker dgk kijken want daarin vind je nog enige spanning in je trieste tiener leven. Praatjes vullen geen gaatjes, dus kom niet met je verhaal dat je filmpje wilt zien Mrs.b en als ik daar mee kom dan niet reageren. Dat is echt zo laag.
Tiener leven ? vooruit dan maar, ik neem het als een compliment aangezien ik de moeder van alle miljonairs had kunnen zijn, qua leeftijd bedoel ik dan.
Ik kijk en kijk maar ik zie Brian niet slaan en ook niet wurgen. Als ik had gezien dat Brian had geslagen dan had ik dat heus wel gezegd omdat ik het niet goedkeur. Ik zit je niet te stangen of wat dan ook, ik ben echt serieus.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:22   quote  deeplink  
nou johan13 ik denk dat we allebei een andere opvatting van gooien hebben, en buiten dat is claire de eerste die huub aan de kant duwt wel niet niet zo hard als huub maar actie reactie.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:20 schreef hustler het volgende:
ik ben nou niet dat je zegt pro huub maar ik kan me toch aardig in enzyme zijn opvattingen plaatsen. Als er ergens een sneak rondloopt in die kooi is het brainless wel. Hij scheld lieke uit voor hoer omdat ze zegt dat hij lief moet zijn voor amanda, en vervolgens 2 minuten later als hij er op wordt aangesproken weet hij niet meer wat hij zei, en zo kan ik er nog opnoemen.
alles ontkennen ook al word je ebtrapt, heeft hij van Huub geleerd is Huub zijn lijfspreuk, je kijkt te veel naar Brian. kijk meer naar Huub daar kan je wat van leren net als brian

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan









0.0102338