BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 21:30   quote  deeplink  
hij slaat amanda ..kan je lieke nog herinneren in de douche in de keuken....op een geven moment beschermde ze zichzelf met haar armen want ze dacht dat hij dr zou slaan ....duwt claire hardhandig tegen de muur ....leg es uit hoe dit beter is
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 21:43   quote  deeplink  
Huub heeft Lieke nooit geslagen dat is gewoon een feit, denken is wat anders dan doen.
Je mag een filmpje neerzetten waar dat te zien is.
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 21:50   quote  deeplink  
ga dan es op amanda en claire in ....en als je zo bekijkt heeft brian amanda ook nooit echt geslagen ..want bij het douche incident sleurde hij haar naar de badkamer....en heb lieke wel horen zeggen dat hij haar onder de deken kneep maar en intimideerde daarom flipte hij door toen ze bij jaap ging slapen ..maar hoe maak je daar filmpjes van
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 22:15   quote  deeplink  
Dat incident met het beffen heb je ook gezien toch dat Brian Amanda sloeg, zelfs Netty keurde dat goed in de brief en het doucheincident vond ik nog een stuk erger zelfs, omdat hij het gooit op bescherming terwijl Huub en Lieke niet meer in de ruimte waren.
margo
 margo - zaterdag 26 april 2008 - 22:33   quote  deeplink  
Dat filmpje van dat knijpen heb ik niet gezien (dat was je vraag)?
De rest was gewoon op de streams.
Wil je mij de link geven?
mossa
 mossa - zaterdag 26 april 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Laat ik voorop stellen dat niet voor Huub noch voor Brian ben, ik heb nooit beelden gezien van Brian die vrouwen slaat, ik heb wel daarentegen beelden gezien van huub die Claire een flinke douw geeft. Wat me ook heel erg opvalt is dat Huub altijd de aanleiding is van opstootjes en rellen. Ik stel vast dat Huub de agressor is en de rest het opgejaagd wild.
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 22:41   quote  deeplink  
dat van amanda en C heb je dus gezien maar ..maar dat is niet belanrijk of telt niet om e1 of andere reden ? en van lieke heb ik geen link ...sla geen streams op ..keek het live en natuurlijk zijn er geen filmpjes omdat er veel huubfans filmpjes maken dus wordt het een beetje gescreend
tg3
 tg3 - zaterdag 26 april 2008 - 22:43   quote  deeplink  
juist jullie mogen brian afrekenen op het douche gebeuren ...want dat was ook fout ..maar alsjeblieft als jullie dat doen kom er tenminste vooruit dat huub vrouwen ook niet goed behandelt .....anders verliezen jullie geloofwaardigheid
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 22:44   quote  deeplink  
Zeker weten dat Huub beter met vrouwen om kan gaan, hij timmert ze op hun bek, en krijg het voor elkaar dat ze denken dat het hun schuld was, dat vind ik wel een heel aparte manier om goed met vrouwen om te gaan. af en toe een kast op hun muil pleuren, en anders pleur je ze tegen een muurtje aan, nou als dat ze de bek niet snoert zeg je toch dat je er niet meer tegenkan, dat het door hun familie komt, omdat de familie niet van je houd, he Huub?
stevi0
 stevi0 - zaterdag 26 april 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Psychisch gestoord zeg ik. Absoluut geen zelfreflecterend vermogen en geen geweten die Huub. Altijd de slachtofferrol kiezend. Wat een loser.
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 26 april 2008 - 23:23   quote  deeplink  
Iedereen is schuldig behalve hij. En het ergste is dat hij het nog gelooft ook.
mossa
 mossa - zaterdag 26 april 2008 - 23:30   quote  deeplink  
Huub zal nooit winnen, dat verzeker ik je. Dat zou ten eerste heel krom en veels te voor de hand liggend zijn. Iedereen ziet toch dat er voor Huub speciale regels zijn, dat hij alles mag doen wat hij wil en de rest niet. Stel je voor dat hij wint dan zijn ze toch ongeloofwaardig en bovendien de rest van de bewoners die zijn ook niet gek, die weten sinds dag 1 al dat Huub voorgetrokken word, reden genoeg voor hun om hier een rechtzaak van te maken. Huub word gebruikt voor de kijkcijfers en word uiteindelijk gedumpt zeg nou eerlijk een mooier apotheose bestaat er niet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 23:30 schreef mossa het volgende:
Huub zal nooit winnen, dat verzeker ik je. Dat zou ten eerste heel krom en veels te voor de hand liggend zijn. Iedereen ziet toch dat er voor Huub speciale regels zijn, dat hij alles mag doen wat hij wil en de rest niet. Stel je voor dat hij wint dan zijn ze toch ongeloofwaardig en bovendien de rest van de bewoners die zijn ook niet gek, die weten sinds dag 1 al dat Huub voorgetrokken word, reden genoeg voor hun om hier een rechtzaak van te maken. Huub word gebruikt voor de kijkcijfers en word uiteindelijk gedumpt zeg nou eerlijk een mooier apotheose bestaat er niet.
Men schijnt nogal angstig te zijn voor Nowlive bij de redactie die mailen zich de schurft bellen de politie als Huub met Eric seks heeft, beschuldigen Eric van aanranding en halen hem vervolgens binnen als de held.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 april 2008 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 23:30 schreef mossa het volgende:
Huub zal nooit winnen, dat verzeker ik je. Dat zou ten eerste heel krom en veels te voor de hand liggend zijn. Iedereen ziet toch dat er voor Huub speciale regels zijn, dat hij alles mag doen wat hij wil en de rest niet. Stel je voor dat hij wint dan zijn ze toch ongeloofwaardig en bovendien de rest van de bewoners die zijn ook niet gek, die weten sinds dag 1 al dat Huub voorgetrokken word, reden genoeg voor hun om hier een rechtzaak van te maken. Huub word gebruikt voor de kijkcijfers en word uiteindelijk gedumpt zeg nou eerlijk een mooier apotheose bestaat er niet.
ik kan er geen 1 verzinnen mossa
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 09:39   quote  deeplink  
what the fock joh,
waarom word huub weer alleen als psychopaat neergezet?
hoe zit het met die rat van een brian dan?
moeten we allemaal brian zijn kant gaan kiezen ofzo, is dat de bedoeling?
dacht het niet.
wat huub doet is niet goed, maar breek me de bek niet open over brian.
een vuilere rat als hem moet er nog geboren worden.
janeke
 janeke - zondag 27 april 2008 - 10:45   quote  deeplink  
huub weet niet de betekenis van het woord vrouw
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 10:47   quote  deeplink  
oh, en brian wel???
het is normaal om je meisje de douche door te beuken?
en dit was nog maar de versie on cam, hoe gaat het er straks buiten aan toe als niemand meekijkt.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 10:47 schreef gabi het volgende:
oh, en brian wel???
het is normaal om je meisje de douche door te beuken?
en dit was nog maar de versie on cam, hoe gaat het er straks buiten aan toe als niemand meekijkt.
Gabi beiden hebben in hun doen of laten wel iets waar je een opmerking over kan maken maar met een mes willen gooien naar brain dan ben je volgens mijn niet juist in bovenkamer
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 11:08   quote  deeplink  
dat leek ook meer als dat het was.
hij pakte een mes, maar heeft ie ook gegooid?
als er een sinaasappel had gelegen, had ie die gepakt. toevallig was het een mes.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 22:15 schreef Margo het volgende:
Dat incident met het beffen heb je ook gezien toch dat Brian Amanda sloeg, zelfs Netty keurde dat goed in de brief en het doucheincident vond ik nog een stuk erger zelfs, omdat hij het gooit op bescherming terwijl Huub en Lieke niet meer in de ruimte waren.
hij had Amanda met de hand in haar gezicht weg geduwd, hardhandig. dew moeder van Brian begreep dit. ik zou niet graag de mannen terug slaan, die hun vrouw een paar hoeken hadden verkocht, na dat incident. Ik had ewr ook nooit niet meer naast gekropen laat staan erop.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 10:47 schreef gabi het volgende:
oh, en brian wel???
het is normaal om je meisje de douche door te beuken?
en dit was nog maar de versie on cam, hoe gaat het er straks buiten aan toe als niemand meekijkt.
dat is precies waar wij ons zorgen over maken mbt Claire, als er iemand meer meekijkt,
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 11:16   quote  deeplink  
ik weet zeker dat amanda buiten meer gevaar loopt dan claire.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 11:08 schreef gabi het volgende:
dat leek ook meer als dat het was.
hij pakte een mes, maar heeft ie ook gegooid?
als er een sinaasappel had gelegen, had ie die gepakt. toevallig was het een mes.
stomtoeval. toevallig lag er een mes, en toevallig stond Jaap in de deuropening, en per ongeluk gilt hij dat mes in Brian zijn ribben wil duwen, bij een vlaag van verstandsverbijstering zegt hij, dat hij dit met plezier zou doen. per ongeluk houd Brian hem vast en hij bloed. per ongeluk sloeg Huub Jaap een bloedlip, per ongeluk een kastdeur tegen liekes hoofd. per ongeluk gillend als een stoep prostituee gilt naar Claire's mamma, K. Hoer. Per ongeluk bedreigt hij Lieke en Eric. per ongeluk!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 11:16 schreef gabi het volgende:
ik weet zeker dat amanda buiten meer gevaar loopt dan claire.
Jij kent heel Brian en Amanda niet, dus wie denk jij dat je bent. een gedragsdeskundige? buiten zou Brian weglopen. hier kan je niet weg. buiten zou deze relatie geen stand houden? ook 1 van de gezegdes. en wie zegt dat? alle fans van huub. die hopen en bidden dat Huub buiten zijn knuisten thuis houd.
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 11:24   quote  deeplink  
oké, het is duidelijk voor wie jij bent.
en wie zegt dat ik een fan van huub van?
denk wat je wil denken, is toch niet met je te praten.
ik ben een vrouw en ik weet waarover ik praat, ben zelf de 1e hulp in geslagen.
niet door een jongetje als huub, die is veel blabla maar weinig aktie.
huub is ook vals maar niet op de manier als brian, niet zo onvoorspelbaar.
what you see is what you get bij huub, maar bij brian weet je het maar nooit.
amanda kruipt voor hem en terecht, anders word ie weer para.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door gabi --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 11:24 schreef gabi het volgende:
oké, het is duidelijk voor wie jij bent.
en wie zegt dat ik een fan van huub van?
denk wat je wil denken, is toch niet met je te praten.
ik ben een vrouw en ik weet waarover ik praat, ben zelf de 1e hulp in geslagen.
niet door een jongetje als huub, die is veel blabla maar weinig aktie.
huub is ook vals maar niet op de manier als brian, niet zo onvoorspelbaar.
what you see is what you get bij huub, maar bij brian weet je het maar nooit.
amanda kruipt voor hem en terecht, anders word ie weer para.
weer zo'n knappe aanname. jij weet voor wie ik ben. en omdat jij de 1e hulp bent ingeslagen weet jij dat Brian dat bij Amanda doet? tenzij jij door Brian de eerste hulp bent ingeslagen weet jij nul komma niks komma nada
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 11:30   quote  deeplink  
is goed, wat jij wil en toch weet ik het zeker!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door gabi --
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 27 april 2008 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 11:24 schreef gabi het volgende:
oké, het is duidelijk voor wie jij bent.
en wie zegt dat ik een fan van huub van?
denk wat je wil denken, is toch niet met je te praten.
ik ben een vrouw en ik weet waarover ik praat, ben zelf de 1e hulp in geslagen.
niet door een jongetje als huub, die is veel blabla maar weinig aktie.
huub is ook vals maar niet op de manier als brian, niet zo onvoorspelbaar.
what you see is what you get bij huub, maar bij brian weet je het maar nooit.
amanda kruipt voor hem en terecht, anders word ie weer para.
Gabi het is jou overkomen dat is triest maar ja ik vraag me af want je weet het zeker dat het Amanda zal gebeuren het zou kunnen maar kikker heeft Hedda ook geslagen vergeten????
En hoe weet jij dat zo zeker dat dat gaat gebeuren of je bent helderziend dat zou kunnen dan spreek ik je niet tegen dan wachten het af wat jij voorspelt goed
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 11:43   quote  deeplink  
natuurlijk weet ik het niet 100% zeker, kan niet in de toekomst kijken.
wat huub met hedda heeft gedaan is toch ook nooit echt duidelijk geworden?
misschien gaat het goed en misschien ook niet, ik zou m'n geld in elk geval eerder op huub zetten dan op brian.
italiangirl
 italiangirl - zondag 27 april 2008 - 11:58   quote  deeplink  
gabi pas maar op wat je hier neer zet, want als je ook maar IETS over Brian neerzet krijg je hier meteen de volle lading en bovendien een stempel dat je huub fan bent en dat je niet spoort. Er wordt zoveel commentaar over nowlive hier gegeven , maar ze zijn hier nog erger, ALLES wat die parabrother zegt of doet wordt hier goed gepraat. Het feit dat hij loopt te spelen met paardenpiemels is hier helemaal normaal! Noem je hier Brian zijn naam krijg je een hele preek over wat Huub allemaal doet en zegt en dat je niet spoort....
SMS JAAP NAAR 3040!!!!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 11:30 schreef gabi het volgende:
is goed, wat jij wil en toch weet ik het zeker!!!
lekker puh, unaaaaaa punaaaaaaaaaaaaaaa. heb je lange neus gemaakt?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 11:58 schreef italiangirl het volgende:
gabi pas maar op wat je hier neer zet, want als je ook maar IETS over Brian neerzet krijg je hier meteen de volle lading en bovendien een stempel dat je huub fan bent en dat je niet spoort. Er wordt zoveel commentaar over nowlive hier gegeven , maar ze zijn hier nog erger, ALLES wat die parabrother zegt of doet wordt hier goed gepraat. Het feit dat hij loopt te spelen met paardenpiemels is hier helemaal normaal! Noem je hier Brian zijn naam krijg je een hele preek over wat Huub allemaal doet en zegt en dat je niet spoort....
SMS JAAP NAAR 3040!!!!!!
ook dat is niet helemaal waar, ik kan alleen voor mijzelf spreken. ik wordt er schijtziek van hoe Huub iedere keer verdedigd wordt. daar reageer ik op, mijn mening. iedereen zet hier zijn mening of reageert de een heftiger dan de ander. ook dat kan. en de ene fan tegen de ander? ook dat kan. Als je goed had opgelet, is het merendeel voor Jaap. en niet voor Brian of voor Huub. ik erger mij kapot dat alles wat brian doet in het belachelijke wordt getrokken. want IK vind Huub namelijk veel stiekemer, gemener in spraak en gedrag. dan Brian. Ik vind Brian wel vaak net een opoe. met zijn geouwehoer, en zijn ikke ikke ikke. maar dat terzijde.
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 12:13   quote  deeplink  
maakt niet uit wat ik hier over me heen krijg, zolang het brian maar niet is.
SMS JAAP NAAR 3040!!!!!!
italiangirl
 italiangirl - zondag 27 april 2008 - 12:17   quote  deeplink  
beste Xanne, ik heb hier nooit de acties van Huub goed gepraat , want ik vind het een misselijk ventje, maar ik heb hier vaak mijn commentaar op Brian neergezet en ben vervolgens iedere keer aangevallen en voor van alles uitgemaakt en zoals ik al net schreef heb ik meteen een stempel gekregen dat ik Huub fan ben en dat ik niet spoorde en ga zo maar door en dat alleen omdat ik wat over brian zei. Iedere keer word Nowlive hier erbij gehaald dat een huub site is, maar IK vind dat het er hier net zo aan toe gaat maar dan over Brian en dat vind ik gewoon een beetje jammer.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:19   quote  deeplink  
mooi dan hebben we dit ook uitgesproken, Niks aan het handje dus, ieder zijn mening toch!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 21:25 schreef Margo het volgende:
We hebben het over relativeren Boudewijn en wat is het verschil met wat Brian allemaal gedaan heeft dan? Dreigen, dreigen en nog eens dreigen, "ik smijt hem zo een glas in zijn gezicht" " ik breek zijn nek"
Huub dito maar die gaat toch een stuk beter met vrouwen om.
Ieder zijn mening.
OMG!! Brian heeft toegegeven, dat hij te ver ging met Amanda. Brian is nog iedere dag bezig met leren zich te beheersen. En dat lukt hem behoorlijk.
Huub gaat met vrouwen om, op een nog minderwaardiger manier. Hij gebruikt ze en misbruikt ze. Hoeveel leed heeft hij Lieke aangedaan, en zijn eigen Claire? Met Gaby?
En hij geeft ook te kennen, niet veranderd te zijn. Gisteravond had hij het weer over Lieke, want dat zij hem van repliek heeft gediend bevalt hem nog steeds niet. Hij kan wbt vrouwen geen grenzen stellen en beschadigd ze voortdurend!
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 12:48   quote  deeplink  
Wat heeft ie verkeerd gedaan met gaby?
gaby is een hoer, die hoort zich te laten gebruiken, verdient ze dagelijks geld mee.

heb je er wel's aan gedacht dat die vrouwen zich laten beschadigen ipv andersom?
ze kunnen er ook voor kiezen om die kooi helemaal niet in te gaan, laat staan iets te beginnen met huub.
iedereen weet hoe huub is, is vanaf dag 1 duidelijk geweest en nog trappen ze er steeds weer in en janken er later om.
hoe zielig zijn die vrouwen zeg!
en als er 1 is met oogkleppen voor dan is het claire wel, lieke stond tenminste haar mannetje en uiteindelijk voor zichzelf gekozen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door gabi --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 12:48 schreef gabi het volgende:
Wat heeft ie verkeerd gedaan met gaby?
gaby is een hoer, die hoort zich te laten gebruiken, verdient ze dagelijks geld mee.

heb je er wel's aan gedacht dat die vrouwen zich laten beschadigen ipv andersom?
ze kunnen er ook voor kiezen om die kooi helemaal niet in te gaan, laat staan iets te beginnen met huub.
iedereen weet hoe huub is, is vanaf dag 1 duidelijk geweest en nog trappen ze er steeds weer in en janken er later om.
hoe zielig zijn die vrouwen zeg!
Wat een zieke gedachte...Dus Claire is in de Gouden Kooi verliefd geworden op Huub, om zich te laten beschadigen?
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 12:52   quote  deeplink  
het 1 sluit het ander niet uit en dat wist ze voor ze de kooi inging.
haar eigen woorden waren dat ze niks zou beginnen met huub en waar lag ze een week later?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door gabi --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 12:52 schreef gabi het volgende:
het 1 sluit het ander niet uit en dat wist ze voor ze de kooi inging.
haar eigen woorden waren dat ze niks zou beginnen met huub en waar lag ze een week later?
Dus dan mag Huub haar ook zo intens kwetsen? Dat is dus geoorloofd?
Net alsdat hij met haar getrouwd is en wij allemaal weten dat het fake is geweest en de familie het voor de commercie heeft gedaan? Hoe ga je dan met mensen om? Je eigen kind nog wel.
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 13:00   quote  deeplink  
nee, heb je gelijk in en het is in een normale situatie ook niet geoorloofd.
dit is geen normale situatie en gebeurd nou eenmaal.
claire doet er hard aan mee en waarom zou huub dan veranderen?
ze weet toch hoe hij is.
giet er drank in en je hebt 's avonds trammelant.
wie zijn schuld is het dan? van huub?
nee, van claire want die wil met huub een relatie aangaan en hij heeft gezegd dat-ie bepaalde dingen niet veranderden wil.
lieke heeft ook veel naar haar kop gehad en die werd ook gezien als de zoveelste blonde doos.
tot het moment dat ze voor zichzelf koos en daar ook keihard achter stond.
nu heeft ze respect van veel mensen gekregen, dat zou claire ook moeten doen als ze er last van heeft.
en anders niet zeuren over wel of niet beschadigd worden want dat doet ze zichzelf aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door gabi --
trees
 trees - zondag 27 april 2008 - 13:01   quote  deeplink  
Zie toch duidelijk Brian met de vuilnisbak in zijn handen staan, terwijl hij later beweerd dat het huub was, wie is hier de psychopaat?
gabi
 gabi - zondag 27 april 2008 - 13:05   quote  deeplink  
de 1 heeft dit, de ander heeft dat, zo hebben ze allemaal wat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2008 door gabi --
trees
 trees - zondag 27 april 2008 - 13:05   quote  deeplink  
De grootste psychopaat is brian. Gelukkig kan hij in ieder geval in amsterdam niet meer op de scholen komen om zijn zogenaamde zelfbeheersing te tonen.En door zijn toedoen is Sandy dus volgend jaar zijn baan kwijt. Fijn he zo'n vriend
devil
 devil - zondag 27 april 2008 - 13:07   quote  deeplink  
maar hier krijg je geen ban,voor wie je ook bent
bij nowlive het woord gallebak gebruikt,hup eruit
marja
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 13:00 schreef gabi het volgende:
nee, heb je gelijk in en het is in een normale situatie ook niet geoorloofd.
dit is geen normale situatie en gebeurd nou eenmaal.
claire doet er hard aan mee en waarom zou huub dan veranderen?
ze weet toch hoe hij is.
giet er drank in en je hebt 's avonds trammelant.
wie zijn schuld is het dan? van huub?
nee, van claire want die wil met huub een relatie aangaan en hij heeft gezegd dat-ie bepaalde dingen niet veranderden wil.
lieke heeft ook veel naar haar kop gehad en die werd ook gezien als de zoveelste blonde doos.
tot het moment dat ze voor zichzelf koos en daar ook keihard achter stond.
nu heeft ze respect van veel mensen gekregen, dat zou claire ook moeten doen als ze er last van heeft.
en anders niet zeuren over wel of niet beschadigd worden want dat doet ze zichzelf aan.
Nou ik heb andere gedachten bij Claire, ik denk dat PaRon haar ingezet heeft, daarom zat hij ook zo te huilen op de bruiloft, enigzins berouw toonde hij toch nog wel. Maar Claire doet álles voor haar pappie
trees
 trees - zondag 27 april 2008 - 13:10   quote  deeplink  
onbekend je zit hier te liegen
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 13:05 schreef trees het volgende:
De grootste psychopaat is brian. Gelukkig kan hij in ieder geval in amsterdam niet meer op de scholen komen om zijn zogenaamde zelfbeheersing te tonen.En door zijn toedoen is Sandy dus volgend jaar zijn baan kwijt. Fijn he zo'n vriend
Dat wil Brian ook helemaal niet, hij woont niet in Amsterdam en dat van Sandy is dus totaal niet waar.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 27 april 2008 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2008 - 13:10 schreef trees het volgende:
onbekend je zit hier te liegen
Jij geeft ook verkeerde informatie
trees
 trees - zondag 27 april 2008 - 13:15   quote  deeplink  
Zeker weten van wel van sandy

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan









0.0073759