BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:22   quote  deeplink  
Enzyme je bent erg fanatiek. hou het leuk, je moet om dingen kunnen lachen. reageren altijd maar laat je niet kennen.
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:21 schreef Xanne het volgende:

[..]

en heeft hij hem al gehad? nee toch, dus dan is dat toch niet zo erg, zijn maar woorden lieverdje mijn viezerdje.
En heeft brian al een mes in ze ribben gehad, nee. Dus je praat jezelf tegen en je snapt het zelf niet eens ;)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:23   quote  deeplink  
whaaaaaa, Xanne toch. lol
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 22:23   quote  deeplink  
ja draakje ik ben het inderdaad helemaal met je eens dat huub die avond veel te ver is gegaan, zeer zeker. Maar aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat je soms zo door het lint gaat dat je dingen zegt die je niet moet of mag zeggen, ik vind dat een menselijke reaktie. Hoe noem je die reaktie van Brian naar Palma toe?? Was dat niet mensonterend?
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 22:24   quote  deeplink  
Ik krijg het gevoel dat die vader Claire heeft gedwongen mee te doen aan dgk. Hij had toch ook meteen de hele kapsalon volgestopt met zijn eigen spulletjes?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:23 schreef hustler het volgende:
ja draakje ik ben het inderdaad helemaal met je eens dat huub die avond veel te ver is gegaan, zeer zeker. Maar aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat je soms zo door het lint gaat dat je dingen zegt die je niet moet of mag zeggen, ik vind dat een menselijke reaktie. Hoe noem je die reaktie van Brian naar Palma toe?? Was dat niet mensonterend?
Maar huub gaat niet door het lint, dat is het hem juist,m hij pakt de hele linten fabriek
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:23 schreef hustler het volgende:
ja draakje ik ben het inderdaad helemaal met je eens dat huub die avond veel te ver is gegaan, zeer zeker. Maar aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat je soms zo door het lint gaat dat je dingen zegt die je niet moet of mag zeggen, ik vind dat een menselijke reaktie. Hoe noem je die reaktie van Brian naar Palma toe?? Was dat niet mensonterend?
Vooral na Palama's gekrijs in Amanda's oor, en Palma 6 meter lager dan de kleine Amanda van 1.64cm nee je hebt gelijk.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 22:25   quote  deeplink  
sure xanne, ga jij maar keer op keer je mening moeten verdedigen tegen 6 mensen kijken of je het na de 10 de keer ook nog zo rustig doet
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:23 schreef hustler het volgende:
ja draakje ik ben het inderdaad helemaal met je eens dat huub die avond veel te ver is gegaan, zeer zeker. Maar aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat je soms zo door het lint gaat dat je dingen zegt die je niet moet of mag zeggen, ik vind dat een menselijke reaktie. Hoe noem je die reaktie van Brian naar Palma toe?? Was dat niet mensonterend?
Ik weet niet naar welke reactie van Brian je verwijst.
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:26   quote  deeplink  
Ik vind het nog steeds leuk hoor, mijn intentie is ook niet om hier niet leuk te gaan doen, ik own je gewoon dat kan je niet hebben. Maar je moet niet jammeren als je eerst gaat praten en als er dan mensen komen die je omver lullen ga je praten over ''hou het leuk''. Is that the best you can do? zo ja, hou dan je mening lekker voor je en hou het bij jezelf.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:22 schreef Enzyme het volgende:
Devil. je vind het vermoeiend omdat je hopeloos bent, dat weet je zelf ook daarom red je het ook niet in deze discussie, want je punt is namelijk nog geen een keer gemaakt. Alleen maar ronduit gebroken.
heb jij ff een puntenslijper > voordat gebroken puntje?
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 22:26   quote  deeplink  
dat is toch iets tussen amanda en palma, wie is brian dan om zich daarmee te bemoeien, en bemoeien is misschien nog niet eens zo heel erg maar de manier waarop. Ik denk dat amanda haar slabekje aardig kan roeren hoor.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:23 schreef hustler het volgende:
ja draakje ik ben het inderdaad helemaal met je eens dat huub die avond veel te ver is gegaan, zeer zeker. Maar aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat je soms zo door het lint gaat dat je dingen zegt die je niet moet of mag zeggen, ik vind dat een menselijke reaktie. Hoe noem je die reaktie van Brian naar Palma toe?? Was dat niet mensonterend?
Die gasten willen allemaal winnen en doen de gekste dingen, kwetsen zonder pardon. Dat van Brian naar Palma was niet netjes, absoluut niet. Palma was ook niet fair naar Amanda toe.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:25 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik weet niet naar welke reactie van Brian je verwijst.
Na het amanda palma ruzie verhaal, dat brian de volgende ochtend het voor zijn amanda'tje zou opnemen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:26 schreef Enzyme het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk hoor, mijn intentie is ook niet om hier niet leuk te gaan doen, ik own je gewoon dat kan je niet hebben. Maar je moet niet jammeren als je eerst gaat praten en als er dan mensen komen die je omver lullen ga je praten over ''hou het leuk''. Is that the best you can do? zo ja, hou dan je mening lekker voor je en hou het bij jezelf.
Ik vind je steeds leuker worden blijffie nog ff? en geowend? dat ben jij al 6 x hier.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:27 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Die gasten willen allemaal winnen en doen de gekste dingen, kwetsen zonder pardon. Dat van Brian naar Palma was niet netjes, absoluut niet. Palma was ook niet fair naar Amanda toe.
Maar niet aan |Brian om zich ermee te bemoeien
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:29   quote  deeplink  
Right, als je maar in jezelf gelooft Xanne, dat is altijd belangrijk. Feitelijk is het alleen net ff anders
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:26 schreef hustler het volgende:
dat is toch iets tussen amanda en palma, wie is brian dan om zich daarmee te bemoeien, en bemoeien is misschien nog niet eens zo heel erg maar de manier waarop. Ik denk dat amanda haar slabekje aardig kan roeren hoor.
Oh je kijkt nog maar net, Amanda is Brians meisje al bijna een jaar, vandaar.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:28 schreef hustler het volgende:

[..]

Maar niet aan |Brian om zich ermee te bemoeien
Natuurlijk kan en mag hij het voor zijn vriendin opnemen maar de manier hoe. Zelfs manda heeft het niet goedgekeurd.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:29 schreef Enzyme het volgende:
Right, als je maar in jezelf gelooft Xanne, dat is altijd belangrijk. Feitelijk is het alleen net ff anders
Nou feitelijk, je praat groot maar volgens mij zit je net in de pubertijd of te veel op msn, wat ik own jou gewoon. je hebt meer baka's gehad hier in schrift dan je in real life aankan bitch
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:31 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Natuurlijk kan en mag hij het voor zijn vriendin opnemen maar de manier hoe. Zelfs manda heeft het niet goedgekeurd.
Maar Amanda timmert niet hoog zegt men hier, en je moet altijd de mindere verdedigen Mrs B wist je dat niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Joseba@headliner --
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 22:33   quote  deeplink  
Ik geloof zeker dat je in zo´n huis anders doet dan erbuiten, maar het feit blijft dat ik Huub vanaf dag één een akelig, schreeuwerig, kwallerig ventje heb gevonden en hij bewijst telkens weer dat ik het bij het rechte eind had en heb. En nee, de anderen zijn ook geen lieverdjes, maar bij lange na niet zo erg als Huub.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 22:35   quote  deeplink  
nee ik kijk al vanaf het begin, en ik denk dat amanda zich prima kon redden in deze. En nou niet gaan doen alsof brian zo graag met amanda is gegaan uit liefde. We hebben allemaal kunnen zien dat omdat Natasia weg zou gaan in de toekomst, Brian met Amanda een relatie is aangegaan. Maar dat even terzijde, het is op zich niet erg dat Brian met Palma over de situatie zou gaan praten. Maar aggresief op haar afspringen en lopen schreeuwen dat Palma achteruit springt vind ik ronduit schandalig, en huub doet dit soort dingen ook maar je kan er niet de een wel op afvallen en de van de ander was het niet netjes....
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:35   quote  deeplink  
Xanne; Helemaal mee eens. Ik verdedig Amanda dan ook.
Het is knap wat zij daar neerzet voor een 20 jarige.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Mrs.B@headline --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 - 21:28 schreef tg3 het volgende:

[..]

Huub gaat een stuk beter met vrouwen om .... op welke manier dan ...hij kan zichzelf goed eruit lullen afterwards..maar ik zie niet hoe hij beter is dan brian
nou Brian kan neuken als een paard heeft een lul als een paard, en Huub kan wiebelen.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:35 schreef hustler het volgende:
nee ik kijk al vanaf het begin, en ik denk dat amanda zich prima kon redden in deze. En nou niet gaan doen alsof brian zo graag met amanda is gegaan uit liefde. We hebben allemaal kunnen zien dat omdat Natasia weg zou gaan in de toekomst, Brian met Amanda een relatie is aangegaan. Maar dat even terzijde, het is op zich niet erg dat Brian met Palma over de situatie zou gaan praten. Maar aggresief op haar afspringen en lopen schreeuwen dat Palma achteruit springt vind ik ronduit schandalig, en huub doet dit soort dingen ook maar je kan er niet de een wel op afvallen en de van de ander was het niet netjes....
en dat mijn vriend was een jaar geleden. zelfs in een verstandshuwelijk kan liefde ontstaan. iets wat start als lust kan uitmonden in een sterk gevoel van genegenheid. de tijd zal het leren, maar leuk zoveel CHARS HIer.
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:35 schreef Mrs.B het volgende:
Helemaal mee eens. Ik verdedig Amanda dan ook.
Het is knap wat zij daar neerzet voor een 20 jarige.
Alleen je vergeet ff te vermelden dat ze geholpen worden door achter. Dat heeft ze zelf gezegd on stream, of moet ik weer filmpje erbij pakken voor je? En dan ga je zeker weer niet erop reageren ondanks dat de waarheid voor het grijpen ligt. Nee je gelooft liever in je eigen kijk op de kooi, zonder objectief naar filmpjes te kijken die ingaan op jouw punten.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:37   quote  deeplink  
whaaaaaaa, Xanne toch.
Doe maar konijntje
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:37 schreef Enzyme het volgende:

[..]

Alleen je vergeet ff te vermelden dat ze geholpen worden door achter. Dat heeft ze zelf gezegd on stream, of moet ik weer filmpje erbij pakken voor je? En dan ga je zeker weer niet erop reageren ondanks dat de waarheid voor het grijpen ligt. Nee je gelooft liever in je eigen kijk op de kooi, zonder objectief naar filmpjes te kijken die ingaan op jouw punten.
alweer een zelf analise je word steeds beter.
excuses voor mijn belabberde Nederlands, maar ik ben allochtoon wat is jullie excuus?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Joseba@headliner --
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Gedeeltelijk mee eens huub zou mijn vent ook niet moeten zijn.
Het gene wat mij aan Brian stoort is dat hij Amanda op wat voor manier onderdrukt, ongemerkt haar kleineren en haar als klein kind behandelen, en dat agressieve van hem in discussie en haar de keuze geven of hij wel of niet de boel kort gaat slaan, gadverdamme

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door hustler --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:38 schreef hustler het volgende:
Gedeeltelijk mee eens huub zou mijn vent ook niet moeten zijn.
Het gene wat mij aan Brian stoort is dat hij Amanda op wat voor manier onderdrukt, ongemerkt haar kleineren en haar als klein kind behandelen, en dat agressieve van hem in discussie en haar de keuze geven of hij wel of niet de boel kort gaat slaan, gadverdamme
en hoe zij hem altijd voor lul zet vind jij heel gewoon?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:37 schreef Enzyme het volgende:

[..]

Alleen je vergeet ff te vermelden dat ze geholpen worden door achter. Dat heeft ze zelf gezegd on stream, of moet ik weer filmpje erbij pakken voor je? En dan ga je zeker weer niet erop reageren ondanks dat de waarheid voor het grijpen ligt. Nee je gelooft liever in je eigen kijk op de kooi, zonder objectief naar filmpjes te kijken die ingaan op jouw punten.
Geen idee wat je probeert te bewijzen of wie je van wat wil overtuigen. Over helpen gesproken. Waarom denk jij dat Huub een alcoholverbod heeft ? dat is niet om hem eruit te werken maar om hem erin te houden. Hoezo helpen ? hou toch op, ze worden allemaal op een of andere manier geholpen.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:40 schreef Xanne het volgende:

[..]

en hoe zij hem altijd voor lul zet vind jij heel gewoon?
Sorry maar daar heeft Brian Amanda niet voor nodig dat doet ie zelf wel
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:40 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Geen idee wat je probeert te bewijzen of wie je van wat wil overtuigen. Over helpen gesproken. Waarom denk jij dat Huub een alcoholverbod heeft ? dat is niet om hem eruit te werken maar om hem erin te houden. Hoezo helpen ? hou toch op, ze worden allemaal op een of andere manier geholpen.
Heel eenvoudig Huub houd men erin om nowlive rustig te houden Brian houd men erin, omdat men bang is dat Brian alles verlult van wat daar tussen de schuifdeuren word door geschoven met betrekking tot stemmingen, warom denk je dat Brian vaak dreigt on stream te tent te verlaten?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:42 schreef hustler het volgende:

[..]

Sorry maar daar heeft Brian Amanda niet voor nodig dat doet ie zelf wel
en zij als lieve vriendin helpt hem daar bij, niks mis mee toch, ik kan van elke bewoner wel 9 eigenschappen opschrijven hoe men zich voor lul zet, en? dat is de reden dat zij daarin zitten en jij en ik niet.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:44 schreef Xanne het volgende:

[..]

en zij als lieve vriendin helpt hem daar bij, niks mis mee toch, ik kan van elke bewoner wel 9 eigenschappen opschrijven hoe men zich voor lul zet, en? dat is de reden dat zij daarin zitten en jij en ik niet.
geloof me daar ben ik maar wat blij mee, heerlijk vanachter mijn pc'tje commentaar geven. Maar mensen ik ga verder met het gewone leven, een gezellige avond nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:47   quote  deeplink  
Slaap lekker Hustler. Ciao
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:45 schreef hustler het volgende:

[..]

geloof me daar ben ik maar wat blij mee, heerlijk vanachter mijn pc'tje commentaar geven. Maar mensen ik ga verder met het gewone leven, een gezellige avond nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jammer met jou kan je praten, maar weltrusten.
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:49   quote  deeplink  
helemaal mee eens hustler, deze mensen zijn blijkbaar erg jong of slecht ontwikkeld, want ze weten van voor tot achter niet wat ze lullen. Sterker nog, als je nog meer posts wilt schrijven, pak dan eerst even mijn posts erbij. Wedde dat er eentje bij zit die je nieuwe puntje alweer omver haalt, zonder dat ik weer in herhaling hoef te vallen. Hiermee bespaar je jezelf al die moeite om te typen. Hoe vind je die? Juist ik ook. Next
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:52   quote  deeplink  
Guys, ik ga nighty nighty. Fijne avond nog.
Enzyme, tot morgen ??
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:53   quote  deeplink  
oh gweldig,In samenspraak met politie hebben wij besloten het gastenboek tijdelijk te sluiten. Er lopen verschillende onderzoeken. Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie. Er zijn duidelijk mensen op deze wereld die het nodig vinden om het leven van andere mensen zuur te maken.

Redactie clairedemiljonair.nl

Het gastenboek is tijdelijk gesloten door uitspraken die de grenzen van 'fatsoen' ver overschrijden!
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:53   quote  deeplink  
Ik wens jouw ook een fijne avond :) misschien tot morgen ;)
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:53 schreef Xanne het volgende:
oh gweldig,In samenspraak met politie hebben wij besloten het gastenboek tijdelijk te sluiten. Er lopen verschillende onderzoeken. Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie. Er zijn duidelijk mensen op deze wereld die het nodig vinden om het leven van andere mensen zuur te maken.

Redactie clairedemiljonair.nl

Het gastenboek is tijdelijk gesloten door uitspraken die de grenzen van 'fatsoen' ver overschrijden!
Jammer dat mensen het niet bij woorden kunnen houden ja. Zie je maar weer hoe triest Brian/amanda fans zijn. En nee niemand hoeft zich aangesproken te voelen hoor. Mag wel natuurlijk
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 22:54   quote  deeplink  
Gaan jullie hier altijd zo vroeg naar bed?
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 22:57   quote  deeplink  
Ik had er net een lekker glaasje wijn bij gepakt.
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:58   quote  deeplink  
doe mij ook maar een, als ie wit is en zoet :)
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 22:59   quote  deeplink  
Helaas Enzyme, hij is rood en niet zoet.
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Wil nog wel een fles rosé voor je opentrekken, maar die is ook niet zoet.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 23:02   quote  deeplink  
Mag ik nog een baco? thanks
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 23:05   quote  deeplink  
Aan baco´s doe ik niet. Wijn, (droge) sherry of cointreau. Meer smaken heb ik niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan









0.0093269