BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:19 schreef draakje het volgende:

[..]

Het is een bewezen feit dat Huub een mes heeft gepakt en met een slipper en een vuilnisbak heeft gegooid.
Een mes pakken is geen strafbaar feit, als je daarmee gaat dreigen dan pas is het een strafbaar feit. En hij heeft met een slipper gegooit en een prullebak inderdaad klopt, en nu? Je snapt gewoon niet hoe moeilijk het is als je zolang bij elkaar leeft om normaal te doen. Je ziet dat brian zelf ook de keel van huub pakt, vind ik erger dan een prullebak. En dat gebeurde voor hij de prullebak pakte. Verder nog wat?
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:23   quote  deeplink  
enne ik zeg zeker niet dat ik al huub zijn acties kan waarderen, maar van brian kan ik ze zeker niet verdragen omdat ie nergens eerlijk voor uit komt. Altijd mensen op hun fouten pakken maar nooit in de spiegel kijken
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:25   quote  deeplink  
mrs b, even serieus komt amanda niet met haar kop tegen de douchewand aan, en wat doet brain daarna met de doucheslang??????????????????????/ als mijn kerel dat bij me zou doen had ik fucking aangifte gedaan
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:21 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Tiener leven ? vooruit dan maar, ik neem het als een compliment aangezien ik de moeder van alle miljonairs had kunnen zijn, qua leeftijd bedoel ik dan.
Ik kijk en kijk maar ik zie Brian niet slaan en ook niet wurgen. Als ik had gezien dat Brian had geslagen dan had ik dat heus wel gezegd omdat ik het niet goedkeur. Ik zit je niet te stangen of wat dan ook, ik ben echt serieus.
Dan wil je het gewoon niet zien, in het bef filmpje op het grasveld aan het eind geeft brain een hoek aan amanda. En kijk de wurg filmpje maar eens goed, ''Ik ben er nu helemaal klaar mee brother'' en bam vliegt ze door de douche met die slang om dr nek tegen de muur. Als je dit gaat ontkennen dan ben je echt uber triest
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:22 schreef Enzyme het volgende:

[..]

Een mes pakken is geen strafbaar feit, als je daarmee gaat dreigen dan pas is het een strafbaar feit. En hij heeft met een slipper gegooit en een prullebak inderdaad klopt, en nu? Je snapt gewoon niet hoe moeilijk het is als je zolang bij elkaar leeft om normaal te doen. Je ziet dat brian zelf ook de keel van huub pakt, vind ik erger dan een prullebak. En dat gebeurde voor hij de prullebak pakte. Verder nog wat?
Nou, ik ben natuurlijk nog maar een tiener (hartelijk dank daarvoor) maar hij was toch echt niet van plan met dat mes een sinaasappelje schoon te maken. En als je nou nog niet hebt gezien dat Brian Huub alleen maar wegduwt (en gitaar speelt en dus lange nagels heeft) dan zou ik eens een afspraak maken met de oogarts.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:26   quote  deeplink  
heey en nou niet op de man af gaan lopen praten xanne, en ja huub is een sneak maar zodra hij erop wordt aangesproken zal hij d3e laatste zijn die het ontkent. wanneer heb je brian voor het laatst zijn fouten toe horen geven
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:28   quote  deeplink  
het is zeker fout dat huub met die vuilinsbak en slipper gijng lopen gooien, maar waardoor ging hij door het lint omdat hij voor de tweede keer dat weekend door brian bij zijn keel werd gegrepen of kijken jullie echt andere streams dan ik??
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:26 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou, ik ben natuurlijk nog maar een tiener (hartelijk dank daarvoor) maar hij was toch echt niet van plan met dat mes een sinaasappelje schoon te maken. En als je nou nog niet hebt gezien dat Brian Huub alleen maar wegduwt (en gitaar speelt en dus lange nagels heeft) dan zou ik eens een afspraak maken met de oogarts.
Nee misschien niet een sinasappel, maar ook niet brian aanvallen dat mes was al uit ze hand voor ie in de buurt van brian was om hem ook daadwerkelijk neer te steken. Dus nu niet zelf een draai geven aan wat er echt gebeurd is. Er is niks gebeurd met dat mes, en jij kan niet bewijzen dat hij wel wat ermee wou doen. Dus waar blijf je nou met je punt
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 21:29   quote  deeplink  
nee enzymen ,ik heb juist wel een eigen mening
vind jij van niet,nou waar maak je,je druk om dan!!!
ben net naar school geweest en heb jouw stukje van 20.22
even nagekeken,aagerand is aangerand
voorecht is voorrecht
nacht is nachtje
looser is loser
heb je meteen opgegeven voor naschoolse les
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:31   quote  deeplink  
devil vind je serieus dat amanda is aangerand door huub
en die keer dan dat amanda lag te slapen en dat brian elke keer water pakte om haar doos nat te houden wat was dat dan
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 21:32   quote  deeplink  
sorry hoor,maar je zal een ander bedoelen die discussie
heb ik niet gevoerd
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:28 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

nu even lullig doen. Het is geen looser maar LOSER.
Als je wat zegt moet je het wel zeker weten he, engels kent ook een grammatica die jij blijkbaar niet kent. Kijk maar: http://dictionary.reference.com/browse/looser maar goed als dit je enige middel is om nog een weerwoord te kunnen bieden op de discussie die jullie al 60 paginas terug begonnen zijn, dan zegt dat al genoeg over de waarde van jullie menig over dit hele gezeik met brian die nu ineens zogemaand word neergezet op tv al het lieverdje. Maar goed als jij je graag een oor aan laat naaien door de tv, dan moet je het zelf weten
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:37   quote  deeplink  
ow dus je vind ook dat amanda loopt te liegen over het feit dat ze is aangerand door huub
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 21:37   quote  deeplink  
ik hou van brian met heel mijn hart
nu niet uit elkaar ploffen hoor
het is het namelijk niet waard
en nee hoor ,normaal ben ik niet kinderachtig
maar jij begon toch over mijn taalgebruik te vallen
kijk dat bedoel ik nou ,je bent net huub
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:38   quote  deeplink  
devil ik zeg ook niet dat ik alles goed schrijf, maar aangezien jouw reacties geen waarde hebben probeer ik er toch nog iets uit te halen he. Maar goed als jullie nu over taal gaan praten omdat ik dat ook doe, dan zegt dat al genoeg. Je argument is waardeloos en dan kan je me pakken op 100 spelfouten, maar je blijft waardeloos in je reacties. Dus als dit dan nog je enige middel is om een puntje te maken, zou ik me aansluiten bij de brian fan club
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:37 schreef devil het volgende:
ik hou van brian met heel mijn hart
nu niet uit elkaar ploffen hoor
het is het namelijk niet waard
en nee hoor ,normaal ben ik niet kinderachtig
maar jij begon toch over mijn taalgebruik te vallen
kijk dat bedoel ik nou ,je bent net huub
Dat neem ik als een compliment, bedankt voor je fantastische kijk op de situatie. En ik ben erg blij voor je dat je hart klopt voor een gemaakt tv figuur. Way to go
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 21:40   quote  deeplink  
oke enzymen ,jouw mening is zo interessant,dus blijf ze lezen
maar reageer dan niet op iemand,die volgens jou geen mening heeft
voorlopig maak je,je heel druk om mij,kijk uit voor je bloeddruk
kan nooit goed zijn
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Ben hier vandaag pas voor het eerst, maar voel me al helemaal thuis.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:42   quote  deeplink  
ja lekker he heerlijk dit
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:33 schreef Enzyme het volgende:

[..]

Als je wat zegt moet je het wel zeker weten he, engels kent ook een grammatica die jij blijkbaar niet kent. Kijk maar: http://dictionary.reference.com/browse/looser maar goed als dit je enige middel is om nog een weerwoord te kunnen bieden op de discussie die jullie al 60 paginas terug begonnen zijn, dan zegt dat al genoeg over de waarde van jullie menig over dit hele gezeik met brian die nu ineens zogemaand word neergezet op tv al het lieverdje. Maar goed als jij je graag een oor aan laat naaien door de tv, dan moet je het zelf weten
Beste Enzyme, Als je "los" bedoeld heb je gelijk maar als je “verliezer” bedoeld zit je er flink naast en ik vermoed dat je verliezer bedoeld. Oeps.
Los hiervan. Je realiseert je wel dat je hier op headliner lekker kan discussiëren ? en dat al ben je anti Brian, Amanda of Jaap je gewoon hier kan blijven posten ? Leuk he ? Laten wij het ook leuk houden.
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:42 schreef hustler het volgende:
ja lekker he heerlijk dit
Ja, dit is echt een lekker pittig forum.
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:44   quote  deeplink  
tja sommige mensen hebben temprament, en andere die laten zich naaien bij het leven en ja verschil moet er wezen. Maar ik heet Enzyme hoor, ik wil je niet weer verbeteren natuurlijk maar je doet het elke post verkeerd. Zou het komen omdat je gewoon een foutje maakte, of zou het komen omdat je nog geen een keer oprecht een post gelezen hebt van mij zonder al met je vingertje op je toetsenbord te zetten om anders te kunnen laten blijken.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:41 schreef draakje het volgende:
Ben hier vandaag pas voor het eerst, maar voel me al helemaal thuis.
Lekker he ? en je krijgt geen ban als je pro Huub bent ? whaaaaaa
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:44 schreef Enzyme het volgende:
tja sommige mensen hebben temprament, en andere die laten zich naaien bij het leven en ja verschil moet er wezen. Maar ik heet Enzyme hoor, ik wil je niet weer verbeteren natuurlijk maar je doet het elke post verkeerd. Zou het komen omdat je gewoon een foutje maakte, of zou het komen omdat je nog geen een keer oprecht een post gelezen hebt van mij zonder al met je vingertje op je toetsenbord te zetten om anders te kunnen laten blijken.
Maak je niet druk. Straks wens ik je een fijne nacht en morgen gaan we gewoon lekker verder. Let op !! het is niet persoonlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Mrs.B@headline --
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:43 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Beste Enzyme, Als je "los" bedoeld heb je gelijk maar als je “verliezer” bedoeld zit je er flink naast en ik vermoed dat je verliezer bedoeld. Oeps.
Los hiervan. Je realiseert je wel dat je hier op headliner lekker kan discussiëren ? en dat al ben je anti Brian, Amanda of Jaap je gewoon hier kan blijven posten ? Leuk he ? Laten wij het ook leuk houden.
Los is geen engels woord, kijk nou maar op die link die ik erbij geef. Ik onderbouw als enige hier me mening met filmpjes en links, de filmpjes die jullie mening ondersteund zie ik nergens hoor.
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 21:47   quote  deeplink  
whaha ,daarom is het ook zo,n eerlijk forum
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:47   quote  deeplink  
nouja ik vind het helemaal niet erg wie voor wie is, als brian maar niet wint vind ik alles best
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:48   quote  deeplink  
en dat is mijn persoonlijke mening gebaseerd op feiten waar ik mij niet in kan vinden
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:46 schreef Enzyme het volgende:

[..]

Los is geen engels woord, kijk nou maar op die link die ik erbij geef. Ik onderbouw als enige hier me mening met filmpjes en links, de filmpjes die jullie mening ondersteund zie ik nergens hoor.
Dit is echt de laatste keer dat ik hierover schrijf.
Loose betekent los. Loser betekent verliezer.
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:49   quote  deeplink  
eerlijk is niet van toepassing hier hoor, het is een forum met mensen die gewoon maar wat meelullen en verder geen eens de waardigheid borgen om iemand de kans te geven een andere kijk te bieden op dit hele dgk gedoe
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:49 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Dit is echt de laatste keer dat ik hierover schrijf.
Loose betekent los. Loser betekent verliezer.
Je hebt gelijk.

Oow moet je nu naar bedje om morgen te werken? Klote he werken voor je geld, ach waren de millionares toch niet zo dom om dit te doen he.
johan13
 johan13 - maandag 28 april 2008 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:47 schreef hustler het volgende:
nouja ik vind het helemaal niet erg wie voor wie is, als brian maar niet wint vind ik alles best
ik ben het gedeeltelijk met je eens. ik gun het huub ook niet, maar jaap wel
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:50 schreef johan13 het volgende:

[..]

ik ben het gedeeltelijk met je eens. ik gun het huub ook niet, maar jaap wel
liever jaap dan brainless en zijn trailertrash whore
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:50 schreef Enzyme het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Oow moet je nu naar bedje om morgen te werken? Klote he werken voor je geld, ach waren de millionares toch niet zo dom om dit te doen he.
Nee, morgen hoef ik niet te werken omdat mijn stuudtjes vakantie hebben. Woensdag ga ik weer aan de slag maar niet met stuudjes. En werken voor je geld is niet klote, is juist goed leer je het waarderen.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 21:53   quote  deeplink  
want eerlijk is eerlijk, de amanda van dik een jaar geleden was beter te verteren dan de arrogante cavia beckham van tegenwoordig
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 21:55   quote  deeplink  
oow weer zo iemand die net doet alsof ie het leuk vind om te werken. En andere mensen veroordelen dat ze niet hard werken en dus low zijn. Zo iemand ben jij dus, nee nu snap ik je helemaal juffie.

Ik wens je veel plezier op je werk, ik hoop dat je het leuk vind om te werken voor iemand anders zijn mooie auto. Ik durf eerlijk te zeggen dat ik werken haat, daarom heb ik me eigen bedrijf en ben ik afhangkelijk van niemand

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Enzyme --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:55 schreef Enzyme het volgende:
oow weer zo iemand die net doet alsof ie het leuk vind om te werken. En andere mensen veroordelen dat ze niet hard werken en dus low zijn. Zo iemand ben jij dus, nee nu snap ik je helemaal juffie.

Ik wens je veel plezier op je werk, ik hoop dat je het leuk vind om te werken voor iemand anders zijn mooie auto. Ik durf eerlijk te zeggen dat ik werken haat, daarom heb ik me eigen bedrijf en ben ik afhangelijk van niemand
Ik haat het werken niet en dat komt doordat ik het met plezier doe. Als jij werken haat respecteer ik dat. Kan gebeuren. Wie zegt dat mensen die niet hard werken low zijn ? Jij kiest ervoor om mensen voor je te laten werken, niks mis mee, absoluut niet. Natuurlijk ben je van anderen afhankelijk. Zonder klanten is een baas nergens, zonder patienten is een zielenknijper nergens. Maar laten wij het op DGK houden. Kan ik nog altijd van leren.
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 22:05   quote  deeplink  
woh wat doe je nu interessant
een eigen bedrijf is juist hard werken
fracol
 fracol - maandag 28 april 2008 - 22:06   quote  deeplink  
huubje toch
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 28 april 2008 - 22:07   quote  deeplink  
Devil, you devil you. lol
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Je snijd zelf dat punt aan hoor. En afhangkelijkheid heb ik zelf in de hand, een arbeider ook wel hoor maar het voelt voor die arbeider alleen niet zo. Maar we dwalen af omdat jullie geen punt meer hebben, dat is logisch en het maakt ook niet uit hoor. Ik ga ff lekker een >loser< zijn en DGK kijken. Kijk straks nog wel even hier of er iemand ze best heeft gedaan de genoemde feiten die door hustler en mij zijn gepost omlaag te halen met onzin.
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:05 schreef devil het volgende:
woh wat doe je nu interessant
een eigen bedrijf is juist hard werken
Ik weet niet hoe jij je dat voorsteld, maar als je in de dienstverlendende branche zit en het dus goed aanpakt. Dan doet de dienst opzich al veel van het werk, en dan hoef ik dus niet hard te werken. Met je interessant doen, ik kan het zo bewijzen hoor devil. Ik heb jou je mening nog niet zien onderbouwen dus je praat weer voor niks
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 21:22 schreef Enzyme het volgende:

[..]

Een mes pakken is geen strafbaar feit, als je daarmee gaat dreigen dan pas is het een strafbaar feit. En hij heeft met een slipper gegooit en een prullebak inderdaad klopt, en nu? Je snapt gewoon niet hoe moeilijk het is als je zolang bij elkaar leeft om normaal te doen. Je ziet dat brian zelf ook de keel van huub pakt, vind ik erger dan een prullebak. En dat gebeurde voor hij de prullebak pakte. Verder nog wat?
wat denk jij dat de zin "Ik steek met liefde een mes tussen je ribben, en zal er nog plezier van hebben ook"

Oh wacht, dat is geen dreigement, natuuuuurlijk, dat is een belofte. maar dan geen noot, want hij beloofd Claire monogamiteit, en dat gaat hij ook niet doen, sorry enzyme je hebt helemaal gelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:17   quote  deeplink  
rn nu weet ik in ieder geval wie enzyme is, lol. hahahahah, je manier van schrijven is ook een vorm van vingerafdruk, wist je dat enzyme? ;;;;;;
devil
 devil - maandag 28 april 2008 - 22:19   quote  deeplink  
net huub,er zelf over beginnen,een ander de schuld geven
pff vermoeiend hoor
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 22:20   quote  deeplink  
Maar effe serieus, ik snap die ouders niet. Ik begrijp niet hoe je je vrouw zo kunt laten beledigen en de volgende dag toch naar de bruiloft kunt komen. Ik vond ook dat er een heel rare sfeer hing op die trouwerij, alsof iedereen meedeed aan een modern toneelstuk dat niet werd begrepen.
hustler
 hustler - maandag 28 april 2008 - 22:20   quote  deeplink  
hmm is al best een tijd geleden dat deze discussie nog over dgk ging
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 22:21   quote  deeplink  
Nee ik snap die ouders ook niet Draakje, maar dat is niet aan ons
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:20 schreef Enzyme het volgende:
Ja aan jouw manier van schrijven is te zien hoe dom je eigenlijk bent. Maar dreigen met een mes in je hand, of dreigen dat je een mes gebruikt is wat anders. Brian natasia en amanda hebben huub al 500x een autobom belooft. Monogaamiteit is nog niet gebroken, dus wie ben jij om te zeggen dat huub dat zeker gaat verbreken zonder dat dit gebeurd is tijdens zijn relatie met Claire? Dus wederom praat er weer iemand poep
en heeft hij hem al gehad? nee toch, dus dan is dat toch niet zo erg, zijn maar woorden lieverdje mijn viezerdje.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 28 april 2008 - 22:21   quote  deeplink  
pcs wáár gaat dit over?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan









0.0149700