BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 23:02 schreef Xanne het volgende:
In samenspraak met politie hebben wij besloten het gastenboek tijdelijk te sluiten. Er lopen verschillende onderzoeken. Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie. Er zijn duidelijk mensen op deze wereld die het nodig vinden om het leven van andere mensen zuur te maken.

Redactie clairedemiljonair.nl

Het gastenboek is tijdelijk gesloten door uitspraken die de grenzen van 'fatsoen' ver overschrijden!
Ja maar onfatsoenlijk zijn is niet strafbaar dus dat zal dan wel geen politie onderzoek zijn. Dreigen, intimideren en stalken is strafbaar, alleen via internet wordt dit zeer moeilijk te bewijzen
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 23:08   quote  deeplink  
Even wat anders. Ik ben nieuw hier, en wil graag even weten hoe je kunt voorkomen dat je mailbox helemaal volloopt met reacties. Moet je bij elk bericht dat je plaatst dat abonnementknopje onder aan de bladzijde uitschakelen? Vermoeiend!
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 23:09   quote  deeplink  
onderaan bij ''snel reageren'' vink je het Abonneer op dit topic, je ontvangt bij een reactie een e-mail uit, en voila
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 23:11   quote  deeplink  
Thanks, maar moet je dat bij elk bericht doen? Of is 1x genoeg? Het springt namelijk steeds weer aan.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 april 2008 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 22:23 schreef hustler het volgende:
ja draakje ik ben het inderdaad helemaal met je eens dat huub die avond veel te ver is gegaan, zeer zeker. Maar aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat je soms zo door het lint gaat dat je dingen zegt die je niet moet of mag zeggen, ik vind dat een menselijke reaktie. Hoe noem je die reaktie van Brian naar Palma toe?? Was dat niet mensonterend?
ik kan me ook nog agressieve acties van Huub naar Palma toe herinneren!
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 23:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik kan me ook nog agressieve acties van Huub naar Palma toe herinneren!
Ja, dat zijn ook niet altijd van die goede vrienden geweest.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 april 2008 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 23:08 schreef draakje het volgende:
Even wat anders. Ik ben nieuw hier, en wil graag even weten hoe je kunt voorkomen dat je mailbox helemaal volloopt met reacties. Moet je bij elk bericht dat je plaatst dat abonnementknopje onder aan de bladzijde uitschakelen? Vermoeiend!
nog even wel... helaas.

bij de volgende forum update kun je dat in je profiel pagina instellen!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 april 2008 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 23:44 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, dat zijn ook niet altijd van die goede vrienden geweest.
zij daar nog filmpjes over te vinden?

die oude filmpjes opzoeken is best lastig... en ik ben pas sinds maart 2007 begonnen met filmpjes maken, heb nu al 10gb aan origineel filmarchief :)
Enzyme
 Enzyme - maandag 28 april 2008 - 23:46   quote  deeplink  
Ik ook, daarom ben ik ook geen fan van huub of brian of wie dan ook daar in de kooi. Maar mensen hier doen alsof huub psychopaat is, terwijl brian precies dezelfde acties heeft uitgehaald alleen in een andere setting. Ik gun de winst alleen wel aan huub of jaap en niet aan achterbakse brian die amanda gebruikt en het leukste van dit alles is dat veel mensen trappen er nog in ook. Dus petje af voor brian dat hij deze onzin kan verkopen , want mensen zijn blijkbaar zo simpel minded.
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 23:45 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

zij daar nog filmpjes over te vinden?

die oude filmpjes opzoeken is best lastig... en ik ben pas sinds maart 2007 begonnen met filmpjes maken, heb nu al 10gb aan origineel filmarchief :)
Dat moet haast wel op YouTube, want ik kan me nog verschillende keren herinneren dat ze elkaar in de haren vlogen. Vooral met Lieke natuurlijk.
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 23:46 schreef Enzyme het volgende:
Ik ook, daarom ben ik ook geen fan van huub of brian of wie dan ook daar in de kooi. Maar mensen hier doen alsof huub psychopaat is, terwijl brian precies dezelfde acties heeft uitgehaald alleen in een andere setting. Ik gun de winst alleen wel aan huub of jaap en niet aan achterbakse brian die amanda gebruikt en het leukste van dit alles is dat veel mensen trappen er nog in ook. Dus petje af voor brian dat hij deze onzin kan verkopen , want mensen zijn blijkbaar zo simpel minded.
Sorry Enzyme, ik vind Huub echt een psychopaat. Ik denk dat er iets heel erg mis is met die jongen, en dat is echt mijn objectieve mening. Brian is ook bepaald geen lieverdje, maar om Huub hangt iets engs vind ik.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 28 april 2008 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 23:46 schreef Enzyme het volgende:
Ik ook, daarom ben ik ook geen fan van huub of brian of wie dan ook daar in de kooi. Maar mensen hier doen alsof huub psychopaat is, terwijl brian precies dezelfde acties heeft uitgehaald alleen in een andere setting. Ik gun de winst alleen wel aan huub of jaap en niet aan achterbakse brian die amanda gebruikt en het leukste van dit alles is dat veel mensen trappen er nog in ook. Dus petje af voor brian dat hij deze onzin kan verkopen , want mensen zijn blijkbaar zo simpel minded.
volgens de definitie van psychopaat uit de dikke VanDale zijn eigenlijk alle spelers psychopaten want niemand kun meer zonder beveiliging na de kooi de straat op.

Maar omdat Brian zich de laatste maand erg rustig houdt en Huub juist steeds agressiever gedrag vertoond wordt daar nu een filmpje over geplaatst.

Als Brian weer gek gaat doen komt daar ook een filmpje over...

Ik ben voor Jaap en Jaap doet niet agressief dus daar hoef ik niet bang voor te zijn!
draakje
 draakje - maandag 28 april 2008 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 23:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

volgens de definitie van psychopaat uit de dikke VanDale zijn eigenlijk alle spelers psychopaten want niemand kun meer zonder beveiliging na de kooi de straat op.

Maar omdat Brian zich de laatste maand erg rustig houdt en Huub juist steeds agressiever gedrag vertoond wordt daar nu een filmpje over geplaatst.

Als Brian weer gek gaat doen komt daar ook een filmpje over...

Ik ben voor Jaap en Jaap doet niet agressief dus daar hoef ik niet bang voor te zijn!
Ik gun het Jaap ook het meest van de nu aanwezigen, hoewel ik ook wel respect voor Amanda heb. Maar eigenlijk vind ik Nathanael nog steeds de leukste.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2008 - 23:45 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

zij daar nog filmpjes over te vinden?

die oude filmpjes opzoeken is best lastig... en ik ben pas sinds maart 2007 begonnen met filmpjes maken, heb nu al 10gb aan origineel filmarchief :)
http://www.youtube.com/watch?v=7FhsdQANMJA
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:06   quote  deeplink  
bijna alles Boudewijn
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 00:09   quote  deeplink  
Dus er zijn nog meer mensen wakker. Gezellig.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:09 schreef draakje het volgende:
Dus er zijn nog meer mensen wakker. Gezellig.
ik wordt nu pas wakker joh...
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik wordt nu pas wakker joh...
Verklaar je nader.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:11 schreef draakje het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
ik is ook snet wakker, ik is vrij vandaag, dus wordtie gezellie vannacht de wake van DGK
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:13 schreef Xanne het volgende:

[..]

ik is ook snet wakker, ik is vrij vandaag, dus wordtie gezellie vannacht de wake van DGK
Ja, jammer alleen dat ik geen streams kan kijken. Jullie moeten me maar op de hoogte houden.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:11 schreef draakje het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
ik werk ook 's nachts door, dus na wat tv kijken 's avonds ga ik nu weer beginnen :)
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 29 april 2008 - 00:35   quote  deeplink  
Ja zo zie je maar weer er zijn werkpaarden en sierpaarden. Maar denk ook een beetje aan jezelf Boudewijn.
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik werk ook 's nachts door, dus na wat tv kijken 's avonds ga ik nu weer beginnen :)
Hier? Zoals ik al eerder zei, ik ben nieuw hier, dus weet van niks!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:36 schreef draakje het volgende:

[..]

Hier? Zoals ik al eerder zei, ik ben nieuw hier, dus weet van niks!
Oh my goodnes we 've got a innocent. lets claime this dragon
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 00:39   quote  deeplink  
Hoe is iedereen hier eigenlijk terechtgekomen? Ik bedoel, ik zat altijd op het forum van Tien/Talpa, maar dat werd na vreselijke scheldpartijen gesloten en in NowLive had ik echt geen zin. Afgelopen week kwam ik bij toeval hier terecht, en na een paar dagen meelezen heb ik me laten registreren. Dus, wat is jullie verhaal?
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 00:51   quote  deeplink  
nou draakje ik kwam helemaal in het begin van de kooi bij nowlive via mijn schoonmoeder,paar dagen hebben ze mij er al uitgegooid,doordat ik een opmerking over huub maakte tegenover iemand anders,ik kreeg meteen een ban,kan er sinds die tijd niet meer op,nu dus nog steeds niet hahaha...toen heb ik een tijdje gesurft,bij talpa en bij tien tv...en via mijn schoonmoeder kwam ik ook bij headliner terecht die was een nieuw forum gestart aldus boudewijn,en hier ben ik gebleven,en ik kijk soms op goudenkooifan is ook een leuk forum trouwens;-)heb in het begin met boudewijn samen nog verhaaltjes gemaakt vanuit de streams weet je wel..dus zo eigenlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door ilse --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:39 schreef draakje het volgende:
Hoe is iedereen hier eigenlijk terechtgekomen? Ik bedoel, ik zat altijd op het forum van Tien/Talpa, maar dat werd na vreselijke scheldpartijen gesloten en in NowLive had ik echt geen zin. Afgelopen week kwam ik bij toeval hier terecht, en na een paar dagen meelezen heb ik me laten registreren. Dus, wat is jullie verhaal?
eerst was er headliner, en toen als in een wonder stond er ineens forum bij. toen waren er meestal een stuk of drie posters, ik heb izzie gebeld, en hups toen zaten we met 4 enz enz enz
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:51 schreef ilse het volgende:
nou draakje ik kwam helemaal in het begin van de kooi bij nowlive via mijn schoonmoeder,paar dagen hebben ze mij er al uitgegooid,doordat ik een opmerking over huub maakte tegenover iemand anders,ik kreeg meteen een ban,kan er sinds die tijd niet meer op,nu dus nog steeds niet hahaha...toen heb ik een tijdje gesurft,bij talpa en bij tien tv...en via mijn schoonmoeder kwam ik ook bij headliner terecht die was een nieuw forum gestart aldus boudewijn,en hier ben ik gebleven,en ik kijk soms op goudenkooifan is ook een leuk forum trouwens;-)heb in het begin met boudewijn samen nog verhaaltjes gemaakt vanuit de streams weet je wel..dus zo eigenlijk.
Misschien kennen we elkaar dan nog van het Tien/Talpa-forum, maar ik had toen een andere nick en jij waarschijnlijk ook.
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 29 april 2008 - 00:57   quote  deeplink  
Ik was ook bij nowlive en ik noemde iemand bij naam en werd gelijk verbannen. Heel onterecht en toen kwam ik bij toeval hier terrecht wat veel leuker is.
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:52 schreef Xanne het volgende:

[..]

eerst was er headliner, en toen als in een wonder stond er ineens forum bij. toen waren er meestal een stuk of drie posters, ik heb izzie gebeld, en hups toen zaten we met 4 enz enz enz
Nou, het zijn er nu toch wel een stuk meer dan 3 of 4. Ik vind het hier leuk!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:52 schreef Xanne het volgende:

[..]

eerst was er headliner, en toen als in een wonder stond er ineens forum bij. toen waren er meestal een stuk of drie posters, ik heb izzie gebeld, en hups toen zaten we met 4 enz enz enz
dat forum had er eigenlijk 3 jaar geleden al moeten komen maarja... tijd is lastig als de andere dingen meer geld opleveren!
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:57 schreef lisbeth het volgende:
Ik was ook bij nowlive en ik noemde iemand bij naam en werd gelijk verbannen. Heel onterecht en toen kwam ik bij toeval hier terrecht wat veel leuker is.
Ik las wel altijd mee op NowLive, maar durfde nooit te reageren. Ik ben nu eenmaal geen Huub-fan en wist zeker dat ik er na mijn eerste opmerking vanaf gegooid zou worden. En ik had geen zin om me voor één post te registreren.
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat forum had er eigenlijk 3 jaar geleden al moeten komen maarja... tijd is lastig als de andere dingen meer geld opleveren!
Ac
Ach joh, mijn baan levert bijna helemaal geen geld op. Maar ik vind het zo leuk!
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:56 schreef draakje het volgende:

[..]

Misschien kennen we elkaar dan nog van het Tien/Talpa-forum, maar ik had toen een andere nick en jij waarschijnlijk ook.
nee ik heete op tien tv gewoon ilse;-)op talpa wel hete ik jara..domme naam maar die had ik helemaal in het begin;-)
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:39 schreef draakje het volgende:
Hoe is iedereen hier eigenlijk terechtgekomen? Ik bedoel, ik zat altijd op het forum van Tien/Talpa, maar dat werd na vreselijke scheldpartijen gesloten en in NowLive had ik echt geen zin. Afgelopen week kwam ik bij toeval hier terecht, en na een paar dagen meelezen heb ik me laten registreren. Dus, wat is jullie verhaal?
Het was 2000 en ik dacht, jezus waarom moet ik toch elk half uur 10 sites afgaan om het nieuws te lezen als nieuwsjunkie.
en toen ineens was Headliner geboren!

en toen was het ehhhh ergens eind 2007 en ik dacht.. laat ik mijn eigen forum maar eens maken want dat wordt wel tijd!

en voila.. het Headliner forum was geboren met gebruiker nr 1: Boudewijn :)
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 01:04   quote  deeplink  
ik ben nooit lid geweest van nowlive, mijn vrouw wel, maar daar was haar nick gejat, ( toeval?) ook door Rotterdamse. en het volgende wat zij kreeg wa seen ban. dus geen idee, en hier krijgt mijn vrouw amper de kans, als ik thuis ben zit ik op headliner. en mijn vrouw lacht zich een breuk, door alle emails die ze krijgt van headliner. en mijn posts en de reacties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door Joseba@headliner --
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 00:59 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik las wel altijd mee op NowLive, maar durfde nooit te reageren. Ik ben nu eenmaal geen Huub-fan en wist zeker dat ik er na mijn eerste opmerking vanaf gegooid zou worden. En ik had geen zin om me voor één post te registreren.
hetz\elfde als mij dus;-)
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 01:03 schreef ilse het volgende:

[..]

nee ik heete op tien tv gewoon ilse;-)op talpa wel hete ik jara..domme naam maar die had ik helemaal in het begin;-)
Maar Ushi ken je vast nog wel! Ja, niet dat ik Ushi ben hoor, maar Ushi kent iedereen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2008 door draakje --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 01:05 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar Ushi ken je vast nog wel! Ja, niet dat ik Uahi ben hoor, maar Ushi kent iedereen.
ushi ken ik ook, van het forum dan
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 01:06   quote  deeplink  
en Bdoggy, en Milana
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 01:07   quote  deeplink  
en jaqueline uit brabant.
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 01:07   quote  deeplink  
sorry mijn antwoordt was voor liesbeth bdoeld;-)
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 29 april 2008 - 01:07   quote  deeplink  
vanuit het BB dan
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 01:06 schreef Xanne het volgende:
en Bdoggy, en Milana
Grappig, al die oude namen. Heette je toen ook Xanne?
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 01:05 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar Ushi ken je vast nog wel! Ja, niet dat ik Ushi ben hoor, maar Ushi kent iedereen.
heel eerlijk???nee die ken ik niet,althans niet meer dan.
;-)
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 01:08   quote  deeplink  
Maar als Big Brother begint komen jullie toch wel hier weer terug he??
ilse
 ilse - dinsdag 29 april 2008 - 01:09   quote  deeplink  
ikke wel boudewijn;-)maar wel in de vakantie hahaha...heb nu ook vakantie hoeft pas 5mei weer te beginnen.
draakje
 draakje - dinsdag 29 april 2008 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 - 01:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het was 2000 en ik dacht, jezus waarom moet ik toch elk half uur 10 sites afgaan om het nieuws te lezen als nieuwsjunkie.
en toen ineens was Headliner geboren!

en toen was het ehhhh ergens eind 2007 en ik dacht.. laat ik mijn eigen forum maar eens maken want dat wordt wel tijd!

en voila.. het Headliner forum was geboren met gebruiker nr 1: Boudewijn :)
Maar ben je ook een dgk-junk, of is dit dgk-forum meer een extraatje?
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 29 april 2008 - 01:10   quote  deeplink  
Ja hoor Boudewijn zeker weten. Maar voor nu welterusten en tot morgen.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 april 2008 - 01:10   quote  deeplink  
een kerstvakantie duurt meestal minimaal een week :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Psychopaat Huub liegt, bedreigt en valt Brian weer aan









0.0104160