BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 15:51   quote  deeplink  
Hier kunnen we zelf teksten plaatsen en een verhaallijn verzinnen wat hilarische momenten kan gaan opleveren.
In dit verhaal kan je elke ex-Miljonair mee laten spelen die je wil, en het hoeft helemaal niet te lijken op hoe het echt gegaan is.
Ok dan zal ik beginnen met het eerste stukje.en dan kan je inspringen met hoe en wat je wil.

In Lutjebroek staat een gigantische mooie villa die te winnen is door 1 van de miljonairs, wie als laatste overblijft wint de villa. Als 1e betreed Huub DGK, en bekijkt de villa op zijn gemakkie en zegt: mmm ik kan hier genoeg hoeren ontvangen als hier geen vrouwen naar mijn zin komen,ik zal er meteen maar eens eentje bestellen. Hij loopt naar de telefoon, maar het fontein gaat aan en een nieuwe bewon(st)er meld zich aan het is......
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 07 juni 2008 - 20:33   quote  deeplink  
Het is Palma, maar deze keer als bewoner en niet als hoofdluishouding (nee geen typvaut). Huub legt de telefoon neer en kijkt wie eruit de auto stapt. Hij bekijkt Plama van top tot teen en denk gelijk............. ja de eerste hoer is gearriveerd, maar ik hoop toch op wat jonger spul..........................
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 20:57   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Moha R. de Vries --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 21:10   quote  deeplink  
Ongeïnteresseerd loopt hij op haar af, geeft haar een hand en zegt ”hoi, ik ben Huub eigenaar van deze villa en wie ben jij? Ik ben Palma, jou nieuwe huisgenoot.
Huub denkt; damn, is het een zij of een hij ?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 21:16   quote  deeplink  
Op dat moment arriveert de volgende bewoner het is weer een vrouw hmmm denkt Huub die ziet er lekker uit hij loopt op haar af en....
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 21:21   quote  deeplink  
Het is Judith. Huub denkt: niet weer hey. Stelt zich weer netjes voor; Hoi ik ben Huub en ik ga winnen. Hallo ik ben Judith, zeg maar juf Judith.
Ze lopen samen naar binnen waar Palma in een giga rook wolk zit.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 21:24   quote  deeplink  
Juf Judith loopt op Palma af en zegt; Hallo ik ben Judith, zeg maar juf. Judith. Jij bent toch Rachel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 21:41   quote  deeplink  
En wie denk jij wel niet dat je bent schreeuwt Palma, ben jij uit de poppenkast gevallen bovenop je gezicht of zo? Denk om je stem Palma dat is niet goed voor je zegt juf Judith opdat moment......
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 21:42   quote  deeplink  
Stopt er weer een auto alleen stapt er nu een man uit. Het is.......
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 21:44   quote  deeplink  
Erik ...hij komt binnen en roept joehoeeeeeee ik ben thuis en geeft meteen een knipoog aan....
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 21:52   quote  deeplink  
Palma en zegt " hi bitchy, is dat henna wat je in je haar hebt en kan je de giddy giddy? Huub staat verveeld het geheel te aanschouwen en denkt “ &*%$#! wanneer komen er echte mensen” Hij neemt juf Judith apart en begint haar te brainwashen en te stoken. Lieverd, wat zie er goed uit. Toen jij net even weg was zei Palma.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 21:57   quote  deeplink  
Is er iets? Ja zegt Huub ik heb het al bekeken met jullie en ik weet het zeker er is maar 1 winnaar en dat ben ik. Op dat moment komt de miljonair Jaap binnen he he he he roept hij en duikt meteen de...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Moha R. de Vries --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:02   quote  deeplink  
de koelkast in. Dit is fucking niet normaal, geen cola light, geen spareribs. Wat voor t..zooi is dit. Ik ben the king en ik eis cola light en spareribs.
Huub, steekt een sigaar op en zegt "hey vetzak, dit is mijn huis en als het je niet bevalt dan ga je toch lekker naar huis.
belle
 belle - zaterdag 07 juni 2008 - 22:04   quote  deeplink  
master bedroom in en maakt het zich gemakkelijk.juf judith en ricardo zijn net in een verhitte discussie beland over simultaan zingen en roken wanneer er een gericht op de plasma verschijnt.ALLE MILJONAIRS OP DE BANK...
belle
 belle - zaterdag 07 juni 2008 - 22:05   quote  deeplink  
oeps.haha
belle
 belle - zaterdag 07 juni 2008 - 22:07   quote  deeplink  
en nu mrs B?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 22:09   quote  deeplink  
neah dit hou je toch niet tegen als er 3 of meer tegelijk antwoorden dat maakt het juist zo leuk dus laat maar gaan hoor belle en mrs. B.

Hey zegt Huub tegen Jaap wil jij niet zo neer ploffen met je dikke reet op mijn Jan de Bovier bank gaat zo naar de klote en hub de plasmaboy verschijnt en zegt:....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Moha R. de Vries --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:09   quote  deeplink  
Na Jaap zijn "kennismaking" met Huub en het verkennen van de master bedroom, neemt hij plaats op de bank waar de anderen gespannen op de plasmaboy zitten te wachten.
Duurt dit nog lang, vraagt Jaap na 2 minuten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Mrs.B@headline --
belle
 belle - zaterdag 07 juni 2008 - 22:14   quote  deeplink  
"waar zijn de sleutels dan?" vraagt Jaap verontwaardigt."en voor jouw informatie,ik ben thuis"voegd jaap er nog eens aan toe.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:18   quote  deeplink  
Beste miljonairs, welkom in de villa. Als welkom krijgt 1 van jullie de mogelijkheid om naar een optreden van 2 bekende van jullie te gaan.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 22:19   quote  deeplink  
Ikke ikke ikke wil roept Palma..
belle
 belle - zaterdag 07 juni 2008 - 22:21   quote  deeplink  
wat zegt de plasma en kan ik er een printje van krijgen? vraagt jaap
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:23   quote  deeplink  
Jemig Palma, wat ben jij inhalig zeg. Zegt Huub. Palma (met grote ogen en vraagteken) ik inhalig, wat is dat ? zegt Huub, sorry ik was even vergeten dat je een laag IQ hebt. Palma; nou ja zeg, wie heb ik dan ingehaald?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Mrs.B@headline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:24   quote  deeplink  
Intussen blijft Jaap zeuren om een printje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Mrs.B@headline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:28   quote  deeplink  
Juf Judith die het gênant vindt gooit het op een andere boeg en zegt; wat heb jij een mooie stropdas om Palma, wat voor kleur is het eigenlijk ?
belle
 belle - zaterdag 07 juni 2008 - 22:29   quote  deeplink  
maak je niet druk chica, zegt huub snel,mensen zijn net horloges wist je dat? nee dat wist ik niet ,zegt palma leergierig.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:32   quote  deeplink  
Btw Palma, inhalig is hebberig. Jongens de klok tikt door, we moeten stemmen.
Erik, wil jij gaan en zo ja, waarom ?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:32   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 22:33   quote  deeplink  
En toen kwam Amanda binnen er viel een stilte in de kamer en je zag Huub kwijlend kijken naar haar en toen..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:35   quote  deeplink  
Van haar win ik het nooit, wat een beauty denkt Palma.
belle
 belle - zaterdag 07 juni 2008 - 22:36   quote  deeplink  
belle gaat naar bed. fijne voorzetting
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 22:37   quote  deeplink  
truste Belle
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 22:37   quote  deeplink  
Ohw my goodnes gilt Amanda en loopt wulps door de kamer opzoek naar..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:41   quote  deeplink  
Een spiegel.Nadat ze haar make up heeft gechecked; Hoi ik ben Amanda, ik ben 19 jaar. Wat ik hier precies kom doen kan ik jullie niet vertellen.
En voor degene die het wil weten, nee ik doe niet aan zelfspot.
Jij bent Huub, wat doe jij hier ?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 22:36 schreef belle het volgende:
belle gaat naar bed. fijne voorzetting
Slaap lekker
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 07 juni 2008 - 22:41   quote  deeplink  
een lekkere vent, want die heeft Amanda nog niet gezien, ze denkt: dat kan flink eenzaam worden hier, want het bed delen met een gekrompen Jostifiguur zie ik toch niet zitten, ze pakt de telefoon en belt naar:
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 22:43   quote  deeplink  
het hokje en vraagt kunnen jullie ook een lekkere bink de villa insturen want hier kan ik niks mee hoor het hokje vraagt haar..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:43   quote  deeplink  
De buren. Hoi met Aman. Ik wil een fles champi en heel graag een leuke kerel. Het liefst groter dan mij, krullend haar, een lekkere body en als het kan een beetje accent.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 22:46   quote  deeplink  
dan heb je mzzl want die komt over 5 min. binnen ondertussen vloeit de champagne rijkelijk en iedereen raakt aangeschoten.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 07 juni 2008 - 22:46   quote  deeplink  
De buren/ het hokje stellen Amanda gerust en vertellen haar, dat er nog iemand aankomstig is en een dochter heeft die Claire heet, maar die wil niet meer komen, misschien is hij wel wat voor amanda?? Ze zucht eens diep en zegt: "Een dochter, nou dach ut nie he? Ik wil een lekkere jonge knul met biceps (noem je dat zo?) Ik bedoel dus, met spierballen! En vlug een uitkomst hierover anders ga ik"...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Flippen. Wat moet ik hier met een dwerg, een reus, een hij/zij met henna haar en een zangtalent met een ei op haar hoofd. Dit is om para van te worden.
Kunnen jullie.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 22:50   quote  deeplink  
een lekkere meid naar binnen sturen want daar ben ik ook niet vies van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Moha R. de Vries --
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 07 juni 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 22:50 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Flippen. Wat moet ik hier met een dwerg, een reus, een hij/zij met henna haar en een zangtalent met een ei op haar hoofd. Dit is om para van te worden.
Kunnen jullie.....
"Niet een leuke brandweerman regelen, of ééntje van de bovenwindse eilanden? Want die zijn ook zo geil".."Euh, nee hoor, ik heb nooit Duits gehad op school. Hoezo dat dan?"...De voordeur gaat open en wie komt daar binnen? Samen met....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 22:59   quote  deeplink  
Brian komt Nena ook binnen ohw my goodnes gilt Amanda we hebben nooit genoeg bedden hoe gaan we dit oplossen??
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 07 juni 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 22:59 schreef moha het volgende:
Brian komt Nena ook binnen ohw my goodnes gilt Amanda we hebben nooit genoeg bedden hoe gaan we dit oplossen??
Ze rent van voren naar achteren, jankend van plezier en krijst het uit. Stuift naar de telefoon in de keuken en besteld 25 flessen champagne! Ze struikelt over Huub, die al kwijlend aan Nena's voeten ligt en valt bovenop Jaap die zijn handen direkt om haar plastic borsten sluit en met een gelukzalige glimlach roept: "Ze zijn fokking niet normaal lekker"!!!
Brian staat het tafreel van een afstandje te bekijken en geeft Amanda een vette knipoog. Amanda valt onmiddelijk stil en zegt: "Til me op, dan kanjer, je ziet toch dat ik een gevallen vrouw ben?"
Onder haar ligt Huub nog te kronkelen en slaakt een laatste zucht...Jaap zegt: "bel de begrafenisondernemer maar, ééntje zijn we er tenminste al kwijt!"
"He ja, wat zullen we aantrekken", Zegt Nena en kijkt Amanda aan. "Daarover zullen we eerst moeten stemmen"bast Palma en ze staat op en...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 23:29   quote  deeplink  
staat ze oog in oog met Huub die vuur spuugt, als jij niet gezellig mee kan doen travo dan ga je toch lekker naar huis. Waarop Palma begint te huilen en een heel verhaal op hangt dat ze een miljoen moet winnen omdat haar zoontje met voetbal onderuit getrapt is en hij nu geopereerd is en dat ze bediendes en kindermeisjes nodig heeft om voor hem te zorgen. juf Judith toond haar medelijden en begint voor haar te zingen, Niemand laat zijn eigen kind alleen je bouwt het liefst een muurtje om haar heen...en Jaap zegt tis toch focking niet normaal het lijkt hier wel een gekkenhuis maar dat komt goed uit want...
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 07 juni 2008 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 23:29 schreef moha het volgende:
staat ze oog in oog met Huub die vuur spuugt, als jij niet gezellig mee kan doen travo dan ga je toch lekker naar huis. Waarop Palma begint te huilen en een heel verhaal op hangt dat ze een miljoen moet winnen omdat haar zoontje met voetbal onderuit getrapt is en hij nu geopereerd is en dat ze bediendes en kindermeisjes nodig heeft om voor hem te zorgen. juf Judith toond haar medelijden en begint voor haar te zingen, Niemand laat zijn eigen kind alleen je bouwt het liefst een muurtje om haar heen...en Jaap zegt tis toch focking niet normaal het lijkt hier wel een gekkenhuis maar dat komt goed uit want...
Het plasmascherm komt plotseling met een nieuwe mededeling:
"Miljonairs op de bank!"
Amanda neemt alvast een aantal flessen champie mee, je kan immers nooit weten!?
Huub een paar sloffen sigaretten en doet zijn AA speldje op, inmiddels al bij stap 11!
Jaap rukt de koelkast open, sleept vier pakken melk, zes pakjes M en Ms, een bak Ben & Jerry en zes, net opgewarmde dozen spare-ribs mee.
Judith zet een nieuwe eierdop op dr kop.
Palma neemt een koffiekan mee en maar één kopje.
Nena lacht bescheiden en vouwt haar handen en neemt op de bank plaats.
Brian blijft een eindje uit Nena's buurt, want hij weet uit betrouwbare bron, dat Nena heftige voetreflexen vertoond.

Er valt een brief door de brievenbus en Jaap raapt hem op. Hij leest gewichtig voor: ................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door seya@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 08 juni 2008 - 00:05   quote  deeplink  
Beste Miljonairs, morgen word er een groot openingsfeest gehouden en mag iedereen 1 pers. uitnodigen er komt live muziek en iedereen mag drinken ook Huub. Wij hebben enkele verrassingen in petto maar dat blijft nog geheim.

Huub springt als een dolle kikker door de kamer en zingt vals, nooit meer naar huis. Erik zegt..
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2008 - 00:05 schreef moha het volgende:
Beste Miljonairs, morgen word er een groot openingsfeest gehouden en mag iedereen 1 pers. uitnodigen er komt live muziek en iedereen mag drinken ook Huub. Wij hebben enkele verrassingen in petto maar dat blijft nog geheim.

Huub springt als een dolle kikker door de kamer en zingt vals, nooit meer naar huis. Erik zegt..

"Dan nodig ik Lieke uit, zo een feest moeten we meemaken"!
"Oho Erik! Ik had jou nog niet gezien ouwe sister van me!" Brian zegt het met een vals lachje..Brian laat weten zijn moeder uit te zullen nodigen. Waarop Amanda zegt: "dat doe ik ook, die twee zullen het wel goed met elkaar kunnen vinden!"
Palma zegt: "Nou Amanda volgens een aantal forums, deugt jouw moeder voor geen cent, dus zal ze het inderdaad wel goed kunnen vinden met Netty!"
Brian ontsteekt meteen in grote woede en rent achter de vluchtende Palma aan, terwijl Amanda keihard zit te huilen.
"Owow, au, au" roept Palma, "denk eens aan mijn arme herniarug!"
Jaap geeft Amanda een zakdoek en steekt ondertussen zijn voet uit, zodat Palma enorm op haar bek valt. "Niet vechten mensen" bromt de dikzak goedmoedig..
Huub staat ondertussen op tafel en dirigeert Judith die een aanvalslied ten gehore brengt.
Maar Erik laat zich niet uit het veld slaan, door al deze commotie en loopt al naar de private, om zijn telefoontje te plegen.
Buiten is er een vrachtwagen komen aanrijden, het laadperron gaat naar beneden en wat rolt er uit die vrachtwagen?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 08 juni 2008 - 00:49   quote  deeplink  
Nadia in een rolstoel want die heeft net met krampen nog op de 1e hulp gelegen maar zij moest en zou naar DGK, Huub weet niet meer hoe hij het heeft en zelfs Jaap begint nu te kwijlen wat een geil wijf zegt hij. Gaat alles goed schatje vraagt Huub aan Nadia, ja hoor ik kreeg gwn een klisma maar nu blijft het maar borrelen in mijn buik. ze denken aan een buikgriepje. maar ik heb nu héél veel aandacht en liefde nodig en als het kan ook nog een borstoperatie want ze hangen een beetje.
plots gilt Nadia het uit, ohhhhhhh ik....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal









0.0088510