BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 15:19   quote  deeplink  
Ik mag niet drinken van de regie! En dat weet je best! Brian ligt in een deuk natuurlijk, want daarom zei hij het juist. Maar dan ...
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 16 juni 2008 - 17:36   quote  deeplink  
Komt er bezoek....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 16 juni 2008 - 17:48   quote  deeplink  
het is de gynaecoloog met een echoapparaat, want er schijnt een golden child verwekt te zijn. nieuwsgierig gaat iedereen aan tafel zitten tot dat.....
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 16 juni 2008 - 18:03   quote  deeplink  
Brian binnen komt rennen, en aan de gynaecoloog vraagt: heeft U de doos bij u? Oh antwoordt de gynaecoloog gevat, ik dacht dat de doos zich hier al bevond. Brian ( die nog steeds wacht op de doos vlinders) vraagt wanneer deze dan bezorgd is. waarop Huub smalend vraagt: weer een kadootje voor je dekkings vriendinnetje? Brian loopt blauw aan van boosheid. vliegt op Huub af, bedenkt zich, draait zich om, en struikelt over de doos met vlinders, die zich nu door de hele vila verspreiden, Huub gilt als een juffershondje. en dreigt dat hij iedereen vermoord, als niet iemand snel zorgt dat al dat ongedierte verdwijnt. Claire komt binnen en zegt stralend, wat een lieve verrassing, van wie is die. Huub staat ineens vlak voor Claire en schreeuwt...........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2008 door Xanne@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 16 juni 2008 - 18:44   quote  deeplink  
niet voor jou domme doos, dacht je dat ik voor jou moeite ging doen? idd zegt Brian Huub respecteert geen vrouwen, ben je daar nou nog niet achter? Claire zegt daarop....
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 18:47   quote  deeplink  
Nou, we hebben anders wel een klik hoor. En met een Duracel hebben we ook nog eens keigoeie seks, Dus waar bemoei jij je mee? Nou, zegt Brian ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 16 juni 2008 - 18:51   quote  deeplink  
misschien moet je dat aan Gaby vragen, want als jullie sex zo goed is waarom staat hij Gaby dan nog onder de douche te wippen? dat is zo zegt domme Claire en kijkt meteen boos naar Huub en vraagt....
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 16 juni 2008 - 19:08   quote  deeplink  
huub wie is er beter in bed en huubs antwoord is gaby maar jij bent volgzamer .

amanda die dat hoort verslikt zich in een banaan brian klopt op haar rug en roept help door huubs sex leven heb mannie een banaan geslikt dan komt ..............
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 19:11   quote  deeplink  
Gaby binnen, die stiekem door Kenneth is besteld. Huub begint te glunderen en stelt een triootje voor. Nou, zegt Claire ...
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 16 juni 2008 - 19:14   quote  deeplink  
dat vind ik prima maar dan mag ik de regels bepalen en huub begint al te balen maar gaat ermee accoord en claire heeft als regel nr 1 dat huub alles moet doen geblinddoekt en huub krijgt een blindoek om .
claire en gaby verlaten de kamer en twee heren betreden de kamer hoe zal huub hierop reageren.............
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 16 juni 2008 - 19:15   quote  deeplink  
echnieh he? chodvergdomme GHUUB, als gedah doeh he?. Nou wat dan? loop je dan weer weg? ga je dan Ome twan belluh? en zt pappie lief ons dan weer in de krant? komt Broer Bart met zijn trapauto het hek eruit rijden? nou wat dan he? wat dan?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 16 juni 2008 - 19:17   quote  deeplink  
offtopic, ( we zijn goddomme beter dan de regie)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 16 juni 2008 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juni 2008 - 19:15 schreef Nike@headliner het volgende:
echnieh he? chodvergdomme GHUUB, als gedah doeh he?. Nou wat dan? loop je dan weer weg? ga je dan Ome twan belluh? en zt pappie lief ons dan weer in de krant? komt Broer Bart met zijn trapauto het hek eruit rijden? nou wat dan he? wat dan?
Dan zorg ik dat je er met de volgende ontslagronde eruit moet zegt Claire. Huub die helemaal niet van dreigementen houd zegt....
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 20:34   quote  deeplink  
Dan spuit ik je hele bed vol met ketchup en ga ik elke avond met Gaby wippen onder de douche. Kijken of je dan nog zo´n grote mond hebt. Nou, zegt Claire, dan bel ik ome Twan en die ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 16 juni 2008 - 20:48   quote  deeplink  
draait jou kippenekkie ff om maar als ik jou eruit stem met de ontslagronde wip je je maar suf, maar niet in DGK iig. Dus zeg het maar jochie. Huub ziet nu in dat hij...
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 16 juni 2008 - 20:55   quote  deeplink  
beter zijn grote bek kan houden en krabbelt terug. waarop Brian kenneth en Jaap grinnekend naar boven lopen. Jaap zegt grinnekend tegen Kenneth, zo die Huub schijt peuken, zag je wat hij deed? inderdaad.....
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 16 juni 2008 - 23:04   quote  deeplink  
(idd het Headlinerforum is beter dan de regie en vertelt de waarheid!)
Huub stond te kokhalzen van angst en bibberde, hij leek echt heel bang!
"Laat die Claire maar schuiven met haar oompje, dat schijnt geen lekkertje te zijn"zegt Jaap nog nagenietend. "We moeten toch die oom maar eens hier vragen"zegt Brian. Huub is ondertussen.....
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 23:05   quote  deeplink  
bezig een snood plan te verzinnen, want hij beseft dat hij zijn eigen glazen flink aan het ingooien is. Hij ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 16 juni 2008 - 23:09   quote  deeplink  
peinst zich suf maar gaat toch maar ff de hulp van Jaap inroepen Jaap ik wil een snood plan verzinnen wil je me helpen? waarop Jaap buldert van het lachen en zegt...
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 16 juni 2008 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juni 2008 - 23:05 schreef draakje het volgende:
bezig een snood plan te verzinnen, want hij beseft dat hij zijn eigen glazen flink aan het ingooien is. Hij ...
verloor eerder al Lieke 1 van zijn beste medestanders, en nu dreigt hij de slechtste ook nog kwijt te raken. Maar ja hij kan het altijd nog bij...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2008 door Izz@headliner --
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 23:14   quote  deeplink  
Palma proberen, want ondanks het feit dat ze op de rolschaats van Huub is terechtgekomen en nogal gehavend is, is ze omgeslagen als een blad aan een boom. Het is Huubje voor en Huubje na en ...
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 23:46   quote  deeplink  
van hun vroegere vijandschap is geen spoor meer te bekennen. Huub zou Huub niet zijn als hij niet zou proberen Palma voor zijn karretje te spannen. Hij gaat naar haar toe en zegt ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 16 juni 2008 - 23:50   quote  deeplink  
ik hou van jou, jaja zegt palma ben jij wel gecontroleerd op een soa? Waar slaat dat nou weer op zegt Huub. Dat zal ik je uitleggen...
draakje
 draakje - maandag 16 juni 2008 - 23:53   quote  deeplink  
zegt Palma. In de kringen waarin ik me gewoonlijk ophoud komen die veel voor, en ik heb daar heel akelige gevolgen van gezien. Maar als jij zegt dat er niks aan de hand is, geloof ik je. Huub vraagt of ze met hem in de master bedroom wil slapen. Zo slaat hij 2 vliegen in één klap: Claire is helemaal over de zeik en ...
draakje
 draakje - dinsdag 17 juni 2008 - 12:12   quote  deeplink  
hij kan Jaap een loer draaien. Hij roept dus iedereen bij elkaar voor een stemming en ja hoor, Jaap raakt zijn master bedroom kwijt. Nu wordt Jaap pas goed pissig. Hij ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 17 juni 2008 - 12:27   quote  deeplink  
gooit van alles op het bed hagelslag en mayonaise en ketchup en als laatste staat hij erover heen te piesen hij laat een oergeluid horen en dan...
draakje
 draakje - dinsdag 17 juni 2008 - 12:30   quote  deeplink  
komt hij ook nog met een emmer paardenstront. Ten slotte nog een paar vuilnisbakken erbij, en Jaap staat tevreden te lachen. Terwijl Claire beneden zit te huilen en getroost wordt door Brian, Kenneth, Lieke en Amanda, gaan Palma en Huub naar boven. Als ze zien wat Jaap met hun bed heeft gedaan, gaat Palma helemaal door het lint. Ze ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 17 juni 2008 - 13:43   quote  deeplink  
pakt de telefoon en nomineert Jaap voor de ontslagronde. ze gaat weer naar de master bedroom om daar al Jaap zijn kleding door het vuil op bed heen te halen. ze zingt erbij.....
draakje
 draakje - dinsdag 17 juni 2008 - 13:51   quote  deeplink  
Japio naar huis, olé olé. Dat was nou ook weer niet de bedoeling van Jaap. Mopperend loopt hij door de tuin. "´t Is fokking mijn huis en mijn master bedroom, en als ik zin heb om vuilnisbakken in iemands bed te gooien, dan doe ik dat gewoon."
Huub ziet zijn kans schoon om de verbroken vriendschap te herstellen. Hij was natuurlijk toch al niet van plan om daar echt met Palma te gaan slapen, dus loopt hij naar Jaap toe en zegt: "Jaap als jij mij helpt om die travo eruit te werken, dan hou ik je erin, jongen." Jaaps gezicht licht helemaal op. " Wil je dat doen, brother?" " Ja", zegt Huub, "maar dan moeten we ...
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - dinsdag 17 juni 2008 - 14:15   quote  deeplink  
wel Palma een loer draaien, zij denkt nu dat ze binnen is. en het tegendeel is waar, ze staat al met 1 kaplaars buiten de poort. waar nog Huub nog Jaap erg in hebben is dat Brian staat af te luisteren en Palma op de hoogte brengt van het snode plan. Palma valt uit, en wil verhaal halen bij Huub, waarop Brian zegt dat dit erg dom zou zijn, Huub lult zich erzo uit, en dan lig jij eruit. Ik heb nog een troef achter de hand, glimlacht Palma vals. Ik ben benieuwd antwoord Brian. nou kijk, zegt Palma. ik heb....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 17 juni 2008 - 15:32   quote  deeplink  
bedacht om een brief te maken uit naam van Huub en die naar Now Live te sturen, waarin ik zet: Als jullie echte fans zijn smsen jullie elke popo 1000 euro p.p. voor Huub. Dus houd hij geen fan over en jij houd mij er met de ontslagronde in. Brian giert het uit en rent meteen naar Mannie om dit plan te vertellen. Amanda luisterd aandachtig tot dat....
draakje
 draakje - dinsdag 17 juni 2008 - 23:20   quote  deeplink  
er wordt geroepen dat iedereen op de bank moet gaan zitten. Na enige tijd verschijnt de plasmaboy. Streng zegt hij dat Jaap een boete krijgt omdat hij paardenstront en vuilnis in het bed van Huub en Palma heeft gegooid en er bovendien in gepiest heeft. Jaap baalt als een stekker. " Dat zijn een heleboel spareribs," bromt hij. "Hou je nou een keer op met die smerigheid, Jaap?" vraagt Palma poeslief. Ze geniet in stilte van haar NowLive-plan. "Wie mij tart, krijgt terror!" roept Jaap, en hij ...
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 00:50   quote  deeplink  
begint heel hard te huilen. "Nu zien jullie mij eens als emo-Jaap" Huub zegt: "Let eens op je lip dikke"!
"/wat is er dan met mijn lip?" Jaap loopt naar de spiegel en begint ongelovelijk te krijsen "Wie is die man??""O god, wat een engerd, mensen wie is die man?" Iedereen zit verbaasd te kijken. Palma zegt droog: "busje komt zo Jaap". Maar Jaap lijkt echt enorm van streek en rent heen en weer en kijkt weer in de spiegel en legt zijn handen er dan op en haalt ze er weer af, en wendt zijn hoofd af. "Dat ben ik niet hoor!" "Ze hebben me stiekem een ander hooofd gegeven!" "Ja hoor Jaap, we kennen je anders zo al lange tijd hoor", zegt Amanda en haalt haar schouders op. "Dat is niet waar"schreeuwt Jaap, "dat is niet waar!"
"Jullie zitten in het complot, jullie hebben er alles mee te maken!"Zijn ogen rollen in zijn hoofd en hij lacht waanzinnig. Hij loopt de keuken in en haalt een mes te voorschijn. Iedereen blijft rustig zitten, maar ze houden hem goed in de gaten. Hij geeft een flinke snee in één van de dure bouvrie banken en komt dan op de bank af, waar iedereen zit. Brian schuift rustig opzij en laat Jaap zijn gang gaan. "Zo, dit is het meubilair"lacht Jaap weer griezelig. "En, nu"Hij loopt op Amanda af, die......
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 09:38   quote  deeplink  
direct gaat staan, en krijst, Jaap doe normaal, want ik trap je zo tegen je lollipop. die is heel moeilijk te zien, maar wanneer ik je daar au zakkie blauw trap ken je hem zo vinden, Kutjong. Jaap lacht zijn griezelige lach en zegt, ik wilde je alleen maar in het oor fluisteren dat ik vind dat je prachtige tieten heb, al zijn ze nep. Amanda haalt uit, en geeft jaap een draai om zijn oren en zegt rustig maar hoor Jaap deze is ook niet echt, direct volgt een streamlock. die wel....
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 09:43   quote  deeplink  
De buitenkant van de Villa laat zien, zodat wij streamers kunnen meegenieten van een ploeg M.E ers die de trap opstormen en tot onze verbazing weer terugkomen met:........
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 09:47   quote  deeplink  
Palma, die wit ziet als een lijk. na enkele minuten zien we de de huiskamer met iedereen op de bank,behalve Huub en Palma, alle ogen gericht op de plasma. geachte miljonairs, Palma heeft onder begeleiding per direct de vila verlaten, voor fysiek geweld op Huub, die per trauma helicopter is afgevoerd, en nu op de operatietafel ligt. we hopen dat alles goed komt met de miljonair, volgens de plastisch chirurg kan dit maanden gaan duren. dus mensen stopt het fysiek geweld, vanaf nu geld de regel.....
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 09:47 schreef izzie het volgende:
Palma, die wit ziet als een lijk. na enkele minuten zien we de de huiskamer met iedereen op de bank,behalve Huub en Palma, alle ogen gericht op de plasma. geachte miljonairs, Palma heeft onder begeleiding per direct de vila verlaten, voor fysiek geweld op Huub, die per trauma helicopter is afgevoerd, en nu op de operatietafel ligt. we hopen dat alles goed komt met de miljonair, volgens de plastisch chirurg kan dit maanden gaan duren. dus mensen stopt het fysiek geweld, vanaf nu geld de regel.....
Love and Peace!
Deze regel heeft prioriteit nummer 1
Deze regels houden in:
- Men mag elkaar alleen nog met meneer en mevrouw aanspreken
- de normale omgangsvormen moeten worden gehanteerd, dus niet tutoyeren
- lijfelijk kontakt mag alleen indien die een lievelijk karakter heeft
- Er wordt iedere dag een sportieve prestatie neergezet, zodat overvloedige energie geen kans meer krijgt te ontspruiten in geweld

De miljonairs zitten er verslagen bij. Amanda's snikken klinken door de hele Villa.
"Maar, maar...., ik wil in ieder geval....zegt....
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 09:59   quote  deeplink  
gewoon blijven sexen, en,en,en...
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 10:02   quote  deeplink  
"af en toe een deur kapot gooien"...en,en,en...
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 18 juni 2008 - 10:11   quote  deeplink  
ik wilde nog zo graag een keertje sparren met Huub. Aiaiai hoe moet dat nou verder ??

Terwijl iedereen het nieuws tot zich door laat dringen, gaat de fontijn aan en het hek open. wie zal het zijn ?? Er komt een auto aan........de deur gaat open........en daar is.....................
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 10:47   quote  deeplink  
Huub hoofd in het verband, been in het gips, what the ffff, zegt Brian, we hoorden dat je heel slecht lag, hoe istie brother? Hahah, zegt Huub, je denkt toch niet dat ik mij zo snel klein laat krijgen, en trouwens ik heb bij Kpn gewerkt kan liegen en overdrijven als de beste. dus... moest Palma wegwerken en dat is gelukt, nu is het Liekes beurt. Jesus man, we zijn ons kapot geschrokken. Amanda omt naar de deur, ziet Huub, en barst in huilen uit. vuile klootzak, kutkabouter. ben mij kapot geschrokken, onze vijand weg, en dan wat? hoe moeten wij de goodguys lijken met jou weg uit de vila, Tja, antwoord Huub. ik vertel je alles, maar laten we naar binnen gaan, die krukken is ook niet alles. eenmaal binnen schiet Jaap omhoog, gjie Bro, dacht dat ik van je af was, en nee hoor daar ben je weer, Huub geeft Jaap een knipoog, zoek maar vast een slijptolletje, dat gips moet eraf, we hebben werk te doen. Jaap zijn mond valt open. je mankeert helemaal niets? dringt het tot Jaap door.
Nou ik mankeer wel degelijk wat. ik had een allergie voor Palma, daar krijg je lelijke uitslag van, op fluisterende toon gaat hij verder, ik ben allergis voor aardbeien, en als je die uitslag openkrabt zie je eruit als of je heledelen van je huid kwijt bent, terwijl dit met drie tabletten, loratidine kwijt bent, en dan een beetje fucidinzalf, en ook die lelijke afgrijselijke wonden zijn binnen 5 dagen weg. die dokters zijn zo makkelijk te manipuleren. net als een fansite van mij, de eerste volgende popu sta ik op 1. mensen leven mee, Jaap, en zo doe je dat, ff janken, ff liegen ff een demo, en je bent binnen. maar ff iets anders....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2008 door Izz@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 10:47 schreef izzie het volgende:
Huub hoofd in het verband, been in het gips, what the ffff, zegt Brian, we hoorden dat je heel slecht lag, hoe istie brother? Hahah, zegt Huub, je denkt toch niet dat ik mij zo snel klein laat krijgen, en trouwens ik heb bij Kpn gewerkt kan liegen en overdrijven als de beste. dus... moest Palma wegwerken en dat is gelukt, nu is het Liekes beurt. Jesus man, we zijn ons kapot geschrokken. Amanda omt naar de deur, ziet Huub, en barst in huilen uit. vuile klootzak, kutkabouter. ben mij kapot geschrokken, onze vijand weg, en dan wat? hoe moeten wij de goodguys lijken met jou weg uit de vila, Tja, antwoord Huub. ik vertel je alles, maar laten we naar binnen gaan, die krukken is ook niet alles. eenmaal binnen schiet Jaap omhoog, gjie Bro, dacht dat ik van je af was, en nee hoor daar ben je weer, Huub geeft Jaap een knipoog, zoek maar vast een slijptolletje, dat gips moet eraf, we hebben werk te doen. Jaap zijn mond valt open. je mankeert helemaal niets? dringt het tot Jaap door.
Nou ik mankeer wel degelijk wat. ik had een allergie voor Palma, daar krijg je lelijke uitslag van, op fluisterende toon gaat hij verder, ik ben allergis voor aardbeien, en als je die uitslag openkrabt zie je eruit als of je heledelen van je huid kwijt bent, terwijl dit met drie tabletten, loratidine kwijt bent, en dan een beetje fucidinzalf, en ook die lelijke afgrijselijke wonden zijn binnen 5 dagen weg. die dokters zijn zo makkelijk te manipuleren. net als een fansite van mij, de eerste volgende popu sta ik op 1. mensen leven mee, Jaap, en zo doe je dat, ff janken, ff liegen ff een demo, en je bent binnen. maar ff iets anders....
Nu Palma is afgevoerd, zou er een nieuwe miljonair inkomen.
willen wij dat?
Nee, iedereen schudt het hoofd.
Dus wat gaan wij doen?
......
draakje
 draakje - woensdag 18 juni 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Eh ... niks? vraagt Amanda.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 19:58   quote  deeplink  
Tjonge jonge, Amanda je bent niet meer blond en van nature nooit geweest, dus hou je niet van de domme.
Wat wij gaan doen is het volgende: 1 we wachten af wie er binnen komt. dan pas kunnen we een plan de campagne trekken. maar het doel blijft, wie het laatst komt er het eerst uit. ( sprak Brian hardop uit ) ja tenzij er weer een dombo binnen komt wandelen die Huub weer wilt ballen, en waarvan Huub dan gelooft dat het echte liefde is. of visa versa. zo vermoeiend he Huub? vraagt Amanda.
dan gaat de fonteijn aan, zo dat is snel. vliegensvlug rent iedereen naar het bordes. en de poort gaat open, maar geen auto, wat is dat nu weer, gilt Amanda. komt er iemand aan lopen, ofzo? en ja hoor, sjokkend met een ruitjes koffer op wieltjes komt daar iemand aan wandelen, OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH gilt en krijst Amanda, wat leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, het is Natasssssssssssss. NATASIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Amandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa poepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. nou ik vermoord dat mormel nog liever, mompelt Huub, die accuut mank gaat lopen, en van de nerveusiteit ging krabbelen waardoor zijn hele gezicht weer bloed.
Jaap komt aanhobbel en schreeuwt, is toch fucking nieh normaal, daar komt mijn vijandin met mijn 2 beste vriendinnen, de linker en de rechter. dan gaat de poort weer open, en er rijd een dikke hummer voor, de deur gaat open en daar heb je Nathanael. dit word een leuke gezellige avond zegt Natasia tevreden, he poepie? vraagt zij aan Brian, die wat gereserveerd op de achtergrond blijft, en het gepeupel aan kijkt. maar dan......
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 18 juni 2008 - 20:23   quote  deeplink  
gaat Huub met zijn gips poot op Nathanaels tenen staan, deze schreeuwt het uit van de pijn en hoek Huub gelijk aan de kant. Bewaking erbij........... je kent het wel. Huub voor de 2e keer afgevoerd onder luid gejoel van de andere bewoners. Zou het dan nu echt exit zijn voor Huub ?? Alles is op camera vast gelegd, hij deed het expres ..............
draakje
 draakje - woensdag 18 juni 2008 - 20:49   quote  deeplink  
Maar voor de derde keer die avond springt de fontein aan, en uit de auto stapt ... Slaai. " Heej, stelletje loesers!" zegt hij in plat Haags. Dan krijgt hij Huub in het oog. Meteen valt hij op zijn knieen in het grind van de oprijlaan. " Meester!" stamelt hij. "Wat ziet u eruit! Wat hebben ze met u gedaan?" Huub voelt zich een beetje ongemakkelijk en ...
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 20:52   quote  deeplink  
schrikt zich kapot. een doffe plop, en slaai valt voorover in het grind. slechts een klein zwart gat in zijn vest, getuigd van wat er zojuist gebeurd is. Slaai werd voor de ogen van miljonairs neergeknald.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 18 juni 2008 - 20:56   quote  deeplink  
En weer de trauma helicopter erbij, die jongens hadden het drukker met de kooi in 1 dag dan normaal in een week.

Het viel allemaal wel mee, slechts een schampschot. De sluipschutter is in de kraag gevat en het is ..................
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 20:56 schreef Bigfoot het volgende:
En weer de trauma helicopter erbij, die jongens hadden het drukker met de kooi in 1 dag dan normaal in een week.

Het viel allemaal wel mee, slechts een schampschot. De sluipschutter is in de kraag gevat en het is ..................
Thijs, de voormalige huishoudelijke hulp. het schot was voor Huub bedoeld. maar lompe Claire wilde manlief redden, en besprong Thijs net toen hij aan het aanleggen was. het geweer zakte naar beneden, waar net Slaai op zijn knieen was gegaan voor Master Huub. Nu Huub je mag Claire wel dankbaar zijn, gilt Natas. ja en wij rammen haar vannacht in elkaar, zegt Jaap. Het lijkt wel een soap, roept Huub. Het lijkt een soap? het is een soap, doden staan weer op, zwaar gewond nog geen dag in het ziekenhuis. Huwelijk binnen paar weken. maar het leukste moet nog Komen zegt Nathanel want ik ......
yvonne
 yvonne - woensdag 18 juni 2008 - 23:13   quote  deeplink  
ik heb het niet bijgehouden, maar ik lig helemaal in een deuk om dit topic, petje af voor degene die het doen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5934
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal









0.0131371