BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 22:08 schreef izzie het volgende:

[..]

Thijs, de voormalige huishoudelijke hulp. het schot was voor Huub bedoeld. maar lompe Claire wilde manlief redden, en besprong Thijs net toen hij aan het aanleggen was. het geweer zakte naar beneden, waar net Slaai op zijn knieen was gegaan voor Master Huub. Nu Huub je mag Claire wel dankbaar zijn, gilt Natas. ja en wij rammen haar vannacht in elkaar, zegt Jaap. Het lijkt wel een soap, roept Huub. Het lijkt een soap? het is een soap, doden staan weer op, zwaar gewond nog geen dag in het ziekenhuis. Huwelijk binnen paar weken. maar het leukste moet nog Komen zegt Nathanel want ik ......
Ga jullie nu vertellen dat John de Mol mij al heeft uitgeroepen tot winnaar! (Slaai springt bijna uit de traumahelicopter, maar de reddingsjongens hebben aan bodybuilding gedaan)
Brian kijkt even heel raar uit zijn ogen, maar hij zget niks. Hij loopt echter wel direkt naar de private, alwaar hij ...belt...
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 18 juni 2008 - 23:20   quote  deeplink  
raak straks in coma van de drank en ook daaruit sta ik morgen weer op, maar niet voordat ik die Huub opnieuw in elkaar heb geslagen. Huub hoort het en wordt helemaal para. Nee je slaat geen gehandicapten !!!! Jaap staat op de achtergrond heel hard te roepen: "Kabouter gooien of dwergje pletten maakt mijn niet uit als het maar terror is " Nathanaël loopt naar binnen en pakt uit de keukenla .........................
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 18 juni 2008 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:20 schreef Bigfoot het volgende:
raak straks in coma van de drank en ook daaruit sta ik morgen weer op, maar niet voordat ik die Huub opnieuw in elkaar heb geslagen. Huub hoort het en wordt helemaal para. Nee je slaat geen gehandicapten !!!! Jaap staat op de achtergrond heel hard te roepen: "Kabouter gooien of dwergje pletten maakt mijn niet uit als het maar terror is " Nathanaël loopt naar binnen en pakt uit de keukenla .........................
ow laat deze dan maar hihi
was nog een reactie op Izzie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2008 door Bigfoot --
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 18 juni 2008 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:21 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

ow laat deze dan maar hihi
was nog een reactie op Izzie [ afbeelding ]
nix sorry! dat is nu eenmaal het spel! We gaan toch gewoon verder waar we willen?

Ik ga nu te bedde, welterusten allemaal!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 19 juni 2008 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 - 23:20 schreef Bigfoot het volgende:
raak straks in coma van de drank en ook daaruit sta ik morgen weer op, maar niet voordat ik die Huub opnieuw in elkaar heb geslagen. Huub hoort het en wordt helemaal para. Nee je slaat geen gehandicapten !!!! Jaap staat op de achtergrond heel hard te roepen: "Kabouter gooien of dwergje pletten maakt mijn niet uit als het maar terror is " Nathanaël loopt naar binnen en pakt uit de keukenla .........................
de blikopener, draait een blik knackworsten open en maakt voor zichzelf een paar hotdogs, wel opgevoed bied hij dit ook de ander bewoners aan. terwijl iedereen aan het smikkelen is, komt er op de plasma een boodschap collect call voor.....
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 19 juni 2008 - 13:27   quote  deeplink  
Huub, het is zijn vrouw Claire. Als hij nu niet naar huis komt dan rijd Pappa Ron met een Hummer door de poort. Huub is onder de indruk.............denkt na...........en beslist te ............................
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 19 juni 2008 - 22:05   quote  deeplink  
,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2008 door Moha R. de Vries --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 19 juni 2008 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 - 13:27 schreef Bigfoot het volgende:
Huub, het is zijn vrouw Claire. Als hij nu niet naar huis komt dan rijd Pappa Ron met een Hummer door de poort. Huub is onder de indruk.............denkt na...........en beslist te ............................
eerst maar eens een nachtje erover te gaan slapen, want zo een pappa Ron in een Hummer is ook niet alles.Huub loopt naar beneden en...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 19 juni 2008 - 22:09   quote  deeplink  
besluit toch te negeren wat papske Ron wil. hahaha Ik wil wel zien of hij door de poort ramt met die hummer denkt Huub is hij nou helemaal....
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 - 22:09 schreef moha het volgende:
besluit toch te negeren wat papske Ron wil. hahaha Ik wil wel zien of hij door de poort ramt met die hummer denkt Huub is hij nou helemaal....
door de pot gepleurd? hij kan in de shit zakken, en daar allerlei enge ziektes oplopen, al vloekend en tierend, komt Huub beneden waar hij Tot zijn schrik Natasia en Claire in de douche aantreft, enge beelden van Gabi en hemzelf passeren zijn geestesoog, als hij dichterbij komt ziet hij.....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 19:26   quote  deeplink  
dat het niet Natasia is maar Carlos, en die staat met zijn Claire onder de douche nu ziet hij echt groen en scheld Carlos uit voor alles en nog wat Carlos pikt dit niet en .........
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 19:32   quote  deeplink  
stapt uit de douche en geeft Huub een slinger met zijn.....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 21:02   quote  deeplink  
sterke armen maar wel zo dat Huub op het bed valt want Carlos is een slimme nette man en hij stapte gewoon weer onder de douche bij Claire. Zouden die 2 wat hebben denkt Huub neah dat kan gwn niet. Huub zit op het randje van het bed en kijkt naar de douche en roept bah bah bah te vies voor woorden Claire en hinkt dan naar boven want hij weet dat hij het niet van Carlos kan winnen en gaat aan de eethoek zitten janken. Brian vraagt:"sigaretje?....... koppie thee?" Huub schud snikkend nee en dan maken zijn tranen plaats voor woede en hij zegt....
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 22:32   quote  deeplink  
waar is iedereen?
nou iedereen was een beetje aan het bijkomen. Brian zit op de gitaar te tokkelen, Huub speelt piano. Amanda staat in de chill, te draaien met Nathanael. en de rest zit in de tuin. opeens gaat de fonteijn aan. er is op dat moment maar 1 iemand die het door heeft. die sluipt naar de deur, en begint afschuwelijk te krijsen. Jongensssssssssssssssss we hebben bezoek,gilt Natasia, kom snel kijk dan wie er zijn, joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, iedereen verlaat de plek waar hij zich bevond en snelt naar het bordes. vol verbazing kijken ze elkaar aan, wie had dat gedacht dat die nog eens langs zouden komen. vooral Brian en Amanda kijken verrast, het zijn de socaboys, Huub grinnekt en zegt tegen Jaap, snode plannen brother? Jaap lacht zijn stiekeme lachje, en zet zijn terror hoed op en belt Hanniebal, van speediner.nl. Heeeeeeeeeeeeeeeee skattie je spreekt met Terror Jaap, van de goudenkooi, oh hallo, klinkt het aan de andere kant van de telefoon. Ik hoor dat jij net zo goed kan liegen en roddelen als de party. en je eigen aannames ventileert. zou jij misschien een interview met Huub willen doen? Oh jazeker klinkt het gevleid aan de andere kant van telefoon. Mooiiiiiiii, maar dan heb ik wel een paar opdrachten voor je. die gaan dan als volgt......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door Izz@headliner --
draakje
 draakje - maandag 23 juni 2008 - 18:48   quote  deeplink  
Hij is héél leuk, izz ...
draakje
 draakje - maandag 23 juni 2008 - 19:03   quote  deeplink  
Je moet hem het gevoel geven dat hij de enige aantrekkelijke man op de wereld is en hem een beetje ... zeg maar ... verleiden. Geef hem je mobiele nummer en trek vooral een kort rokje aan. En dan zullen we eens zien hoe lang hij Claire nog trouw blijft. Het is hier de laatste tijd zo saai, en moet hoognodig wat leven in de brouwerij komen.
Nou, zegt de persoon aan de andere kant van de lijn, daar kan wel voor gezorgd worden. Tenslotte is dat bijna mijn dagelijks werk.
Mooi zo, zegt Jaap en hij legt neer. Hij ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door draakje --
yvonne
 yvonne - maandag 23 juni 2008 - 19:05   quote  deeplink  
ipv huub had je ook een andere nam kunnen gebruiken, hahahaha, hi is weer leuk draakje;-)
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 23 juni 2008 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2008 - 19:03 schreef draakje het volgende:
Je moet hem het gevoel geven dat hij de enige aantrekkelijke man op de wereld is en hem een beetje ... zeg maar ... verleiden. Geef hem je mobiele nummer en trek vooral een kort rokje aan. En dan zullen we eens zien hoe lang hij Claire nog trouw blijft. Het is hier de laatste tijd zo saai, en moet hoognodig wat leven in de brouwerij komen.
Nou, zegt de persoon aan de andere kant van de lijn, daar kan wel voor gezorgd worden. Tenslotte is dat bijna mijn dagelijks werk.
Mooi zo, zegt Jaap en hij legt neer. Hij ...
vergat nog wat en riep ben je er nog? gelukkig was de dame zo verbaasd dat ze nog niet had neergelegd, en roept vrolijk: ja hoor zeg het maar.... nou hij
geilt op alles wat ademt, ( en dat is niet eens noodzakelijk, als je een zuurstoftank gebruikt legt hij die wel opzij, als er nog een graad of 36 in zit, dan is het goed.) maar even wat anders. wanneer kan jij dat interview doen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door Izz@headliner --
draakje
 draakje - maandag 23 juni 2008 - 19:20   quote  deeplink  
Nou, ff in mijn agenda kijken, zegt de dame. Jaap hoort wat geritsel aan de andere kant van de lijn en dan zegt ze: "Ik kan nu wel even naar jullie toe komen."
"Prima", zegt Jaap. Hij ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door draakje --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 23 juni 2008 - 19:22   quote  deeplink  
word onderbroken door de huistelefoon. teringleiers ik haat jullie allemaal. Mag zeker weer niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door Izz@headliner --
yvonne
 yvonne - maandag 23 juni 2008 - 19:50   quote  deeplink  
geluid staat uit, we horen het niet;-)
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 23 juni 2008 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2008 - 19:50 schreef yvonne het volgende:
geluid staat uit, we horen het niet;-)
Altijd het zelfde. wie weet wat daar weer bekokstoofd word. de streams gaan naar Brian &................
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 23 juni 2008 - 20:19   quote  deeplink  
dimitrie want dimitrie kom snel aan gerent met in zijn hand een bevroren kom kommer en zwaait huub ermee om zijn oren maar was niet de bedoeling dus bied hij zij excuus aan huub die dronken is denkt dat zijn kleine toverstaf afgebroken is en huilt tranen met tuiten ach roept claire niets aan de hand huub we vragen gewoon aan nowlive om een nieuwe tenslotte zijn ze bekent bij sex shops.

EN JA HOOR SLAAI KOMT HEM ZELF BRENGEN MAAR MET EEN KAPOTTE JAS EN AMANDA VRAAGT HOE KOMT DAT EN SLAAI BEGINT OVER ZIJN PORTIER LEVEN EN VERTELD.................
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 23 juni 2008 - 20:28   quote  deeplink  
vroeger heette ik slaatje. ik groeide niet, en had een stiekum karakter. omdat ik altijd gepest werd. Mijn ma een dragonder. sleurde mij mee de sportschool in, voerde mij baggervet met bruine bonen en spek. en ik werd groter en groter. toen besloot ik portier te worden bij de kabouter Plop show. Dimitries mond valt open van schrik. wat blijkt Slaai is geen slaai. de man die hier voor dimitri staat trekt een rubberachtig pak uit, en daar gaat Slaais face. on the fucking floor.
uit het pak stapt.....
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 23 juni 2008 - 20:34   quote  deeplink  
de adoptie moeder (fake) van nowlive ze zegt wie aan huub kom komt aan mij want huberto is alleen maar van mij ik zit op een forum en heb me daar aan gemeld als adoptie moeder en zorg dat iedereen naar me luistert mijn wil is wet daar samen met me maatjes want geld is macht he ik betaal nl voor de site en koop velen dure cadeaus voor huub . iedereen moet mee doen als wil ik je niet als maatje want tja ben beetje dominant dus kom maar op ik kan het aan doe alles voor huub droom van hem denk aan hem dag en nacht . en zal op die site me recht laten gelden als kost het me laatste cent ik ben de baas dus.........
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 23 juni 2008 - 21:25   quote  deeplink  
SURPriceeeeeeeeeee, en weer gaat er ene pak uit. en daat stapt tot iedereens verbazing Kees van de Ballentent uit, hahahha, had ik je jullie mooit tuk. Ik ben gewoon Kees en ik ben de nieuwe bewoner, maar ik heb jullie wel allemaal laten schrikken he? jullie dachten echt weer iemand voor Huub? en niemand voor Brian. nou vette pech, ik kom voor Jaapio, mijn maatje allertijden> Keeeeeeeeeeeees Jongen waar hong ie uit. ik heb je gek zitten bellen jongen, maar je nam maar niet op. en na die chantage zaak dacht ik dat ook jij vast zat. Maar gelukkig je bent er alleen zit .....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 01 juli 2008 - 23:00   quote  deeplink  
je op een spare rib. ohw zonde zegt Jaap en eet hem gwn op met stofjes eraan. Kees ziet dat en zegt.....
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 04 juli 2008 - 11:36   quote  deeplink  
je blijft een viespeuk Jaap, want Amanda...
draakje
 draakje - zondag 13 juli 2008 - 15:36   quote  deeplink  
had er net ook al op gespuugd." Jaap haalt zijn schouders op. " Hij smaakte prima." Dan springt opnieuw de fontein aan en alle miljonairs verzamelen zich op het bordes. Er komt een auto voorgereden en er stapt een middelbare dame uit, die zich in een onwijs kort minirokje heeft gehesen en er behoorlijk belachelijk uitziet. Iedereen staat achter zijn/haar hand te grinniken en daarom merken ze niet dat er een flauwe glimlach verschijnt om Jaaps lippen. De dame klimt de trap op en schudt de vette miljonair de hand. "Aangenaam", zegt ze, "ik ben Hannie Bal van speedliner.nl. Ik kom een interview doen met Huub."
Huub kijkt nogal beteuterd en fluistert tegen Claire: "Nou, daar ben ik mooi klaar mee. Wat een lelijk wijf zeg." Claire geeft hem een dreun op zijn kop. " Daar hoor jij niet eens aan te denken, mannetje. Je hebt mij toch?"
Huub ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door draakje --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 13 juli 2008 - 15:51   quote  deeplink  
knikt en zegt daar heb je gelijk in. het interview verloopt snel en vlak nadat Hannie Bal weg is komt er weer een auto voor rijden, iedereen begeeft zich snel naar het bordes, want zo nieuwsgierig zijn ze wel. daar stapt een oma'tje uit en zegt hallo jongelui, ik ben jullie gastspeelster ik kom van het forum HL en mijn naam is Draakje. jullie mogen mij ook zo noemen en pas op ik kan vuur spuwen, ik ben gekomen om jullie wat manieren te leren. Jaap lacht en zegt.....
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 13 juli 2008 - 15:57   quote  deeplink  
verbeter de wereld en begin bij Brian want die......
draakje
 draakje - zondag 13 juli 2008 - 16:00   quote  deeplink  
"Nou oma, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik had geen manieren, heb geen manieren en wil geen manieren!" Tot iedereens verbazing trekt oma haar regenjas uit en trekt een oma-masker - compleet met grijs knotje - van haar gezicht. In plaats van een oud, gerimpeld wijffie staat daar een mollige vrouw in spijkerbroek en blouse. Jaaps ogen puilen uit zijn gezicht. `Wat voor cupmaat heb jij?" vraagt hij stotterend. "Dubbel D, Japio, en allemaal puur natuur." Amanda wordt groen van jaloezie en ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 13 juli 2008 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2008 - 16:00 schreef draakje het volgende:
"Nou oma, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik had geen manieren, heb geen manieren en wil geen manieren!" Tot iedereens verbazing trekt oma haar regenjas uit en trekt een oma-masker - compleet met grijs knotje - van haar gezicht. In plaats van een oud, gerimpeld wijffie staat daar een mollige vrouw in spijkerbroek en blouse. Jaaps ogen puilen uit zijn gezicht. `Wat voor cupmaat heb jij?" vraagt hij stotterend. "Dubbel D, Japio, en allemaal puur natuur." Amanda wordt groen van jaloezie en ...
vraagt meteen een borstvergroting aan.
huub begint te lachen en ..
draakje
 draakje - zondag 13 juli 2008 - 16:15   quote  deeplink  
geeft Japio een knipoog. Het hele gezelschap vertrekt naar binnen, en Jaap staat erop de onbekende vrouw een drankje aan te bieden. " Doe mij maar een wijntje en neem er zelf ook een", zegt de vrouw. Japio ...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 13 juli 2008 - 16:22   quote  deeplink  
snelt naar de bar en grijpt 6 flessen wijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 13 juli 2008 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2008 - 16:15 schreef draakje het volgende:
geeft Japio een knipoog. Het hele gezelschap vertrekt naar binnen, en Jaap staat erop de onbekende vrouw een drankje aan te bieden. " Doe mij maar een wijntje en neem er zelf ook een", zegt de vrouw. Japio ...
weg met die oma wat denkt ze wel niet ik ga hier...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Moha R. de Vries --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 juli 2008 - 16:39   quote  deeplink  
geen stap opzij voor een trut met cup DD.
Amanda grijpt meteen haar kans en zegt tegen Palma dat ze niet jaloers hoeft te zijn, dat ze beter een borstvergroting had kunnen doen in plaats van wat aan haar stembanden te laten doen aangezien haar zangcarrière toch niks zal worden.
Palma is weer woest, staat op en loopt dreigend richting Amanda. Op dat zelfde moment……
draakje
 draakje - zondag 13 juli 2008 - 16:44   quote  deeplink  
horen ze een brullend gelach uit de masterbedroom komen. Iedereen kijkt elkaar aan. "Nou, Japio heeft het wel naar zijn zin", zegt Amanda pesterig tegen Palma. Die ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 13 juli 2008 - 16:52   quote  deeplink  
Jaap ziet die dubbel D wel zitten al is het een oma. ondertussen vermaakt Draakje zich kostelijk met Japio en Draakje kennende probeert ze Jaap spelinformatie te geven en hints over Huub hij....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Moha R. de Vries --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 13 juli 2008 - 17:07   quote  deeplink  
verslikt zich haast van het lachen en het kwijlen, grijpt zich bij zijn hoofd, en gilt, vergeef mij Cora, vanaf nu is draak van mij, lieve draak wil je met mij....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Izz@headliner --
draakje
 draakje - zondag 13 juli 2008 - 17:10   quote  deeplink  
samen een grote portie spareribs opeten? Ik zal er nog sausjes bij doen ook, whiskey cocktail, barbecue, kerrie, sambal - " Draak valt hem in de rede en zegt lachend: "Gelukkig maar, Japio, ik was ff bang dat je zou vragen of ik met je wilde ...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 juli 2008 - 17:16   quote  deeplink  
computeren want daar heb ik weinig verstand van.
We kunnen ook wat anders doen als je wil. We kunnen in de jacuzzi gaan chillen.
Goed idee, gilt oma. Maar zegt Jaap dan moet je…..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 13 juli 2008 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2008 - 17:16 schreef Mrs.B@headline het volgende:
computeren want daar heb ik weinig verstand van.
We kunnen ook wat anders doen als je wil. We kunnen in de jacuzzi gaan chillen.
Goed idee, gilt oma. Maar zegt Jaap dan moet je…..
wel topless in de jacuzzi Draakje zegt geen probleem hoor ik heb al zoveel...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 13 juli 2008 - 17:40   quote  deeplink  
meegemaakt daar kan een jacuzzi wel bij, normaal heb ik een SPa voor mijzelf alleen maar met Jaap in de jacuzzi lijkt mij helemaal het einde, oh daarna gaan we zwemmen,dan doe ik Bommetje. Ik zeg nog zo ' GEEN BOMMETJE ' krijst Palma VANACHTER de rodondendron.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 13 juli 2008 - 17:47   quote  deeplink  
dat maak ik zelf wel uit zegt Draakje rustig ik zou maar niet in de buurt van het zwembad gaan staan anders word je drijfnat. Amanda lacht zich suf, Draakje kijkt Amanda aan en vraagt kom jij ook lekker topless in de jacuzzi? tuurlijk ik ben bijna overal voor te porren en kan ik die dubbel D van jou eens.....
draakje
 draakje - zondag 13 juli 2008 - 19:03   quote  deeplink  
... van dichtbij bekijken." Iedereen gaat zich omkleden en ff later komt Draakje in een degelijk zwart badpak met pijpjes naar buiten. Japio werkt nog een laatste sparerib naar binnen, veegt zijn vette vingers af aan zijn buitenboordmodel zwembroek en loopt gauw naar buiten. Als hij het zwempak ziet, blijft hij beteuterd staan. " Ik dacht dat jij ..." "Topless ging?" vraagt Draakje liefjes. "Nou, laten we dat maar niet doen. Al die grieten hier zijn nu al jaloers op me, hoe moet dat straks dan wel niet? Ik heb geen zin om straks net als Lieke door allemaal in de vijver gemieterd te worden. Bovendien mag het niet van omroep Max. Daar sta ik namelijk onder contract, en als ze me daar topless zien, gaat de hele deal niet door!" Daar kan Jaap wel begrip voor opbrengen. "Maar ik wil wel een bommetje voor je maken", vervolgt Draakje. Met een enorme ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 13 juli 2008 - 21:35   quote  deeplink  
blos op haar wangen. ja ik wil je een bommetje zien maken doe doe doe. en ja hoor Draakje doet een bommetje in het zwembad toen ze boven water kwam was door de kracht haar bovenste stuk kapot gescheurd, en Jaap gillen ik wil hele grote bloemkolen en ging helemaal uit zijn dak. Draakje dacht...
draakje
 draakje - zondag 13 juli 2008 - 21:40   quote  deeplink  
dat gaat me mijn contract met omroep Max kosten en een bom duiten, dus holt ze met haar handen ervoor - en dat is moeilijk, want ze heeft kleine handen - hard naar binnen om iets anders aan te trekken. Jaap kijkt ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 13 juli 2008 - 21:45   quote  deeplink  
bedroeft, tot die grote bloemkolen uit het zicht waren. Jaap is meteen verliefd op Draakje en zal haar een....
draakje
 draakje - zondag 13 juli 2008 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2008 - 21:45 schreef moha het volgende:
bedroeft, tot die grote bloemkolen uit het zicht waren. Jaap is meteen verliefd op Draakje en zal haar een....
vergulde sparerib cadeau doen. Draakje op haar beurt vindt de grote miljonair een aardige knul, maar moet verder niets van hem weten. Tenslotte had ze met gemak zijn moeder kunnen zijn. Samen met Lieke, Natasia en Amanda bespreekt ze haar probleem. "Ik wil Jaap geen verdriet doen,maar ik denk dat hij beter bij Cora kan blijven." De anderen knikken begrijpend. Lieke ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5934
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal









0.0385110