BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 12 juni 2008 - 19:15   quote  deeplink  
paarden, waar ze een goed gesprek met Fries heeft. Ze besluit om Fries uit de stal te halen en lekker een stukje te gaan rijden. Helaas voor lieke heeft fries helemaal geen zin. Hij breekt los van lieke en rent vol in ..................
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 12 juni 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 16:03 schreef moha het volgende:
vuile stinkho*r roept Huub maar Lieke doet net alsof ze hem niet hoort en gaat naar de...
Paardjes, Huub loopt alsof de duivel hem op de hielen zit, achter Lieke aan. Je leert het ook nooit, he Huub?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 12 juni 2008 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 19:15 schreef Bigfoot het volgende:
paarden, waar ze een goed gesprek met Fries heeft. Ze besluit om Fries uit de stal te halen en lekker een stukje te gaan rijden. Helaas voor lieke heeft fries helemaal geen zin. Hij breekt los van lieke en rent vol in ..................
de sauna waar Jaap schrikt en gilt als een wijf, waardoor Fries weer schrikt en gaat in galop de....
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 12 juni 2008 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 20:04 schreef moha het volgende:

[..]

de sauna waar Jaap schrikt en gilt als een wijf, waardoor Fries weer schrikt en gaat in galop de....
de vijver in, helaas voor Huub liep hij in de weg, en huub hangt dus als een gillend speenvarken, aan Fries. eenmaal in de vijver, schier ook Huub in de lach, ik ben blij dat ik niet net mijn nieuwe tatoo heb laten zetten. en geeft Fries een knuffel, waarop Fries Huub een kopstoot geeft. zo die zal ik wel verdiend hebben. maar flik dat nooit meer, want ik ruk je ogen eruit en pis in je schedel.
Jaap loopt nog steeds gillend door de tuin, is toch Fucking nieh normaallllllllll! Palma komt naar buiten stieren en schreeuwt op haar beurt weer naar Jaap........
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 11:59   quote  deeplink  
doe je kleren aan viezerik. Je maakt echt geen indruk met dat wormpie van je. Terwijl Jaap gehoorzaam als hij is nog een rondje door de tuin rent. Doet Huub een vreemde ontdekking in de vijver.................
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 12:13   quote  deeplink  
2 duikers, in een onderwater capsule. achter een enorme glaswand.de deken van groen en modder is verwijderd,voor de glaswand, omdat de meiden met de schoonmaak bezig zijn. als een vis met 28 pootjes schiet Huub de vijver uit. Jaappppppppppppppp. Jaappppppppppppppp. kom hier bolle!. kijk wat ik net ontdek. ik schrik mij helemaal de tering, kom op man.... Jaap gromt t is toch fucking niet normaal! ik haat jullie allemaal. jaap komt richting Huub hobbelen en struikelt, midden in..........
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 12:19   quote  deeplink  
een mooie verse nog warme paardevijg die de los gebroken Fries voor Jaap heeft achtergelaten. Jaap rolt er nog maar is lekker doorheen en zingt vrolijk: dat is toch focking niet normaal. Vervolgens smeert hij alles lekker over zich heen en duikt in de vijver om zich af te spoelen. Onze Jaap neemt een duik, Huub roept nog neeeeeeeeeeeee.
Maar het is te laat, Jaap duikt bovenop..............
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 12:24   quote  deeplink  
de capsule. waardoor deze vast komt te zitten in de drap. de duikers helemaal overdonderd, door al dit geweld, komen boven water met hun ouderwetse duikuitrusting. waardoor Jaap gilt als een speenvarken: buitenaardse wezens. buitenaardse wezens. Palma komt geschrokken aanrennen ik schrik mij kapot. Brian komt op zijn beurt weer aanlopen op het gekrijs van Palma. en schiet in de lach. hihiihih, een duikuitrusting van voor de oorlog, wie zou daar in zitten? langzaam loopt hij op de vreemduitgedoste mensen aflopen. waarop 1 van hen zijn helm afrukt, en op Brian afstormt. vliegt hem om zijn nek. Het is.....
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 12:34   quote  deeplink  
Kenneth, zijn broer. Het is even een emotioneel gebeuren, maar dan begint het voorstellen. Kenneth zegt laat maar ik ken ze allemaal al ik kijk streams. en Huub gaat het moeilijk krijgen, ik ben namelijk de nieuwe miljonair in mijn villa. Brian is dol enthousiast, maar Huub loopt met zijn ziel onder zijn armen weg. Helemaal in de bonen loopt Huub.....................
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 18:54   quote  deeplink  
jankend naar Jaap. hey, groet Jaap Huub, whats up? Fucking tering leier nog zo'n K. Antilliaan in mijn huis, die treiteren we dus echt in no time naar huis, en dat ie om zijn mamma gaat gillen. Hoe wil je dat gaan aanpakken? met mijn Bassie outfit gaat dit niet lukken.
Wacht maar ik heb een goed idee. Claimt Huub.
Oh vertel? vraagt Jaap
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:03   quote  deeplink  
Ik heb een super plan zegt Huub, maar jij moet het uitvoeren..........
Natuurlijk doe ik dat voor je überkikker. Vertel wat wil je doen.....................
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:03 schreef Bigfoot het volgende:
Ik heb een super plan zegt Huub, maar jij moet het uitvoeren..........
Natuurlijk doe ik dat voor je überkikker. Vertel wat wil je doen.....................
Huub begint zachtjes te vertellen. Brian kruipt onder het raam van het kantoor, met pen en papier in de aanslag. en luistert gespannen naar het plan van Huub, wat als volgt gaat...
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 19:07   quote  deeplink  
Hahaha, überkikker! Die kende ik nog niet.

Sorry, wilde het verhaal niet onderbreken. Gooi me maar in het verticale archief.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:12   quote  deeplink  
(hihi rot izzie) Ik nodig een paar hoeren uit, zegt Huub. Jaap kijkt al bedenkelijk en denkt die hou je voor je zelf Huub !!

Jij bewerkt die hoeren zo, dat ze alleen in mij geintresseerd zijn en niet in Kenneth. Dat moet niet zo moeilijk zijn zegt Huub. Wederom kijkt Jaap bedenkelijk en heeft erzo zijn twijfels over, maar goed Jaap is wel te vinden voor een nieuwe, wat lastige, uitdaging. Als ik dan lekker met de hoeren aan het k****n ben dan stook jij Kenneth zo op dat hij...........
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:07 schreef draakje het volgende:
Hahaha, überkikker! Die kende ik nog niet.

Sorry, wilde het verhaal niet onderbreken. Gooi me maar in het verticale archief.
hihi geeft niet Draakje jij mag dat
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:12 schreef Bigfoot het volgende:
(hihi rot izzie) Ik nodig een paar hoeren uit, zegt Huub. Jaap kijkt al bedenkelijk en denkt die hou je voor je zelf Huub !!

Jij bewerkt die hoeren zo, dat ze alleen in mij geintresseerd zijn en niet in Kenneth. Dat moet niet zo moeilijk zijn zegt Huub. Wederom kijkt Jaap bedenkelijk en heeft erzo zijn twijfels over, maar goed Jaap is wel te vinden voor een nieuwe, wat lastige, uitdaging. Als ik dan lekker met de hoeren aan het k****n ben dan stook jij Kenneth zo op dat hij...........
ze bij mij weg moet lokken en dan word ik woest op hem en dan zal hij eens wat beleven want dan ga ik...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 15 juni 2008 - 00:07   quote  deeplink  
net op het randje, stoelen om schoppen. tafels omgooien met glazen gooien. maar Jaap jij moet wel er tussen blijven staan anders slaat hij mijn kop eraf. Ja hoor Huub, antwoord Jaap, dit probeerde je al anderhalf jaar bij Brian, lukte je niet, en nu wil je dit bij Kenneth gaan proberen? ik voel daar weinig voor, want ik moet ertussen staan, en beveiliging roepen. verdomme Jaap moet ik dan alles alleen doen? zoals altijd? Jaap word witheet, Hoezo jij alleen altijd. IK alleen altijd, bedoel je. je verzint niks doet niks, en gaat met de eer strijken. nou zegt Linke Huub ik weet het goed gemaakt. dan doe jij alles bij Kenneth, en roep ik de beveiliging. ondertussen in de tuin, ligt Brian in een scheur. knipoogt naar de camera, en legt zijn wijsvinger op zijn mond. sluipt weg van het kantoor, en komt onderweg......
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 00:11   quote  deeplink  
Amanda tegen en zegt die gasten zijn echt gek Jaap denkt dat we hier al anderhalf jaar in zitten maar we zitten hier pas vanaf 7 juni Amanda zegt die is gek maar lieffie heb je zin om .....
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 15 juni 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 00:11 schreef moha het volgende:
Amanda tegen en zegt die gasten zijn echt gek Jaap denkt dat we hier al anderhalf jaar in zitten maar we zitten hier pas vanaf 7 juni Amanda zegt die is gek maar lieffie heb je zin om .....
domino en, misschien vroeg naar bed, ik ben kapot, ff snel plassen. wacht want ik moet je iets ergs vertellen, over....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 00:34   quote  deeplink  
Palma ze is gevallen en net per Ambulance afgevoerd nu gaat het gerucht dat...
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 11:13   quote  deeplink  
ze haar stembanden beschadigd heeft in de val. Brian is helemaal ontdaan van die slechte nieuws en loopt gelijk naar de telefoon om het na te vragen. Ondertussen ruzieën Jaap en huub door. De spanning tussen de 2 is te snijden en dat is Jaap het zat en......................
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:22   quote  deeplink  
schreeuwt, teringleiers ik haat jullie allemaal, Huub moet hier eerst om lachen, maar ziet dan in dat het heel link kan worden voor hemzelf. als Jaap hem laat vallen is hij nergens meer. denk dat ik even een gesprek aan ga met Eric. misschien dat hij nog ideeen heeft. want anders zie ik het somber in voor Huub. verdomme. wat nu. spreekt Huub inzichzelf. K.zooi. het valt niet mee iedereen voor je karretje te spannen, Brian komt aanlopen, alles goed Mattie roept Huub. chil man chil, ik hoorde net dat Palma per ambulance is afgevoerd. Huub schrikt zich kapot en herinnert zich het geintje wat hij van morgen geflikt heeft, zou Palma door mij zo....
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:26   quote  deeplink  
maar een miskraam hebben gekregen? Hij rent naar de telefoon en laat papaTheo bellen. Pa zegt hij, je moet het even weten, dat....
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 14:26 schreef seya@headliner het volgende:
maar een miskraam hebben gekregen? Hij rent naar de telefoon en laat papaTheo bellen. Pa zegt hij, je moet het even weten, dat....
ik gediskwalificeerd kan worden. Ik heb een rolschaats zo neergelegd Dat Brian zijn nek kon breken.
Wat een goed plan zegt pappa Theo.
Ja pap, maar nu wil het geval, dat die krijsende wannabe miljonair Palma ermee op haar bek is gegaan, een miskraam, de tanden uit haar bek. en haar pruik naar de klote, en dat is nog niet alles, want.....
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:42   quote  deeplink  
Weet je nog dat tijdbommetje dat ik onder de sauna heb ingegraven? Die staat nu op ontploffen en Jaap zit in de sauna en we kunnen de sleutel nergens meer vinden en Jaap heeft een koptelefoon op zijn kop! Wat moet ik nu doen?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 15 juni 2008 - 14:46   quote  deeplink  
Nou zegt Pappa Theo, dat is makkelijk, oprotten en snel wegwezen, duik achter de piano, zet dat deuntje op. zodat iedereen weer denkt dat jij speelt. en bestel van te voren Mcdonalds voor Jaap,als verrassing. dan denkt iedereen dat Brian dit heeft geflikt, het zou mooi zijn als jij Kenneth hier voor op kan laten draaien. maar ik vrees dat....
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 19:48   quote  deeplink  
de regie alles gevolgd heeft en je als nog een exit krijgt. Graaf die bom op hubertus en wel nu, zegt pappa theo. gehoorzaam als Huub is begint hij te graven aan de achterkant van de Sauna. Als hij een behoorlijk gat heeft begint de Sauna naar achter te kantelen met Jaap erin. De sauna gaat naar voor en naar achter en uiteindelijk valt de sauna.................
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 20:07   quote  deeplink  
een paar keer voorover het zwembad in pappie theo beseft dat het zijn schuld is er springt in het water om Jaap uit die sauna te krijgen die had nl zijn hoofd gestoten en was buiten bewustzijn. Huub kijkt maar doet niets, want hij denkt....
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 20:32   quote  deeplink  
Dat is weer een speler minder. MAar dan krijgt hij toch een heel flauw schuldgevoel en ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 20:41   quote  deeplink  
roept Claire dat ze haar pappie moet helpen, Claire springt het water in op dat moment trekt Jaap aan haar been, waardoor Claire in paniek raakt en....
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 15 juni 2008 - 20:48   quote  deeplink  
zo hard in jasaps toverstaf knijp dat hij loslaat samen komen ze sputtert boven en huub stond erbij en keek ernaar.
Brian komt op het tumult af en roep om verzorging voor jaaap en claire amanda geeft claire mond op mond beamening en zegt later tegen claire je smaakte vies door huubs toverstaf.
dit zal je vaker horen nu met je huub gaat dan gaat de telefoon...........
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 21:13   quote  deeplink  
hahahahaha, ik kan niet meer....ik lig helemaal flauw van het lachen...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 21:23   quote  deeplink  
nadat ze bijgekomen is van het lachen pakt Amanda de telefoon en de regie zegt hey willen jullie je wel aan het draaiboek houden? waarop Mannie zegt....
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 21:27   quote  deeplink  
Huh welk draaiboek ???
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 21:34   quote  deeplink  
Geintjuh zegt de regie maar het eten staat bij de deur dus jullie kunnen gezellig weer aan tafel, eet smakelijk. dank je wel zegt Mannie ik hoop niet dat er maaien in zitten dat heeft mijn forum vriendinnetje een keer gehad met haar poes. Bah roept Brian kan je nu weer.....
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 22:26   quote  deeplink  
on topic blijven! want het goudenkooiverhaal gaat zo naar de knoppen! Dus....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 22:26 schreef seya@headliner het volgende:
on topic blijven! want het goudenkooiverhaal gaat zo naar de knoppen! Dus....
ho ho ik was on topic hoor lees maar goed we maken ons eigen verhaal does...
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 22:26 schreef seya@headliner het volgende:
on topic blijven! want het goudenkooiverhaal gaat zo naar de knoppen! Dus....
eh, dat zei Brian tegen Amanda hoor! Dus......
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 22:41   quote  deeplink  
Dus gingen ze aan tafel, en ja hoor de ruzie begon weer dit keer gaat het over.....
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 22:41 schreef moha het volgende:
Dus gingen ze aan tafel, en ja hoor de ruzie begon weer dit keer gaat het over.....
De frikandellen, die op waren. Brian zei, dat Amanda die op de boodschappenlijst zou schrijven, maar zij ontkent dat. Ze heeft wel patatjes en kroketten opgeschreven, maar ze weet zeker, dat Brian niet om frikandellen gevraagd heeft. Jaap komt zich er ook tegenaan bemoeien, hij heeft er flink de balen van. De frituur staat al aan en allemaal willen ze een frikandel. Amanda begint te huilen en zegt:....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 23:06   quote  deeplink  
ik voel me niet zo goed, ik moet even liggen. Alweer zegt Huub wat een zeikwijf ben jij en kijkt Brian uitdagend aan. Brian doet net of zijn neus bloed en brengt Mannie naar bed zo zorgzaam als hij is.Huub zou Huub niet zijn als hij er niet achteraan ging en ja hoor hij laat expres deksels vallen en toen.....
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Kwam Amanda overeind en met een grote boog gaf ze zo over in Huub zijn snuit. Ze leek de exorcist wel. Huub keek verdwaasd en Brian lag over de grond te rollen van het lachen. "Zoooo, dat lucht op" riep Amanda. "Ja en je hebt precies raak geschoten" hikte Brian...Amanda kwam weer uit bed en ging onder de douche staan. Huub wilde erbij gaan staan, maar...
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 16 juni 2008 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 23:13 schreef seya@headliner het volgende:
Kwam Amanda overeind en met een grote boog gaf ze zo over in Huub zijn snuit. Ze leek de exorcist wel. Huub keek verdwaasd en Brian lag over de grond te rollen van het lachen. "Zoooo, dat lucht op" riep Amanda. "Ja en je hebt precies raak geschoten" hikte Brian...Amanda kwam weer uit bed en ging onder de douche staan. Huub wilde erbij gaan staan, maar...
had even niet gerekend op de grote rotweiler die aan was komen lopen en Amanda als maatje had uitgekozen. met een enorme jump achterwaards wilde Huub de benen nemen, maar had weer niet gerekend op de snelheid van de ruim 70 kg wegende Rotweiler. die was in no time Bij Huub en had zijn polsje in zijn enorme muil, het dier gromde, Amanda's lach galmde door de slaapkamer. ja Huub je had niet gerekend op onze nieuwe zwerver he? wel ik zal je even voorstellen nu je hem toch al een pootje geeft. dit is Bas. mijn nieuwe hondje. Huub piepte Amanda, het was maar een grapje, alsjeblieft, oh maar Bas is gek op grapjes, he Bas? de dikke reet van de rotweiler schudde heen en weer, helaas voor Huub schudde Huub zijn armpje mee, en zo ook de tandjes van het heerlijke dier. Oh tering laat hij mij loslaten, ja dat zou ik wel willen maar hij verstaat geen Nederlands, volgens zijn naamplaatje komt hij uit.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2008 door Izz@headliner --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 16 juni 2008 - 06:37   quote  deeplink  
brazilie en daar hebben honden geleerd pas los te laten als je knielt voor hun baas dus moet huub knielen voor amanda maar amanda huppelt vrolijk weg en huub ligt te huilen van ellende maar dan komt brian hem te hulp roept mannie terug en huub knielt en zegt sorry amanda ik zal het nooit meer doen .
Huubs arm valt reuze mee op een paar tanden afdrukken na en claire............
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 16 juni 2008 - 09:42   quote  deeplink  
schreeuwt om de beveiliging, en een exit voor Bas, Huub wil een wit voetje bij Amanda halen en geeft Claire een hoek. jankend zakt ze op haar knieen, ik snap het ook wel, ik begrijp jou heus wel, nou hou dan je slabek. en bemoei je niet met mijn spel. maar ik speel ook het spel Huub op mijn manierg. Ik K.nker je zo de poort uit Claire, of je speelt het spel? of het is exit 3 juli. doe wat je wil Huub, ik heb ook nog een..............
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 16 juni 2008 - 10:05   quote  deeplink  
ijzer in het vuur, ik kan altijd met Lieke gaan spelen. Soooooooooooo, antwoord Huub op dreigende toon. denk jij mij te kunnen bedreigen? ik heb dat uitgevonden, vuile viessuh Ho. Ja loop maar weer weg!, ik kan nu niets met jou Huubje. Blijf staan als ik tegen je praat, hoer! Brian springt als gebeten ertussen, laat ze gaan Huub. waar bemoei jij je mee. stotterende wannabe anti, al snel staan de kemphanen tegenover elkaar, Ook Kenneth komt op het geschreeuw af, Jaap lacht als een waanzinnige. en roept...
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 16 juni 2008 - 10:14   quote  deeplink  
"Ik hou ervan!!" Jaap rent meteen naar boven en haalt de bokshandschoenen weer tevoorschijn. Halverwege de trap bedenkt hij zich echter en roept: "Kom eens boven mensen, het is hier zooooo leuk"! Brian, Kenneth en Huub rennen naar boven en kijken. "Nee"zegt Jaap "Daaro op het dak!" De drie lopen het dak op. Jaap doet als de wiedeweerga de deur op slot. Daar staan die drie dus op het dak.
Jaap wrijft in zijn handen en zegt met rollende ogen in de camera: "zo kijken wie het eerst van het dak afgepleurd wordt!" Hij neemt plaats op een fiets en zet de radio kanlhard aan. Op het dak is het inmiddels hoog opgelopen....
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 16 juni 2008 - 11:44   quote  deeplink  
wat blijkt, Kenneth heeft hoogtevrees. Huub zou Huub niet zijn om daar geen gebruik van te maken, lacht hem vierkant uit, en scandeert maar weer eens de moeder van Kenneth en Brian. Brian heeft hier schoon genoeg van, loopt naar de rand van het dak om te zien of er een weg uit is. en die is er. Brian laat zich langzaam van het dak afglijden, via de regenpijp,naar beneden. Have fun roept hij nog even gekscherend naar Kenneth. Brian loopt direct naar het kantoor. Pakt de telefoon, en bestelt, een 1200 vlinders. Brian weet namelijk dat Huub het in zijn broek doet voor Vlinders, dus dat word lachen. Brian heeft namelijk het plan opgevat om voor de avond een stripper te bestellen voor Huub. deze moet Huub dan stevig vastbinden aan de stoel ( dit ivm de dierenbescherming, en de stichting 'red de vlinder'.) want Huub kennende slaat hij anders alle vlinders dood. lachend in zijn vuistje snelt Brian het kantoor uit, de trap op naar boven om Kenneth van Huub te bevrijden, boven gekomen ziet hij tot zijn schrik.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2008 door Izz@headliner --
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 16 juni 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Dat Huub zich staat te bescheuren. Kenneth hang aan de dakrand en schreeuwt moord en brand. Jaap staat voor de ramen heen en weer te springen in zijn blote piepie en roept "vliegen, we gaan vliegen! Het is toch fokking niet normaal?".
Brian rent naar de deuren, maar is als de dood, dat kenneth los zal laten. En de in doodsnood verkerende Kenneth ziet tot zijn schrik dat de dakrand aan het afbrokkelen is. Hij krijst nog harder om de brandweer en zijn moeder. Huub doet een stap naar voren en Brian ziet tot zijn schrik, dat hij zijn schoen op de vingers van kenneth wil zetten. Hij neemt een duik en geeft Huub een enorme zwiepert. En grijpt daarna direkt Kenneth beet. Jaap is ook de kwaadste niet en pakt Brian om zijn middel, het piepie kriebelt Brian, maar die voelt nu niks meer. Samen trekken ze Kenneth op het dak terug.
Arme Kenneth, hij ligt op zijn rug en snakt naar adem. Hij probeert te praten, maar er komt niks anders uit dan: "Huhuhuhuhu"!
Ineens horen ze Huub. Brian kijkt verbaasd naar beneden. Geen bloedvlek? Nee, Huub hangt in een doornenstruik en ziet er zeer ongelukkig uit, vol met schrammen en gescheurde kleding. Brian zegt:..........
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 16 juni 2008 - 15:06   quote  deeplink  
biertjuh erbij? waarop Huub woest antwoord.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal









0.0090820