BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
bouwy
 bouwy - zondag 08 juni 2008 - 00:53   quote  deeplink  
Huub: ik weet zeker, dat ik na de kooi nog gezellig en in goede harmonie met Lieke een drankje kan drinken.

Hoe simpel kan je zijn, Huub.

DGK was deels een spel, maar er is ook een hoop kapot gemaakt in de intermenselijke verhoudingen.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2008 - 00:49 schreef moha het volgende:
Nadia in een rolstoel want die heeft net met krampen nog op de 1e hulp gelegen maar zij moest en zou naar DGK, Huub weet niet meer hoe hij het heeft en zelfs Jaap begint nu te kwijlen wat een geil wijf zegt hij. Gaat alles goed schatje vraagt Huub aan Nadia, ja hoor ik kreeg gwn een klisma maar nu blijft het maar borrelen in mijn buik. ze denken aan een buikgriepje. maar ik heb nu héél veel aandacht en liefde nodig en als het kan ook nog een borstoperatie want ze hangen een beetje.
plots gilt Nadia het uit, ohhhhhhh ik....
"Ik heb een visioen!" "Ik zie een man met een dubbele onderkin, die Andre Hazesliedjes staat te zingen en veel frambozen eet"! Huub tikt op zijn voorhoofd.."Ik zie, ik zie...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 08 juni 2008 - 01:00   quote  deeplink  
een string die ik van iemands lijf wil scheuren, ik ben zo dronken mag ik bij jou slapen Nadia???...
bouwy
 bouwy - zondag 08 juni 2008 - 01:02   quote  deeplink  
Lieke gaf Huub een spiegel als kado als teken van zelfreflectie, die hij prompt kapot gooide.

Vond dit toen EN achteraf een ijzersterke actie van Lieke, die de ogen van Huub hebben geopend, maar die hij nooit heeft willen accepteren
bouwy
 bouwy - zondag 08 juni 2008 - 01:04   quote  deeplink  
Huub: "ik weet zeker, dat Amanda altijd van mij gehouden heeft"
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 01:19   quote  deeplink  
ik was te laat en ga nu lekker slapen hihi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juni 2008 door Bigfoot --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2008 - 01:00 schreef moha het volgende:
een string die ik van iemands lijf wil scheuren, ik ben zo dronken mag ik bij jou slapen Nadia???...
De volgende morgen worden de miljonairs in spe wakker en Huub ontdekt dat hij naast Nadia ligt. Hij kijkt haar even aan en begint te friemelen. Nadia begint meteen keihard te kreunen en te steunen en roept: "ow maak een broekje, maak een broekje!" Waarop Huub, als gestoken het bed uitsprint en bij Amanda erin duikt. Of zeg maar liever eronder en erop. Amanda kirt en lacht, waardoor Brian wakker wordt. Die stuift meteen naar het bed en trekt Huub aan allebei zijn voeten het bed uit, zodat Huub op zijn platte bakkes valt en even buitenwesten is.
Brian gaat naar de fitness en haalt twee paar bokshandschoenen en rent naar beneden en geeft Huub een schopje en roept: "Kom we gaan sparren, dit moet voor eens en altijd de wereld uit"
Huub schrikt zich de beroerte en kruipt onder het bed, alwaar hij zegt: "Kom dan lafaard, kom dan!" Als Brian opnieuw zijn voeten wil pakken, schreeuwt Huub: "Bewaking, bewaking!!"
Amanda schreeuwt naar Nadia: "hoe smaakte die"? Nadia zegt: "Ik heb salmiak, drop, anijs enzo geproefd, hmmmm zo lekker!"...
De nieuwe hoofd huishouding komt binnenstappen en roept: "Mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is:........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juni 2008 door seya@headliner --
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 12:11   quote  deeplink  
Flens, Deborah Flens en ik ben geen pannekoek en zeker geen katje om zonder hanschoenen aan te pakken. Palma ruim de rommel in de keuken op en snel een beetje. Huub angsthaas kom onder dat bed vandaan en rap een beetje, je moet je kast uitmesten. Brian, bokshandschoenen terug naar de fitness brengen. Amanda en Nadia jullie mogen de snoertjes van de styltangen uit de knoop gaan halen in de kapsalon, dan hebben jullie ook een dagtaak en lopen jullie mij niet in de weg.

Dan gaat de fontijn aan en daar komt een grote Hummer de deur gaat open en daar stapt.....................................
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2008 - 12:11 schreef Bigfoot het volgende:
Flens, Deborah Flens en ik ben geen pannekoek en zeker geen katje om zonder hanschoenen aan te pakken. Palma ruim de rommel in de keuken op en snel een beetje. Huub angsthaas kom onder dat bed vandaan en rap een beetje, je moet je kast uitmesten. Brian, bokshandschoenen terug naar de fitness brengen. Amanda en Nadia jullie mogen de snoertjes van de styltangen uit de knoop gaan halen in de kapsalon, dan hebben jullie ook een dagtaak en lopen jullie mij niet in de weg.

Dan gaat de fontijn aan en daar komt een grote Hummer de deur gaat open en daar stapt.....................................
Bram uit. Hij heeft twee koffers bij zich, dus blijkbaar gaat hij uit van een lang verblijf in de Villa. Of toch niet?
Hij stapt de kamer in en geeft Amanda een koffer en de andere geeft hij aan Brian. Zoals altijd is Amanda enorm nieuwsgierig en klipt meteen de koffer open. Er rollen flessen shampoo uit en haarkleuringsmiddelen, stijltangen en conditioner. "Ai ai Bram!!! Ik ben zooooooo blij"
Bram zegt: "Hou die flessen eens flink voor alle camera's Amanda, zodat heel Nederland kan zien welk merk het is!"
En welk merk kunnen wij streamers onderscheiden?.............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juni 2008 door seya@headliner --
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 12:36   quote  deeplink  
Het is het merk "Klara de Koe" gegarandeerd dom blond. Dan tovert Bram ook voor Huub nog wat uit zijn zak het is.................
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 12:43   quote  deeplink  
Een rode paddestoel met witte stippen en hij zegt: "Huub daarop moet je niet heen en weer wippen!"
Brian maakt ondertussen de andere koffer open en wat schetst zijn verbazing? De koffer zit vol met flessen tomatenketchup!
Flens schudt haar hoofd al en ziet de bui hangen.
Brian rent naar buiten richting paardenbak, met twee flessen in de aanslag.
Wat gaat Brian doen?.............
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 12:47   quote  deeplink  
Brian gaat zijn kadootjes aan zijn vriend Fries laten zien. DIe is erg blij voor Brian en de koetsjiejoes zijn niet van de lucht. Wat hebben ze het weer gezellig samen. Helaas word het onderonsje van Brian en Fries bruut verstoort door.............
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2008 - 12:47 schreef Bigfoot het volgende:
Brian gaat zijn kadootjes aan zijn vriend Fries laten zien. DIe is erg blij voor Brian en de koetsjiejoes zijn niet van de lucht. Wat hebben ze het weer gezellig samen. Helaas word het onderonsje van Brian en Fries bruut verstoort door.............
Japio, die zegt: "Ja inleveren die flessen Brian!" Brian weigert dat en zegt: "Jawel en dan jij zeker een terrorketchupact gaan opvoeren en straks de Villa winnen?"
Jaap wordt boos en roept: "Je staat mijn acteerprestaties in de weg, geef hier die flessen!"
Brian neemt een aanloop en gooit de flessen met kracht weg en waar komen ze terecht?.........
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 08 juni 2008 - 12:55   quote  deeplink  
Regelrecht in de vijver, Jaap duikt er als een bezetene achter aan en Brian lacht in zijn vuistje, hij heeft immers nog een koffer vol binnen staan. Jaap duikt en duikt maar kan de flessen niet vinden en besluit maar naar de.........................

(ik ben werken, latersssss)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juni 2008 door Bigfoot --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 08 juni 2008 - 19:36   quote  deeplink  
masterbedroom te gaan drijfnat loopt hij rond en in zijn nakie zijn super kleine toverstaf kan al het geweld niet aan en kruip nog verder in zijn schulp.
Palma die dat ziet begint te strooien met jeukpoeder in de hoop dat het nog wel kan jeuken daar.
Amanda en Nena zitten in de chill en genieten samen van...............
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 08 juni 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juni 2008 - 19:36 schreef Jacqueline het volgende:
masterbedroom te gaan drijfnat loopt hij rond en in zijn nakie zijn super kleine toverstaf kan al het geweld niet aan en kruip nog verder in zijn schulp.
Palma die dat ziet begint te strooien met jeukpoeder in de hoop dat het nog wel kan jeuken daar.
Amanda en Nena zitten in de chill en genieten samen van...............
Een flinke joint, ze hebben een lachkick en rollenbollen over elkaar heen en houden hun buik vast van het lachen. Nena bekent Amanda, dat ze haar de beste vriendin ter wereld vindt en haar alles zou vergeven. Amanda zegt hetzelfde te voelen, maar dat ze het Nena nooit zou vergeven, als ze achter Brian aan zou gaan. Want dat is inmiddels wel duidelijk: Amanda vindt de Antilliaan meer dan leuk!
Nena kijkt een beetje beteuterd, maar zegt dan: "okee, dan ga ik voor"......
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 09 juni 2008 - 01:27   quote  deeplink  
een lekkere playboy bellen, zo gezegd zo gedaan. Mannie hij komt er binnen 5 min. aan zegt Nena, hoe kan dat hokje dit nou zo snel regelen? mja ik ga ff snel me make-up bijwerken wil jij dan ff mijn haar doen met de stijltang? Tuurlijk zegt Amanda. Schiet nou op we zitten al weer 15 min. in de kapsalon. Ja ja ik ben al klaar roept Amanda. Ik geloof dat ik mijn playboy al zie, hij heeft ook een hond bij hem. Nena loopt op de man af hij draait zich om en zegt hoi ik ben Mike en dit is mijn hond Dylana. Nena valt flauw en Amanda gilt oh my goodnes. Jaap lacht om dit alles en zegt nu moet de prins haar wakker kussen Mike. Mike buigt zich voor over maar toen...
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 09 juni 2008 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juni 2008 - 01:27 schreef moha het volgende:
een lekkere playboy bellen, zo gezegd zo gedaan. Mannie hij komt er binnen 5 min. aan zegt Nena, hoe kan dat hokje dit nou zo snel regelen? mja ik ga ff snel me make-up bijwerken wil jij dan ff mijn haar doen met de stijltang? Tuurlijk zegt Amanda. Schiet nou op we zitten al weer 15 min. in de kapsalon. Ja ja ik ben al klaar roept Amanda. Ik geloof dat ik mijn playboy al zie, hij heeft ook een hond bij hem. Nena loopt op de man af hij draait zich om en zegt hoi ik ben Mike en dit is mijn hond Dylana. Nena valt flauw en Amanda gilt oh my goodnes. Jaap lacht om dit alles en zegt nu moet de prins haar wakker kussen Mike. Mike buigt zich voor over maar toen...
Veranderde Nena in een kikker. "Kwaak, kwaak, kwaak" en zij dook zo de vijver in. Bovenop één van de flessen ketchup, die Brian even daarvoor erin gemikt had. Paniek alom en Mike probeerde Nena nog te vangen om haar alsnog te bevrijden uit de betovering, maar duvelde er toen ook in. Jaap blies een rubberboot op en peddelde richting de twee kikkers, ondertussen aangekomen vliegende reigers van ze af meppend.
Toen was daar Flens, die streng riep: "En nu is het afgelopen Nena en Mike, simsalabim terug nu. We betalen jullie geen gage, om lekker in de vijver te gaan spartelen"..Erik kwam met een kussen aandragen en zette daar Nena op en Mike werd door Jaap op de kant gehaald. Langzaam veranderen beiden weer in mensen en met kroos op hun hoofd doken ze samen onder de douche.
"Ik zou wel een whisky lusten zei Mike later, toen hij weer in badjas gehuld in de woonkamer zat. Zijn blik werd nog steeds getrokken naar Nena, die zenuwachtig zat te grijnzen, maar duidelijk liet blijken dat Mike haar type niet was. Weer een blunder voor de buren. Er zou toch een oplossing moeten komen voor Nena, voordat ze volkomen hysterisch zou worden. "Wat voor iemand heb jij precies in gedachten Nena?", vraagt Judith liefjes Nena kwaakt nog een beetje en weet er uit te persen"Nou bijvoorbeeld.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juni 2008 door seya@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 09 juni 2008 - 02:07   quote  deeplink  
een mooie jongen dat is wat ik wil die er goed verzorgd uit ziet, hij mag best ijdel zijn. maar hier tussen ga ik hem niet vinden. maar voor nu heb ik het gehad ik ga douchen en een mooie jurk aantrekken want we hebben een party vanavond. Op dat moment moeten de bewoners op de bank gaan zitten, er valt een brief door de brievenbus Brian pakt de brief en begint voor te lezen...

(ik ga naar bedje toe Seya welterusten )
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 09 juni 2008 - 02:32   quote  deeplink  
Ik ook hoor, morgen nieuwe baan verkennen, best spannend!
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 09 juni 2008 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juni 2008 - 02:07 schreef moha het volgende:
een mooie jongen dat is wat ik wil die er goed verzorgd uit ziet, hij mag best ijdel zijn. maar hier tussen ga ik hem niet vinden. maar voor nu heb ik het gehad ik ga douchen en een mooie jurk aantrekken want we hebben een party vanavond. Op dat moment moeten de bewoners op de bank gaan zitten, er valt een brief door de brievenbus Brian pakt de brief en begint voor te lezen...

(ik ga naar bedje toe Seya welterusten )
Beste Miljonairs,

U heeft vanavond een feestje wat geheel in het teken zal staan van uw toekomst. U en uw genodigden zullen getrakteerd worden op de volgende gasten en workshops:
Er komt een hypnotiseur en een helderziende. Er komt iemand, die u gaat testen voor welke baan of hobby u geschikt zou zijn. Er komt een kok, om lekkere hapjes klaar te maken en u mag een keus maken uit een aantal butlers, die vanavond komen proefdraaien. En u kunt kiezen uit: dansleraars, golfleraars, zweminstructeurs, fitnessinstructeurs, muziekleraren en een aantal goede doelen.
Gebruik uw tijd goed en maak een goede keuze!
Ex BB Bart, zal alles inventariseren en bijhouden, wat uw wensen en mogelijkheden zijn.

De ogen van Huub rollen bijna uit de kassen. "Noemen ze dat nou een feestje?" "Ik dacht dat er minstens wel een paar hoeren zouden komen?"
Mike heeft er ook niet zo een zin in, "Komen er ook vuilnismannen?"
Jaap wrijft in zijn handen en roept: "Ik wil een coach!"
Amanda, Nadia en Nena zitten ook wat sip te kijken, maar ze zeggen tegen elkaar: "wij zoeken de butlers wel uit"..
Palma en Judith zitten naast elkaar en vragen zich af, of er ook iets aan breien en borduren zal worden gedaan.
Eric ziet het allemaal wel zitten en wenst zijn toekomst te horen en natuurlijk gaat hij de butlers ook helpen uitzoeken.
"Goede doelen?, Goede doelen?" "Daar doe ik natuurlijk aan mee"zegt Brian.
De eerste gasten arriveren al en met een vrolijke lach komt .....binnen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juni 2008 door seya@headliner --
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 09 juni 2008 - 12:22   quote  deeplink  
komt Elly binnen, ze heeft de karaoke set mee genomen en start zelf het eerste nummer in. Dan is het de buurt aan Jaap die zet nummer............in................
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 09 juni 2008 - 19:25   quote  deeplink  
van robbie williams i just wanna rock dj.
IEdereen swingt gezellig mee totdat...............
Dr C
 Dr C - maandag 09 juni 2008 - 23:52   quote  deeplink  
ze horen dat Nederland van Italie heeft gewonnen met 3-0
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 10 juni 2008 - 01:00   quote  deeplink  
nu barst het feest helemaal los, Huub is zich aardig aan het bezatten en kijkt met argusogen naar Amanda en Brian die heel verliefd in de keuken staan te zoenen. Huub staat op en hij...
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 10 juni 2008 - 12:37   quote  deeplink  
Pakt Nena en gaat heel intiem met haar dansen, hij zoent haar in dr nek en al stribbelt Nena tegen, hij houdt haar in een stevige greep. Zijn hypnotiserende kikkerogen prikken in de hare en die zeggen: Jij bent gek op mij, jij bent gek op Huub! Nena snapt helemaal niks meer van zichzelf en roept dan ook: "Ik snap mezelluf niet!" Jaap zit op de bank met een schaakboek en mompelt: "Nog ééntje die zichzelluf niet begrijpt, dan ben ik zo krankjorum nog niet!".Nena probeert zich, ondanks de bezweringen van Huub los te rukken, maar Huub blijft maar roepen: "alle vrouwen houden van mij, dus jij ook!" En dan ineens is er een enorm tumult, een schaduw maakt zich los en davert op Huub en Nena af. Het is......
Jacqueline_
 Jacqueline_ - dinsdag 10 juni 2008 - 12:50   quote  deeplink  
Nathanael die binnen stormt en huub even goed beetpakt en zegt huub niet iedereen valt voor jou snap dat nu eens alles onder de 40 valt op andere soort types jij scoort hoog bij de 50 plussers en daar ben je zeer populaire dus probeer je niet op te dringen bij gezonde jonge mensen anders kom je in de problemen.
Je kan beter je haar wassen met swarskopf want die sponsor ziet wel reclame spotjes in je en als bonus kan je de dochter krijgen.
Huub koopt meteen een dozijn shampo op want een meid als claire wil toch iedereen.

Amanda is druk bezig met.......................
pauline
 pauline - dinsdag 10 juni 2008 - 16:17   quote  deeplink  
De fotoreportage die ze gemaakt heeft van brian ivm zijn versierpogingen bij de nieuwe hengst Fries! Ze verteld aan natasia dat er veel vraag is naar expliciete foto's van paarden met een nog niet zo bekende nederlander. Brian is woest als hij hoort dat amanda de foto's wil gaan gebruiken om er zelf beter van te worden.
Huub hoort brian gillen naar amanda "vieze hoer hou je schmoel, en ziet hoe brian amanda afrost in de douche , helaas net buiten de camera positie, dus geen exit en geen boete.Ook nattenel is op het kabaal afgekomen en redt amanda uit de klauwen van het beest, en daar amanda gevoelig is voor redders in nood biedt ze gelijk aan om voor nattenel een paaldans te doen, maar nattenel is daar niet in geinteresseerd.
Eigenlijk vind hij eric veel leuker, maar durft er nog niet vooruit te komen.
Huub loopt ondertussen via de tuin de slaapkamer in alwaar lieke net onder de douche vandaan komt, maar??? Tot zijn schrik ziet hij iets wat niemand voor mogelijk had gehouden!!! Lieke heeft een penis!
Huub loopt ontdaan weg, en lucht zijn hart bij eric, die huub verteld dat hij dat allang wist, ze heette vroeger lucien.
Dan gaat het plasma scherm aan."de bewoners moeten met 10 minuten op de bank plaatsnemen"Brian leest dit beneden in de slaapkamer op het plasma en haalt snel iets uit zijn mond en stopt het terug in het buisje! Wat is dat?? de camera probeert in te zoomen, en je kan nog net lezen............
Dr C
 Dr C - dinsdag 10 juni 2008 - 16:43   quote  deeplink  
dat iedereen wist dat huub niet vies is van een penis, en pakt wat hij pakken kan op sexsueel gebied. Brian en leest dit en zegt......
johan13
 johan13 - dinsdag 10 juni 2008 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 - 16:17 schreef pauline het volgende:
De fotoreportage die ze gemaakt heeft van brian ivm zijn versierpogingen bij de nieuwe hengst Fries! Ze verteld aan natasia dat er veel vraag is naar expliciete foto's van paarden met een nog niet zo bekende nederlander. Brian is woest als hij hoort dat amanda de foto's wil gaan gebruiken om er zelf beter van te worden.
Huub hoort brian gillen naar amanda "vieze hoer hou je schmoel, en ziet hoe brian amanda afrost in de douche , helaas net buiten de camera positie, dus geen exit en geen boete.Ook nattenel is op het kabaal afgekomen en redt amanda uit de klauwen van het beest, en daar amanda gevoelig is voor redders in nood biedt ze gelijk aan om voor nattenel een paaldans te doen, maar nattenel is daar niet in geinteresseerd.
Eigenlijk vind hij eric veel leuker, maar durft er nog niet vooruit te komen.
Huub loopt ondertussen via de tuin de slaapkamer in alwaar lieke net onder de douche vandaan komt, maar??? Tot zijn schrik ziet hij iets wat niemand voor mogelijk had gehouden!!! Lieke heeft een penis!
Huub loopt ontdaan weg, en lucht zijn hart bij eric, die huub verteld dat hij dat allang wist, ze heette vroeger lucien.
Dan gaat het plasma scherm aan."de bewoners moeten met 10 minuten op de bank plaatsnemen"Brian leest dit beneden in de slaapkamer op het plasma en haalt snel iets uit zijn mond en stopt het terug in het buisje! Wat is dat?? de camera probeert in te zoomen, en je kan nog net lezen............

Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 10 juni 2008 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 - 16:43 schreef Dr C het volgende:
dat iedereen wist dat huub niet vies is van een penis, en pakt wat hij pakken kan op sexsueel gebied. Brian en leest dit en zegt......
Huub, heb je even voor mij? Natuurlijk, zegt Huub. En samen lopen naar buiten.
Brian: weet jij iets van de gemanipuleerde foto’s van mij en Fries? Huub: nou, ik heb er niets mee te maken maar wat ik je wel kan vertellen is dat Jaap dat heeft gedaan. En tja, je weet dat mijn fans alles aan zullen grijpen om jou zwart te maken. Een andere tip die ik je wil geven is het volgende; als je tegen Amanda gaat lopen gillen zorgt dat je het ergens doet waar je de anderen je niet kunnen horen. Brian; tja, ik werd een beetje para en dan roep ik dingen waar ik later spijt van heb, begrijp je? Huub; ja maar dat van in de douche, hoe verklaar je dat? Brian; dat heb ik al gezegd. Huub: nou zeg het nog 1 keer dan want ik begrijp het nog steeds niet. Brian; om te voorkomen dat Amanda Lieke of jou een knal verkoopt moet ik haar tegenhouden. Ik dacht dat een koude douche haar zou kalmeren.
Huub: oké, nu snap ik het. Brian; ik wil die chick en ik wil haar beschermen. Huub: hey brother je moet het spel goed spelen. Fluister leugens in haar oren, laat haar geloven dat je verliefd bent op haar en om zeker te zijn van haar steun moet je met haar trouwen.
Brian: leugens, trouwen? Dat gaat heel ver. Huub; ach, een echtscheiding is zo geregeld maar zorg ervoor dat ze niet zwanger raakt. BTW wat voor pilletje had je net?
Brian; voor mijn hoofdpijn, dat weet je toch? Huub; ik dacht dat het zo’n “snoepje”was die ik ook geregeld slik. Brian; nee man, je weet dat ik die shit nooit heb gebruikt en niet van plan ben nu te beginnen.
Op dat moment horen ze voetstappen, het is……
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 10 juni 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 - 20:12 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Huub, heb je even voor mij? Natuurlijk, zegt Huub. En samen lopen naar buiten.
Brian: weet jij iets van de gemanipuleerde foto’s van mij en Fries? Huub: nou, ik heb er niets mee te maken maar wat ik je wel kan vertellen is dat Jaap dat heeft gedaan. En tja, je weet dat mijn fans alles aan zullen grijpen om jou zwart te maken. Een andere tip die ik je wil geven is het volgende; als je tegen Amanda gaat lopen gillen zorgt dat je het ergens doet waar je de anderen je niet kunnen horen. Brian; tja, ik werd een beetje para en dan roep ik dingen waar ik later spijt van heb, begrijp je? Huub; ja maar dat van in de douche, hoe verklaar je dat? Brian; dat heb ik al gezegd. Huub: nou zeg het nog 1 keer dan want ik begrijp het nog steeds niet. Brian; om te voorkomen dat Amanda Lieke of jou een knal verkoopt moet ik haar tegenhouden. Ik dacht dat een koude douche haar zou kalmeren.
Huub: oké, nu snap ik het. Brian; ik wil die chick en ik wil haar beschermen. Huub: hey brother je moet het spel goed spelen. Fluister leugens in haar oren, laat haar geloven dat je verliefd bent op haar en om zeker te zijn van haar steun moet je met haar trouwen.
Brian: leugens, trouwen? Dat gaat heel ver. Huub; ach, een echtscheiding is zo geregeld maar zorg ervoor dat ze niet zwanger raakt. BTW wat voor pilletje had je net?
Brian; voor mijn hoofdpijn, dat weet je toch? Huub; ik dacht dat het zo’n “snoepje”was die ik ook geregeld slik. Brian; nee man, je weet dat ik die shit nooit heb gebruikt en niet van plan ben nu te beginnen.
Op dat moment horen ze voetstappen, het is……
Eric, die ze afgeluisterd heeft, maar het nu genoeg vindt.
"Hoe bedoel je, dat jij geregelt iets 'slikt' Huub?"
Huub krijgt zowaar een blosje. "Euh, nou ja ik moet van de drank afblijven normaliter en daar heb ik nogal moeite mee".
Hij slikt even en vertelt dan: "Kijk ik krijg een beetje Librium, omdat ik afkickverschijnselen heb, als ik niet mag drinken".
"Ow.."-Eric haalt opgelucht adem. "Ik dacht al, dat ze bij de buren allerlei drugs verschaffen?"
Alledrie moeten ze er erg om lachen. Dat misverstand is dus ook weer de wereld uit.
Voorlopig heeft Huub nu een behoorlijk slokje op en we kennen allemaal de spreuk: 'Dronken mensen en kleine kinderen vertellen de waarheid'..
Ze staan alledrie te genieten van de frisse lucht en opeens zegt Brian: "Toch wel erg he, wat al die fans zomaar over ons verzinnen?"- "Ja", zegt Huub "Alsof zij er een miljoen mee kunnen winnen!". Eric zegt: "Maar straks zijn wij weer in de buitenwereld en je weet hoe mensen kunnen denken: 'waar rook is, is vuur". Huub zegt: "En dan moeten wij proberen om al die gore verzinsels te weerleggen en weer ons normale leventje op te pakken".
Brian zegt: "en wat te denken van onze familie, die ze ook in een kwaad daglicht zetten, ze kennen onze familie niet eens persoonlijk, maar volgens de fans zijn ze crimineel!".
Alledrie staan ze nu in gedachten verzonken. Even denken ze aan hun geliefden, die ze deze ellende toch niet gunnen en het ook niet verwacht hadden.
Dan komt Palma aan lopen. Ze is niet zo blij, ze kijkt heel erg somber. Wat is er aan de hand?.....
Jacqueline_
 Jacqueline_ - woensdag 11 juni 2008 - 08:20   quote  deeplink  
Huub begint te vertellen nou palma de buiten wereld is gek ze zijn bezig met laster campagnes om zo te proberen mij als winnaar neer te zetten,Maar ik heb al eerder gezegd zulke fans wil ik niet dat zijn kansloze streamers in mijn ogen.
Het is nog erger als de party en de story hoe ze dingen verzinnen.
En mijn medespelers zwart maken en erg slecht neerzetten onbegrijpenlijk.
Palma haald haart schouders op want die vind het wel leuk want diezelfde fans staan vaak achter haar want ze heb door dat als ze voor huub is veel fans heeft en als ze tegen huub een keer is dat ze afgemaakt wordt dus is haat tactiek altijd maar voor huub te zijn scheeld een hoop verf op haar huis.

Brian is bezig met trainen zijn lichaam glimt van het zweet maar hij blijft doorgaan.
Amanda is bezig met een stijl tang maar weet niet dat er geen stroom meer op kan de regie heeft dat zo geregeld,
Daarom wordt haar haar langzaam weer mooier en langer.
Nathanael en huub krijgen ineens woorden over een sigaretet en loopt aardig uit de hand en tot ieders verbazing komt natasia binnen en springt er tussen .
Natasia blijft er tussen staan en huub verzet zijn strategie en begint nu tegen natasia te schreeuwen het blijkt wel weer tegen vrouwen durft huub wel.
Dan komt de beveiliging binnen en gebeurt er iets..................
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 11 juni 2008 - 10:35   quote  deeplink  
wat blijkt? de beveiliging bestaat uit Robert Jensen, Natasia's zus Astrid, en John de Mol himself. Astrid pakt Huub op slingert hem tegen Natasia en Amanda, Damn. de andere gemist geen strike grijnst de Mol. die doen we over grinnekt Jensen, grijpt Huub bij zijn keeltje, dan spingt uit het niets Jaap ertussen. geen geweld Afstand afstand. J de mol schreeuwt terug, ik bepaal de regie. Huub begint ondertussen te krijssen dat het allemaal stomme tering leiers zijn. waarop Lieke aan kom rennen met een fles Dubro die ze prompt in het gezicht van.......
Jacqueline_
 Jacqueline_ - woensdag 11 juni 2008 - 12:12   quote  deeplink  
huub gooid en roept ga je mond spoelen deze taal die je uitkraamt hoor bij een heel ander programma en huub spoeld inderdaad zijn mond en gaat maar een potje shaken met jaap.
John de mol begint een verhaal over de afspiegeling vd maatschappij hij legt erin uit dat het niet de spelers zijn wie hij bedoeld maar de streamers die zch in het spel gaan mengen en alles plat mailen bellen om maar 1 persoon te willen laten winnen.John legt het zeer duidelijk uit en de slimmere mensen met normen en waarden begrijpen het moraal van het verhaal..
Natasia gaat in bad met ..................
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 11 juni 2008 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 - 10:35 schreef izzie het volgende:
wat blijkt? de beveiliging bestaat uit Robert Jensen, Natasia's zus Astrid, en John de Mol himself. Astrid pakt Huub op slingert hem tegen Natasia en Amanda, Damn. de andere gemist geen strike grijnst de Mol. die doen we over grinnekt Jensen, grijpt Huub bij zijn keeltje, dan spingt uit het niets Jaap ertussen. geen geweld Afstand afstand. J de mol schreeuwt terug, ik bepaal de regie. Huub begint ondertussen te krijssen dat het allemaal stomme tering leiers zijn. waarop Lieke aan kom rennen met een fles Dubro die ze prompt in het gezicht van.......
John de Mol!! Die meteen verblindt wordt en naar zijn ogen grijpt.
Huub schreeuwt: "En waag het niet om dr een streamlock op te zetten, want dan is John nog niet jarig!"
Nathanael heeft inmiddels touw gevonden en bindt John vast, ze wikkelen het touw helemaal om hem heen, hij kan geen kant meer op.
Amanda en Nena en Nadia barricaderen de deuren en Palma verzameld appels die als projektiel kunnen dienen.
Ze zetten John met zijn allen op de eettafel en hangen een bordje om zijn nek waarop staat:
RTL en familie geef ieder bewoner een miljoen!
Ik ben wel geen Osama, maar net zo een terrorist als hij!


Hand in hand dansen ze in een kring rond de tafel en zingen: "Nooit meer naar huis, nooit meer naar huis"
Om vervolgens te roepen naar John: "Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo...."

"Zo"- zegt Natasia "Ons hier als gekken tentoon zetten? Mooi niet mannetje, want de grootste gek ben jij!"

De telefoon gaat en Jaap sprint er naar toe en zegt.........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juni 2008 door seya@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 11 juni 2008 - 15:04   quote  deeplink  
Het is toch fucking nieh nomal, se hebbuh Jon ruck the mol gegijzeld hier. waarop Huub krijst en het was mijn idee, ik ruk zijn kop draf en pis in zijn schedel. John krijst terug....................
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 11 juni 2008 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 - 15:04 schreef izzie het volgende:
Het is toch fucking nieh nomal, se hebbuh Jon ruck the mol gegijzeld hier. waarop Huub krijst en het was mijn idee, ik ruk zijn kop draf en pis in zijn schedel. John krijst terug....................
"Stomme kutkabouter, wat denk je wel wie je bent?" "Je hebt een ieniemieniepiemeltje en een ieniemienieverstand, denk je hier mee weg te komen?"...
Natasia krijst: "Haaahaaahaaa die johnny toch, die Johnny toch, die Johnny toch! Je zuster is een hoer, je zuster is een hoer, je zuster is een hoer!Haahaahaa".
Amanda zegt: "owwww, owwwww,owwwww,owwwww"...
Huub is niet het minst uit het veld geslagen, hij doet nieuwe kunstogen in en zegt: "ah ik zie het al, John piest in zijn dure maatpakkie, beetje bang brother?"
Jaap probeert alles nog te sussen, maar dan zegt Brian......
Jacqueline_
 Jacqueline_ - woensdag 11 juni 2008 - 16:56   quote  deeplink  
Laat maar gewoon gaan jaap en dan gaan wij gewoon wat anders doen,want ik hou me er ver van vandaan.
Het lijkt hier wel een aso buurt met dat geschreeuw .
Samen met jaap gaat hij naar de chil.
Amanda houd het ook voor gezien en natasia en huub schreeuwen verder tegen elkaar en John de mol maakt er een abrupt einde aan. door zwaardere straffen te gaan uit delen als het weer gebeurd.
Dan komt mitch binnen en begint met goede muziek en bouwt een feestje het is weer gezellig in de villa.
en Nena.................
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 11 juni 2008 - 18:31   quote  deeplink  
Die troost Huub die verslagen achterblijft. Jaap en Brian ondertussen, maken snode plannen om Hubert nog kleiner te maken dan hij al is. Het gaat van kabouter gooien over naar dwerg stompen maar uiteindelijk wordt het kikker...............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juni 2008 door Bigfoot --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 11 juni 2008 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 - 18:31 schreef Bigfoot het volgende:
Die troost Huub die verslagen achterblijft. Jaap en Brian ondertussen, maken snode plannen om Hubert nog kleiner te maken dan hij al is. Het gaat van kabouter gooien over naar dwerg stompen maar uiteindelijk wordt het kikker...............
Brian neemt een wijs besluit.... we laten Huub voor wat hij is. ik ga een romantisch avondje maken, met Amanda. hij haalt blokken voor de buitenhaard, een wollen plaid voor Amanda, Kaarsjes en champagne. Jaap kijkt Brian na. Dat was 't. ik ga naar kantoor, ff schrijven. Huub kijkt nog steeds woest, Nena zegtn op gluiperige toon. Je moet Amanda dronken voeren, en met haar gaan zoenen. Huub zegt; dat hebben we al zo vaak geprobeerd, beter onze pijlen op iets anders richten, en kijkt met een vieze blik naar Palma. Palma die zijn blik opvangt, staat op, en stiert op Huub af, heb ik je niet altijd gesteund? kleine brutale aap. ruim je rotzooi liever op!, Huub zegt kijk maar uit, ik stuur zo wer al mijn fans op je af. Alle 3? vraagt Palma smalend. mijn fan groep is inmiddels tien x zo groot als die van jou ooit was. donderstraal. je bent voor niks, je bent nog minder dan stront onder mijn schoen, rotjoch.
uub krijgt tranen in zijn ogen, niemand begrijpt mij, ik doe iimmers alles voor het spel. hij kruipt naar Nena. Nena slaat haar armen om hem heen, en zegt laat die trut toch gaan, kijkt in de camera, en zegt tegen Huub, je weet toch dat je mij kan vertrouwen? ik ben altijd eerlijk, een vette knipoog naar de camera. en een vies lachje om haar mond.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 11 juni 2008 - 23:43   quote  deeplink  
Ja Nena weet af van het grote kikkerplet festijn. En ze heeft haar medewerking toegezegd aan de rest. Het romatisch onder onsje was maar schijn, de wielen der snode plannen malen op volle toeren. Wat zal dit snode plan worden, of grijpt de regie is.............................................................................
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 12 juni 2008 - 00:29   quote  deeplink  
de kijkcijferpot en die is nog nooit zo hoog geweest, dus grijpen ze niet in. in tegendeel ze nodigen iedereen uit van ex-pornstar en wat denk je?....
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 12 juni 2008 - 09:02   quote  deeplink  
huub kan zich weer eens niet beheersen binnen 10 min bangt hij al een groupie onder de douche laat haar daar achter en mengt zich weer in feest gedruis en zoent met elke meid en hartslag.
Nena lijkt wel een princes en vermaakt zich prima.
Brian gaat wat muziek draaien en amanda......................
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 12 juni 2008 - 10:41   quote  deeplink  
klimt in de paal onder luid gejuich van alle aanwezige. Er vind een orgie plaats in de jacuzi en in het zwembad een spelletje ..................
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 12 juni 2008 - 13:53   quote  deeplink  
waar heid durven of doen huub krijgt de vraag of hij monogaam kan blijven en hij antw met neee en dat is dus de waarheid huub vraagt aan brian of brian durft te boksen tegen hem en brian gaat de uitdaging aan tegen huub en...............
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 12 juni 2008 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 13:53 schreef Jacqueline het volgende:
waar heid durven of doen huub krijgt de vraag of hij monogaam kan blijven en hij antw met neee en dat is dus de waarheid huub vraagt aan brian of brian durft te boksen tegen hem en brian gaat de uitdaging aan tegen huub en...............
de gelaarsde kat. Wie mag dat dan wel zijn? vraagt Brian verbaasd. Nou dat is iemand va achter de schermen, eigenlijk heet ze deborah flens, Maar die slaat je lens, eerst druggeerd ze je, en dan slaat ze je net zolang tot je het lekker vind.
Brian trekt in verbazing zijn wenkbrouwen op. ik ken haar, tegen mij is zij altijd heel vriendelijk, . > ja in je gezicht wel zegt Huub, maar achter je rug, is zij zo hatelijk, en verspreid zij leugens om de boel goed op te naaien. Helaas voor haar ik ram geen vrouwen, maar misschien wil Lieke wel met haar sparren, die heeft nog een appeltje met haar te schillen. op dat moment, komt Lieke net het terras oplopen. Hey Lieke Roept Huub....
johan13
 johan13 - donderdag 12 juni 2008 - 14:47   quote  deeplink  
en lieke loopt langs huub alsof hij lucht is
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 12 juni 2008 - 16:03   quote  deeplink  
vuile stinkho*r roept Huub maar Lieke doet net alsof ze hem niet hoort en gaat naar de...
mistyyyy
 mistyyyy - donderdag 12 juni 2008 - 18:16   quote  deeplink  
:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juni 2008 door mistyyyy --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal









0.0085320