BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 14 juli 2008 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2008 - 22:05 schreef draakje het volgende:

[..]

vergulde sparerib cadeau doen. Draakje op haar beurt vindt de grote miljonair een aardige knul, maar moet verder niets van hem weten. Tenslotte had ze met gemak zijn moeder kunnen zijn. Samen met Lieke, Natasia en Amanda bespreekt ze haar probleem. "Ik wil Jaap geen verdriet doen,maar ik denk dat hij beter bij Cora kan blijven." De anderen knikken begrijpend. Lieke ...
zegt nou ik vind dat je wel weer kan gaan, zodat er een nieuwe gastspeler kan komen en Lieke stuurt Draakje in de stemming naar huis.doeg draakje had je maar je tieten moeten laten zien.
de volgende dag gaat de fontein aan en iedereen snelt zich naar het bordes daar komt een rolls aan rijden en er stapt wederom een dame uit howdoe ik ben Izz, en ik kom Huub ff de oren wassen. iedereen....
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 14 juli 2008 - 21:13   quote  deeplink  
zingt in koor "go Izz, go Izz
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 14 juli 2008 - 22:18   quote  deeplink  
hallo allemaal, waar is die kloteklapper? Hallo Ik ben Huub, en wat kom jij doen in mijn vila. en Izz begint te zingen, wat kruipt daar door het struikgewas, ik dacht dat het een kikker was...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 14 juli 2008 - 22:49   quote  deeplink  
zeg kakkerlak zegt Huub wie denk je wel niet dat je bent? Izz zegt....
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 14 juli 2008 - 22:54   quote  deeplink  
Kakkerlak? daar ben je uitgekomen. en nu zitten. anders ben ik genoodzaakt je kleine slurfje in een gaatje te proppen dat zelfs een radiologe hem niet meer terug kan vinden, en nu zitten, en snaveltje dicht. wie denk jij dat jij bent? mij uit te schelden in mijn eigen huis? vraagt huub verbijsterd. Nu moet je eens goed luisteren kleine buidelrat, ik heb mannetjes als jou, voor ontbijt en net na de tandarts. en je eigen huis? dat staat net naast de silo, in Oldenzaal. Brian en Amanda schieten in de lach, en ook Palma kan haar lachen niet inhouden, zo Huub hoor je het eens van een ander. JIJ MOET HELEMAAL Je sproetface houden, Rod Steward gilt Huub. anders......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 15 juli 2008 - 16:02   quote  deeplink  
zal ik je strot ff volduwen met strepsels, dan kan je misschien es als een vrouw lullen. Claire lacht hierom, ohw huppelkutje vind het grappig zegt Amande. waarop Claire antwoord...
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 16 juli 2008 - 15:33   quote  deeplink  
Nou Amanda zwijchhh anders krijg je een pats, Oh ja? vraagt Amanda, en denk jij dat ik een donald duck ga zitten lezen? je krijgt een pats terug hoor,Nee Amanda zegt Brian, er word niet gepatst hier. ALs zij haar handen optilt doe ik het ook, antwoord Amanda met een pruillippie. Brian kan het niet laten en drukt een kus op Amanda;s mond, en neemt haar mee naar beneden, waar hij haar hartstochtelijk kust, en vraagt.....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 16 juli 2008 - 20:20   quote  deeplink  
hoe vind jij die Izz? je volgens mij wel een tof wijf, ze is iig tegen Huub wat weer gunstig voor ons is. weet je wat we doen we laten een fotoshoot maken waaraan Izz ook mag meedoen en als Huub haar basht gaan wij hem .....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 23 juli 2008 - 15:37   quote  deeplink  
voor lul zetten zodra hij aan de beurt is. Izz die net binnen komt lopen hoort dat en zegt, ik kan mijn mondje goed roeren hoor dus maak jullie geen zorgen skatties en geeft Brian en Amanda een kus op hun wang. kom dan zal ik jullie laten zien dat ik mijn mannetje sta en loopt naar Huub op de voet gevolgt door Amanda en Brian. zo klein miezerig mannetje zie je deze 2 mensen dat zijn mijn vrienden en als je aan mijn vrienden komt dan kom je aan mij, en jij domme aanhangsel zegt Izz tegen Claire kan beter je mond houden want er komt alleen maar onzin uit. kijk zegt Huub als je aan Claire komt kom je aan mij want dat is mijn vriendinnetje. Kan je je eigen tekst niet verzinnen zegt Izz want dit is al de 2e keer dat je iemands tekst gebruikt. maar ach ik begrijp het wel je wil jezelf zo graag bewijzen, maar de woorden die uit jou mond komen die je zelf verzonnen hebt, slaan totaal nergens op. Amanda en Brian liggen helemaal in een deuk en Mannie zegt kom Izz hij moet dit even verwerken en dan reageert hij weer. zullen we even......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Onze eigen GK verhaal









0.0105471