|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut ,best misselijk want ze hebben hem al zolang op de korrel . Maar mocht deze nog spelen maar kon niet zo goed slapen door de ontwikkelingen dus speel liever niet meer .Ook dat is misselijk naar de club NEC toe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2026 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:Dat laatste klopt. Voor de punten beter als een trapje omlaag gaan. Daar halen ze waarschijnlijk meer. Vandaag gelijkspel zou prima zijn Nog even opgezocht maar NEC krijgt bij plaatsing 6 bonus punten. Ze moeten in de Uefacup de halve finale halen voor 6 punten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2026 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nog even opgezocht maar NEC krijgt bij plaatsing 6 bonus punten. Ze moeten in de Uefacup de halve finale halen voor 6 punten. Slaat ook nergens op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2026 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nog even opgezocht maar NEC krijgt bij plaatsing 6 bonus punten. Ze moeten in de Uefacup de halve finale halen voor 6 punten. Bijzonder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Ouaissa begint warm te lopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet het niet ,ik vertrouw het niet helemaal.
Als NEC zich met twee overwinningen plaatst voor de Champions League, krijgt de club zelf 6,0 bonuspunten voor haar persoonlijke clubcoëfficiënt.Voor de gezamenlijke Nederlandse landencoëfficiënt levert deze prestatie in totaal 8,0 punten op, die vervolgens door de deelfactor 6 (het aantal Nederlandse clubs) worden gedeeld. Dit levert het land netto 1,333 coëfficiëntenpunt op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laat ze maar winnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| 0 - 0 is toch knap ,die pakken ze wel thuis denk ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zitten we er allemaal klaar voor? ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Plug in de basis, Sliti op de bank. Verder nog wat oud-Feyenoord in de selectie bij Excelsior. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Dacht effe dat Dordt het ging verkloten maar nu op 2-1 na een kwartiertje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Excelsior had deze pot al in de tas kunnen hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Sow die kans op 0-2 krulde niet genoeg naar beneden/ binnen hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Had de 0-4 moeten zijn 🤣 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Had zomaar gekund ja. En dan is dit toch niet zo'n bijzonder elftal van Excelsior zou je zeggen. Op deze manier gaat het voor Cambuur lastig worden als je dit laat zien in eigen huis tegen wat normaal gesproken een directe concurrent is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Bannis met de 1-0 voor Vitesse |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lekker binnenkomen in de eredivisie voor Cambuur. Voetjes gelijk terug op de grond |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En dan die trainer maar naar zo'n ipad turen na de 0-3. Zal best handig zijn, maar het ziet er toch altijd zo lullig uit. Zo zaten ze er bij ons vorig jaar ook zo bij, met name Hake.
Bij de 0-3 was het wel handig geweest als je niet 1 van Cambuur tegen 2 van Excelsior zet, waardoor die voorzet vrij gegeven kan worden. Moet je zonder schermpje ook wel kunnen zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En dan word je dus geacht Henk de Jong op te volgen bij Cambuur. Die is daar al jaren compleet heilig verklaard, veel sterkte gewenst |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En die zit dan ook nog eens naast je op de bank. Succes ermee ja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Even een opleving van Cambuur in het begin, maar nu toch 0-4. Weer een standaardsituatie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0-4, zo dan.
Zegt ook wel gelijk iets over niveau Cambuur dan, zeker gezien xG ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| En 0-5 als kers op de taart |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
helaas toch 0 - 4
leuke wedstrijd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vroeg me nog even af of die jongen van Cambuur niet bewust de bal speelde? Maar goed, maakt verder ook niet meer uit natuurlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Haha.. Heracles dacht terug in de speeltuin te zijn met 0-3. In 10 minuten tijd 3-3 hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2026 - 21:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vroeg me nog even af of die jongen van Cambuur niet bewust de bal speelde? Maar goed, maakt verder ook niet meer uit natuurlijk. Tis dat die Cambuur supporters allemaal een gratis petje hebben gekregen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En alsnog 3-4. Weer een ouderwets KKD avondje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Noujoks 2 goals zie ik, wel leuk hee en der onze oud jeugdspelers te volgen en te bewonderen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik vond het sowieso een leuke wedstrijd maar het maakt het nog leuker met al die Feyenoord jongens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Telstar heel snel voor tegen NEC. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wild geschoten van Ouaissa, als hij wat rustiger is legt ie hem zo binnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ze laten een halve minuut directeuren van NEC zien, terwijl de wedstrijd gewoon doorgaat? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Kansen aan beide kanten. Wat dat betreft speelt NEC weer precies zo als vorig jaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Die scheids is naar de kapper van Cherry geweest |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| verwacht je toch niet dit hahah |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| NEC staat echt al voor de vijfde keer oid totaal uit positie in de omschakeling van Telstar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| zonde van deze uitbraak ,zat meer in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb niet alles gezien soms momenten maar Ouaissa is wel 1 van de betere bij NEC . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| De enne Seedorf is de andere niet |
|
|
|