|
|
bijft007
|
|
|
Normaliter wel ja, hebben wat langere tijd nodig om structureel subtop te zijn zoals az Twente enzo, althans lijkt me gebruikelijk, wel absoluut nu goeie weg met enorm veel geld gebeurd al, en straks als we mogen geloven 8+ milj van ons🥺
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet daar, maar vanaf p4 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die begrijp ik effe niet |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nec net boven middenmoot plek 7-8 +-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wij om en nabij P4 zij rechter rijtje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ok, ah zo bedoelde je het. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat voor blessure, T?
Spier of? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Een verrekking hamstring denk ik, maar 💯 zeker ook niet,zou beter voor ons zijn langer eruit het vermoeden. Minimaal 315 bruto pj aangezien hij jonger is/was dan 21
Boven de 20 jaar dus zelfs altijd minimaal 630 pj buiten de Europese
Flink salaris dus voor een Dordrecht speler🤣
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik meende ook hamstring ja. Al kijk ik maar met een schuin oog, dus het moment van de blessure had ik even gemist. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Denk zelf wcht lichte verrekking, maar goed je kan er met zoiets ook zomaar naast zitten en erger nog, maar voor ons hoeft dat niet nadelig te zijn denk ik als scouting wel beetje op orde is.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Das vroeg, en vervelend voor die jongen. Kan m wel eens een seizoen kosten, ik bedoel, in de voorbereiding eigenlijk al uitvallen met een hamstringblessure, wat wijst op overbelasting, moet je eerst herstellen, dan weer optrainen etc. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lito bv scoort, nouja zonder zn compagnon dan.
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Zit ook wel meer in voor ze met wat goodwill en stadion erachter,, Grieken zijn partijtje matig, waren echt jaren terug wel echt aardig team |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Alles kapot in Nijmegen damn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| NEC lijkt het te gaan doen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Feestje gaat even niet door. Zoutig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Goed gedaan. Nu tegen Bodo Glimt voor een plaats in de league fase van de CL. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: absoluut ,wat denk jij maken ze een kans tegen Bodo Glimt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja je hebt altijd een kans toch. Maar ik had dit eerlijk gezegd al niet verwacht |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Leuk en echt erg goed gedaan voor een club als nec, Verbaasde me wel over het niveau van zon oud ooit Europees topclub Europa
Vangt al wel aardig dacht ik toch alleen al voorondes spelen Lijkt me dat bode wel maatje te groot zal zijn maar ach. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is waar haha Ik hoop het echt dat ze CL pakken eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 - 22:12 schreef bijft007 het volgende:Leuk en echt erg goed gedaan voor een club als nec, Verbaasde me wel over het niveau van zon oud ooit Europees topclub Europa Vangt al wel aardig dacht ik toch alleen al voorondes spelen Lijkt me dat bode wel maatje te groot zal zijn maar ach. Zou leuk zijn als ze gaan stunten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou echt goud zijn ja😃 Ben wel een sucker voor bijzondere historische dingen.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Nog op de boulevard,en aan de pils? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee, sinds vandaag weer thuis, dus ouderwets potje voetbal weer is gekeken💪
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| oost west thuis best haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat Stylzz zegt, een kans heb je altijd. Bodo Glimt heeft wel wat aansprekende resultaten geboekt in recente jaren, maar wel overwegend vanuit een underdog rol. Misschien dat dat uit maakt?
NEC is geen favoriet. Maar ze hebben wel een kans. 30% oid? Misschien wat meer, misschien wat minder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Voor 4,5 miljoen, die ze nu hebben, kunnen ze aardig shoppen bij ons. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 - 22:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wat Stylzz zegt, een kans heb je altijd. Bodo Glimt heeft wel wat aansprekende resultaten geboekt in recente jaren, maar wel overwegend vanuit een underdog rol. Misschien dat dat uit maakt? NEC is geen favoriet. Maar ze hebben wel een kans. 30% oid? Misschien wat meer, misschien wat minder. Nu is NEC dan misschien de underdog ,maar zou toch heel erg leuk zijn als ze het halen. Goed voor de puntjes ook. |
|
|
|