|
|
Stylzz
|
|
|
Durf wel te voorspellen dat dit voor NEC geen uitzondering gaat zijn. Selectie is op sommige vlakken te oud en in onbalans. En ze hebben t zelf nog niet door. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2026 - 17:47 schreef Stylzz het volgende:Durf wel te voorspellen dat dit voor NEC geen uitzondering gaat zijn. Selectie is op sommige vlakken te oud en in onbalans. En ze hebben t zelf nog niet door. Van de week deden ze het nog wel aardig ,maar ik denk wel dag je gelijk heb . Op basis van wat ik nu zie denk ik maar dat t beter is dat Hadj Moussa blijft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Yep, NEC lijkt ondehand wel een behaardenhuis |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Je zou denken dat NEC wel een paar van die overtollige verdedigers van ons kan gebruiken. Kasanwirjo, Deijl en Lotomba bijvoorbeeld. Spelers die ook centraal kunnen spelen. Ze hebben er zelf niet zoveel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik las dat teams interesse hadden in Sandler. Ik zeg doen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Koeman doet ook weer zijn trucje. Die doet altijd alsof ie geblesseerd is op dit soort momenten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Tadic verliezen altijd +1 😜 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Willem II laat er ook geen gras over groeien. Haen (paar seizoenen terug nog Feyenoorder) scoort. Slory staat ook in de basis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Slory jongen. Egoist hier. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog een keer , niet zo snugger |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nog een hot take. Perisic raakt dit jaar langdurig geblesseerd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Je snapt waarom ze de portemonnee nog even getrokken hebben van de week. Dit PSV is wellicht kwetsbaarder dan in de afgelopen jaren. Al doen ze normaal gesproken wel gewoon weer mee. En nog steeds de favoriet voor de titel denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Fortuna op voorsprong. Met 11% balbezit 🤣 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
dit is wel lekker . nu straks 2x scoren om nog te winnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die Flamingo is echt zo matig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die Flamingo ziet ze vliegen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Psv mist echt creativiteit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja hahaha die heeft wat geschutterd in zijn carriëre |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gaan we morgen zien Zelfde niveau In de oefenduels kwamen we tot kansen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Krijgt er aardig van langs op de socials |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ADO weer op t hoogste treetje Mooi |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die horen daar eigenlijk ook gewoon. Door wanbeleid met die Chinees afgezakt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Was ook wel wat aanleiding toe, zolang het binnen de perken blijft uiteraard.
Dat moet wel echt uit zijn spel wil hij toegroeien naar het niveau van Feyenoord 1. Waren hele beslissende momenten ook in de wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker zeg, 2-2.
Mooie goal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Vorig jaar Telstar, nu Fortuna. Gerechtigheid want die 1-1 zat een luchtje aan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die nummer 3 van Ado kan er niet veel van. Stapt eerst onnodig in. Komt daarna nauwelijks vooruit en had ook nog vrij gemakkelijk die voorzet kunnen verdedigen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Uiteraard scoort Stengs meteen in zn eerste competitiewedstrijd hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zul je zien dat hij daar gewoon een seizoen heel blijft ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Weer die nummer 3 van Adeau die de mist in ging trouwens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| AZ wint wel, maar echt overtuigend vond ik ze niet. Hopelijk beginnen wij morgen wel goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk naar PEC Die doen weinig onder voor de tegenstander |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ach Ach 020 miljoenen op het veld en per doet gewoon mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| hebben weer eens een mazzeltje dat 020 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Rode kaart voor PEC. Zo vergooi je dus je kans op de punten. Dat continue gezeik over die Gods is trouwens dodelijk vermoeiend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ps wij eigenlijk ook vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 15:53 schreef tomson het volgende:Rode kaart voor PEC. Zo vergooi je dus je kans op de punten. Dat continue gezeik over die Gods is trouwens dodelijk vermoeiend. Was een Messi'tje ,hier wel juist bestraft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| In ieder geval Ajax 0 minuten zoals ons zien spelen de eerste 55 minuten |
|
|
|