|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord en RB Salzburg azen op Cardiff City-doelwit Jens Hjertø-Dahl. Dat meldt het Noorse medium Nordlys. Cardiff bracht bij Tromsø, de werkgever van Hjertø-Dahl, al een bod uit. Nu zouden Feyenoord en RB Salzburg overwegen om de deal te kapen. Volgens Nordlys is Cardiff bereid om dik negen miljoen euro te betalen voor de twintigjarige Hjertø-Dahl. De talentvolle middenvelder van 1 meter 94 is jeugdinternational van Noorwegen onder 21 en heeft nog een contract tot eind 2029. Transfermarkt schat zijn waarde in op tien miljoen euro. Cardiff was schijnbaar al enige tijd in onderhandeling met Tromsø en dacht een goede kans te maken op de komst van Hjertø-Dahl. Feyenoord en RB Salzburg hebben hoogte gekregen van de gesprekken, weet Nordlys, en lijken zich nu te mengen in de race om de handtekening van het talent. Hjertø-Dahl is een veelscorende middenvelder: dit seizoen tekende hij voor zeven treffers in vijftien competitieduels namens Tromsø. Bij zijn club fungeert hij soms ook als controleur. Eerder dit jaar zou Tromsø aanbiedingen van Besiktas, Wolverhampton Wanderers en Rangers hebben afgeslagen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
kan die ook op linksbuiten 😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Kan ik me niet voorstellen gezien ons middenveld, qua bezetting. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| steijn op die positie is ook geen succes , blijkbaar denkt Gio er ook zo over , het zou mooi zijn als je die kan slijten en wie weet is die Noor dan welkom |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 20:46 schreef kenny het volgende:steijn op die positie is ook geen succes , blijkbaar denkt Gio er ook zo over , het zou mooi zijn als je die kan slijten en wie weet is die Noor dan welkom Is een verdedigende middenvelder, die veel scoort. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dus dan kun je beter Vanhoutte weer wegdoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dus dan kun je beter Vanhoutte weer wegdoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Tja waarom zou je je ook inlezen voor je reageert 🤣 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ja zou jij ook moeten doen , zijn favoriete positie is centraal middenveld maar kan ook op 6 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik vond vanhoutte ook niet sterk vandaag , ik had meer verwacht van hem , misschien ga je hier wel eens gelijk mee krijgen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar geen 10. Dus broodje aap lijkt me. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: denk ik ook , er zijn andere posities die om versterking vragen en geld ligt niet opgestapeld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 21:05 schreef kenny het volgende:[..] ik vond vanhoutte ook niet sterk , ik had meer verwacht van hem , misschien ga je hier wel eens gelijk mee krijgen Ik hoop het niet, maar wat moet je hier nou mee, was echt t eerste wat ik dacht. Die staat denk ik volgend jaar op de vertreklijst van de supporters. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 21:06 schreef kenny het volgende:[..] denk ik ook , er zijn andere posities die om versterking vragen en geld ligt niet opgestapeld Ja, eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 21:06 schreef van geil het volgende:[..] Ik hoop het niet, maar wat moet je hier nou mee, was echt t eerste wat ik dacht. Die staat denk ik volgend jaar op de vertreklijst van de supporters. We hebben nu meerdere spelers als die gast. En vooralsnog gebeurt er helemaal weinig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ik denk echt dat hij een meerwaarde is hoor . Hij doet hele zinnige dingen als hij de bal veroverd . Ik vind hem het type Maarten de Roon . Tuurlijk zie ik liever Targhalinne maar die driehoekjes die hij altijd langs de zijlijn wil maken na de verovering hoeft niet perse natuurlijk want je kan ook de bal wegperen zodat de druk weg is. En daarbij had het 1 - 2 gestaan als Vanhoutte in de eigen 16 nog ff die bal weg tikt op het laatste moment. Het zijn 2 totaal andere spelers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 21:17 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou ik denk echt dat hij een meerwaarde is hoor . Hij doet hele zinnige dingen als hij de bal veroverd . Ik vind hem het type Maarten de Roon . Tuurlijk zie ik liever Targhalinne maar die driehoekjes die hij altijd langs de zijlijn wil maken na de verovering hoeft niet perse natuurlijk want je kan ook de bal wegperen zodat de druk weg is. En daarbij had het 1 - 2 gestaan als Vanhoutte in de eigen 16 nog ff die bal weg tikt op het laatste moment. Het zijn 2 totaal andere spelers ook eens , hij is nieuw dus moet de tijd krijgen voordat we hem afzagen , inzet heeft hij absoluut aan de bal vind ik hem vandaag niet sterk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waar blijft onze aanwinst? Salaris genoeg, min 3 bijlow. min 2 Stengs, min 1,5 Zerrouki. Beetje klaar met die schijtaankopen De eigen jeugd is vaak beter |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 21:43 schreef van geil het volgende:Waar blijft onze aanwinst? Salaris genoeg, min 3 bijlow. min 2 Stengs, min 1,5 Zerrouki. Beetje klaar met die schijtaankopen De eigen jeugd is vaak beter ook eens , als je vandaag ook weer zag waren de jonkies beter dan de aankopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
NEC wil 20 miljoen voor Sano, bizar.
PSV vond dat wat te gortig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Totdat verdere uitgaande transfers plaatsvinden, zal #Feyenoord de markt niet betreden voor inkomende spelers. Huidige prioriteit op de positie van linksback – later ook op beide vleugelspositie. Feyenoord is nog niet bezig met nieuwe spelers, maar situatie verwacht te veranderen komend weekend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| "We moeten eerst verkopen voordat we kunnen kopen." Dit hoor ik al 30 jaar lang ofzo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 22:28 schreef MightyAce het volgende:"We moeten eerst verkopen voordat we kunnen kopen." Dit hoor ik al 30 jaar lang ofzo. Ja, en dan nu eerst , nog erger, twee overbodige spelers halen. misschien wel drie. Besteed je geld nu eens aan echte kwaliteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 22:30 schreef van geil het volgende:[..] Ja, en dan nu eerst , nog erger, twee overbodige spelers halen. misschien wel drie. Besteed je geld nu eens aan echte kwaliteit. Dat wil men niet horen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Feyenoord Rotterdam heeft Davis Opoku geïdentificeerd als een van de leidende opties om Givairo Read te vervangen als de Nederlandse rechtsback de club deze zomer verlaat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 09:26 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord Rotterdam heeft Davis Opoku geïdentificeerd als een van de leidende opties om Givairo Read te vervangen als de Nederlandse rechtsback de club deze zomer verlaat. Opokoe lele? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2026 - 22:30 schreef van geil het volgende:[..] Ja, en dan nu eerst , nog erger, twee overbodige spelers halen. misschien wel drie. Besteed je geld nu eens aan echte kwaliteit. noem eens namen zodat we ons een beeld kunnen vormen bij echte kwaliteit. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| laten we hopen op versterkingen nu we 15 kunnen bijschrijven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| En nu een top linksbuiten a.u.b. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was geen prio toch Linksachter eerst |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die Argentijn is niet duur |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Wat geruchten over Hadj Moussa en Fc Porto & Liverpool |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Liverpool dan maar 50 miljoen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zou wat wezen leon , keep us updated |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Momenteel 13 miljoen salariskosten minder als afgelopen seizoen. En er is nog een veel te grote selectie. Dus kan nog veel meer af. En kwalitatief nog niets ingeleverd. Al die verhalen dat we dus niet al tijden hadden kunnen aanhaken bij PSV kwalitatief kunnen de vuilnisbak in. We gaven het geld verkeerd uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En nu dus doorhalen, lozen lozen lozen. en dan twee, liefst drie hele goede spelers halen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 13:33 schreef van geil het volgende:En nu dus doorhalen, lozen lozen lozen. en dan twee, liefst drie hele goede spelers halen. Eens, we moeten met een boven categorie salarisschaal (3,5M-4M) gaan werken waarin alleen bewezen toppers in terecht kunnen komen of sterkhouders die je binnen wilt houden maar wel een bewezen marktwaarde hebben van boven de 35M. In deze schaal kunnen hooguit 2-3 spelers per seizoen zitten. Op dit moment zouden we geen een speler in de selectie hebben zitten die daar voor in aanmerking komt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 14:31 schreef CobusIII het volgende:[..] Eens, we moeten met een boven categorie salarisschaal (3,5M-4M) gaan werken waarin alleen bewezen toppers in terecht kunnen komen of sterkhouders die je binnen wilt houden maar wel een bewezen marktwaarde hebben van boven de 35M. In deze schaal kunnen hooguit 2-3 spelers per seizoen zitten. Op dit moment zouden we geen een speler in de selectie hebben zitten die daar voor in aanmerking komt. Op deze manier kun je internationale subtop naar binnen halen. Daarnaast kom je bij verkoop van dit soort spelers in een andere transferrange te zitten (40M+). Dan ga je stappen maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik was hoopvol, maar nu de getrokken gaat worden aan Read Ben ik bang dat de selectie weer niet op volle sterkte is,in het begin van de competitie we weer gaan puzzelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 15:27 schreef piet de paler het volgende:Ik was hoopvol, maar nu de getrokken gaat worden aan Read Ben ik bang dat de selectie weer niet op volle sterkte is,in het begin van de competitie we weer gaan puzzelen. ze hebben de onderhandelingen met Feyenoord gestopt Piet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 15:27 schreef piet de paler het volgende:Ik was hoopvol, maar nu de getrokken gaat worden aan Read Ben ik bang dat de selectie weer niet op volle sterkte is,in het begin van de competitie we weer gaan puzzelen. Ik ben pas hoopvol als er aan mij getrokken wordt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| dat de transfermarkt pas op 1 september dicht gaat is ontzettend kloten. Betekent dat je pas ver in de competitie spelers verliest en/of moet inpassen. Alternatief is eerder kopen en/of verkopen maar dat is financieel/kwalitatief altijd nadelig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII