|
|
Frobin1974
|
|
|
Klopt, maar Feyenoord zit er financieel beter bij de laatste jaren, dus verkopen is geen must. Er gaat echt nog wel wat gebeuren en zullen er zeker aankopen komen als reactie daarop, maar ik ben wel blij met de jeugd deze voorbereiding. Echt een positieve aanvulling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens wat de jeugd betreft. Hopelijk krijgen ze nu echte kansen, en worden ze niet alsnog verhuurd, of verkocht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie best vaak voorbij komen dat Feyenoord als 4de of 5de gaat eindigen. Hopelijk blijft dat zo want vaak is het dan het tegenovergestelden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Met hetgeen we nu hebben, worden we 4de of 5de Leon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komen nog 3 spelers bij ,daar ben ik zeker van . Mogen er ook zeker nog een paar weg . Desnoods met een zakje pesso's |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 20:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Komen nog 3 spelers bij ,daar ben ik zeker van . Mogen er ook zeker nog een paar weg . Desnoods met een zakje pesso's 2e keeper Linksback Linksbuiten.
Dat moet er nu gebeuren. Als er dan nog basisspelers weggaan (Moussa, Read) moeten daar weer hele goede vervangers voor komen.
Plus dan zijn er nog wel wat posities waar ik kwalitatief zorgen over heb.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 21:04 schreef MMM het volgende:[..] 2e keeper Linksback Linksbuiten. Dat moet er nu gebeuren. Als er dan nog basisspelers weggaan (Moussa, Read) moeten daar weer hele goede vervangers voor komen. Plus dan zijn er nog wel wat posities waar ik kwalitatief zorgen over heb. Ik weet het niet nu met Wessels Kraaijenveld en Marmol of die linksback nu wel echt nodig is. 2de Keeper weet ik ook niet met Bossin omdat ik niet zo goed weet wat hij kan. Ik zou graag een links en rechtsbuiten er bij willen. Maar ik ben eerlijk hier heb ik geen goed overzicht over.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet het niet nu met Wessels Kraaijenveld en Marmol of die linksback nu wel echt nodig is. 2de Keeper weet ik ook niet met Bossin omdat ik niet zo goed weet wat hij kan. Ik zou graag een links en rechtsbuiten er bij willen. Maar ik ben eerlijk hier heb ik geen goed overzicht over. Marmol willen ze als cv gebruiken. Als linksback zou echt uit nood zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Goals moeten er komen, ervaring en fitte spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Goals moeten er komen, ervaring en fitte spelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jawel maar we zijn opeens best aardig gedekt op de positie lcv . Daarom vermoed ik dat de druk er daar even vanaf is . Niet zeker hoor maar dat is wat ik denk . En zelfs als iedereen zou blijven ,dan zou ik graag nog 2 snelle buitenspelers willen hebben zowel links als rechts.
Maar nogmaals zo kijk ik er tegenaan dus wil niet zeggen dat het goed is ofzo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik vermoed dat t vanaf ongeveer 14 augustus chaos wordt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Juist daarom moet je nu echt de zwakke broeders lozen. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Sami Ouaissa en Matheus Martins staan als vleugelspelers in de belangstelling van Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 21:56 schreef ras het volgende:Sami Ouaissa en Matheus Martins staan als vleugelspelers in de belangstelling van Feyenoord. Dat zou echt lekker zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 21:56 schreef ras het volgende:Sami Ouaissa en Matheus Martins staan als vleugelspelers in de belangstelling van Feyenoord. Dit is helaas al nieuw van eind juni zelfs |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Er worden veel namen genoemd waaronder ook Arnaut Danjuma. Ook heb ik begrepen dat Sami Ouaissa wacht op Feyenoord omdat hij de overstap naar OSC Lille kan maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
zou mooi zijn man. Sami zou echt een versterking zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar dit is echt al oud nieuws. Was bekend dat Feyenoord eerst ruimte moet maken. Misschien wel met verkoop Sauer |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 18:03 schreef van geil het volgende:Eens wat de jeugd betreft. Hopelijk krijgen ze nu echte kansen, en worden ze niet alsnog verhuurd, of verkocht. Juist, gooi ze maar voor de leeuwen, worden ze alleen maar beter van. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zou graag zien dat ze vol gas verder ruimen , seizoen begint met een goede week en de selectie is veel te groot en niet in balans het is mij veel te stil jammer genoeg , kom op Davy geen woorden maar daden |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Hoeveel risico neemt 020 dit seizoen met aankopen? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: veel lijkt mij , de namen die je hoort voorbij komen dan denk je ook waar halen die al dat geld vandaan |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Als ze eerste worden? 0 Risico.
Je kan de vergelijking trekken met de investeringen die PSV deed na het seizoen dat Feyenoord kampioen werd onder Slot.
Heb het al vaker gemeld, maar een seizoen als vorig jaar waar je met zo weinig punten nog 2de wordt, gaat er gewoon niet meer inzitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nul. Ze hebben een enorm EV En hebben behoorlijk wat salaris ruimte al gecreeed. Eigenlijk alles wat wij niet hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is gewoon pure ambitie. Daar gaat het om. Daar is de gedacht , alleen goud telt. De rest is troostprijs, dus we gaan vol voor goud.
Bij ons is het, we proberen zo hoog mogelijk te eindigen, goud zou prachtig zijn, maar geen must. Verschil in ambitie tussen top en net geen top. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met aankopen idem. wij kopen liever drie kansjes voor 20 miljoen, dan 1 kans voor 20 miljoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Rooij willen ze daar halen.
Als die bij ons maar niet op het lijstje staat. Die ging van de week Europees gelijk de fout al in, echt een speler voor Twente.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2026 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Nul. Ze hebben een enorm EV En hebben behoorlijk wat salaris ruimte al gecreeed. Eigenlijk alles wat wij niet hebben Er is daar meer binnengekomen 36, dan eruit 29. Dus het EV telt niet eens. Het salarishuis bij ons, is ook huge nu. En kan nog sterk verruimd worden. Het is echt de ambitie om eerste te worden Bij PSV en 020. Bij ons is dat gewoon niet, meer n leuke wens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2026 - 13:21 schreef MMM het volgende:van Rooij willen ze daar halen. Als die bij ons maar niet op het lijstje staat. Die ging van de week Europees gelijk de fout al in, echt een speler voor Twente. Werd ook ontzettend gehyped de laatste weken op de socials |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2026 - 13:24 schreef van geil het volgende:[..] Er is daar meer binnengekomen 36, dan eruit 29. Dus het EV telt niet eens. Het salarishuis bij ons, is ook huge nu. En kan nog sterk verruimd worden. Het is echt de ambitie om eerste te worden Bij PSV en 020. Bij ons is dat gewoon niet, meer n leuke wens. Wij zijn dan ook subtopper met af en toe een uitschieter he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is de keuze ja. En zal zo dus blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ze spelen een risicovol spel. Eigenvermogen was groots, maar is nu nog maar nrt meer dan wat wij hebben. Enorme salarissen betalen ze, wij zitten daar nog ruim onder. Zolang wij gwwn hogere salarissen kunnen/gaan betalen, halen we ook geen spelers binnen van 20/25 miljoen. Wij moeten naar ons eigen kijken en het daarmee doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wij kunnen geen hogere salarissen betalen. Dat is toch gelul. Er is aan ruim 13.5 salaris-budget vrijgekomen,voor spelers die niemand mist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sauer is weg. Dus dan komt nu vast T gerucht wel weer over die gast van NEC. Want die speelt op rechts en bij ons is dat logica
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2026 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:Sauer is weg. Dus dan komt nu vast T gerucht wel weer over die gast van NEC. Want die speelt op rechts en bij ons is dat logica Waarom zouden we ook? Beleid voeren zit er bij ons nooit in. Ik heb niet meer de illusie dat we ooit waar aanhaken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| De lat ligt erg laag ja ,ik kan daar intens van genieten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha zelfkastijding als hobby |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja een andere kijk op zaken heeft toch geen zin. Het oordeel is al geveld .Alles wordt klote |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ka is ook rond, maar is meer een O21 speler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
wie het kleine niet eert.
Toch een beetje geld |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kan wel kkd spelen nu natuurlijk👍 en staan ook bekend om goede opleiding Dus best goede keus als er bij ons niet meer in blijkt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Nou, kom maar op met die versterkingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Per sources: #Sounders is targeting 26-year-old Danish striker Casper Tengstedt.
The former Benfica forward's profile could translate well in #MLS & make this an interesting potential signing depending on salary cap/transfer fee flexibility in conversations with Eredivisie side. |
|
|
|