|
|
van geil
|
|
|
Dat bedrag was incluis Vanhoutte in de post. en 9 miljoen voor de wissel van de wissel vind ik echt pure geldsmijterij. @ Leon, ik had eerst geloosd, en dan had ik gekeken als TD, waar kan/moet ik toppers halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oke schijnt 30 minuten te kunnen spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2026 - 18:15 schreef van geil het volgende:Dat bedrag was incluis Vanhoutte in de post. en 9 miljoen voor de wissel van de wissel vind ik echt pure geldsmijterij. @ Leon, ik had eerst geloosd, en dan had ik gekeken als TD, waar kan/moet ik toppers halen. Hier stop ik weer even haha😉 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2026 - 18:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ja ik zie ook liever Zechiel Valente en Targ samen op het middenveld . Maar ook daar heb je wat ervaring nodig plus dubbele bezetting. ik ook , denk dat dit je beste middenveld is , ook eens dat je dubbele bezetting nodig hebt en liefst met ervaring , alleen met talenten red je het ook niet in de CL |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2026 - 18:21 schreef kenny het volgende:[..] ik ook , denk dat dit je beste middenveld is , ook eens dat je dubbele bezetting nodig hebt en liefst met ervaring , alleen met talenten red je het ook niet in de CL Eerlijk Kenny persoonlijk kijk ik niet naar de CL wat de selectie betreft. Ik vermoed dat we daar niet veel te zoeken hebben dit seizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoorde dat(niet gszien dan zelf) dat hij op de training er wel aardig wat inschiet ook Ferri, heb wel vertrouwen in hem zoiezo idem marmol,, denk zeker die 2 met misschien die keeper prima aankopen en beter zou zijn je tengstedt nog ergens slijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, met de huidige opzet, is alles mogelijk. DEVY, lees je mee. @ Leon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2026 - 18:15 schreef van geil het volgende:Dat bedrag was incluis Vanhoutte in de post. en 9 miljoen voor de wissel van de wissel vind ik echt pure geldsmijterij. @ Leon, ik had eerst geloosd, en dan had ik gekeken als TD, waar kan/moet ik toppers halen. Dat had dus echt niet gewerkt hoor👍
In dag geval ben je al echt paar wedstrijden verder in Comp en zwellen de kritieken aan, dus al spelers gehaald is prima, zeker marmol en verwacht Ferri best mooi talent ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2026 - 18:15 schreef van geil het volgende:Dat bedrag was incluis Vanhoutte in de post. en 9 miljoen voor de wissel van de wissel vind ik echt pure geldsmijterij. @ Leon, ik had eerst geloosd, en dan had ik gekeken als TD, waar kan/moet ik toppers halen. ben ik ook wel met je eens maar als niemand interesse heeft in je wissel spelers houd het ook op , het is natuurlijk te gek voor woorden dat je een selectie van 40+ in je schoenen geschoven krijg en dat je dit maar even in een week weet te verkopen dit is een erfenis van DtK , hij zag er zelf ook geen gat meer in en dacht weg wezen hier en vlug naar mexico en nu mag Rigaux het oplossen verder vind ik Nacho een goede aankoop , Marmol is ook een goede aankoop transfervrij en over vanhoutte ben ik wel met je eens , ik schrok van hem afgelopen zondag |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2026 - 18:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eerlijk Kenny persoonlijk kijk ik niet naar de CL wat de selectie betreft. Ik vermoed dat we daar niet veel te zoeken hebben dit seizoen. heb je gelijk in maar een modderfiguur slaan is ook weer wat , en laten we eerlijk zijn er valt wat te verdienen in die CL , dan moet je dat ook proberen te doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zijn twee maanden verder Kenny. de constructie zoals bij Stengs had al vaker gebeurt moeten zijn. Bijvoorbeeld Ivanusec, Nieuwkoop, Moder, en ?
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2026 - 18:35 schreef van geil het volgende:We zijn twee maanden verder Kenny. de constructie zoals bij Stengs had al vaker gebeurt moeten zijn. Bijvoorbeeld Ivanusec, Nieuwkoop, Moder, en ? Moet je ook voorstellen dat alle spelers die eventueel nog gaan komen moeten wennen. Vastigheden opnieuw inslijpen. Beetje verloren voorbereiding voor t zoveelste jaar op rij dan |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2026 - 18:35 schreef van geil het volgende:We zijn twee maanden verder Kenny. de constructie zoals bij Stengs had al vaker gebeurt moeten zijn. Bijvoorbeeld Ivanusec, Nieuwkoop, Moder, en ? eens , ook ik vind het te lang duren , maar je hebt ook 2 partijen nodig om tot een stengs oplossing te komen Stengs wist al dat hij naar AZ kon dat maakt het allemaal makkelijker om het contract te verscheuren
Ivanusec schijnt best veel te verdienen misschien denkt hij wel ik dien mijn tijd wel uit dit salaris ga ik nergens meer verdienen
inderdaad tijd gaat vlug Rigaux is al 2 maanden TD , ik had ook meer verwacht aan versterkingen , ik ben het ook met je eens dat nacho , marmol en vanhoutte je elftal niet sterker hebben gemaakt ondanks dat ik nacho en marmol goede aankopen vind je hoopt op een of twee versterkingen die je beter maken waardoor je makkelijker ga voetballen en makkelijker wedstrijden winnend over de streep kan trekken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2026 - 18:33 schreef kenny het volgende:[..] heb je gelijk in maar een modderfiguur slaan is ook weer wat , en laten we eerlijk zijn er valt wat te verdienen in die CL , dan moet je dat ook proberen te doen Start geld is het meeste joh ,en ja daarna kan je nog best wat pakken vooral als je doorgaat naar de volgende ronde maar dat is een upotie denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Nou een paar potjes winnen, en je transferwaardes stijgen flink. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2026 - 18:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Start geld is het meeste joh ,en ja daarna kan je nog best wat pakken vooral als je doorgaat naar de volgende ronde maar dat is een upotie denk ik. Tussenronde is best haalbaar. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als nlse club ben je nooit(althans komt zelden voor) echt de zwakste die meedoet,, dus mits redelijk haalbaar schema altijd wat mogelijk maar daar wel altijd afhankelijk van
En ga er echt vanuit niet zo zwak zijn als afg seizoen want was echt wel heel matig allemaal en verwacht dat alleen al een andere trainer dat al wat beter voor elkaar heeft.
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat getuigt echt van visie |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Deze Zag je ook mijlenver aankomen nu read wss vertrekt, en 2e keus zal dan die van Twente zijn gok ik zomaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 - 09:47 schreef bijft007 het volgende:Deze Zag je ook mijlenver aankomen nu read wss vertrekt, en 2e keus zal dan die van Twente zijn gok ik zomaar. Die van Twente gast mogelijk naar de Amsterdammers las ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Loopt er eigenlijk nog een talentvolle of redelijke nlse back rond ergens of iig die snel en makkelijk inpasbaar is echt geen idee, jammer dat van Polen gestopt is😂😛
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Geertruida---Watanabe-- Marmol--Moller Wolfe.
Dit zou een goede achterhoede zijn hoor! Wel afscheid nemen van een niewkoop of lotomba nog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Heel treurig van Ruben. Maat zich voor het karretje van Muy spannen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom tot maandag wachten. Lekker gemanaged. Domme keuzes in de voorbereiding
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Er werd overigens eerder beweerd dat Twente nog geen bod gedaan had |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Devy komt binnenkort met Wijnaldum. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Familie Schaken kleine spelers grote mondjes. Verkopen en lekker bij Heerenveen bij Riemer in de Skybox gaan zitten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 - 20:45 schreef R()b het volgende:Familie Schaken kleine spelers grote mondjes. Verkopen en lekker bij Heerenveen bij Riemer in de Skybox gaan zitten. Lekker zo via de pers |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Precies, dus 11 miljoen van maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heel simpel, Voor 1 miljoen mogen ze hem een jaar huren. Win/win. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tekend zelf vorig jaar met zijn volle verstand. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Geen idee in deze kwestie, was er niet bij, maar komt er op neer hij niet weg mag van feyenoord vertalend naar absurd bedrag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het zijn de feiten. Heeft nu nog een contract tot 2028 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als hij in t eerste wilde spelen had hij bij Heerenveen moeten blijven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies. Wat een dom gelul.
Eerst papa Santi, toen papa Sauer en nu komt deze pipo weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Brandt naar de neuzen.
Die gaan ons al inhalen. Er moet echt tempo gemaakt worden. We zitten in de problemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 - 22:13 schreef MMM het volgende:Brandt naar de neuzen. Die gaan ons al inhalen. Er moet echt tempo gemaakt worden. We zitten in de problemen. Ik heb nu 2 wedstrijden gekeken van ze maar die zijn ons al dik voorbij hoor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb nu 2 wedstrijden gekeken van ze maar die zijn ons al dik voorbij hoor. Jemig heb je geen Netflix ofzo 🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vraag het me oprecht af of wat zij doen gaat werken. Oude Duitsers ipv jong Nederlands talent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 😂😂😂 ja maar ik kijk het nooit ,beetje hekel aan emalie in paris. Zal t is opzeggen . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als ik 1 dag leer draagt lig ik een week in het ziekenhuis dus dat gaat m niet worden haha |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 - 22:06 schreef MMM het volgende:[..] Precies. Wat een dom gelul. Eerst papa Santi, toen papa Sauer en nu komt deze pipo weer. Waarom ligt het allemaal aan de pappies? Ik denk juist dat de jeugd bij ons nauwelijks een kans krijgt en dat wel te snel naar exoten kijken. Ik wist het ook wel als het mijn kind zou zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 augustus 2026 - 09:08 schreef Leuv het volgende:[..] Waarom ligt het allemaal aan de pappies? Ik denk juist dat de jeugd bij ons nauwelijks een kans krijgt en dat wel te snel naar exoten kijken. Ik wist het ook wel als het mijn kind zou zijn. En dan klagen Leuv dat we niet mee kunnen komen ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Nadje vertrokken, kan ook streep doorheen. |
|
|
|