BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:27 schreef Onze Ajax het volgende:
Als het maar een heeeele goede speler in de verdediging is en een heeeele goede spits.

Het probleem blijft, dat Ajax gewoon niet bereid is om heeeele goede spelers te halen.
En het maakt niet eens uit wie. Als ze maar twee klasse beter zijn dan de huidige spelers. Het geld moet op het veld lopen, en niet op de bank blijven liggen.
Daar hebben we met z'n allen niets aan.
eens!
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 01 augustus 2016 - 14:31   quote  deeplink  
Qua percentage is Ajax nu ca. 40% te zwak om de halve finale van de CL te halen.
Peterhs
 Peterhs - maandag 01 augustus 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:38 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

moeilijk he? Lezen.....
Pikkie, wat kom je stoer doen?
Weet je mammie wel dat je hier zo de kerel uit loopt te hangen op het forum?

Lezen is niet moeilijk, maar na het zien van enkele reacties, is het wel te veel moeite, maar dit is dus iets heel anders.
Nu weer terug in je pyjama. Sesamstraat komt al weer bijna.
Peterhs
 Peterhs - maandag 01 augustus 2016 - 15:16   quote  deeplink  
Zo de 2 sukkeltjes hebben elkaar gevonden hoor. Nou dat word dikke pret.
Misschien kan beter AjaxAmsterdam weer gebruikt worden. O nee dat kan niet meer...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door Peterhs --
Peter1956
 Peter1956 - maandag 01 augustus 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:25 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:
Wanbeleid

Ik ben een echte Ajax fan maar zoals de club de laatste jaren beleid voert en omgaat met de supporters is ronduit stuitend te noemen. Het beleid is zo onbegrijpelijk en ondoorzichtig dat de echte fan er niets meer van kan begrijpen. Ik zie mijzelf toch als een intelligente vent die logisch nadenkt maar in het beleid van Ajax is de laatste jaren geen enkele logica meer te ontdekken. Zal ik eens een aantal voorbeelden noemen?

Vorig seizoen was er de roep om meer ervaring binnen de selectie. John Heitinga werd aangetrokkenamp;euro;.zomaar out of the blue blijkbaar want er is van tevoren niet gekeken naar zijn fysieke gesteldheid. Hij heeft nl het hele seizoen niet gespeeld. Omdat hij niet fit genoeg zou zijn. Dat bekijk je toch van tevoren?

Het kampioenschap werd op een kinderlijke manier verspeeld tegen de Graafschap. Kan gebeuren zou je zeggen maar pijnlijk was het wel. En er werd in Europa pijnlijk duidelijk dat je het met jonge jongens alleen echt niet redt! Teveel naïviteit en te weinig body deed Ajax al vroeg de das om in Europa.

Er werd de afgelopen maanden (terecht) afscheid genomen van spelers die niks meer aan Ajax toevoegen (Fischer, v.d. Hoorn, van Rhijn, Andersen, Becker etc. etc.). Hoewel ik nog wel een zwak had voor van Rhijn snapte ik zijn keuze wel. Hij wil spelen. Marc amp;euro;netto- Overmars heeft altijd, namen de RvC geroepen dat er eerst verkocht moest worden voordat er geïnvesteerd kon worden in nieuwe spelers. Nou er zijn aardig wat spelers vertrokken maar wat is er tot nu toe bijgekomen? Twee Colombiaanse (weer) jonge jongens die zeker een jaar nodig dreigen te hebben om te wennen aan Nederland (het weer) en de Nederlandse manier van voetballen. Zullen deze jongens dan al meteen iets toevoegen aan deze toch al jongen selectie? Dan werd er weer een uitgerangeerde routinier aangetrokken in de persoon van Westermann. Onbegrijpelijk. Je doet v.d. Hoorn weg. Die overigens een uitstekende tweede seizoenshelft heeft gespeeld vorig seizoen en dan haal je een oude verdediger die bij zijn laatste 3 clubs is mislukt. Deze man gaat echt niks toevoegen aan deze selectie.

Dan Milik. Ajax komt na het EK met een statement dat Milik bij Ajax blijft. In ieder geval tot de winterstop. Prima denk je dan en als supporter ben je blij. Een EK-'ster' in je selectie is toch mooi? Nog een 3 weken later verkopen ze Milik aan Napoli voor het astronomische bedrag van 30-35 miljoen. Dat is natuurlijk een prima deal alleen nu blijkt dat het eerdere statement eerder een onderhandelingstactiek is geweest. Milik was de hele zomer al in gesprek met Napoli en heeft daar de hele zomer doorgebracht. Ajax wist dat dit er aan zat te komen en heeft met hun statement de trouwe supporters (bewust) zand in de ogen gestrooid. Nu zitten we een week voor de competitie en moeten jochies als Dolberg en Cassiera ons door de Championsleague voorronde helpen. Een utopie natuurlijk. In feite nemen ze de supporters hiermee weer in de zeik want ze laten zien deze voorrondewedstrijden absoluut niet serieus te nemen.

En dan de vraag wat Ajax met die 30 miljoen gaat doen. Ze zeggen dat ze dit voor een groot gedeelte gaan investeren in transfers. Maar in wie? Ik lees al maanden dat ze een spits en een buitenspeler zoeken. Een spits lijkt mij nu een must na het vertrek van Milik. Dus dan ga je ook als supporter denken. Denk aan Dost, denk aan Huntelaar, denk aan Mario Gomez en zo kun je er nog veel verzinnen. Maar neeamp;euro;.wat doet Ajax? Ze gaan informeren naar Ballotelli! Een randdebiel die in en om het veld nog nergens heeft laten zien een topper te zijn. Bij City weg gestuurd, Bij Milan uitgekotst, Bij Liverpool persona non grataamp;euro;.en ja hooramp;euro;..kom maar bij Ajaxamp;euro;daar zijn we dol op mislukte "topspelers". Ik vind dit echt onbegrijpelijk.

Afgelopen seizoen was Ajax de club die de minste kansen in een wedstrijd wist te creëren. Sowieso al een pijnlijke statistiek voor een club als Ajax. Je zou dus denken dat je als Ajax op zoek gaat naar creativiteit voor je middenveld. Ajax heeft fantastische talenten in Bazoer, vd Beek, Gudelj maar dat zijn goede bikkelaars en balafpakkers. Maar wie gaat die briljante steekpass geven die we al jaren missen? In Enschede speelt een Marokkaans jongetje die afgelopen jaar in een zwalkend elftal veruit de beste speler van de eredivisie was. Waarom wordt er, nu de Ajaxportemonee nog verder uitpuilt, geen poging gedaan om Ziyech naar Ajax te halen. Kwam afgelopen jaar veelvuldig vanaf links, kan in zijn eentje wedstrijden beslissen en heeft een briljante (steek)pass. Ja ik weet dat ie 10 milj+ moet kosten maar dat is hij meer dan waard. Die jongen kan je over 2 a 3 jaar voor het veelvoudige doorverkopen! En waarom wel ruim 5 miljoen uitgeven voor een onbekende Colombiaan, waarvan je maar moet afwachten of het wat wordt, en niet het dubbele voor een fantastische stylist waarvoor je voor naar het stadion komt als supporter? Ik snap er niks meer van!

Ajax treuzelt en treuzelt en is zo vaak te laat op de transfermarkt. Er mag ondertussen echt wel een vraagteken gezet worden bij de (aankoop) capaciteiten van Marc Overmars. Verkopen kan hij als de beste maar aankopen is een ander vak blijkbaar.

Ik vind dat Ajax, uit respect voor de supporters, nu moet doorpakken. Met ruim 150 miljoen op de bank de portemonee moet trekken en Ziyech en een goede spits moet aantrekken. Ik heb een voorkeur voor Bas Dost maar er zijn vast meer mogelijkheden. Maar stop met spelers in de marge aan te trekken want dan krijgen we weer hetzelfde als jaren terug en zit je straks weer met een aantal spelers in de categorie Duarte. Kom op Ajaxamp;euro;toon je een topclub en handel! PSV heeft laten zien dat het kan. Zelfs Feyenoord laat het nu zien. En als PSV en Feyenoord het kunnen dan moet Ajax het ook kunnen.

Een bezorgde Ajax fan!
In grote lijnen volledig eens. Ik begrijp de Pavlov reacties van de vaste forumleden niet zo. Er worden veelal feiten benoemd niets mis mee.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 augustus 2016 - 15:53   quote  deeplink  
Ik las eerst de titel, toen vroeg ik mij al af op ik überhaupt de topic ging openen.
Ja, dat deed ik omdat ik wilde weten hoe oud deze topic was, word wel eens een oude topic nieuw leven in geblazen.

toen ik zag dat het kort geleden was geopend, moest ik lachen.

Het eerste deel heb ik gelezen, toen wist ik eigenlijk al waar het hele stukje over zou gaan.

Iedereen zou graag willen dat Ajax terug zou gaan naar de Europese top.

Portugal zouden we kunnen evenaren maar dan houd het ook wel op. En Portugal is geen top land.

Dit is geen wanbeleid, dit is namelijk de plek waar we nu staan.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:19 schreef Onze Ajax het volgende:
Dan zijn er genoeg. Als je kijkt hoede verdediging functioneert !!!
Hierdoor functioneert Cillissen ook minder goed. Verder zal Klaassen ook nooit het topniveau van Barcelona halen. En die Westermann ? Nog nooit 90 minuten zien spelen.
Wederom bullshit. De enige die de verdediging onzeker maakt is Cillessen zelf!

Verder heb ik in bovengeplaatste berichten dit al onderbouwd dat er genoeg kwaliteit is.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:25 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

El Gahzi, komt geen man voorbij en kan nog geen voorzet geven.
Klaassen, haalt al heel 2015/2016 zijn niveau niet meer
Veltman, blijkt meer een rechtsback te zijn dan CV

En alles wat er achter zit (vd Beek, cerny, Nouri, Bazoer, Dolberg) is allemaal veel te licht nog voor het grote werk. Die komen er op den duur wel maar je kunt niet verwachten dat zij ons naar een titel of Europees succes leiden.....dat vind ik niet reeel. Daarom mijn oproep voor meer kwaliteit en wat oudere jongens die al eea hebben meegemaakt
Klopt ook niet. El Ghazi gaat te vaak alleen, maar kwaliteit heeft hij genoeg. Ook geen enkele buitenspeler hier in NL met een hoger redement als hij.
Klaassen heeft een mindere periode gehad maar is verreweg onze belangrijkste speler. Alles begint bijna bij hem.

Die talenten te licht vinden? Dolberg speelde beter dan welke andere spits tot nu toe gedaan heeft sinds Pantelic. Van de Beek speelt vele malen beter dan Bazoer, die in vorm gewoon het grootste talent van de ED is tot Nouri debuteert. Cerny heeft niets anders dan dreigin.

Ga alsjeblieft eens waarheden vertellen man.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 16:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt ook niet. El Ghazi gaat te vaak alleen, maar kwaliteit heeft hij genoeg. Ook geen enkele buitenspeler hier in NL met een hoger redement als hij.
Klaassen heeft een mindere periode gehad maar is verreweg onze belangrijkste speler. Alles begint bijna bij hem.

Die talenten te licht vinden? Dolberg speelde beter dan welke andere spits tot nu toe gedaan heeft sinds Pantelic. Van de Beek speelt vele malen beter dan Bazoer, die in vorm gewoon het grootste talent van de ED is tot Nouri debuteert. Cerny heeft niets anders dan dreigin.

Ga alsjeblieft eens waarheden vertellen man.
Dit is een forum waar iedereen zijn mening mag geven. Je mag het er niet mee eens zijn maar dit is MIJN mening!
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 16:34 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Dit is een forum waar iedereen zijn mening mag geven. Je mag het er niet mee eens zijn maar dit is MIJN mening!
En het is mijn mening dat jij poep praat, en niet te zuinig ook. Sterker nog, het zijn feiten. Lees de jaarverslagen maar eens door.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 augustus 2016 - 16:59   quote  deeplink  
Nee ik heb geen nieuw account gemaakt!
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 16:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

En het is mijn mening dat jij poep praat, en niet te zuinig ook. Sterker nog, het zijn feiten. Lees de jaarverslagen maar eens door.
wat hebben de jaarverslagen nou temaken met een discussie over kwaliteit van spelers?
en gaat ook niet zozeer om de kwaliteiten van spelers maar wel om de balans in het elftal.
dus een verkeerd inkoop beleid.
wat om een enkele na allemaal miskopen waren.
ben het zeker niet helemaal eens met dit topic.
maar zit zeker een kern van waarheid in.
enough
 enough - maandag 01 augustus 2016 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 15:13 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Pikkie, wat kom je stoer doen?
Weet je mammie wel dat je hier zo de kerel uit loopt te hangen op het forum?

Lezen is niet moeilijk, maar na het zien van enkele reacties, is het wel te veel moeite, maar dit is dus iets heel anders.
Nu weer terug in je pyjama. Sesamstraat komt al weer bijna.
Ppffff
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 15:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik las eerst de titel, toen vroeg ik mij al af op ik überhaupt de topic ging openen.
Ja, dat deed ik omdat ik wilde weten hoe oud deze topic was, word wel eens een oude topic nieuw leven in geblazen.

toen ik zag dat het kort geleden was geopend, moest ik lachen.

Het eerste deel heb ik gelezen, toen wist ik eigenlijk al waar het hele stukje over zou gaan.

Iedereen zou graag willen dat Ajax terug zou gaan naar de Europese top.

Portugal zouden we kunnen evenaren maar dan houd het ook wel op. En Portugal is geen top land.

Dit is geen wanbeleid, dit is namelijk de plek waar we nu staan.
waar Ajax zelf aan heeft meegewerkt.
door verkeerd inkoop beleid van ongeveer 5 jaar hebben we nu een achterstand op gelopen.
waarom hebben we een achterstand op kleinere clubs in europa?
omdat het die clubs wel lukt spelers met meerwaarde aantetrekken.
terwijl ze bij Ajax alleen maar roepen dat zulke spelers hier niet willen komen.
lukt dat die clubs wel.
Smeerburg
 Smeerburg - maandag 01 augustus 2016 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:22 schreef bully het volgende:

[..]

waar Ajax zelf aan heeft meegewerkt.
door verkeerd inkoop beleid van ongeveer 5 jaar hebben we nu een achterstand op gelopen.
waarom hebben we een achterstand op kleinere clubs in europa?
omdat het die clubs wel lukt spelers met meerwaarde aantetrekken.
terwijl ze bij Ajax alleen maar roepen dat zulke spelers hier niet willen komen.
lukt dat die clubs wel.
Heeft het niet willen komen naar Ajax niet gewoon te maken met geld?
Anderen bieden meer, kun je meer verdienen. Simpel toch.
Zelfs de nog niet gearriveerde voetballer kiest vaak een kleinere club in het buitenland vanwege geld.Vaak gearriveerde spelers willen niet komen ook vanwege geld en omdat ze CL willen spelen en ook vanwege de centjes.
Ook dat CL spelen kan Ajax helaas niet garanderen.
En een
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:33 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd, de leeftijd en het niveau blijft bij Ajax te laag. Daarom deze twee type spelers erbij. Bij de jeugd lopen ze niet, spelers van 26 jaar.
Nogmaals ze hebben dat type speler nu inmiddels gehaald met een westerman. Waarom nog zo 1 voor die linie.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:50 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Volgens mij is Ajax een voetbalvereniging met supporters. Die sportvereniging heeft tot doel om prijzen te winnen en succes te hebben.....niet om zoveel mogelijk geld op de bank te hebben
Voor jouw droom leef je in het verkeerde land. Twente heeft het geprobeerd zoals veel clubs dat in het buitenland doen. In Nederland kom je daar simpelweg niet mee weg. En waar staat Twente nu? Kijk dat zijn de echte supporters. Die willen dat hun club zoveel uitgeeft dat ze er zoals Twente bij liggen.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:40 schreef Smeerburg het volgende:

[..]

Heeft het niet willen komen naar Ajax niet gewoon te maken met geld?
Anderen bieden meer, kun je meer verdienen. Simpel toch.
Zelfs de nog niet gearriveerde voetballer kiest vaak een kleinere club in het buitenland vanwege geld.Vaak gearriveerde spelers willen niet komen ook vanwege geld en omdat ze CL willen spelen en ook vanwege de centjes.
Ook dat CL spelen kan Ajax helaas niet garanderen.
En een
CL kunnen ze niet meer garanderen maar dat was anders.
dat heeft ook alles hiermee temaken.
en denk niet dat clubjes uit oosterijk griekenland oekraine enz nou zoveel meer betalen dan bij ons.
en ook Psv en Feyenoord lukt het.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:02 schreef Stanley het volgende:
Ik ben het helaas helemaal met je eens!

En ik snap er echt helemaal niets van als je het hier niet mee eens bent.
Het is namelijk geen verkondiging van een persoonlijke mening, maar een
opsomming van feiten.

We hebben veel, heel veel midd3nvelders, maar weinig creativiteit. Ziyech
heeft alle kwaliteiten die ontbreken om het middenveld compleet te maken.
Sinkgraven erachter opleiden en over 2 jaar Ziyech voor 30 mln verkopen en
Sinkgraven doorschuiven.

Van der Hoorn heeft er wel heel lang over gedaan maar begon er aan te komen
nu maar afwachten of deze sympathieke Duitser iets kan toevoegen...Met het
spel dat we gaan spelen moet hij in ieder geval bloedje snel zijn ...

Onze beloofde spits en buitenspeler lijkt er ook maar niet te komen...

Ballonogwat lijkt mij een garantie voor trammelant!

Wat mij betreft moet er tenlaatste morgen een spits worden gepresenteerd
anders moeten wij Overmars een handje helpen om zichzelf te transfereren!

Het spel is al jaren niet om aan te zien en al jaren slaan we de plank mis.
Is er een hoop gegoogel met namen maar komt er uiteindelijk niets!

Remco, Nenam... dat moeten jullie toch ook zien???

En wat voegt Gudelj in godsnaam toe?

[..]

Het is een mening. Geen feiten.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals ze hebben dat type speler nu inmiddels gehaald met een westerman. Waarom nog zo 1 voor die linie.
alweer een uitgeranceerde speler die zogenaamt in de kleedkamer de boel op scherp moet zetten?
hoeveel hebben we daarvan al gehad?
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:12 schreef Onze Ajax het volgende:
Tsja, het is net wat je zegt. Wel veel spelers maar geen creativiteit en kwaliteit, vindt ik.

Als Ajax nou nog eens vijf matige spelers gaat verkopen en er twee hele goede spelers ervoor terugkopen met drie goede jeugdspelers erbij, dan bereik je na mijn mening nog meer als nu. Ajax blijft maar steeds wikken en wegen, maar een goede resultaat is weinig te zien omdat goede speler blijven ontbreken.
Geen creativiteit? Hoe maak je dan zo veel goals op jaar basis?
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:19 schreef Onze Ajax het volgende:
Dan zijn er genoeg. Als je kijkt hoede verdediging functioneert !!!
Hierdoor functioneert Cillissen ook minder goed. Verder zal Klaassen ook nooit het topniveau van Barcelona halen. En die Westermann ? Nog nooit 90 minuten zien spelen.
Verdediging al jaren lang de minst gepasseerde van de ed. Dus wat lul je nou?
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:25 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

El Gahzi, komt geen man voorbij en kan nog geen voorzet geven.
Klaassen, haalt al heel 2015/2016 zijn niveau niet meer
Veltman, blijkt meer een rechtsback te zijn dan CV

En alles wat er achter zit (vd Beek, cerny, Nouri, Bazoer, Dolberg) is allemaal veel te licht nog voor het grote werk. Die komen er op den duur wel maar je kunt niet verwachten dat zij ons naar een titel of Europees succes leiden.....dat vind ik niet reeel. Daarom mijn oproep voor meer kwaliteit en wat oudere jongens die al eea hebben meegemaakt
Ghazi? Misschien ff je feiten checken. Geen speler in de ed die meer voorzetten afleverd dan hij.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:25 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

El Gahzi, komt geen man voorbij en kan nog geen voorzet geven.
Klaassen, haalt al heel 2015/2016 zijn niveau niet meer
Veltman, blijkt meer een rechtsback te zijn dan CV

En alles wat er achter zit (vd Beek, cerny, Nouri, Bazoer, Dolberg) is allemaal veel te licht nog voor het grote werk. Die komen er op den duur wel maar je kunt niet verwachten dat zij ons naar een titel of Europees succes leiden.....dat vind ik niet reeel. Daarom mijn oproep voor meer kwaliteit en wat oudere jongens die al eea hebben meegemaakt
Oproep? Wat denk je dat ze hier mee lezen?
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Verdediging al jaren lang de minst gepasseerde van de ed. Dus wat lul je nou?
maar in europa juist degene die het liet afweten.
dus wat zegt het nu minst gepasseerd in ED?
Psv was juist in europa daarmee op zijn sterkst.
Smeerburg
 Smeerburg - maandag 01 augustus 2016 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:54 schreef bully het volgende:

[..]

CL kunnen ze niet meer garanderen maar dat was anders.
dat heeft ook alles hiermee temaken.
en denk niet dat clubjes uit oosterijk griekenland oekraine enz nou zoveel meer betalen dan bij ons.
en ook Psv en Feyenoord lukt het.
Nee lijkt mij ook niet dat in deze landen die jij noemt meer betalen.Waar ligt het dan aan? Ajax is ook destijds in verband gebracht met Propper en van Ginkel. Nooit tot iets concreets. En waar spelen ze nu? Vaak spelers die in verband worden gebracht met Ajax maar waar het niet concreet wordt of een transfer afketst spelen ze een jaar of wat later bij psv. Waar heeft dat dan mee te maken?
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:31 schreef Onze Ajax het volgende:
Qua percentage is Ajax nu ca. 40% te zwak om de halve finale van de CL te halen.
Whahahhaa, mag ik even lachen..

Verklaar die 40% eens even als je wilt.. Maar dan ook echt even wetenschappelijk onderbouwen he..
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 15:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik las eerst de titel, toen vroeg ik mij al af op ik überhaupt de topic ging openen.
Ja, dat deed ik omdat ik wilde weten hoe oud deze topic was, word wel eens een oude topic nieuw leven in geblazen.

toen ik zag dat het kort geleden was geopend, moest ik lachen.

Het eerste deel heb ik gelezen, toen wist ik eigenlijk al waar het hele stukje over zou gaan.

Iedereen zou graag willen dat Ajax terug zou gaan naar de Europese top.

Portugal zouden we kunnen evenaren maar dan houd het ook wel op. En Portugal is geen top land.

Dit is geen wanbeleid, dit is namelijk de plek waar we nu staan.
Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel..
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:15 schreef bully het volgende:

[..]

wat hebben de jaarverslagen nou temaken met een discussie over kwaliteit van spelers?
en gaat ook niet zozeer om de kwaliteiten van spelers maar wel om de balans in het elftal.
dus een verkeerd inkoop beleid.
wat om een enkele na allemaal miskopen waren.
ben het zeker niet helemaal eens met dit topic.
maar zit zeker een kern van waarheid in.
Afgelopen jaar, Gudelj, Dijks, Milik en Youness. Volgens mij allemaal succesvolle aankopen..
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ghazi? Misschien ff je feiten checken. Geen speler in de ed die meer voorzetten afleverd dan hij.
ik ben het zeker niet helemaal eens dat Ghazi teweinig kwaliteit heeft.
ek denk alleen dat hij teweinig vooruitgang maakt.
maar wat je nu zegt over meeste assist klopt zeker niet.
dat was Hakim Ziyech.
http://www.soccernews.nl/news/347475/10:_Deze_Eredivisie-spelers_zijn_het_meest_invloedrijk
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/424001/de-tien-beste-aangevers-uit-de-eredivisie.html
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:05 schreef Smeerburg het volgende:

[..]

Nee lijkt mij ook niet dat in deze landen die jij noemt meer betalen.Waar ligt het dan aan? Ajax is ook destijds in verband gebracht met Propper en van Ginkel. Nooit tot iets concreets. En waar spelen ze nu? Vaak spelers die in verband worden gebracht met Ajax maar waar het niet concreet wordt of een transfer afketst spelen ze een jaar of wat later bij psv. Waar heeft dat dan mee te maken?
niet daadkrachtig genoeg of meer geruchten dan waarheid.
dat kunnen we alleen gissen.
maar met geruchten zijn ze zeer goed vorige keer was het Eto O en nu weer Balotelli.
die voor mij zeker niet hoeft tekomen.
maar zijn wel geruchten die Overmars ook nog bekent.
door tezeggen dat ze hebben gesproken.
zeggen wat de doorsnee supporter wil horen.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen jaar, Gudelj, Dijks, Milik en Youness. Volgens mij allemaal succesvolle aankopen..
dat moet nog blijken.
Gudelj heeft mij niet overtuigt.
denk ook dat hij nu het slachtoffer word van nieuwe speelstijl.
juist voor wedstrijden zoals tegen de graafschap is hij gehaald.
volgens mij heeft hij ook daar gefaalt.
Dijks doet het goed maar lieten ze eerst vertrekken.
Younes moet nog maar laten zien in de europese wedstrijden waar het er echt om gaat.
maar tot nu toe doet hij het nog niet onaardig.
dus dat succesvolle aankopen is zeker niet iedereen het mee eens.
Milik een van de meest bekritiseerde speler bij ons.
heeft het geluk dat hij het Ek speelde.
en zijn echte kracht kon tonen wat hij in onze speelstijl te weinig kon.
desalniettemin vind ik 34 of 35 miljoen teveel voor zo`n speler maar wat meer met de gekte op de transfer markt temaken heeft.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 01 augustus 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 16:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wederom bullshit. De enige die de verdediging onzeker maakt is Cillessen zelf!

Verder heb ik in bovengeplaatste berichten dit al onderbouwd dat er genoeg kwaliteit is.
Geloof er niets van, totdat het tegendeel bewezen is.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 augustus 2016 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor jouw droom leef je in het verkeerde land. Twente heeft het geprobeerd zoals veel clubs dat in het buitenland doen. In Nederland kom je daar simpelweg niet mee weg. En waar staat Twente nu? Kijk dat zijn de echte supporters. Die willen dat hun club zoveel uitgeeft dat ze er zoals Twente bij liggen.
Bullshit er is meer dan zwart en wit..
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:15 schreef bully het volgende:

[..]

wat hebben de jaarverslagen nou temaken met een discussie over kwaliteit van spelers?
en gaat ook niet zozeer om de kwaliteiten van spelers maar wel om de balans in het elftal.
dus een verkeerd inkoop beleid.
wat om een enkele na allemaal miskopen waren.
ben het zeker niet helemaal eens met dit topic.
maar zit zeker een kern van waarheid in.
Wanbeleid. Hoort daar net zo goed bij. Echte miskopen waren er niet eens echt veel. Zelfs Hoesem maakte belangrijke, hele belangrijke goals. Echte miskopen zijn er niet zo veel op een paar na.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:31 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Geloof er niets van, totdat het tegendeel bewezen is.
Jij hoort echt bij het groepje azijnpissers zonder eigen mening hier. Met jou nog een stuk of 5.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wanbeleid. Hoort daar net zo goed bij. Echte miskopen waren er niet eens echt veel. Zelfs Hoesem maakte belangrijke, hele belangrijke goals. Echte miskopen zijn er niet zo veel op een paar na.
dus omdat ze een keer belangrijk waren zijn het geen miskopen.
wanneer was duarte belangrijk?
en wanneer was Zimling belangrijk?
enz
van der Hoorn gekocht voor 4 miljoen verkocht voor 1,5 miljoen.
was ook heel belangrijk in de wedstrijd tegen bijvoorbeeld Ac Milan toen Balotelli scoorde.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 01 augustus 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij hoort echt bij het groepje azijnpissers zonder eigen mening hier. Met jou nog een stuk of 5.
En jij hoort bij sensatiebakkers.
Weet jij dan nu al, dat Ajax tegen PAOK met 0-4 gaat winnen ?
Nou, ik niet. Alleen al omdat de kwaliteit bij Ajax ontbreekt.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:00 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

En jij hoort bij sensatiebakkers.
Weet jij dan nu al, dat Ajax tegen PAOK met 0-4 gaat winnen ?
Nou, ik niet. Alleen al omdat de kwaliteit bij Ajax ontbreekt.
Weet jij dan al waar ik dat zeg? Ik niet!

Sensatiezoekers zijn jullie. Die werkelijk alles afzeiken wat ook maar met Ajax te maken heeft. Kritisch zijn we allemaal maar jullie zijn zo tering blind aan het worden dat de goede dingen (en die zijn er genoeg) niet meer gezien worden. Dan ben je voor mij een nepsupporter. Dat zijn namelijk de sensatiezoekers.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:56 schreef bully het volgende:

[..]

dus omdat ze een keer belangrijk waren zijn het geen miskopen.
wanneer was duarte belangrijk?
en wanneer was Zimling belangrijk?
enz
van der Hoorn gekocht voor 4 miljoen verkocht voor 1,5 miljoen.
was ook heel belangrijk in de wedstrijd tegen bijvoorbeeld Ac Milan toen Balotelli scoorde.
Tegen Milaan thuis, tegen PSV.... De echte miskopen zijn Sanogo en Zimling geweest.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 19:04   quote  deeplink  
Hoesen besliste Ajax tegen Barca en PSV. Dan heb je je waarde al. Basisspeler nee, waarde wel. Geen miskoop dus.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 01 augustus 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Ik zeg het al, voordat jij het zegt.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:05 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik zeg het al, voordat jij het zegt.
Dan zit je er weer naast. Is ook helemaal nergens op gebasseerd wat je zegt. Ik verdedig de term wanbeleid omdat het dat niet is. PSV gaat er ook mee te maken krijgen, erger als wij. Neem dat van me aan!
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:04 schreef Loetje het volgende:
Hoesen besliste Ajax tegen Barca en PSV. Dan heb je je waarde al. Basisspeler nee, waarde wel. Geen miskoop dus.
en wat leverde die overwinning tegen Barca ons op?
als een belangrijke actie al beslist over hetgeen miskoop of niet.
dan kunnen we het woord miskoop wel afschaffen.
zeld Sana was 3 wedstrijden belangrijk ook door veel geluk.

even een stukje uit rapport van Ling

Ling concludeert dat er van de 29 aankopen voor het eerste elftal twee aanwijsbare versterkingen zijn aangetrokken, zes breedteaankopen en veertien miskopen. Voor zeven aankopen is het nog te vroeg om te oordelen. De totale kosten voor deze aankopen (salaris en transfersom) bedragen liefst tachtig miljoen euro. Van deze spelers is voor zes miljoen euro weer verkocht, terwijl de opleiding liefst 85 miljoen euro aan inkomende transfergelden opleverde. AjaxPrimeur.nl zet alle aankopen sinds januari 2011 op een rij. De conclusies zijn inderdaad schrikbarend.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet jij dan al waar ik dat zeg? Ik niet!

Sensatiezoekers zijn jullie. Die werkelijk alles afzeiken wat ook maar met Ajax te maken heeft. Kritisch zijn we allemaal maar jullie zijn zo tering blind aan het worden dat de goede dingen (en die zijn er genoeg) niet meer gezien worden. Dan ben je voor mij een nepsupporter. Dat zijn namelijk de sensatiezoekers.
dus omdat je kritiek heb ben je een azijnzeiker nepsupporter enz?
ieder zijn eigen menig daar is dit forum ook voor.
maar om zulke termen tegebruiken vind ik wel heel vergezocht omdat jij het er niet mee eens bent.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:28 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Ziyech hahaha
Haller??
Propper (gemiste kans vind ik en kijk hoe hij bij PSV functioneert)tegenvraag.....informeert Ajax naar spelers om in de eredivisie te komen spelen? Ik hoorde de Boer alleen maar roepen dat "zulke" spelers niet naar nederland willen komen maar waarom lukt het PSV en feyenoord dan wel met van Ginkel, Guardado, Moreno, de Jong, Kuyt, Elia, Berghuis??
Gudelj is een prima speler. Propper rendeert in dat systeem prima. Maar is ook niet de man die het druk zetten aanvoert. Haller is gewoon geen goede spits. Ziyech zou ik graag zien. Maar is kapitaalvernietiging. We hebben een overvloed aan goede middenvelders.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:04 schreef bully het volgende:

[..]

maar in europa juist degene die het liet afweten.
dus wat zegt het nu minst gepasseerd in ED?
Psv was juist in europa daarmee op zijn sterkst.
De verdediging vond ik in Europa zeker niet het zwakste. We maakten iedere wedstrijd de eerste kans niet af. Dat wordt op dat niveau afgestraft.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:14 schreef bully het volgende:

[..]

ik ben het zeker niet helemaal eens dat Ghazi teweinig kwaliteit heeft.
ek denk alleen dat hij teweinig vooruitgang maakt.
maar wat je nu zegt over meeste assist klopt zeker niet.
dat was Hakim Ziyech.
http://www.soccernews.nl/news/347475/10:_Deze_Eredivisie-spelers_zijn_het_meest_invloedrijk
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/424001/de-tien-beste-aangevers-uit-de-eredivisie.html
Lezen. Er staat nergens assists.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:29 schreef bully het volgende:

[..]

dat moet nog blijken.
Gudelj heeft mij niet overtuigt.
denk ook dat hij nu het slachtoffer word van nieuwe speelstijl.
juist voor wedstrijden zoals tegen de graafschap is hij gehaald.
volgens mij heeft hij ook daar gefaalt.
Dijks doet het goed maar lieten ze eerst vertrekken.
Younes moet nog maar laten zien in de europese wedstrijden waar het er echt om gaat.
maar tot nu toe doet hij het nog niet onaardig.
dus dat succesvolle aankopen is zeker niet iedereen het mee eens.
Milik een van de meest bekritiseerde speler bij ons.
heeft het geluk dat hij het Ek speelde.
en zijn echte kracht kon tonen wat hij in onze speelstijl te weinig kon.
desalniettemin vind ik 34 of 35 miljoen teveel voor zo`n speler maar wat meer met de gekte op de transfer markt temaken heeft.
Gehaald voor wedstrijden zoals tegen de graafschap? Hoe kom je daarbij. Heeft in mijn optiek een heel goed eerste seizoen gespeeld. Erg belangrijk geweest in belangrijke wedstrijden.
Millik speelde een slecht Ek en heeft zijn transfer echt te danken aan alles in het seizoen inclusief zijn interlands

Youness heeft ook een geweldig seizoen gespeeld. En stond er in de belangrijke wedstrijden tegen PSV.

Dat ze zich dit seizoen weer moeten bewijzen lijkt me logisch en is een open deur. Dat goed namelijk voor iedere speler.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bullshit er is meer dan zwart en wit..
Daarom kijk ik ook niet zwart wit. Zou je ook eens moeten proberen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid









0.0130360