|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2026 - 20:01 schreef Leuv het volgende:Van Persie is de beste trainer die we de afgelopen jaren hebben gehad. Ik schaal hem zelfs boven Slot maar daar ben ik de enige in hier. Dat hij geen materiaal heeft om te presteren ligt echt niet aan hem. Een schilder kan ook niet schilderen zonder een goede kwast en verf. De trollen hier die hem vanaf begin af aan op iedere stap die hij zet veroordelen zonder gegronde reden zijn niet serieus te nemen. XD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2026 - 20:01 schreef Leuv het volgende:Van Persie is de beste trainer die we de afgelopen jaren hebben gehad. Ik schaal hem zelfs boven Slot maar daar ben ik de enige in hier. Dat hij geen materiaal heeft om te presteren ligt echt niet aan hem. Een schilder kan ook niet schilderen zonder een goede kwast en verf. De trollen hier die hem vanaf begin af aan op iedere stap die hij zet veroordelen zonder gegronde reden zijn niet serieus te nemen. Het verdedigen van RvP was even leuk maar nu ben je definitief niet meer serieus te nemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Er is een weg waar je de boel redelijk relativeert, daar vind ik in beide uitzichten wat in. Het overdreven in mineur brengen van Feyenoorders vind ik alleen niet nodig, de weg naar CL staat nog steeds open. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2026 - 20:30 schreef MMM het volgende:[..] Het verdedigen van RvP was even leuk maar nu ben je definitief niet meer serieus te nemen. Haha maar jij wel met je negativiteit. Jonge dat is precies hetzelfde alleen meer negatief. Ik sta gewoon wat positiever in het leven.
Noem jij een betere trainer die met deze selectie er meer uit zou kunnen halen? Slot is ook maar 1 keer kampioen geworden met best dramatisch voetbal en veel geluk in de laatste minuten. De trainers daarvoor bakten er weinig van. Het beste voetbal werd er onder Rutten gespeeld tot januari en toen viel het volledig in elkaar. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2026 - 20:01 schreef Leuv het volgende:Van Persie is de beste trainer die we de afgelopen jaren hebben gehad. Ik schaal hem zelfs boven Slot maar daar ben ik de enige in hier. Niet alleen hier. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Eens hoor. Ik stoor mij ook al jaren aan die overdreven negativiteit, net alsof dat helpt. Lekker in de Kuip met Robin rot op spandoeken zitten , terwijl je 2e staat ook al is t karig. Ik durf te wedden dat we meer punten hadden als we die gasten meer positief zouden steunen. Je hebt de grootste Feyenoorder van afgelopen decennia in huis gehaald om samen er het beste van te maken. Het begon allemaal best goed, daarna werden we wat ongelukkig met de resultaten en de extreme hoeveelheid blessures. Ook dat kun je niet aan van persie aanrekenen, hij heeft een medisch team achter zich die moet adviseren en wat wel en niet kan. Sommige zeggen hier dat hij het alleen voor het geld doet, hou op hoor… Ik zie aan alles dat hij wil slagen en dat hij er nog zit onderstreept zijn wilskracht. Ik hoop dan ook dat hij na de zomer gewoon verder gaat, het zal dan snel beter moeten gaan als afgelopen jaar. Zo niet, dan houdt het op. Ik vind het een slechte zaak dat steeds meer fans alleen positief supporter in goede tijden. Het is Feyenoord hè, zolang er geen sjeik geld erin pompt zal dat altijd zo blijven. Ik heb sinds Koeman weinig te klagen de gemiddelde resultaten zijn sindsdien een stuk verbeterd dan voor tijdperk Martin. We staan er stukken beter voor en als spelers werkelijk gaan beseffen wat ze van Robin kunnen leren en vertrouwen en geloof hebben, niet allemaal stuk zijn, waarom zou het dan niet net zo kunnen gaan als eerste seizoenshelft. Daarnaast zie je dat Robin zeker wel bezig is om beter te worden. Als je t wil zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ah de man die Martin van Geel bleef verdedigen ondanks het verdampen van tientallen miljoenen euro’s is terug. Lijstjes van zijn aankopen kreeg je nooit als je er naar vroeg.
Nu om één van de slechtste trainers ooit te verdedigen.
Beloofd weer wat de komende weken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2026 - 17:47 schreef igor korneev het volgende:Eens hoor. Ik stoor mij ook al jaren aan die overdreven negativiteit, net alsof dat helpt. Lekker in de Kuip met Robin rot op spandoeken zitten , terwijl je 2e staat ook al is t karig. Terechte doeken. De slechtste nummer twee ooit. Zegt alles.
quote:Ik durf te wedden dat we meer punten hadden als we die gasten meer positief zouden steunen. Gelul
quote:Je hebt de grootste Feyenoorder van afgelopen decennia in huis gehaald om samen er het beste van te maken. Totaal niet relevant.
quote:Het begon allemaal best goed, daarna werden we wat ongelukkig met de resultaten en de extreme hoeveelheid blessures. Ook dat kun je niet aan van persie aanrekenen, hij heeft een medisch team achter zich die moet adviseren en wat wel en niet kan. Zou Read en andere spelers die hij vaak te snel weer bracht dat ook vinden?
quote:Sommige zeggen hier dat hij het alleen voor het geld doet, hou op hoor… Geld en z’n eigen ego.
quote:Ik zie aan alles dat hij wil slagen en dat hij er nog zit onderstreept zijn wilskracht. Ik hoop dan ook dat hij na de zomer gewoon verder gaat, het zal dan snel beter moeten gaan als afgelopen jaar. Zo niet, dan houdt het op. Goed idee. Laten we nog een seizoen verzieken!
quote:Daarnaast zie je dat Robin zeker wel bezig is om beter te worden. Als je t wil zien.
Gaat inderdaad stukken beter de laatste weken! Laatste 5 potjes toch één keer gewonnen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2026 - 18:19 schreef MMM het volgende:Ah de man die Martin van Geel bleef verdedigen ondanks het verdampen van tientallen miljoenen euro’s is terug. Lijstjes van zijn aankopen kreeg je nooit als je er naar vroeg. Nu om één van de slechtste trainers ooit te verdedigen. Beloofd weer wat de komende weken. Je snapt geen ruk van voetbal en wat topsport inhoud. Je toetert alleen maar negatieviteit zonder een enkel argument. Vrij zwak allemaal. Ik hoop voor jou dat je vrouw geen spandoek ophangt na weer een te vroege zaadlozing. Sta achter je club zie het grote geheel en kap met deze zielige vertoning. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hij kan niet anders leuv. Geen relativeringsvermogen vermogen. Hij kan alleen maar de negatieve kanten benoemen. Zoals de post hierboven. Bv. Zeggen dat van geel tientallen miljoenen heeft verspeeld, maar zal nooit toegeven dat hij nog veel meer tientallen miljoenen heeft verdiend met zaken die wel goed gingen. Antwoord niet op de eerste seizoens helft en ook niet op de vele blessures. Ipv dat het medisch team misschien niet altijd Robin het juiste advies heeft gegeven. Gelukkig staat mmm niet aan het roer want dan waren we gegarandeerd failliet geweest aan alle mensen die mochten oprotten na een mindere fase. Mmm vertegenwoordigd een type supporter die ik persoonlijk niet bij Feyenoord zie passen. Dat zal ik normaal niet zeggen, want iedereen mag zijn mening hebben. Maar hoe hij praat is standaard onrespectvol voor mede fans met een andere mening |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Leuv is dit je dubbele account, bevriende account, of familie account? xD Even wat 'aura farmen' op de Woensdagavond? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2026 - 22:20 schreef R()b het volgende:Leuv is dit je dubbele account, bevriende account, of familie account? xD Even wat 'aura farmen' op de Woensdagavond? Heej MMM ben je er ook weer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beste Leuv Ik val je niet af, maar kan je soms niet meer volgen. Mij val je ook af als ik het voor ons Feyenoord opneem. En nu vindt je zelf de kritiek te ver gaan ??????
Het is maar voetbal 😀 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2026 - 10:33 schreef piet de paler het volgende:Beste Leuv Ik val je niet af, maar kan je soms niet meer volgen. Mij val je ook af als ik het voor ons Feyenoord opneem. En nu vindt je zelf de kritiek te ver gaan ?????? Het is maar voetbal 😀 Ik val niemand af muv te Kloese. Ik ben van menig dat het beleid amateuristisch is en dat geen enkele trainer hier iets aan kan veranderen. Zet er een andere trainer neer dan van Persie en je krijgt dezelfde ellende. Het structureel blijven herhalen dat van Persie er niets van kan is daarom lachwekkend. Dan snap je niets van de organisatie die Feyenoord heeft, het beleid dat ze voeren maar ook van topsport. Daar ageer ik altijd tegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar ik bemerk ook bij jou ,dat je bestuurlijk ook niet echt goed weet hoe het bij Feyenoord in elkaar zit. En mocht je dat toch weten, dan begrijp je dat bijna niemand,iemand kan wegsturen En dat alle ( bijna) bestuursleden het fijn vinden om in het pluche te blijven zitten . |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 16 april 2026 - 13:02 schreef piet de paler het volgende:Maar ik bemerk ook bij jou ,dat je bestuurlijk ook niet echt goed weet hoe het bij Feyenoord in elkaar zit. En mocht je dat toch weten, dan begrijp je dat bijna niemand,iemand kan wegsturen En dat alle ( bijna) bestuursleden het fijn vinden om in het pluche te blijven zitten . Ik weet heel goed hoe het bestuurlijk werkt bij ons. Ik geef trouwens ook nergens aan dat er iemand moet vertrekken. Waar anderen schreeuwen, roepen en spandoeken ophangen probeer ik het middels een dialoog. Ik ben van meaning dat verantwoordelijkheden anders verdeeld moeten worden dan wel functies moeten worden gecreëerd en gewijzigd om visie te hebben en beleid te voeren. Wat mij niet geheel duidelijk is, is hoe de medezeggenschap bij ons georganiseerd is. Dit lijkt wel een ondergeschoven kindje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Die laatste zin doel ik op |
|
|
|