|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2026 - 11:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eerlijk gezegt denk ik dat vrij weinig mensen niet begrijpen dat er veel te weinig beweging voorin is . Targhaline neemt de taken over van Valente omdat die op dit moment helemaal geen deuk in een pakkie boter schopt . Welke middenvelder je er ook inzet het spel klopt niet want er is geen plan voorin. Je ziet zo weinig een steekpasses of mogelijkheden daar voor. Targha is een prima speler voor ons en zodra Valente ook weer in zijn goede doen komt. Dus ook de voorhoede is hij een prima 6 ,verdedigend zelfs beter dan Wieffer op dit moment. Wat een schone bal afpakkert is die jongen. In 1 woord fantastisch +1 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik vind het weer een hoog amateur gehalte om met kunst en vliegwerk die v persie maar in het zadel te houden , echt te gek voor woorden , er moeten maar nieuwe assistenten komen , advocaat moet nog een jaartje zijn hand vast houden terwijl het probleem toch echt v persie zelf is je moet gewoon doorpakken en een nieuwe trainer aan stellen , er is geen enkele reden waarvan je zegt die v persie heeft het in zijn vingers |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2026 - 11:34 schreef kenny het volgende:ik vind het weer een hoog amateur gehalte om met kunst en vliegwerk die v persie maar in het zadel te houden , echt te gek voor woorden , er moeten maar nieuwe assistenten komen , advocaat moet nog een jaartje zijn hand vast houden terwijl het probleem toch echt v persie zelf is je moet gewoon doorpakken en een nieuwe trainer aan stellen , er is geen enkele reden waarvan je zegt die v persie heeft het in zijn vingers Eens. Het is werkelijk onvoorstelbaar wat er allemaal wordt gedaan om met deze man verder te gaan. Terwijl je nu al kunt uittekenen wat er gaat gebeuren: de voorbereiding verloopt stroef. En zelfs met verdedigender spel gaan we een stroeve start krijgen. In de CL gaan we een paar keer hard onderuit. En in oktober moet RvP ontslagen worden, omdat het toch echt niet langer kan. Waarna er weinig tot geen goede trainers beschikbaar zijn en we weer een heel seizoen achter de feiten aanlopen. Ongekend.
In de Kuip is het rustig geweest laatste paar wedstrijden. Volgens mij omdat iedereen de rit dan maar met RvP ging uitzitten en we de CL moesten halen. Uiteraard hoop ik dat we zondag winnen. Maar na het laatste fluitsignaal, mag er van mij heel duidelijk worden gemaakt aan de directie en RvP dat nog een seizoen met RvP door echt geen optie is. En dan aan de hand van Dick Advocaat. Heel fijn dat Dick even wilde helpen, maar het voetbal van hem is gewoon 10 jaar terug in de tijd. Je moet een vooruitstrevende trainer hebben. En ik hoop dat de nieuwe TD dat ook inziet en durft in te grijpen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Persie wilde modern voetbal spelen De spelers konden dat niet aan en/of vielen bij bosjes om. Blijkbaar had de huidige staf niet de technische bagage dat om te draaien naar iets anders.
De aanname dat Advocaat volgend seizoen via van Persie Feyenoord betonvoetbal gaat laten spelen ga ik niet in mee. Wel dat t een utopie is om te denken dat RvP opeens enorme stappen gemaakt heeft en dat de selectie 200% anders is.
Ik wens de club wijsheid toe voor volgend seizoen. We gaan t zien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2026 - 07:08 schreef Stylzz het volgende:Van Persie wilde modern voetbal spelen De spelers konden dat niet aan en/of vielen bij bosjes om. Blijkbaar had de huidige staf niet de technische bagage dat om te draaien naar iets anders. De aanname dat Advocaat volgend seizoen via van Persie Feyenoord betonvoetbal gaat laten spelen ga ik niet in mee. Wel dat t een utopie is om te denken dat RvP opeens enorme stappen gemaakt heeft en dat de selectie 200% anders is. Ik wens de club wijsheid toe voor volgend seizoen. We gaan t zien Qua voetbal, qua resultaten zou Robin allang niet meer bij de club in deze functie rondlopen. Ja, er zijn verzachtende omstandigheden.
Ik hoop, mocht hij door blijven gaan, dat de club, de nieuwe AD, wél voorwaarden stelt en een termijn voor ogen heeft waarin het oordeel wordt geveld. Medio oktober bv. Maar ook in die periode al geanticipeerd wordt/is op het halen van een opvolger die in de visie(?) van de club past.
Toch nog 1 opmerkimg. Robin laat zich niet gek maken door de weerstand. Je kunt dat ego- of narcisme of arrogantie noemen, maar ik vind het ook juist iets hebben van geloven in wat je doet en niet constant verschuilen achter tegenslagen als blessures e.d. En nog geen speler gezien die hem mijdt als de pest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar Henk, als er nu voorwaarden gesteld gaan worden voor komend seizoen. En die blijken in oktober niet gehaald, wat best realistisch is gezien zijn capaciteiten als trainer.
Dan ben je dus wel wéér een seizoen kwijt. Dat zou dan seizoen 3 op rij zijn.
Waarom dat pappen en nat houden? Waarom moet Dick er weer bij? Wat is dit voor complete gekkigheid vanuit de club? Waarom moet project RvP slagen? Wat zijn wij aan hem verplicht? Niets.
Hij heeft gefaald in alle facetten. Het moet gewoon klaar zijn na 17 mei.
Niemand is groter dan Feyenoord en zeker RvP niet.
Feyenoord moet door. Feyenoord op 1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T enige is dat ik vind dat je m eigenlijk niet 100% op zijn eigen kunnen kan beoordelen. Omdat hoe je t ook wendt of keert bijna een heel seizoen met een manke selectie heeft gespeeld, waar cruciale posities niet adequaat ingevuld zijn. En daar wordt niemand beter van.
Maar ik ben eigenlijk wel een beetje RvP moe: ook om deze discussie. En iemand die ter discussie staat, vliegt er uiteindelijk hoe dan ook een keer uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2026 - 11:24 schreef MMM het volgende:Maar Henk, als er nu voorwaarden gesteld gaan worden voor komend seizoen. En die blijken in oktober niet gehaald, wat best realistisch is gezien zijn capaciteiten als trainer. Dan ben je dus wel wéér een seizoen kwijt. Dat zou dan seizoen 3 op rij zijn. Waarom dat pappen en nat houden? Waarom moet Dick er weer bij? Wat is dit voor complete gekkigheid vanuit de club? Waarom moet project RvP slagen? Wat zijn wij aan hem verplicht? Niets. Hij heeft gefaald in alle facetten. Het moet gewoon klaar zijn na 17 mei. Niemand is groter dan Feyenoord en zeker RvP niet. Feyenoord moet door. Feyenoord op 1. Puur op resultaten en inzicht ben ik het met je eens. Maar de huidige verantwoordelijke AD heeft andere overwegingen meegenomen. Ik kan me voorstellen dat zij nog wel perspectieven zien bij Robin. Net zo goed als ik me kan voorstellen dat een nieuwe AD niet meteen eigenhandig de boel compleet op z'n kop zet en direct een andere trainer wilt aanstellen, op het enorme risico dat ook dan een mismatch dreigt. Van regen in verdere drup. En van Persie kent de selectie, en haalde CL. Da's de lichte pré. In sept/okt. kun je alsnog bye-bye Robin zeggen.
Maar wel: als Robin de 2e plek NIET haalt dan heeft de (nieuwe) AD meer in handen om Robin deze maand al de wacht aan te zeggen. En wie weet is dat ook wel de onderliggende voorwaarde reeds. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2026 - 11:49 schreef Stylzz het volgende:T enige is dat ik vind dat je m eigenlijk niet 100% op zijn eigen kunnen kan beoordelen. Omdat hoe je t ook wendt of keert bijna een heel seizoen met een manke selectie heeft gespeeld, waar cruciale posities niet adequaat ingevuld zijn. En daar wordt niemand beter van. Maar ik ben eigenlijk wel een beetje RvP moe: ook om deze discussie. En iemand die ter discussie staat, vliegt er uiteindelijk hoe dan ook een keer uit. Discussie ontstaat ook als er weinig toelichting naar buiten komt vanuit de club zelf. Dan komt het gissen, invullen, voor en tegen. Feyenoord heeft in dat opzicht veelal een gesloten cultuur gehanteerd. Dat is niet altijd verstandig. Soms moet je legioen meenemen in de state of mind binnen de club. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Oogde vrij ontspannen vond ik, wedstrijd tegen Fortuna heeft een hoop druk weggenomen, lijkt het. En je hebt sterk de indruk dat hij zelf in ieder geval denkt volgend jaar nog steeds voor de groep te staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zei overigens ook dat tweede worden weliswaar een persoonlijk hoogtepunt als trainer zou zijn en dat hij zeker blij is dat daarmee de CL gehaald zou worden, maar ook dat hij niet tevreden is over het seizoen. Had het erover dat eigenlijk in alle competities de ambitites niet zijn waargemaakt. En is ook voornemens interne evaluatie (met name ook hoe hij zelf vindt waar en hoe het beter moet) na het seizoen deels te delen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou het toch nog een seizoen doen met Robin. Ik zie overal verbetering en ontwikkeling in hem . Niet iedereen verdient een tweede kans maar een jongen als Van Persie zouden we dat wel moeten gunnen denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2026 - 15:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zou het toch nog een seizoen doen met Robin. Ik zie overal verbetering en ontwikkeling in hem . Niet iedereen verdient een tweede kans maar een jongen als Van Persie zouden we dat wel moeten gunnen denk ik. Schei toch uit.
Waar zie jij dan verbetering? Afgelopen zondag weer door het oog van de naald, alle geluk van de wereld. Het voetbal ziet er niet uit en we worden met de grootst mogelijke mazzel waarschijnlijk tweede. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2026 - 15:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zou het toch nog een seizoen doen met Robin. Ik zie overal verbetering en ontwikkeling in hem . Niet iedereen verdient een tweede kans maar een jongen als Van Persie zouden we dat wel moeten gunnen denk ik. maar leon , moeten we ons weer een seizoen afbraak voetbal gunnen ? we komen dit seizoen heel erg goed weg omdat de ploegen onder ons het verneuken , kijk eens naar het gat richting psv dan sta je er mijlen ver achter in alles hij heeft gewoon bewezen het niet in zijn vingers te hebben , advocaat moet hem sturen anders hadden we nooit die 2e plaats gepakt hij is toch op een of andere manier een moeilijke jongen en eigen gerijd en kan zijn ideen moeilijk over brengen op de groep |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
@MMM & @Kenny
Dit fimpje moeten jullie starten en gelijk naar 1 minuut 41 scrollen 1.41 Ik hou gewoon van drama 😂😂😂 Zingt over de weg van Robin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je het al niet zou zien zitten in rvp, had je het eigenlijk al in die periode moeten doen niks meer won en titel aspiraties heel gauw in ijskast kon
Nu maanden later als het kalf verdronken is zeg maar eigenlijk pas eruit gooien voelt als achteraf handelen,, al heb je natuurlijk geheel nieuwe technische staf ed natuurlijk kun je dan zeggen
Maar als je mannen naast rvp met iets meer inbreng op rvp of veldtraining erbij je het voetballend wat op kan schalen met het materiaal is al gauw winst natuurlij
Want moet wel verbetering komen tactisch en voetballend opzicht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ik hoop nog steeds dat er in de zomer een betere trainer komt. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2026 - 07:08 schreef Stylzz het volgende:Van Persie wilde modern voetbal spelen De spelers konden dat niet aan en/of vielen bij bosjes om. Blijkbaar had de huidige staf niet de technische bagage dat om te draaien naar iets anders. De aanname dat Advocaat volgend seizoen via van Persie Feyenoord betonvoetbal gaat laten spelen ga ik niet in mee. Wel dat t een utopie is om te denken dat RvP opeens enorme stappen gemaakt heeft en dat de selectie 200% anders is. Ik wens de club wijsheid toe voor volgend seizoen. We gaan t zien Dat is zo gek. Ik geloof namelijk echt wel dat Van Persie zelf een aanvallende en moderne voetbalvisie heeft. Kennelijk kan hij dat niet goed overbrengen. Bij Heerenveen is het niet echt gelukt en bij ons nu helaas ook niet. Dat de spelers het niet aan konden.. tsja.. dat verhaal ging in het verleden eerder rond en het lukte Slot wel. Bij NEC onder Dick Schreuder zijn ze toch ook topfit? Dan gaat er iets niet goed bij de hoofdtrainer en/of rest van de staf.
Misschien wil RvP volgend jaar weer aanvallend voetbal proberen te spelen. Zelfs met Advocaat als hulplijn. Ik heb er alleen geen enkel vertrouwen meer in dat dit goed gaat komen en het dan wel gaat lukken.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2026 - 12:54 schreef bijft007 het volgende:Als je het al niet zou zien zitten in rvp, had je het eigenlijk al in die periode moeten doen niks meer won en titel aspiraties heel gauw in ijskast kon Nu maanden later als het kalf verdronken is zeg maar eigenlijk pas eruit gooien voelt als achteraf handelen,, al heb je natuurlijk geheel nieuwe technische staf ed natuurlijk kun je dan zeggen Maar als je mannen naast rvp met iets meer inbreng op rvp of veldtraining erbij je het voetballend wat op kan schalen met het materiaal is al gauw winst natuurlij Want moet wel verbetering komen tactisch en voetballend opzicht. Ja, er had eerder ingegrepen moeten worden. Maar het feit dat het niet is gedaan, wil toch zeker niet zeggen dat je nu dan maar door moet met een trainer?
Ik zie helaas echt geen aanknopingspunten. Ook nu is het voetbal heel slecht. Met alle geluk van de wereld gaan we hopelijk plek 2 veilig stellen. Maar dat is vooral ook omdat de rest van de clubs het enorm laten afweten. Normaal gesproken zou je immers een stuk lager staan met dit aantal punten.
Het voetbal is al maanden slecht. Ik zie onnavolgbare keuzes van waar spelers opgesteld worden of welke spelers er opgesteld worden (denk aan een Sliti die steeds maar weer mag invallen). Dan had je nog beter Borges wat vertrouwen kunnen geven en vaker laten spelen ipv Sliti. En ja, Borges stelt zeker teleur.
Daarnaast blijft ook hangen hoe hij met zijn spelers omgegaan is. De keeperskwestie in het begin (hoewel Bijlow inderdaad blessuregevoelig is). De aanvoerderstombola die gedaan is. Daarmee is Steijn ook zijn vertrouwen kwijt geraakt. Gedoe met Hartman, Zerrouki, Timber, Zechiël.. Deze signalen hoorden we ook al in Heerenveen. En het lijkt nog niet dat hij hier dus voldoende van heeft geleerd. Een trainer kan fouten maken, zeker een beginnend trainer, maar de lijst is hier wel heel erg lang. Te lang.
Ik ben enorm bang dat we wederom dit soort dingen gaan zien. Ik zie geen aanknopingspunten in het voetbal. Ik mag toch hopen dat de nieuwe TD een nieuwe trainer gaat aanstellen. Want anders kunnen we het nieuwe seizoen helaas al gaan afschrijven voordat we begonnen zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2026 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar blijf wel bij dat vooral paixao zon groot verschil maakte qua diepgang voorin
want zoveel in de bal dit seizoen zodat Valente ed ook niet echt in hun kracht spelen en nauwelijks lekker passje tussendoor iemand kan wegsturen
Wat het spel int geheel wat statischer maakt,, en met als gevolg spelers teveel lopen met de bal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
| Dat ben ik met je eens. Voorin is dan ook echt een renovatie nodig met een goede linksbuiten en als Moussa vertrekt een rechtsbuiten. Bij voorkeur dan twee snelle spelers met een actie en diepgang. Dat maakt het spel inderdaad wel gemakkelijker en beter. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Daar zijn ze allemaal weer. Allemaal de zagen weer tevoorschijn gehaald en maar weer zeuren en mekkeren op van Persie. Stelletje zielepieten zijn jullie. Zelf waarschijnlijk al moe na een sprintje richting de koelkast. De een heeft er nog meer verstand van dan de ander. Lachwekkend niveau. Kijk allemaal maar eens in de spiegel en ruil je partner ook in wanneer ze niet meer naar tevredenheid kookt. Persoonlijk schaam ik mij voor jullie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2026 - 19:38 schreef Leuv het volgende:Daar zijn ze allemaal weer. Allemaal de zagen weer tevoorschijn gehaald en maar weer zeuren en mekkeren op van Persie. Stelletje zielepieten zijn jullie. Zelf waarschijnlijk al moe na een sprintje richting de koelkast. De een heeft er nog meer verstand van dan de ander. Lachwekkend niveau. Kijk allemaal maar eens in de spiegel en ruil je partner ook in wanneer ze niet meer naar tevredenheid kookt. Persoonlijk schaam ik mij voor jullie. 😂😂😂😂 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2026 - 19:38 schreef Leuv het volgende:Daar zijn ze allemaal weer. Allemaal de zagen weer tevoorschijn gehaald en maar weer zeuren en mekkeren op van Persie. Stelletje zielepieten zijn jullie. Zelf waarschijnlijk al moe na een sprintje richting de koelkast. De een heeft er nog meer verstand van dan de ander. Lachwekkend niveau. Kijk allemaal maar eens in de spiegel en ruil je partner ook in wanneer ze niet meer naar tevredenheid kookt. Persoonlijk schaam ik mij voor jullie. Praten over jezelf? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Begint hier een beetje op een loopgravenoorlog te lijken. Shots fired 🤣 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| 4 better or 4 worse ben je voor Feyenoord. Dat gezaag en gemekker hoort niet bij onze club. Daar zijn andere clubs voor. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2026 - 20:35 schreef Leuv het volgende:4 better or 4 worse ben je voor Feyenoord. Dat gezaag en gemekker hoort niet bij onze club. Daar zijn andere clubs voor. For better or worse is geen vrijbrief om voor alles een blanco cheque te tekenen he. En iedereen is vrij een andere mening te hebben, daarvoor is oa dit forum een prima uitlaatklep. Zolang dit niet uitmondt in bezoekjes aan de tuin van directie leden tenminste. Een spandoek is een heel ander verhaal dan bedrijven bekladden, vernielingen en mensen bedreigen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Hier helpt zelfs geen dramk tegen wat ik alemaall op voorraad heb, doe ff relaxed mannen. RvP held van het seizoen na al het gezeil van de laatste maanden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Held van het seizoen? Pleur je op |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dankzij Robin 80 procent minder baardgroei. Aldus hun partners. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ben echt benieuwd of hij er volgend seizoen er nog zit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Standbeeld voor Robin joh, lach eens een beetje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zoals wij over van Persie denken ,denken ze in Liverpool over Slot.
Ik ben er van overtuigd dat de samenstelling van de selecties veel invloed hebben op een trainer . Het opportunisme in de voetballerij is zo groot dat Liverpool supporters Slot liever nog gisteren hadden ingerolen voor van Persie. De eerste 10 wedstrijden bij ons hoorde je het hele stadion zingen oooooooooh Robin van Persie minuten lang . Ik denk dat hij veel geleerd heeft in 1 seizoen en wellicht met goede assistenten En 2 hele goede aankopen op de vleugels wil ik Robin best nog een seizoen geven. Vergeet niet dat Slot een bus vol assistenten had en nu zelfs ook nog Reijnders wil toevoegen. Haal een Igor en huur Gimenez voor een seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik denk dat hij overgaat naar venus |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ze zijn niet meer serieus te nemen en brengen de club alleen maar meer schade toe. Met deze selectie uiteindelijk toch nog 2e worden is een waanzinnige prestatie. Goed analyseren wat er beter kan en deze samenstelling van de selectie verbeteren en het kan alleen maar beter gaan. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 12:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Zoals wij over van Persie denken ,denken ze in Liverpool over Slot. Ik ben er van overtuigd dat de samenstelling van de selecties veel invloed hebben op een trainer . Het opportunisme in de voetballerij is zo groot dat Liverpool supporters Slot liever nog gisteren hadden ingerolen voor van Persie. De eerste 10 wedstrijden bij ons hoorde je het hele stadion zingen oooooooooh Robin van Persie minuten lang . Ik denk dat hij veel geleerd heeft in 1 seizoen en wellicht met goede assistenten En 2 hele goede aankopen op de vleugels wil ik Robin best nog een seizoen geven. Vergeet niet dat Slot een bus vol assistenten had en nu zelfs ook nog Reijnders wil toevoegen. Haal een Igor en huur Gimenez voor een seizoen. Opportunisme viert inderdaad hoogtij in het voetbal. Het klopt dat veel supporters van Liverpool Slot weg willen hebben. Maar het grote verschil tussen Slot en RvP is wel dat Slot bij al zijn clubs heeft laten zien aanvallend, goed voetbal te kunnen spelen en dat te combineren met resultaten. Dat heeft RvP nog nergens laten zien. En dan heb ik het nog niet eens over het kampioenschap van Liverpool dat Slot behaald heeft (de tweede in meer dan 30 jaar...)
Wat heeft RvP nou laten zien? Toen hij het overnam vorig jaar, was het qua resultaten prima (hoewel we toen ook topwedstrijden verloren). Maar het voetbal was toen al behoudend. Dit jaar begon hij wat vooruitstrevender, maar echt grandioos voetbal hebben we toch ook in de eerste tien wedstrijden nauwelijks gezien. En daarna werden de resultaten minder, maar het spel nog vele malen minder. Dat RvP toegezongen werd, vind ik logisch. De eerste competitiewedstrijden wonnen we. En RvP heeft gewoon een goede status als speler. Plus zijn liedje is gewoon aanstekelijk.
Ja, de selectie doet veel, maar ik zie nergens in terug dat RvP het in zich heeft om dit nog om te draaien. Ik zou het ons en hem gunnen dat het wel lukt. Maar ik zie het gewoon niet. En dan vind ik het enorm zonde als we nog een seizoen zouden weggooien door het nog maar eens te gaan proberen.
Maar goed.. ik hoop dat er deze week een TD komt die dan zelf het oordeel mag vellen hierover. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie geen verbetering, dat moet je toch gewoon netjes evalueren. En dan je conclusie trekken? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 13:13 schreef piet de paler het volgende:Ik zie geen verbetering, dat moet je toch gewoon netjes evalueren. En dan je conclusie trekken? Eens. Maar je moet wel rekening houden met de omstandigheden, de vele blessures en de matig samengestelde selectie. Rennen met tegenwind gaat gewoon minder snel dan met de wind in de rug.
Blijven toeteren dat het allemaal K.. is heeft geen enkele zin en zegt meer over jezelf dan over degeen waar je het over toetert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoho weet tegen wie je het hebt😀😀😀😀 Ik heb geen verantwoording af te leggen😀 Was meestal zeer positief, ik kan geen lijn trekken op jou mening. En dat mag maar wijs niet zo......het is gewoon een zakelijke veronderstelling Wat gaat de nieuwe td vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat doe je met je selectie als ze zo verlamd starten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Het lijkt nergens op, nog steeds! Hier kun je niet het volgende seizoen mee in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Persoonlijk zou ik ingrijpen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Volgens mij gaat t niet zo goed toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze man vergelijken met Jaap Stam, is een belediging voor Stam.
Wat een schandaal deze van Persie, een schande voor het vak trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 17:23 schreef MMM het volgende:Deze man vergelijken met Jaap Stam, is een belediging voor Stam. Wat een schandaal deze van Persie, een schande voor het vak trainer. Verlang je al terug naar Jaap :) |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 12:53 schreef Leuv het volgende:Ze zijn niet meer serieus te nemen en brengen de club alleen maar meer schade toe. Met deze selectie uiteindelijk toch nog 2e worden is een waanzinnige prestatie. Goed analyseren wat er beter kan en deze samenstelling van de selectie verbeteren en het kan alleen maar beter gaan. Ik hoop dat ze deze drama trainer met z’n slechte keuzes, z’n drama uitstraling en het totale gebrek aan over mijn lijk mentaliteit in zijn elftal in de rust nog ontslaan. |
|
|
|