BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Alexmem
 Alexmem - zondag 03 mei 2026 - 16:09   quote  deeplink  
Topscoordertje hoor.
Alexmem
 Alexmem - zondag 03 mei 2026 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2026 - 16:07 schreef Stylzz het volgende:
Ja die heeft er een paar keer gestaan
Toen werd van Persie ook afgebrand
Hij hoeft daar niet te staan. Hij moet gewoon naast Ueda. We spelen niet via 10.
Alexmem
 Alexmem - zondag 03 mei 2026 - 16:11   quote  deeplink  
Hoenisnditngeenrood?
kenny
 kenny - zondag 03 mei 2026 - 16:19   quote  deeplink  
je kan toch met geen mogelijkheid iets bedenken waarom je het volgend seizoen door zou moeten gaan met deze trainer
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2026 - 16:20   quote  deeplink  
Nou ja. Ik moet wel zeggen dat vandaag zeker zes spelers echt bizar m hebben laten vallen vandaag
Was bijna werkweigering
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2026 - 16:24   quote  deeplink  
Nou organiseren
igor korneev
 igor korneev - zondag 03 mei 2026 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2026 - 15:55 schreef MMM het volgende:
Leuv en Igor zitten te smullen deze middag
Jij zeker depressief, nu Feyenoord weer gewonnen heeft.🥲
Zit er volgend seizoen weer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2026 door igor korneev --
MMM
 MMM - zondag 03 mei 2026 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2026 - 16:31 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Jij zeker depressief, nu Feyenoord weer gewonnen heeft.
Zit er volgend seizoen weer en als ze het dan goed doen maar kijken of je dan weer gewoon supporter kan zijn of dat je liever je blinde afgunst obsessief laat zegevieren zoals je wel vaker hebt gedaan.
Waanzinnig blij met de 3 punten.

Maar opnieuw de bevestiging dat RvP het niet gaat worden.
igor korneev
 igor korneev - zondag 03 mei 2026 - 16:36   quote  deeplink  
Oké 👍🏻
Ik zie het volgend seizoen wel, is t niks dan weg.
Ik geef hem graag nog een kans met een betere selectie die niet allemaal geblesseerd zijn.
Hoop ook dat hij zelf snel stappen maakt als coach en van dit seizoen heeft geleerd
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 mei 2026 - 16:40   quote  deeplink  
Ik zie niet terug wat Robin nou geleerd heeft, het afgelopen half jaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 mei 2026 - 16:44   quote  deeplink  
Je had gehoopt dat de ondergrens wel wat was opgehoogd in recente tijden. Maar het positiespel was zo lang zo afschuwelijk slecht deze wedstrijd. Gelukkig zat het mee op het einde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2026 door T-FeYeN00rD --
MightyAce
 MightyAce - zondag 03 mei 2026 - 16:49   quote  deeplink  
Ja het leek nergens op.
Alexmem
 Alexmem - zondag 03 mei 2026 - 16:51   quote  deeplink  
Eerder las ik dat iemand zei dat aanvallers meestal niet de beste trainers zijn. Daaraan wil ik graag toevoegen dat zeker de allerbeste aanvallers niet de beste trainers zijn. Dat zijn individualisten met uitzonderlijk talent en egocentrisch. Tactiek hebben ze niet nodig. Ze teren op talent en persoonlijk succes.

En dat is precies wat je in mijn ogen terugziet bij de trainer RvP. Nooit een wedstrijd winnen op tactisch vernuft. Enkel en alleen op individueel spel.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 mei 2026 - 17:12   quote  deeplink  
Zijn opties zijn ook wel beperkt vind ik vaak.
Heeft veel van hetzelfde
MMM
 MMM - woensdag 06 mei 2026 - 08:10   quote  deeplink  
Vreselijk dat deze man lijkt te blijven.

Hoe is het mogelijk..
bijft007
 bijft007 - woensdag 06 mei 2026 - 08:21   quote  deeplink  
Vind het dubbel, want vooraf bij aanstellen rvp was afbraak risico al enorm groot en dat weet je bij een groot man (als voetballer) uit je mooie clubgeschiedenis

Dus 2 keuzen heb je nu zoals bij been in het verleden nu rvp aan de kant schuiven of dus er proberen alles aan doen op de mogelijke manieren project rvp te laten slagen

Eigenlijk hebben ze al tijdje voor het laatste gekozen gezien periodes dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2026 door bijft007 --
MMM
 MMM - woensdag 06 mei 2026 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2026 - 08:21 schreef bijft007 het volgende:
Vind het dubbel, want vooraf bij aanstellen rvp was afbraak risico al enorm groot en dat weet je bij een groot man (als voetballer) uit je mooie clubgeschiedenis

Dus 2 keuzen heb je nu zoals bij been in het verleden nu rvp aan de kant schuiven of dus er proberen alles aan doen op de mogelijke manieren project rvp te laten slagen

Eigenlijk hebben ze al tijdje voor het laatste gekozen gezien periodes dit seizoen.
Waarom moet de club Feyenoord wijken voor project RvP?

Hij heeft aangetoond compleet ongeschikt te zijn. Hij kan nu juist door de voordeur vertrekken, dit is het moment. Onder voorbehoud dat plek 2 binnen is uiteraard.

Volgend seizoen kun je ‘m ergens in oktober misschien de laan uitgooien. Dan is hij beschadigd. Nu kan het op een nette manier
VVout
 VVout - woensdag 06 mei 2026 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2026 - 08:10 schreef MMM het volgende:
Vreselijk dat deze man lijkt te blijven.

Hoe is het mogelijk..
Is aan het nieuwe bewind daar over te oordelen, wat moeten de huidige bestuurders nog beslissen. Het enige wat ze kunnen veroorzaken is nog meer roering en visite in de voortuin.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 mei 2026 - 09:20   quote  deeplink  
Beetje druk zetten op t proces.
Handel je niet, is dit t gevolg.
Leuv
 Leuv - woensdag 06 mei 2026 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2026 - 08:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarom moet de club Feyenoord wijken voor project RvP?

Hij heeft aangetoond compleet ongeschikt te zijn. Hij kan nu juist door de voordeur vertrekken, dit is het moment. Onder voorbehoud dat plek 2 binnen is uiteraard.

Volgend seizoen kun je ‘m ergens in oktober misschien de laan uitgooien. Dan is hij beschadigd. Nu kan het op een nette manier
Waaruit blijkt dit? Ben je aanwezig bij de trainingen en besprekingen of focus je je alleen op de resultaten? Ik kan je eerlijk zeggen ik ben vaak bij de trainingen en zie juist het tegenovergestelde. Ik zie eindelijk een soort topsportklimaat onstaan waar veel voor moet wijken. Ik houd daar van.
MMM
 MMM - woensdag 06 mei 2026 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2026 - 09:58 schreef Leuv het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dit? Ben je aanwezig bij de trainingen en besprekingen of focus je je alleen op de resultaten? Ik kan je eerlijk zeggen ik ben vaak bij de trainingen en zie juist het tegenovergestelde. Ik zie eindelijk een soort topsportklimaat onstaan waar veel voor moet wijken. Ik houd daar van.
Niet naar de resultaten. Wel naar 1,5 jaar bagger voetbal en heel veel foute keuzes.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 mei 2026 - 11:16   quote  deeplink  
Een seizoen terug kijkend.
Robin zette een goede serie neer tot medio november.
Tegen sterkere tegenstanders amper resultaten.
Vele blessures hielpen niet mee. Hij en zn staf hadden daar geen adequaat antwoord op, onbehoorlijk veel puntverlies.
Intussen ook schrijnend duidelijk geworden dat een aantal nieuwe spelers nagenoeg niets extra's brengen. Dat is ook DtK te verwijten.
Dickie komt en er is wat meer degelijkheid. Dat helpt ook in het vertrouwen bij spelers opbouwen.
Toch valt ook op dat de basis te weinig collectief vermogen toont, weten vanelkaar wie wat en wanneer, doet.
Dat is deels te wijten aan staf, maar toch ook aan (kwaliteit) spelers.

RvP en zijn staf hebben onvoldoende kunnen anticiperen op de bestaande situatie, selectie lijkt kwalitatief smaller dan gewenst.

Het risico voor volgend seizoen lijkt me te groot om dit zo door te zetten. Qua selectie, qua trainersstaf.

Met 2 aantekeningen: Robin kan (ook zichzelf) uitstekend analyseren in wat er mis ging en wat hij nodig heeft, of er is geen trainer in beeld die past in de Feyenoordvisie, als dat er qua voetbal uberhaupt is.

Tsja, dan neem je het risico om kennis binnen te houden en verder te laten groeien. Maar wel met voorwaarden.
kenny
 kenny - woensdag 06 mei 2026 - 11:20   quote  deeplink  
er zit toch geen enkele ontwikkeling in het elftal of spelers individueel , waarom weer een jaar verkloten ?
Leuv
 Leuv - woensdag 06 mei 2026 - 14:02   quote  deeplink  
Weer hetzelfde gelul hier. Geen enkel argument maar alles ligt aan van Persie.
Als jullie de illusie hebben dat het met een andere trainer het beter zal gaan dan zou ik jullie graag wakker schudden voor een laatste keer.
Nogmaals, uit deze selectie met deze spelers valt niet meer te halen dan het voetbal dat we afgelopen half jaar hebben gezien.

-Zou jij als spits graag met deze buitenspelers spelen,
-Zou jij als 8 of 10 graag met Targhalline spelen die iedere bal die hij heeft maar komt brengen?

Er zit, en geen kwaliteit, maar ook geen vernufd in deze selectie.
Van Persie probeert juist meer jeugd in te brengen, maar ook daar zie je dat ze veelal kwaliteit missen.

De selectie wordt door velen hier schromelijk overschat. Ik vind juist de 2e plek die bijna is zeker gesteld een waanzinnige prestatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2026 door Leuv --
VVout
 VVout - woensdag 06 mei 2026 - 15:00   quote  deeplink  
Leuv het is makkelijk naar RvP te wijzen, maar net zo goed als te zeggen dat er niet meer uit te halen valt.

Als de bestuurlijke functies weer ingevuld zijn zal er op zekers zeer goed naar gekeken moeten worden.

Ik hoop alleen dat het wel duidelijk is voor het volgend seizoen van start gaat, ongeacht wat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 mei 2026 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2026 - 14:02 schreef Leuv het volgende:
Weer hetzelfde gelul hier. Geen enkel argument maar alles ligt aan van Persie.
Als jullie de illusie hebben dat het met een andere trainer het beter zal gaan dan zou ik jullie graag wakker schudden voor een laatste keer.
Nogmaals, uit deze selectie met deze spelers valt niet meer te halen dan het voetbal dat we afgelopen half jaar hebben gezien.

-Zou jij als spits graag met deze buitenspelers spelen,
-Zou jij als 8 of 10 graag met Targhalline spelen die iedere bal die hij heeft maar komt brengen?

Er zit, en geen kwaliteit, maar ook geen vernufd in deze selectie.
Van Persie probeert juist meer jeugd in te brengen, maar ook daar zie je dat ze veelal kwaliteit missen.

De selectie wordt door velen hier schromelijk overschat. Ik vind juist de 2e plek die bijna is zeker gesteld een waanzinnige prestatie.
Fijn muziekje ook!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 mei 2026 - 17:02   quote  deeplink  
Hahaha goud Leon..
Iedere club in de eredivisie zou blij zijn met Targhalline in zijn elftal..
😂😂
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 mei 2026 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2026 - 17:02 schreef RenatoBos het volgende:
Hahaha goud Leon..
Iedere club in de eredivisie zou blij zijn met Targhalline in zijn elftal..
😂😂
Ja toch 😉,knettergek word je van die negatieve verhalen over die jongen
igor korneev
 igor korneev - woensdag 06 mei 2026 - 17:57   quote  deeplink  
Om nog wat aan Henk zijn verhaal toe te voegen.
Spelers, vooral spitsen met een minder groot ego, die openstaan voor Robins kunsten, lijken wel beter te worden, misschien zelfs beter dan onder slot. Zo zie ik dat bij ueda bijvoorbeeld. Zo schoot hij niet lang geleden nog een typische rvp goal binnen, waarbij het vooral om de eerste aanname gaat, die dient als passeer beweging en klaar leggen van een goed schot in een handeling.

Ik snap heel goed dat er nog veel beter moet en dat er kritiek is. Het punten aantal is laag. Wat bij sommigen genoeg reden is tot ontslag, dat hij gespaard wordt vanwege zijn naam.
Tegelijkertijd hebben we eerste gestaan en zijn we daarna ook gewoon 2e, normaal ontsla je de trainer dan niet.
Tijdperk slot was geweldig, maar vond het laatste seizoen ook dat de spelers minder energie gaven.
En ja tuurlijk valt het niet mee als beginnend trainer om met zoveel blessures te moeten beginnen.
Wat ik hierboven ergens las, over ego,s , ik zou het ook niet erg vinden als die figuren verkassen.
bijft007
 bijft007 - woensdag 06 mei 2026 - 18:24   quote  deeplink  
Vooral de resultaten tegen top 5 eredivisie was dit seizoen echt ver onder maat,, geen idee of we ook zelfs een wedstrijdje wisten te winnen, en eerlijk gezegd kijk ik daar naar

Ook van het ietje boven de middelbaat niveau in Europa 0 resultaat, dus als team moet en mag het echt flink stuk sterker

heb zeker dit seizoen amper kunnen genieten van onze Europese seizoen want was vrij zwak allemaal van wat je verwacht en hoopt

En niet allemaal toe te schrijven aan blessures, want priske lukte het wel met spelers die uitvielen en net terug waren van blessures

Buiten dat moet ik zeggen dat vooral paix enorm belangrijk was hoe wij toen speelde, meer diepgang zonder bal wat het wat meer dynamischer maakte het spel en wat linies over kon slaan, nu teveel lopen met bal als gevolg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2026 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - woensdag 06 mei 2026 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2026 - 16:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ tweet ] Fijn muziekje ook!
Oef. De slechtste speler in jaren op 6 wil jij eruit lichten en iets goeds van laten zien. Sorry hoor maar dit valt niet serieus te nemen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 mei 2026 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2026 - 18:35 schreef Leuv het volgende:

[..]

Oef. De slechtste speler in jaren op 6 wil jij eruit lichten en iets goeds van laten zien. Sorry hoor maar dit valt niet serieus te nemen.
Welke spelers (van de huidige selectie) vind jij dan wel goed genoeg voor Feyenoord?
Leuv
 Leuv - woensdag 06 mei 2026 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2026 - 18:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Welke spelers (van de huidige selectie) vind jij dan wel goed genoeg voor Feyenoord?
Valente, Zechiel, Bos, Steijn, Moder, Kraaijeveld, van den Elshout, Sauer, Sliti, Trauner, Beelen, Diara, Plug, Smal, van Persie, Read.
Hier zou ik mee verder gaan, want hier zit nog toekomst in, en de rest zou ik verkopen.
Maar dan zou ik daadwerkelijk kwaliteit er bij aantrekken en geen mindere spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2026 door Leuv --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord

0.0393011