|
|
MMM
|
|
|
Waar word er Feyenoord personeel aangevallen? Mag je geen mening hebben over personeelsleden? Zijn de termen ‘griezel’, ‘klootzak’, ‘engnek, ‘narcist’ etc. al te heftig in deze tijd waar een ieder bij een scheet al gekwetst is?
Zou er ook maar ooit iemand van Feyenoord hier mee lezen? Hou toch op. We hebben hier een select groepje, als onze berichten door 50 man gelezen worden (inclusief mensen zonder account) is het veel.
Als ik vind dat iemand de club de put in duwt geef ik daar mijn mening over. En als ik dan de term ‘oprotten’ gebruik, so what?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Revolutie is in ieder geval begonnen en de echte Feyenoorders nemen de regie. Weg met al die wannebees en amateurs. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2026 - 19:31 schreef igor korneev het volgende:Toch te triest voor woorden dat dit forum het toelaat dat het normaal is om Feyenoord personeel aan te vallen, gezwelletjes te noemen te blaaskaken over oprotten. En als ik de gene die dat hier doen een koekje van eigen deeg geef dat mensen hier dan verontwaardigd zijn en mijn bericht laten verwijderen. Hey Boudewijn!! Let eens op verwijder al die tyfus berichten die mijn helden kwetsen dan ook. Ik wil dan ook de vrijheid hebben om hier mensen te beledigen, als er geen respect is. Publieke personen mogen meer bekritiseerd worden dan eigen forumleden. Toon respect voor iedereen hier op dit forum, benoem je eigen helden en waarom, en negeer andermans mening als het je niet aanstaat of pareer het met argumenten. Gaat het echt te ver, gebruik dan het 'meld dit bericht'-linkje.
Verder geldt voor iedereen die hier post: hou het netjes! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar is hij weer eens, lang geleden.
Onze grote leider! ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vraag me af hij ook kaal is? :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2026 - 22:38 schreef MMM het volgende:Waar word er Feyenoord personeel aangevallen? Mag je geen mening hebben over personeelsleden? Zijn de termen ‘griezel’, ‘klootzak’, ‘engnek, ‘narcist’ etc. al te heftig in deze tijd waar een ieder bij een scheet al gekwetst is? Zou er ook maar ooit iemand van Feyenoord hier mee lezen? Hou toch op. We hebben hier een select groepje, als onze berichten door 50 man gelezen worden (inclusief mensen zonder account) is het veel. Als ik vind dat iemand de club de put in duwt geef ik daar mijn mening over. En als ik dan de term ‘oprotten’ gebruik, so what? Zo is dat ! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha dat heeft alleen maar voordelen . De grote leider klinkt dan ook prima |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik vind het vrij armoedig dat v Persie volgend seizoen door wil met advocaat , kunnen Hake , Reijnen , de Wolf en Pinas niet verzinnen dat je compact moet gaan spelen ??
sowieso vind ik het geen goed idee om met v Persie door te gaan , ook met advocaat zijn visie wordt je er niet vrolijk van , dat is toch met zijn alle achter de bal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad wat een amateuristische bende is het toch daar , pappen en nat houden en lekker bezig zijn om zelf maar te kunnen blijven zitten
het word tijd voor actie's door ons als supporters , wel zonder geweld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Vraag me altijd weer af wie er in dit geval worden bedoeld met 'binnen de club'. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Niks joh. Vulling van podcasts |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies. Bronnen, binnen de club: tis altijd vaag. Wat wil je lezen en zoek jw bevestiging. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2026 - 20:01 schreef Leuv het volgende:Van Persie is de beste trainer die we de afgelopen jaren hebben gehad. Ik schaal hem zelfs boven Slot maar daar ben ik de enige in hier. Dat hij geen materiaal heeft om te presteren ligt echt niet aan hem. Een schilder kan ook niet schilderen zonder een goede kwast en verf. De trollen hier die hem vanaf begin af aan op iedere stap die hij zet veroordelen zonder gegronde reden zijn niet serieus te nemen. Are you serious?
Wel verfrissend geluid, hoor je niet vaak. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zeker nieuws van de clickbait bende? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Iets meer respect voor RvP mag best. Op voetbalgebied mogen wij allen nog niet zijn veters strikken. Ik noem nog maar even zijn sterke punten: verbaal zeer sterk naar de pers en spelers, uithangbord, kan belangrijke rol spelen bij het naar binnen lullen van nieuwe spelers, groot netwerk, heeft met de allergrootste trainers gewerkt en daar ongetwijfeld veel van opgestoken, laat zich niet snel gekmaken en weet met druk om te gaan, is bezeten van het vak en werkt volgens mij keihard. En natuurlijk maakt hij fouten, wie niet ? En trainer is een ervaringsvak dus hij maakt er misschien wat meer dan een ander. Ik denk wel dat hij snel leert. En laat Advocaat hem maar helpen/adviseren. Daar is toch niks mis mee. Advocaat is misschien wel de meest ervaren Nederlandse trainer die er is. Prima dat RvP zich niet te goed voelt om hem er bij te houden. Dat is juist sterk en helemaal geen zwaktebod. Kortom: laat RvP gewoon doorgaan. Met minder blessureleed hadden we dit jaar ook veel dichter bij PSV gestaan. Kijk alleen al wat Trauner toevoegt op dit moment. Dus mensen: iets meer respect voor RvP mag best wel. En als je twijfelt: zoek maar eens een filmpje op YouTube met z’n (mooiste) goals op. Dan weet je niet wat je ziet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2026 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je lees toch vaak dat de beste voetballers niet de beste trainers zijn. Dat telt dan niet voor Alonso ,Guardiola ,enrique en Kompany. Ik denk ook verbeteringen te zien bij van Persie,en vind het best wel knap dat hij niet z'n spullen heb gepakt . Een opgever is hij dus zeker niet. Heb ook best vaak gedacht van donder ff lekker op Robin ,maar aan de andere kant denk ik ook geef hem nog eens een extra seizoen.
@deKromme2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Heb wel t idee dat de beste trainers geen aanvallers waren |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op donderdag 30 april 2026 - 18:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Je lees toch vaak dat de beste voetballers niet de beste trainers zijn. Dat telt dan niet voor Alonso ,Guardiola ,enrique en Kompany. Ik denk ook verbeteringen te zien bij van Persie,en vind het best wel knap dat hij niet z'n spullen heb gepakt . Een opgever is hij dus zeker niet. Heb ook best vaak gedacht van donder ff lekker op Robin ,maar aan de andere kant denk ik ook geef hem nog eens een extra seizoen. @deKromme2 Zeker, dat zie je vaak dat een topspeler geen toptrainer wordt, maar juist bij RvP denk ik dat het kàn. Waar hij denk ik m.n. op moet ontwikkelen is het invoelen en empatisch omgaan met de individuele spelers. De tijden zijn ook anders dan in zijn tijd onder bijv. Ferguson. Ze steeds weer op opnieuw ‘raken’ zoals juist Advocaat en Hiddink dat kunnen dat moet beter. Peter Bosz heeft dat ook moeten leren. Anyway, ik zeg ook: geef hem wat langer de kans !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2026 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Ja daar heb je een punt. Ik kan er zo snel ook geen noemen. Arteta was middenvelder toch ? Bovendien weet ik niet of híj nou zo goed is. RvP uitzondering op de regel 😉.
Ik bedenk er één: Cruyff hehehehe
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 30 april 2026 - 19:24 schreef de kromme2 het volgende:[..] Ja daar heb je een punt. Ik kan er zo snel ook geen noemen. Arteta was middenvelder toch ? Bovendien weet ik niet of híj nou zo goed is. RvP uitzondering op de regel 😉. Ik bedenk er één: Cruyff hehehehe Eigenlijk ook meer t brein van een middenvelder vind ik. Maar wel een afmaker.
Uitzonderingen zijn er altijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat was Robin ook bij Arsenal t brein van het middenveld. Verders geeft mijn vriend go😂gle aan dat Dalglish Klopp en Inzaghi aan als succesvolle trainers waren die in als voetballes aanvallers waren. Laat Robin daar dan hopelijk ook bijkomen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vooral dat en als hij van zijn fouten leert komt het gewoon goed. |
|
|
|
|
Bart Pimpson
|
|
|
| Robin moet zo snel mogelijk wegwezen. Je laat een crimineel toch ook niet vrijuit gaan omdat hij sorry zegt of omdat hij nu wel zijn lesje geleerd heeft? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Welkom Bart, mooie eerste post op een mooi tijdstip haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| En verder nog wat te melden? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2026 - 04:17 schreef Bart Pimpson het volgende:Robin moet zo snel mogelijk wegwezen. Je laat een crimineel toch ook niet vrijuit gaan omdat hij sorry zegt of omdat hij nu wel zijn lesje geleerd heeft? Jij woont niet in Nederland? 🤣 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stop hier alsjeblieft mee na dit seizoen.
Afschuwelijke vertoning, weer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Hoe kun je niets doen op de rechterkant in de rust |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Morgen ontslaan bij verlies. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Een hoop gerommel met papieren en tablets, meer komt er niet uit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Moussa moet eruit anders sta je straks met tien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat ziet die lul toch niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Leuv en Igor zitten te smullen deze middag |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ze spelen met 5 verdedigers en hebben steeds een aanvaller vrij. Hoe dan? Wissel Deijl, breng Read en ga verdomme aanvallen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hahahaha Mars naar t middenveld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deijl naar het middenveld.
Smullen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Was Dickies adviezen zeker beu. Weer lekker goochelen Robin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Hoeveel middenvelders zitten er op de bank? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hoeveel middenvelders heb je nodig? Je staat 1-0 achter. Zet er een aanvaller neer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeg t maar:
Wissels: Benda, Bossin, St. Juste, Read, Lotomba, Grootfaam, Sterling, Diarra, Sliti, Tengstedt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz