|
|
Leon FR1908
|
|
|
Denk het ook maar 10 tot 15 miljoen besparen op salaris is best geld . Alleen Javi is er bij gekomen dus gaat dat bedrag ook weer naar beneden. Tis nog te vroeg ja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 22:59 schreef van geil het volgende:[..] Dat is toch duidelijk vanaf dag 1. Maar waarom begin je dan in godsnaam met twee aankopen van hetzelfde kaliber, op posities die redelijk goed bezet waren? Hij had in juni al moeten lozen, lozen en nog eens lozen. Makkelijk gezegt ,nog geen overzicht van gezien die mij overtuigde. Vind Ernst nog niet zoveel ,Vanhoutte Marmol prima . Ferri ben ik erg nieuwsgierig naar maar lijkt een gok op het vertrek van Ueda . Ik had graag die Zwitser of Oostrijker er nog bij gehad.Wurmband ofzo iets.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 23:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Makkelijk gezegt ,nog geen overzicht van gezien die mij overtuigde. Vind Ernst nog niet zoveel ,Vanhoutte Marmol prima . Ferri ben ik erg nieuwsgierig naar maar lijkt een gok op het vertrek van Ueda . Ik had graag die Zwitser of Oostrijker er nog bij gehad.Wurmband ofzo iets. Goed verwoord,hopelijk kunnen ze Ernst wat leren. Volgens mij was Dudek in zijn 1e seizoen ook een grabbelaar. Die Wurmbrand lijkt mij echt een goede speler. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal best kunnen kloppen dan dat ze best wat voorzichtig moeten zijn met centjes en in een niet directe betalings vorm
Want de namen van buitenspelers die genoemd worden (wurmbrand,intussen al maand of langer geleden,, en job) zijn nu niet direct de duurdere jongens normaliter,, wel echt talentvol en genoeg potentie lijkt me
Maar spelend bij stuk mindere club dan de onze en/of nog niet altijd basis daar Dus dan lijkt keuze te liggen bij een jongen of jongens die je nog halve opleiding tot volwaardig basis speler moet geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mocht het echt zo zijn allemaal,, al zal goeie verkoop nog helpen en verandering kunnen brengen dan
Maar dan valt niet uit te sluiten ze laatste week ofzo nog een huur proberen van vrij grote club misschien
Mogelijk kan dat altijd ook met optie tot,, aangezien je dan Je uitgave nog wat kan spreiden
Maar is uiteraard in dat geval je kan vermoeden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Je staat gewoon schaakmat tot de volgende transfer. Tenminste dat is wat ik overal lees financieel gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja zo komt het ongeveer wel over inderdaad |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou toch aan kunnen nemen dat er weer wat salarisruimte is ontstaan (vertrek Ahmedhodzic o.a.)? Scandinavische beloftes bv. zullen toch haalbaar zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 12:36 schreef FR-Henk het volgende:Zou toch aan kunnen nemen dat er weer wat salarisruimte is ontstaan (vertrek Ahmedhodzic o.a.)? Scandinavische beloftes bv. zullen toch haalbaar zijn. ik denk zelfs dat er nog meer moeten vertrekken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is wat erop X aardig uitgelegd wordt, zodat zelfs ik het begrijp😂 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt maar niemand weet wanneer je op het punt komt dat je salarishuishouding het weer toe laat om spelers aan te trekken zowiezo moeten er nog een stuk of 7 vertrekken dat is wel duidelijk |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 13:29 schreef kenny het volgende:[..] klopt maar niemand weet wanneer je op het punt komt dat je salarishuishouding het weer toe laat om spelers aan te trekken zowiezo moeten er nog een stuk of 7 vertrekken dat is wel duidelijk Ja alleen voor de rechtsback lopen er al 5 of zo. Nieuwkoop zal er toch aan moeten geloven. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| nieuwkoop moet je gewoon contract af kopen , |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft niet echt veel salaris vergeleken bij anderen. Daarnaast zet hij zich altijd in voor sociale dingen rondom de club. Bijvoorbeeld voor zieke kinderen en minder bedeelde kinderen. En als jongen van onze club kan hij na zijn aflopende contract in mei als t aan mij ligt behouden blijven binnen de club .
Ik heb een zwak voor die jongen en dat zal altijd zo blijven. Heel netjes omgaan met deze jongen!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar dat is juist heel netjes. tasje mee, en lekker transfervrij bij n clubje afbouwen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bart is anders ,staat geen Ztjes te maken met zijn vingers . Vraag niet de aandacht en dat zullen altijd de grootste zijn. Ze moeten goed luisteren wat hij wil en daar aan voldoen . Is dat een zakje geld ,prima maar dit soort jongens heb je binnen je club nodig ,ook na het voetbal. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 14:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bart is anders ,staat geen Ztjes te maken met zijn vingers . Vraag niet de aandacht en dat zullen altijd de grootste zijn. Ze moeten goed luisteren wat hij wil en daar aan voldoen . Is dat een zakje geld ,prima maar dit soort jongens heb je binnen je club nodig ,ook na het voetbal. ben het wel eens met je , absoluut een goede gozer , speelt ook altijd vol inzet dat valt te prijzen , maar is het niet eerlijk om hem de kans te geven om op lager niveau te gaan spelen ipv hem op de bank te zetten zonder minuten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 15:23 schreef kenny het volgende:[..] ben het wel eens met je , absoluut een goede gozer , speelt ook altijd vol inzet dat valt te prijzen , maar is het niet eerlijk om hem de kans te geven om op lager niveau te gaan spelen ipv hem op de bank te zetten zonder minuten Ik bedoel meer het is wat Bart wil en wat de afspraken zijn . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Rustig aan, je hebt nog een hele week. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ik begin het somber in te zien. Er moeten nog twee buitenspelers bij en er moet weg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Boels aan de Maas lijkt ook failliet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1 september 23.00 Berghuis |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat zou wat zijn hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Het is dat ik hem op de tribune zag, anders had ik gedacht hij is weg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Je kan iets doen om wat te doen, of achter je hoofd krabbelen hoe je deze chaos het beste aanpakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met deze voorhoede word het een kansloos seizoen.
Hup hup, kwaliteit halen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens M , ik ben bang dat er weinig gaat veranderen nog een weekje en dan moeten we het waarschijnlijk met deze selectie gaan doen
inderdaad gaan we een kansloos seizoen tegemoet , ik wordt er niet vrolijker op eerlijk gezegd
ik kan er nog elke keer boos om worden wat die DtK geflikt en achtergelaten heeft die klootzak |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 - 14:09 schreef kenny het volgende:[..] eens M , ik ben bang dat er weinig gaat veranderen nog een weekje en dan moeten we het waarschijnlijk met deze selectie gaan doen inderdaad gaan we een kansloos seizoen tegemoet , ik wordt er niet vrolijker op eerlijk gezegd ik kan er nog elke keer boos om worden wat die DtK geflikt en achtergelaten heeft die klootzak Eens. Het enige wat je Rigaux kan verwijten is het halen van Ferri. Als Ueda blijft is dat, denk ik nu, een onnodige transfer geweest.
Dat geld had dan in een goede buitenspeler gestopt kunnen worden.
Nog 8,5 dag.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 - 14:14 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Het enige wat je Rigaux kan verwijten is het halen van Ferri. Als Ueda blijft is dat, denk ik nu, een onnodige transfer geweest. Dat geld had dan in een goede buitenspeler gestopt kunnen worden. Nog 8,5 dag.. Alle aankopen kun en mag je hem verwijten. Maar ook verkopen en verhuren die gedaan zijn. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Met deze voorhoede ben ik eigenlijk wel een keer benieuwd naar een 442 opstelling. Ueda en Moussa met ons middenveld + targalline erachter |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 - 14:14 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Het enige wat je Rigaux kan verwijten is het halen van Ferri. Als Ueda blijft is dat, denk ik nu, een onnodige transfer geweest. Dat geld had dan in een goede buitenspeler gestopt kunnen worden. Nog 8,5 dag.. eens , ze gingen er vanuit dat ueda zou vertrekken , toch denk en heb ik de hoop dat ze nog met een goede linksbuiten komen maar dan een goede die er meteen staat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Druk dagje weer. Zwaar vooral. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Arme, arme Devey. Zo'n zwaar leven, niet te doen. |
|
|
|
|
FRnr1
|
|
|
| Waarom altijd dat eeuwige 433 als je de spelers er nu niet voor hebt? Denk Moussa meer bij de goal met Sem erachter veel effectiever. En waarom tegen Fortuna, Telstar etc altijd met 4 man achter? Doe Read, Marmol en St Juste. Kan je mannetje extra op middenveld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klaar nu met analyseren? Ga eens wat doen man, anders ga je maar elders n baantje zoeken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Zijn wat lijken uit de kast gevallen,eentje precies op zijn laptop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit zijn niet echt lijken uit de kast, met name Smorenburg wist dit natuurlijk. DE andere financiele mensen en DTK ook. Verder was het eigenlijk toch wel duidelijk dat veel dingen niet klopten. Dubbele selectie, deels verhuurd, deels gebruikt deels bij Dordrecht O21 etc etc etc. Als je n salarisbudget baseert op 25 spelers, en je hebt er ruim 20 meer, dan moeten er toch wel heel veel kwartjes vallen. Zeker als ze zonder uitzondering, allemaal zwaar tekort komen, en een vermogen koste qua inkoop. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Uitendelijk weet niemand 💯 zeker het klopt allemaal Maar is wel verdacht stil allemaal, wat bijzonder is als je momenteel maar 1 linksbuiten hebt na 1 verhuur en 1 verkoop die afg seizoen daar meest erin stonden
Tijd voor een goudgele rakker dan maar! Proost!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 - 21:24 schreef van geil het volgende:[..] Dit zijn niet echt lijken uit de kast, met name Smorenburg wist dit natuurlijk. DE andere financiele mensen en DTK ook. Verder was het eigenlijk toch wel duidelijk dat veel dingen niet klopten. Dubbele selectie, deels verhuurd, deels gebruikt deels bij Dordrecht O21 etc etc etc. Als je n salarisbudget baseert op 25 spelers, en je hebt er ruim 20 meer, dan moeten er toch wel heel veel kwartjes vallen. Zeker als ze zonder uitzondering, allemaal zwaar tekort komen, en een vermogen koste qua inkoop. Ik heb echt geen idee man. Zal later wel naar buiten komen waarom het zo gegaan is zoals het is gegaan. Nog een halfjaartje en dan loopt het contract van van Bodegom af. Daarna zal alles wel uitkomen van wat er allemaal aan scheelden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk het niet, bestuurders houden meestal elkaar het hand boven het hoofd. Zeker de rvc, want dan zijn ze zelf dus niet capabel gebleken voor toezicht op. Anyway, het is nu eenmaal zo. Feyenoord is nu wel aan het doorschuiven van de problemen om afgelopen jaar en aankomend jaar qua cijfers te verzachten. Zelf ben ik een voorstander van, zo snel mogelijk de zure appel opeten, en het proces sneller herstellen met open communicatie, maar dat gaat niet gebeuren, die gaan elkaar niet afvallen. Smorenburg had allang ontslagen geweest bij mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|