|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 10:42 schreef VVout het volgende:De ene wedstrijd heb je 3 rode kaarten en bij een wedstrijd Brasil-Marok 2 gele en gezien de overtredingen snap ik de verhoudingen totaal niet. Dat soort dingen gebeurde vroeger soms zonder VAR ,nu soms door de var . Er is dus eigenlijk niks veranderd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 10:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat soort dingen gebeurde vroeger soms zonder VAR ,nu soms door de var . Er is dus eigenlijk niks veranderd. Belachelijk toch en daar kunnen vooral de VAR meer één lijn trekken, of niet? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Lijkt toch weer Memvis te worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door MightyAce -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Als UEDA er maar in staat en een hattrick maakt... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Sushi maken van die Kut Jappen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Sushi maken van die Kut Jappen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Dat zal niet vanzelf gaan geile.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar eerst Curaçao Duitsland 😃 Vind ik misschien wel interessanter ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben eigenlijk voor Japan. Dat Ueda vier keer scoort bij een 1-5 ofzo Cashen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 16:20 schreef Stylzz het volgende:Ik ben eigenlijk voor Japan. Dat Ueda vier keer scoort bij een 1-5 ofzo Cashen Nou dat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Heb ik ook geen problemen mee 😂 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wat mij betreft prima. Watanabe dan ook nog eentje uit een corner! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vin het ook meer dan prima hoor, Maar eerst flink wat goals zien voor Duitsland tegen Curaçao. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En vier assists op Ueda.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Natuurlijk hoop ik dat Nederland wint, maar dan wel met wervelend voetbal. Lijkt me echter utopisch. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier juichen we voor Ueda en Watanabe hahaha Maar nu eerst Curaçao & Mr Richardo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Het waren hele goede 6 minuten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ze jagen ook niks af en laten die Duitsers rustig opbouwen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Kan een pijnlijk avondje worden als Duitsland er zin in blijft hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Spelers van Curaçao overschatten zichzelf een beetjen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Wat is dit 20 man op een kluitje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Waar zou Curacao eindigen in de eredivisie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Rigaux zit al klaar! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Haha wtf wat een stunt nu al |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Moeilijk te zeggen als je ze tegen een team als Duitsland iets spelen. En in de eredivisie heeft een team ook veel langere trainingstijd met elkaar, verandert alles |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
In prencipe veredeld suptop eredivisie team tege Duitsland 1-1 Nu al een sensatie, bal is rond enzovoort
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 19:26 schreef tomson het volgende:[..] Moeilijk te zeggen als je ze tegen een team als Duitsland iets spelen. En in de eredivisie heeft een team ook veel langere trainingstijd met elkaar, verandert alles Klopt, maar gesteld dat je ze een hele voorbereiding zou laten draaien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja. Maar 3-0 was ook niet raar geweest |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 19:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt, maar gesteld dat je ze een hele voorbereiding zou laten draaien. Middenmoter ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Komt blijkbaar bij PSV vandaan, dan ben je al bijna bij de grens ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Groningen niveau als je de spelers zo bekijkt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maximaal dat denk ik ook ja. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Denk eerder middenmoter Curaçao eredivisie idd ja, gezien De spelers opt veld eigenlijk Zwolle pec Volendam en ergens 1 in turkije en noem het maar Passie en voor elkaar gaan helpt veel en dat zit wel snor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Lopen echt wel n paar redelijke spelers |
|
|
|