|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
🇳🇱 Netherlands XI: Verbruggen, Dumfries, Van de Ven, van Dijk, Van Hecke, Gravenberch, De Jong, Reijnders, Summerville, Malen, Gakpo.
🇯🇵 Japan XI: Suzuki, Watanabe, Taniguchi, Hiroki Ito, Ritsu Doan, Kamada, Sano, Nakamura, Kubo, Maeda, Ueda.
Dit middenveld van Oranje blijft een probleem. Te weinig voetballend vernuft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| 7-1. Dan kom je wel in een rijtje met grootste nederlagen op een WK. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 20:51 schreef MMM het volgende:🇳🇱 Netherlands XI: Verbruggen, Dumfries, Van de Ven, van Dijk, Van Hecke, Gravenberch, De Jong, Reijnders, Summerville, Malen, Gakpo. 🇯🇵 Japan XI: Suzuki, Watanabe, Taniguchi, Hiroki Ito, Ritsu Doan, Kamada, Sano, Nakamura, Kubo, Maeda, Ueda. Dit middenveld van Oranje blijft een probleem. Te weinig voetballend vernuft. Middenvelders zijn allemaal prima spelers, maar totaal niet complementair aan elkaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 20:51 schreef MMM het volgende:🇳🇱 Netherlands XI: Verbruggen, Dumfries, Van de Ven, van Dijk, Van Hecke, Gravenberch, De Jong, Reijnders, Summerville, Malen, Gakpo. 🇯🇵 Japan XI: Suzuki, Watanabe, Taniguchi, Hiroki Ito, Ritsu Doan, Kamada, Sano, Nakamura, Kubo, Maeda, Ueda. Dit middenveld van Oranje blijft een probleem. Te weinig voetballend vernuft. Dat vind ik eigenlijk de twee centrale verdedigers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet gek toch, kleinste landje ooit op t WK. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 10-1 en 9-0 (2x) zijn de grootste uitslagen ooit blijkbaar, wel lang geleden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als Haïti Duitsland had geloot en Curaçao Schotland had de schoen aan de andere voet gezeten ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt ja, eigenlijk moet De Jong als cv spelen. Dan kan het nog met Gravenberch en Reijnders (nog degene met de meeste diepgang) ervoor. En dan Kluivert bijvoorbeeld als aanvallende middenvelder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 20:55 schreef tomson het volgende:[..] Als Haïti Duitsland had geloot en Curaçao Schotland had de schoen aan de andere voet gezeten ;) Spanje tegen Kaapverdië maakt wellicht ook nog wel een kans op dergelijke uitslag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou ik ook doen ja. @T
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel echt pech gehad met loting Duitsland en Ecuador
Anderzijds op tijd herpakken tegen Ecuador en je doet gewoon nog mee om de wereldbeker. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zouden ze zwakste land zijn dit wk of haiti of mogelijk nieuw Zeeland? De rest is wel stuk beter allemaal denk ik, misschien z Afrika in dat rijtje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Anyway, Duitsland heeft tweemaal met 7-1 gewonnen, kijkend naar de tegenstander van de vorige keer, staat Curacao wel in een mooi rijtje ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Wel trots op Malen. Komt van mijn clubje af |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 21:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Anyway, Duitsland heeft tweemaal met 7-1 gewonnen, kijkend naar de tegenstander van de vorige keer, staat Curacao wel in een mooi rijtje ;) Dat was Brazil toen he |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Trots op Geertruida komt van mijn club |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Trots op Ueda en Watanabe, spelen voor mijn club ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| ウエダ エン ワタナベ ガーン ディ オランダス オープン |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ueda een doelpunt zou goud zijn voor Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoppa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Middenveld is echt niks hè |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Paar tempo’s te laag aan de bal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Reijnders vreselijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gravenberch ook Volledig onzichtbaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Airco, 20 graden. Drinkpauze.
Parodie op voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Verplicht drinken met 20 graden, man man man |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Nederland echt middelmaat. Zie Japan absoluut winnen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nederland speelt wel flink stuk beter dan voorbereiding duels dat zeker wel, valt eigenlijk alles mee so far.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Tempo moet omhoog. Anders speel je Japan niet stuk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Elke versnelling is onzuiver. Dat kan dit team gewoon niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met dit middenveld lukt t nooit. Die spelen verstoppertje |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Oeh ahh Ueda. Faar was ie bijna |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zitten jullie op 3G ofzo?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Net voorbij de volksliederen hier |
|
|
|