|
|
bijft007
|
|
|
Was ook niet hele goeie complementaire 2e groep, verschil tussen Nederland 1e helft en 2e was best groot, ook waarschijnlijk je met Ake en Memphis niet al te wedstrijd fitte spelers erin bracht samen, beter dan 1 ervan 1e helft
En Hato had niet al te beste beurt idem die Roefs mwa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Feyenoorders zijn we meestal niet zo oranje fan achtig. Maar vond de ste helft gewoon goed ( op doelpunten na dan ) Volgende week veel oud collegas te logeren erg internationaal Een Belg,een Algerijn,Ukrainer,Fransman,en een Pool ze rusten uit . Heb een groot scherm in de schuur dus dat is wel gezellig hoop ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik had de eerste helft op een paar minuten na niet gezien. Het was dat ik hier even keek en zag dat ze het over de wedstrijd hadden .Anders had ik het niet eens geweten haha Veel plezier met je oud collega's |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De goal is een domper. Blij voor je club speler. Het is niet zo moeilijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies zoals het filmpje weergeeft maar dat hele volksstammen verkeerd beoordelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Lijkt wel een corona wedstrijd vandaag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Geen gezicht zo. Je zou zeggen, het had ook wel in een stadion met publiek gekund, maar goed, er zal wel een reden zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Wat n gezeik met dat drinken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is dat allemaal kunstgras daar? Nee, is allemaal vervangen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Kun je zo rood voor trekken die tackle |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Was rood ja, maar heeft nu weinig zin met zo'n oefenpotje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar er is gewoon een var aanwezig. En die vindt het dus ook niks hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Van Dijk de fout in en de commentator begint over de ambiance als evt oorzaak. Kan je er nog dieper in dan je elleboog ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2026 - 21:34 schreef tomson het volgende:Van Dijk de fout in en de commentator begint over de ambiance als evt oorzaak. Kan je er nog dieper in dan je elleboog ? Ik vind van Dijk al heel lang de zwakste schakel, en Depay als hij speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Iedereen is ooit over de top. Is nog steeds best ok, maar geen wereldklasse meer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Vieze overtreding op Verbruggen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2026 - 21:45 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind van Dijk al heel lang de zwakste schakel, en Depay als hij speelt. Bij Liverpool begonnen afgelopen seizoen ook vaak de problemen bij een slippertje van hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2026 - 22:05 schreef tomson het volgende:[..] Bij Liverpool begonnen afgelopen seizoen ook vaak de problemen bij een slippertje van hem. Bij hem kan het verschil zo inmens groot zijn |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| F de Jong is helemaal een drama |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De wedstrijd uit gebeukt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Misschien kan Luts wel gezellig samen met Bijlow vliegen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Al met al een deprimerend potje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Genoeg gezien, minimaal halve finale. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wat zijn ze al allemaal aan het doen, waarom komen ze telkens in van die 50/50 duels? Dit was ook weer volkomen onnodig van Reijnders. Lijkt net alsof je naar Hwang zit te kijken, die heeft dat ook te vaak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die heeft ook gezien dat het Nederlands elftal een vervanger voor Verbuggen nodig heeft ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil