|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Zwitserland, home of Gianni Infantino. *aluhoedje af* |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vreselijk die drinkpauzes. Nu helemaal.
Zet gewoon de tijd stil. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Qatar natuurlijk niks op een wk te zoeken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Knappe goal.
Maarja Zwitserland, als je zelf niet scoort.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigen schuld Zonder Lotomba |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ga deze kijken nu💪 wel benieuwd, had pool 1-0 Brazilië Maar kan ook andere kant vallen
Want weet niet hoe sterk Brazilië tegenwoordig is middenveld enzo, aanval wel aardig altijd althans vaak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eerste leuke pot ,ik heb van alle potten meer naar me youtube zitten kijken dan naar de wedstrijden. Kan er dit moeilijk in komen op de 1 of andere manier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Nokkie vol ,hup Brazil!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 - 23:57 schreef bijft007 het volgende:Ga deze kijken nu💪 wel benieuwd, had pool 1-0 Brazilië Maar kan ook andere kant vallen Want weet niet hoe sterk Brazilië tegenwoordig is middenveld enzo, aanval wel aardig altijd althans vaak. Qua middenvelders vind ik Bruno Guimarães altijd wel een goede speler. Die andere 2 zijn wel minder. Casemiro is een tijd niet meer de speler die hij bij Real was. Paqueta ken ik van zijn tijd bij West Ham. Geen slechte speler, maar geen echte topper.
Maar hun hele elftal is niet absolute top. Aantal goede spelers, maar ook wel een hoop wat mindere. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Haha die kop van de VAR.. moesten we bang worden 🤣 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Read en Bos zouden bij dit Brazilië in de basis staan, ben ik van overtuigd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 00:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Read en Bos zouden bij dit Brazilië in de basis staan, ben ik van overtuigd. Ik vind Marokko ook een stuk beter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Marokko begint goed
Maar dit moest de 1-0 zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze voetbalden zeker een stuk makkelijker in het begin. Inmiddels toont Brazilië wel iets van herstel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Geweldige assist en goal.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die gozer heeft de gave om er altijd te staan in grote wedstrijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Brazilië in totaliteit wel minder verdedigend enzo het ooit was allemaal, Psv gaat daar veel plezier aan beleven trouwens qua transfer bedrag
Gaan ze wel record mee beleven 40-50 milj ofzo, ook duidelijk beste in eredivisie met enig afstand afg jaar en als je het ook op dit niveau tegen zulke tegenstanders doet ben je er
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Brazilië heeft geen geweldige ploeg.
Backs matig, rechtsback is zelfs een cv. Casemiro oude man. Middenveld sowieso teveel van hetzelfde, te weinig voetbal. Voorin wel in orde, Thiago zich nog niet bewezen op dit niveau uiteraard |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, Vinicius is wel een klasbak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2026 - 00:31 schreef bijft007 het volgende:Brazilië in totaliteit wel minder verdedigend enzo het ooit was allemaal, Psv gaat daar veel plezier aan beleven trouwens qua transfer bedrag Gaan ze wel record mee beleven 40-50 milj ofzo, ook duidelijk beste in eredivisie met enig afstand afg jaar en als je het ook op dit niveau tegen zulke tegenstanders doet ben je er Ligt al een bod van boven de 50 miljoen voor Saibari bij Psv. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Blijft wel echt top speler die Vini wat je ook van vind.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Moeten het echt van de voorhoede hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bij de rest wordt het al gauw minder ja. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is Marokko tegenwoordig ons 2e land ofzo hier Word laatste jaren in studio enzo zoveel extra aandacht gegeven Zou mooier zijn ze dan ook n Braziliaan ofzo erbij hebbe zitten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wel aardig wat goeie opties voor voorin Brazilië daarom |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Tweede helft weer minder, net als om 21:00 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Toch lijkt me warmte wel hier en daar van invloed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Tis sinds de 1-1 eigenlijk een stuk minder interessant geworden, jammer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft was prima, tweede helft matig.
Gelijkspel wel terecht gezien spelbeeld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Bos helaas niet veel positief betrokken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2026 door MightyAce -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt en over zijn kant wordt Turkije af en toe best gevaarlijk. Word nu gewisseld |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat is match momentum nou weer? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Huh Turkije verloren? Dat had ik niet verwacht..
Rare uitslagen zo.
Zwitserland, Brazilië verwacht je ook winst, Turkije.
Schotland ook mager. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| De ene wedstrijd heb je 3 rode kaarten en bij een wedstrijd Brasil-Marok 2 gele en gezien de overtredingen snap ik de verhoudingen totaal niet. |
|
|
|