|
|
bijft007
|
|
|
Vooral Wk is wel Leuk met z Amerikaanse landen erbij, wel stuk groter dit wk waar landen als Curaçao en Haïti dus enzo keertje mee kunnen doen maar zal lijkt me weinig klaar kunnen spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 18:22 schreef bijft007 het volgende:Vooral Wk is wel Leuk met z Amerikaanse landen erbij, wel stuk groter dit wk waar landen als Curaçao en Haïti dus enzo keertje mee kunnen doen maar zal lijkt me weinig klaar kunnen spelen. Konden zich kwalificeren dankzij het feit dat in hun zone 3 organiserende landen automatisch geplaatst waren. Echt een buitenkansje dus, mooi dat Curaçao daar van heeft weten te profiteren.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wel leuk hoor, qua beleving en enthousiasme vooral, maar echt leuk gaat het qua resultaten niet zijn lijkt me, maar ach wel meegedaan natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 18:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mooie is wel dat het niet elk jaar is. Dan blijft het toch wel bijzonder. Interlandvoetbal vind ik meestal niet veel meer aan. Eindtoernooien, zeker het WK, blijft wel de uitzondering. Ik ga vanavond ook wel ervoor zitten. Hopelijk met een rol voor Santi. Oefeninterlands, Kwalificatie, Nations League.
Vreselijk ja.
EK/WK, top! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Eens, al dat andere verschilt weinig met oefenduels allemaal, en irritante onderbreking van wedstrijden feyenoord. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Lekker hoor, wk van start |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| 6 weken , 104 wedstrijden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Santi in de basis.
Toch niet, wisselspelers staan bij de volksliederen ook op het veld tegenwoordig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, ga ze niet allemaal kijken ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Voorlopig een weekje varen, welkom entertainment er naast. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Santi in de basis.Toch niet, wisselspelers staan bij de volksliederen ook op het veld tegenwoordig. Jammer |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wel ff verwarrend ja zo voor de wedstrijd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als je ook in de nacht vaart zitten er mooie tijden tussen. 02.00u, 04.00u, middernacht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Terechte voorsprong, Zuid-Afrika maakt nog geen indruk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Compleet ondersteboven. Hoop overtredingen nodig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup, die moeten oppassen dat Mexico niet snel de wedstrijd gaat beslissen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gigablunder van die verdediger met name. Wel koel afgerond. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tuurlijk domme mazzel. Maar lekker onder de keepert door. Het mooiste aan t doelpunt is eigenlijk dat het hele land al gelijk uit z'n dak gaat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 21:12 schreef tomson het volgende:[..] Als je ook in de nacht vaart zitten er mooie tijden tussen. 02.00u, 04.00u, middernacht. Je snapt het :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ze hebben er verdomme American football van gemaakt.. na 20 minuten gewoon een reclameblok 🤣 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 21:34 schreef tomson het volgende:Ze hebben er verdomme American football van gemaakt.. na 20 minuten gewoon een reclameblok 🤣 pfff, jammer dit. En bij de finale gaat het ritme er helemaal uit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Die scheids heeft dat fluitje in zijn huig vast zitten! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is helemaal een puppet van de var geworden met zelfs een camera aan zijn hoofd of zo. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 21:42 schreef VVout het volgende:[..] Is helemaal een puppet van de var geworden met zelfs een camera aan zijn hoofd of zo. Ja ik moest al denken aan een actiefilm. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep, voor de nachtbrakers hier zijn de speeltijden van dit WK gewoon een kadootje :) Ik zal toch moeten pitten. De laatste 2 weken heb ik vakantie, dat scheelt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die drinkpauzes zijn wel nodig in dat klimaat maar om er dan een reclameblok van te maken.. Geen wonder dat de FIFA dit wk 9 miljard verwacht om te zetten.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Die coach van Mexico gaat zo de ambulance in |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| 2e helft Santi er maar in, kansen gaan er niet in nu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 21:53 schreef tomson het volgende:[..] Die drinkpauzes zijn wel nodig in dat klimaat maar om er dan een reclameblok van te maken.. Geen wonder dat de FIFA dit wk 9 miljard verwacht om te zetten.. Het is andersom, het gaat echt niet om welzijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 21:53 schreef tomson het volgende:[..] Die drinkpauzes zijn wel nodig in dat klimaat maar om er dan een reclameblok van te maken.. Geen wonder dat de FIFA dit wk 9 miljard verwacht om te zetten.. Deels noodzaak. Maar elke vertraging is er 1. Dat is ook het ergelijke als je naar American Football probeert te kijken. De sport op zich is wel ok, maar er zit totaal geen tempo in. Niet te doen. Zoveel onderbrekingen. En elke onderbrekig is uiteraard een reclameblok.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Voor de FIFA wel uiteraard. Maar de spelers zijn wwl beter af met dan zonder. Inde eredivisie doen ze hetzelfde boven een (X?) temperatuur toch ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gewoon meer tijd om relaxed een versnapering te catchen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 21:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Deels noodzaak. Maar elke vertraging is er 1. Dat is ook het ergelijke als je naar American Football probeert te kijken. De sport op zich is wel ok, maar er zit totaal geen tempo. Niet te doen. Zoveel onderbrekingen. En elke onderbrekig is uiteraard een reclameblok. Ik kom er niet doorheen gekauwd bij American football. Zoveel chaos, iedereen rent door elkaar . Stop go stop go stop go helemaal tureluurs word ik daarvan. En de regels vind ik ook verwarrend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ik vind t allemaal flauwekul, was t eens met van Hanegem. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat zei die ? Gewoon doorspelen ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2026 - 22:03 schreef tomson het volgende:[..] Ik kom er niet doorheen gekauwd bij American football. Zoveel chaos, iedereen rent door elkaar . Stop go stop go stop go helemaal tureluurs word ik daarvan. En de regels vind ik ook verwarrend. Ik heb ook nauwelijks wat gezien, wel een keer of 3-4x de super bowl gekeken. De regels kom je vanzelf wel achter. Maar het is zo irritant dat het eigenlijk zo weinig over het sportieve gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja,het is nu overigens 24 graden. Van Hanegem speelde daar met veel andere oudgedienden, was nooit geen sprake van vochtgebrek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| T's gewoon een kudt smoes voor meer reclame. Lijkt me duidelijk toch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Komt een hoop van die doelpuntenmaker, maar als hij vaker door heeft dat hij niet alleen op het veld staat, dan is het uiteindelijk efficienter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Lekker Shithole, douchen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wel een beetje aangenaaid met dat been dat naar achteren inhaakt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, kan je weinig van zeggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kruist voorlangs, tis aan die verdediger om in te houden denk ik. Zo niet, dan krijg je altijd zoiets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|